[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 212 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.259 views

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:48
bones schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:57:
[...]

Ik ben blij dat ik al was ingestapt, inleg is daar al verdubbeld in minder dan een maand tijd. Heb er spijt van dat ik niet mijn hele crypto bag erin had gestopt.
Wat is potentieel het risico hiervan? Ik ben een beetje out of the loop mbt mstr and wallstreetbets. Tweede gamestop scenario of gewoon vals alarm?

Verwijderd

mannowlahn schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:01:
[...]

Wat is potentieel het risico hiervan? Ik ben een beetje out of the loop mbt mstr and wallstreetbets. Tweede gamestop scenario of gewoon vals alarm?
mstr is eigenlijk een leveraged bitcoin ETF op dit moment, behalve dat ze niet kunnen liquideren. Het is gewoon extra koopdruk, dus goed voor iedereen, en ze verkopen nooit.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:04:
[...]

mstr is eigenlijk een leveraged bitcoin ETF op dit moment, behalve dat ze niet kunnen liquideren. Het is gewoon extra koopdruk, dus goed voor iedereen, en ze verkopen nooit.
Het is gewoon een pyramidespel.

==
hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:07:
[...]

Het is gewoon een pyramidespel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PyLwtiedkL8s9qMTTn2IHG27i_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KRawhbTdk5y2GYZe8HotmZcg.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
ATH incoming

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ook. Zit er zo'n 300 euro vandaan.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:04:
[...]

Dat klinkt meer als een piramidespel, vandaar dat ik zo benieuwd ben. Want dat was het verhaal van gamestop op een gegeven moment ook.

Wat is de truc en hoe kunnen die wallstreetbet gasten de boel dusdanig manipuleren?

• Eusebius
  • Niet online
WTF zeg .. ik probeer wat geld van Kraken naar de (Nederlandse) bank te krijgen .. $ 14 aan fee? Nu is het wel $ wat ik probeer te storten, straks even met € proberen. Of een heel andere manier (ja ik weet dat staat in de TS)

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:17:
WTF zeg .. ik probeer wat geld van Kraken naar de (Nederlandse) bank te krijgen .. $ 14 aan fee? Nu is het wel $ wat ik probeer te storten, straks even met € proberen. Of een heel andere manier (ja ik weet dat staat in de TS)
Tja waarom probeer je dan ook USD te storten op een EURO rekening? Uiteraard zal de bank daar kosten voor rekenen.

Daarnaast zegt 14 usd niet zoveel. Als je 2 miljoen probeert over te zetten.. koopje toch.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:20

knakworst

Get more sats!

mannowlahn schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:15:
[...]

Dat klinkt meer als een piramidespel, vandaar dat ik zo benieuwd ben. Want dat was het verhaal van gamestop op een gegeven moment ook.

Wat is de truc en hoe kunnen die wallstreetbet gasten de boel dusdanig manipuleren?
Je moet het zo zien.

MSTR is 500 dollar.
Onderliggende BTC die ze hebben per aandeel is 150 dollar.

Toch kopen mensen als idioten MSTR.

MSTR geeft aandelen uit.

MSTR koopt BTC.

Meer BTC per aandeel MSTR, maar nog wel een 'premium'.

Als het spelletje ophoudt, en MSTR =< BTC, dan koopt MSTR niet BTC. Maar verkopen hoeft ook niet, want alle converteerbare obligaties zijn zo goed als rentevrij.

MSTR heeft op dit moment dus wel een risico van een dump. Maar de vraag is, wanneer. En er is dus geen risico dat MSTR zelf BTC moet dumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:56
Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:17:
Ga je nu serieus zeuren om 14$? Wat is jou winst? 420 dollar?

@Coldcat

Van wie is deze quote?
"Suffice it to say this move will have caught me off guard if it pans out this way, and I'll have to re-evaluate my system accordingly." :+

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Nu online
[...]

Zoals bij alle piramidespellen: vroeg instappen en zorgen voor zoveel mogelijk nieuwe instroom.

Vroeg instappen met BTC is wel behoorlijk relatief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:20:
Van wie is deze quote?
"Suffice it to say this move will have caught me off guard if it pans out this way, and I'll have to re-evaluate my system accordingly." :+
_O- Ik overwoog hem ook al te quoten, maar ik dacht dat mensen hem nu echt wel zat zouden zijn :D

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:18:
[...]

Tja waarom probeer je dan ook USD te storten op een EURO rekening? Uiteraard zal de bank daar kosten voor rekenen.

Daarnaast zegt 14 usd niet zoveel. Als je 2 miljoen probeert over te zetten.. koopje toch.
Ja Kraken, en de bank. Niet doen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:21:
[...]

Ja Kraken, en de bank. Niet doen dus.
Withdrawal fee van kraken is 1 euro, prima toch.

Verwijderd

[...]

mstr heeft niets te maken met wallstreetbets, misschien hebben ze het net gemerkt en zijn ze ook lid geworden.
Ik zou het geen piramidespel noemen, het is technisch gezien minder riskant dan een leveraged ETF omdat hun schuld niet is gekoppeld aan de BTC-prijs en ze alle schuld kunnen betalen uit de cashflow van hun bedrijf, dus er is geen scenario waarbij ze failliet zouden gaan door de prijs van bitcoin, zelfs als die naar 0 gaat. Het risico is dat het bedrijf niet verplicht is om in de toekomst iets te doen met bitcoin, in tegenstelling tot een ETF die direct is gekoppeld aan de prijs van bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:21:
[...]

_O- Ik overwoog hem ook al te quoten, maar ik dacht dat mensen hem nu echt wel zat zouden zijn :D
Ik hoor het zijn psychiater al zeggen. Toen maar Cred, zeg het maar! Dat lucht op jongen. Gooi het eruit. Je kan het!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik vind het aan de ene kant knap dat mensen winst nemen. Aan de andere kant, zolang die groene candles doorrazen, wacht ik nog wel. Voor mijn gevoel is het allemaal too soon. We zullen zien wat uiteindelijk het beste was.

• Nopheros
[...]

@Coldcat

Van wie is deze quote?
Wie is dat, Capo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Justin Sun (TRON) koopt een banaan.
Het hoogste bod kwam van de Chinese crypto-investeerder Justin Sun, eigenaar van het cryptoplatform TRON. "Dit is niet alleen een kunstwerk. Het staat voor een cultureel fenomeen dat de werelden van kunst, memes en crypto met elkaar verbindt", zegt Sun in een verklaring.
https://nos.nl/artikel/25...n-voor-6-2-miljoen-dollar

[ Voor 51% gewijzigd door souljah1h op 21-11-2024 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:22:
[...]

In euro's. Maar in dollars blijkbaar 14 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
[...]

Ik pak nu mijn winst nog niet, maar wilde MSTR bijkopen. Zit bij een ander, dus moet via een tussenstapje van de bank.
@Coldcat

Van wie is deze quote?
Geen idee. Eén van de apen van je kantoor Swim Suit Inc.?

==
hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Capo is haast nog erger, die is al een paar weken geheel uit de markt. Heeft de gehele move gemist, want hij vertrouwde het niet. Net als deze (inmiddels legendarische) kerel, die dacht dat we naar < 50k gingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 21-11-2024 10:26 ]

• Eusebius
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:24:
[...]

In euro's. Maar in dollars blijkbaar 14 dollar.
Ja, en dollar kun je niet converteren naar euro, zoals je coins heel snel kunt omzetten bij Kraken. Maar goed, dat zoeken we uit. € 1,- is wat minder dan $ 14,-

==
hoi

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Nopheros
Guere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:25:
[...]

Capo is haast nog erger, die is al een paar weken geheel uit de markt. Heeft de gehele move gemist, want hij vertrouwde het niet. Net als deze (inmiddels legendarische) kerel, die dacht dat we naar < 50k gingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gu_a9FV1RhC0c9uHog6sE1djWMY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9JCOAzo1YZFMQNvhNQFwTKn2.png?f=user_large

Blijft mooi _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Eusebius schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:25:
[...]

Ik pak nu mijn winst nog niet, maar wilde MSTR bijkopen. Zit bij een ander, dus moet via een tussenstapje van de bank.

[...]

Geen idee. Eén van de apen van je kantoor Swim Suit Inc.?
Ik zal even overleggen met @Alpina wat we met hem aan moeten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Alleen was Cred voor 90% in spot. Maar eerlijk ik heb mijn beslissingen er mede door laten beïnvloeden.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:33
[...]

Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat zo’n Capo echt is en niet gewoon aan het trollen was.
Ik kan me opzich best voorstellen dat je een stijging van 16k naar 24k nog enigszins een bulltrap vind maar hij riep dat richting de 40k nog steeds.
Lijkt wel een soort Valentijn Driessen 😂

• Vis
  • Nu online

Vis

Deman23 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:31:
[...]

Ik kan me eigenlijk nauwelijks voorstellen dat zo’n Capo echt is en niet gewoon aan het trollen was.
Ik kan me opzich best voorstellen dat je een stijging van 16k naar 24k nog enigszins een bulltrap vind maar hij riep dat richting de 40k nog steeds.
Lijkt wel een soort Valentijn Driessen 😂
Dit soort gasten hebben altijd meerdere potjes en zijn allang binnen (vroeg ingestapt) om bij een stijging en daling er warmpjes bij te zitten.

Niemand die het weet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:30:
Alleen was Cred voor 90% in spot. Maar eerlijk ik heb mijn beslissingen er mede door laten beïnvloeden.
Yeah, en daarom was Capo eigenlijk nog erger omdat 'ie geen enkele positie meer had.

Snap dat het balen is dat je Cred eigenlijk nét iets te lang hebt gevolgd. Hoop oprecht voor je dat er nog een mooi altseason komt om wat forse winsten te boeken. Het voelt allemaal nog wat zwak nu, ook met veel mensen die twijfelen of we het überhaupt nog krijgen. Desalniettemin zit je in ieder geval in de markt nu, en zelfs nu zijn er nog wat mooie entries te halen op sommige alts.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:32
Nopheros schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:22:
[...]

Vanochtend via bybit €0.13 voor een sepa transfer. Je bent een schrale atser of je bent het niet.
Aan alle kanten harken we beetjes cashback binnen en dan $14 aan fees betalen :X

• Nopheros
Domino schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:42:
[...]

Vanochtend via bybit €0.13 voor een sepa transfer. Je bent een schrale atser of je bent het niet.
Aan alle kanten harken we beetjes cashback binnen en dan $14 aan fees betalen :X
Sommigen zijn zelfs gratis :P

Mijn fees op kraken zijn altijd zo laag dat ik er niets van merk, prima exchange.

[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 21-11-2024 10:44 ]

• Domino
Nopheros schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:43:
[...]

Sommigen zijn zelfs gratis :P

Mijn fees op kraken zijn altijd zo laag dat ik er niets van merk, prima exchange.
Snel een ninja edit he? >:)
Die $14 fee is wel degelijk van kraken zoals ik het lees.

Kraken is inderdaad een prima exchange, maar dat is bybit ook wat mij betreft en die doen ook ideal stortingen
(geen idee of kraken dat ondertussen ook doet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:06

tomtom901

Moderator General Chat
In EUR blijft dat ding maar ATH's knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Domino schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:47:
[...]

Snel een ninja edit he? >:)
Die $14 fee is wel degelijk van kraken zoals ik het lees.

Kraken is inderdaad een prima exchange, maar dat is bybit ook wat mij betreft en die doen ook ideal stortingen
(geen idee of kraken dat ondertussen ook doet).
Sssshhh :>

Zoals we het lezen wel ja maar of dat klopt is een 2de. Geloof er weinig van. Kraken sepa withdrawal fee = 1 euro. Als je dan vervolgens een andere currency gaat zitten versturen met sepa naar eu bank dan vraag je er zelf om..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 11:42
Hoe moet dit kunst voorstellen… een kleuter had dit kunnen bedenken, ik snap de waarde er niet van :)

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wel een dure, ze zijn in de aanbieding bij de Laidl voor 1.5 euri de kilo!

Zulke kunst net zoals die pindakaas vloer: het is de shitcoin in de kunst imo. Dan heb ik liever zo'n yacht club aap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11:33
Vis schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:33:
[...]

Dit soort gasten hebben altijd meerdere potjes en zijn allang binnen (vroeg ingestapt) om bij een stijging en daling er warmpjes bij te zitten.

Niemand die het weet.
Ja met je zakken vol is het niet erg om voor lul te staan.

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:47:
In EUR blijft dat ding maar ATH's knallen.
EUR/usd wordt zwakker

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Klopt, heb m in de gaten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43

Coldcat

HODL

[...]

@Coldcat

Van wie is deze quote?
:+

Ik heb me er ook door laten beïnvloeden. Maar dat kwam meer doordat ik zelf mijn risk management daarvoor niet op orde had. YOLO ALL IN! To the moon!

Daardoor kwamen die terug testen hard aan. Ik had gelukkig wel iets van winst veilig gesteld, maar dat weer in ander meuk gestopt. Dat ging net zo hard REKT. De markt was aan het toppen en net zoals in de bear hield ik alles vast. Op dat moment waren er twee scenario’s waarvan er 1 heeft uitgepakt.

Daardoor wel weer gaan nadenken. En bij groene signalen alles er weer ingegooid. Daarom voel ik me nu ook goed om er wat uit te halen. De fase van de markt is ander maar die rode sell knop is niet meer eng.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
/mood

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6i4hGRdsFwOBpsqcPmFgzBwxuB4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yer2aI6MiSZRf0b5U3dWVOVl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qjjCbZ5_AJaD8E3GiYIs-_6iniQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZmMg3O22WZUHFImm4mLPzu0Z.jpg?f=fotoalbum_large
Het is niet verrassend dat Ethereum ondermaats presteert. Het is al een half decennium niet meer bruikbaar, veel projecten verhuizen naar andere netwerken omdat PoS een mislukking is gebleken en de transactiekosten nog steeds onbetaalbaar zijn.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:43
Domino schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:42:
[...]

Ik wilde geld storten naar Bybit na alle KYC etc gedaan te hebben. Maar werd geblockt en moet nu alles opsturen... Van loonstrookjes tot bloed van je eerste ongeboren vrucht. En dan moet ik waarschijnlijk een week wachten.

Dan toch maar via Bitvavo want daar heb ik nog een account van 2021. Fees iets hoger, maar dat maak ik wel goed want als BTC door de 100K gaat en verder stijgt mis je meer winst dan dat je betaald aan fees.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:16:
[Afbeelding]
Het is niet verrassend dat Ethereum ondermaats presteert. Het is al een half decennium niet meer bruikbaar, veel projecten verhuizen naar andere netwerken omdat PoS een mislukking is gebleken en de transactiekosten nog steeds onbetaalbaar zijn.
Ik bedoelde eingenlijk waarom Ethiopian Airlines zo cheap zijn

• bsmpower
  • Laatst online: 11:22
bsmpower schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:21:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt 😅🤞🏻. Vind het allemaal maar zwaar aanvoelen daarboven, meerdere afwijzingen rond de 3.80 / 3.90. En ook nog hoog in de RSI op de daily. Maar ik ben alles behalve een pro op dit gebied, die lijntjes mag je ook met een korreltje zout nemen.

[Afbeelding]
Wat een kneus ben ik toch ook weer door stom te holden De dubbel top op de weekly was ook duidelijk, maar gemist.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mw3TDnZVH40Kc05uGMlAuBNL9UE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f3TNCAJE6bZ9pUuUvuxVQjkU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door bsmpower op 21-11-2024 11:25 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

bsmpower schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:24:
[...]

Wat een kneus ben ik toch ook weer door stom te holden De dubbel top op de weekly was ook duidelijk, maar gemist.

[Afbeelding]
Ik zie de drop niet eens op je grafiek.

In de edit nu wel: lekker bijkopen toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 21-11-2024 11:27 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

[Afbeelding]
_O-

• knakworst

knakworst

Get more sats!

https://nos.nl/artikel/25...n-voor-6-2-miljoen-dollar
edit: Dubbelpost

[ Voor 59% gewijzigd door knakworst op 21-11-2024 11:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

[...]

[Afbeelding]
_O-

Heb je de afgelopen 2 weken al kunnen slapen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 22:57
Ik denk dat ik even pas op de plaats doe met nieuwe MSTR aankopen, die ponzi is zo hard gegaan, maar even aankijken ofzo....

Maar maandag brand er wel weer nieuwe fiat op m'n rekening. Ik zat te denken aan SOL. Ja, die zit ook op een ath, maar die lijkt korte metten te maken met Ethereum, de sol/btc chart is zo goed als neutraal. Maar daar is dan de groei nog niet uit denk ik....

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:26

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sNPPaduAtAW0yo5lngFX7x550Zw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wX8no1jr2PLzWBDdoB3Z2FJH.gif?f=user_large

• bsmpower
Coldcat schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:25:
[...]

Ik zie de drop niet eens op je grafiek.

In de edit nu wel: lekker bijkopen toch?
Wil er geen extra eigen geld meer inleggen. Was juist van plan om mijn extra inleg, die ik in de zomer heb gedaan, er weer uit te halen. Maar nu alweer veel te laat. Ik vind het ook jammer om te lezen dat hier redelijk negatief wordt gedaan over verkopen om wat winst te pakken. Ik ben het perfecte voorbeeld hoe het niet moet. Weer te gierig na al een flinke stijging. Je bent het zo weer kwijt.

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:32:
Ik denk dat ik even pas op de plaats doe met nieuwe MSTR aankopen, die ponzi is zo hard gegaan, maar even aankijken ofzo....

Maar maandag brand er wel weer nieuwe fiat op m'n rekening. Ik zat te denken aan SOL. Ja, die zit ook op een ath, maar die lijkt korte metten te maken met Ethereum, de sol/btc chart is zo goed als neutraal. Maar daar is dan de groei nog niet uit denk ik....
Maar dat houdt met een x2 nu ook wel op denk je niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
$4.20 soon

Doe eens even rustig man.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Ik wilde ook reageren, maar denk dat het beter is dat ik het niet doe. Het werden iets teveel hoofdletters en uitroeptekens.

:N

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zwembroek
bsmpower schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:33:
[...]

Wil er geen extra eigen geld meer inleggen. Was juist van plan om mijn extra inleg, die ik in de zomer heb gedaan, er weer uit te halen. Maar nu alweer veel te laat. Ik vind het ook jammer om te lezen dat hier redelijk negatief wordt gedaan over verkopen om wat winst te pakken. Ik ben het perfecte voorbeeld hoe het niet moet. Weer te gierig na al een flinke stijging. Je bent het zo weer kwijt.
Ik heb hier al veel meegemaakt maar jij hebt de trofee te pakken.
Afbeeldingslocatie: https://www.budgettrophy.com/media/catalog/product/cache/8e9cdb7be8017b384cff07b3e647f2a5/b/t/bt1901_01_1.webp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:47
Ben ik de enige die afgeroomde btc niet naar 100% naar fiat maar deels in ETH stopt? Be greedy when others are doubtful. Die rakker komt nog wel aan de beurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 22:57
zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:33:
[...]

Maar dat houdt met een x2 nu ook wel op denk je niet?
Ja, opzich wel. Tenzij, en het lijkt onwaarschijnlijk, bij een x3 flipt ie Ethereum, als dat zou gebeuren dan kan ik me voorstellen dat dit voor nog wel wat extra power kan zorgen, als een aantal Ethereum believers overstappen naar Solana..

Maar dat is pas eind van de bullrun dan, misschien,ofzo :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Nopheros
PHPResource schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:35:
Ben ik de enige die afgeroomde btc niet naar 100% naar fiat maar deels in ETH stopt? Be greedy when others are doubtful. Die rakker komt nog wel aan de beurt.
Ja. ETH hype is over, zie de ETH/BTC grafiek van de afgelopen jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

[...]

Je verward shitcoins met Bitcoin, again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:35:
[...]

Ik heb hier al veel meegemaakt maar jij hebt de trofee te pakken.
[Afbeelding]
Iig nog ergens goed in.
Het gaat me nog niet eens zo erg over deze drop. Ik blijf wel holden en zal vast weer goed komen. Het gaat over mijn vermogen (of onvermogen) om elke keer het tegenoverstelde te doen van wat ik denk dat er gaat gebeuren. Ben boos om mezelf vooral. Ik denk dat ik de potentie bezit om mooie dingen te doen, maar ik handel er niet naar en blijf geconfronteerd worden met slechte keuzes.

• PHPResource
Nopheros schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:38:
[...]

Ja. ETH hype is over, zie de ETH/BTC grafiek van de afgelopen jaren.
Ja king BTC outperformed alles natuurlijk. Wil niet zeggen dat ETH ook nog een run krijgt. Kan wishful thinking zijn natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Serieuze vraag. Waarom verkocht je niet 50%?

Wat je nu moet doen: stel je limit orders nu in, sluit de grafieken en kijk over een maand weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:36:
[...]

Ja, opzich wel. Tenzij, en het lijkt onwaarschijnlijk, bij een x3 flipt ie Ethereum, als dat zou gebeuren dan kan ik me voorstellen dat dit voor nog wel wat extra power kan zorgen, als een aantal Ethereum believers overstappen naar Solana..

Maar dat is pas eind van de bullrun dan, misschien,ofzo :P
Toch denk ik dat ETH zijn run krijgt. Dan kan Solana die tweede plaats voor deze run nog niet innemen. Het draait eigenlijk volledig op memes wat ook duidelijk het altcoin narratief is van deze bull. Over 4 jaar is er vast weer een ander narratief. Dus ben benieuwd of Solana het nog een bull volhoudt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:50

Ad Hox

N/A

Waarom wordt 420k hier zo vaak genoemd? Is dat een symbolische grens? Ben benieuwd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PHPResource
bsmpower schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:39:
[...]

Iig nog ergens goed in.
Het gaat me nog niet eens zo erg over deze drop. Ik blijf wel holden en zal vast weer goed komen. Het gaat over mijn vermogen (of onvermogen) om elke keer het tegenoverstelde te doen van wat ik denk dat er gaat gebeuren. Ben boos om mezelf vooral. Ik denk dat ik de potentie bezit om mooie dingen te doen, maar ik handel er niet naar en blijf geconfronteerd worden met slechte keuzes.
Luister, je hebt geen potentie. Dat denkt iedere trader in het begin. Zo te lezen ben jij 0% in staat om emoties uit te schakelen tijdens het traden, dan ben je gewoon er (nog) niet goed in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ad Hox schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:40:
Waarom wordt 420k hier zo vaak genoemd? Is dat een symbolische grens? Ben benieuwd
Idd een symbolische grens die ooit ergens is genoemd. Hopium grens.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Ik denk dat ik de potentie bezit om mooie dingen te doen, maar ik handel er niet naar en blijf geconfronteerd worden met slechte keuzes.
Vast en zeker maar niet in crypto sorry. Sui is al zo sterk pre altseason wat denk je wat er gaat gebeuren als we een echt altseason krijgen? Ik zou mijn handen dichtknijpen met die mooie positie van je. Ze zeggen niet voor niets long de winnaars en niet de zwakke broeders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
[...]

Iig nog ergens goed in.
Hindsight 20/20

Niet meer en niet minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Plan B heeft een mooie kleurplaat met rode stippeltjes waarop hij al maanden zo niet jaren laat zien dat gemiddeld een koers van 500k aanstaande is voor deze halving cycle.

Henk en Ingrid komen na 100k pas een keer, institutions zijn nu langzaam in aan het schalen, straks is het narratief dat landen gaan inschalen om reserves op te bouwen, en dan gaat het hard.

420k als top volgend jaar november om daarna te gaan beren is zo gek nog niet.

HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Gelukszoekr schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:32:

Zo hard zelfs dat als ik mijn ETH vorig jaar in MSTR had gegooid was ik nu een miljonair -O-

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Nopheros
PHPResource schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:40:
[...]

Ja king BTC outperformed alles natuurlijk. Wil niet zeggen dat ETH ook nog een run krijgt. Kan wishful thinking zijn natuurlijk
Zeker waar, je kunt er vast wat winst op maken. Maar iets wat zo slecht presteert sla ik liever over.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:43:
Vast en zeker maar niet in crypto sorry. Sui is al zo sterk pre altseason wat denk je wat er gaat gebeuren als we een echt altseason krijgen? Ik zou mijn handen dichtknijpen met die mooie positie van je. Ze zeggen niet voor niets long de winnaars en niet de zwakke broeders.
Genoeg input voor de volgende video, zullen we maar zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBHGDvrPky69Zgl3Vgx874lHJwo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e4B3ifwQcoKcAXuFkLvO4fMR.jpg?f=fotoalbum_large

• gebruikershaes
PHPResource schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:35:
Let's hope so. Maar het lijkt er op dat ETH in een soort limbo zit. Wall Street gaat all in in BTC en normies kopen zich in in alts, omdat BTC zo duur is (vinden ze).. ETH is net te duur voor normale mensen en Wall Street wil het (nog?) niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-09 21:38

raq

knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:23:
Ik vind het aan de ene kant knap dat mensen winst nemen. Aan de andere kant, zolang die groene candles doorrazen, wacht ik nog wel. Voor mijn gevoel is het allemaal too soon. We zullen zien wat uiteindelijk het beste was.
Al vind ik verkopen tijdens de rit omhoog eenvoudiger dan tijdens de rit omlaag, want dan was BTC eerder meer waard. Ik vind het wel een risico om niet tijdens de rit omhoog te verkopen, verkoop je dan wel na overnacht dump van 130k naar 90k bij de start van de bear? Voor je het weet zit je met hele stack weer in een bear.

Op een ATH verkopen zoals nu is altijd goed imo, er is dan nooit eerder een beter moment geweest om te verkopen. Als het goed is heb je veel lager ingekocht en zit je er warmpjes bij qua unrealised profits, greed is a bitch.
Uiteindelijk wil je als het richting een bear gaat al flink wat deeltjes verkocht hebben. De top ga ik niet timen met een verkoop van de gehele PF, en na een 30% drop is verkopen veel lastiger dan nu. Mogelijk sta je dan ook lager dan nu, na de vorige bull zaten we in 2wkn op een dikke min 40%.
Procentueel gezien hebben we de grootste move al gemaakt deze run denk ik, en de % groei neemt elke bull af. De PF waarde zit nu ruim boven een bepaalde grens en nu haal ik er wekelijks een bedrag uit.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Q_7 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:45:
[...]

Zo hard zelfs dat als ik mijn ETH vorig jaar in MSTR had gegooid was ik nu een miljonair -O-
Als ik in maart was uitgestapt en all in popcat was gegaan dan kon mijn familie, vrienden en ikzelf stoppen met werken. Zo kan ik het ook. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:02
Woorden waar je niets aan hebt, gauw loslaten die gedachte ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:43:
[...]

Zit jij hier nou stiekem een alt te shillen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:46:
[...]

[Afbeelding]
LFG!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:40:
[...]

Toch denk ik dat ETH zijn run krijgt. Dan kan Solana die tweede plaats voor deze run nog niet innemen. Het draait eigenlijk volledig op memes wat ook duidelijk het altcoin narratief is van deze bull. Over 4 jaar is er vast weer een ander narratief. Dus ben benieuwd of Solana het nog een bull volhoudt.
SOL moet een x3 om ETH in te halen en dan moet ETH niet meer verder groeien. Afgaand op historische data zou ETH vanaf Q1 een inhaalslag moeten maken. Gebeurt dat niet, dan geef ik SOL wel een kans om ETH te flippen.

Solana is op dit moment echt wel de retail chain, waar bijvoorbeeld BNB dat vorige cycle was. Ze hebben ook gewoon een goede wallet app (Phantom). App staat ook hoog in the app store charts.

Op de langere termijn zijn de huidige Solana tokenomics minder houdbaar dan ETH. Zou SOL daarom ook zeker niet willen aanhouden in bear.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n6u0E2ZpXqMeXIWahVtlhs3S6uQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J44gorotdAg2Y8vSpaldSpAp.jpg?f=fotoalbum_large

Dikke tech ook

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:23:
Zo gek is dat niet toch, zie het als een verzekering van het veiligstellen van profits, de premie is dat je hooguit verdere gains mist, maar zolang je nooit alles verkoopt ben je nog steeds onderdeel van de rit. En laten we wel wezen, tov een gemiddelde entry heeft BTC al gauw een x2 of x3 gedaan.

• Domino
Waah schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:16:
[...]

Ik wilde geld storten naar Bybit na alle KYC etc gedaan te hebben. Maar werd geblockt en moet nu alles opsturen... Van loonstrookjes tot bloed van je eerste ongeboren vrucht. En dan moet ik waarschijnlijk een week wachten.

Dan toch maar via Bitvavo want daar heb ik nog een account van 2021. Fees iets hoger, maar dat maak ik wel goed want als BTC door de 100K gaat en verder stijgt mis je meer winst dan dat je betaald aan fees.
Las je verhaal hier al eerder. Blijft vreemd.

Heb kort geleden voor mijn vrouw ook een account gemaakt. Was binnen 15 minuten geregeld, zonder al te veel poespas. Alleen een storting van de gezamelijke rekening werd pertinent geweigerd, dus daarvoor nog een aparte fintech bank account moeten openen.
[...]

Maak nu eens een plan voor jezelf en hou je aan dat plan!

[ Voor 54% gewijzigd door Domino op 21-11-2024 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Nu online
raq schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:48:
[...]

Al vind ik verkopen tijdens de rit omhoog eenvoudiger dan tijdens de rit omlaag, want dan was BTC eerder meer waard. Ik vind het wel een risico om niet tijdens de rit omhoog te verkopen, verkoop je dan wel na overnacht dump van 130k naar 90k bij de start van de bear? Voor je het weet zit je met hele stack weer in een bear.
d:)b Sell on the way up, altijd goed.

Mijn eerste TP op $99999 zodat ik iedereen kan frontrunnen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Vis schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:49:
[...]

Zit jij hier nou stiekem een alt te shillen?
Ik zou er nu niet meer instappen maar ik hoop voor bsm dat hij beseft dat hij een mooie entry heeft in een van de sterkere alts van deze run. Maar als ik hem begrijp zou hij mega tevreden zijn met de laatste ATH. Dan is het volgens mij hel makkelijk. Zet daar een limit order en die wordt vanzelf gehit. Maar dan komt hij hier vast weer huilen dat hij beter niet had moeten verkopen omdat SUI nog een x5 heeft gedaan. Zo is natoer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Q_7 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:45:
[...]

Ja wie niet, als ik 5 jaar terug mn geld in nvidia had gestopt dan,..,....

en if my grandmother had wheels she would have been a bike

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:40
[...]

[Afbeelding]
_O- _O- _O-

Mensen op kantoor vragen zich af waarom ik steeds moet lachen ondanks de treurige werksituatie.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• DexterDee
  • Registratie: November 2004

DexterDee

I doubt, therefore I might be

ByBit is in Nederland actief onder het Nederlandse bedrijf Satos. Dit vanwege aankomende MiCAR regulatie en om gedonder te voorkomen met de DNB en AFM. In het buitenland en met name buiten Europa is het véél makkelijker om een ByBit account te openen en te gebruiken, want daar doet ByBit de KYC zelf.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
om dezelfde reden dat vorige run 69K werd genoemd..
"69... hihihi"
"420 = marihuana.... hihihi"

:+

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Vis schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:45:
[...]

Plan B heeft een mooie kleurplaat met rode stippeltjes waarop hij al maanden zo niet jaren laat zien dat gemiddeld een koers van 500k aanstaande is voor deze halving cycle.

Henk en Ingrid komen na 100k pas een keer, institutions zijn nu langzaam in aan het schalen, straks is het narratief dat landen gaan inschalen om reserves op te bouwen, en dan gaat het hard.

420k als top volgend jaar november om daarna te gaan beren is zo gek nog niet.

HODL
Zat er vorige keer wel dik naast met zijn voorspelling

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

[...]

[Afbeelding]
Oh no, hoe hard ga je ETH aanpakken

BTC €94.837,08

• Waah
Nopheros schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:46:
[...]

Zeker waar, je kunt er vast wat winst op maken. Maar iets wat zo slecht presteert sla ik liever over.
Ik heb echt een zwaar deja vu moment op deze opmerking. Alsof de exacte woorden hier al eerder benoemd zijn.

Is de bull-gekte me echt zo naar het hoofd gestegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:54:
[...]

Ik zou er nu niet meer instappen maar ik hoop voor bsm dat hij beseft dat hij een mooie entry heeft in een van de sterkere alts van deze run. Maar als ik hem begrijp zou hij mega tevreden zijn met de laatste ATH. Dan is het volgens mij hel makkelijk. Zet daar een limit order en die wordt vanzelf gehit. Maar dan komt hij hier vast weer huilen dat hij beter niet had moeten verkopen omdat SUI nog een x5 heeft gedaan. Zo is natoer.
Nu Hodlen is hetzelfde als nu kopen :)

Mompelt iets met virtual gains…

[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 21-11-2024 12:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nubtrix schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:54:
[...]

d:)b Sell on the way up, altijd goed.

Mijn eerste TP op $99999 zodat ik iedereen kan frontrunnen.
Je zal vast de enige zijn met dat idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Rebbelx schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:59:
Zat er vorige keer wel dik naast met zijn voorspelling
Ho ho ho ho ho, na de bullrun heeft 'ie dat even gecorrigeerd door te benoemen dat dit een andere, meer hyped variant van zijn model betrof! Die variant ging tot $288k ofzo. Maar haha nee we hadden alleen maar naar zijn hoofdmodel met $55k moeten kijken! Onze eigen schuld! :')

Kortom: hij zat er niet naast en z'n model roept nu om $500k average komende cycle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 12:01:
[...]

Je zal vast de enige zijn met dat idee.
de rest verkoopt op 99998

BTC €94.837,08

Pagina: 1 ... 212 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!