Coldcat schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:47:
[...]
Aldus’ cryptodeskundige Michaël van de Poppe’.

Slagter ook in het artikel, dat is een koning!
PS5
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Coldcat schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:47:
[...]
Aldus’ cryptodeskundige Michaël van de Poppe’.
PS5
Dat is de strekking idd, en van "vaste" bezoekers wordt ook meer geaccepteerd dan van Henk met 1 post die zijn nieuwe poes komt shillen.Nopheros schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:48:
[...]
Je mag niet shillen met als enige doel om anderen aan te zetten om te kopen. Anderen informeren mag wel lijkt me, die regels zijn al vele jaren hetzelfde. We hebben in de afgelopen jaren ook genoeg shitcoin posts gezien van mods met flinke gains dus dat zou vreemd zijn.
De grens tussen informeren en shillen is nogal dun. Dus dan doe ik het liever niet, zeker niet als het gaat om shittersNopheros schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:48:
[...]
Je mag niet shillen met als enige doel om anderen aan te zetten om te kopen. Anderen informeren mag wel lijkt me, die regels zijn al vele jaren hetzelfde. We hebben in de afgelopen jaren ook genoeg shitcoin posts gezien van mods met flinke gains dus dat zou vreemd zijn.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
GRT IS NOG STEEDS GROOTOepsje schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 13:15:
GRT was hier toch echt groot net als DOT en CELR en GLMR? Mooie coins hoor. Hoe gaat 't met Root eigenlijk?
Shillen is wat anders dan goed onderbouwde meningen en/of tips geven.jvel92 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:39:
[...]
Mogen hier niet meer shillen, maar de laatste weken zijn o.a. AI agents de laatste hype. Met AI coins blijft het soms lastig of ook daadwerkelijk een product of vapor dat op hype trein meelift. Maar zolang de number-goes-up-technology werkt vind ik het prima.
Projecten die ik volg: Wayfinder (Q1 2025) heb hiervoor een bag met $prime. Verder o.a. in virtuals aan het duiken op dit moment, maar nog niets gekocht. Verder volg ik uiteraard TAO, maar heb geen tokens.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Damn, dat zou wel snel zijn, nog in november zelfs.Taro schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 13:29:
[...]
Shillen is wat anders dan goed onderbouwde meningen en/of tips geven.
124k next?
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik betaal het graag die extra belasting als we hoger gaan. Blijft er uiteindelijk nog steeds meer over.Wispe schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 13:32:
Liever ietsje later, scheelt weer box 3 belasting.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Dit idd. Die paar eur meer of minder boeit niet. Hoop dat dat nog lang zo blijft maar dat zal wel weer niet. Overheid gaat daar ook vast nog wel extra graaienColdcat schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 13:42:
[...]
Ik betaal het graag die extra belasting als we hoger gaan. Blijft er uiteindelijk nog steeds meer over.
Dat is hetzelfde als een uur meer of minder werken. Uiteindelijk blijft er altijd meer over. En extra sats.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat gaat alleen om wanneer je het moet betalen, het zal er niet meer of minder door worden, het scheelt dus geen box 3 belasting. Waar je echter wel voor uit moet kijken is niet box 3, maar belasting over rendament, dat komt er ook aan. Nu liever in box 3 al wat extra betalen, dan later een deel van de winst afdragen.Wispe schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 13:32:
Liever ietsje later, scheelt weer box 3 belasting.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Hij bedoelt waarschijnlijk dat de raket pas moet vertrekken na de peildatum van dit jaar.Taro schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 14:09:
[...]
Dat gaat alleen om wanneer je het moet betalen, het zal er niet meer of minder door worden, het scheelt dus geen box 3 belasting. Waar je echter wel voor uit moet kijken is niet box 3, maar belasting over rendament, dat komt er ook aan. Nu liever in box 3 al wat extra betalen, dan later een deel van de winst afdragen.
Vanaf 2027 toch? Keren ze ook uit bij verlies?Taro schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 14:09:
[...]
Dat gaat alleen om wanneer je het moet betalen, het zal er niet meer of minder door worden, het scheelt dus geen box 3 belasting. Waar je echter wel voor uit moet kijken is niet box 3, maar belasting over rendament, dat komt er ook aan. Nu liever in box 3 al wat extra betalen, dan later een deel van de winst afdragen.
Je hoeft niets te staken voor de rewards dus er kan weinig misgaan?PHPResource schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 14:14:
[...]
Hij bedoelt waarschijnlijk dat de raket pas moet vertrekken na de peildatum van dit jaar.
Nb. Ik twijfel om een account aan te maken bij Bybit voor stakingrewards en de kaart. Maar na Celsius, CDC en plutus ben ik wat huiverig voor platformen met kaartjes. Wat jullie betreft gewoon zuivere business?
Ik heb thuis pihole met wireguard draaien, als mijn mobiel op lte gaat dan maakt die automatisch een tunnel met wireguard en heb ik ook pihole als ik niet thuis ben 😀
Of tenminste verrekenbare verliezen...Pinsa schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 14:20:
[...]
Vanaf 2027 toch? Keren ze ook uit bij verlies?
Eeeuuuhhhh: vorige top btc 69k en eth 4700-4800, btc nu 90k en eth 3100?tomtom901 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 13:04:
OMG ETH, we zijn wakker baby
ETH zuigt zwaar helaas.zenith schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 14:50:
[...]
Eeeuuuhhhh: vorige top btc 69k en eth 4700-4800, btc nu 90k en eth 3100?
Hoewel ik een deel voor de lange termijn behoud, neem ik 10+ jaren uitspraken met een grote korrel zout. Zeker gezien crypto al flink volatiel is.bones schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 14:55:
[...]
ETH zuigt zwaar helaas.
Maar net de microstrategy speech gezien en die zegt btc 3 mil in 2045 minimum en 49 mil maximum. Nog even 21 jaar hodlen dus 😬
Niet zo negatief, hij pumpt ff 100$, meer dan we gezien hebben van ETH de laatste tijd.zenith schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 14:50:
[...]
Eeeuuuhhhh: vorige top btc 69k en eth 4700-4800, btc nu 90k en eth 3100?
Niet later posten dat je spijt hebt dat je niet aan je plan hebt gehouden, ok?038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:13:
Ik had bedacht om alles te verkopen als het ooit weer eens richting de euro gaat, maar ik hodl toch nog even
Waarom gaat XRP zo hard? Bij Ada kan ik me nog wel iets voorstellen.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:13:
Xrp gaat wel hard nu 1.08 op dit moment en dan is het hoger beroep nog niet eens voorbij.
Deze week komt XRP unleashed nog op netflix met met Trump als (crypto) president ven ik toch wel erg benieuwd waar we naar toegaan.
En fijn om na al die jaren eens wat beweging te zien. Ik had bedacht om alles te verkopen als het ooit weer eens richting de euro gaat, maar ik hodl toch nog even
==
hoi
Deal! alles ingekocht rond de 0.40 cent dus we ga lan het wel zien.Wispe schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:16:
[...]
Niet later posten dat je spijt hebt dat je niet aan je plan hebt gehouden, ok?
Xrp groeit al een tijd afhankelijk van de zaken tegen het sec (zitting zelf, uitspraak , hoger beroep dat nu nog liopt) en nu Gary Gensler vermoedelijk aftreed (aangepakt wordt) is er weer vertrouwen. Maar het zou me niks verbazen dat het ook snel weer kan zakken. Het blijft een bijzondere coin, maar ik geloof nog wel in het project. Zeker met Trump en co aan het roerEusebius schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:23:
[...]
Waarom gaat XRP zo hard? Bij Ada kan ik me nog wel iets voorstellen.
Dit zei ik exact een aantal dagen geleden tegen een forummember…Eusebius schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:23:
[...]
Waarom gaat XRP zo hard? Bij Ada kan ik me nog wel iets voorstellen.
Maar ook Japan en de Brics landen gaan er mee bezig. Het lijkt groter te worden dan alleen Amerika.Pinsa schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:28:
[...]
Dit zei ik exact een aantal dagen geleden tegen een forummember…
Heel simpel Xrp made in america en daarom steunt Trump deze coin
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ah daarom heet het shitcoinPinsa schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:28:
[...]
Dit zei ik exact een aantal dagen geleden tegen een forummember…
Heel simpel Xrp made in america en daarom steunt Trump deze coin
[Afbeelding]
==
hoi
Ripple heeft dezelfde prijs als 6 jaar geleden dus ik zie de groei niet zo goed eerlijk gezegd.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:27:
[...]
Xrp groeit al een tijd afhankelijk van de zaken tegen het sec (zitting zelf, uitspraak , hoger beroep dat nu nog liopt) en nu Gary Gensler vermoedelijk aftreed (aangepakt wordt) is er weer vertrouwen. Maar het zou me niks verbazen dat het ook snel weer kan zakken. Het blijft een bijzondere coin, maar ik geloof nog wel in het project. Zeker met Trump en co aan het roer
Jaa ook gelezen maar uitgerekend nu? Eerder hing er nog een rechtzaak boven hun hoofd, nu gaan ze de coin shillen via Netflix, begrijp me niet verkeerd maar ik gun iedere xrp holder natuurlijk dikke winsten, geloof alleen zelf niet in het project.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:32:
[...]
Maar ook Japan en de Brics landen gaan er mee bezig. Het lijkt groter te worden dan alleen Amerika.
Tsjah je moet natuurlijk investeren in projecten waar je vertrouwen in hebt.Pinsa schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:41:
[...]
Jaa ook gelezen maar uitgerekend nu? Eerder hing er nog een rechtzaak boven hun hoofd, nu gaan ze de coin shillen via Netflix, begrijp me niet verkeerd maar ik gun iedere xrp holder natuurlijk dikke winsten, geloof alleen zelf niet in het project.
Is ook gewoon pure onzin. Xrp is gewoon de shitcoin der shitcoins. Als van al die onzin fomo berichten van de cripple army maar 1% waar was geweest is het al veel.Pinsa schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:41:
[...]
Jaa ook gelezen maar uitgerekend nu? Eerder hing er nog een rechtzaak boven hun hoofd, nu gaan ze de coin shillen via Netflix, begrijp me niet verkeerd maar ik gun iedere xrp holder natuurlijk dikke winsten, geloof alleen zelf niet in het project.
Langer termijn niet uiteraard. Maar ze staan wel al jaren in de top 10 en op dit moment 113% gegroeid in een maand. Het is natuurlijk afhankelijk van wanneer je ingestapt hebt maar ik vind het ene behoorlijke pumpNopheros schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:40:
[...]
Ripple heeft dezelfde prijs als 6 jaar geleden dus ik zie de groei niet zo goed eerlijk gezegd.
Nu wel een lekkere pump idd maar zou het niet jaren aanhouden iig.
Je klinkt wel erg gefrustreerd 😆 shitcoin of niet, maar met een x2 kan ik niet klagenanti elppa schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:50:
[...]
Is ook gewoon pure onzin. Xrp is gewoon de shitcoin der shitcoins. Als van al die onzin fomo berichten van de cripple army maar 1% waar was geweest is het al veel.
Wat namelijk veel mensen gewoon niet lijken te zien is dat het niet decentraal is. Zitten gewoon wat rukkers achter met een dik marketing team die er vooral zelf beter van willen worden.
Xrp zou ik iig mijn grootste vijand nog niet aanraden
@anti elppa probeert hier altijd de drek van het koren te scheiden maar dat is dweilen met de gierkraan open.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:52:
[...]
Je klinkt wel erg gefrustreerd 😆 shitcoin of niet, maar met een x2 kan ik niet klagen
Yep correct. Ben verre van Gefrustreerd. Heb namelijk geen shitcoinsDarrell schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:55:
[...]
@anti elppa probeert hier altijd de drek van het koren te scheiden maar dat is dweilen met de gierkraan open.
[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 16-11-2024 15:57 ]
WarsemaW schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:53:
[Afbeelding]
Net met de kleintjes even naar de Sinterklaasintocht geweest. Sint heeft volgensmij ook crypto, hij was best wel vrolijk.
anti elppa schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:50:
[...]
Is ook gewoon pure onzin. Xrp is gewoon de shitcoin der shitcoins. Als van al die onzin fomo berichten van de cripple army maar 1% waar was geweest is het al veel.
Wat namelijk veel mensen gewoon niet lijken te zien is dat het niet decentraal is. Zitten gewoon wat rukkers achter met een dik marketing team die er vooral zelf beter van willen worden.
Xrp zou ik iig mijn grootste vijand nog niet aanraden
Hahaha idd. Maar tis geen verassing verderFrambozenTaart schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:57:
[...]
![]()
Lastig he elppa dat na maanden stilte de moerasmunt liefhebbers na de eerste pump alweer boven komen dobberen.
Ik moet ook nog ff schakelen
anti elppa schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:58:
[...]
Hahaha idd. Maar tis geen verassing verder
Taro schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 13:29:
[...]
Shillen is wat anders dan goed onderbouwde meningen en/of tips geven.
124k next?
[Afbeelding]
En die poes dan? Heb alleen de aangepaste versie...anti elppa schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:56:
[...]
Yep correct. Ben verre van Gefrustreerd. Heb namelijk geen shitcoins
Shit betraptDarrell schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:04:
[...]
En die poes dan? Heb alleen de aangepaste versie...
[Afbeelding]
Ja en voordat je het weet kom je in zo'n meme-filmpje terecht038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:08:
Haha we gaan het meemaken. Maar ik kan me voorstellen dat mensen hier niks posten, wat een zure bedoeling.
==
hoi
Ja heel bar. Vannacht niet van kunnen slapenEusebius schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:12:
[...]
Ja en voordat je het weet kom je in zo'n meme-filmpje terecht
Vergeet de woorden jaloers en misgunners niet, die doen het ook altijd goed.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:08:
Haha we gaan het meemaken. Maar ik kan me voorstellen dat mensen hier niks posten, wat een zure bedoeling.
Haha blijft mooi. Uit de oude doos
Nee hoor, ik gun iedereen hun winst.FrambozenTaart schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:13:
[...]
Vergeet de woorden jaloers en misgunners niet, die doen het ook altijd goed.
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 16-11-2024 16:22 ]
Die kunnen dan blijkbaar niet door het inktzwarte sarcasme van de emotioneel afgestorven crypto oldtimers heenkijken. En dat maakt dit topic nou juist zo fantastisch!038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:08:
Ik lul ook zomaar wat
Ik vind het ook een leuk topic, anders bleef ik hier ook niet hangen. Ik heb er iig veel van geleerd en doe dat nog steeds.shovelhead1340 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:19:
[...]
Die kunnen dan blijkbaar niet door het inktzwarte sarcasme van de emotioneel afgestorven crypto oldtimers heenkijken. En dat maakt dit topic nou juist zo fantastisch!
Ik vindt t in ieder geval mooi.
Haha dit dus idd.shovelhead1340 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:19:
[...]
Die kunnen dan blijkbaar niet door het inktzwarte sarcasme van de emotioneel afgestorven crypto oldtimers heenkijken. En dat maakt dit topic nou juist zo fantastisch!
Ik vindt t in ieder geval mooi.
==
hoi
Sorry, is ook niks persoonlijks en meer dom geouwehoer. De vaste kliek die hier hangt heeft er een beetje een sport van gemaakt om shitcoins te bashen, om complete hersendoodheid diep in de berenmarkt te voorkomen.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:18:
[...]
Nee hoor, ik gun iedereen hun winst.
Alleen hoe mensen hier reageren 😂 is dat niet wederzijds .
Bsmpower kreeg hier ook ieder uur een ander advies. Begin gewoon eerst in deel 1 met teruglezen en als je dan bij deel 27 aangekomen bent weet je hoe het hier rolt.Eusebius schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:23:
Er werd in dit topic om een alternatief gevraagd voor oude shitcoins (beter: naar welke coin moet ik mijn slecht presterende bag coins omruilen)
XRP!
Vervolgens wordt er een munt afgekraakt.
XRP!
Ja, waar moet je dan je not so financial advice halen?
Overigens is, volgens coinmarketcap, de market cap van XRP > DOGE en of ADA
Ach is ook prima, ik lees hier al een tijd mee, maar reageer nooit en dat laat ik maar zoFrambozenTaart schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:31:toon volledige bericht
[...]
Sorry, is ook niks persoonlijks en meer dom geouwehoer. De vaste kliek die hier hangt heeft er een beetje een sport van gemaakt om shitcoins te bashen, om complete hersendoodheid diep in de berenmarkt te voorkomen.
Een soort kleiduiven schieten tijdens het hodlen van superieure munten.
De hele bear weten we dat zodra de bullmarket begint, iedereen en z'n moeder weer dit topic binnenstroomt met positief sentiment van iedere munt uit de donkere krochten van het internet, en toevallig ben jij nu degene die het eerst over XRP begint na een pump.
Is ergens ook wel onterecht, maar moeder natuur is helaas ongenadig.
En deze pumps zijn nu eenmaal organischer dan een hipster moonboy die een strikt dieet van vega latte macchioto zuipt op de daily na het juinen in de Bruna.
Die wikipagina komt 20 jaar te laat
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gewoon reageren joh. We zeiken zo nu en dan ook gewoon onszelf af.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:38:
[...]
Ach is ook prima, ik lees hier al een tijd mee, maar reageer nooit en dat laat ik maar zo
Gewoon reageren hoor. Is vaak ook gewoon goed bedoeld advies. Als iemand nu zegt hee @Alpina het is niet veel he met die smerige tyfus EEJ AAi coin van je neem ik dat ter harte.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:38:
[...]
Ach is ook prima, ik lees hier al een tijd mee, maar reageer nooit en dat laat ik maar zo
FrambozenTaart schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:31:toon volledige bericht
[...]
Sorry, is ook niks persoonlijks en meer dom geouwehoer. De vaste kliek die hier hangt heeft er een beetje een sport van gemaakt om shitcoins te bashen, om complete hersendoodheid diep in de berenmarkt te voorkomen.
Een soort kleiduiven schieten tijdens het hodlen van superieure munten.
De hele bear weten we dat zodra de bullmarket begint, iedereen en z'n moeder weer dit topic binnenstroomt met positief sentiment van iedere munt uit de donkere krochten van het internet, en toevallig ben jij nu degene die het eerst over XRP begint na een pump.
Is ergens ook wel onterecht, maar moeder natuur is helaas ongenadig.
En deze pumps zijn nu eenmaal organischer dan een hipster moonboy die een strikt dieet van vega latte macchioto zuipt op de daily na het juinen in de Bruna.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Altijd als ik dit lees moet ik aan @Skrunsies denken.bones schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 17:43:
DOT gaat ook lekker overigens. About time.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tuurlijk is dat wel wederzijds.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:18:
[...]
Nee hoor, ik gun iedereen hun winst.
Alleen hoe mensen hier reageren 😂 is dat niet wederzijds .
Het is @Meneer Meme gewordenRichh schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 17:50:
Toch fijn dat @Snitserklaas weer in het land is. Maar zou hij ook weer in dit topic opduiken?
Geregistreerd op 16 november 2024, laatste wijziging 16 november 2024.
Ja, viel me ook al op. Ook meteen de weg naar de SC gevonden.zwembroek schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:26:
[...]
Geregistreerd op 16 november 2024, laatste wijziging 16 november 2024.
Mooie al die mensen met schizofrenie.
Ah joh, het is niet dat ik er persoonlijk mee zit. Maar ik kan zelf nog wel enthousiast worden als je ziet dat ik vorige week een pluk XRP heb gehaald wat vandaag verdubbeld is. Dat heeft mijn bitcointasje niet gedaan. (En had ik ook niet verwacht zo snel al)LadyS schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 17:59:
[...]
Tuurlijk is dat wel wederzijds.
Ze zijn hier voor iedereen blij, dat kan ik als vaste lurker en inmiddels user beamen![]()
Ja, er worden stevige (en lollige) uitspraken gedaan over altcoins en als je dan een zakje alts hebt wringt dat wellicht.
Maar het is niet persoonlijk en onaardig bedoeld, vaak lollig en of als advies.
En niet onterecht, want hoe 'flink' de run van XRP en ADA nu ook is, als je de afgelopen 4 jaar hetzelfde geld in BTC had gestopt of dit jaar in een nieuwere altcoin dan was de winst vele malen hoger geweest.
Kortom, wel blijven posten en wat je niet leuk vindt gewoon met een berg zout nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 16-11-2024 18:36 ]
Nee inderdaad, mensen posten hier niets. Bijna 800k views vanaf 5 augustus en het drukstbezochte topic op heel Tweakers038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 16:08:
Bearmarket ben ik ook weggeweest: in een hoekje zitten huilen en totaal ontkennen dat ik nog ergens muntjes heb ..Taro schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:44:toon volledige bericht
[...]
Nee inderdaad, mensen posten hier niets. Bijna 800k views vanaf 5 augustus en het drukstbezochte topic op heel Tweakers
Maar begrijp wel wat je bedoelt, je kunt een flinke storm aan feedback over je heen krijgen als je met bepaalde shitcoins aan komt zetten. Daarna word je echter direct geaccepteerd en hoor je erbij, zie het als een soort ontgroening of toelatingstest of je uit het juiste hout bent gesneden. En het is niet zuur, het is grappig en opbouwend bedoeld, zie het ook vooral zo.
Ik ervoer in 2017 ook best wel een drempel om hier voor het eerst te posten, maar het voelde al snel als een warm bad en nu zou ik niet meer zonder dit topic kunnen. Dus blijf vooral positief, ram even door die eerste weerstand heen en daarna zal je merken dat je niet meer zonder kunt.
En juist het zeiken op elkaar maakt dit tot een mooi topic, er zijn een aantal seizoenen binnen de cycle. In de bearmarkt zie je hier alleen de vaste kliek. In de bullrun komen er van heinde en verre mensen langs die iets komen shillen, vragen stellen of hun gains bij obscure shitcoins komen posten. Dat laatste ervaren we de afgelopen weken weer en vandaar dat men soms wat direct reageert op wat voor een enkeling een simpel berichtje lijkt, voor sommigen hier is het al bericht nummer 10.000 van user 1500 over XRP en dan schiet dat gewoon in het verkeerde keelgat en in de irritatiezone, kan jij persoonlijk niets aan doen.
Dus welkom en enjoy![]()
==
hoi
Maar wel op de 0.499 cent038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:35:
[...]
Ah joh, het is niet dat ik er persoonlijk mee zit. Maar ik kan zelf nog wel enthousiast worden als je ziet dat ik vorige week een pluk XRP heb gehaald wat vandaag verdubbeld is. Dat heeft mijn bitcointasje niet gedaan. (En had ik ook niet verwacht zo snel al)
Ik heb ook geen XRP ingekocht boven de .50 cent.
Dit is de 2e bullrun die ik zelf meemaak dus heb al genoeg foute keuzes gemaakt.
Maar ik blijf zeker meelezen met dit (zure/sarcastische) clubje. Ik heb hier ook al genoeg geleerd
De volgende keer gewoon blijven hangen, dan helpen we elkaar hier weer door de donkere periode heen met een boel gezelligheid, ik zie er eigenlijk alweer naar uitEusebius schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:49:
[...]
Bearmarket ben ik ook weggeweest: in een hoekje zitten huilen en totaal ontkennen dat ik nog ergens muntjes heb ..
En alles wat je zegt wordt tegen je gebruikt door onze meme makerTaro schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:44:
[...]
Nee inderdaad, mensen posten hier niets. Bijna 800k views vanaf 5 augustus en het drukstbezochte topic op heel Tweakers
Op zich niet zo gek na de SC promotie video van @GuereWispe schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:30:
[...]
Ja, viel me ook al op. Ook meteen de weg naar de SC gevonden.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Klopt. Geen harde kern dus.Eusebius schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:49:
[...]
Bearmarket ben ik ook weggeweest: in een hoekje zitten huilen en totaal ontkennen dat ik nog ergens muntjes heb ..
No one can predict the market! - Who the hell knows!
De tijd leert of het tij keert
Coldcat schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:06:
users compleet verdwijnen.
Die hard.keanu_ schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:09:
[...]
ADA believers zijn sowieso harde kern toch?
Thnx, en ik begrijp het ook wel. Ik ben 3 jaar geleden begonnen om me te verdiepen in het crypto wereldje. Dus ik ben relatief nieuw vergeleken met de meeste hier. Afgelopen week toch weer een zak XRP gehaald dat nu op 110% winst staat. Dus ik ben, op dit moment, nog steeds tevreden.Taro schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 18:44:toon volledige bericht
[...]
Maar begrijp wel wat je bedoelt, je kunt een flinke storm aan feedback over je heen krijgen als je met bepaalde shitcoins aan komt zetten. Daarna word je echter direct geaccepteerd en hoor je erbij, zie het als een soort ontgroening of toelatingstest of je uit het juiste hout bent gesneden. En het is niet zuur, het is grappig en opbouwend bedoeld, zie het ook vooral zo.
Ik ervoer in 2017 ook best wel een drempel om hier voor het eerst te posten, maar het voelde al snel als een warm bad en nu zou ik niet meer zonder dit topic kunnen. Dus blijf vooral positief, ram even door die eerste weerstand heen en daarna zal je merken dat je niet meer zonder kunt.
En juist het zeiken op elkaar maakt dit tot een mooi topic, er zijn een aantal seizoenen binnen de cycle. In de bearmarkt zie je hier alleen de vaste kliek. In de bullrun komen er van heinde en verre mensen langs die iets komen shillen, vragen stellen of hun gains bij obscure shitcoins komen posten. Dat laatste ervaren we de afgelopen weken weer en vandaar dat men soms wat direct reageert op wat voor een enkeling een simpel berichtje lijkt, voor sommigen hier is het al bericht nummer 10.000 van user 1500 over XRP en dan schiet dat gewoon in het verkeerde keelgat en in de irritatiezone, kan jij persoonlijk niets aan doen.
Dus welkom en enjoy![]()
Beginners geluk.038Zwolle schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 19:21:
[...]
Thnx, en ik begrijp het ook wel. Ik ben 3 jaar geleden begonnen om me te verdiepen in het crypto wereldje. Dus ik ben relatief nieuw vergeleken met de meeste hier. Afgelopen week toch weer een zak XRP gehaald dat nu op 110% winst staat. Dus ik ben, op dit moment, nog steeds tevreden.
Maar bedankt voor alle feedback die ik ontvangen heb. Dan ga ik weer verder met het kijken naar welke kleur lamborghini ik ga kopen met mijn XRP profit 😆
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq