Ssssst, hij is goed voor de nieuwkomersshovelhead1340 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 00:30:
[...]
Nou nou...
Kinderachtig....
Ik vind dat nogal een statement
:strip_exif()/f/image/7z9uX8H1hs2hLP3ld5mjiDZR.png?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ssssst, hij is goed voor de nieuwkomersshovelhead1340 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 00:30:
[...]
Nou nou...
Kinderachtig....
Ik vind dat nogal een statement
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wordt wel weer es tijd verdorie, we zitten alweer een behoorlijk aantal uren in een bearmarket. Ik had in paniek al bijna alles verkocht op de low 😀Alpina schreef op donderdag 21 november 2024 @ 01:30:
ATHje voor de sfeer?
Proost. Op naar de 1 miljoen! Oh ja, die 100k moet nog. Duurt lang he?Alpina schreef op donderdag 21 november 2024 @ 01:30:
ATHje voor de sfeer?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat was ook n mega dikke rode paal!toilet_paper schreef op donderdag 21 november 2024 @ 01:40:
[...]
Wordt wel weer es tijd verdorie, we zitten alweer een behoorlijk aantal uren in een bearmarket. Ik had in paniek al bijna alles verkocht op de low 😀
Ik lul ook zomaar wat
“The way that I look at Bittensor is as the World Wide Web of AI” -@BarrySilbert https://t.co/4D3501E7PR
— Yuma (@YumaGroup) 20 november 2024
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Nog steeds schaduwman!
Yuuup
Nog 1 uurtje dom kijken jaapio?
Yup, laatste nachtje. Straks lekker 4 dagen weekend, paar leuke avondjes voor de boeg, Bitcoin up...Alpina schreef op donderdag 21 november 2024 @ 05:04:
[...]
Nog 1 uurtje dom kijken jaapio?
Denk ook dat ik dit niet kan missen. Lekker rustig zo.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
IdemFrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 05:08:
[...]
Yup, laatste nachtje. Straks lekker 4 dagen weekend, paar leuke avondjes voor de boeg, Bitcoin up...
Prima allemaal
[ Voor 20% gewijzigd door sh4d0wman op 21-11-2024 05:41 ]
TP1 staat hier op 1 miljoen.sh4d0wman schreef op donderdag 21 november 2024 @ 05:15:
Wel benieuwd hoeveel Henken een sell doen op 100k.De mijne staat uiteraard op $ 133.713,37 dus ik moet nog geduld hebben.
Maar in dit tempo moeten we de 200k ook wel aan kunnen tikken deze bull.Dan een implosie van Sailor en je kunt voor een tientje vierhonderdvijftig miljoen Bitcoinen terug kopen.
Naja wil wel wat privacy, dus liefst iedereen foetsie.sh4d0wman schreef op donderdag 21 november 2024 @ 05:15:
Edit: @FrambozenTaart je kunt je met een kasteel ook als koning gedragen. Dan hoef je het plebs niet uit te kopen ... en dat geld kan dan weer in BTC
Van je spot? Hoeveel komen er nog voor jouzenith schreef op donderdag 21 november 2024 @ 05:42:
Goedemorgen, ik moest even 2x knipperen of ik het goed zag... haha
TP-6 is afgegaan.
Ja spot inderdaad, 4 jaar dca waar ik met flufjes afscheid van neem… 🥲😅tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 05:55:
[...]
Van je spot? Hoeveel komen er nog voor jou
Heel goed, winst is winst man. Laat je niks afpakken.zenith schreef op donderdag 21 november 2024 @ 05:57:
[...]
Ja spot inderdaad, 4 jaar dca waar ik met flufjes afscheid van neem… 🥲😅
Zo is het inderdaad, de 1e was het moeilijkste (ook op 79k zoals jij volgens mij ook had), maar de knop is om 😀, nog 2 of 3 TP’s denk ik en dan ben ik vrijwel BTC loos. Ik denk dat ik nog een klein flufje laat staan voor de 420k 😀tomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:00:
[...]
Heel goed, winst is winst man. Laat je niks afpakken.
Toch maar ff gefixt.bones schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:03:
97k inmiddels, en dan te bedenken dat iedereen “flufjes” aan het verkopen was bij 90k. 100k dit jaar vandaag nog, misschien zelfs deze maand.
En de 97ktomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 05:04:
Welja dan 96k ook maar
Zou altijd wat aanhouden, alleen al om nog gewoon lekker part of the ride te zijn. Ik heb ook op 79/80k mijn eerste beetje verkocht voor de Porsche. Achteraf beter kunnen houden maar zoals ik al zei, winst is winst en die pakt niemand je meer af. Ik heb net ook weer een stukje naar Bybit gestuurd wat binnen is, als we een nieuwe ATH zetten is dat beetje ook weg.zenith schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:04:
[...]
Zo is het inderdaad, de 1e was het moeilijkste (ook op 79k zoals jij volgens mij ook had), maar de knop is om 😀, nog 2 of 3 TP’s denk ik en dan ben ik vrijwel BTC loos. Ik denk dat ik nog een klein flufje laat staan voor de 420k 😀
Benieuwd voor hoeveel de duct-taped banana NFT weg gaat."Duct-taped banana sells for $6.2 million"
[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 21-11-2024 06:17 ]
[ Voor 49% gewijzigd door anti elppa op 21-11-2024 07:03 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gefeliciteerd ouwe maxi.anti elppa schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:26:
Dat was TP-2. Long winst gisteren toch nog niet gedaan, order gaat over 400 dollar in. Zal dus ook zo gebeuren. Rest van de Long ga ik gewoon laten lopen tot 420k.
Lekker lekker lekker
thanks. voelt wel goed. Dit was echt het stuk wat me nooit gelukt was in de 3 cycles hiervoor. Wel echt blij dat ik het nu zo doetomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:27:
[...]
Gefeliciteerd ouwe maxi.![]()
Ik begrijp dat jij de schultenbrau sponsort voor de SC BBQ?
Lekker man.anti elppa schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:26:
Dat was TP-2. Long winst gisteren toch nog niet gedaan, order gaat over 400 dollar in. Zal dus ook zo gebeuren. Rest van de Long ga ik gewoon laten lopen tot 420k.
Lekker lekker lekker
[Afbeelding]
Even een momentje stilte uit respect lijkt me hier wel terecht.Alpina schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:29:
Lekker man
[Video: Kroegbaas Jolke Nijenhuis (74) uit Terwispel overleden ABONNEER ME]
Wel even de schult versie
Nogmaals respect voor je geduld met dit soort longs, bij mij had die al 40x afgesloten geweest 😂anti elppa schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:26:
Lekker lekker lekker
[Afbeelding]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Je gaat niet in op de schultenbrauanti elppa schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:30:
[...]
thanks. voelt wel goed. Dit was echt het stuk wat me nooit gelukt was in de 3 cycles hiervoor. Wel echt blij dat ik het nu zo doe
Die screen shot is spot. Die long loopt nog. Maar thanks. vroeger zou ik ook al lang of de schuif naar x50 getrokken hebben en alsnog rekt gegaan zijn. of paar keer in paniek close en open en uit eindelijk alsnog al mijn marge door het putje spoelen.zenith schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:32:
[...]
Nogmaals respect voor je geduld met dit soort longs, bij mij had die al 40x afgesloten geweest 😂
Hahaahahaha dan weet ik precies hoeveel jij verkocht hebt want ik zag die order niet bewegen in het orderboek dus ik was er onder gaan zitten op 499.99
[ Voor 54% gewijzigd door tomtom901 op 21-11-2024 06:36 ]
nee is niet te doen. Sowieso zijn dit maar 4 lijntjes van een hele lading orders die ingegaan zijn voor die 1ne sell. Had geen zin om een monster screeen shot te maken van halve pagina groot.WhySoSerious schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:31:
[...]
Lekker man.
Is aan de hand van de transactiekosten niet ook te bepalen om hoeveel BTC het hier gaat? Wellicht ook even uitgummen
No one can predict the market! - Who the hell knows!
195K a 270K? Diamond handssh4d0wman schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:34:
@anti elppa BTC EUR![]()
![]()
Grapje man, lekker van de winst genieten! Mijn TPs komen wanneer we weer eens een rode candle printen. De hodl pot staat nog veilig, daar ga ik pas uit snoepen als we geel en orange betreden....
hahaha ja normaal maak ik die opmerking idd. Helaas doe ik mijn exit wel via euro. Super irritant, want btc/eur charts en waardes zeggen me dus echt geen hol. Daar komt serieus gewoon een valuta calculator aan te passh4d0wman schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:34:
@anti elppa BTC EUR![]()
![]()
Grapje man, lekker van de winst genieten! Mijn TPs komen wanneer we weer eens een rode candle printen. De hodl pot staat nog veilig, daar ga ik pas uit snoepen als we geel en orange betreden....
hahaha ja dat zou goed kunnen. Euro op bybit heeft ook niet veel volume. Maargoed, zo groot was die order ook nog niet. De volgende bij 120 word stuk groter iigtomtom901 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:34:
[...]
Hahaahahaha dan weet ik precies hoeveel jij verkocht hebt want ik zag die order niet bewegen in het orderboek dus ik was er onder gaan zitten op 499.99![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, idd, volume op EUR is matig, maar nog het beste van alle exchanges. Ik doe net als jij de exit ook in EUR. Nu wachten tot ik mijn nieuwe daily withdrawal kan doen, ben je VIP4, moet je nog wachten tussen het plebs.anti elppa schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:38:
[...]
hahaha ja dat zou goed kunnen. Euro op bybit heeft ook niet veel volume. Maargoed, zo groot was die order ook nog niet. De volgende bij 120 word stuk groter iig
Ik verwacht ze alweer iddFrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:40:
De banken krijgen het druk vandaag met al die take profits, dat worden weer een boel telefoontjes
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nee toch aan dat ze maar 1x bellen en dan een notitie maken oid?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Moet voor die beste bankmedewerkers toch ook wat zijn.FrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:40:
De banken krijgen het druk vandaag met al die take profits, dat worden weer een boel telefoontjes
Op donderdag dipdag?Deman23 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:46:
Zo dan! Gaat het vandaag dan gebeuren die 100k?!
Liquiditeit ophalen voor de 420KFrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:49:
[...]
Op donderdag dipdag?![]()
Dat wordt een rejection met een rode candle tot 6 cent.
$420690
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Afgeketst op 99999 😂FrambozenTaart schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:49:
[...]
Op donderdag dipdag?![]()
Dat wordt een rejection met een rode candle tot 6 cent.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Leuk dat ze nog even op ons wachten! De 100k moet natuurlijk groots gevierd worden hier in deze uithoek van Tweakers. Iedereen z'n pilletje netjes ingenomen vanmorgen?
TACO speelt met mn Privé
En toen ging die long op een stablecoinScuL schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:05:
In de tussentijd zit ik nog steeds in twee ETH longs die allebei dik rood staan. (entry $3220)
No one can predict the market! - Who the hell knows!
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 21-11-2024 07:21 ]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Porsche verkocht om een wholecoiner te worden hoop ik...troje schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:27:
Lekker wakker worden op deze manier. Goeie discussie ook over TPs. Geld is een middel, niet een doel. Ik heb vrij veel BTC deze zomer verkocht zo rond de 70k, maar daarmee wel 1 van mijn levensdoelen kunnen realiseren. Ik moest daar wel een Porsche voor verkopen overigens :-)
Bitcoin is geen geldtroje schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:27:
Lekker wakker worden op deze manier. Goeie discussie ook over TPs. Geld is een middel, niet een doel. Ik heb vrij veel BTC deze zomer verkocht zo rond de 70k, maar daarmee wel 1 van mijn levensdoelen kunnen realiseren. Ik moest daar wel een Porsche voor verkopen overigens :-)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
TACO speelt met mn Privé
Een echte golver is nooit uitgeput
Janken hè, ik zit ook long sinds 3100$ScuL schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:05:
In de tussentijd zit ik nog steeds in twee ETH longs die allebei dik rood staan. (entry $3220)
Mr.P!nk schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:36:
Dat bashen op anderen dat ze verkopen, dat doet men toch alleen om de eigen positie en het niet verkopen goed te praten, omdat het stiekem wel spannend is? Laat mensen lekker hun eigen ding doen joh.
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Mr.P!nk schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:36:
Dat bashen op anderen dat ze verkopen, dat doet men toch alleen om de eigen positie en het niet verkopen goed te praten, omdat het stiekem wel spannend is? Laat mensen lekker hun eigen ding doen joh.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wanneer verwacht je ruimte voor de alts? Als de Btc dominanc blijft groeien blijft er weinig plek over voor de alts, verwacht ws nog wat rektheid op korte duur voor de altsAeronaut schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:36:
Ondertussen in ALT-wereld:
Btc’s verliezen door te hodlen afgelopen maand maar fiat waarde blijft (relatief) stabiel. (Voor mezelf sprekend)
Zo ging het ook afgelopen jan-maart en wanneer btc begon te consolideren gingen de alts vliegen.
Denk nog 2 weken btc gekte wanneer we 100k breken en heel de wereld dat weet.
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-11-2024 07:49 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq