Zal denk ik van de stock market afhangen, want genoeg op te halen tussen 61 en 62anti elppa schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:07:
[...]
ja lag mooi wat liquiditeit, naar boven is het nu schoon. Onder de 59 ligt ook nog wel wat. Benieuwd of we die eerst weer ophalen
Gm all,
Ik zit hier nu eens een paar dagen mee te lezen. Heb echt 0,000000 verstand van Bitcoin en alle andere virtuele munten. De beste tip die ik mezelf dan maar geef is : blijf er dan ook maar vanaf 😜
Maar wat komen hier een onderwerpen voorbij haha. BBQ, vakantie foto's, bier .... oh ja en nog veel meer bier 🍺🍺🍺🍺. Ik mis nog net de gezellige leuke en knappe buurvrouw op de camping / resort die naast je woont.
Een gezellig forum waar echt het onderwerp van de ene naar de andere hoek heen en weer ketst. Ik blijf nog even meelezen uiteraard. Misschien steek ik nog wat op van de tips (al is het op gebied van soorten bier en bbq tips😅).
Wens jullie mooie rendamenten toe en natuurlijk een goed biertje met stukje vlees. 💪
Ik zit hier nu eens een paar dagen mee te lezen. Heb echt 0,000000 verstand van Bitcoin en alle andere virtuele munten. De beste tip die ik mezelf dan maar geef is : blijf er dan ook maar vanaf 😜
Maar wat komen hier een onderwerpen voorbij haha. BBQ, vakantie foto's, bier .... oh ja en nog veel meer bier 🍺🍺🍺🍺. Ik mis nog net de gezellige leuke en knappe buurvrouw op de camping / resort die naast je woont.
Een gezellig forum waar echt het onderwerp van de ene naar de andere hoek heen en weer ketst. Ik blijf nog even meelezen uiteraard. Misschien steek ik nog wat op van de tips (al is het op gebied van soorten bier en bbq tips😅).
Wens jullie mooie rendamenten toe en natuurlijk een goed biertje met stukje vlees. 💪
Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.
ja klopt. ik zie em ook eerder uitbreken naar boven.tomtom901 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:40:
[...]
Zal denk ik van de stock market afhangen, want genoeg op te halen tussen 61 en 62
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
welkom. Let ff op, in dit subforum bestaat rendementen niet. Het is rendamentenDevke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:49:
Gm all,
Wens jullie mooie rendementen toe en natuurlijk een goed biertje met stukje vlees. 💪
Gelijk maar ff aangepast. Ik heb maar 1 kans voor een eerste indruk 😜anti elppa schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:56:
[...]
welkom. Let ff op, in dit subforum bestaat rendementen niet. Het is rendamenten
Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.
Inkakken is bij pakken!Alpina schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:38:
[Afbeelding]
Decibel maar net overleefd![]()
Wanneer maan?
Gefeliciteerd Skruns!!!Skrunsies schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 00:05:
Proost jongens!
Mijn vakantie met mijn jongste zit er weer op. Ze heeft genoten!
Straks naar huis en mij klaarmaken voor een weekje op de camping met de oudste.
Het was prachtig!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bedankt voor het delenDarrell schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:58:
[Twitter]
All they had to do was nothing. If you hold WBTC, switch off of it ASAP.
Proficiat @Skrunsies, zowel met je verjaardag als ook de dierbare herinneringen. Blij voor je dat alles prima is verlopen, ik moest stiekum toch wel een paar keer aan jullie denken.Skrunsies schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 00:05:
Proost jongens!
Het was prachtig!
Dit zet alles maar weer eens in perspectief.
Fijn om te horenSkrunsies schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 00:05:
Proost jongens!
Het was prachtig!
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Super! En van harte gefeliciteerd, ook names Gal.Skrunsies schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 00:05:
Proost jongens!
Het was prachtig!
[Afbeelding]
[Afbeelding]

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik zie juist nog wel wat op te halen boven de lokale high;anti elppa schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:07:
[...]
ja lag mooi wat liquiditeit, naar boven is het nu schoon. Onder de 59 ligt ook nog wel wat. Benieuwd of we die eerst weer ophalen
/f/image/cxWwaj2jHa4GsntNdFE5659I.png?f=fotoalbum_large)
Ik krijg altijd het verwijt dat ik nooit kan uitslapen. Vanochtend heb ik eindelijk bewijs verzameld dat ik het wel kan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CoaL3OL8f0NZLDorEs4PqVRM.png?f=user_large)
Mijn duimpje is er heel veel later dan die van @Laurens1970 bijgekomen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CoaL3OL8f0NZLDorEs4PqVRM.png?f=user_large)
Twijfelachtig alibi, want je kan ontduimen, duimen en dan sta je onderaan.Ray_ schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:49:
Ik krijg altijd het verwijt dat ik nooit kan uitslapen. Vanochtend heb ik eindelijk bewijs verzameld dat ik het wel kan.
[Afbeelding]
Hacks. Maak dat de kat wijs. Als je je duimpje intrekt en weer geeft sta je weer onderaan. Je bewijs is dus niks waard.Ray_ schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:49:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/NDfbNvBQz4MywhuccJ9R7uT4.jpg?f=fotoalbum_large)
* Viper® ziet dat hij nog helemaal niet gereageerd heeft in het nieuwe topic. Bijna mijn topicstreek verbroken, bij deze.
Als ik slecht slaap is het eerder van de alcohol dan de crypto
Als ik slecht slaap is het eerder van de alcohol dan de crypto
[ Voor 21% gewijzigd door Viper® op 18-08-2024 11:16 ]
Er is nog veel te halen een beetje hogerWispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:53:
Nou dat was leuk. Terug naar de orde van de dag.
@Skrunsies van harte ouwe

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nou komt zo piek aan. Dus even wat gekocht.
aangepast, toch niet
[ Voor 97% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2024 14:17 ]
nothing stops this train
Gaan die gekke virtuele muntjes gewoon 7 dagen per week door met handel?
Je zou jezelf bijna afvragen wanneer je dat tijd hebt voor weekend, de bbq en het bier 😊. Gokje.... tussendoor. Ik zie idd handel weer. Wat ik zeg .... een echte boomer hier hoor mbt die virtuele munjes 🙈
Je zou jezelf bijna afvragen wanneer je dat tijd hebt voor weekend, de bbq en het bier 😊. Gokje.... tussendoor. Ik zie idd handel weer. Wat ik zeg .... een echte boomer hier hoor mbt die virtuele munjes 🙈
Jazeker 24/7Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:20:
bestudeer Bitcoin en kijk niet naar andere crypto.
leuk weetje:
/f/image/1yVDkiGc80tbXaY8tKN5pfaD.png?f=fotoalbum_large)
Als iedereen nou een leuk weetje post voor @Devke over bitcoin, kunnen we hem versneld een bitcoin maxi maken
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2024 14:28 ]
nothing stops this train
Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:20:
:fill(white):strip_exif()/f/image/WQN5pZcctVLG0volmeyzlrKc.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/USXWpiJHCI5cV9rpJW77XPnA.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ARsHeoO3YRxTiz760eumALIQ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/wvynxs8hhyDWhVTO8boa1W9t.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/TRO1FNSCuJWs7yxgNDRXnvh7.png?f=user_large)
/f/image/P0EDNAEEuCItGG05Ih9fMbYq.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/3fMaxlBWorkJvnGD1hQiP7IB.png?f=user_large)
Hij zou nu aardig up-to-date moeten zijn denk ik zo.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 18-08-2024 14:41 ]
Ik heb vandaag 1 SOL bijgekocht om mijn GAK omlaag te krijgen.Nopheros schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:37:
[...]
[Afbeelding]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Als de samenvatting is.... Bitcoin de rest is ruk. Dan is je doel geslaagd 🤣Nopheros schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:37:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je perse in de rest wil zitten, doe dan alleen ETH en eventueel SOL. Anders word je net als @Gipsy King die niet kan wachten tot hij zijn ADA kan dumpen.Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:48:
[...]
Als de samenvatting is.... Bitcoin de rest is ruk. Dan is je doel geslaagd 🤣
Nee voor mij is het even ter lering en vermaak even. Ik neem aan dat jullie een deel van bitcoin kopen en niet direct 60k ophoesten voor 1?Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:51:
[...]
Als je perse in de rest wil zitten, doe dan alleen ETH en eventueel SOL. Anders word je net als @Gipsy King die niet kan wachten tot hij zijn ADA kan dumpen.
Verschilt per persoon. Ik had gewild dat toen ik begon (begin dit jaar) een lumpsum deed, dan had ik nu meer BTC dan wat ik nu met DCA heb vergaard.Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:13:
[...]
Nee voor mij is het even ter lering en vermaak even. Ik neem aan dat jullie een deel van bitcoin kopen en niet direct 60k ophoesten voor 1?
Ja als ik de krant van morgen vandaag al had gehad dan was het ook al 1 groot feest geweest hahaWispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:16:
[...]
Verschilt per persoon. Ik had gewild dat toen ik begon (begin dit jaar) een lumpsum deed, dan had ik nu meer BTC dan wat ik nu met DCA heb vergaard.
Dat verschilt per situatie.Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:13:
[...]
Nee voor mij is het even ter lering en vermaak even. Ik neem aan dat jullie een deel van bitcoin kopen en niet direct 60k ophoesten voor 1?
Als 5% van je spaargeld 60k is dan zou ik vandaag 1 Bitcoin kopen en dat de komende 10 jaar laten staan.
In de meeste gevallen zal de eerste aankoop eerder een kleiner bedrag zijn om vervolgens wekelijks/maandelijks een vast bedrag aan Bitcoin te kopen op een vaste dag (DCA).
In het begin van dit crypto forum kocht je hele bitcoinen voor n paar honderd euro 😲Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:13:
[...]
Ik lul ook zomaar wat
En ooit wellicht voor n miljoen. Dus om die trein niet te missen.....shovelhead1340 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:39:
[...]
In het begin van dit crypto forum kocht je hele bitcoinen voor n paar honderd euro 😲
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bitcoin crashed bijna altijd, kijk dit filmpje maar eens van 9 jaar geleden:Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:13:
[...]
Wat ik geleerd heb dat wanneer er echt megadikke paniek is in de market dat het dan het juiste moment is om te kopen. maar wanneer dat komt is niet te timen.
Daarom gewoon dca elke maand bijv 3% van je salaris, niet kijkend naar wat de prijs van bitcoin is.
probeer beetje euro's aan de zijlijn te houden bij flinke dips.
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2024 15:49 ]
nothing stops this train
Als je financiële situatie goed is, kan het weinig kwaad om 2-5% van je vermogen/spaargeld in bitcoin te steken. Deel dit bedrag eens door 20 en koop de rest van dit jaar elke maandag (of welke dag dan ook) voor dat bedragje aan bitcoin, dan zit je doelbedrag aan het eind van het jaar in bitcoin. De meesten van ons zitten met een groter percentage in bitcoin, maar dat kan altijd nog.Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:13:
[...]
Belangrijkste IMHO is om de vierjarige cyclus (en het effect van de halvings op de koers) te begrijpen. Je moet dus niet verwachten komend jaar opeens heel rijk te zijn. Zou kunnen, maar beter laat je je bitcoins een jaar of 5 onaangeraakt of blijf je een bedrag dat je kan missen in die periode inleggen. Als je je bitcoin verkoopt als het inzakt, verlies je geld. Als je het vijf jaar aanhoudt is er historisch gezien in de koersgrafieken geen moment aan te wijzen waarop je dan géén (dik) rendament had gemaakt. Geen garantie voor de toekomst, alleen gebaseerd op resultaten uit het verleden en de informatiebubble waar wij hier met z'n allen in zitten..
Gaat denk niet zo goed met Poppe, wat ziet die eruit

nothing stops this train
Dat krijg je als je met je ballen diep in de alts zit.
[ Voor 15% gewijzigd door GioStyle op 18-08-2024 16:12 ]
JezusKol Nedra schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:05:
Gaat denk niet zo goed met Poppe, wat ziet die eruit![]()
[YouTube: Altcoin Portfolio Down? Here’s What You Need to Know]

Al een paar dagen wakker op pure hopium?
Ik hoor net op tv "schaam je kapot" gaat dat over @Devke die nog geen bitcoin heeft?
Waar kan trouwens Fey coin kopen? Die doet 5x beter dan Pec muntje.DoeEensGek schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:14:
Ik hoor net op tv "schaam je kapot" gaat dat over @Devke die nog geen bitcoin heeft?
Zit al jaren in Nirvana chainDoeEensGek schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:19:
[...]
Waar kan trouwens Fey coin kopen? Die doet 5x beter dan Pec muntje.
:strip_exif()/f/image/kzbW3r34rVnluVY3lav3Cqme.jpg?f=fotoalbum_large)
Gelukkig heeft gipsy ook btc en eth. En nog steeds vol vertrouwen in ADA. Chang en hydra gaan blasten.Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:51:
[...]
Als je perse in de rest wil zitten, doe dan alleen ETH en eventueel SOL. Anders word je net als @Gipsy King die niet kan wachten tot hij zijn ADA kan dumpen.
HODLER
P.s. when i dump ADA i will sure post a snap @Wispe
[ Voor 6% gewijzigd door Gipsy King op 18-08-2024 16:38 ]
omg dit, prachtig
Yup pic.twitter.com/ABFL4pJsHT
— Declaration of Memes (@LibertyCappy) 18 augustus 2024
nothing stops this train
Wel een TAO herkansing.Taro schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:21:
Weet iemand hoe het nu zit met de $OpSec hack? Ik lees iets over CloudVerse, het claimen/ontvangen van een V2 token, etc. maar nergens staat een duidelijke handleiding of goed verhaal waar ik vertrouwen in heb. Gewoon als verloren beschouwen of volgt er nog een officiële herkansing?
:strip_exif()/f/image/juKxfbaqfG8wcARRRKqUHXyY.jpg?f=fotoalbum_large)
Tuurlijk shitcoin is shitcoin maar dat opsec scam is geen AI dit wel.
Qua setup doet het me denken aan die vids van hardware tv. Maar het is duidelijk dat ie allin is op alts. BeetjeKol Nedra schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:05:
Ik kijk nooit dat soort video’s. Nu toch maar even een reclame bij geklikt. Het is zwaar dezer dagen.Joosie200 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:09:
[...]
Qua setup doet het me denken aan die vids van hardware tv. Maar het is duidelijk dat ie allin is op alts. Beetjewaarbij de ogen zijn wallen voor stellen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik keek nog wel een poosje Madelon, maar het zijn gewoon combinaties van fragmenten elders. Een fd artikel hier, telegraaf kop daar. Met 5min voor crypto. Om daar nu een uur aan te gaan zitten /ain't no one got the timeColdcat schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:28:
[...]
Ik kijk nooit dat soort video’s. Nu toch maar even een reclame bij geklikt. Het is zwaar dezer dagen.
Dan vind ik een Bob Loukas / Plan B chiller. In 10-20 minuten up to date en geen herkauwen van wat ik al voorbij heb zie komen.
Bij >= 10 likes maak ik een 'how-to' Madelon FlowchartJoosie200 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:34:
Ik keek nog wel een poosje Madelon, maar het zijn gewoon combinaties van fragmenten elders. Een fd artikel hier, telegraaf kop daar. Met 5min voor crypto. Om daar nu een uur aan te gaan zitten /ain't no one got the time
normaal klik in niet op dit soort shit, maar wilde het toch ff zien, dus ff uitgelogd om mijn feed niet om zeep te helpen......de tandjes zeg, wat een zombie. zo zie je maar wat shitcoins met je doen. Snap echt niet dat iemand die volgens mij best intelligent is, all in gaat op shitcoins. Echt ongekend.Kol Nedra schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:05:
Zijn er hier nog mensen die wat stables aanhouden als spaarpotje? Ik zie bij diverse defi platformen behoorlijke rendamenten op de PayPal stablecoin PYUSD tot wel 20%. Zijn toch lekkere percentages...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Las in de comments van Michaëls video (ja ook ík heb mijn grenzen verlegd door op zijn video te klikken) dat hij aan medicatie zat (om wat voor reden dan ook) en daar nu mee is gestopt, wat de wallen zou verklaren.
Wel sneu voor hem, maarja. All-in op alts gaan helpt dan niet.
Wel sneu voor hem, maarja. All-in op alts gaan helpt dan niet.
Guere schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:41:
[...]
Bij >= 10 likes maak ik een 'how-to' Madelon Flowchart
:strip_exif()/f/image/dzw1666xVi4BQ4xj4UnNsHvw.jpg?f=fotoalbum_large)
Stack Sats
10 likes zijn er. Hierbij bewijs:Guere schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:41:
[...]
Bij >= 10 likes maak ik een 'how-to' Madelon Flowchart
/f/image/gGAoRCwDVJkMjTBJf7PQXBnW.png?f=fotoalbum_large)
Heb wat bij Nexo staan aangezien ik genoeg Bitcoin bijgekocht heb. 2k USDC @ 14%.NeoflexNL schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:44:
Zijn er hier nog mensen die wat stables aanhouden als spaarpotje? Ik zie bij diverse defi platformen behoorlijke rendamenten op de PayPal stablecoin PYUSD tot wel 20%. Zijn toch lekkere percentages...
Levert net zoveel op als 20k bij de ABN..
Zitten er hier nog mannen diep in Matic ?
If altcoin season kicks off, #Polygon $MATIC will melt faces! But don't go ape yet, as a weekly close below $0.30 would invalidate the bullish thesis. pic.twitter.com/bf98oGQsuS
— Ali (@ali_charts) 13 augustus 2024
[ Voor 46% gewijzigd door Gipsy King op 18-08-2024 18:46 ]
Op haar Instagram staat er ook één waarop je goed ziet hoe “dik” ze verdient met cursussen verkopen. Zal hem hier maar niet plaatsen om het sfw te houden.
Stack Sats
Sfw op zondag? Hup.Stovirpi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:42:
[...]
Op haar Instagram staat er ook één waarop je goed ziet hoe “dik” ze verdient met cursussen verkopen. Zal hem hier maar niet plaatsen om het sfw te houden.
Zijn die echt? Ik vraag het voor een maat die meeleest maar zelf geen account heeft…
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ze heeft het STAP-budget destijds flink leeg getrokken.Stovirpi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:42:
[...]
https://nos.nl/artikel/24...j-kleine-groep-aanbieders
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Op eigen risico. Er zit heel wat BTC of USDT in
Stack Sats
PrimaWispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:08:
10 likes zijn er. Hierbij bewijs:
Zoveel dat d’r been haar sneller groeit dan dat op haar hoofdStovirpi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 19:45:
[...]
Op eigen risico. Er zit heel wat BTC of USDT in
spoiler:
#Bitcoin Gaining Momentum? 🚀#BTC just closed a candle above Tenkan 🔴 and is now eyeing a Kijun 🔵 reclaim.
— Titan of Crypto (@Washigorira) 18 augustus 2024
Meanwhile, the MACD has crossed bullish on the daily. pic.twitter.com/4FCtV7PMDP
Of veel mensen hebben hun BTC naar exchanges gestuurd (Kleine wallets-> Grote wallets). Je kunt dergelijke conclusies niet zomaar trekken.Numbers schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:58:
Dit is toch ook fascinerend. Enkel de grotere whales blijven inkopen, al de rest verkoopt.
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Eens, het kan inderdaad niet zomaar. Het ligt eraan waar ze de data vandaan hebben. Bijvoorbeeld Glassnode haalt exchange gerelateerde adressen uit de data. Dan krijg je wel een goed (beter) beeld.Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:10:
[...]
Of veel mensen hebben hun BTC naar exchanges gestuurd (Kleine wallets-> Grote wallets). Je kunt dergelijke conclusies niet zomaar trekken.
Stack Sats
AhahahahahaAlpina schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:29:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk de voetbalclub maar dit kan ik ook zeker waarderen

Ik zat nog bij de muziek
True, maar dat is ook een opmerkelijke trend zo vroeg in de cyclus.Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:10:
[...]
Of veel mensen hebben hun BTC naar exchanges gestuurd (Kleine wallets-> Grote wallets). Je kunt dergelijke conclusies niet zomaar trekken.
Kan het kwaad als iemand mijn API-sleutel heeft met alleen een machtiging om de gegevens in te zien (dus zonder opnames of orders)?
Weet niet zo goed waar ik die sleutel met 100 tekens moet bewaren buiten mijn computer om. Op papier printen en bij de seeds neerleggen? Als het niet boeit omdat je alleen de gegevens kan inzien, kan je die sleutel toch gewoon digitaal opslaan of niet?
Weet niet zo goed waar ik die sleutel met 100 tekens moet bewaren buiten mijn computer om. Op papier printen en bij de seeds neerleggen? Als het niet boeit omdat je alleen de gegevens kan inzien, kan je die sleutel toch gewoon digitaal opslaan of niet?
Hangt af van de permissie van de API. Als het raadplegen is, is het alleen een privacy risico. Als het handelen is, dan kan er van een illiquide coin bijvoorbeeld een pump en dump scenario gecreëerd worden waarbij jij als een bot de pump veroorzaakt en de dump over je heen krijgt...Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:55:
Kan het kwaad als iemand mijn API-sleutel heeft met alleen een machtiging om de gegevens in te zien (dus zonder opnames of orders)?
Ja, dacht ik al. Alleen inzien/raadplegen staat aan, de rest staat uit.knakworst schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:05:
[...]
Hangt af van de permissie van de API. Als het raadplegen is, is het alleen een privacy risico. Als het handelen is, dan kan er van een illiquide coin bijvoorbeeld een pump en dump scenario gecreëerd worden waarbij jij als een bot de pump veroorzaakt en de dump over je heen krijgt...
Voor de zekerheid toch printen op een papiertje dan maar.
Ja klopt en nog een dagje TML. Maar dat was het dan wel weer voor dit jaar. 4 euro voor een klein pilsje??elektriekert schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:33:
[...]
Ahahahahaha, ik zie AC/DC langskomen en Decibel, dus ja.
Ik zat nog bij de muziek
Die oude Bitcoin memes worden echt snel waarheid:
:strip_exif()/f/image/eQjEk6CFSMJAn89RFWBQqUnE.jpg?f=fotoalbum_large)
Is nog een leuke voor @Devke
Interessante vraag, heel benieuwd waarom je een API-key met leesrechten met iemand deelt.Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:55:
Wat als de beveiliging van de betreffende website niet in orde is, dan ben je alles kwijt.
Vroeg ik me ook af. Mijn Binance botje had dit toen waar ik ook een aantal vinkjes moest zetten. Read only etc. Kan ook vrij snel mis gaan zoiets.Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:18:
[...]
Interessante vraag, heel benieuwd waarom je een API-key met leesrechten met iemand deelt.
Wat als de beveiliging van de betreffende website niet in orde is, dan ben je alles kwijt.
Met welke dingetjes ben je bezig @Wispe in plaats van alleen Bitcoin te kopen
Ik was op zoek naar een app die de GAK, GVK etc kon laten zien adhv transactiegeschiedenis van mijn exchange. Toen kwam ik er een tegen.Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:18:
[...]
Interessante vraag, heel benieuwd waarom je een API-key met leesrechten met iemand deelt.
Wat is dan de beste manier om dat te weten zonder zelf iedere keer je administratie te moeten bijwerken met kans op fouten etc?
Je zegt "iemand", maar bedoelt een tool van een 3e partij.Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:29:
[...]
Ik was op zoek naar een app die de GAK, GVK etc kon laten zien adhv transactiegeschiedenis van mijn exchange. Toen kwam ik er een tegen.
Wat is dan de beste manier om dat te weten zonder zelf iedere keer je administratie te moeten bijwerken met kans op fouten etc?
Ik hou geen administratie bij.
Ik bedoel als ik mijn API-key digitaal opsla en iemand weet mijn computer te hacken, dan heeft die mijn API-key. Daarom vroeg ik het.Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:32:
[...]
Je zegt "iemand", maar bedoelt een tool van een 3e partij.
Ik hou geen administratie bij.
Ik ben iemand die van cijfertjes houdt en wil ze gewoon in 1 oogopslag kunnen zien zonder teveel werk te moeten doen.
Weekly close onder de 60k zou toch jammer zijn.
Bij de meeste exchanges is na het aanmaken de API secret niet meer zichtbaar/beschikbaar. Hoe/of 3e partij sites/software daarmee omgaan is wisselend.Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:36:
[...]
Ik bedoel als ik mijn API-key digitaal opsla en iemand weet mijn computer te hacken, dan heeft die mijn API-key. Daarom vroeg ik het.
Ik ben iemand die van cijfertjes houdt en wil ze gewoon in 1 oogopslag kunnen zien zonder teveel werk te moeten doen.
Zonder de secret kan je niets met je API key.
Als de yearly maar boven de 100k sluit vind ik alles primatomtom901 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:39:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vind ik ook maar toch verbaast deze dip nét voor de close me niet.tomtom901 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:39:
Hopelijk gaan we niet te diep en gaat de volgende poging er wél overtuigend doorheen.
Gelukkig geen schokkende daling en volume, na 60k zie 62k als de volgende horde.
[ Voor 11% gewijzigd door shovelhead1340 op 19-08-2024 01:58 ]
Ik lul ook zomaar wat
Geen rendamunten?anti elppa schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:56:
[...]
welkom. Let ff op, in dit subforum bestaat rendementen niet. Het is rendamenten
Los van wat de anderen al schreven (exchange wallets) spelen hier nog een aantal zaken:Numbers schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:58:
Dit is toch ook fascinerend. Enkel de grotere whales blijven inkopen, al de rest verkoopt.
[Afbeelding]
Deze chart gooit een enorme brede groep op 1 hoop. In de categorie 0,01 en 0,1 BTC zitten we nagenoeg op een all time high qua holders.
De BTC ETF heeft invloed op deze cijfers. Iemand met pak 'm beet 0,25 BTC die verkoopt om een gelijkwaardige positie in de ETF te nemen. Eigenlijk hetzelfde als met exchange wallets, nu zijn het ETF wallets met kleinere stukken BTC aangehouden voor derden.
Het feit dat we in BTC telkens nieuwe all time highs breken op de kleinere wallets, terwijl de dollarwaarde steeds verder toeneemt is keiharde adoptie. Als je kijkt naar wallets met meer dan 1000 dollar staan we al op een all time high.
Ondertussen is YEN/USD weer aan het wegzakken, futures staan rood en BTC zakt. Het is weer maandag.
[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-08-2024 08:16 ]
Waarom zou je een api-key willen bewaren? Je gebruikt 'm één keer voor één site, daarna hoef je hem nooit meer te gebruiken. Link kapot? Nieuwe api-key. Net als met wachtwoorden, niet opschrijven en niet hergebruiken.Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:36:
[...]
Ik bedoel als ik mijn API-key digitaal opsla en iemand weet mijn computer te hacken, dan heeft die mijn API-key. Daarom vroeg ik het.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
goedemorgen,
toch maar naar het werk gegaan vandaag voor fiat...
when BTC $500k?
when BTC $500k?
nothing stops this train
Aan optimisme ontbreekt het je in ieder geval niet deze morgen 😜.Kol Nedra schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:41:
goedemorgen,
when BTC $500k?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!