Laatste shitcoin ook in TAO gegooid.Coldcat schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:02:
[...]
Eerst pompt BTC nog flink door. Alts kunnen best bleeden. Gaan we consolideren dan gaan de alts. Als die ooit gaan
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uOXS2H8KOI4gWH35X43OVruR.gif?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Laatste shitcoin ook in TAO gegooid.Coldcat schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:02:
[...]
Eerst pompt BTC nog flink door. Alts kunnen best bleeden. Gaan we consolideren dan gaan de alts. Als die ooit gaan
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ah de dure Franse zaak…Bram LádagéFrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:11:
Vanavond is het zover:
Na 7 jaar sparen en crypto eindelijk eens uit eten.
Niet van de winst natuurlijk, maar desondanks een bijzonder moment in mijn ardbeidersleven.
We gaan naar een luxe tent waar ze een display hebben met allerlei soorten snacks die ze bakken in hete olie/vet.
En ze hebben daar aardappelen, gesneden in een soort stokjesvorm. Deze krijg je vervolgens geserveerd met saus naar keuze.
Ben echt benieuwd, heb hoge verwachtingen.
Was paar uur later over the air alweer gefixed. En ding reed gewoon nog. Alleen helft vd systemen niet. Das niet fijn zeg maar. 1 vd computers zat in bootloop. Ff reset en gaan. 99% had ie dat zelf al gedaan als de auto 2h in slaap geweest was.WhySoSerious schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 09:52:
Ben bang dat Anti ons niet kan joinen vandaag. Laten we de 100K-party nog maar even uitstellen...
anti elppa in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2"
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 22-11-2024 10:16 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja idd een Franchisé, de eigenaar heet idd Bram maar de zaak zelf heet Febo.
Klinkt goed hoor, ik denk dat ik ook eerder in zo'n restaurant ben geweest. Was wel Frans geloof ik. Ik kan je een "Berce du Caucase" aanraden. Echt genieten!FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:11:
Vanavond is het zover:
Na 7 jaar sparen en crypto eindelijk eens uit eten.
Niet van de winst natuurlijk, maar desondanks een bijzonder moment in mijn ardbeidersleven.
We gaan naar een luxe tent waar ze een display hebben met allerlei soorten snacks die ze bakken in hete olie/vet.
En ze hebben daar aardappelen, gesneden in een soort stokjesvorm. Deze krijg je vervolgens geserveerd met saus naar keuze.
Ben echt benieuwd, heb hoge verwachtingen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Y'24
Ik ben ook totaal niet vd porsches. Maar ff met de model 3 door Duitsland knallen vind ik altijd wel vermakelijk. Dus ga wel ff mee kijken naar die opgeleukte VWRvV schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:18:
Wat is dat hier allemaal met die Porsches. Ik dacht dat iedereen een Lambo zou bestellen. Die zijn zeker out-of-stock gezien de huidige koers.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Check de comment van @sjorremansJelmer schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:20:
In de afgelopen uren BTC eur hard omhoog, btcusd omlaag. Ook bijzonder!
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Gratis geld!Jelmer schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:20:
In de afgelopen uren BTC eur hard omhoog, btcusd omlaag. Ook bijzonder!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik vind het juist prachtig al die Europese sportwagens. Beter dan al die bloedhonden die in een Amerikaanse wagen rijden.RvV schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:18:
Wat is dat hier allemaal met die Porsches. Ik dacht dat iedereen een Lambo zou bestellen. Die zijn zeker out-of-stock gezien de huidige koers.
Ja betwijfel ik ook. Ik geloof er niet meer in, vooral lege hulzen, enkele uitzonderingen daar gelaten.Coldcat schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:02:
[...]
Meestal komt dat de koers niet goed uit..
Klinkt goed. Ga ik eens naar een Frans restaurant hebben ze geen frieten.TakutoRadiance schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:15:
[...]
Klinkt goed hoor, ik denk dat ik ook eerder in zo'n restaurant ben geweest. Was wel Frans geloof ik. Ik kan je een "Berce du Caucase" aanraden. Echt genieten!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wat een armoedige tent, er kon geen stucadoor meer vanaf.John245 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:25:
[...]
Klinkt goed. Ga ik eens naar een Frans restaurant hebben ze geen frieten.
[Afbeelding]
Het eten moet daar wel heel erg goed zijn wil men vrijwillig in zo'n sfeerloze kale grafkelder gaan zitten.John245 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:25:
[...]
[Afbeelding]
Gewoon ranzig ook. Al die dampen van het vet waarin men de gerechten frituurt (duur woord, maar zo noemen ze het), blijven aan die ruwe stenen en zo plakken en krijg je maar moeilijk weer weg. Dan hebben Ladage en Febo het toch vele malen luxer voor elkaar met mooie gladde badkamer tegels tegen de muren.FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:27:
[...]
Wat een armoedige tent, er kon geen stucadoor meer vanaf.
Roborock Q Revo S. Is nu bij henzelf in een Black Friday deal, in hun eigen Duitse shop kan je als echte schrale atser nog een 8% voucher krijgen als je je aanmeld voor de nieuwsbrief. Weet je het ook nog te combineren met shopbuddies.de dan kom je heel dicht bij de 400k sats, zeker de komende dagen.YES schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:41:
[...]
Welke is dit? Ik heb al een prettige robot maar die heeft geen dweilfunctie, zit al een tijdje te denken aan een apparaat met dweilfunctie.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wel blauwe schimmelkaasJohn245 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:25:
[...]
[Afbeelding]
anti elppa schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:20:
[...]
Ik ben ook totaal niet vd porsches. Maar ff met de model 3 door Duitsland knallen vind ik altijd wel vermakelijk. Dus ga wel ff mee kijken naar die opgeleukte VW
Stack Sats
Gewoon voor er bij.FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:22:
[...]
Ik vind het juist prachtig al die Europese sportwagens. Beter dan al die bloedhonden die in een Amerikaanse wagen rijden.
Als je in Europa woont koop je namelijk gewoon een Europese auto.
Je koopt toch ook geen Amerikaans huis als je een huis wilt kopen?
Gewoon ff normaal doen.
Coldcat schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:22:
[...]
Gratis geld!
Blij dat ik niet veel euro heb op dit moment. Perfect moment voor BTC > EUR
Waar we wel over mogen klagen? EUR/USD. Tjezus wat een shitcoin is dat zeg. Blijft maar dalen ook.
Tja je zou zeggen ze hebben honderden jaren de tijd gehad.FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:27:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat kan.Amens schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:36:
Ik kan de spanning bijna niet meer aan.. gun ons nou om in onze tijdzone overdag even een push naar 100k+ te zien
Ach, sinds er mensen zijn die graag grof geld neerleggen voor rauwe vis met rijst, klaargemaakt als een soort schijfjes, kijk ik nergens meer van op.YES schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:30:
[...]
Gewoon ranzig ook. Al die dampen van het vet waarin men de gerechten frituurt (duur woord, maar zo noemen ze het), blijven aan die ruwe stenen en zo plakken en krijg je maar moeilijk weer weg. Dan hebben Ladage en Febo het toch vele malen luxer voor elkaar met mooie gladde badkamer tegels tegen de muren.
Ah dat is dus het plan. Eerst even pariteit om gelijktijdig 100k in USD en EUR te halen.
Ladage en Febo hebben ook nog eens betere openingstijden. Hier kun je pas vanaf 20:00 terechtYES schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:30:
[...]
Gewoon ranzig ook. Al die dampen van het vet waarin men de gerechten frituurt (duur woord, maar zo noemen ze het), blijven aan die ruwe stenen en zo plakken en krijg je maar moeilijk weer weg. Dan hebben Ladage en Febo het toch vele malen luxer voor elkaar met mooie gladde badkamer tegels tegen de muren.
Oer Hollandse... Wagyu.... En dan klagen over sushi....FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:39:
[...]
Ach, sinds er mensen zijn die graag grof geld neerleggen voor rauwe vis met rijst, klaargemaakt als een soort schijfjes, kijk ik nergens meer van op.
Geef mij maar gewoon een traditionele oer Hollandse Wagyu met A5 adering en gebakken uitjes in een jus van Strottarga Bianco.
Gewoon prima als dagelijkse hap. Ben niet zo van dat luxe spul.
Geintje natuurlijk, ben gewoon jaloers omdat ik 25 jaar moet werken om daar een hapje te kunnen eten.John245 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:38:
[...]
Tja je zou zeggen ze hebben honderden jaren de tijd gehad.
Even overlegd met de vrouw, maar ze vind dit toch iets teveel. Helaas.. Ik hoop dat er ergens op de wereld nu een vrijgezel denkt: Yolo, ik koop die 2800 gewoon.WhySoSerious schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:38:
[...]
Dat kan.
Gewoon even 2800 stuks kopen op Binance
If anything is het juist de moeite om een schuld in dollars op te bouwen nu idd. Ik heb bewust wat kleine margin loans gepakt op wat spul, betaal ik wel terug als EUR/USD bounced.Coldcat schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:22:
[...]
Gratis geld!
Blij dat ik niet veel euro heb op dit moment. Perfect moment voor BTC > EUR
? Mijn overgrootouders importeerden al Wagyu toen ik nog niet eens geboren was... Heb nog een oom die samen met ene Bernhard een boel pandjes in A'dam bezit.Waah schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:43:
[...]
Oer Hollandse... Wagyu.... En dan klagen over sushi....
Ik hoop dat je zelf ook de ironie ziet
Hier zojuist de fiat airdrop ontvangen maar baal nu wel dat het minder dollar waard is.tomtom901 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:48:
[...]
If anything is het juist de moeite om een schuld in dollars op te bouwen nu idd. Ik heb bewust wat kleine margin loans gepakt op wat spul, betaal ik wel terug als EUR/USD bounced.
Dat was volgens mij juist de grap die Jaapio hier maaktWaah schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:43:
[...]
Oer Hollandse... Wagyu.... En dan klagen over sushi....
Ik hoop dat je zelf ook de ironie ziet
I know I knowYES schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:54:
[...]
Dat was volgens mij juist de grap die Jaapio hier maakt
Dat is best logish, want als we geen stevige pullback krijgen zou dat wel eens kunnen komen doordat we doorpumpen.knakworst schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:57:
Heb wel het gevoel als we niet doorpumpen dat we een stevige pullback kunnen verwachten.
VluggejaapieB is Jaapio, voormalig cryptosletje.Waah schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:59:
[...]
I know I know![]()
En wie is Jaapio? Ohja die Fryske knakker die vrouwelijk schoon plaatste. Volgens mij hangt die enkel nog aan de Friese Uiers
Ik denk ook dat als we omhoog gaan we niet omlaag gaanFrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:01:
[...]
Dat is best logish, want als we geen stevige pullback krijgen zou dat wel eens kunnen komen doordat we doorpumpen.
Even naar de 50/200 EMA zou ik niet erg vinden, zetten we gewoon weer een long erop.knakworst schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:57:
Heb wel het gevoel als we niet doorpumpen dat we een stevige pullback kunnen verwachten.
knakworst schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:57:
YES schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:05:
[...]
VluggejaapieB is Jaapio, voormalig cryptosletje.
Een Fries met zoveel persoonlijkheden dat als ze allemaal echt bestaan, Fryslân spontaan overbevolkt zou zijn.
Waar is het eten? Ik zie alleen een paar lege tafels in een kerker.John245 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:25:
[...]
[Afbeelding]
i know.....YES schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:05:
[...]
Een Fries met zoveel persoonlijkheden dat als ze allemaal echt bestaan, Fryslân spontaan overbevolkt zou zijn.
Voormalig?YES schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:05:
[...]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Precies. Als je in Friesland HDL! roept dan is er 1 iemand die z'n broek uittrekt en vooroverbuigt en zo het correcte HODL! te laten zien...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Toevallig bij de sterrenzaak 'frites de Piet'?
Jij biedt je diensten aan?FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:27:
Ondertussen in Friesland..FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:10:
Maar genoeg dom geouwehoer.
Ik heb nog geen winst genomen dus er staat hier ook geen Roborock Q Revo STM©®
Dat betekent helaas dat ik met mijn Miele uit 1998 aan de slag moet, anders weet je het wel weer en wordt het een droog weekend.
Fijne dag allen, zie jullie bij 100k wel weer.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wat ik volg: SUI, FET, ETH, TAO en DOGE.. allemaal rode candles op de daily, wellicht pompen er enkele andere shitcoinsMasstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:11:
Alts pompen en btc.d nog steeds boven 60%
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 22-11-2024 11:16 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Vreemde hobby, dat latex spuiten.Guere schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:13:
[...]
Jij biedt je diensten aan?
[Afbeelding]
Tijdens het zoeken naar een geschikte foto kwam ik ook nog deze bus tegen. Die sloot naar gevoel meer aan bij een andere SC'er...
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Masstje op 22-11-2024 11:21 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ja, ook hier in Friesland heeft de tijd niet stil gestaan en is de emancipatie gewoon langzaam doorgegaan.NeoflexNL schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:13:
[...]
Ondertussen in Friesland..
[Afbeelding]
@resusaapje kom er maar in!Masstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:15:
[...]
Vreemde hobby, dat latex spuiten.
Alvast die @Darrell maar even rapporteren
Ja heb best wel een zwak voor dat soort modellen. Maar dan ook alleen voor daar, in NL is gekkenwerksh4d0wman schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:09:
@Alpina haha zon Hellcat is echt wel gruwelijk. Jammer dat je compleet leeg loopt op dat ding.![]()
Ford Mustangs zie ik hier ook wel veel maar dat is allemaal plastic fantastic van binnen. Dan maar een lekkere comfortabele Bentley. Daar kom ik als man op leeftijd ook nog fatsoenlijk in en uit.
St@m schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:15:
[...]
Wat ik volg: SUI, FET, ETH, TAO en DOGE.. allemaal rode candles op de daily, wellicht pompen er enkele andere shitcoinsmaar volgens mij is het lijstje hierboven wel een mooie doorsnee van het sentiment in de altmarkt.
Grappig, bij mij heeft ETH gewoon een rode candle op de daily. Gisteren is het wat omhoog gegaan. Dus jouw staatje klopt wel, maar het is niet dat de alts nu aan het pompen zijn, die zijn weer aan het inleveren t.o.v. de pump van gisteren. Maar vooruit, het valt allemaal binnen 24u. Verschil van perspectief.Masstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:19:
[...]
[Afbeelding]
En dan hier en daar nog wat altjes die niet op deze cex staan.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 22-11-2024 11:21 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jij kijkt naar % change vanaf daily open (01:00 onze tijd), hij ziet de % change t.o.v. 24 uur geleden.St@m schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:21:
[...]
Grappig, bij mij heeft ETH gewoon een rode candle op de daily. Gisteren is het wat omhoog gegaan. Dus jouw staatje klopt wel, maar het is niet dat de alts nu aan het pompen zijn, die zijn weer aan het inleveren t.o.v. de pump van gisteren. Maar vooruit, het valt allemaal binnen 24u. Verschil van perspectief.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
[ Voor 4% gewijzigd door Masstje op 22-11-2024 11:23 ]
Dat zeg ikLiberteh schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:22:
[...]
Jij kijkt naar % change vanaf daily open (01:00 onze tijd), hij ziet de % change t.o.v. 24 uur geleden.
Precies. Dit heeft niets met altseason te maken. Random pump en dump. Zonder BTC.D uitbraak naar beneden is het niets.St@m schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:15:
[...]
Wat ik volg: SUI, FET, ETH, TAO en DOGE.. allemaal rode candles op de daily, wellicht pompen er enkele andere shitcoinsmaar volgens mij is het lijstje hierboven wel een mooie doorsnee van het sentiment in de altmarkt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Doe een SEPA overboeking, eerst 1 cent dan de rest. Dat werkt binnen 5 minuten.PHPResource schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:25:
Even tussen alle grappen en grollen door, heb weer iets vaags. Nu al meerdere malen een iDeal transactie getracht richting Coinbase zowel via de website als de app maar ze komen steeds maar niet aan?
De transactie lukt maar wordt gewoon niet bijgeschreven. Na een x aantal dagen stort coinbase het weer terug. Wtf?
De fout is "coinbase"PHPResource schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:25:
Even tussen alle grappen en grollen door, heb weer iets vaags. Nu al meerdere malen een iDeal transactie getracht richting Coinbase zowel via de website als de app maar ze komen steeds maar niet aan?
De transactie lukt maar wordt gewoon niet bijgeschreven. Na een x aantal dagen stort coinbase het weer terug. Wtf?
Oh, ja sorry. Je besteedde zoveel woorden aan iets waarvan ik het vermoeden had dat je niet snapte hoe het werkte dat ik dacht ik leg het even uit!
Thanks! Zojuist gedaan, even afwachten maar.loewie1984 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:27:
[...]
Doe een SEPA overboeking, eerst 1 cent dan de rest. Dat werkt binnen 5 minuten.
Dino coin Vechain iets in het groen. Lucky me.St@m schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:15:
[...]
Vrouw vraagt of ze er weer btc van zal kopen.resusaapje schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:20:
Momentje om even bij stil te staan: voor het eerst (op verzoek van de vrouw) BTC omgezet in Euronen en naar de bankrekening gestuurd.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oeh, ninja-edit.Masstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:15:
[...]
Alvast die @Darrell maar even rapparteren
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dan moet BTC ook iets van een merk handtas ofzo zijn. Kijk uit!resusaapje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:35:
[...]
Vrouw vraagt of ze er weer btc van zal kopen.
You are not bullish enough
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Done.Masstje schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:15:
[...]
Alvast die @Darrell maar even rapparteren
[ Voor 18% gewijzigd door NeoflexNL op 22-11-2024 11:41 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Goede aanbieding, en goede wallets.RvV schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:41:
Ter info: Trezor.io heeft nu de hardware wallets in de black friday actie.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
35 euro is een heel mooi bedrag om eigen bank te spelen inderdaad.
Loop je nou USDC te shillen?
Dan heb je wel een micro usb… de 3 heeft USBC. Naast de ledger lijkt het me goed een extra device te hebben.Alpina schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:51:
[...]
35 euro is een heel mooi bedrag om eigen bank te spelen inderdaad.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 22-11-2024 12:08 ]
Ja heb beide inderdaad. Usbc was er toen nog niet bij Trezor maar werkt prima verder.Coldcat schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 12:07:
[...]
Dan heb je wel een micro usb… de 3 heeft USBC. Naast de ledger lijkt het me goed een extra device te hebben.
Ik moet hier zo hard om lachen, maar dan met name als je bedenkt wat de stappen zijn die hier aan vooraf zijn gegaan.FrambozenTaart schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:23:
Ik zie trouwens dat die ouwe Miele van ons toch al op zijn tijd vooruit liep en gewoon op AI draait:
[Afbeelding]
Alleen nog ff wachten op een autonoom upgrade en ik kan weer decennia vooruit.
Bedankt dat je het even onder de aandacht brengt. Dan kan ik met terugwerkende kracht een duimpje geven. Dit is toch wel een meesterwerk.BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 12:13:
[...]
Ik moet hier zo hard om lachen, maar dan met name als je bedenkt wat de stappen zijn die hier aan vooraf zijn gegaan.
Filosoferen over grappig plaatje.
Geforce sticker jatten van een laptop, waarschijnlijk van één van de kinderen.
Stofzuiger pakken, sticker vakkundig plaatsen met meer precisie dan wanneer je serieuze taken uitvoert.
Foto maken, net niet goed, foto verwijderen, nieuwe foto maken.
Foto plaatsen en dan is het wachten op de likes.
Na een x aantal likes kun je tevreden achterover leunen, die pakken ze je niet meer af vandaag.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 22-11-2024 12:18 ]
BTC100K2021 schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 12:13:
[...]
Ik moet hier zo hard om lachen, maar dan met name als je bedenkt wat de stappen zijn die hier aan vooraf zijn gegaan.
Filosoferen over grappig plaatje.
Geforce sticker jatten van een laptop, waarschijnlijk van één van de kinderen.
Stofzuiger pakken, sticker vakkundig plaatsen met meer precisie dan wanneer je serieuze taken uitvoert.
Foto maken, net niet goed, foto verwijderen, nieuwe foto maken.
Foto plaatsen en dan is het wachten op de likes.
Na een x aantal likes kun je tevreden achterover leunen, die pakken ze je niet meer af vandaag.
Oh zonde, ik had idd ook die met USB C willen hebben. Gekut met die adapter + kabeltje iedere keer.Coldcat schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 12:07:
[...]
Dan heb je wel een micro usb… de 3 heeft USBC. Naast de ledger lijkt het me goed een extra device te hebben.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq