[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 232 ... 250 Laatste
Acties:
  • 949.350 views

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:08

Darrell

Fiat moonboy

MrFX schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:41:
[...]

Welk sterk spul heb jij gedronken?
Gelijk ook maar een hertog jannetje geprobeerd.

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

ByteMe_ schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:47:
[...]

Ik zie het ook als iets wat je leven kan veranderen. Maar des te later je meedoet/investeert, des te meer de kans dat de inleg minder hard groeit. Althans, dan heb ik het over de grote coins en de % die ze per cycle hebben gemaakt t.o.v. de vorige ath's.

Daarom ben ik ook bang dat ik te laat ben begonnen, zelfs al staat BTC/crypto nog in de kinderschoenen. Op die rainbow charts ziet het er wel leuk uit wat het over 4 jaar op het laagste & hoogste punt kan zijn. Nouwja, zien we dan wel weer.

Ik ben echt heel benieuwd wat ik deze run uit mijn investering kan halen.
Als de huidige pro BTC trend doorzet in het bedrijfsleven en overheden zoals de video hieronder, gaat het ziekelijk hard met BTC, er staan hele gekke dingen te gebeuren. Dipje hier dipje daar gaat op lange termijn niets uitmaken, in 13 jaar van 0,06 naar 99.500 is geweldig, maar vanaf hier, als alles meezit is die 1M per BTC niet eens zo gek en misschien zelfs undervalued.

YouTube: Why Newmarket Capital CEO Andrew Hohns is fusing loans with bitcoin

@Taro Koopkracht daalt iets lijkt het wel, maar is eigenlijk ook niet gek in de weekend zonder ETF's. Probeer alleen het gedrag van BTC beetje te begrijpen.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VCVKnHy/BTC-V-SHAPE.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Q_7 op 23-11-2024 23:03 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Q_7 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:34:
@Taro @tomtom901 Dat snel in een V-shape opkopen van BTC is na 2e dip niet echt meer van toepassing op dit niveau,3e dip gaat zijwaarts, is dat een teken dat het 'iets' minder gaat (pull-back) ?
Je vraag is niet makkelijk te beantwoorden en zal per keer verschillen, altijd handig er even een afbeelding bij te doen van wat je exact bedoelt. Tijdens een daling zie je tussendoor altijd kleine oplevingen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-11 19:56
Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:16:
[...]

Op 1 persoon na die 5 jaar geleden nav een tip van mij al was ingestapt verder niemand over gehoord. We zijn nog vroeg.
Gelukkig. Hier gingen wel wat alarmbellen af. Vriendin vertelt dat we komende week een nieuwe auto voor haar gaan halen. Rijdt al 10 jaar in een Polo rond, dat wordt nu wat groters zodat we ook wat vaker met haar auto kunnen gaan kamperen.
"Zooo, zeker aan het profiteren van de bitcoin zeker?"
Ik vertel daar verder nauwelijks wat over, dus ik zette maar weer een flesje aan mijn mond zodat ik niet kon antwoorden.

Alsof ik ga verkopen voor iets van waarde dalend materiaal.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

Woohooo

Smilie, James Smilie

Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:27:
[...]

Short loopt hier vanaf 97,646.2, SL in profit (kleine groene candle = sluiten, maar dat zie ik graag ;) ), dus van mij mag ie nog wat verder dalen.
Je short intussen weer dicht dan gezien we nu op 98k1 zitten?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:40

YES

Moderator General Chat
Excuses voor de crosspost, als het niet mag dan verwijder maar (@Taro, @tomtom901) :)

Eerdere trendlijn is duidelijk doorbroken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s69llJHDQZd7bMfIAglmF0JxxrM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bMtWA1N0Ss4KmKJK5UOLt6Qd.png?f=fotoalbum_large

Wel positief op de 4h is de bounce op de horizontale lijn die samenvalt met een eerdere wick (blauwe lijn)

Overigens ook een mooi voorbeeld van een bullish divergence op de 1h:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kcTaMqTZs0fKMMK4FyfEwgvTXgU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AWJNArDk3Qmn35x0A3TGiv9c.png?f=fotoalbum_large

Voor nu is het vooral belangrijk wat er volgt (no shit, Sherlock). Gaan we een lower high neerzetten, of pakken we echt door richting 100k en maken we er op zijn minst een higher high van? Nog belangrijker is of de net genoemde blauwe horizontale lijn het houdt en er een higher low volgt na deze wick erop.

Interessante tijden in ieder geval :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Q_7 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:54:
[...]

@Taro Koopkracht daalt iets lijkt het wel, maar is eigenlijk ook niet gek in de weekend zonder ETF's. Probeer alleen het gedrag van BTC beetje te begrijpen.
[Afbeelding]
Als je in het midden onderin een passerpunt zou neerzetten en een rondje zou tekenen, dan verwacht je op basis daarvan aan de rechterkant een verdere daling. In een bearmarket zal dat doorgaans zo zijn, in een bullmarket kan dat tussendoor natuurlijk ook prima. Als je echter niveaus gaat intekenen, dan zal je die moeten "gainen", of je zult ze verliezen, stap voor stap. Worden er dan lower highs en lower lows neergezet op lagere timeframes, dan kijk je naar hogere timeframes. Als daar nog een bullish momentum is, dan moet je kijken naar waar de kanteling van de daling plaatsvindt. Als idd bullish momentum verslapt, dan moet je voorzichtig zijn en even wachten tot een lager niveau support is geworden en er weer een higher high + higher low wordt neergezet.

Even snel een aantal niveaus op de 2H ingetekend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iv56QbUX_kp2qtmrz4Rdr2_atrw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JfEa1BOsHL7vL2l7uxVnaNXd.png?f=fotoalbum_large

In principe is er nu nog helemaal niets aan de hand, echter zal de rode lijn weer opgezocht worden en dan wordt die of weerstand, of gegained. Als die eenmaal weerstand is, dan daalt de koers weer iets, hopelijk volgt er dan nog een poging. Als die faalt, dan wordt waarschijnlijk weer een lager level opgezocht. Ik heb nu goede hoop dat morgen/maandagochtend de koers alsnog weer boven beide bovenste lijnen uitkomt en spoedig 108k wordt opgezocht. Maar blijken beide tot een afwijzing te leiden, dan gaan we naar 92-96k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNsHvc3mh_BSbbWykDNjM4uEPTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yBg5b9QRpwDVTKKppd5gVET6.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Woohooo schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:10:
[...]

Je short intussen weer dicht dan gezien we nu op 98k1 zitten?
Yes, sta inmiddels met BTC, ETH en SOL weer in de plus dmv een long.

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:13:
[...]

Als je in het midden onderin een passerpunt zou neerzetten en een rondje zou tekenen, dan verwacht je op basis daarvan aan de rechterkant een verdere daling. In een bearmarket zal dat doorgaans zo zijn, in een bullmarket kan dat tussendoor natuurlijk ook prima.
Kan je dit eens in een chart laten zien met de circle tool in TradingView? Want met alleen de tekst kan ik niet zo goed duiden wat je bedoelt eerlijk gezegd. Klinkt wel als een interessante methode :)

• Q_7
  • Niet online

Q_7

@Taro en @YES bedankt voor de serieuze informatie in een meme-topic ff tussendoor, ik en velen andere tweakers stellen het erg op prijs!:)

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• YES

YES

Moderator General Chat
Q_7 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:18:
@Taro en @YES bedankt voor de serieuze informatie in een meme-topic ff tussendoor, ik en velen andere tweakers stellen het erg op prijs!:)
Graag gedaan, ik zelf vind dit soort vragen erg leuk om op in te gaan, als ik ze voorbij zie komen :)

Overigens, dit is geen meme-topic. DIt is een topic waarin een heleboel geouwehoerd wordt en memes de sfeer maken, maar waarin serieuze vragen gelukkig gewoon serieus beantwoord en ook serieus bespot worden :P

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Zo voelt q_7 zich op tweakers SC
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Wq6V7W-Ua6lwK7aRZFDXEsl3Zw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c8ScRCpdleloHhwOYy7rhKYd.jpg?f=fotoalbum_large
Links met die bril is Taro, trouwens

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-11 12:03
Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:22:
[...]

Ik heb het al eerder gezegd maar probeer rust voor je te creëren. Met zo'n bedrag in shit zou ik ook 24/7 op het toillet zitten. Het is gewoon een groot bedrag en wees eerlijk, je bent aan het gokken want je heb geen bak aan ervaring in TA.

Als je 50% in BTC had gestopt dan had je de rust gehad dat het wel goed komt. Nu zit je in coins die op een dag +20% en daarna weer -30% kunnen doen. Daarmee moet je kunnen leven.

Ik denk dat je best kunt holden maar je initiële setup is verkeerd. Bij jou past low-risk meer, terwijl je op max-risk zit.

En zet het 'life-changing money' concept uit je hoofd. Zeg tegen jezelf dat je gewoon je inleg niet wilt verliezen. Alles daarboven is mooi meegenomen in een gokparadijs. Daarnaast kun je bij sterke stijgingen altijd een 25% verkopen. Dat gaat je enorm veel rust brengen.

Zet die paniekmodus uit en schrijf wat dingen voor jezelf op. Dan zul je merken dat je je emoties beter onder controle gaat krijgen.
Ik merk dat je analytische stijl mij wel aanspreekt. Dus vraag voorzichtig wat advies. Ik ben een (te) late instapper (die wel al heel lang geloofd in bitcoin.). Zit er nu een beetje in. Ik wil er nog wat meer vermogen instoppen. Is het aannemelijk dat er nog een dip komt nu? Zelf het idee dat je nu juist nog wel op de bitcoin boot kunt stoppen voordat hij echt wegvaart.
En heb je toevallig ook tips voor het percentage bitcoin vs spaargeld? Natuurlijk zijn dat eigen afwegingen, maar goed ik merk dat ik advies van mensen stuk prettiger vind dan wat googlen. Natuurlijk maak ik daarna mijn eigen afweging. :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:16:
[...]

Kan je dit eens in een chart laten zien met de circle tool in TradingView? Want met alleen de tekst kan ik niet zo goed duiden wat je bedoelt eerlijk gezegd. Klinkt wel als een interessante methode :)
Een koers beweegt altijd in golven: Een stijging (links), een verlies van momentum (midden/bovenkant) en een daling (rechts). Die rechterkant is kleiner in een stijgende markt, hetzelfde als de linkerkant als een lokale top wordt gevormd en groter als de rechterkant lager eindigt dan de linkerkant (een daling dus).

Heb even snel een meesterwerk geschetst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hQvxv2LQxvKevkPUNoMDe6TM0No=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VVFW5Cvm7aE3LW676BIAZrJH.png?f=fotoalbum_large

Die rechter 3 halve cirkels, op het punt waar we nu ongeveer staan, kunnen een ommekeer in de trend zijn. Je ziet dat ze tijdens de stijgende rode lijn de afgelopen periode keer op keer rechts hoger eindigen dan ze links begonnen en dus een stijgende koers laten zien. De grootste halve cirkel bovenin toont voor het eerst een gelijke linker en rechterkant. Nou moeten we dus voorkomen dat de kleine halve cirkel eronder daadwerkelijk zo wordt getekend (=Head and shoulders).

Dit is geen exacte wetenschap, ik teken ze nooit, maar visualiseer ze wel automatisch in mijn hoofd en het kan helpen bij het doorzien van een trend of ommekeer.

• Joel22
Ik zie regelmatig memes voorbijkomen over Vluggejapie. Ik ben al een tijd lurker, maar het verhaal rondom Vluggejapie gemist. Is dat ergens te lezen? :). Of ben jezelf hier nog actief? Als ik dan niet rijk word van BC heb ik in elk geval enorm genoten van de stories hier ;).

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Volgende week hebben we een nieuwe bear moon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ve99vp_4wAlxIj_0b4dRxHB2hLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4cSPpAo2oxs69QVkAvRY7uUl.jpg?f=fotoalbum_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Joel22 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:27:
[...]

Ik merk dat je analytische stijl mij wel aanspreekt. Dus vraag voorzichtig wat advies. Ik ben een (te) late instapper (die wel al heel lang geloofd in bitcoin.). Zit er nu een beetje in. Ik wil er nog wat meer vermogen instoppen. Is het aannemelijk dat er nog een dip komt nu? Zelf het idee dat je nu juist nog wel op de bitcoin boot kunt stoppen voordat hij echt wegvaart.
En heb je toevallig ook tips voor het percentage bitcoin vs spaargeld? Natuurlijk zijn dat eigen afwegingen, maar goed ik merk dat ik advies van mensen stuk prettiger vind dan wat googlen. Natuurlijk maak ik daarna mijn eigen afweging. :)
Leg steeds elke maand wat in, ongeacht koers. Zet dat weg en kijk er even niet naar.

Leg extra in als de koers echt laag is. We zitten nu hoog, hopen hoger te gaan en dan stort het weer in elkaar. Tot nu toe is er een cyclus: https://www.decentrader.com/charts/bull-market-comparison/

Wil je lekker gaan handelen, doe dat met geld wat je kunt missen. Maar dan moet je er echt bovenop zitten (daytraden) en wat in verdiepen. Stressvol, want je neemt soms risico's. Wil je iets meer rust, gewoon inleggen en laten gebeuren.

Zet ook doelen neer: bij zo veel koop ik, bij zo veel verkoop ik.

Geen financieel advies, maar onderbuikgevoel.

==
hoi

• Moiety
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:31:
[...]

Een koers beweegt altijd in golven: Een stijging (links), een verlies van momentum (midden/bovenkant) en een daling (rechts). Die rechterkant is kleiner in een stijgende markt, hetzelfde als de linkerkant als een lokale top wordt gevormd en groter als de rechterkant lager eindigt dan de linkerkant (een daling dus).

[Afbeelding]

Die rechter 3 halve cirkels, op het punt waar we nu ongeveer staan, kunnen een ommekeer in de trend zijn. Je ziet dat ze tijdens de stijgende rode lijn de afgelopen periode keer op keer rechts hoger eindigen dan ze links begonnen en dus een stijgende koers laten zien. De grootste halve cirkel bovenin toont voor het eerst een gelijke linker en rechterkant. Nou moeten we dus voorkomen dat de kleine halve cirkel eronder daadwerkelijk zo wordt getekend (=Head and shoulders).

Dit is geen exacte wetenschap, ik teken ze nooit, maar visualiseer ze wel automatisch in mijn hoofd en het kan helpen bij het doorzien van een trend of ommekeer.
Voor mij lijkt het erop dat we sowieso niet onder de 94,825 moeten zakken. Dan zijn de rapen gaar.

• Joel22
Eusebius schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:34:
[...]

Leg steeds elke maand wat in, ongeacht koers. Zet dat weg en kijk er even niet naar.

Leg extra in als de koers echt laag is. We zitten nu hoog, hopen hoger te gaan en dan stort het weer in elkaar. Tot nu toe is er een cyclus: https://www.decentrader.com/charts/bull-market-comparison/

Wil je lekker gaan handelen, doe dat met geld wat je kunt missen. Maar dan moet je er echt bovenop zitten (daytraden) en wat in verdiepen. Stressvol, want je neemt soms risico's. Wil je iets meer rust, gewoon inleggen en laten gebeuren.

Zet ook doelen neer: bij zo veel koop ik, bij zo veel verkoop ik.

Geen financieel advies, maar onderbuikgevoel.
Maargoed we zitten nu tegen de 100k. Dat betekent dat je visie is dat uiteindelijk Bitcoin nog veel meer gaat stijgen? Ik heb altijd wel geloofd in de 100k, ook wel in de 160 k denk ik zo. Maar goed welke termijn enzo. Het gaat nu zo hard. Er zijn twee dingen die ik niet kan geloven: bitcoin gaat compleet crashen. 2 Bitcoin gaat naar 1 miljoen. Ergens tussen in moet ik dus keuzes maken. Ik vind het ergerns jammer om nu in te stappen als we binnenkort een bounce maken naar 60k. Is zoiets nog mogelijk? Bounce naar 80 k geen probleem, maar goed. Nouja goed timing de market moet ik gewoon niet willen volgens mij. Maar ik ben gewoon het liefst van 1x lumpsump en dan lang wachten en ik vind de koers nu wel erg hoog voor lumpsump.

Dank voor je antwoord :).

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Joel22 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:27:
[...]

Niemand die het weet wat de koers gaat doen. We zitten nu aan het begin van de traditionele 4 jarige cycles. Op basis daarvan zit je goed. Echter hebben we hele dikke groene candles gehad. De kans op een terugtest is daardoor ook aanwezig.

Het enige juiste antwoord is DCA. Een vast bedrag over een bepaalde tijd investeren. Ik zou dat in deze fase per week doen. Echter is het net als met aandelen dat lump sum ook kan werken.

Vorige run zat ik er net zo bij en ik bleef m’n targets maar omhoog zetten omdat de koers bleef gaan. Ik wilde groter instappen en kreeg hierdoor een slechtere prijs. Achteraf was DCA daar het beste geweest in plaats van de markt te timen. Met een gestructureerde DCA handel je emotieloos en gaat het het beste.

Een terugval van 30% in een bull market is niet raar. Komt die nu dan staan we op $70k. Komt die pas op $120k dan vallen we terug tot de $90k. Als je nieuw bent koop je die terugval niet omdat het zo snel gaat. Er is paniek, we gaan nog meer zakken. En voor je het weet sta je weer hoger dan eerst.

De split tussen cash en crypto is helemaal persoonlijk en afhankelijk van je privesituatie.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:31:
[...]

[Afbeelding]

Aah nu snap ik hem beter. Ik teken zelf best vaak curves over dit soort afnemend of onder juist toenemend momentum. Mijn gevoel zegt ook dat dergelijke afvlakkende trends met enig geweld worden bevestigt of juist ontkracht maar dat de richting niet goed in te schatten is zonder andere indicatoren. Het is voor mij een middel om in te schatten wanneer er weer wat (meer) beweging in de chart gaat komen of zo.

Volgens mij snap ik iig wat je bedoelde en houden we er ook vergelijkbare theorieën op na wat betreft de passer ofwel de curve :P

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Deze bullrun pas echt last van het niet weten waar de fiat winsten ingeparkeerd kunnen worden. Flinke porties zitten in boomerstonks (maar die koersen staan erg hoog), spaarrekening (maar slechts 3 procent inmiddels en wordt opgesnoept door inflatie), apy farms (maar high risk dus liever niet te veel), goud voelt opgeblazen.. Ik weet het niet meer. Wat een luxe probleem lol

Heb ook nog steeds niet het Coinbase probleem opgelost,n erg vervelend.. Zelfs SEPA wordt geretourneerd zonder opgaaf van reden grr

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moiety schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:36:
[...]

Voor mij lijkt het erop dat we sowieso niet onder de 94,845 moeten zakken. Dan zijn de rapen gaar.
De 86k is voor mij een echt kantelpunt, maar de 92-94k zie ik liever niet verloren gaan inderdaad want dan slaat de twijfel hier ook wel toe.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z--R_NiBM16oFpiG-yOIdOmsg9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rcAnqlkgXr67dM6FNKglbEjS.png?f=fotoalbum_large

• Eusebius
  • Niet online
Joel22 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:38:
[...]

Maargoed we zitten nu tegen de 100k. Dat betekent dat je visie is dat uiteindelijk Bitcoin nog veel meer gaat stijgen? Ik heb altijd wel geloofd in de 100k, ook wel in de 160 k denk ik zo. Maar goed welke termijn enzo. Het gaat nu zo hard. Er zijn twee dingen die ik niet kan geloven: bitcoin gaat compleet crashen. 2 Bitcoin gaat naar 1 miljoen. Ergens tussen in moet ik dus keuzes maken. Ik vind het ergerns jammer om nu in te stappen als we binnenkort een bounce maken naar 60k. Is zoiets nog mogelijk? Bounce naar 80 k geen probleem, maar goed. Nouja goed timing de market moet ik gewoon niet willen volgens mij. Maar ik ben gewoon het liefst van 1x lumpsump en dan lang wachten en ik vind de koers nu wel erg hoog voor lumpsump.

Dank voor je antwoord :).
Dit keer is er anders ;) : ETF's die voor veel volume (instroom) zorgen. Een Amerikaanse regering die crypto-vriendelijk lijkt te zijn. Musk laat een scheet en DOGE doet +10%. Zoiets.
Ben zelf erg benieuwd wat de koers rond de inauguratie van Trump gaat doen. Als de nieuwe regering ('administration') opeens allemaal crypto-vriendelijke plannen gaat maken, tja, dan kan het omhoog gaan. B.v. belastingvrijstelling van crypto. Alhoewel er nu al wat voorgesorteerd is.

==
hoi

• zwembroek
  • Nu online
Moiety schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:36:
[...]

Voor mij lijkt het erop dat we sowieso niet onder de 94,825 moeten zakken. Dan zijn de rapen gaar.
De spreekwoordelijke rapen. Het is natuurlijk niet zo dat als we onder de 94,825 zakken ineens de rapen gaar zijn. Dat zou een beetje gek zijn vind je niet? Zo van hé wat ruik ik nou? Ow dat zijn de rapen die zijn gaar.

En nu ga ik slapen ik ben kapot.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:17
Als ik Saylor moet geloven staat er vanuit zijn kant nog 3 miljard aan aankopen gepland komende week. En zijn aankopen lijken eerder parabolisch toe te nemen dan af te nemen, hij lijkt nul moeite te hebben om geld op te halen voor het aankopen van bitcoin. Ik zie vooralsnog geen enkele reden om te denken dat BTC een grote terugval gaat krijgen komende week.

• Moiety
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:43:
[...]

De spreekwoordelijke rapen. Het is natuurlijk niet zo dat als we onder de 94,825 zakken ineens de rapen gaar zijn. Dat zou een beetje gek zijn vind je niet? Zo van hé wat ruik ik nou? Ow dat zijn de rapen die zijn gaar.

En nu ga ik slapen ik ben kapot.
Toevallig bedacht ik mijzelf ook wat dat nou betekent. De rapen gaar. Oudhollands en een poor man’s meal. Rapen.
Maar goed. Slapen idd!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:39:
[...]

De 86k is voor mij een echt kantelpunt, maar de 92-94k zie ik liever niet verloren gaan inderdaad want dan slaat de twijfel hier ook wel toe.
[Afbeelding]
Als we onder de 86k duiken dan is het voorlopig wel even klaar ja. Daarboven is inmiddels wel een flinke betonvloer gestort, ik hoop niet dat we daar doorheen zakken.

Enige optie waarin het nog kans zou hebben is een dip eronder, wickje en hatseflats, in no-time weer richting/boven 92k boucen eigenlijk.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:08
Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:39:
Wel goed om de trend te zien dat er breed afscheid wordt genomen van oude coins, dat heb ik nog niet eerder geconstateerd d:)b
Nou, ik had de afgelopen week en vandaag mijn Excel sheet weer open die market data uit coinmarketcap trekt en van een USD/EUR converter (geen idee hoe ik dat allemaal ooit werkend heb gekregen maar het werkt). Ik sta nu even hoog als op de top van de vorige bullrun en dan zijn we er nu nog lafjes tegen de kantjes aan het schuren :+ . Afgelopen bear voor 95% BTC aangeschaft en wat andere meuk.

Don’t marry an altcoin ;)
Het voelt niet verkeerd om zo vroeg al winst te pakken, dat nemen ze me niet meer af :)

• elektriekert
Ik zou ff een ander glas halen, deze ziet er gevaarlijk uit!

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:06:
[...]

Nou, ik had de afgelopen week en vandaag mijn Excel sheet weer open die market data uit coinmarketcap trekt en van een USD/EUR converter (geen idee hoe ik dat allemaal ooit werkend heb gekregen maar het werkt). Ik sta nu even hoog als op de top van de vorige bullrun en dan zijn we er nu nog lafjes tegen de kantjes aan het schuren :+ . Afgelopen bear voor 95% BTC aangeschaft en wat andere meuk.

Don’t marry an altcoin ;)
Het voelt niet verkeerd om zo vroeg al winst te pakken, dat nemen ze me niet meer af :)
Mijn Cointrackr overzichtje spuugt al even ATH na ATH uit voor mijn PF, zolang ik hem op dollar of euro zet. Als ik de totale PF waarde in sats laat weergeven blijft me toch elke keer pijnlijk duidelijk worden dat ik sats verloren heb in de bear.
-O-

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-11 11:22
Blik1984 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:45:
Als ik Saylor moet geloven staat er vanuit zijn kant nog 3 miljard aan aankopen gepland komende week. En zijn aankopen lijken eerder parabolisch toe te nemen dan af te nemen, hij lijkt nul moeite te hebben om geld op te halen voor het aankopen van bitcoin. Ik zie vooralsnog geen enkele reden om te denken dat BTC een grote terugval gaat krijgen komende week.
Heb toch m'n bedenkingen erbij. MicroStrategy heeft nu al meer dan 1.5% van alle ooit te minen BTC..

• elektriekert
bsmpower schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:16:
[...]

Dan zijn we terug bij af 😅
Gisteren was het hier nog aftellen naar 100k. Nu ineens weer potentiële dump. Vechain gaat onverwachts als een malle, SUI juist minder, .. M.a.w. niemand weet het. Zoals je hebt gelezen kan ik beter niet handelen uit emotie, voor mij is holden beter (ondanks de pieken/dalen in emoties die hiermee gepaard gaan die ik hier dan onterecht uit en hier weer op mijn flikker krijg). Hopelijk valt het mijn (onze) kant op. Heb verder ook niks anders waar ik nog echt leuk extra geld mee kan verdienen zoals vastgoed. Als ik nu alles verkoop ontneem ik mij sowieso de kans op iets "life-changing". Dus hold it is.
Oh man, ik kan me nog herinneren dat ik zo in spanning/stress had om de koers.
Wat jij nodig hebt is een keer helemaal tyfus hard rekt gaan. En dan bedoel ik inleg -80 tot -90% zien gaan.

Daarna ben je zo emotioneel afgestompt dat -40% je helemaal niks doet. (Zoals we hier na Maart hadden met de altcoins)
Ik gun je die REKTheid natuurlijk helemaal niet maar daarna kan je waarschijnlijk wel die rust vinden die je nodig hebt :Y
:(:)

• elektriekert
YES schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:08:
[...]

Mijn Cointrackr overzichtje spuugt al even ATH na ATH uit voor mijn PF, zolang ik hem op dollar of euro zet. Als ik de totale PF waarde in sats laat weergeven blijft me toch elke keer pijnlijk duidelijk worden dat ik sats verloren heb in de bear.
-O-
Als ik in 2017 alleen BTC had aangeschaft, dan had ik nu 2,5 keer zoveel in fiat centjes gehad als dat ik nu heb :Y

• YES

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 22:16:
[...]

Dan zijn we terug bij af 😅
Gisteren was het hier nog aftellen naar 100k. Nu ineens weer potentiële dump. Vechain gaat onverwachts als een malle, SUI juist minder, .. M.a.w. niemand weet het. Zoals je hebt gelezen kan ik beter niet handelen uit emotie, voor mij is holden beter (ondanks de pieken/dalen in emoties die hiermee gepaard gaan die ik hier dan onterecht uit en hier weer op mijn flikker krijg). Hopelijk valt het mijn (onze) kant op. Heb verder ook niks anders waar ik nog echt leuk extra geld mee kan verdienen zoals vastgoed. Als ik nu alles verkoop ontneem ik mij sowieso de kans op iets "life-changing". Dus hold it is.
Ik had deze post nog niet gezien. Een paar opmerkingen:
- Degenen die aftellen naar 100k en een dag later even makkelijk praten over hoe diep de correctie zal zijn, dat zijn meestal wel degenen die er emotieloos over kunnen lullen. Natuurlijk wordt er een hoop sentiment en memes bij gepakt, maar klinisch analyseren is een kwestie van emotie geen invloed laten hebben.
- Dat gezegd hebbende, als ik voor mijzelf spreek, kijk ik de afgelopen dagen met veel interesse naar de koers van zowel BTC als ETH. De alts boeien me verder echt niets. Of een oude alt pumpt, dumpt of een nieuwe alt helemaal naar de maan gaat. Het zal allemaal wel. Als ETH los gaat weet ik dat er ergens een stel alts hard gaan en als ETH keihard keldert weet ik ook dat er alts helemaal naar de tyfus aan het gaan zijn. Ik voel er weinig bij eigenlijk.
- Voor jou lijkt mij HODL ook de beste strategie, je bent, voor zover ik kan inschatten op basis van je posts, véél te emotioneel betrokken bij je posities.
- Als je meet wilt dan HODL, pak dan DCA windows erbij. Ga voor jezelf bepalen welke fases in een cycle je geld wilt inleggen, en welke juist niet. Probeer te bepalen wanneer de bullrun ongeveer eindigt (dit is in het verleden goed in te schatten geweest door de halving cycle van BTC) en begin vanaf dat punt je DCA. Doe dit tot de volgende bullrun en pak aan het eind daarvan winst waarmee je je volgende DCA periode on steroids kan beginnen. Dit moet vrij overzichtelijk en niet heel lastig te implementeren zijn.
- Mocht je bovenstaande punt ten uitvoer brengen. Ga dan niet ineens twijfelen aan je strategie door een minder weekje, beter nog, check de charts gewoon hele periodes niet. Gewoon niet kijken, je doet het toch niet voor de dailies of weeklies, jij zit erin voor de long haul.

Nou ja, nu ga ik maar eens slapen, als ik mijn laatste Hertog Jan baas gemaakt heb! :9B
Groeten aan Guere als je hem weer eens tegen het plafond jaagt :9

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:27:
[...]

Als ik in 2017 alleen BTC had aangeschaft, dan had ik nu 2,5 keer zoveel in fiat centjes gehad als dat ik nu heb :Y
Ik ga denk ik even een psycholoog bellen. Wil je dit soort dingen niet meer noemen. Ik had 2017 uit mijn gedachten geblokt als mijn gekke fase waarin ik nog dacht rijk te worden van rippels.

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNj-9XueEnXz_TZ-yePT0YA39bU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YzSy1BYZn7xuhIeoA4ZlJmMq.gif?f=user_large

[...]

Godverdommemiljaaaaar wat had ik nu rijk kunnen zijn in sats.

[ Voor 16% gewijzigd door YES op 24-11-2024 00:34 ]

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-11 23:02
Grootste bull trap ooit. 12k komt eraan

• Moiety
  • Nu online
YES schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:30:
[...]

Ik had deze post nog niet gezien. Een paar opmerkingen:
- Degenen die aftellen naar 100k en een dag later even makkelijk praten over hoe diep de correctie zal zijn, dat zijn meestal wel degenen die er emotieloos over kunnen lullen. Natuurlijk wordt er een hoop sentiment en memes bij gepakt, maar klinisch analyseren is een kwestie van emotie geen invloed laten hebben.
- Dat gezegd hebbende, als ik voor mijzelf spreek, kijk ik de afgelopen dagen met veel interesse naar de koers van zowel BTC als ETH. De alts boeien me verder echt niets. Of een oude alt pumpt, dumpt of een nieuwe alt helemaal naar de maan gaat. Het zal allemaal wel. Als ETH los gaat weet ik dat er ergens een stel alts hard gaan en als ETH keihard keldert weet ik ook dat er alts helemaal naar de tyfus aan het gaan zijn. Ik voel er weinig bij eigenlijk.
- Voor jou lijkt mij HODL ook de beste strategie, je bent, voor zover ik kan inschatten op basis van je posts, véél te emotioneel betrokken bij je posities.
- Als je meet wilt dan HODL, pak dan DCA windows erbij. Ga voor jezelf bepalen welke fases in een cycle je geld wilt inleggen, en welke juist niet. Probeer te bepalen wanneer de bullrun ongeveer eindigt (dit is in het verleden goed in te schatten geweest door de halving cycle van BTC) en begin vanaf dat punt je DCA. Doe dit tot de volgende bullrun en pak aan het eind daarvan winst waarmee je je volgende DCA periode on steroids kan beginnen. Dit moet vrij overzichtelijk en niet heel lastig te implementeren zijn.
- Mocht je bovenstaande punt ten uitvoer brengen. Ga dan niet ineens twijfelen aan je strategie door een minder weekje, beter nog, check de charts gewoon hele periodes niet. Gewoon niet kijken, je doet het toch niet voor de dailies of weeklies, jij zit erin voor de long haul.

Nou ja, nu ga ik maar eens slapen, als ik mijn laatste Hertog Jan baas gemaakt heb! :9B
Groeten aan Guere als je hem weer eens tegen het plafond jaagt :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_cC_XDwmX5uubVw6_BSTjrIM9M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6bVe9MOS1XKmJAXqBBwP4bLz.gif?f=user_large

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-11 18:19
Taro schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:39:
[...]

[Afbeelding]
Het is natuurlijk nooit fijn om te zien dat de koers ineens onderuit dondert.
Maar in de voorgaande bullruns (die we beiden hebben meegemaakt) kwam een pullback van 20 tot 30% regelmatig voor in de weg omhoog.
Zeker na een stijging zoals die van de afgelopen dagen, ligt het in de lijn der verwachting dat we een soortgelijke terugtest gaan zien.
Het zou eigenlijk juist uitzonderlijk zijn als dat niet zou gebeuren.
Als BTC nu -25% zou doen, komen we op ~75k uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PxKf0XOue0LFTRDpgpb5iA-bFAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0YF0wwZtSuMXADdKsRjr3j7r.jpg?f=fotoalbum_large
Zelf begrijp ik niet goed waar dan die twijfel op 86k vandaan komt? Imho maak je je dan teveel zorgen.
Niet aan @Taro direct maar ff algemeen:
Kijk, als je het leverage trading gedeelte even opzij zet (een skill die er niet heel veel onder de knie hebben hiero, no offence), houd je in principe het spot trading gedeelte over.
(Waar je naast 't populaire DCA-principe trouwens ook prima poet mee kunt verdienen.)
Dan is het naar mijn bescheiden mening enorm simpel om je spot entries dusdanig neer te zetten dat je
1. óf in dergelijke pullbacks (dus in bullruns als nu, op -20% - 30%) instapt;
2. óf in de 4-jarige bear instapt.
Je hebt op een gegeven moment simpelweg info over de top die is gezet.
Zet je buy dan 20% of 25% eronder voor de short term swing (dus momenteel op ~75k, of anders, schuif em heerlijk mee omhoog), of wacht de top in 2025 of waar dan ook af, en ladder je buys op -60% tot -80% in en blijf dan ook van die kooporders af.
Daarbij begrijp ik er niets van (ook @Taro ) dat je ervoor kiest om volledig in- of volledig uit te stappen. Het kost weinig moeite om te ladderen. Dat werkt namelijk als een tierelier.
Podumme er worden inmiddels sells gevuld hiero die er al tijden staan.
Ik zet vervolgens buys terug op BTC @40 - 60k ergens.
Principe pas ik al jaren toe.
Paar min werk en daarna achterover zitten geld verdienen. Zo simpel kan het zijn.
Let wel, da's dus buiten het margintraden om, niet door elkaar halen a.u.b.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:29

oNo

toilet_paper schreef op zondag 24 november 2024 @ 01:20:
[...]

Maar in de voorgaande bullruns (die we beiden hebben meegemaakt) kwam een pullback van 20 tot 30% regelmatig voor in de weg omhoog.
Zeker na een stijging zoals die van de afgelopen dagen, ligt het in de lijn der verwachting dat we een soortgelijke terugtest gaan zien.
[Afbeelding]
Zelf begrijp ik niet goed waar dan die twijfel op 86k vandaan komt? Imho maak je je dan teveel zorgen.
Kijk, als je het leverage trading gedeelte even opzij zet (een skill die er niet heel veel onder de knie hebben hiero, no offence), houd je in principe het spot trading gedeelte over.
(Waar je naast 't populaire DCA-principe trouwens ook prima poet mee kunt verdienen.)
Dan is het naar mijn bescheiden mening enorm simpel om je spot entries dusdanig neer te zetten dat je
Zet je buy dan 20% of 25% eronder voor de short term swing (dus momenteel op ~75k, of anders, schuif em heerlijk mee omhoog), of wacht de top in 2025 of waar dan ook af, en ladder je buys op -60% tot -80% in en blijf dan ook van die kooporders af.
Daarbij begrijp ik er niets van (ook @Taro ) dat je ervoor kiest om volledig in- of volledig uit te stappen. Het kost weinig moeite om te ladderen. Dat werkt namelijk als een tierelier.
Paar min werk en daarna achterover zitten geld verdienen. Zo simpel kan het zijn.
Dan moet je wel bij een exchange zitten die alle jaren overleeft en ook je funds daar laten staan. Met die buy orders bedoel ik dan.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:28
Ik ga er niet vanuit dat het gebeurd maar van mij mag het prima weer even zakken naar 74/75k. Kan ik de 5% die ik verkocht heb er meteen weer in stoppen voor wat extra BTC 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 24-11-2024 02:00 ]

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-11 18:19
oNo schreef op zondag 24 november 2024 @ 01:46:
[...]

Dan moet je wel bij een exchange zitten die alle jaren overleeft en ook je funds daar laten staan. Met die buy orders bedoel ik dan.
Dat hoeft niet per sé, je kunt simpelweg je poet elders parkeren als het je niet zint, en tegen de tijd dat de koers in de buurt van je geplande orders komt, er ze dan inschieten.
Zelf zet ik altijd een klein percentage van een order vast klaar op de exchange (voor de herkenbaarheid, dan staat 'ie er alvast) en heb ik in Excel een plan uitgewerkt waarin staat tot hoever ik de betreffende order moet vergroten volgens plan.
'tis met name een kwestie dus van een plan klaar hebben.
Maar je hebt zeker gelijk in het feit dat je poet stallen bij een exchange niet zonder risico is.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:51
Joel22 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:32:
Ik zie regelmatig memes voorbijkomen over Vluggejapie. Ik ben al een tijd lurker, maar het verhaal rondom Vluggejapie gemist. Is dat ergens te lezen? :). Of ben jezelf hier nog actief? Als ik dan niet rijk word van BC heb ik in elk geval enorm genoten van de stories hier ;).
Gewoon even
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #1 t/m 26 teruglezen .
Ben je helemaal op de hoogte

Ik lul ook zomaar wat

• Q_7
  • Niet online

Q_7

[...]

[Afbeelding]
Ik heb een uur lopen lullen met Chatgpt over BTC, he/she/it kent alles tot en met oktober 2023 heb alle gebeurtenissen van 2024 bijgepraat, BTC etf's, Trump, Bitcoin data etc etc. was een heel interessant gesprek moet ik zeggen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xLB34vw/CHATGPT.jpg

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@PHPResource ik zou er weg blijven. Het was mijn eerste exchange in +- 2016 omdat Hackerone er op uitbetaalde. In het begin nooit problemen gehad. Later kwam je er soms niet in doordat verificatie emails nooit werden verzonden of omdat ze te laat aankwamen. (reddit heeft nog wel een klachtenarchief denk ik)

En om het nog mooier te maken werd support toen afgeschaald van wereldwijd naar US-only. Was bijna de helft van mijn portfolio kwijt. :-(

Sinds dat voorval alles in eigen beheer genomen en weinig vertrouwen in exchanges. Maar ja, dan blijft de vraag over "wat te doen met winst". :? Stable-rentes zijn lekker. Aandelen voelen hoog, goud is hoog en vastgoed is te veel werk vs de opbrengsten.

Ik wil wel investeren in asteroidmining. En dan afwachten tot er 1 in goud boort. Gewoon.... om Schiff te zien huilen dat de goud prijs 6c/kg is :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
YES schreef op zondag 24 november 2024 @ 00:30:
[...]

Dat zijn veel woorden voor "ik heb genoeg fiat over om m'n positie te middelen".

Dat zit wel Schnorr.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Goedemorge, DOT vannacht een flinke pump en dump gehad. Net mijn tp gemist helaas, scheelde 30 cent.

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:29
Ook tezos is flink aan het gaan. Toch even 25% gecasht. Helaas wel wat te vroeg maar ach, er is nog nooit iemand armer geworden van winst pakken.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55
bones schreef op zondag 24 november 2024 @ 07:24:
Goedemorge, DOT vannacht een flinke pump en dump gehad. Net mijn tp gemist helaas, scheelde 30 cent.
Hier wel, 25% Dot is nu verkocht. Hopelijk gaan we nog een stukkie hoger de komende maanden.

Zero.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Staking is toch wel het minst efficiënt. 10%APY terwijl de koers een +/-10% doet in een paar uur.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Coldcat schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:24:
Staking is toch wel het minst efficiënt. 10%APY terwijl de koers een +/-10% doet in een paar uur.
Ja en je moet het ook unstaken om orders te kunnen plaatsen. En bij eth duurt unstaken ook nog erg lang als je een node hebt. Heb alles unstaked en DOT en ADA inmiddels op Kraken met sell orders.

ETH zit nog vast in het unstaking process dus hoop komende week geen ATH voor ETH.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]
Daarbij begrijp ik er niets van (ook @Taro ) dat je ervoor kiest om volledig in- of volledig uit te stappen. Het kost weinig moeite om te ladderen.
Ik stap naar mijn weten niet volledig ineens uit. Ik heb hier afgelopen week ook al gedeeld dat ik o.a. tussen 100k-109k sell orders heb staan en dan mogelijk rond de 92k weer hoop in te kunnen kopen. Daarnaast heb ik laatst een screenshot gedeeld waarop de Kraken app een spot sell order liet zien :)

Wel ga ik rond mei en mogelijk met uitloop richting sep/okt 2025 helemaal terugschalen naar 0 of 25% ivm einde run en dan wil ik +-1 jaar later weer volledig aan boord zijn voor de volgende cycle.

En tussendoor pak ik de pieken en dalen mee met leverage trading.
Zorgen en twijfel zijn grote woorden, het is meer dat de weg tussen de 76k en 86k zo enorm hard is gegaan dat ik verwacht dat als de 86k niet houdt we de 76k aantikken en dan kom je al snel weer bij de eeuwige driehoek waar ik hoop dat we niet vroegtijdig weer in belanden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 24-11-2024 11:12 ]

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb alles uit staking gehaald nu de bull is gestart. Vorige bull prima les geweest met dot en dikke cro die vaststonden op mooie verkoopmomenten.

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-11 19:53
Dit dus d:)b

• Moiety
  • Nu online
Taro schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:38:
[...]

Ik stap naar mijn weten niet volledig ineens uit. Ik heb hier afgelopen week ook al gedeeld dat ik o.a. tussen 100k-109k sell orders heb staan en dan mogelijk rond de 92k weer hoop in te kunnen kopen. Daarnaast heb ik laatst een screenshot gedeeld waarom de Kraken app een spot sell order liet zien :)

Wel ga ik rond mei en mogelijk met uitloop richting sep/okt 2025 helemaal terugschalen naar 0 of 25% ivm einde run en dan wil ik +-1 jaar later weer volledig aan boord zijn voor de volgende cycle.

En tussendoor pak ik de pieken en dalen mee met leverage trading.

[...]

Zorgen en twijfel zijn grote woorden, het is meer dat de weg tussen de 76k en 86k zo enorm hard is gegaan dat ik verwacht dat als de 86k niet houdt we de 76k aantikken en dan kom je al snel weer bij de eeuwige driehoek waar ik hoop dat we niet vroegtijdig weer in belanden :)
Smart money 8)

• mayhem
  • Laatst online: 05-11 14:04

mayhem

Alts in mijn PF doen leuke dingen.
FIL stond op 95% in de min. Ik kocht dat flufje in april, 2021. Nu stond het zo laag, dus deze meneer kocht vorige maand en een paar dagen geleden twee emmertjes om dat verlies te compenseren. Risky, ja.
Vanacht op 20 cent na de inleg er weer uit kunnen trekken en het verlies goed te maken. Als het verlies goed is gemaakt verkoop ik wat ik er recent inlegde en te rest laat ik staan totdat het een x4 heeft gedaan.

Goedemorgen en fijne zondag!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:24:
Flexible staking is nice, fixed staking tijdens een bear is ook nice, maar fixed staking in het midden of einde van een run is hier echt not done. Leuk hoor al die KSM berichten, maar ik had de vorige run volgens mij zo'n 10 KSM van +-274 naar 50 USD in fixed staking staan, die staking percentages maken dat echt niet goed.

Dus wat bij betreft alleen staken in de bear en begin bullrun, daarna alleen nog flexible, zodat je het ieder moment eruit kunt halen als het nodig is.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Taro schreef op zondag 24 november 2024 @ 08:44:
[...]

Flexible staking is nice, fixed staking tijdens een bear is ook nice, maar fixed staking in het midden of einde van een run is hier echt not done. Leuk hoor al die KSM berichten, maar ik had de vorige run volgens mij zo'n 10 KSM van +-274 naar 50 USD in fixed staking staan, die staking percentages maken dat echt niet goed.

Dus wat bij betreft alleen staken in de bear en begin bullrun, daarna alleen nog flexible, zodat je het ieder moment eruit kunt halen als het nodig is.
Ik ben ook alles uit locked staking aan het halen. Sommige zijn 21 dagen locked.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:17
Ik verleng alle locked staking ook niet meer. Heb nog wel best wat CRO vast staan toen ze een jaar geleden 20% tijdelijk aanboden. Duurt nog 4 maandjes, maar ik denk eigenlijk dat dat wel prima timing is voor een verkoop/wissel naar BTC. De maandelijkse inkomsten van die 20% gaan overigens al wel naar BTC toe

[ Voor 13% gewijzigd door Blik1984 op 24-11-2024 09:17 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55
Ik heb sinds 2020 niets meer locked enkel nog flex op kraken en dat is met 1 klik uit staking.

Zero.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZaujmkdd0TkBO1qbL3UH82zp1E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eMfzx0B6OigXPtnspumUN32D.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heb de oude gehackte versie van OpSec nog in de pf zitten, maar dat lijkt gewoon zo'n 2e Luna of FTX token te worden, +361% in een dag, gekkenhuis:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UUuAKv9qYs0SoPvnkKzGMHNiFnc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eqif7b9M7kwVMPahtgUQWYEX.png?f=user_large

Maarja, zoveel procent op bijna niets is nog steeds heel weinig :(

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Joel22 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 23:32:
Het verhaal van Vluggejapie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ntD8sVIdlnSjMJY-1cmK_wRwp-s=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/iuwnu6BEbMLFaqvk65TOz9sx.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• _superboer_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lNGubvNtebb_vsmn0QAlQjyl2mo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/z8G7L4LxcCpYrlkXxBkf8Gmj.gif?f=user_large

Heeft iedereen z’n 100k babes en hunks en theys al klaar staan?

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:13
_superboer_ schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:44:
[Afbeelding]

Heeft iedereen z’n 100k babes en hunks en theys al klaar staan?
Ik heb het gevoel dat we eerst even omlaag gaan..

• zwembroek
  • Nu online
Deman23 schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:30:
[...]

Ik heb het gevoel dat we eerst even omlaag gaan..
BTC.D en USDT.D gaat gestaag omhoog. Ik anticipeer ook op een correctie.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:29
zwembroek schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:35:
[...]

BTC.D en USDT.D gaat gestaag omhoog. Ik anticipeer ook op een correctie.
Ik heb de BTC even ondersteund door bij te kopen :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Coldcat

Coldcat

HODL

De deur klemt hier een beetje onder het laminaat. Heb ik een rode lijn getrokken om het los te boren.

Zie je daar opeens die rode TA lijn van Taro in terug 8)7

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:19
Coldcat schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:43:
De deur klemt hier een beetje onder het laminaat. Heb ik een rode lijn getrokken om het los te boren.

Zie je daar opeens die rode TA lijn van Taro in terug 8)7
De deur klemt onder het laminaat? Heb jij laminaat op je plafond?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@_superboer_ yep en die wil je echt niet zien dus duim maar voor een dumpje... oOo

Wel opgeslagen in txt want de quick reply heb ik al zo vaak niet kunnen indrukken... :O Zul je zien dat het doorbreekt als ik slaap.

Edit: @Don Guacamole als hij het geld voor laminaat in BTC had gestopt was dit probleem er ook niet. * sh4d0wman gaat weer op beton zitten

[ Voor 24% gewijzigd door sh4d0wman op 24-11-2024 10:50 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Coldcat

Coldcat

HODL

sh4d0wman schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:48:
@_superboer_ yep en die wil je echt niet zien dus duim maar voor een dumpje... oOo

Wel opgeslagen in txt want de quick reply heb ik al zo vaak niet kunnen indrukken... :O Zul je zien dat het doorbreekt als ik slaap.

Edit: @Don Guacamole als hij het geld voor laminaat in BTC had gestopt was dit probleem er ook niet. * sh4d0wman gaat weer op beton zitten
Ow man dan ken je m'n vloer niet. Ik moet zo lachen als mensen duizenden euros in trappen of vloerkleden steken. Schrale atser modus hier. Op marktplaats een restpartij gekocht van €20,-. Dat was natuurlijk net te weinig. Dus netjes afgewerkt met duct-tape.

Nu netjes de driehoek van Taro eruit geboord :+ Klus done!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mROlIZ5OWjjhMbj9rWOrWzy3TCg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aFSZ7Ljj2CmoQLOt7FQJNVjs.jpg?f=fotoalbum_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op zondag 24 november 2024 @ 10:54:
[...]

Ow man dan ken je m'n vloer niet. Ik moet zo lachen als mensen duizenden euros in trappen of vloerkleden steken. Schrale atser modus hier. Op marktplaats een restpartij gekocht van €20,-. Dat was natuurlijk net te weinig. Dus netjes afgewerkt met duct-tape.

[Afbeelding]
Netjes. Kan zo weer 35 jaar mee!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:29
Mijn LRC gaat ook wel lekker dat wordt TP of extra BTC kopen om de verhoudingen in de PF goed te houden.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:06
Lower lows, lower highs.. spannond!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:15:
Lower lows, lower highs.. spannond!
Vanavond is de weekly close.

Ik hoop niet dat de boel daarvoor ineen stort. Dan hebben we een lelijke candle op de weekly te pakken. Rond dit niveau sluiten zou prachtig zijn.

• Gelukszoekr
[...]

[Afbeelding]
En hoe is het met je plinten? Dat klotsende geld doet die plankjes vaak geen goed

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 09:19
[...]

[Afbeelding]
Respect, die schrale atser award is vandaag voor jou!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GdGrfhsXcAAXyZ4?format=jpg&name=large
Wat anders dan een Porsche.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:18

Vis

Aparte manier van koffiemelk opschuimen

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vis schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:00:
[...]

Het lijkt meer op "een smaakje tovoegen"

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:08
Zondag dipmiddag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DiW7B-jf0sXSltwQg7dFx7CBdyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KJPjc2XM6cT0Ivx9vBDgZ9uf.jpg?f=fotoalbum_large

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-10 19:11

Schuimpje

Couch Warrior

Lekker bijkopen om aankomende week weer omhoog te gaan, yihaaa.

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Ik heb een status hoog te houden. ;)

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:16:
[...]

Impliceer je nu dat schrale atser geen status is?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:08

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Zou me anders best lukken om zo mn koffiemelk op te schuimen.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
[...]

Ik kan niet zeggen dat ik het vind misstaan. Ik zal het eens op het woord gooien om dit thuis en op het werk te introduceren.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Kijk, deze heeft het gemaakt. Dit is wat wij ook naar streven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIzKP7sFNNQ-fBbvFORYOEbXs2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UzCjToun7VH8zLaVRVmssMyt.jpg?f=fotoalbum_large

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Gelukszoekr
Zet je buyorder rond 93.8 maar vast klaar...

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 24-11-2024 12:54 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wispe schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:16:
[...]

Ik hoorde het van de buren...
Afbeeldingslocatie: https://prod-img.noordhollandsdagblad.nl/public/incoming/t466zi-online-20241123.jpg/alternates/SIXTEEN_NINE_1200/online%2020241123.jpg
Gelukszoekr schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:54:
Zet je buyorder rond 93.8 maar vast klaar...
Het is mooi warm buiten, beetje stormachtig. Maar een rondje fietsen en kijken wat voor shit er straks weer bijgeschreven is.

[ Voor 30% gewijzigd door Coldcat op 24-11-2024 13:01 ]

• ByteMe_
  • Niet online
LFG!

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/fA8s_vEOIBMAAAAM/falling-hard-going-down.gif

• zwembroek
  • Nu online
Black Friday week en de bear moon. Let's go. Volgende week printen we weer een blauwe.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ve99vp_4wAlxIj_0b4dRxHB2hLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4cSPpAo2oxs69QVkAvRY7uUl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door zwembroek op 24-11-2024 13:09 ]

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-11 19:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftrsHhFO8XZpU_0-9hsvCjS1lyg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3HtmN1N8arh9VRtUNJLq00hU.jpg?f=fotoalbum_large

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
zwembroek schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:08:
Black Friday week en de bear moon. Let's go. Volgende week printen we weer een blauwe.
[Afbeelding]
Opzich een logische gedachte dat retail rondom Black friday fiat spendeerd aan andere zaken als crypto, waardoor de koers ws ook een dip krijgt.

Sounds like a plan, nu nog zo uitspelen :)

• _superboer_
  • Niet online
[Twitter: https://x.com/dotkrueger/status/1860595698544128295]

MSTR koopt flink in en geen trading op dip donderdag deze week!

Bullish!

• Eusebius
  • Niet online
Flufje verkocht waarmee ik het weer wilt terugkopen als het 10% lager sta.

Slimme zet? klik dan op het duimpje hiernaast >>
Domme move? Geef thumbs up via het icoon rechts

==
hoi

• Eusebius
  • Niet online
_superboer_ schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:20:
[Embed]

MSTR koopt flink in en geen trading op dip donderdag deze week!

Bullish!
Waarom kan MSTR vandaag deze dingen doen maar kan ik geen aandelen traden bij mijn brooker?

==
hoi

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Eusebius schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:22:
Flufje verkocht waarmee ik het weer wilt terugkopen als het 10% lager sta.

Slimme zet? klik dan op het duimpje hiernaast >>
Domme move? Geef thumbs up via het icoon rechts
Wat als je er geen mening over hebt?

• ByteMe_
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:26:
[...]

Wat als je er geen mening over hebt?
Dan word je gerapparteerd

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:02

knakworst

Get more sats!

FUD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KjftOTMdI4bi6ToMawy9ibOkT20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mINITIPs3gXbBAN3LVedyDNe.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 232 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!