[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 196 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.324 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 15:58
Dominance nog netjes boven de 60%, dus dat bevestigt het beeld: de alts pompen om en om en bloeden vervolgens weer leeg.

Ziet er uit als een bulltrap voor de alts. Iedereen denkt nu de dip te kopen en dan sta je volgende week nog een keer 20-30% lager

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:21

Coldcat

HODL

Alpina schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:02:
[Afbeelding]

Is het een extra kater met de yolo gok of valt het mee? @zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wVANtYjf0R6QJcDlPlxuJ7Fcd7M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZnyLq3hohZpVv0z4n7ZkNIEq.png?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door Coldcat op 17-11-2024 14:32 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]

Blijft mooi die live ipa trades op zaterdagavond hier.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Darrell schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:50:
[...]

Blijft mooi die live ipa trades op zaterdagavond hier.
Schuldig. Maar had maar 1 glas whisky op thuis in de bank.

Vannacht 700 dollar in de min en net 100 dollar in de plus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdqWzFxTF_WbPLt-I6iOLZwcyJc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XXTjgA13F34eUqMH2gaFf13Q.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:20
BTC100K2021 schreef op zondag 17 november 2024 @ 13:57:
[...]

Is denk geen bug, maar een maatregel om het orderboek compact te houden? Zodra er echt actie is, piept en kraakt de marketengine. Of zoals Jeff zegt een notatiemaatregel. Over een paar jaar enkel € 1.000.100 en
€ 1.000.200.

@zwembroek , ik lees dat je weer aan boord bent (ik loop wat achter de feiten aan met het nalezen van dit topic). Toch niet 100% in Stratis? :+
Direct na de Trump overwinning weer aan boord.
[Afbeelding]

Haha nou voordat ik besloot te gaan slapen zag het er niet al te best uit. Was een duur grapje. Maar toen ik vanochtend keek stond ik mooi in de plus. En nog steeds. :+ Voor nu laat ik het staan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:02:
[...]

Direct na de Trump overwinning weer aan boord.
[...]

Haha nou voordat ik besloot te gaan slapen zag het er niet al te best uit. Was een duur grapje. Maar toen ik vanochtend keek stond ik mooi in de plus. En nog steeds. :+ Voor nu laat ik het staan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXgJfVR-arocIHCOKCN9OIjqQcA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kkBXhLhSGEum6rPrBGpULLX7.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:56
Uitleg van chatgpt over een sunk cost fallacy:

Emotionele binding aan eerdere investeringen: Stel dat je veel geld hebt geïnvesteerd in Ethereum toen de prijs hoog was. Als de prijs nu is gedaald, kun je in de verleiding komen om extra te investeren of vast te houden aan je Ethereum, simpelweg omdat je al zoveel hebt geïnvesteerd. Je hoopt dat de prijs weer zal stijgen, zodat je je verliezen kunt goedmaken. Dit is een sunk cost fallacy omdat je beslissing niet gebaseerd is op de toekomst van Ethereum of de marktomstandigheden, maar op de eerdere uitgaven.

Verliesaversie: Mensen hebben vaak moeite met het accepteren van verlies. Als je bijvoorbeeld veel geld hebt geïnvesteerd in Ethereum en de waarde is gedaald, kun je besluiten om niet te verkopen uit angst voor het realiseren van een verlies, zelfs als het waarschijnlijk is dat de prijs niet snel zal herstellen. Het vasthouden aan je investering uit angst om de verliezen te "bevestigen" is een klassiek voorbeeld van de sunk cost fallacy.

Toekomstige beslissingen gebaseerd op het verleden: Als je besluit om verder te investeren in Ethereum vanwege het gevoel dat je anders je eerdere investering "verspilt", dan laat je je beslissingen beïnvloeden door de kosten die je al hebt gemaakt, in plaats van door een objectieve beoordeling van de toekomstige kansen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Ik deel de tx nog wel eens hier. Het moet eerst nog even door sudderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29

Nog een mooie, Ik heb echt wel dikke fomo, over een paar maanden staan we op 150k waarschijnlijk. Maar als ik dit soort filmpjes zie.... ik heb nog wel wat tijd blijkbaar :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:13:
[YouTube: Financieel expert Chris Sugira over succes van Bitcoin]
Nog een mooie, Ik heb echt wel dikke fomo, over een paar maanden staan we op 150k waarschijnlijk. Maar als ik dit soort filmpjes zie.... ik heb nog wel wat tijd blijkbaar :P
Ja de berichten uit de media worden al meer serieus. Hee wacht eens dit beestje blijft echt gaan. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:12
Moiety schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:09:
Uitleg van chatgpt over een sunk cost fallacy:

Emotionele binding aan eerdere investeringen: Stel dat je veel geld hebt geïnvesteerd in Ethereum toen de prijs hoog was. Als de prijs nu is gedaald, kun je in de verleiding komen om extra te investeren of vast te houden aan je Ethereum, simpelweg omdat je al zoveel hebt geïnvesteerd. Je hoopt dat de prijs weer zal stijgen, zodat je je verliezen kunt goedmaken. Dit is een sunk cost fallacy omdat je beslissing niet gebaseerd is op de toekomst van Ethereum of de marktomstandigheden, maar op de eerdere uitgaven.

Verliesaversie: Mensen hebben vaak moeite met het accepteren van verlies. Als je bijvoorbeeld veel geld hebt geïnvesteerd in Ethereum en de waarde is gedaald, kun je besluiten om niet te verkopen uit angst voor het realiseren van een verlies, zelfs als het waarschijnlijk is dat de prijs niet snel zal herstellen. Het vasthouden aan je investering uit angst om de verliezen te "bevestigen" is een klassiek voorbeeld van de sunk cost fallacy.

Toekomstige beslissingen gebaseerd op het verleden: Als je besluit om verder te investeren in Ethereum vanwege het gevoel dat je anders je eerdere investering "verspilt", dan laat je je beslissingen beïnvloeden door de kosten die je al hebt gemaakt, in plaats van door een objectieve beoordeling van de toekomstige kansen.
Die sunk cost fallacy heeft voor mij in 2018/2019 wel goed uitgepakt :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
voor de ADA hodlers , get ready to dump.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4qq9TcayvJzjsbwtHbP9NuxXwY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N2hvnxmYmzbnI0s1gyosvv3J.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Gewoon weer dezelfde beweging? Ook met de cumulatieve 3.5% inflatie die ADA deze periode per jaar heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
Gelukszoekr schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:58:
[...]

Gewoon weer dezelfde beweging? Ook met de cumulatieve 3.5% inflatie die ADA deze periode per jaar heeft gehad?
Ali zal het weten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Haha als ADA 6 USD raakt dan ga ik porsche shoppen. Eerst maar eens zien dat het boven de 1 usd kan komen, en ben heel benieuwd of we de 2 a 3 kunnen halen. Maar verwacht dat ik alles daarvoor al gedumpt heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Pas op SBS6 volk! crypto is heeeel gevaarlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
bones schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:08:
[...]

Haha als ADA 6 USD raakt dan ga ik porsche shoppen. Eerst maar eens zien dat het boven de 1 usd kan komen, en ben heel benieuwd of we de 2 a 3 kunnen halen. Maar verwacht dat ik alles daarvoor al gedumpt heb.
ik heb ADA een weekje gevolgd in pro mode, (bitvavo) , elke cent stijging zag ik verkoopblokken van 40000 en 20000 voorbijkomen, omhoog gaan werd daardoor erg moeilijk, langzaam , ergens is een ada miljonair aan het cashen geweest, dagen lang

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Peterre schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:11:
[...]

ik heb ADA een weekje gevolgd in pro mode, (bitvavo) , elke cent stijging zag ik verkoopblokken van 40000 en 20000 voorbijkomen, omhoog gaan werd daardoor erg moeilijk, langzaam , ergens is een ada miljonair aan het cashen geweest, dagen lang
Dat was @Gipsy King

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Peterre schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:11:
[...]

Dat was Kol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Nou btc. Morgen uitbreken naar boven? When 100?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Hop, zo die dividend aandeeltjes in.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Wel zielig voor @Kol Nedra dat hij niet kan reageren terwijl hij 100x wordt getagd of over hem wordt gepraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 11:01
Gelukszoekr schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:58:
[...]

De inflatie was die periode 5% dus wat dat betreft is 't alleen maar positief

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 11:01
bones schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:08:
[...]

Wacht maar tot iedereen weer fomo krijgt omdat er echt een samenwerking is met de Amerikaanse overheid en Argentinië. 6 dollar moet te doen zijn. Is de MC van sol, een chain die de hele tijd plat ligt en waar Vcs straks weer flink gaan cashen als er genoeg liquiditeit is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Oepsje schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:22:
[...]

Wacht maar tot iedereen weer fomo krijgt omdat er echt een samenwerking is met de Amerikaanse overheid en Argentinië. 6 dollar moet te doen zijn. Is de MC van sol, een chain die de hele tijd plat ligt en waar Vcs straks weer flink gaan cashen als er genoeg liquiditeit is
En dan gaat Solana naar $400 wat ik niet raar zou vinden en dan moet Ada naar $12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 19:32
zwembroek schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:25:
[...]

En dan gaat Solana naar $400 wat ik niet raar zou vinden en dan moet Ada naar $12.
SOL naar €400, waar mag ik tekenen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:19:
Wel zielig voor @Kol Nedra dat hij niet kan reageren terwijl hij 100x wordt getagd of over hem wordt gepraat
Had ie maar geen Darwinnetje moeten doen. Een wijze les, ik heb deze les inmiddels ook 3 keer moeten leren.

Ik zag dat zijn laatste reactie in een AWM topic was. Hier hebben ze vaak een zero-tolerance beleid en als je je niet gedraagt dan is het waarschuwing-->ban.

Fuck around, find out.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:30:
[...]

Had ie maar geen Darwinnetje moeten doen. Een wijze les, ik heb deze les inmiddels ook 3 keer moeten leren.

Ik zag dat zijn laatste reactie in een AWM topic was. Hier hebben ze vaak een zero-tolerance beleid en als je je niet gedraagt dan is het waarschuwing-->ban.

Fuck around, find out.
Ik zie niet in z’n PoHi wat die reactie was.

https://gathering.tweaker...nd/poster/507911/messages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
reshi schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:30:
[...]

Bij het kruisje graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

$400 zegt ie, niet €400.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reshi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Gaat vaak wat tijd overheen omdat de mods serieus overleggen daar. Vermoedelijk heeft hij in het verleden al eens een waarschuwing gehad, wanneer je het dan een tijd later te bont maakt krijg je alsnog een ban.

Ben ook wel eens gebanned voor een serie reacties die ik een week daarvoor had geplaatst.

Maargoed vaak heb je het wel aan jezelf te danken. Als je gaat lopen trollen in een zero tolerance topic, tja.

AWM is op Tweakers wat dat betreft ook wel de uitzondering op de regel, discussies gaan daar wel vaker diep en zijn door de serieuze onderwerpen vaak behoorlijk beladen.

Ze zien daar graag diepgaande discussie gebaseerd op feiten en met onderbouwing van degelijke bronnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:38
Eens met Jaapie.
Dit topic is vrij makkelijker: Bier en M00n roepen blijft hier prima staan

in AWM heb je dan al een modbreak te pakken met verzoek om dan ffkes extra uit te leggen

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YOvfIx8GQjcIv5kcy8oHdOuMj_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/enyaNfOLofYOxuyGD71v68Qk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Ik zal niet buiten deze SC komen, veel te eng zo te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Oepsje schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:22:
[...]

Die samenwerking is er toch helemaal niet? Zijn zover ik gelezen heb alleen geruchten (gesprekken met Trump door Cardano oprichter). Als het straks wel concreet is ja dan zie ik 6 usd wel gebeuren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
bones schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:46:
[...]

Die samenwerking is er toch helemaal niet? Zijn zover ik gelezen heb alleen geruchten (gesprekken met Trump door Cardano oprichter). Als het straks wel concreet is ja dan zie ik 6 usd wel gebeuren.
Alsof de Amerikaanse overheid die brakke blockchain gaat gebruiken. Wel een mooi narratief om van de bags af te komen. Al kan met hype in een altseason van alles gebeuren. Maar de bagholders van de $2 en daarboven zitten te springen om die voor de bear weer te lozen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
bones schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:46:
[...]

Ja hallo, dat is wel behoorlijk kritisch he...

Gesprekken = partnership = godcandle pump = 6 dollar

Verder niet teveel vragen stellen A.U.B.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:30
FrambozenTaart schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:58:
[...]

Ja hallo, dat is wel behoorlijk kritisch he...

Gesprekken = partnership = godcandle pump = 6 dollar

Verder niet teveel vragen stellen A.U.B.
Ja moest me inhouden niet te reageren op die bullshit. Maar gelukt uiteindelijk. Zie dat jij en zwembroek dat nu gedaan hebben. 100 punten voor jullie

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wispe schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:19:
Wie?
zwembroek schreef op zondag 17 november 2024 @ 16:58:
[...]

Alsof de Amerikaanse overheid die brakke blockchain gaat gebruiken. Wel een mooi narratief om van de bags af te komen. Al kan met hype in een altseason van alles gebeuren. Maar de bagholders van de $2 en daarboven zitten te springen om die voor de bear weer te lozen.
Nou ja, het is wel de V.S. he .. en veel dingen gaan niet op inhoud maar op gevoel of PR. OS/2 was ook een superieur besturingssysteem, maar de marketing van dat kleine bedrijfje Microsoft was beter.

==
hoi

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:03:
[...]

Ja moest me inhouden niet te reageren op die bullshit. Maar gelukt uiteindelijk. Zie dat jij en zwembroek dat nu gedaan hebben. 100 punten voor jullie
Het is weer allemaal gouden bergen aan de horizon. Niet alleen Cardano hoor, ook met Bitcoin en dat hele strategische reserve meuk verhaal.

Zou me niks verbazen als Trump in januari in het witte huis komt te zitten, nog ff voor de honderste keer zijn grote liefde voor de almachtige dollar uitspreekt en aangeeft geen plannen te hebben voor crypto omdat andere zaken hogere prioriteit hebben.

En dat vervolgens het hele crypto kaartenhuis weer met daily -35% candles instort als de ponzi die het is.

Teveel van dit soort hopium gezien afgelopen jaren, ik geloof er allemaal niks meer van.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
FrambozenTaart schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:11:
[...]

Het is weer allemaal gouden bergen aan de horizon. Niet alleen Cardano hoor, ook met Bitcoin en die hele strategische reserve meuk verhaal.

Zou me niks verbazen als Trump in januari in het witte huis komt te zitten, nog ff voor de honderste keer zijn grote liefde voor de almachtige dollar uitspreekt en aangeeft geen plannen te hebben voor crypto omdat andere zaken hogere prioriteit hebben.

En dat vervolgens het hele crypto kaartenhuis weer met daily -35% candles instort als de ponzi die het is.

Teveel van dit soort hopium gezien afgelopen jaren, ik geloof er allemaal niks meer van.
Why so bearish sir?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLKHsW5g2pXYknfrkuOsdAeYWIU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wRwPJiK7wapeZieS1x8EDCEl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
[...]

Het is weer allemaal gouden bergen aan de horizon. Niet alleen Cardano hoor, ook met Bitcoin en dat hele strategische reserve meuk verhaal.

Eén van de 2 dingen waar ik ook bang voor ben: Trump's crypto-verhaal wordt toch anders. En (b) ETF's zoals Blackrock zijn gewoon ratten. Die pompen er veel in, maar ze willen het er ook weer uit hebben.

==
hoi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Eusebius schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:15:
[...]

Eén van de 2 dingen waar ik ook bang voor ben: Trump's crypto-verhaal wordt toch anders. En (b) ETF's zoals Blackrock zijn gewoon ratten. Die pompen er veel in, maar ze willen het er ook weer uit hebben.
Is dit nou echt zo'n hardnekkig verhaal, of loop ik achter? Blackrock faciliteert, ze verdienen aan commissie. Ze kopen zelf echt niet actief Bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

[...]

Dit dus.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:16:
[...]

Is dit nou echt zo'n hardnekkig verhaal, of loop ik achter? Blackrock faciliteert, ze verdienen aan commissie. Ze kopen zelf echt niet actief Bitcoin
Misschien wel, dan spreek ik vanuit mijn onderbuik

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

Op de achtergrond zal Elon dit er wel doordrukken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7j98bzWmc5LrlftOtCG02rx-1hU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eOnPqXFlvW3rqd18YLsHOV9O.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qkp25P9X7LOi1s0WhT3dA1fm9mQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TAwe5VJ5kThkC9TwTltrpSKz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Wat een bearish sentiment.

@anti elppa waar ben je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Politici; ze smeren je allemaal stroop om de bek maar likken het er zelf af.

Trump en co gaan alleen iets met Bitcoin/crypto doen als ze er zelf beter van worden. Dit heeft dan niets met baanbrekende innovatie te maken maar draait puur om zelfverrijking.

En als de markt crasht, natuurlijk gaan die ETF's dan ook een flinke uitstroom zien.

Uiteindelijk draait het gewoon allemaal om speculatie op rendament, je maakt mij echt niet wijs dat ETF bezitters erin zitten voor de tech.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:30
Wispe schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:23:
Wat een bearish sentiment.

@anti elppa waar ben je?
ben wat druk, vandaag met vrouwlief in de action geweest en nog wat van die pauper zaken. DAn weet je het wel, volledig rekt

btc is gewoon lekker aan het consolideren. Zie nk topic. Gok voor weekly close nog wel poging om uit te breken. 100k staat echt wel op het menu voor aankomende week

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39
De amerikaanse overheid gaat zeker geen ada gebruiken maar ripple natuurlijk! Dikke tech :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IZhcHGnZRAmCzj0OseWE7qB4fAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aMAK1JKjXuVs1vy7pU7V0QsG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:59

WhySoSerious

Be the change.

Bijna 2 rode deelie's na elkaar. Bull voorbij?

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:43
anti elppa schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:26:
ben wat druk, vandaag met vrouwlief in de action geweest en nog wat van die pauper zaken. DAn weet je het wel, volledig rekt
Oh, jij ook al zo'n brakke dag? Wou ook al posten dat het hier echt een pauperdag was. Hoogtepunt was letterlijk m'n meme vanochtend, daarna bergafwaarts :')

Ik keek uit naar een rustige zondag, maar nee hoor schoonmoeder moest weer neerflikkeren en d'r heup breken, dus die lag in 't ziekenhuis en wij konden van hot naar her rijden. Prima hoor, doen we uiteraard wel, maar goed het is altijd wat. Ze liep al brak ondanks meerdere knieoperaties, komt dit ook nog bij. Kreeg ze afgelopen zomer eindelijk thuishulp na revalidatie, stuurt ze die na één keer al direct weg want 'ze moet die niet' :(

Anywayyyy... zie dat het hier weer over Trump, Elon en ADA bij de overheid gaat. Meeste is al gezegd, maar ik wil wel even benadrukken dat Japie gewoon gelijk heeft. Super tof dat alles nu pumpt, maar dit zijn onbetrouwbare gasten die ieder moment weer van mening kunnen veranderen. Alles is rumor & kan zo weer verdwijnen: reken je dus niet rijk dat het sowieso naar 420k gaat want dan ga je rekt.

Of is iedereen alweer vergeten wat Elon in 2021 uithaalde? Eerst voor een megapump zorgen door Bitcoin als legaal betaalmiddel bij Tesla toe te staan, om het daarna weer meteen in te trekken omdat hem werd verteld "dat Bitcoin heel veel stroom verbruikt en dus slecht is voor het milieu". Ja, dat soort types zijn het - wat voor rumors je ook hoort, niets is zeker tot het echt daadwerkelijk is ingevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Guere schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:33:
[...]

Oh, jij ook al zo'n brakke dag? Wou ook al posten dat het hier echt een pauperdag was. Hoogtepunt was letterlijk m'n meme vanochtend, daarna bergafwaarts :')

Ik keek uit naar een rustige zondag, maar nee hoor schoonmoeder moest weer neerflikkeren en d'r heup breken, dus die lag in 't ziekenhuis en wij konden van hot naar her rijden. Prima hoor, doen we uiteraard wel, maar goed het is altijd wat. Ze liep al brak ondanks meerdere knieoperaties, komt dit ook nog bij. Kreeg ze afgelopen zomer eindelijk thuishulp na revalidatie, stuurt ze die na één keer al direct weg want 'ze moet die niet' :(

Anywayyyy... zie dat het hier weer over Trump, Elon en ADA bij de overheid gaat. Meeste is al gezegd, maar ik wil wel even benadrukken dat Japie gewoon gelijk heeft. Super tof dat alles nu pumpt, maar dit zijn onbetrouwbare gasten die ieder moment weer van mening kunnen veranderen. Alles is rumor & kan zo weer verdwijnen: reken je dus niet rijk dat het sowieso naar 420k gaat want dan ga je rekt.

Of is iedereen alweer vergeten wat Elon in 2001 uithaalde? Eerst voor een megapump zorgen door Bitcoins als legaal betaalmiddel bij Tesla toe te staan, om het daarna weer meteen in te trekken omdat hem werd verteld "dat Bitcoin heel veel stroom verbruikt en dus slecht is voor het milieu". Ja, dat soort types zijn het - wat voor rumors je ook hoort, niets is zeker tot het echt daadwerkelijk is ingevoerd.
Sterkte Guere en beterschap voor je schoonmoeder :(:)

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Eusebius schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:21:
[...]

Misschien wel, dan spreek ik vanuit mijn onderbuik
In dit geval begrijpt je onderbuik het niet en ben je in de fuik van verkeerd ingelichte influencers getrapt.

BlackRock koopt niets voor zichzelf, BlackRock koopt wat klanten willen kopen. Zie het net als bijv. DeGiro of een exchange, die kopen niets voor zichzelf. En de verhalen dat als jij bijv. je Bitcoin goedkoop verkoopt dat BlackRock het dan wel opkoopt slaan echt helemaal nergens op. Het is bedacht door simpele zielen die geld willen verdienen door YouTube video's of X berichten te posten of voor traditionele analoge allang vergane media die digitaal proberen relevant te worden/blijven clickbait te genereren.

Misschien moeten we hier gewoon een toelatingstestje gaan toevoegen om het kaf van het koren te scheiden. BlackRock koopt niets voor zichzelf, ze bezitten assets van/voor hun klanten, punt. Punt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GcmTUYXbkAAsZf0?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:23
Taro schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:52:
[...]
Misschien moeten we hier gewoon een toelatingstestje gaan toevoegen om het kaf van het koren te scheiden....
Dan kan het wel eens heeeel rustig worden in dit topic 8)7

Tenzij we voor het kaf gaan natuurlijk, die test moeten we wel kunnen halen...

[ Voor 12% gewijzigd door DaWayne op 17-11-2024 17:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Eén van de 2 dingen waar ik ook bang voor ben: Trump's crypto-verhaal wordt toch anders.
Zeker weten, als je zieltjes kunt winnen door met wat simpele uitspraken een grote doelgroep aan je te koppelen dan is dat altijd een optie. Daarna laat je ze lekker vallen, tot je 3,5 jaar later met zicht op de volgende verkiezing weer gaat onderzoeken hoe je zieltjes kunt winnen. En dan haal je snel ADA erbij.
En (b) ETF's zoals Blackrock zijn gewoon ratten. Die pompen er veel in, maar ze willen het er ook weer uit hebben.
Nope. Klanten kopen die ETF's en BlackRock moet de onderliggende assets aanhouden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GcmOAJXW4AAA31I?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nog mooi binnen de bullish pennant (of in de volksmond gewoon een bullflag):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1-nD1lRDwSfeFDckom-lNqffNP4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ac06Ajpw7YjjItYG9OxEpSal.png?f=fotoalbum_large

Inderdaad richting de weekly close er groen uit?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Positief boys. (And girl.)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GcjZAXAWYAAb6sY?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Taro schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:59:
Nog mooi binnen de bullish pennant (of in de volksmond gewoon een bullflag):
[Afbeelding]

Inderdaad richting de weekly close er groen uit?
Ik hou eerder rekening met nog een kleine correctie naar beneden (driehoekje volmaken) en daarna knallen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Taro schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:56:
[...]

Zeker weten, als je zieltjes kunt winnen door met wat simpele uitspraken een grote doelgroep aan je te koppelen dan is dat altijd een optie. Daarna laat je ze lekker vallen, tot je 3,5 jaar later met zicht op de volgende verkiezing weer gaat onderzoeken hoe je zieltjes kunt winnen. En dan haal je snel ADA erbij.

[...]

Nope. Klanten kopen die ETF's en BlackRock moet de onderliggende assets aanhouden.
Daarbij moeten we ook niet vergeten:

Als de globale marketcap van assets een F1 race zou zijn, met Bitcoin als 1 van de wagens, dan is ADA een lego autotje die ergens ligt weg te schimmelen op de zolder van iemand uit het publiek.

In onze bubbel lijkt het misschien relevant omdat we er dagelijks mee bezig zijn en naar kijken, maar die munt is compleet irrelevant op het wereldtoneel.

Dat Hoskinson een aandachtgenerende narcist is die mooi aansluit bij de rest van de kliek en daardoor nu kansen ziet, doet daar niets aan af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Over Action gesproken, lees net dat de voormalig inkoopdirecteur zijn woning te koop staat.

https://www.funda.nl/deta...174/89160550/media/foto/1

Mocht er nog een verdere bullrun komen uiteraard :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
Alpina schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:37:
Over Action gesproken, lees net dat de voormalig inkoopdirecteur zijn woning te koop staat.

Kast van een huis natuurlijk, maar ik vind dat Van der Valk / Rituals interieur pure wansmaak.

Locatie wel fantastisch, alleen hopen dat het niet zo hard gaat regenen als in Spanje :o

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-11-2024 18:41 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 08:33

Vis

FrambozenTaart schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:26:
[...]

Daarbij moeten we ook niet vergeten:

Als de globale marketcap van assets een F1 race zou zijn, met Bitcoin als 1 van de wagens, dan is ADA een lego autotje die ergens ligt weg te schimmelen op de zolder van iemand uit het publiek.

In onze bubbel lijkt het misschien relevant omdat we er dagelijks mee bezig zijn en naar kijken, maar die munt is compleet irrelevant op het wereldtoneel.

Dat Hoskinson een aandachtgenerende narcist is die mooi aansluit bij de rest van de kliek en daardoor nu kansen ziet, doet daar niets aan af.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8bml7_2tCspivXTmOLkklwBoFc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/j7SbsyuM0cscmVkM7UIajuHq.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
ADA is afgezakt naar het niveau dat ze dus ook dit soort hopium nodig hebben om iets van momentum te creëren. Na tig jaren aan ontwikkeling hebben ze dus nog precies niks aan usecase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

BTC100K2021 schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:43:
ADA is afgezakt naar het niveau dat ze dus ook dit soort hopium nodig hebben om iets van momentum te creëren. Na tig jaren aan ontwikkeling hebben ze dus nog precies niks aan usecase.
Aan de veelvoud van Memecoins te zien is een werkende use case echt niet nodig. Dat werkt alleen maar verstorend!

Dikke tech en naar de maan roepen! Tegelijkertijd iedere dag 0.03% meer coins in omloop brengen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Nice, nog ff doorhodlen, ook nadat ik er 500k vanaf heb gepingeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WELVlgydciGyHmHK1OhIf1BbKfg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/G89BlHmYmIRV77Ggf7edhyPa.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09 22:02
Taro schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:50:
[...]

[Afbeelding]
Daar gaat nog wel HRA vanaf he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online

Wat moet je met zoveel ruimte? Dan liever een appartementje van 50m2 in Amsterdam voor die prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
https://www.luxevastgoed....en-en-vijvers-op-ca-19-ha

Net over de grens gaan. Hou je nog een leuk bedrag over. Hier kan je vast honden truffels leren zoeken :9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
Wispe schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:55:
[...]

Wat moet je met zoveel ruimte? Dan liever een appartementje van 50m2 in Amsterdam voor die prijs.
De Tweakers Bitcoin & vage coin BBQ houden natuurlijk

What else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

Zoveel was dat nog niet, kijk die andere maar _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:01

Je krijgt er wel een auto bij zo te zien.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Of fulltime meme trader worden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvWVYRviILQhSA26CsAqa_qcGHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8y9jV8uszeJ81x8wBeJKMNSd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yopZG_TYJkuY8SHbFoArSq-i4XI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YbCcocHgS0BsOg6s8GrqldRw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online

Ook niet best... Heb je een woning van 12 miljoen, hangen de inbouwspotjes aan armoedige stroomdraden. Alsof je bij een schizofreen kijkt die 8 hoog sociaal huurt in de Bijlmer en samenwoont met 12 geiten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3QGFcx9oF7oSc0a3VLM6oQdyn4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ooc3jRKzf9zC3kViFn40r6Fd.jpg?f=user_large

Wat een Aliexpress mentaliteit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:10:
[...]

Ook niet best... Heb je een woning van 12 miljoen, hangen de inbouwspotjes aan armoedige stroomdraden. Alsof je bij een schizofreen kijkt die 8 hoog sociaal huurt in de Bijlmer en samenwoont met 12 geiten:

[Afbeelding]

Wat een Aliexpress mentaliteit.
Zoek de verschillen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DVJjPY1Js5M6e5aw7dcb-o3Sd4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JeXXfBKcjhTHBvh8JLJ7Ix32.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Laatste kans om boven de $90k te kopen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PdNawlYJmdmCmzxBRMOiXdgsVJc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/BFwi5JAvUAZAR5b4mmDj6mUw.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yysspCrg2U38TJHjgO_YaVhvcSw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xZWTYPaOg72a9adIDo9kQTmm.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Waarschijnlijk 88k incoming:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7c007ID02IZkMSmaTR1Is1-3R8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lWfVKXyXERdwSH4I32EFh155.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15-09 22:34
No rush - long term investments 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Stevige sellorder net op Binance Futures, 37.3 miljoen op $90.178. Grootste die ik op aggr.trade voorbij heb zien komen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

BTC100K2021 schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:41:
Stevige sellorder net op Binance Futures, 37.3 miljoen op $90.178. Grootste die ik op aggr.trade voorbij heb zien komen denk ik
413,63 BTC, als hij het op 88k terug kan kopen heeft hij 830k winst, mooie deal :D

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:36
BTC100K2021 schreef op zondag 17 november 2024 @ 19:41:
Ja sorry, @Taro voorspelt net 88K. Kan ik toch niet negeren?

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
Voorspel is 420k dan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:00
Spel is dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
31-2-2140 ( als de laatste bitcoin gemined is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Euro’s?

Op je muil gauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Pinsa schreef op zondag 17 november 2024 @ 17:27:
De amerikaanse overheid gaat zeker geen ada gebruiken maar ripple natuurlijk! Dikke tech :')

[Afbeelding]
Vaut!

Ripple inc. is het bedrijf, EX ARRR PEE, dat was ooit afgesproken door…. Mensuh…?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

[Afbeelding]
Te laat, morgen ga ik de voorlopige koopovereenkomst ondertekenen.
Ik zoek wel nog een glazenwasser die ik zwart wil betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:40
[...]

Geen buren die klagen over geluidsoverlast is ook wel wat waard toch >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinchento
  • Laatst online: 15-09 21:56
Vraagje: is het iemand hier gelukt om een coin direct te kopen met Kraken d.m.v. Google pay?

Hier zowel ING (debit) als ABN (debit), plus Amex en ABN credit card in bezit en dus in mijn Google wallet.
In de Kraken app zie ik enkel ING bij de optie Gpay wanneer ik kies voor "buy crypto with cash". ABN (debit) staat er niet bij en de 2 creditcards "unavailable for this merchant".

Echter geeft hij altijd een foutmelding als ik dit probeer. Googlen levert (mij) weinig op. ING is Mastercard en ABN is maestro, reden dat ABN volgens mij helemaal niet getoond wordt. Creditcards werken enkel in VS.
Maar waarom werkt ING dan niet op deze manier?

Tldr; soms wil ik snel wat aan- of bij-kopen en ben op zoek naar de beste manier hiervoor?
Is de oplossing iets anders dan Kraken gebruiken? Of altijd zorgen dat je funds in Kraken hebt (d.m.v. deposit en dan paar werkdagen wachten? Leuk op een vrijdagavond...).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:36
vinchento schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:50:
Vraagje: is het iemand hier gelukt om een coin direct te kopen met Kraken d.m.v. Google pay?

Hier zowel ING (debit) als ABN (debit), plus Amex en ABN credit card in bezit en dus in mijn Google wallet.
In de Kraken app zie ik enkel ING bij de optie Gpay wanneer ik kies voor "buy crypto with cash". ABN (debit) staat er niet bij en de 2 creditcards "unavailable for this merchant".

Echter geeft hij altijd een foutmelding als ik dit probeer. Googlen levert (mij) weinig op. ING is Mastercard en ABN is maestro, reden dat ABN volgens mij helemaal niet getoond wordt. Creditcards werken enkel in VS.

Tldr; soms wil ik snel wat aan- of bij-kopen en ben op zoek naar de beste manier hiervoor?
Is de oplossing iets anders dan Kraken gebruiken? Of altijd zorgen dat je funds in Kraken hebt (d.m.v. deposit en dan paar werkdagen wachten? Leuk op een vrijdagavond...).
Gewoon sepa gebruiken, staat er met enkele minuten op bij Kraken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:08

YES

Moderator General Chat
vinchento schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:50:

Toen ik nog DCA deed in de bear, zorgde ik er voor dat ik altijd voor liep met fiat bijstorten op Kraken. Dus het geld wat ik er heen stuurde, was pas voor de volgende maand bedoelt. Dan zit je altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinchento
  • Laatst online: 15-09 21:56
Nopheros schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:57:
[...]

Gewoon sepa gebruiken, staat er met enkele minuten op bij Kraken.
Krijg nou wat, inderdaad.
Ervaring uit het verleden was dat dit altijd minimaal 1 à 2 (werk)dagen kostte?
Zeker 'nieuw' dat sepa instant?

Maar thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:58

RvV

vinchento schreef op zondag 17 november 2024 @ 22:07:
[...]

Zeker 'nieuw' dat sepa instant?
Ja, dat is er pas een paar jaar. :D

Y'24

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Timberrrrr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XhIEZcXQOvB2Xkk1EER6_TJmeVA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vLIvo864vZk8SvXGbl6AqTHv.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 196 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!