rond 98/99k met 25% uitgestapt in BTC, omdat ik me zo lekker euforisch voelde. Meer lukte mij niet, toch wel jammer. Nu overigens grotendeels er weer in, nog een plukje koop order staat open op 89k. Als hij naar 80k gaat ga ik toch weer op zoek naar fiat

.
Overigens geloof ik helemaal in TA, maar eigen gevoel is ook niet verkeerd. Ik heb heel consequent in de bear goede buys gedaan op bodems, als ik mij echt beroerd voelde over de markt, tegen eigen gevoel in kopen.
Nu voor het eerst een sell gedaan omhoog, maar al een stuk of 5 keer op het punt gestaan om dat te doen, omdat ik de euforie voelde. Een opmerking van mijn vrouw is meestal dan een heel goede graadmeter ('is het niet slim om even iets te verkopen dan?'). Achteraf gezien was dat 100% van de keren een goed moment geweest om even wat winst te pakken en er later op een dip weer in te stoppen

.
Nu voor het eerst wel gedaan dus, en heel bang met veel fomo om de dikke paal door de 100k heen te missen. Ik ga er voor nu nog geen gewoonte van maken, want gegarandeerd dat het ook wel fout kan gaan en geloof dat de grootste fout die ik heb gemaakt in 2017 was te vaak verkopen en dan hoger terug in fomo 'en.
[
Voor 64% gewijzigd door
DarkShadow op 26-11-2024 09:39
]