[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 227 ... 250 Laatste
Acties:
  • 942.847 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:04
Het is wat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oQQ84eRyEPgYvhoSrkPB80Cdqqg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uypNvNU8OtveZpvJBKqnert0.jpg?f=fotoalbum_large
Nu slapen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:36
Wtf xlm... Ik hodl al zo'n €500 van die dingen sinds 2021 uit principe (laatste mislukte xlm route voor de beer intrad), besluit ze desondanks paar maanden geleden naar INJ te swappen, flikt ie me dit... INJ moet nog x2... Ik. Chef hodl, stick to the plan... Niemand is immuun.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zo, Kraken weer even opnieuw ingesteld, hij is bijna maximaal beveiligd nu en master key ivm GSL.

Even testje met cashe, bijna direct op m'n rekening, dikke prima. Jammer dat dat niet zo snel kan met storten. Maar goed, we gaan nu toch DCA out.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
En nu lekker slapen, het weekend kijk ik alleen als een alert afgaat.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:34
Disclaimer: dit is geen klagen of iets.

Een tijdje geleden heb ik de helft van mijn Vechain verkocht voor SUI. Die deed het tot nu toe veel beter. Maar inmiddels is mijn Vechain meer waard dan mij SUI bag. Terwijl dit volgens velen een dino coin is, geen toekomst, etc. M.a.w., als iemand het überhaupt boeit, nieuw is niet altijd beter. Zelfs mijn 7 jaar oude Vechain gaat nog lekker. Slaap lekker.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
bsmpower schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:59:

Een tijdje geleden heb ik de helft van mijn Vechain verkocht voor SUI. Die deed het tot nu toe veel beter. Maar inmiddels is mijn Vechain meer waard dan mij SUI bag. Terwijl dit volgens velen een dino coin is, geen toekomst, etc. M.a.w., als iemand het überhaupt boeit, nieuw is niet altijd beter. Zelfs mijn 7 jaar oude Vechain gaat nog lekker. Slaap lekker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_6bIj4Sq7M-cxSnwghi7ZSJSHGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/quwjNpGywLpPZxbCjhhW1NvS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:24

Dat een coin geen enkele technische of nuttige waarde heeft wil weinig zeggen. Alles kan stijgen, alles kan dalen op basis van speculatie. Kijk naar DOGE, begonnen als een grap en dat is het nog steeds. Maar mensen blijven er geld in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Niemand heeft ook gezegd dat nieuwe coins beter zijn dan de coins die al een bullrun hebben gehad.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 14-03 18:03
YES schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 22:29:
[...]

Gewoon bakkie koffie in doen en wakker blijven:

[Afbeelding] [Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/26L6.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BgtPCUA.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/CHco4zWSSSEAAAAM/beavisandbutthead-bunghole.gifAfbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/ASOqZO8IULgAAAAM/cornholio-beavis.gifAfbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/92j_8IXaLpgAAAAC/beavis-and-butthead-bunghole.gif

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-05 23:32
Alle altcoins zijn trash, zelfs ETH. Ik ben BTC maxi geworden. Bitcoin 100K watchparty, lets go

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
ETH2.0 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:05:
Alle altcoins zijn trash, zelfs ETH. Ik ben BTC maxi geworden. Bitcoin 100K watchparty, lets go
Eind 2022 was ik het helemaal met je eens geweest. Nu wil ik alleen meer geld verdienen om meer bitcoin te kunnen kopen. En dat doe je m.i. niet met alleen maar bitcoin.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Tijd voor een nickchange dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Wispe schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:02:
[...]

Niemand heeft ook gezegd dat nieuwe coins beter zijn dan de coins die al een bullrun hebben gehad.
Lees even terug. Ik werd ongeveer voor gek verklaard dat ik nog Vechain had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:54

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:09:
[...]

Tips mbt geile internet muntjes:
1. Vaak swappen van muntje omdat een ander muntje het beter zou doen is dom. Tenzij het muntje waar je naar swapt het ineens goed doet, dan ben je een koning en zo,
2. Luisteren naar anderen die je voor gek verklaren moet je nooit doen. Tenzij je rekt gaat, dan had je wel moeten luisteren naar anderen die je voor gek verklaren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@anti elppa is trots. Nou ja, als zijn Tesla het weer doet en zijn onderdanen weer hun werk doen, dan heeft ie daar wellicht weer tijd voor.

Hoe dan ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqTD11x6nYIJ7KsALVQqrebC7KY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jUAr7fOyEViZD3jFyannxdgl.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Heb je AVAX al gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

Ja, maar feit blijft dat shitmuntjes die nog geen een bullrun hebben gehad in de meeste gevallen beter zullen presteren dan shitmuntjes die al een bullrun hebben gehad. Daarmee is dus niet gezegd dat Vechain niet meer gaat presteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Daar ben ik een paar maanden geleden dus uitgestapt als investeerder vanwege tegenvallende resultaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Laat lullen joh. Vorm je eigen mening en sta daar gewoon achter. En heb je het mis dan leer je daar van. Hier specifiek advies willen halen welke coin te kopen is niet echt zinvol in een topic met 27831 verschillende meningen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Darrell schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:23:
[...]

Laat lullen joh. Vorm je eigen mening en sta daar gewoon achter. En heb je het mis dan leer je daar van. Hier specifiek advies willen halen welke coin te kopen is niet echt zinvol in een topic met 27831 verschillende meningen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgQuH9Kvq8dCiGz5lyboetokujo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/C2OjSa6pAdrdLHBbdcMlcJCc.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Moiety schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:22:
[...]

Daar ben ik een paar maanden geleden dus uitgestapt als investeerder vanwege tegenvallende resultaten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyyro-T03adSv6RzvEH5ml80UR8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pPB9zgpyxk9Jrzm46w8kNhxP.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:12
[...]

Goh, Vechain.. Die naam heb ik een tijd niet gehoord.. Wie was dat ookalweer die dat destijds zo verschrikkelijk zat te shillen. Die heb ik toen samen met die BCH shiller een hele tijd op m'n css blacklist gehad...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Dit duurt me te lang. Zie het morgen wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fg4lCyJarRRc4LZh4f1UmxlrSRo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/7l9FdL1WWMcP5GtuMyfh1vS3.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Dit is mijn eerste euforische banana fase. Slapen is voor normies. Heb nu zelfs mijn matras en mijn ruimtepak verkocht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:32:
Dit duurt me te lang. Zie het morgen wel.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-yYw6dY8hBq4xlF6cpXU0yGwF54=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/jNtvbNx0npjSgGVrjw1NnsXP.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moiety schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:35:
[...]

Dit is mijn eerste euforische banana fase. Slapen is voor normies. Heb nu zelfs mijn matras en mijn ruimtepak verkocht.
Voor mij is het ook ff wennen dat niet alles gelijk rekt gaat maar ook ineens meer waard kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wispe schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:02:
[...]

Onderdeel van het Cryptomich evangelie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:23
Dino staat voor - Decentralized In Name Only. Het heeft niks te maken met de leeftijd...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
[...]

Ik kon in 2021 geen fabriek binnenkomen of 1 of andere boerenpummel had VET. En vaak was daar flink aan verdiend. Ik denk dat de meesten hodlers zijn gebleven. Destijds waren er precies in de bull meerdere partnerships met grote bedrijven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

keanu_ schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:13:
[...]

Heb je de chart van Coti goed bekeken? Kwestie van tijd dat deze ook gaat uitbreken.
Genoeg gebouwd (en nog bouwende) in de bear. Mainnet komt Q1.
Als je je COTI in de viper wallet staked, krijgt je nog wat bonus swap voor de V2 versie.
COTI is mijn moon bag, 1$ + easy :).
Ik meld mij tegen die tijd weer om het te bevestigen!
Thnx voor de tip, net op tijd ingestapt, COTI gaat als een raket, daar is coin nummer 71 in men PF :D

AMD 9950X3D - X670E-Hero - 48GB CL26 - RTX 5080 Waterforce - 9100Pro 2TB - BeQuit Dark Power 1500w - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Darrell schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:23:
[...]

Zoveel meningen, slechts 1 waarheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYJD95-IKNUhE9Rc3x1CVoeLdSo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oL9a9raDeEqbcyd7K1lZyVpv.png?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:05
No sleep season, Cardano :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:53
YES schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 00:17:
[...]

@anti elppa is trots. Nou ja, als zijn Tesla het weer doet en zijn onderdanen weer hun werk doen, dan heeft ie daar wellicht weer tijd voor.

Hoe dan ook:
[Afbeelding]
ding werkt perfect. Zo eens ff zien of die max snelheid te halen is bij onze oosterburen. Nog wel ff gekeken of die winterbanden dat aankunnen. Niet dat ik ineens met 250+ allemaal stukken rubber voorbij zie komen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 04:07:
[...]

ding werkt perfect. Zo eens ff zien of die max snelheid te halen is bij onze oosterburen. Nog wel ff gekeken of die winterbanden dat aankunnen. Niet dat ik ineens met 250+ allemaal stukken rubber voorbij zie komen
Goedemorgen (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qoLLNvLe_OhC_avD2prDBWxbXDQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TOWLHubrXWzeKCOspO4QVKYl.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:53
goed bezig!! nog wat extra sats verdient?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:02

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@anti elppa of driedubbel rekt: BTC down, shitcoin gerugged, pot verloren >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:07

WhySoSerious

Be the change.

conara schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:11:
Ada 1 dollar! Gefeliciteerd ouwe holders!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WOPlfj1v4LY-2Hbr5V9FhuDvLPw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dEgrsihjQgDGeR182gdRTS70.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:54
Mijn gebeden zijn gehoord. DOT op +20%. Iets van 4 jaar in staking gehad, maar wat een opluchting zal het zijn als ik die meuk samen met KSM deze run kan dumpen. Laatstgenoemde is zonder twijfel als mijn grootste financiële miskleun ooit te bestempelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Ray_ op 23-11-2024 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:46
conara schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:11:
Ada 1 dollar! Gefeliciteerd ouwe holders!
Voordeel als je op tijd naar bed ga is dat het in de ochtend lekker wakker worden is als je een blik op je crypto werp :) :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:14
Niet normaal wat een geweld, nog steeds niks verkocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Moiety fit? :9

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 14:41
Goedemorgen !!! Eindelijk tp1 ada hit , 33% sold . On to the next !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BT44DwwUmIPHeEk2rg8m8r9e9ds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dmXiOqKJfIZcCyXAv6oWMlN7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:17
Dot gaat ook prima

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Gipsy King schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:04:
Goedemorgen !!! Eindelijk tp1 ada hit , 33% sold . On to the next !

[Afbeelding]
Lekker buddy! d:)b

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 14:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xNCb2vtDlz3vkTMbxHGPfkLDt1M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yOLAV9De2YYDUC5CELsxUytg.jpg?f=user_large

Wanneer het over dot gaat ademen we @Skrunsies

Stay strong super dad !

[ Voor 10% gewijzigd door Gipsy King op 23-11-2024 07:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:46
Goedemorgen allen. Lekker wakker worden met ADA en nu eindelijk DOT ook omhoog. Was al bang dat ik bagholder 4 life zou zijn. Tp1 van ADA is gehit, nu DOT nog. Sta met DOT al zeker x2 qua inleg maar houd van mooie ronde getallen dus tp1 is bij 10 pas.

ETH blijf ik mij wel zorgen om maken, want het fiat gaat dus wel in BTC en de shitcoins maar niet in ETH. Alsof het een soort afgesproken werk is van de whales.

[ Voor 12% gewijzigd door bones op 23-11-2024 07:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26

St@m

@ Your Service

We zullen wel zien aan het einde van de bull. Ik sta nog steeds achter mijn keuze om oude bags te dumpen en nieuwe aan te schaffen.

Maarja, als je nog steeds bij iedere stijging helemaal euforisch wordt en bij iedere daling in paniek raakt.. dan moet je misschien maar geen bags hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 23-11-2024 07:23 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:05
bones schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:10:

ETH blijf ik mij wel zorgen om maken, want het fiat gaat dus wel in BTC en de shitcoins maar niet in ETH. Alsof het een soort afgesproken werk is van de whales.
+30% in de afgelopen maand. Zuinig inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Kratje van dot en ada verkocht. We gaan de bags voorzichtig wat afschalen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 26-05 22:46
WizzlerNL schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:24:
[...]

+30% in de afgelopen maand. Zuinig inderdaad.
Cardano 200% en DOT 70%, BTC 48%. Dus dan is ETH wel zuinig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 17:22
[...]

Luisteren naar mensen hier, really? Het kan wel, maar dan is je beste kans nog om dat reverse te doen, do not follow the herd...

[ Voor 16% gewijzigd door TakutoRadiance op 23-11-2024 07:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:19
Goedemorgen, weer geen 100K?
Eigenlijk wel prima, laat m’n alt bags maar ff lekker pumpen, doen we vanavond wel een nieuwe poging.
Het $Taro scenario bevalt me wel, even hard over de 100K, daarna de gezonde correctie, liefst na m’n TP-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Wippie1234 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 01:12:
[...]

Ik kon in 2021 geen fabriek binnenkomen of 1 of andere boerenpummel had VET. En vaak was daar flink aan verdiend. Ik denk dat de meesten hodlers zijn gebleven. Destijds waren er precies in de bull meerdere partnerships met grote bedrijven
Het heeft mij ook mijn eerste serieuze winst opgeleverd. Restant altijd gehouden (70%). Sindsdien alleen maar naar beneden net als vele andere muntjes. Weer bijgekocht deze zomer om op hetzelfde aantal Vechain muntjes te komen als voor de eerste verkoop. Daarna weinig beweging. Toen dus de helft verkocht voor dat hypemuntje SUI die het wel even goed deed maar nu ruim is ingehaald door Vechain.

[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 23-11-2024 07:48 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:58

tomtom901

Moderator General Chat
DOT er hier ook 75% uitgetrapt, sorry gal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MnE5mepHkqWu0F7RhghSPBbOLIc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JnfyAL4oStXgsJtCHm9n6aaL.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:08
Ray_ schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 06:19:
Mijn gebeden zijn gehoord. DOT op +20%. Iets van 4 jaar in staking gehad, maar wat een opluchting zal het zijn als ik die meuk samen met KSM deze run kan dumpen. Laatstgenoemde is zonder twijfel als mijn grootste financiële miskleun ooit te bestempelen.
Same! :| DOT, KSM, ASTR en GLMR..

Net alvast alles uit stake gehaald en nu wachten op een mooi moment om ze te dumpen en dan weer terug naar BTC only, met daarnaast een gok uit het Meme topic.

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:41:
DOT er hier ook 75% uitgetrapt, sorry gal
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZQk6Bx7MXXXgyMPTNGSdvasCjM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/HAcZAZU2HPKnFsMud5Kxz8io.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 16:38
Blijkbaar gaan ze bij de Rabobank op vrijdag om 16.00 al weekend vieren.. Exact om 16.00 een overboeking gedaan van Bitvavo naar de Rabo. Bitvavo keurig verwerkt en van de Rabo hoor je niets..
Het was geen groot bedrag maar een bedrag wat ik vrij regelmatig beide kanten op stuur.. (DCA in en sinds kort DCA uit)..

Banken zijn ook echt dinosaurussen.. Instant SEPA maakte wel iets goed maar ze hebben lang weekend blijkbaar..

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Om nog even een duit in het zakje te doen rondom de crypto fuckups (ik lees nu pas echt terug van gisteravond); in de vorige 2 bullruns heb ik me echt laten leiden door de waan van de dag, ik was veel aan het traden, maar met debiele risico's en geen goede targets. Dat ging netto wel goed, maar ik bleef na iedere bullrun met best veel bags aan coins zitten. Had ook geen idee wat ik nou precies aan het traden was en qua entries en stoplosses. Dus ben blij dat ik net van wat DOT af ben, want dat zat ook nog in mijn bag.

Daarbij de vorige (dus niet afgelopen) bearmarket wat shorts geprobeerd maar ik zat zo diep in mijn bearish bias dat ik niet doorhad dat de bodem er al was en de trend begon te flippen. Uiteindelijk ergens diep in de nacht kon ik het niet meer aan, en toen mijn short met 2 ton verlies gesloten en met de PF long gegaan.

Dat was voor mij wel de trigger dat als ik wilde blijven traden, ik aan mijn skills moest poetsen. Dus dat dan ook gedaan, en nu weet ik voor elke positie de entry, TP's maar ook de potentiele invalidatie. Die laatste is misschien nog wel belangrijker.

Ook mede daarom dat ik nu al wat TP's heb gepakt (o.a. op 80k en 95k). Ik heb nog genoeg om de rest van de bull mee uit te zingen, maar ik ga zeker weten niet weer met bags staan zoals de vorige keren. Zeker doordat we nu onze kleine man hebben, ik schreef het al eerder, maar mits goed gemanaged nu en in de toekomst is dit gewoon de kans op generational wealth.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Acidrain schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:54:
Blijkbaar gaan ze bij de Rabobank op vrijdag om 16.00 al weekend vieren.. Exact om 16.00 een overboeking gedaan van Bitvavo naar de Rabo. Bitvavo keurig verwerkt en van de Rabo hoor je niets..
Het was geen groot bedrag maar een bedrag wat ik vrij regelmatig beide kanten op stuur.. (DCA in en sinds kort DCA uit)..

Banken zijn ook echt dinosaurussen.. Instant SEPA maakte wel iets goed maar ze hebben lang weekend blijkbaar..
Werken die lui tot 16:00 uur op vrijdag? Respect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:56:
en toen mijn short met 2 ton verlies gesloten en met de PF long gegaan.
Teeering, hoeveel pegels heb jij erin zitten zeg :o

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

knakworst

Get more sats!

YES schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:59:
[...]

Zeker wel een flufje.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Als ik het zo lees absoluut meerdere kratjes ook

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Flufje idd, maar het is voornamelijk bedoeld om aan te geven dat niemand een 100% winrate heeft of foutloos is. Edit: en dat je risico afdekken een van de belangrijkste dingen is. Alleen, net zoals jij @YES is dat een les best learned the hard way.

[ Voor 20% gewijzigd door tomtom901 op 23-11-2024 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:14
Nu het toch meer over TP's gaat. Stel ik cash vanaf Bitvavo een 100k in euro's naar ABN of Rabo. Gaat dit probleemloos of levert dit mogelijk nog ergens gezeik op. Bijvoorbeeld dat dit als.eem verdachte transactie wordt gezien.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:39
Happy dat ik een jaartje terug mijn ETH bag heb ingeruild voor ADA :)
werd hier toen voor gek verklaard door sommige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Coldcat

HODL

tomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:56:
Om nog even een duit in het zakje te doen rondom de crypto fuckups (ik lees nu pas echt terug van gisteravond); in de vorige 2 bullruns heb ik me echt laten leiden door de waan van de dag, ik was veel aan het traden, maar met debiele risico's en geen goede targets. Dat ging netto wel goed, maar ik bleef na iedere bullrun met best veel bags aan coins zitten. Had ook geen idee wat ik nou precies aan het traden was en qua entries en stoplosses. Dus ben blij dat ik net van wat DOT af ben, want dat zat ook nog in mijn bag.

Daarbij de vorige (dus niet afgelopen) bearmarket wat shorts geprobeerd maar ik zat zo diep in mijn bearish bias dat ik niet doorhad dat de bodem er al was en de trend begon te flippen. Uiteindelijk ergens diep in de nacht kon ik het niet meer aan, en toen mijn short met 2 ton verlies gesloten en met de PF long gegaan.

Dat was voor mij wel de trigger dat als ik wilde blijven traden, ik aan mijn skills moest poetsen. Dus dat dan ook gedaan, en nu weet ik voor elke positie de entry, TP's maar ook de potentiele invalidatie. Die laatste is misschien nog wel belangrijker.

Ook mede daarom dat ik nu al wat TP's heb gepakt (o.a. op 80k en 95k). Ik heb nog genoeg om de rest van de bull mee uit te zingen, maar ik ga zeker weten niet weer met bags staan zoals de vorige keren. Zeker doordat we nu onze kleine man hebben, ik schreef het al eerder, maar mits goed gemanaged nu en in de toekomst is dit gewoon de kans op generational wealth.
Wow man dat is echt fucked up als je zo ver in de min staat met een short. Goed om te zien dat het toch allemaal goedgekomen is. Op zo'n moment zal het niet makkelijk zijn geweest. De beste lessen komen uit zulke ervaringen.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
r6aw schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:02:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aHZBazKjrmCJJTJU1Qz9NQhZMRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KvFtTENKVSlIbvsKwgppjUqt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:19
[...]

Als de beste man van zijn TP-1 een Porsche voor erbij kon kopen weet je genoeg..
Maar dik verdiend, kan je alleen maar respect voor hebben.
Mijn fuckups heb ik al vaker gedeeld, maar waren nooit lifechanging.

Moet wel zeggen dat mijn zak $Sei wat jeukt die ik vanuit de $ADA switch op $0,35 kocht.. maar de bull is nog lang genoeg om dit goed te maken.

No pain, no gain. No guts, no glory. En meer van die tegeltjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
ytr81 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:02:
Nu het toch meer over TP's gaat. Stel ik cash vanaf Bitvavo een 100k in euro's naar ABN of Rabo. Gaat dit probleemloos of levert dit mogelijk nog ergens gezeik op. Bijvoorbeeld dat dit als.eem verdachte transactie wordt gezien.
Vraag is wat je bedoelt met gezeik. Geld komt gewoon aan op je rekening, als je het aan hebt gegeven op je IB is er niks aan de hand. Misschien belt de bank even, maar als jij geen louche figuur bent is dat een kort gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
Don Guacamole schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:04:
[...]

Als de beste man van zijn TP-1 een Porsche voor erbij kon kopen weet je genoeg..

Moet wel zeggen dat mijn zak $Sei wat jeukt die ik vanuit de $ADA switch op $0,35 kocht.. maar de bull is nog lang genoeg om dit goed te maken.

Precies!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNVY1IIgxQR9fVgD7QBFKyAzVgA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bBsSq2iHLXa6C08ExUmIQe95.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:19
Het feit dat je veel winst pakt wil niet zeggen dat het een slimme trade was…

Maktub

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik heb nog wel een paar van dat soort verhalen voor de geinteresseerden hoor, haha. Kan er hele topics mee volschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
ytr81 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:02:
Vanuit hun FAQ.

Bij Bitvavo geldt een standaard opnamelimiet van €25.000 per 24 uur. Dit bedrag geldt cumulatief voor zowel euro als crypto opnames.

Voorbeeld:
Je kunt €10.000 opnemen naar je IBAN en €15.000 in BTC naar een externe wallet sturen, wat samen €25.000 binnen 24 uur is.

Als je meer dan deze limiet wilt opnemen, moet je documentatie over de herkomst van je vermogen aanleveren. Na het indienen van de vereiste documenten, beoordeelt het compliance team je verzoek en krijg je een reactie per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vechain moon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 17:59
Iedereen krijgt zn ritje omhoog…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:14
tomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:05:
[...]

Vraag is wat je bedoelt met gezeik. Geld komt gewoon aan op je rekening, als je het aan hebt gegeven op je IB is er niks aan de hand. Misschien belt de bank even, maar als jij geen louche figuur bent is dat een kort gesprek.
Ga ik ook van uit maar stel je hebt het nooit opgegeven want:

Als je alles in box 3 bij elkaar optelt en boven het heffingsvrij vermogen uitkomt, dan moet je dit opgeven in je aangifte inkomstenbelasting

Nu cash je het en zou ik virtueel gezien ineens wel boven dit heffingsvrije vermogen zitten. (Virtueel gezien als in tussen de twee meetmomenten voor dit vermogen wat altijd 1 Jan is)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

ytr81 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:16:
[...]

Als je alles in box 3 bij elkaar optelt en boven het heffingsvrij vermogen uitkomt, dan moet je dit opgeven in je aangifte inkomstenbelasting

Nu cash je het en zou ik virtueel gezien ineens wel boven dit heffingsvrije vermogen zitten. (Virtueel gezien als in tussen de twee meetmomenten voor dit vermogen wat altijd 1 Jan is)
Dat zijn de kruimels in een zakje pindas voor een bank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Dan is er niks aan de hand. Hooguit zorgen dat je de transacties van aankoop ook hebt uit een screenshot ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 17:59
[...]

Gaat vermogen van 1 jan begin van jaar van de IB.. dus je kijkt 1.5 jaar terug meestal wanneer je het invult.

En anders kun je afgelopen 3 jaar nog probleemloos wijzigen. Moet je je ib opnieuw indienen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:04:
[...]

Ik weet niet of hij dat ooit zo gezegd heeft, dat hij met alleen al de TP-1 een Porsche kon kopen. Wel een keer iets gelezen dat als TP-1 gehit werd, die Porsche er ging komen. Kan natuurlijk ook betekenen dat je TP-1 slechts een deel van de bak geld voor die Porsche is. :+
Maar je hebt gelijk, dat was wel een indicatie van dat hij er niet met kleingeld in zit.

Maar 2 ton in de min op een short, damn. Er zijn dagen dat ik het niet heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Komt er ook nog ruimte voor de nieuwere alts? Lijkt alsof we in 2021 beland zijn :>

Geen gezeik iedereen rijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:23:
Komt er ook nog ruimte voor de nieuwere alts? Lijkt alsof we in 2021 beland zijn :>

Die kent Henk niet.

Als je googled op altcoins kom je natuurlijk eerst de oude troep tegen :D

LINK heb ik nog niet gehoord. Ook zo'n gedrocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 23-11-2024 08:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:23:

Pas als alle SUI voor Vechain is verkocht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:01:
[...]

Flufje idd, maar het is voornamelijk bedoeld om aan te geven dat niemand een 100% winrate heeft of foutloos is. Edit: en dat je risico afdekken een van de belangrijkste dingen is. Alleen, net zoals jij @YES is dat een les best learned the hard way.
Ja ik heb mijn les wel geleerd met enkele liquidaties. Vooral die in de staatsliedenbuurt en dat hoofd voor die shishalounge was niet al te netje... Oh eh je hebt het over crypto hè. Nee dat was ook niet prettig.

Ik waag me er voorlopig niet meer aan. Liever ergens in de bear een nieuwe poging doen met een mooie long positie, aangezien ik dat de vorige cycle wel aardig doorhad dat de bodem bereikt was. Het gebrek aan een goed plan, risk-management, mijn eigen ongeduld en greed zorgden er toen voor dat ik rekt ging.

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 23-11-2024 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 24-05 08:29
Vorige week nog hier, vlak voor de grote pump. Ik geloof nog steeds in een nieuwe ATH deze bull. Muntjes zoals XRP en ADA worden gelinkt aan Trump en dat gaat voor (nog veel meer) gekte zorgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:18
Net nadat ik gisteren een deel heb verkocht, perfect timing weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik ben al een keer geKYCed door de Rabo maar kwam er recent achter dat je maar 8 jaar terug kan in internetbankieren.

Gelukkig stonden daar nog wat aankopen. Maar ja hoe verder we weg komen van het begin hoe moeilijker het wordt. Geld in shitcoins, verkopen voor andere op exchanges of swap diensten die al lang niet meer bestaan :X

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:23
Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:23:
[...]

Die kent Henk niet.

Als je googled op altcoins kom je natuurlijk eerst de oude troep tegen :D

LINK heb ik nog niet gehoord. Ook zo'n gedrocht.
LINK mag x2000 graag. Daar heb ik ook nog wat van. :Y)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

sh4d0wman schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:29:
Ik ben al een keer geKYCed door de Rabo maar kwam er recent achter dat je maar 8 jaar terug kan in internetbankieren.

Gelukkig stonden daar nog wat aankopen. Maar ja hoe verder we weg komen van het begin hoe moeilijker het wordt. Geld in shitcoins, verkopen voor andere op exchanges of swap diensten die al lang niet meer bestaan :X
Ik heb hier alles in 1 Excel staan dat ik jaarlijks bijwerk. Dan heb ik in ieder geval iets van exports. Als het echt nodig is dan is daar veel uit terug te halen. Beter 1 keer per jaar een paar uur insteken dan later potentieel gezeik hebben.

Het verbaasd me dat de Rabobank jou nog wil hebben in het oosten.

Hier ben ik altijd 100% eerlijk met belasting en bankzaken. Totaal niet bang voor gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:23
Coldcat schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:32:
[...]

Ik heb hier alles in 1 Excel staan dat ik jaarlijks bijwerk. Dan heb ik in ieder geval iets van exports. Als het echt nodig is dan is daar veel uit terug te halen. Beter 1 keer per jaar een paar uur insteken dan later potentieel gezeik hebben.

Het verbaasd me dat de Rabobank jou nog wil hebben in het oosten.

Hier ben ik altijd 100% eerlijk met belasting en bankzaken. Totaal niet bang voor gezeik.
Idem. Ben in februari dit jaar er eens goed voor gaan zitten, en zoveel mogelijk geëxporteerd.
Want je kan het op een bepaald moment gewoon niet meer terughalen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
tomtom901 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:19:
[...]
Dan is er niks aan de hand. Hooguit zorgen dat je de transacties van aankoop ook hebt uit een screenshot ofzo
offtopic:
Dat + het moment dat je geld ging schuiven naar bitvavo. De bank wil weten waarmee je die winst hebt kunnen fixen dus is benieuwd naar je inleg + herkomst van inleg.

Verder zit je op 5 weken vanaf de peildatum voor box 3. Dus als jij nu een leuke wereldreis, lambo, zorgverzekering of iets dergelijks vooruit betaalt en je op 1 januari <57k pp staat boeit het geen zak voor je aangifte.

Wenn moon wenn 100k op de deelie / wieklie? Denk ik ga wakker worden en zien dat ik de 100k heb gemist. Zelfs Cowen organiseert alweer watch party's. Voor niks dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12j7DFVPeM8rx3UmS6GK-05-i3Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFPZFTyFFpsvZRIdKlJrm0SlTNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNDTkSq5WYYUzrHN4YnVTmxp.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Coldcat tja ze moeten wel (een basisrekening). Ze rekenen wel heel fijn een maandelijkse opslag van twee euro bovenop de normale kosten. Als ik een erfenis ontvang moet er tzt ook belasting betaald worden dus die hebben er ook belang bij dat ik een NL rekening heb. ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bHJ_eKHsUc7BJvs2ZvLTsBJS-V0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Csrk8OMR3elM69WAQ94PsJNs.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben weer eens ergens veel te laat ingestapt. Strdy het defi protocol van TAO. Maanden op de watchlist maar nu pas kopen na een x10…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-IqMeA8cw7uJeRw1jNGxN1ogl4c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b41WdBWMQpa5QVqKJOBs83VV.jpg?f=fotoalbum_large

Anyway.

Proficiat voor alle trouwe holders en bijkopers van ADA,XRP etc. Had ik zelf niet verwacht maar of er nieuwe aths gehaald worden moet nog blijken natuurlijk. Neem tijdig uw winsten maar voor nu geniet van de profits :9B geen gezeik iedereen rijk

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
En opletten met exacte bedragen, of eventueel [mo] zetten maar het zal je verbazen hoeveel bedrag geile lurkers hier zitten.

Dochterlief opent hier net haar leesboekje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKwHNuzRwStf49Zs0tb0jD_AdcI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t0uNoAsumesKwnZ4xjgdMZnG.jpg?f=fotoalbum_large

Signs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Alpina schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:28:
[...]
Pas als alle SUI voor Vechain is verkocht.
Kan er weer eentje bijschrijven op mijn "had ik maar" lijstje. SUI moet aan de bak. Maar ze hadden laatst downtime, dat helpt natuurlijk ook niet in het vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BNB moon. Wie is de volgende :? Ether :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Blik1984 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 08:28:
[...]

Net nadat ik gisteren een deel heb verkocht, perfect timing weer
Buy high sell low approved.
Pagina: 1 ... 227 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!