[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 250 Laatste
Acties:
  • 948.228 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:07:
[...]

ja lag mooi wat liquiditeit, naar boven is het nu schoon. Onder de 59 ligt ook nog wel wat. Benieuwd of we die eerst weer ophalen
Zal denk ik van de stock market afhangen, want genoeg op te halen tussen 61 en 62

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:34
@Skrunsies van harte gefeliciteerd!

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Devke
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
Gm all,

Ik zit hier nu eens een paar dagen mee te lezen. Heb echt 0,000000 verstand van Bitcoin en alle andere virtuele munten. De beste tip die ik mezelf dan maar geef is : blijf er dan ook maar vanaf 😜

Maar wat komen hier een onderwerpen voorbij haha. BBQ, vakantie foto's, bier .... oh ja en nog veel meer bier 🍺🍺🍺🍺. Ik mis nog net de gezellige leuke en knappe buurvrouw op de camping / resort die naast je woont.

Een gezellig forum waar echt het onderwerp van de ene naar de andere hoek heen en weer ketst. Ik blijf nog even meelezen uiteraard. Misschien steek ik nog wat op van de tips (al is het op gebied van soorten bier en bbq tips😅).

Wens jullie mooie rendamenten toe en natuurlijk een goed biertje met stukje vlees. 💪

Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:40
tomtom901 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:40:
[...]

Zal denk ik van de stock market afhangen, want genoeg op te halen tussen 61 en 62
ja klopt. ik zie em ook eerder uitbreken naar boven.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:49:
Gm all,

Ik zit hier nu eens een paar dagen mee te lezen. Heb echt 0,000000 verstand van Bitcoin en alle andere virtuele munten. De beste tip die ik mezelf dan maar geef is : blijf er dan ook maar vanaf 😜

Maar wat komen hier een onderwerpen voorbij haha. BBQ, vakantie foto's, bier .... oh ja en nog veel meer bier 🍺🍺🍺🍺. Ik mis nog net de gezellige leuke en knappe buurvrouw op de camping / resort die naast je woont.

Een gezellig forum waar echt het onderwerp van de ene naar de andere hoek heen en weer ketst. Ik blijf nog even meelezen uiteraard. Misschien steek ik nog wat op van de tips (al is het op gebied van soorten bier en bbq tips😅).

Wens jullie mooie rendementen toe en natuurlijk een goed biertje met stukje vlees. 💪
welkom. Let ff op, in dit subforum bestaat rendementen niet. Het is rendamenten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Devke
  • Nu online
anti elppa schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:56:
[...]

Gelijk maar ff aangepast. Ik heb maar 1 kans voor een eerste indruk 😜

Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:35
Alpina schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:38:
[Afbeelding]

Decibel maar net overleefd *O*

Wanneer maan?
Inkakken is bij pakken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Skrunsies schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 00:05:
Proost jongens!

Mijn vakantie met mijn jongste zit er weer op. Ze heeft genoten!

Straks naar huis en mij klaarmaken voor een weekje op de camping met de oudste.

Het was prachtig!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd Skruns!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-10 15:12
Darrell schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:58:
[Twitter]
All they had to do was nothing. If you hold WBTC, switch off of it ASAP.
Bedankt voor het delen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:27
Proost jongens!

Het was prachtig!
Proficiat @Skrunsies, zowel met je verjaardag als ook de dierbare herinneringen. Blij voor je dat alles prima is verlopen, ik moest stiekum toch wel een paar keer aan jullie denken.

Dit zet alles maar weer eens in perspectief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Proost jongens!

Het was prachtig!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Fijn om te horen d:)b en gefeliciteerd *O* :9B

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:16
Proost jongens!

Het was prachtig!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Super! En van harte gefeliciteerd, ook names Gal. ;)

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/PXIgXm3aF7gAAAAC/happy-birthday-gal-gadot.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gefeliciteerd @Skrunsies !
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vfhA8eolMRJBDkjAuaCekGrWU9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UpFyh7cm2uGK7c47PJgpZjM1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:07:
[...]

ja lag mooi wat liquiditeit, naar boven is het nu schoon. Onder de 59 ligt ook nog wel wat. Benieuwd of we die eerst weer ophalen
Ik zie juist nog wel wat op te halen boven de lokale high;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OQvGeK0Bt_f86ZLqzcttB17YzI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cxWwaj2jHa4GsntNdFE5659I.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:27
Ik krijg altijd het verwijt dat ik nooit kan uitslapen. Vanochtend heb ik eindelijk bewijs verzameld dat ik het wel kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSuWe5rxGw65aD-86E-So0s-LQ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CoaL3OL8f0NZLDorEs4PqVRM.png?f=user_large

Mijn duimpje is er heel veel later dan die van @Laurens1970 bijgekomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ray_ schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:49:
Ik krijg altijd het verwijt dat ik nooit kan uitslapen. Vanochtend heb ik eindelijk bewijs verzameld dat ik het wel kan.

[Afbeelding]

Twijfelachtig alibi, want je kan ontduimen, duimen en dan sta je onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ray_ schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:49:

[Afbeelding]

Hacks. Maak dat de kat wijs. Als je je duimpje intrekt en weer geeft sta je weer onderaan. Je bewijs is dus niks waard.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5lBiLKjUbi28-Z6QM_56e_tg2U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NDfbNvBQz4MywhuccJ9R7uT4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:27
Ok dan niet. Ik was er weer uit om 6 uur. Sue me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* Viper® ziet dat hij nog helemaal niet gereageerd heeft in het nieuwe topic. Bijna mijn topicstreek verbroken, bij deze.

Als ik slecht slaap is het eerder van de alcohol dan de crypto :+

[ Voor 21% gewijzigd door Viper® op 18-08-2024 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Nou dat was leuk. Terug naar de orde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 11:53:
Nou dat was leuk. Terug naar de orde van de dag.
Er is nog veel te halen een beetje hoger :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
@Skrunsies Gefeliciteerd Kerel! Dat je je maar taai mag houden!
Ook namens de buurvrouw!
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/1e3iWPB1Ep0AAAAC/badbunny-yay.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
@Skrunsies van harte ouwe *O*

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K van k
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 02-10 22:18

K van k

18x 400 wp oost-west

Nou komt zo piek aan. Dus even wat gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• K van k
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 02-10 22:18

K van k

18x 400 wp oost-west

Hier ook jarig trouwens. 44 alweer pfft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:37
aangepast, toch niet :P

[ Voor 97% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2024 14:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devke
  • Nu online
Gaan die gekke virtuele muntjes gewoon 7 dagen per week door met handel?

Je zou jezelf bijna afvragen wanneer je dat tijd hebt voor weekend, de bbq en het bier 😊. Gokje.... tussendoor. Ik zie idd handel weer. Wat ik zeg .... een echte boomer hier hoor mbt die virtuele munjes 🙈

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:20:

Je zou jezelf bijna afvragen wanneer je dat tijd hebt voor weekend, de bbq en het bier 😊. Gokje.... tussendoor. Ik zie idd handel weer. Wat ik zeg .... een echte boomer hier hoor mbt die virtuele munjes 🙈
Jazeker 24/7

bestudeer Bitcoin en kijk niet naar andere crypto.
leuk weetje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6E3kHM7Ze1Y1TFg2GGyjxJHXVlE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1yVDkiGc80tbXaY8tKN5pfaD.png?f=fotoalbum_large

Als iedereen nou een leuk weetje post voor @Devke over bitcoin, kunnen we hem versneld een bitcoin maxi maken :D

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2024 14:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:20:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JElPiyQD4pq1IU7s148Noc6M_mw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WQN5pZcctVLG0volmeyzlrKc.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WGM52s3l2hroY52Ihwh-a1BOxRE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/USXWpiJHCI5cV9rpJW77XPnA.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ZEuBEfWDA1ehIITuYqzVgBCnC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ARsHeoO3YRxTiz760eumALIQ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2ajLIULRIC2fwrfTBnvCw76rAs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wvynxs8hhyDWhVTO8boa1W9t.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7T1_WJpKusoLcNwd5LTF4eBn2S8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TRO1FNSCuJWs7yxgNDRXnvh7.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0p3joNeltR8XuQ6Dgqb0ARRluk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P0EDNAEEuCItGG05Ih9fMbYq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/whY_KUlwuLyUurmOjMlWDHsC1Ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3fMaxlBWorkJvnGD1hQiP7IB.png?f=user_large

Hij zou nu aardig up-to-date moeten zijn denk ik zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 18-08-2024 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Nopheros schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:37:
[...]

[Afbeelding]

Hij zou nu aardig up-to-date moeten zijn denk ik zo.
Ik heb vandaag 1 SOL bijgekocht om mijn GAK omlaag te krijgen. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Devke time is running out.... Tenzij je miljonair bent, dan kun je het nog even aankijken.

Afbeeldingslocatie: https://cryptoart.com/wp-content/uploads/2017/10/21MillionBitcoinClub.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQRcKezgAfUYN1JQJjYHCovVFN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q5yp11KqJc0nDaLmshhe3R65.jpg?f=fotoalbum_large

Meer heb je niet nodig om te weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devke
  • Nu online
Als de samenvatting is.... Bitcoin de rest is ruk. Dan is je doel geslaagd 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:48:
[...]

Als de samenvatting is.... Bitcoin de rest is ruk. Dan is je doel geslaagd 🤣
Als je perse in de rest wil zitten, doe dan alleen ETH en eventueel SOL. Anders word je net als @Gipsy King die niet kan wachten tot hij zijn ADA kan dumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devke
  • Nu online
Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:51:
[...]

Als je perse in de rest wil zitten, doe dan alleen ETH en eventueel SOL. Anders word je net als @Gipsy King die niet kan wachten tot hij zijn ADA kan dumpen.
Nee voor mij is het even ter lering en vermaak even. Ik neem aan dat jullie een deel van bitcoin kopen en niet direct 60k ophoesten voor 1?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Devke schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:13:
[...]

Nee voor mij is het even ter lering en vermaak even. Ik neem aan dat jullie een deel van bitcoin kopen en niet direct 60k ophoesten voor 1?
Verschilt per persoon. Ik had gewild dat toen ik begon (begin dit jaar) een lumpsum deed, dan had ik nu meer BTC dan wat ik nu met DCA heb vergaard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devke
  • Nu online
Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:16:
[...]

Verschilt per persoon. Ik had gewild dat toen ik begon (begin dit jaar) een lumpsum deed, dan had ik nu meer BTC dan wat ik nu met DCA heb vergaard. :P
Ja als ik de krant van morgen vandaag al had gehad dan was het ook al 1 groot feest geweest haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
[...]

Dat verschilt per situatie.

Als 5% van je spaargeld 60k is dan zou ik vandaag 1 Bitcoin kopen en dat de komende 10 jaar laten staan.

In de meeste gevallen zal de eerste aankoop eerder een kleiner bedrag zijn om vervolgens wekelijks/maandelijks een vast bedrag aan Bitcoin te kopen op een vaste dag (DCA).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 20:24
[...]

In het begin van dit crypto forum kocht je hele bitcoinen voor n paar honderd euro 😲

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 15:39:
[...]

In het begin van dit crypto forum kocht je hele bitcoinen voor n paar honderd euro 😲
En ooit wellicht voor n miljoen. Dus om die trein niet te missen.....

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Bitcoin crashed bijna altijd, kijk dit filmpje maar eens van 9 jaar geleden:

Wat ik geleerd heb dat wanneer er echt megadikke paniek is in de market dat het dan het juiste moment is om te kopen. maar wanneer dat komt is niet te timen.
Daarom gewoon dca elke maand bijv 3% van je salaris, niet kijkend naar wat de prijs van bitcoin is.
probeer beetje euro's aan de zijlijn te houden bij flinke dips.

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 18-08-2024 15:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:17
[...]

Als je financiële situatie goed is, kan het weinig kwaad om 2-5% van je vermogen/spaargeld in bitcoin te steken. Deel dit bedrag eens door 20 en koop de rest van dit jaar elke maandag (of welke dag dan ook) voor dat bedragje aan bitcoin, dan zit je doelbedrag aan het eind van het jaar in bitcoin. De meesten van ons zitten met een groter percentage in bitcoin, maar dat kan altijd nog.

Belangrijkste IMHO is om de vierjarige cyclus (en het effect van de halvings op de koers) te begrijpen. Je moet dus niet verwachten komend jaar opeens heel rijk te zijn. Zou kunnen, maar beter laat je je bitcoins een jaar of 5 onaangeraakt of blijf je een bedrag dat je kan missen in die periode inleggen. Als je je bitcoin verkoopt als het inzakt, verlies je geld. Als je het vijf jaar aanhoudt is er historisch gezien in de koersgrafieken geen moment aan te wijzen waarop je dan géén (dik) rendament had gemaakt. Geen garantie voor de toekomst, alleen gebaseerd op resultaten uit het verleden en de informatiebubble waar wij hier met z'n allen in zitten..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gaat denk niet zo goed met Poppe, wat ziet die eruit :/

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
Dat krijg je als je met je ballen diep in de alts zit.

[ Voor 15% gewijzigd door GioStyle op 18-08-2024 16:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Jezus _O-

Al een paar dagen wakker op pure hopium?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ik hoor net op tv "schaam je kapot" gaat dat over @Devke die nog geen bitcoin heeft? }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
DoeEensGek schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:14:
Ik hoor net op tv "schaam je kapot" gaat dat over @Devke die nog geen bitcoin heeft? }:O
Waar kan trouwens Fey coin kopen? Die doet 5x beter dan Pec muntje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
DoeEensGek schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 16:19:
[...]

Waar kan trouwens Fey coin kopen? Die doet 5x beter dan Pec muntje.
Zit al jaren in Nirvana chain :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S87rS8jnmtMUIi1Hi8MF3rDkl1Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kzbW3r34rVnluVY3lav3Cqme.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:22
Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:51:
[...]

Gelukkig heeft gipsy ook btc en eth. En nog steeds vol vertrouwen in ADA. Chang en hydra gaan blasten. ;)

HODLER

P.s. when i dump ADA i will sure post a snap @Wispe

[ Voor 6% gewijzigd door Gipsy King op 18-08-2024 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Daar zit een luchtje aan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
omg dit, prachtig :o :D

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:21:
Weet iemand hoe het nu zit met de $OpSec hack? Ik lees iets over CloudVerse, het claimen/ontvangen van een V2 token, etc. maar nergens staat een duidelijke handleiding of goed verhaal waar ik vertrouwen in heb. Gewoon als verloren beschouwen of volgt er nog een officiële herkansing?
Wel een TAO herkansing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLX5YifP_oQtb-bs9iMzHYZUknk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/juKxfbaqfG8wcARRRKqUHXyY.jpg?f=fotoalbum_large

Tuurlijk shitcoin is shitcoin maar dat opsec scam is geen AI dit wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Qua setup doet het me denken aan die vids van hardware tv. Maar het is duidelijk dat ie allin is op alts. Beetje }:| waarbij de ogen zijn wallen voor stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Joosie200 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:09:
[...]

Qua setup doet het me denken aan die vids van hardware tv. Maar het is duidelijk dat ie allin is op alts. Beetje }:| waarbij de ogen zijn wallen voor stellen.
Ik kijk nooit dat soort video’s. Nu toch maar even een reclame bij geklikt. Het is zwaar dezer dagen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Coldcat schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:28:
[...]

Ik kijk nooit dat soort video’s. Nu toch maar even een reclame bij geklikt. Het is zwaar dezer dagen.
Ik keek nog wel een poosje Madelon, maar het zijn gewoon combinaties van fragmenten elders. Een fd artikel hier, telegraaf kop daar. Met 5min voor crypto. Om daar nu een uur aan te gaan zitten /ain't no one got the time

Dan vind ik een Bob Loukas / Plan B chiller. In 10-20 minuten up to date en geen herkauwen van wat ik al voorbij heb zie komen.

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Joosie200 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:34:
Ik keek nog wel een poosje Madelon, maar het zijn gewoon combinaties van fragmenten elders. Een fd artikel hier, telegraaf kop daar. Met 5min voor crypto. Om daar nu een uur aan te gaan zitten /ain't no one got the time
Bij >= 10 likes maak ik een 'how-to' Madelon Flowchart :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Dat is één.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
normaal klik in niet op dit soort shit, maar wilde het toch ff zien, dus ff uitgelogd om mijn feed niet om zeep te helpen......de tandjes zeg, wat een zombie. zo zie je maar wat shitcoins met je doen. Snap echt niet dat iemand die volgens mij best intelligent is, all in gaat op shitcoins. Echt ongekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:02

NeoflexNL

Forever young

Zijn er hier nog mensen die wat stables aanhouden als spaarpotje? Ik zie bij diverse defi platformen behoorlijke rendamenten op de PayPal stablecoin PYUSD tot wel 20%. Zijn toch lekkere percentages...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:30

Chaes

#HODL

Las in de comments van Michaëls video (ja ook ík heb mijn grenzen verlegd door op zijn video te klikken) dat hij aan medicatie zat (om wat voor reden dan ook) en daar nu mee is gestopt, wat de wallen zou verklaren.

Wel sneu voor hem, maarja. All-in op alts gaan helpt dan niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:30
Guere schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:41:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4dBAEwmn33ukCGL8YL_QOuEp2Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dzw1666xVi4BQ4xj4UnNsHvw.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Guere schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:41:
[...]

10 likes zijn er. Hierbij bewijs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J5PK0-6K75fzdcLzjQCkDTKQEsI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gGAoRCwDVJkMjTBJf7PQXBnW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
NeoflexNL schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 17:44:
Zijn er hier nog mensen die wat stables aanhouden als spaarpotje? Ik zie bij diverse defi platformen behoorlijke rendamenten op de PayPal stablecoin PYUSD tot wel 20%. Zijn toch lekkere percentages...
Heb wat bij Nexo staan aangezien ik genoeg Bitcoin bijgekocht heb. 2k USDC @ 14%.

Levert net zoveel op als 20k bij de ABN..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Zitten er hier nog mannen diep in Matic ?

[ Voor 46% gewijzigd door Gipsy King op 18-08-2024 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
Op haar Instagram staat er ook één waarop je goed ziet hoe “dik” ze verdient met cursussen verkopen. Zal hem hier maar niet plaatsen om het sfw te houden.

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Stovirpi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:42:
[...]

Op haar Instagram staat er ook één waarop je goed ziet hoe “dik” ze verdient met cursussen verkopen. Zal hem hier maar niet plaatsen om het sfw te houden.
Sfw op zondag? Hup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Zijn die echt? Ik vraag het voor een maat die meeleest maar zelf geen account heeft…

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 19:39
Stovirpi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:42:
[...]

Ze heeft het STAP-budget destijds flink leeg getrokken.

https://nos.nl/artikel/24...j-kleine-groep-aanbieders

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
Op eigen risico. Er zit heel wat BTC of USDT in

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Lekm5eXe0lrAYdazJpZvxLwP-A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Do6SBLD2G3NyiFGmX7QjAEa5.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:08:
10 likes zijn er. Hierbij bewijs:
Prima ;) ETA: morgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Stovirpi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 19:45:
[...]

Op eigen risico. Er zit heel wat BTC of USDT in

spoiler:
Zoveel dat d’r been haar sneller groeit dan dat op haar hoofd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
_O- Ik bedoelde eigenlijk de voetbalclub maar dit kan ik ook zeker waarderen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Dit is toch ook fascinerend. Enkel de grotere whales blijven inkopen, al de rest verkoopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92DqaCxD8oe0SIsZGJux6NNcpK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qsxTwMbrZy8WYKjrCrx4WPXT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Numbers schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:58:
Dit is toch ook fascinerend. Enkel de grotere whales blijven inkopen, al de rest verkoopt.

[Afbeelding]
Of veel mensen hebben hun BTC naar exchanges gestuurd (Kleine wallets-> Grote wallets). Je kunt dergelijke conclusies niet zomaar trekken.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:10:
[...]

Of veel mensen hebben hun BTC naar exchanges gestuurd (Kleine wallets-> Grote wallets). Je kunt dergelijke conclusies niet zomaar trekken.
Eens, het kan inderdaad niet zomaar. Het ligt eraan waar ze de data vandaan hebben. Bijvoorbeeld Glassnode haalt exchange gerelateerde adressen uit de data. Dan krijg je wel een goed (beter) beeld.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Alpina schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:29:
[...]

_O- Ik bedoelde eigenlijk de voetbalclub maar dit kan ik ook zeker waarderen _/-\o_
Ahahahahaha _O- , ik zie AC/DC langskomen en Decibel, dus ja.
Ik zat nog bij de muziek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:10:
[...]

True, maar dat is ook een opmerkelijke trend zo vroeg in de cyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kan het kwaad als iemand mijn API-sleutel heeft met alleen een machtiging om de gegevens in te zien (dus zonder opnames of orders)?
Weet niet zo goed waar ik die sleutel met 100 tekens moet bewaren buiten mijn computer om. Op papier printen en bij de seeds neerleggen? Als het niet boeit omdat je alleen de gegevens kan inzien, kan je die sleutel toch gewoon digitaal opslaan of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:19

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:55:
Kan het kwaad als iemand mijn API-sleutel heeft met alleen een machtiging om de gegevens in te zien (dus zonder opnames of orders)?
Weet niet zo goed waar ik die sleutel met 100 tekens moet bewaren buiten mijn computer om. Op papier printen en bij de seeds neerleggen? Als het niet boeit omdat je alleen de gegevens kan inzien, kan je die sleutel toch gewoon digitaal opslaan of niet?
Hangt af van de permissie van de API. Als het raadplegen is, is het alleen een privacy risico. Als het handelen is, dan kan er van een illiquide coin bijvoorbeeld een pump en dump scenario gecreëerd worden waarbij jij als een bot de pump veroorzaakt en de dump over je heen krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:05:
[...]

Hangt af van de permissie van de API. Als het raadplegen is, is het alleen een privacy risico. Als het handelen is, dan kan er van een illiquide coin bijvoorbeeld een pump en dump scenario gecreëerd worden waarbij jij als een bot de pump veroorzaakt en de dump over je heen krijgt...
Ja, dacht ik al. Alleen inzien/raadplegen staat aan, de rest staat uit.
Voor de zekerheid toch printen op een papiertje dan maar.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
elektriekert schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:33:
[...]

Ahahahahaha _O- , ik zie AC/DC langskomen en Decibel, dus ja.
Ik zat nog bij de muziek :9
Ja klopt en nog een dagje TML. Maar dat was het dan wel weer voor dit jaar. 4 euro voor een klein pilsje??

Die oude Bitcoin memes worden echt snel waarheid:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rovM-CdfOR5Tr0Aj67ySxofuLGE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eQjEk6CFSMJAn89RFWBQqUnE.jpg?f=fotoalbum_large

Is nog een leuke voor @Devke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:55:
Interessante vraag, heel benieuwd waarom je een API-key met leesrechten met iemand deelt.

Wat als de beveiliging van de betreffende website niet in orde is, dan ben je alles kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:18:
[...]

Interessante vraag, heel benieuwd waarom je een API-key met leesrechten met iemand deelt.

Wat als de beveiliging van de betreffende website niet in orde is, dan ben je alles kwijt.
Vroeg ik me ook af. Mijn Binance botje had dit toen waar ik ook een aantal vinkjes moest zetten. Read only etc. Kan ook vrij snel mis gaan zoiets.

Met welke dingetjes ben je bezig @Wispe in plaats van alleen Bitcoin te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:18:
[...]

Ik was op zoek naar een app die de GAK, GVK etc kon laten zien adhv transactiegeschiedenis van mijn exchange. Toen kwam ik er een tegen.

Wat is dan de beste manier om dat te weten zonder zelf iedere keer je administratie te moeten bijwerken met kans op fouten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:29:
[...]

Ik was op zoek naar een app die de GAK, GVK etc kon laten zien adhv transactiegeschiedenis van mijn exchange. Toen kwam ik er een tegen.

Wat is dan de beste manier om dat te weten zonder zelf iedere keer je administratie te moeten bijwerken met kans op fouten etc?
Je zegt "iemand", maar bedoelt een tool van een 3e partij.

Ik hou geen administratie bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Taro schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:32:
[...]

Je zegt "iemand", maar bedoelt een tool van een 3e partij.

Ik hou geen administratie bij.
Ik bedoel als ik mijn API-key digitaal opsla en iemand weet mijn computer te hacken, dan heeft die mijn API-key. Daarom vroeg ik het.

Ik ben iemand die van cijfertjes houdt en wil ze gewoon in 1 oogopslag kunnen zien zonder teveel werk te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Weekly close onder de 60k zou toch jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:01
Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:36:
[...]

Ik bedoel als ik mijn API-key digitaal opsla en iemand weet mijn computer te hacken, dan heeft die mijn API-key. Daarom vroeg ik het.

Ik ben iemand die van cijfertjes houdt en wil ze gewoon in 1 oogopslag kunnen zien zonder teveel werk te moeten doen.
Bij de meeste exchanges is na het aanmaken de API secret niet meer zichtbaar/beschikbaar. Hoe/of 3e partij sites/software daarmee omgaan is wisselend.
Zonder de secret kan je niets met je API key.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:05

Vis

tomtom901 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:39:
Als de yearly maar boven de 100k sluit vind ik alles prima

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Vandaag 62k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 20:24
tomtom901 schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:39:
Vind ik ook maar toch verbaast deze dip nét voor de close me niet.
Hopelijk gaan we niet te diep en gaat de volgende poging er wél overtuigend doorheen.

Gelukkig geen schokkende daling en volume, na 60k zie 62k als de volgende horde.

[ Voor 11% gewijzigd door shovelhead1340 op 19-08-2024 01:58 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

anti elppa schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 08:56:
[...]

Geen rendamunten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:14
Numbers schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:58:

[Afbeelding]
Los van wat de anderen al schreven (exchange wallets) spelen hier nog een aantal zaken:

Deze chart gooit een enorme brede groep op 1 hoop. In de categorie 0,01 en 0,1 BTC zitten we nagenoeg op een all time high qua holders.

De BTC ETF heeft invloed op deze cijfers. Iemand met pak 'm beet 0,25 BTC die verkoopt om een gelijkwaardige positie in de ETF te nemen. Eigenlijk hetzelfde als met exchange wallets, nu zijn het ETF wallets met kleinere stukken BTC aangehouden voor derden.

Het feit dat we in BTC telkens nieuwe all time highs breken op de kleinere wallets, terwijl de dollarwaarde steeds verder toeneemt is keiharde adoptie. Als je kijkt naar wallets met meer dan 1000 dollar staan we al op een all time high.

Ondertussen is YEN/USD weer aan het wegzakken, futures staan rood en BTC zakt. Het is weer maandag.

[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-08-2024 08:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:05
Wispe schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:36:
[...]

Waarom zou je een api-key willen bewaren? Je gebruikt 'm één keer voor één site, daarna hoef je hem nooit meer te gebruiken. Link kapot? Nieuwe api-key. Net als met wachtwoorden, niet opschrijven en niet hergebruiken.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
goedemorgen,
toch maar naar het werk gegaan vandaag voor fiat...

when BTC $500k?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devke
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 08:41:
goedemorgen,
toch maar naar het werk gegaan vandaag voor fiat...

when BTC $500k?
Aan optimisme ontbreekt het je in ieder geval niet deze morgen 😜.

Pagina: 1 ... 24 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!