99K babe iemand?
Als de 100k wordt aangetikt trek ik er één open, als de koers daarna naar 92k ofzo daalt boeit dat niet, het wordt hoe dan ook een historisch moment
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
ja in deze periode van de cycle weet je het af te toe ook gewoon niet meer of het serieus is of niet.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Poh what a time to be alive. Smerig filthy rich worden door magische internetmunten.
Lang leve de maat die mij hier in 2017 overtuigde.
Ik zal hem belonen met een avond in stijl. (Blond, duur, en een tikkeltje ordinair)
Ik zal hem belonen met een avond in stijl. (Blond, duur, en een tikkeltje ordinair)
Vergeet 690k niet
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
99k op CB gepasseerd … voor een seconde ofzo
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Niet op binance. Vind de 1s chart ook vrij bearish momenteel.markisoke schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:17:
99K babe iemand?
Rubberen schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:09:
Waar liggen momenteel de resistance levels voor BTC?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7Plm89vNd7POKH7m2zO21OXX.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Daar heb je wat aan zulke maten. Chapeau.Don Guacamole schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:18:
Poh what a time to be alive. Smerig filthy rich worden door magische internetmunten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
SOL heeft de oude ATH inmiddels gehaald dus wederom mijn SOL positie wat afschalen richting BTC en stables. Zat er sinds 40-50 USD in, dus tijd om een en ander te verzilveren.
Telt!Aeronaut schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:19:
99k op CB gepasseerd … voor een seconde ofzo
They who buy the dip, deserves the rip.
Ik doelde naar de support, mexcuse.. Zelf heb ik 91k en 88k als support staan.anti elppa schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:13:
[...]
kan je zelf ook heel makkelijk achterkomen. Maar oke, nog 1 x dan
[Afbeelding]
Maak hier maar iets moois van @Guere want dit vat dit hele topic met schrale atsers wel samen.Don Guacamole schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:18:
95.5k is inmiddels ook confirmed support. 91k next.Rubberen schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:21:
[...]
Ik doelde naar de support, mexcuse.. Zelf heb ik 91k en 88k als support staan.
Heb nog een flesje liggen voor dit moment.Taro schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:17:
Als de 100k wordt aangetikt trek ik er één open, als de koers daarna naar 92k ofzo daalt boeit dat niet, het wordt hoe dan ook een historisch moment
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mDDjpdifuNGrxkfOuQVSm9wW.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
nog maar 1400 btc te gaan. Die muur is niet veel meer van over nu
*TRUMP'S 'CRYPTO ADVISORY COUNCIL' EXPECTED TO SETUP PROMISED BITCOIN RESERVE: REUTERS
— db (@tier10k) 21 november 2024
Source: DB | Coins: BTC
Dat moet hem vast lukken, zijn memes zijn wel top-tier haha.tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:21:
[...]
Maak hier maar iets moois van @Guere want dit vat dit hele topic met schrale atsers wel samen.
Die meme van @Guere n.a.v. de popcorn time van @Liberteh, daar biggelden me de tranen toen van over de wangen, geniaal.
Ik dacht meer aan deze tekst. "Lang leve de maat die mij hier in 2017 overtuigde.tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:21:
[...]
Maak hier maar iets moois van @Guere want dit vat dit hele topic met schrale atsers wel samen.
Ik zal hem belonen met een avond in stijl. (Blond, duur, en een tikkeltje ordinair." En dan in de stijl van Joop Klepzeiker.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waarom zou iemand nu BTC verkopen? Grote kans dat ie al snel op bijv. 108k staat, of 92k, kan natuurlijk ook. Eenmaal door de 100k heen neemt de fomo verder toe.anti elppa schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:22:
[...]
nog maar 1400 btc te gaan. Die muur is niet veel meer van over nu
Destijds verwachtte ik rond de 20k ook veel weerstand en gedoe, stond toen al snel op 32k.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Oke, maar besef je ook dat daar een gigantische berg liquiditeit zit die er op wacht om opgeruimd te worden?
peter is gewoon een gruwelijk dikke trol. Dat mensen dat nog niet zien. Paar jaar terug dacht ik echt dat hij serieus was, maar is ie gewoon echt niet. Genoeg ook gast geweest in btc podcasts laatste jaren. Best oke die kerel. Zijn kinderen hebben ook gewoon BTC. Je kan mij niet wijs maken dat hij niet zelf ook een paar trezors vol heeftWoohooo schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:25:
[Afbeelding]
Nee joh 100k, gaat echt niet gebeuren hoor hoorde ik laatst van een oude gek..
klopt, ik heb 1000 en 10k ook op minuut mee gemaakt. Stelde ook weinig voor. 100k gaat ook niet veel voorstellenTaro schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:25:
[...]
Waarom zou iemand nu BTC verkopen? Grote kans dat ie al snel op bijv. 108k staat, of 92k, kan natuurlijk ook. Eenmaal door de 100k heen neemt de fomo verder toe.
Destijds verwachtte ik rond de 20k ook veel weerstand en gedoe, stond toen al snel op 32k.
Bizar overigens dat jou tp-1 op 80K nu een tp van 18K per btc meer was geweest.tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:25:
[...]
Oke, maar besef je ook dat daar een gigantische berg liquiditeit zit die er op wacht om opgeruimd te worden?Als je die goed timed heb je daar waarschijnlijk een nog mooiere trade aan.
Ik kijk er niet naar terug maar mijn eerste tp op 59K is zoals je t nu bekijkt best wel weak hands geweest. Alhoewel winst is altijd winst enzo, maar toch.
Omdat het voelt alsof je probeert te zwemmen tegen een tsunami van winst bij $100k!
Als 'het' moment daar is is net als nvidia split stock hopelijk. Nog groter momentum!
Oh daar geef ik niks om. Ik heb nog zat BTC en out of sight is out of mind. Daar ben ik teveel trader voor, dat level had een bepaald % gain en daarna is het op zoek naar de volgende kans.Don Guacamole schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:28:
[...]
Bizar overigens dat jou tp-1 op 80K nu een tp van 18K per btc meer was geweest.
Ik kijk er niet naar terug maar mijn eerste tp op 59K is zoals je t nu bekijkt best wel weak hands geweest. Alhoewel winst is altijd winst enzo, maar toch.
En anders pingo het is dip donderdag..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ach nee, is niet voor een trade, is gewoon geinig, dit tekende ik gisteren in toen @Coldcat die Homer/BTC 100k meme postte en zei dat het met een parabolische stijging wel vrijdag ging worden. Tot nu toe houdt BTC zich er geniaal aan haha.tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:25:
[...]
Oke, maar besef je ook dat daar een gigantische berg liquiditeit zit die er op wacht om opgeruimd te worden?Als je die goed timed heb je daar waarschijnlijk een nog mooiere trade aan.
Maar die chart is eigenlijk ook gewoon een meme dus
Wacht even. Als je (genoeg) fiat naar een Rabo laat storten uit winsten van je crypto, gaan ze dan bellen om hun producten aan te smeren? Mag dat? Dat ze controle doen, oke, maar nu zitten ze mee te gluren op wat er binnenkomt.GabberPiet schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:34:
[...]
Ze willen het graag voor je parkeren op een beheerd beleggen rekening waar ze consequent onderpresteren en een schappelijke 2,5% beheerkosten in rekening brengen.
==
hoi
Heb bij de Rabobank gewerkt. Ja, in hun CRM zitten signalen die je kan gebruiken om bij contact een upsell te doen. Er zal vast ook wel een signaal bij beleggen binnen komen als een klant boven de bepaalde waarde vermogen heeft. Als je langs Due Diligence komt natuurlijk..Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:31:
[...]
Wacht even. Als je (genoeg) fiat naar een Rabo laat storten uit winsten van je crypto, gaan ze dan bellen om hun producten aan te smeren? Mag dat? Dat ze controle doen, oke, maar nu zitten ze mee te gluren op wat er binnenkomt.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik zit nu op een bizarre winst al, maar vraag me elke keer af wat ik met het fiat geld zou moeten.
Wat doen jullie er mee?
Wat doen jullie er mee?
Taro schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:17:
/f/image/xNmggyQf4OO00KRnl7CWQb71.png?f=fotoalbum_large)
Nee, dat is niet de achtergrond van het verhaal. De reden is een KYC, dus een controle. Daarnaast zullen ze bij een bepaald bedrag op de rekening wel een seintje richting private banking doen, en dan bellen die weer eens. Of dat mag? Het zal vast in de voorwaarden staan.Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:31:
[...]
Wacht even. Als je (genoeg) fiat naar een Rabo laat storten uit winsten van je crypto, gaan ze dan bellen om hun producten aan te smeren? Mag dat? Dat ze controle doen, oke, maar nu zitten ze mee te gluren op wat er binnenkomt.
Porsche kopen snapte.bones schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:34:
Ik zit nu op een bizarre winst al, maar vraag me elke keer af wat ik met het fiat geld zou moeten.
Wat doen jullie er mee?
bones schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:34:
Wat doen jullie er mee?
:strip_exif()/f/image/rqz79QzHKzStcrFu2HVO6zUi.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een tijdje zitten zwoegen op mijn Excel waarop ik vanaf januari 2020 mijn inleg en exit heb bijgehouden. Vorige bull veel verdiend en veel verspeeld. Maar uiteindelijk wel 2 airco's voor in huis eruit gehaald.
Deze bear en bull veel meer discipline gehad (behalve wat lelijke Bye en Hemule, maar dat mag geen naam hebben)
Nu net heb ik weer een plukje verkocht volgens exit-strategie.
Bij de volgende exit op 109k heb ik al mijn inleg eruit gehaald en speel ik alleen nog met winst. Blij mee, wordt een mooi moment. Daarna kijken hoe ik mijn BTC stack komende tijd zo duur mogelijk kan verkopen om later meer terug te kopen.
Deze bear en bull veel meer discipline gehad (behalve wat lelijke Bye en Hemule, maar dat mag geen naam hebben)
Bij de volgende exit op 109k heb ik al mijn inleg eruit gehaald en speel ik alleen nog met winst. Blij mee, wordt een mooi moment. Daarna kijken hoe ik mijn BTC stack komende tijd zo duur mogelijk kan verkopen om later meer terug te kopen.
Hmmm toch geen 100k zie ik overal. Waarom heeft de crypto.com app het het dan zo aan?
Zijn waarschijnlijk canadese dollars ofzo.Wackmack schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:36:
[...]
Hmmm toch geen 100k zie ik overal. Waarom heeft de crypto.com app het het dan zo aan?
It's a Ponzi 😱Wackmack schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:36:
[...]
Ah kijk een kenner ..spartacusNLD schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:34:
[...]
Heb bij de Rabobank gewerkt. Ja, in hun CRM zitten signalen die je kan gebruiken om bij contact een upsell te doen. Er zal vast ook wel een signaal bij beleggen binnen komen als een klant boven de bepaalde waarde vermogen heeft. Als je langs Due Diligence komt natuurlijk..
Bij hoeveel fiat gaat het belletje niet af?
==
hoi
Hoeveel % verkoop je dan op zo'n moment? Lijkt me zo zondeDaWayne schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:36:
Bij de volgende exit op 109k heb ik al mijn inleg eruit gehaald en speel ik alleen nog met winst.
Hoezo zonde? Weet jij wat de top van deze cycle gaat worden?Cyclonist schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:38:
[...]
Hoeveel % verkoop je dan op zo'n moment? Lijkt me zo zonde
Geen idee, al weer weer een aantal jaar weg daar.Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:37:
[...]
Ah kijk een kenner ..
Bij hoeveel fiat gaat het belletje niet af?
Advies om Due Diligence te omzeilen ga je hier sowieso niet vinden. Dat gaat trouwens tegenwoordig met algoritmes en enorme afdelingen vol CDD medewerkers. Dus gewoon netjes alles aangeven
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wisselt een beetje zo'n 3-5%. Afgerond op een mooi rond Euro-bedragCyclonist schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:38:
[...]
Hoeveel % verkoop je dan op zo'n moment? Lijkt me zo zonde
En geen zonde, vorige bull heb ik op de weg terug van 69 naar 44 nog bijgekocht omdat we sowieso naar 100 gingen, gingen we ook maar er zat 3,5 jaar tussen
[ Voor 23% gewijzigd door DaWayne op 21-11-2024 20:43 ]
Schultenbrau en de rest op de rekening van de kinderen dan hebben die mischien ook nog iets van een toekomst of iets om in de nieuwe hype coins van die tijd te verdampen.bones schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:34:
Wat doen jullie er mee?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Heb je hem al? Ben benieuwd na 1 maand of je er nog blij mee bent. Voor mij was de meeste fun er na een maand al vanaf. Is voor iedereen anders natuurlijk.
Ps 99k op coinbase
Was ik wel van plan.spartacusNLD schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:40:
[...]
Geen idee, al weer weer een aantal jaar weg daar.
Advies om Due Diligence te omzeilen ga je hier sowieso niet vinden. Dat gaat trouwens tegenwoordig met algoritmes en enorme afdelingen vol CDD medewerkers. Dus gewoon netjes alles aangeven
Ooit een keer een blokkade gehad toen in van een externe spaar naar rabo naar CC geld overmaakte van een paar duizend. Gelijk ping, rekening geblokkeerd. Een vriendelijke dame opgebeld en die de-blokkeerde het gelijk.
==
hoi
Nee, nog zoekende naar een mooi exemplaar. En heb nu al een Porsche (Taycan) waar ik nog elke dag blij mee ben.bones schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:42:
[...]
Heb je hem al? Ben benieuwd na 1 maand of je er nog blij mee bent. Voor mij was de meeste fun er na een maand al vanaf. Is voor iedereen anders natuurlijk.
Ps 99k op coinbase
Ondertussen in Metamask...
:strip_exif()/f/image/vQy0dy7bHx2LxZLQB07k3yEH.png?f=user_large)
Toch netjes voor 24h, wel benieuwd welke percentages die shitcoin gaat printen als het echt altseason is
:strip_exif()/f/image/vQy0dy7bHx2LxZLQB07k3yEH.png?f=user_large)
Toch netjes voor 24h, wel benieuwd welke percentages die shitcoin gaat printen als het echt altseason is
Voor dat moment heb ik er ook al een hele tijd 2 koud liggenFrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:22:
[...]
Heb nog een flesje liggen voor dit moment.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/DSJeOLdD5UUCzpyyLyUFijNO.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee, jij? Nothing but upsideGioStyle schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:40:
[...]
Hoezo zonde? Weet jij wat de top van deze cycle gaat worden?
Ben je nu al zo vermogend dan dat je niet weet wat je met een bizarre winst moet doen? Hypotheek afbetalen en/of nieuw huis, nieuwe auto, extra vakanties, vaker uit eten, nieuwe gadgets (tv, camera, speakers, ..), nieuwe inrichting huis, nieuwe tuin, nieuwe kleren, .. En kan nog wel even doorgaan.bones schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:34:
Wat doen jullie er mee?
Edit: dat is wat ik zou doen. Maar ik heb geen bizarre winst dus voor mij een droom.
[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 21-11-2024 20:46 ]
Bybit card is 1 grote opendeur wat betreft Due Diligence / CDD. Een deel van mijn winst, gaat netjes naar de dagelijkse boodschappen, de sinterklaas kado's voor de kinderen en misschien nog een mooi eindejaarskado voor mezelfspartacusNLD schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:40:
[...]
Geen idee, al weer weer een aantal jaar weg daar.
Overigens geef ik alles netjes aan. Laat daar geen misverstand over zijn.,
[ Voor 6% gewijzigd door lucatoni op 21-11-2024 20:47 ]
Nee, maar ik snap heel goed dat mensen hier omgekeerd gaan DCA'en. Tijdig winst nemen is gewoon een goed plan.
Alleen ik heb momenteel nog niets verkocht. Maakt voor mij ook niets uit. Als de prijs niet hoog genoeg is, dan wacht ik gewoon nog 4 jaar. Ook goed. Geen flauw idee wat ik met de winst moet doen.

De meeste schrale atsers hier geven niet zoveel om dat soort zaken. Als ik voor mezelf spreek, buiten een 911 voor mezelf (jongensdroom) is de rest van mijn vermogen voor onze kleine man en zijn hopelijk nog te volgen broertje(s) of zusje(s). Een ander huis, vakantie, kleren, al die klets, maak je mij niet blij mee.bsmpower schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:46:
[...]
Ben je nu al zo vermogend dan dat je niet weet wat je met een bizarre winst moet doen? Hypotheek afbetalen en/of nieuw huis, nieuwe auto, extra vakanties, vaker uit eten, nieuwe gadgets (tv, camera, speakers, ..), nieuwe inrichting huis, nieuwe tuin, nieuwe kleren, .. En kan nog wel even doorgaan.
Amen @tomtom901tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:47:
[...]
De meeste schrale atsers hier geven niet zoveel om dat soort zaken. Als ik voor mezelf spreek, buiten een 911 voor mezelf (jongensdroom) is de rest van mijn vermogen voor onze kleine man en zijn hopelijk nog te volgen broertje(s) of zusje(s). Een ander huis, vakantie, kleren, al die klets, maak je mij niet blij mee.
Nu ben ik benieuwd naar welke shitcoin dit is.Taro schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:43:
Ondertussen in Metamask...
[Afbeelding]
Hou ik voor mijzelf, zag dat teveel mensen volgen en daarna met die coins blijven zitten.Tweakez schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:49:
[...]
Nu ben ik benieuwd naar welke shitcoin dit is.
Snap ik zeker wel ja; dat is het risico met die shitcoins; heb er zelf ook een aantal en die plusjes zijn bizar LAWLTaro schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:50:
[...]
Hou ik voor mijzelf, zag dat teveel mensen volgen en daarna met die coins blijven zitten.
En terecht. Vorige bullrun zelf ook veel in het shitcoins topic gezeten. En destijds daar vooral mijn winst gemaakt.Taro schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:50:
[...]
Hou ik voor mijzelf, zag dat teveel mensen volgen en daarna met die coins blijven zitten.
Misschien toch weer eens gaan kijken. Vorige keer zal alles op BNB/Binance. Op welke chain moet je dit jaar wat verdiepen? En waar krijg je info van?
Coins hoef ik niet te weten specifiek. mag graag zelf onderzoek doen
Helemaal mee eens, er komt voor de meesten wel een moment de komende 4-6 maanden om te gaan afbouwen denk ikGioStyle schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:47:
[...]
Nee, maar ik snap heel goed dat mensen hier omgekeerd gaan DCA'en. Tijdig winst nemen is gewoon een goed plan.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een deel uitkeren hier als beloning voor de meest geliefde SC'ers.bones schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:34:
Wat doen jullie er mee?
Om de rest dan meer kans te geven op de winst doen we 2 categorieën: 1 voor de mannen en 1 voor de vrouw(en)
Om een eventuele bounce naar beneden niet te missen 5% van mijn BTC verspreid te koop gezet op:
99.900
100.000
102.000
Doel: 10k goedkoper terugkopen (meer sats) anders @ 10% rente en bewaren voor de bear.
Allen in dollar aangezien de euro dagelijks minder waard wordt tov dollar, enige suggesties of het beter kan behalve HODL ?
99.900
100.000
102.000
Doel: 10k goedkoper terugkopen (meer sats) anders @ 10% rente en bewaren voor de bear.
Allen in dollar aangezien de euro dagelijks minder waard wordt tov dollar, enige suggesties of het beter kan behalve HODL ?
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Base, lvl2 van eth (zoals ook arbi) dus swappen is bijna kosteloos. Succes met de rattenholWaah schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:55:
[...]
En terecht. Vorige bullrun zelf ook veel in het shitcoins topic gezeten. En destijds daar vooral mijn winst gemaakt.
Misschien toch weer eens gaan kijken. Vorige keer zal alles op BNB/Binance. Op welke chain moet je dit jaar wat verdiepen? En waar krijg je info van?
Coins hoef ik niet te weten specifiek. mag graag zelf onderzoek doen
Hier net zo, in 2017 getipt. Ik kan me geen ander leven meer voorstellen zonder die tip hahaDon Guacamole schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:18:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heb je nou niet geleerd van je actie eerder?Q_7 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:59:
Om een eventuele bounce naar beneden niet te missen 5% van mijn BTC verspreid te koop gezet op:
99.900
100.000
102.000
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Jawel, maar het kriebelt gewoon heel ergColdcat schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:02:
[...]
Heb je nou niet geleerd van je actie eerder?
En een SELL wall is aannemelijk toch ?
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Idem. Class of 2017. Maat van mij had met 50 euro 2000 euro gemaakt op litebit met Verge.Gelukszoekr schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:59:
[...]
Hier net zo, in 2017 getipt. Ik kan me geen ander leven meer voorstellen zonder die tip haha
Dacht eerst dat hij gezopen had

Wat een wartaal allemaal. Toen begon de rabbithole vrij snel daarna. Eerst goed rekt gegaan maar ben m wel nog dankbaar voor het even te melden.
[ Voor 8% gewijzigd door Alpina op 21-11-2024 21:04 ]
Schakel je emotie uit en denk goed na.Q_7 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:02:
[...]
Jawel, maar het kriebelt gewoon heel erg
En een SELL wall is aannemelijk toch ?
Overigens zeg ik niet dat we door de $100k schieten. Morgen kunnen we op de $90k of $110k staan.
Verkopen doe je als je er definitief afscheid van wilt nemen.
[ Voor 24% gewijzigd door Coldcat op 21-11-2024 21:05 ]
Q_7 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:59:
99.900
100.000
102.000

Vervolgens mag je mijn stack overnemen als de koers op 200k staat.

Bizarre winsten zaai je in de beer en oogst je over enkele weken/maanden.bsmpower schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:46:
[...]
Edit: dat is wat ik zou doen. Maar ik heb geen bizarre winst dus voor mij een droom.
Dat is het tijdsbestek wat je moet insteken als je het geduldig en bewust doet.
Maar nu begint eigenlijk de altcasino.. wat je schiet zal raak zijn, alleen de verdubellaars zullen anders zijn.
Maak een plan (realistisch), houd eraan. Zet je orders. Enjoy
Denk ook eens aan (lokale) goede doelen met ANBItomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:47:
[...]
De meeste schrale atsers hier geven niet zoveel om dat soort zaken. Als ik voor mezelf spreek, buiten een 911 voor mezelf (jongensdroom) is de rest van mijn vermogen voor onze kleine man en zijn hopelijk nog te volgen broertje(s) of zusje(s). Een ander huis, vakantie, kleren, al die klets, maak je mij niet blij mee.
==
hoi
Coldcat schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:02:
[...]
Heb je nou niet geleerd van je actie eerder?
Sorry, daar doe ik niet aan.Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:04:
[...]
Denk ook eens aan (lokale) goede doelen met ANBI
Ik wil een x winst maken met traden

Eigen stichting toch?Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:04:
[...]
Denk ook eens aan (lokale) goede doelen met ANBI
Doe je goed en vooral doen de 911, welke type/generatie zit je te kijken? (ik kan er goed over meepraten, 991.1 en 992 bezitter, althans vaders des huizes) Ik ben tenslotte ook al met de verzekeringsmaatschappij en autoverkoper in gesprek voor de volgende Bmw. Maar deze komt er uitsluitend als er een bepaald BTC target/bedrag wordt gehit. Anders rijd ik lekker door met mijn huidige 2 jaar oude Bmwtomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:47:
[...]
Uiteraard is opzij zetten 'voor later' de beste investering die je kan doen, auto's zullen bijna nooit meer waard worden..
De mensen die nu geld printen hebben dat jaren gedaan en profiteren ervan.
Traden is iets anders dan HODL. Daar ben ik ook pijnlijk ingestoken vorige bull. Ik volgde een paar trading Youtubers die veel traden. Complete rektheid door sell low, buy not, buy higher.
The best things in life are for free.bsmpower schreef op donderdag 21 november 2024 @ 20:46:
[...]
Ben je nu al zo vermogend dan dat je niet weet wat je met een bizarre winst moet doen? Hypotheek afbetalen en/of nieuw huis, nieuwe auto, extra vakanties, vaker uit eten, nieuwe gadgets (tv, camera, speakers, ..), nieuwe inrichting huis, nieuwe tuin, nieuwe kleren, .. En kan nog wel even doorgaan.
Daarnaast kan een hoop geld je familieboom voor eens en altijd veranderen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dat doe je niet door tijdens deze fase met je HODL stack te gaan traden. Zo werkt het gewoon simpelweg niet. We kunnen wel -tig argumenten aanleveren, maar het feit dat vrijwel niemand anders eenzelfde plan heeft zegt toch eigenlijk genoeg? Mensen met 100x de ervaring durven het nog niet aan om zo'n gok te nemen rond de 100k. Zelfs al verwachten sommige een forse drop vanwege een sell wall: want wie weet schieten we er toch zo doorheen. Of halen we het target niet dat je voor ogen had, waardoor je alsnog een buy high moet gaan doen.
Verder: thanks voor alle tags & meme suggesties, helaas was ik even wat anders doen en heb er weinig tijd voor vanavond
[ Voor 12% gewijzigd door Guere op 21-11-2024 21:12 ]
992 carrera. Heb uit die serie bijna alles al een keer mogen rijden maar ik vond die 385 pk in het basis model eigenlijk zo leuk dat ik geen noodzaak zie voor de S, GTS, de Turbo (S). Als BTC morgen 200k staat wordt het een 992 GT3 touring.Steef09031991 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:06:
[...]
Doe je goed en vooral doen de 911, welke type/generatie zit je te kijken? (ik kan er goed over meepraten, 991.1 en 992 bezitter, althans vaders des huizes) Ik ben tenslotte ook al met de verzekeringsmaatschappij en autoverkoper in gesprek voor de volgende Bmw. Maar deze komt er uitsluitend als er een bepaald BTC target/bedrag wordt gehit. Anders rijd ik lekker door met mijn huidige 2 jaar oude Bmw![]()
Uiteraard is opzij zetten 'voor later' de beste investering die je kan doen, auto's zullen bijna nooit meer waard worden..
Omdat die niet 1 op 1 gekoppeld zijn? Een aandeel stijgt als mensen het kopen..Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:10:
Waarom gaat MSTR rekt als de bitcoin stijgt?
Nee, die is 0.3 op 1 gekoppeld :-)tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:12:
[...]
Omdat die niet 1 op 1 gekoppeld zijn? Een aandeel stijgt als mensen het kopen..
==
hoi
Poeh ik liep 12 pagina’s achter en was bang het hele feestje live te missen nu we de 100k al bijna raken! Als een malle alles teruggelezen
Mijn verkoopladder is helemaal opgesnoept. De eerstvolgende sat gaat heel erg pijn doen…
Mijn verkoopladder is helemaal opgesnoept. De eerstvolgende sat gaat heel erg pijn doen…

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!