Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Je bent de /s vergetenMoiety schreef op zondag 24 november 2024 @ 23:57:
Heb vandaag al mijn bitcoin omgezet naar Alts btw. Ethereum, sol en nog 8 groten. Hoop dat dit een slimme beslissing is. Nu slapen.
Trusten!
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Slaap lekker. Als je morgen wakker wordt, dan kan je BTC niet meer voor <0.1m kopenMoiety schreef op zondag 24 november 2024 @ 23:57:
Heb vandaag al mijn bitcoin omgezet naar Alts btw. Ethereum, sol en nog 8 groten. Hoop dat dit een slimme beslissing is. Nu slapen.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Is dit een shill? Koop die shit!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
95.7K? Is dat boomertaal voor 0.0957m USD?FrambozenTaart schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:04:
Niet gehinderd door enige kennis van zaken zou ik zeggen dat de 1DMA7 getest is als support bij een daily close boven de 95.7k?
98.6k is dus het target om niet naar bed te gaan en toch nog een biertje te pakken, ik hoor wat je zegt!Taro schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:08:
98.6k next target, daarboven hopelijk veilig richting nieuwe ATH:
[Afbeelding]
Jij begrijpt het!Steady schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:10:
[...]
98.6k is dus het target om niet naar bed te gaan en toch nog een biertje te pakken, ik hoor wat je zegt!
Normaal gesproken zou ik ook al in bed liggen. Werk morgen thuis, dus kan nog wel ff doorkijken en hoef niet heel vroeg op gelukkig
En anders hopelijk wel 97.5 als support houdenTaro schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:08:
98.6k next target, daarboven hopelijk veilig richting nieuwe ATH:
[Afbeelding]
Koers gaat waarschijnlijk nu niet naar beneden, dus (lagere) limiet-orders geannuleerd en tegen marktprijs teruggekocht. Hmmm, 1% flufjesverlies. Dat wordt een wasmachine zonder deur.Eusebius schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:22:
Flufje verkocht waarmee ik het weer wilt terugkopen als het 10% lager sta.
Slimme zet? klik dan op het duimpje hiernaast >>
Domme move? Geef thumbs up via het icoon rechts
==
hoi
Eusebius schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:25:
[...]
Koers gaat waarschijnlijk nu niet naar beneden, dus (lagere) limiet-orders geannuleerd en tegen marktprijs teruggekocht. Hmmm, 1% flufjesverlies. Dat wordt een wasmachine zonder deur.
Ja zo gaat dat. Iedereen waarschuwt je en toch trap je erin. AmateurEusebius schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:25:
[...]
Koers gaat waarschijnlijk nu niet naar beneden, dus (lagere) limiet-orders geannuleerd en tegen marktprijs teruggekocht. Hmmm, 1% flufjesverlies. Dat wordt een wasmachine zonder deur.
Heerlijk toch.Coldcat schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:33:
[...]
Ja zo gaat dat. Iedereen waarschuwt je en toch trap je erin. Amateur
Och je mist 100% van de doelen die je niet hebt geschoten.
==
hoi
Je handelt goed door niet te wachten tot de $100k.Eusebius schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:37:
[...]
Heerlijk toch.
Och je mist 100% van de doelen die je niet hebt geschoten.
It depends…Steady schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:37:
Heeft het nog zin om XRP te hodlen deze cycle? Stond net x2.5 en heb de inzet als profit eruit genomen. Of toch al die rotzooi verkopen?
Wat is je tijdframe? Wat wil je doen met de vrijgekomen resources?
Maktub
Mooi tegen de stroming in, top, houd ik van.Moiety schreef op zondag 24 november 2024 @ 23:57:
Waarom nu? Waarom die coins?
De tijd leert of het tij keert
Steady schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:37:
Heeft het nog zin om XRP te hodlen deze cycle? Stond net x2.5 en heb de inzet als profit eruit genomen. Of toch al die rotzooi verkopen?
Puur Fomo. Mijn doel is om uiteindelijk veel meer Sats te bezitten en m.i. zou dit in de komende 3 maanden gerealiseerd kunnen worden middels (de juiste) Alts.raq schreef op maandag 25 november 2024 @ 07:25:
[...]
Mooi tegen de stroming in, top, houd ik van.
Waarom nu? Waarom die coins?
Sol heb ik hiervoor al gebruikt. Die heb ik flink ingeslagen ná de diepe duik in ‘22. Want prima project en ineens spotgoedkoop (kostte mij wel wat research om daar achter te komen).
Xrp, Ethereum, Ada e.d. zijn de eerste alts die nu verschijnen als je in Google gaat zoeken naar welke alts je nu zou moeten kopen. Het lijkt erop dat mijn buurman gaat instappen in Crypto ergens deze maanden en die zoekt daarop. Ik zat er al voor een groot deel in, maar nu dus helemaal. Maar dat verandert misschien weer als Bitcoin echt hard gaat vliegen. Dan pak ik die vlucht eerst mee, voordat ik weer roteer.
Iedereen krijgt zijn sats voor de prijs die hij verdient.
Extra risico, maar wel een valide strategie die best eens goed uit kan pakken.Moiety schreef op maandag 25 november 2024 @ 07:42:
[...]
Puur Fomo. Mijn doel is om uiteindelijk veel meer Sats te bezitten en m.i. zou dit in de komende 3 maanden gerealiseerd kunnen worden middels (de juiste) Alts.
Sol heb ik hiervoor al gebruikt. Die heb ik flink ingeslagen ná de diepe duik in ‘22. Want prima project en ineens spotgoedkoop (kostte mij wel wat research om daar achter te komen).
Xrp, Ethereum, Ada e.d. zijn de eerste alts die nu verschijnen als je in Google gaat zoeken naar welke alts je nu zou moeten kopen. Het lijkt erop dat mijn buurman gaat instappen in Crypto ergens deze maanden en die zoekt daarop. Ik zat er al voor een groot deel in, maar nu dus helemaal. Maar dat verandert misschien weer als Bitcoin echt hard gaat vliegen. Dan pak ik die vlucht eerst mee, voordat ik weer roteer.
No nuts, no glory.
Ik heb geen zin om Rico Verhoeven voor me te hebben. Ik pas
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Sterkte met je vasectomie.FrambozenTaart schreef op maandag 25 november 2024 @ 08:01:
[...]
Extra risico, maar wel een valide strategie die best eens goed uit kan pakken.
No nuts, no glory.
Als je uitzoomt zie je een 33k groene kaars zonder noemenswaardige wick op de monthly.Jelmer schreef op maandag 25 november 2024 @ 07:46:
Ben benieuwd of de vier uurs ook een higher high en higher low laat zien vandaag. Dan is m.i. de tijdelijke down trend definitief gebroken.
Dit kan echt nog wel wat lager en volatieler voordat we van een downtrend spreken. Een lagere monthly close dan huidige niveau is echt niet onrealistisch, en zelfs dan kunnen de volgende 4 candles nog steeds parabolisch en groen zijn.
Eerlijk gezegd verwacht ik bij nog 3 groene maanden wel dat we dichtbij een blowoff top zitten.
Vasthouden en wat XLM bijkopen, die gaan nog mooie dingen doen!Steady schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:37:
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Lef. Respec jonguh! In mijn portfolio stel ik vast dat LINK, NEAR en ASI ondanks alles BTC outperformen. Dus jouw strategie zou best wel eens kunnen werken.Moiety schreef op maandag 25 november 2024 @ 07:42:
[...]
Puur Fomo. Mijn doel is om uiteindelijk veel meer Sats te bezitten en m.i. zou dit in de komende 3 maanden gerealiseerd kunnen worden middels (de juiste) Alts.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
95.6 so farzwembroek schreef op zondag 24 november 2024 @ 16:53:
Maar deze slowbleed gaat zo wel eindigen met een extra versnelling naar 93k/95k.
Ik neig naar boven..
Buy the rumour, sell the news. Volgens die gedachte zit al het goede wat trump mogelijk voor crypto gaat doen al in de huidige koers verwerkt en kan het alleen maar tegenvallen.kbuntu schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:11:
Hoe maak je een goede schatting wat 'priced in' zit. Je zou zeggen herverkiezing Trump leidt tot significante prijsstijging Bitcoin, maar iedereen kent Trump nu ook wel een beetje en echt ergens vanuit gaan kan je volgens mij niet. Dit zou de toename van de waarde van Bitcoin enigszins remmen en betekent volgens mij dat er nu maar een klein beetje priced in zit en dat bij daadwerkelijke beslissingen die gunstig zijn voor Bitcoin / crypto er nog veel meer in het vat zit.
Wel ja, doe eens gek!DoeEensGek schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:20:
Nieuwe week nieuwe kansen. Deze week 99.8 ath?
Bedoeling is gedeeltelijk DCA out in 2025 met BTC (en met ETH en alts), ligt aan de koersen natuurlijk. Vrijgekomen resources zijn bedoeld om meer bij te kopen zoals BTC of alts met potentie tijdens 2025.MrMrq schreef op maandag 25 november 2024 @ 07:23:
[...]
It depends…
Wat is je tijdframe? Wat wil je doen met de vrijgekomen resources?
Heb gewoon mijn twijfels over XRP of het nog waard is om die te hodlen, aangezien die nu een mooie stijging heeft gehad na een hele lange tijd. Heeft XRP potentie deze cycle om nog stukken hoger te stijgen dan de $1.5 waar die nu op staat?
Volgens mij een goede BF aanbieding. 50% kortingDoeEensGek schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:20:
Nieuwe week nieuwe kansen. Deze week 99.8 ath?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ja... Ik hoop gewoon dat we er dik doorheen stoten en een hoop uitstappers achter ons laten, allemaal hebberige piepers die net onder de 100k uitstappen om weer lager in te stappen.
Is dit afgesproken werk?
Of zijn dit bots en bestaat de sc uit een handvol echte mensen en is de rest AI?
Bots?Darrell schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:28:
Mag ik vragen waarom zoveel mensen gelijktijdig een andere avatar ingesteld hebben?
Is dit afgesproken werk?
Of zijn dit bots en bestaat de sc uit een handvol echte mensen en is de rest AI?
Ik begrijp uw vraag niet goed?
Kan u het anders formuleren?
Darrell schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:28:
Mag ik vragen waarom zoveel mensen gelijktijdig een andere avatar ingesteld hebben?
Is dit afgesproken werk?
Tja zo'n shitcoin als XRP heeft letterlijk jarenlang compleet stil gestaan, als ik bagholder was, had ik in ieder geval een stop loss order geplaatst boven de $1 ofzoiets. Mocht het dan toch verder stijgen, is het prima, maar je blijft niet weer achter als bagholder.Steady schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:25:
[...]
Bedoeling is gedeeltelijk DCA out in 2025 met BTC (en met ETH en alts), ligt aan de koersen natuurlijk. Vrijgekomen resources zijn bedoeld om meer bij te kopen zoals BTC of alts met potentie tijdens 2025.
Heb gewoon mijn twijfels over XRP of het nog waard is om die te hodlen, aangezien die nu een mooie stijging heeft gehad na een hele lange tijd. Heeft XRP potentie deze cycle om nog stukken hoger te stijgen dan de $1.5 waar die nu op staat?
Ik lees al weer her en der allerlei figuren die er weer in trappen, allemaal historische troep komt weer voorbij.
Momenteel mag XRP niet in de USA gekocht/verkocht worden dus 95% van de houders zijn van buiten de USA, na januari wordt verwacht dat de amerikaanse markt weer open gaat voor XRP, en die vervelende Gerry nog wat is weg dus vandaar is iedereen optimistisch over XRP.Steady schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:25:
[...]
Bedoeling is gedeeltelijk DCA out in 2025 met BTC (en met ETH en alts), ligt aan de koersen natuurlijk. Vrijgekomen resources zijn bedoeld om meer bij te kopen zoals BTC of alts met potentie tijdens 2025.
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
En vanuit die optiek moet $2,- voor Xrp wel minimaal mogelijk zijn.Q_7 schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:31:
[...]
Momenteel mag XRP niet in de USA gekocht/verkocht worden dus 95% van de houders zijn van buiten de USA, na januari wordt verwacht dat de amerikaanse markt weer open gaat voor XRP, en die vervelende Gerry nog wat is weg dus vandaar is iedereen optimistisch over XRP.
Het is of een andere avatar, of een ban. Kies maar.Darrell schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:28:
Is dit afgesproken werk?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Thanks, dat wist ik niet!Q_7 schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:31:
[...]
Momenteel mag XRP niet in de USA gekocht/verkocht worden dus 95% van de houders zijn van buiten de USA, na januari wordt verwacht dat de amerikaanse markt weer open gaat voor XRP, en die vervelende Gerry nog wat is weg dus vandaar is iedereen optimistisch over XRP.
Check, dan HODL ik wel lekker verder met het restant, heb toch al gedeeltelijk verkocht. Mocht het fout gaan, dan heb ik daar vrede mee haha.
Nu hopen dat Henk en Ingrid straks met hun Google search naar crypto op XRP uitkomen en wat rednecks hun knaken erin pompen
Ik vind helemaal mooi. Bij welke prijs moet ik dumpenMoiety schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:46:
[...]
En vanuit die optiek moet $2,- voor Xrp wel minimaal mogelijk zijn.
10 euro HODL !knakworst schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:53:
[...]
Ik vind helemaal mooi. Bij welke prijs moet ik dumpen
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
$2,80knakworst schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:53:
[...]
Ik vind helemaal mooi. Bij welke prijs moet ik dumpen
sjorremans schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:09:
Vandaag dan 100k loading?!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
We pumpen weer helemaal de moeder dus ik zit er klaar voor op deze m00ndag.sjorremans schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:09:
Vandaag dan 100k loading?!
Welke avatar gaat het worden?Moiety schreef op maandag 25 november 2024 @ 00:02:
[...]
Nee echt. Ik verander morgen mijn avatar.
Welterusten
Vorige week had ik in Google trends gekeken en XRP had een flinke stijging, dat is positief.Steady schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:53:
[...]
Thanks, dat wist ik niet!
Check, dan HODL ik wel lekker verder met het restant, heb toch al gedeeltelijk verkocht. Mocht het fout gaan, dan heb ik daar vrede mee haha.
Nu hopen dat Henk en Ingrid straks met hun Google search naar crypto op XRP uitkomen en wat rednecks hun knaken erin pompen
Ik als longterm bagholder heb vorige week voor het eerst XRP verkocht sinds 2017.
Tijd om de bullrun uit te faseren en niet meer terug te kijken.
Het zou zomaar eens explosief kunnen gaan als we de jarenlange downtrend kunnen doorbreken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lekker is dat... weer een dag niet werken.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Edit: tegelijkertijd is het alternatief direct beleggen in BTC. Dus is de vraag wat MSTR toevoegt aan een directe investering in BTC. Deels is dat de mogelijkheid om BTC te leveragen, deels bedient MSTR een groep investeerders die niet direct in BTC kunnen beleggen. Dit geeft wel recht op een premium, maar die zal IMHO dan niet in de buurt van 5 komen.
[ Voor 39% gewijzigd door Magpie op 25-11-2024 11:02 ]
De overwinning van Trump heeft voor een dikke spike gezorgd. Het is inderdaad afwachten wat hij uiteindelijk gaat doen vanaf ergens eind januari.kbuntu schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:11:
Hoe maak je een goede schatting wat 'priced in' zit. Je zou zeggen herverkiezing Trump leidt tot significante prijsstijging Bitcoin, maar iedereen kent Trump nu ook wel een beetje en echt ergens vanuit gaan kan je volgens mij niet. Dit zou de toename van de waarde van Bitcoin enigszins remmen en betekent volgens mij dat er nu maar een klein beetje priced in zit en dat bij daadwerkelijke beslissingen die gunstig zijn voor Bitcoin / crypto er nog veel meer in het vat zit.
Maar dat is maar een deel van het verhaal. Als je kijkt naar de instroom van kapitaal, iets dat al langer steeds meer aan het worden is, en het aanbod dat afneemt lijkt me het het duidelijk. The only way is up
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat zou mooi zijn.
Masr ik denk aan een laddertje:
2,40 25%
2,60 25%
3,00 25%
4,00 25%
Gemiddels is dan 3 dollar indien hij blijft pumpen, en bij 2,60 heb ik de inlef eruit, dus mocht hij nooit hoger dan 2,60 komen ben ik in ieder geval een bagholder met een 'gratis' bag.
Wat voor type avatar is dan niet toegestaan??Vis schreef op maandag 25 november 2024 @ 09:53:
[...]
Het is of een andere avatar, of een ban. Kies maar.
Haha, hij lult ook maar wat, hèLentehoofdje schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:56:
Wat voor type avatar is dan niet toegestaan??
Afgaande op hoe serieus iemand de opmerkingen hier neemt kun je vrij accuraat bepalen hoe lang diegene al in de slowchat is
Wat algemene tips:
- Als je een serieuze vraagt stelt, is het 50/50 kans of je serieuze of troll reacties krijgt.
- Als SjoerdV zegt dat hij ontslag heeft genomen, dan maakt hij een grapje!
- Als "The Legend" Vluggejapie iets post, is het 90% van de tijd verzonnen. Welke 10% wel waar is, is geheel aan jou om te bepalen.
[ Voor 33% gewijzigd door Guere op 25-11-2024 11:02 ]
Doe iets aan je avatar. Desnoods gebruik je de onderstaandeknakworst schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:53:
[...]
Dat zou mooi zijn.
Masr ik denk aan een laddertje:
2,40 25%
2,60 25%
3,00 25%
4,00 25%
Gemiddels is dan 3 dollar indien hij blijft pumpen, en bij 2,60 heb ik de inlef eruit, dus mocht hij nooit hoger dan 2,60 komen ben ik in ieder geval een bagholder met een 'gratis' bag.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Vanaf vandaag is het verplicht om je toewijding aan Bitcoin bekend te maken via je avatar. Alle anderen op schattige hondjes met kerstmutsen na zijn ongeldig.Lentehoofdje schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:56:
[...]
Dat zit wel Schnorr.
Alleen avatars met daarin je seed phraseLentehoofdje schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:56:
[...]
Telt een Beaker met laser eyes ook mee?Stukfruit schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:03:
[...]
Vanaf vandaag is het verplicht om je toewijding aan Bitcoin bekend te maken via je avatar. Alle anderen op schattige hondjes met kerstmutsen na zijn ongeldig.
Alles wat met beren te maken heeft is imo een perma ban.Lentehoofdje schreef op maandag 25 november 2024 @ 10:56:
[...]
Het is stieren seizoen voor minstens een jaar vanaf nu.
LFG
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Is goedStukfruit schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:03:
[...]
Vanaf vandaag is het verplicht om je toewijding aan Bitcoin bekend te maken via je avatar. Alle anderen op schattige hondjes met kerstmutsen na zijn ongeldig.
Je mag wel een schattig hondje of katje gebruiken als dat en samenhangt met je naam, zoals deze voor mij dan:Stukfruit schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:03:
[...]
[ Voor 99% gewijzigd door knakworst op 25-11-2024 11:23 ]
Had geen idee wat ik zocht, uiteindelijk maar iets neutraals gedaan.
DoneMrFX schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:02:
[...]
Doe iets aan je avatar. Desnoods gebruik je de onderstaande
[Afbeelding]
Dan nog een paar extra landen die BTC als onderpand gaan gebruikenknakworst schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:12:
Voor de eerste 10 een dosis hopium
https://fd.nl/financiele-...rned&utm_content=20241125
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Smerige betaalmuur. C+P?knakworst schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:12:
Voor de eerste 10 een dosis hopium
https://fd.nl/financiele-...rned&utm_content=20241125
zenith schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:16:
[...]
Dan nog een paar extra landen die BTC als onderpand gaan gebruiken
[ Voor 53% gewijzigd door knakworst op 25-11-2024 11:22 ]
Ik weet niet of je je daar bewust van bent, maar je (echte) naam verschijnt er bij als gulle gever. Just FYI.
[ Voor 40% gewijzigd door Slonzo op 25-11-2024 12:56 ]
Done.. gemaakt met DALL-E 3.. super handigStukfruit schreef op maandag 25 november 2024 @ 11:03:
[...]
Man wat vet:
[ Voor 58% gewijzigd door spartacusNLD op 25-11-2024 11:26 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/iSpmMJSLh0ikh3fmDm5vXob8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1RqIRiBKw4qmfdsO924fQvhC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hTjGTsyaTZ5PNpKmFDF2wxqQ.jpg?f=fotoalbum_large)