[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 176 ... 250 Laatste
Acties:
  • 943.976 views

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:31

St@m

@ Your Service

bsmpower schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:33:
[...]

Verkopen dus (korte termijn)?
Zo onderhand ben je aan het trollen, toch?

Maar doe maar ja. Nfa.

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 13-11-2024 08:35 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:04

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:33:
[...]

Verkopen dus (korte termijn)?
Voor ik er op in ga wil ik echt oprecht de vraag stellen of je serieus bent?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:16
tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:28:
[...]

Maar er ligt ook nog heeeeeeeel veel onder ons wat niet goed teruggetest is, dus een goede pullback die langer dan een paar uur duurt ligt ook nog gemakkelijk op tafel. Ik bedoel, laten we wel realistisch wezen.
Zonder enige kennis van zaken zeg ik: moet je terugtesten dan? We zitten nu in een opgaande trend boven de ATH. Dat af en toe een pas op de plaats gemaakt moet worden snap ik, maar dan een dag rond de 86K rondhangen ook voldoende zijn toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:58

Darrell

Fiat moonboy

@zwembroek kan vast wel weer ergens een inverted double dragon doji candle vinden op de lagere timeframes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:47
tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:35:
[...]

Voor ik er op in ga wil ik echt oprecht de vraag stellen of je serieus bent?
Nee dit is geen trollen. Waarom wordt dit überhaupt gelezen als een trol bericht? Dan had ik wel iets gezegt in de trant van "moon!" of "we gaan naar 0".

Ik vraag het me serieus af. Jij kan er van leven en bent het meest succesvol van iedereen in dit topic (voor zover ik dat kan beoordelen) en dat andere topic. Dus neem jou gedachtes (geen advies) zeer serieus. Ik kan alleen maar op mijn gevoel afgaan want heb jou skills niet. Maar BTC voelt erg top-heavy. Gevoel dus, geen wijsheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q8GGdUBPASuK1DKopJHJlmD83-s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2K9HLSk855vTpEDQU1t7WcVr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:31
Nog 1 keer onder de 80k bitcoin bijkopen?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC100K2021 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:40:
[...]

Zonder enige kennis van zaken zeg ik: moet je terugtesten dan? We zitten nu in een opgaande trend boven de ATH. Dat af en toe een pas op de plaats gemaakt moet worden snap ik, maar dan een dag rond de 86K rondhangen ook voldoende zijn toch?
Het is geen verplichting om terug te testen, maar door terug te testen;

- Haal je liquiditeit op aan de onderzijde in plaats van alleen maar up te gaan.
- Geef je prijs de mogelijkheid om nieuwe support levels te definieren

Het risico van niet terugtesten is namelijk dat als er na zo'n explosieve stijging geen consolidatie / pullback / backtest (noem het hoe je wil) plaatsvindt, we enorm hard naar beneden kunnen donderen zonder support op het moment dat er met volume naar beneden bewogen wordt. Je krijgt dan een cascade aan liquidaties waardoor de prijs enorm hard kan swingen ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009

Darrell

Fiat moonboy

CornermanNL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:29:
En het schijnt dat het departement voor onderwijs als eerste afgeschaft gaat worden.

De VS een echte bananenrepubliek.
Ja zo kan ik het ook. Laten nu eerst eens op daden wachten in plaats van op geruchten ingaan en dan nog is dit niet het juiste topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:52
tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:43:
[...]

Het is geen verplichting om terug te testen, maar door terug te testen;

- Haal je liquiditeit op aan de onderzijde in plaats van alleen maar up te gaan.
- Geef je prijs de mogelijkheid om nieuwe support levels te definieren

Het risico van niet terugtesten is namelijk dat als er na zo'n explosieve stijging geen consolidatie / pullback / backtest (noem het hoe je wil) plaatsvindt, we enorm hard naar beneden kunnen donderen zonder support op het moment dat er met volume naar beneden bewogen wordt. Je krijgt dan een cascade aan liquidaties waardoor de prijs enorm hard kan swingen ineens.
TLDR: ff Rekt is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Als we verder terug testen kan ik aan mijn OCD verslaving toegeven en weer een rond getal in sats maken.
Gaan we naar boven maken we weer (papieren) winst.

Dus mij maken ze de pis niet lauw. :> Moeten we natuurlijk ook niet weer terugtesten in die vervloekte 60-68 range. Er zijn grenzen :+

Iemand de OTC functie van Bybit al eens gebruikt? Is wellicht makkelijker uitstappen rond de top dan traden...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:42:
[...]

Nee dit is geen trollen. Waarom wordt dit überhaupt gelezen als een trol bericht? Dan had ik wel iets gezegt in de trant van "moon!" of "we gaan naar 0".

Ik vraag het me serieus af. Jij kan er van leven en bent het meest succesvol van iedereen in dit topic (voor zover ik dat kan beoordelen) en dat andere topic. Dus neem jou gedachtes (geen advies) zeer serieus. Ik kan alleen maar op mijn gevoel afgaan want heb jou skills niet. Maar BTC voelt erg top-heavy. Gevoel dus, geen wijsheid.

[Afbeelding]
Ik zei ook niet trollen, ik vroeg of je serieus was, want anders ga ik geen uitgebreid antwoord schrijven. Ik zal later wel e.e.a in NK posten voor wat betreft levels. De vraag die specifiek jij jezelf moet stellen is of je een long term holder bent. Als je dat wil zijn, moet je je niet bezighouden met de swings van prijs, maar gewoon mee gaan op de primaire trend, en die is nog steeds up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:35:
[...]

Zo onderhand ben je aan het trollen, toch?

Maar doe maar ja. Nfa.
Iemand moest het beestje bij de naam noemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:00
Heel simpel: er wordt gedacht dat je aan het trollen bent omdat er nu al 100x is gezegd dat je tijdens de bull niet gaat traden met je HODL stack.

Als iemand zegt dat we wellicht nog ff wat lagere niveaus gaan terugtesten, is dat absoluut geen suggestie om te verkopen en dan op een lager niveau in te kopen. Niemand hier zal z'n BTC stack nu gaan dumpen in de hoop om lager in te kopen.

Wat @tomtom901 steeds doet en hier deelt is iets heel anders.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:49:
[...]

Heel simpel: er wordt gedacht dat je aan het trollen bent omdat er nu al 100x is gezegd dat je tijdens de bull niet gaat traden met je HODL stack.

Als iemand zegt dat we wellicht nog ff wat lagere niveaus gaan terugtesten, is dat absoluut geen suggestie om te verkopen en dan op een lager niveau in te kopen. Niemand hier zal z'n BTC stack nu gaan dumpen in de hoop om lager in te kopen.

Wat @tomtom901 steeds doet en hier deelt is iets heel anders.
Voor de nuance he, ik doe beide. Ik heb hier ook een Trezor liggen en mijn zoontje heeft mijn Ledger waarop gewoon een HODL stack staat. Daar kom ik niet aan (thans dat probeer ik). Dat traden doe ik puur voor de lol van het "juist" hebben van een richting / level.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:38

Ad Hox

N/A

Er is geen haar op mijn hoofd die erover nadenkt om te sellen - ook niet als we dippen (zit er zelf long term in).

Misschien moet ik een nieuwe avatar nemen.. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Lazyke schreef op woensdag 13 november 2024 @ 06:04:
[...]

HEX 400% gestegen op een maand _/-\o_ nieuwe all time highs coming ;)
Check jij ook even de gepinde modbreak? Merci.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:45:
[...]
Ik zei ook niet trollen, ik vroeg of je serieus was, want anders ga ik geen uitgebreid antwoord schrijven. Ik zal later wel e.e.a in NK posten voor wat betreft levels. De vraag die specifiek jij jezelf moet stellen is of je een long term holder bent. Als je dat wil zijn, moet je je niet bezighouden met de swings van prijs, maar gewoon mee gaan op de primaire trend, en die is nog steeds up.
Dank je! Het was @St@m die mij vond trollen, reactie was eigenlijk naar hem.

Long term? Ik lees veel berichten dat deze bull fase nog een paar maanden duurt en men adviseert winsten te nemen voordat ie weer corrigeert en de nieuwe cyclus begint. Maar weet ik het 🙂. Daarom volg ik ook deze topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:53:
[...]

Long term? Ik lees veel berichten dat deze bull fase nog een paar maanden duurt en men adviseert winsten te nemen voordat ie weer corrigeert voor de nieuwe cyclus begint. Maar weet ik het 🙂
6 maanden vooruit is long term ja.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LadyS
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 03:12
[...]

[Afbeelding]
Experts hier en op internet kunnen je vele gedachten/adviezen geven die je kunt volgen, maar zolang je zo emotioneel betrokken bent zullen de emoties je acties bepalen en niet je kennis/verstand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:00
In ander nieuws, onze vriend CrediBULL is weer uit winterslaap gekomen na z'n laatste video. En ja, ook voor de recente megapump heeft hij een verklaring: hij blijft erbij (sorry @anti elppa) dat het geen impulsive move was...

Ik geloof niet dat hij aan het trollen is - zeker gezien z'n serieuze video - maar hij gebruikt nu zelfs de infamous woorden "This is a massive bull trap" :D Desalniettemin geeft hij wel iets toe, namelijk dat er mogelijk een ander scenario is waarin we toch gewoon hoger gaan zonder extreme dump. Goh.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:37

YES

Moderator General Chat
[...]

Ik kan alleen maar op mijn gevoel afgaan want heb jou skills niet. Maar BTC voelt erg top-heavy. Gevoel dus, geen wijsheid.
Je krijgt al van meerdere kanten goede feedback lees ik, maar ik wil nog één ding toevoegen. Les 1 in trading is, schakel gevoel uit. Dus als je de skills niet hebt moet je ze ofwel aan zien te leren, ofwel besluiten niet actief te traden maar een andere strategie (DCA en evt een exit strategie bijvoorbeeld) te kiezen als je toch iets met handelen in crypto of aandelen oid wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:00
bsmpower schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:53:
[...]

Long term? Ik lees veel berichten dat deze bull fase nog een paar maanden duurt en men adviseert winsten te nemen voordat ie weer corrigeert en de nieuwe cyclus begint. Maar weet ik het 🙂. Daarom volg ik ook deze topics.
Jij zoekt een x10 op korte termijn.
Dat is eigenlijk de essentie.

Dat kan maar door
  • geluk met een gem (nieuwe alt die keihard moont)
  • spottraden met kennis van ta
  • uber leverage yolo met geluk
Kan op winst richting x10 mag je zelf invullen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Een heleboel serieuze reacties, terwijl ik dacht dat dit de slowchat was. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:48
Guere schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:56:
In ander nieuws, onze vriend CrediBULL is weer uit winterslaap gekomen na z'n laatste video. En ja, ook voor de recente megapump heeft hij een verklaring: hij blijft erbij (sorry @anti elppa) dat het geen impulsive move was...

Ik geloof niet dat hij aan het trollen is - zeker gezien z'n serieuze video - maar hij gebruikt nu zelfs de infamous woorden "This is a massive bull trap" :D Desalniettemin geeft hij wel iets toe, namelijk dat er mogelijk een ander scenario is waarin we toch gewoon hoger gaan zonder extreme dump. Goh.
[Twitter]
Hij zegt ook dat we nu een long moeten zetten op CRV.
dus... doe maar :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
GioStyle schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:02:
Een heleboel serieuze reacties, terwijl ik dacht dat dit de slowchat was. :D
For better or worse proberen we hier ook mensen te helpen :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:30

Aeronaut

almelo15 alt

Aeronaut schreef op woensdag 13 november 2024 @ 07:19:
Eerste officiële rekt-steunbetuigingsgroep start om 9 uur. Wie zich wilt aanmelden voel je vrij.
Bedankt voor uw geduld. We beginnen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:03:
[...]

***members only***
Vind 't wel mooi dat het uitgerekend van jou komt met je muntje :+

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrFX
tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:03:
[...]

For better or worse proberen we hier ook mensen te helpen :+
zo is dat ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YeoV74lJkYSOsgkoHTdVTtfdna4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6OjeSAH6LtAE5s61IwO97nid.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:07:
[...]

Vind 't wel mooi dat het uitgerekend van jou komt met je muntje :+
heb een defibrillator nodig. ding pompte niet echt na uitslag.. dumpt niet echt knetterhard.. hangt beetje tussen ranges..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:16
Aeronaut schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:03:
[...]

***members only***
"Innovatie"

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/mW38fLs0y14AAAAM/spit-laugh.gif

Alts zijn tegen oplichting aan schurende tech start-ups die investeerders zo gek hebben gekregen dat ze genoegen nemen met toegangskaartjes voor gebruik van het netwerk in plaats van een daadwerkelijk aandeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:28
Zijn er hier mensen die Chainlink bezitten of eraan zitten te denken om deze te kopen?

In 2021 ben ik uitgestapt qua crypto (toen grootste klapper met AAVE gemaakt). Chainlink ziet er ook veelbelovend uit als ik de verschillende sites mag geloven ;).

Maar ik ben benieuwd wat jullie overwegingen zijn om hem wel of niet te kopen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

Road-runner83 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:13:
Zijn er hier mensen die Chainlink bezitten of eraan zitten te denken om deze te kopen?

In 2021 ben ik uitgestapt qua crypto (toen grootste klapper met AAVE gemaakt). Chainlink ziet er ook veelbelovend uit als ik de verschillende sites mag geloven ;).

Maar ik ben benieuwd wat jullie overwegingen zijn om hem wel of niet te kopen :)
wegrennen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Attention, calling @anti elppa

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nee en nee.
Chainlink ziet er ook veelbelovend uit als ik de verschillende sites mag geloven
Waarom ziet het er veelbelovend uit, waarop baseren de verschillende sites zich? Klinkt niet echt als gedegen onderzoek zo. Als je er advies over moet komen inwinnen in de slowchat op basis van wat je net schrijft, dan denk ik dat je er niet aan moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
CornermanNL schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:42:
Nog 1 keer onder de 80k bitcoin bijkopen?
Ik heb stiekem wat bijgestort :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bsmpower

Mijn ervaring is dat je hier alleen goedkeuring krijgt om BTC te kopen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
YES schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:17:
[...]

Nee en nee.

[...]

Waarom ziet het er veelbelovend uit, waarop baseren de verschillende sites zich? Klinkt niet echt als gedegen onderzoek zo. Als je er advies over moet komen inwinnen in de slowchat op basis van wat je net schrijft, dan denk ik dat je er niet aan moet beginnen.
Is gebaseerd op hun site zelf en een aantal crypto sites met advies qua verwachting/stijgers crypto. ATH was in april 2021 zag ik van deze munt (41,xx).

Maar nu ben ik natuurlijk wel benieuwd waarom hij hier wordt afgeraden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:28:
[...]

Maar er ligt ook nog heeeeeeeel veel onder ons wat niet goed teruggetest is, dus een goede pullback die langer dan een paar uur duurt ligt ook nog gemakkelijk op tafel. Ik bedoel, laten we wel realistisch wezen.
klopt uiteraard. En we gaan ook zeker nog een zwaardere correctie krijgen. Ik gok alleen nu nog niet. Die bullflag op de 4h is nu ook iets duidelijker.

Vraag gaat vooral ook zijn wat gaat het standaar level worden die we telkens terug testen. Bijvoorbeel de 21weekly MA in de run van 2017. Dat werkte echt als clockwork

en sowieso, in de bull onstaan er CME gabs, en worden sommige levels echt niet terug getest, tot in de bear

[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 13-11-2024 09:27 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

bsmpower schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:21:
[...]

Mijn ervaring is dat je hier alleen goedkeuring krijgt om BTC te kopen 😅
neuh Chainlink heeft HEEL VEEL bagholders tussen 15-50$. Prijs zal NEVER de vrije loop hebben zoals 2017/2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
anti elppa schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:23:
[...]

klopt uiteraard. En we gaan ook zeker nog een zwaardere correctie krijgen. Ik gok alleen nu nog niet. Die bullflag op de 4h is nu ook iets duidelijker.

Vraag gaat vooral ook zijn wat gaat het standaar level worden die we telkens terug testen. Bijvoorbeel de 21weekly MA in de run van 2017. Dat werkte echt als clockwork
CPI cijfers amerika vandaag nog tussendoor toch? Wellicht dat dit juist extra brandstof geeft..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
sjorremans schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:24:
[...]

CPI cijfers amerika vandaag nog tussendoor toch? Wellicht dat dit juist extra brandstof geeft..
Of de andere richting....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sjorremans schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:24:
[...]

Het zal wel een move geven, dat denk ik ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1wXrN5Dqwe9y9BiuajKz_nEUVqM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GvaPZGJJrl1AVcN6SI6G48fT.png?f=fotoalbum_large
[...]
Weet niet, ik denk dat die wel eens kan komen. We kunnen 'm ontwijken door nu te consolideren, maar als er nog een push komt met een marginale high ben ik niet impressed.
[...]
en sowieso, in de bull onstaan er CME gabs, en worden sommige levels echt niet terug getest, tot in de bear
Weet ik, maar er moet wel iets gaan gebeuren. Die move down van gisteren was te kort.

[ Voor 13% gewijzigd door tomtom901 op 13-11-2024 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-05 18:03
Taro schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:52:
[...]

Check jij ook even de gepinde modbreak? Merci.
Waar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Road-runner83 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:22:
[...]

Is gebaseerd op hun site zelf en een aantal crypto sites met advies qua verwachting/stijgers crypto. ATH was in april 2021 zag ik van deze munt (41,xx).
In 2017 keek ik op een website naar voorspellingen van hoe hoog de prijs van allerlei obscure muntjes zou worden. De voorspelde gains waren absurd. Ik kocht van alles. Wat er uiteindelijk aan waarde overbleef was absurd weinig.
Maar nu ben ik natuurlijk wel benieuwd waarom hij hier wordt afgeraden?
Omdat het een alt coin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
De meest recente.
"modbreak" in de zoekbalk typen en je hebt hem zo.

Maar ik zal je helpen:
Taro schreef op maandag 11 november 2024 @ 17:56:
[modbreak]
Shillen vs enthousiasme
Iedereen heeft zijn favoriete munt(jes) en deelt ook graag vanuit enthousiasme de eigen gains of stijgingen. Er zit echter een dunne lijn tussen het shillen van een coin en het (regelmatig) delen van je enthousiasme over de gains op diezelfde coin.

Op dit moment speelt de volgende overweging hierin mee: Draag je hier veel bij en lijkt het op enthousiasme, dan wordt dat toegestaan. Draag je hier nooit iets bij en noem je alleen de naam van een coin als die stijgt, dan wordt dat als shillen gezien. Daartussen zit een grijs en lastig gebied dat niet gemakkelijk in regels vast te leggen is.

Wat @tomtom901 en mij betreft spreken wij voor nu het volgende af:
- Overduidelijk shillen -> Niet toegestaan
- Plaats je hier nooit iets behalve de naam van je coin als die stijgt zonder enige verdere nuttige toevoeging -> Niet toegestaan
- Plaats je hier regelmatig iets, niet specifiek over een enkele coin en deel je een keer iets over de gains van een coin die je hebt -> Prima, tot op zekere hoogte.
- En voor die zeikerds die bijv. een trade op BTC of ETH nu ook als shillen gaan rapporteren: Je bent té voorspelbaar ;)

Mocht iemand hierin de grens opzoeken rapporteer het bericht dan, dan wordt er een oordeel geveld.

Suggesties voor verbetering/verheldering: Graag in het Feedback topic.
[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:19

koelebobes

Wen BTC €100K

Vannacht een vrij heftige ALT nacht maar ik zie sommige nu toch wel recoveren, ik hoop dat de CPI cijfers meevallen en we een boost omhoog krijgen!

BTC €96.871

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

tomtom901 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:27:
[...]

Het zal wel een move geven, dat denk ik ook.
[Afbeelding]

[...]

Weet niet, ik denk dat die wel eens kan komen. We kunnen 'm ontwijken door nu te consolideren, maar als er nog een push komt met een marginale high ben ik niet impressed.

[...]

Weet ik, maar er moet wel iets gaan gebeuren. Die move down van gisteren was te kort.
zou een move naar 85~ nog verwachten.. gigantische degen's op bitget, jammer dat we gisteren er niet doorheen zijn gegaan...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Wanneer stoppen mensen eens met "sites" geloven? Of "Expert zegt dat coin X bedrag Y gaat aantikken" Of "Dit is waarom jij .... moet kopen". Iedereen lult maar wat, ga dat hier nou aub niet delen en daar vragen over stellen.

LINK is een coin uit de vorige run, gaat het slechter doen dan nieuwe coins en zo werkt dat voor alle coins.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:00
koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:36:
Vannacht een vrij heftige ALT nacht maar ik zie sommige nu toch wel recoveren, ik hoop dat de CPI cijfers meevallen en we een boost omhoog krijgen!
20% van de top die eraf, zal wel nog wat uit vloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 25-05 08:52

Pseudoniem

Vires in numeris

In mijn hoofd dacht ik dacht ik aan de 'Booby Bounce' maar Mc Donalds ook dikke prima! Dit is een teken voor de lunch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:48
Taro schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:39:
[...]

Wanneer stoppen mensen eens met "sites" geloven? Of "Expert zegt dat coin X bedrag Y gaat aantikken" Of "Dit is waarom jij .... moet kopen". Iedereen lult maar wat, ga dat hier nou aub niet delen en daar vragen over stellen.

LINK is een coin uit de vorige run, gaat het slechter doen dan nieuwe coins en zo werkt dat voor alle coins.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6KytA2PQYmWdYZDr-RdyE3UJrs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0qYCYL5WgK3PsgKLCP4vaPnD.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pseudoniem

Pseudoniem

Vires in numeris

In 2020 ~ 2021 heel wat muntjes (nu leergeld) gekocht, nu wil ik er zo snel mogelijk vanaf als de ALT-bullrun ooit nog komt. Dan gaat het in BTC en ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Pseudoniem schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:45:
[...]

In 2020 ~ 2021 heel wat muntjes gekocht, nu wil ik er zo snel mogelijk vanaf als de ALT-bullrun ooit nog komt. Dan gaat het in BTC en ETH.
Heb je nog zoveel vertrouwen in ETH?

BTC €96.871

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 08:09
koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:46:
[...]

Ik zie ETH nog wel langzaamaan verdwijnen. Traag en duur om transacties te versturen. Die heeft nu nog first mover advantage maar dat verdwijnt langzaamaan ook.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Tsja, aan de andere kant, ik vind het ergens nog wel fijn dát ze het hier komen vragen. Ze gaan dan nog nét niet helemaal prat op dergelijke sites en influencers en zoeken iets meer bevestiging voordat ze er een bak geld in kieperen.

Er wordt hier vaak best hard gereageerd en mensen worden aangepakt als ze met makkelijke vragen komen. Als het bij herhaling gebeurt is dat terecht natuurlijk, maar wanneer iemand hier nieuw is en in een dergelijk gouden bergen fabeltje dreigt te tuinen, maar nog net de helderheid van geest gevonden heeft om het hier toch nog even na te vragen, dan probeer ik in ieder geval niet meteen met de botte bijl te hakken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
[...]

Rustagh :). Ik stel alleen een vraag...als dat hier verboden is dan graag even in het start topic opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoniem

Pseudoniem

Vires in numeris

koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:46:
[...]

Ik hoop dat ETH het komende jaar nog flink meestijgt met BTC en een flinke ATH neerzet. Voorgenoemde had ik eigenlijk de afgelopen week al gehoopt maar is niet gebeurd. Dus er is wel iets minder vertrouwen van mij kant.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Road-runner83 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:49:
[...]

Rustagh :). Ik stel alleen een vraag...als dat hier verboden is dan graag even in het start topic opnemen.
Euh...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swYX2oT7kc57L8jIMd3emxYX3pk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6eUIJOSHir2qoG1uVqZyDdrh.png?f=fotoalbum_large

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Pseudoniem schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:51:
[...]

Ik hoop dat ETH het komende jaar nog flink meestijgt met BTC en een flinke ATH neerzet. Voorgenoemde had ik eigenlijk de afgelopen week al gehoopt maar is niet gebeurd. Dus er is wel iets minder vertrouwen van mij kant.
Toen BTC gisteren naar 90k ging heeft ETH de hele middag gecrabbed, terwijl er wel een mooie ETF inflow was

Ik baal daarvan want hetzelfde vertrouwen in ETH

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road-runner83
YES schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:49:
[...]

Tsja, aan de andere kant, ik vind het ergens nog wel fijn dát ze het hier komen vragen. Ze gaan dan nog nét niet helemaal prat op dergelijke sites en influencers en zoeken iets meer bevestiging voordat ze er een bak geld in kieperen.

Er wordt hier vaak best hard gereageerd en mensen worden aangepakt als ze met makkelijke vragen komen. Als het bij herhaling gebeurt is dat terecht natuurlijk, maar wanneer iemand hier nieuw is en in een dergelijk gouden bergen fabeltje dreigt te tuinen, maar nog net de helderheid van geest gevonden heeft om het hier toch nog even na te vragen, dan probeer ik in ieder geval niet meteen met de botte bijl te hakken :)
Yup zo dacht ik inderdaad ook :). En ik ben niet helemaal nieuw in de crypto, met een altcoin wel echt leuk geld verdiend toen ik eind 2016 instapte en begin 2021 cashte. Was met AAVE. Dat ging om iets van 1600% stijging.

Dus het kan wel met altcoins :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:50

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
Pseudoniem schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:51:
[...]

Volgens mij, als BTC wat afkoelt zal er meer geld naar ETH en altcoins vloeien. ETH zal een nieuwe ATH halen, de vraag is hoeveel, 10k, 20k? Deze bullmarket is nog maar net begonnen imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Road-runner83 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:53:
[...]

Yup zo dacht ik inderdaad ook :). En ik ben niet helemaal nieuw in de crypto, met een altcoin wel echt leuk geld verdiend toen ik eind 2016 instapte en begin 2021 cashte. Was met AAVE. Dat ging om iets van 1600% stijging.

Dat moet dan met Ethlend(lend) zijn geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Lazyke schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:56:
[...]

Volgens mij, als BTC wat afkoelt zal er meer geld naar ETH en altcoins vloeien. ETH zal een nieuwe ATH halen, de vraag is hoeveel, 10k, 20k? Deze bullmarket is nog maar net begonnen imo ;)
Ik weet niet welke hopium jij in je aderen hebt zitten maar gimme that... 5K staat voor mij in de boeken maar 10K?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HImMfxGiLBeYfREGMRLH7jjl8LQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SLUSvbSgZCcW0xRgFBUwuK5z.jpg?f=user_large

BTC €96.871

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:01
Oepsje schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:47:
[...]

Ik zie ETH nog wel langzaamaan verdwijnen. Traag en duur om transacties te versturen. Die heeft nu nog first mover advantage maar dat verdwijnt langzaamaan ook.
Anno 2024 een achterhaald statement. Voor goedkope en snelle transacties kun je op de diverse L2's terecht.

Mijn ETH hodl stack bewaar ik op ETH mainnet en dan vind ik het prima om wat meer aan transactiekosten te moeten betalen. Net als je dat ook bij Bitcoin doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Deze fase van de bullrun is net begonnen. De dip was 16k en vanaf daar zit er al een goede x5 op ;)

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
Knip, dat is een slecht advies en kan je niet met zoveel zekerheid zeggen. Het mag wel iets minder stellig.

[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 13-11-2024 10:06 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Road-runner83 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:53:
[...]

Ik heb ook enorm winst gemaakt met een alt coin. Het kan zeker.

Waar het om gaat en wat de meesten in dit topic ook stoort, is dat bij dit soort vragen, degene die hem stelt vrijwel nooit toelicht waarom hij/zij zélf denkt dat het een goed idee is. De meesten halen dan een website, influencer of andere subjectieve/dubieuze bron aan. Vaak weet diegene niet eens dat de bron dubieus of op zijn minst biased is.

Ik heb ergens eind 2020 zitten lezen over een alt coin waarvan ik dacht, dat is wel een leuke. Toen ben ik puur en alleen naar de use case gaan kijken en of me dat een valide verhaal leek. Ik dacht toen, ja dit klopt wel. Heb het ingeslagen en dat muntje ging naar de maan. Met dikke winst verkocht. Super mooi natuurlijk.
Kijk ik twee jaar later nog eens, koers lekker laag, ik denk: misschien weer eens inslaan. Even nog het project bekijken. Blijkt de use case compleet gedraaid te zijn, het origineel werkte blijkbaar toch niet maar het muntje moest toch in leven blijven dus verzonnen ze gewoon een nieuw/ander verhaal.
Hieruit blijkt dus dat ik gewoon 100% geluk heb gehad, er zijn (waarschijnlijk) meer mensen in dat verhaal van de originele use case getrapt, wat uiteindelijk helemaal niet haalbaar bleek en er werd zo een nieuw verhaal verzonnen.

Daarom, pak BTC op het juiste moment op, of pas DCA toe, en je zal ook prachtige winsten maken. Met alts is de kans zo groot dat je op je bek gaat. Als je al een hele tijd in crypto zit en veel met alts doet herken je wellicht op het juiste moment muntjes die op een hype mee kunnen liften, maar dan hoef je inmiddels hier zeker geen validatie meer te komen vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:59

Liberteh

All your base belong to me

jvel92 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:58:
[...]

Anno 2024 een achterhaald statement. Voor goedkope en snelle transacties kun je op de diverse L2's terecht.

Mijn ETH hodl stack bewaar ik op ETH mainnet en dan vind ik het prima om wat meer aan transactiekosten te moeten betalen. Net als je dat ook bij Bitcoin doet.
Als ETH weer echt druk wordt gaan de tx kosten x10 voor alle onderdelen vanaf dit punt. Dan moet je die ether al op de L2's hebben staan anders betaal je nog weer eerst tx kosten voor het bridgen... al met al best duur tenzij je iedere keer vele duizenden euro's in assets overzet.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 20:44
[...]

Haha je kijkt denk ik teveel youtube crypto videos. In deze bullrun mag je blij zijn als eth de 4500 gaat halen denk ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Road-runner83 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:49:
[...]

Ik ben rustig. Jij stelt alleen een vraag, maar de komende periode gaan honderden anderen ook soortgelijke vragen stellen en dat grotere plaatje kan na al die jaren weleens vervelend worden. Als ik nu mijn telefoon browser open krijg ik eerst suggesties van nieuwsberichten en raad eens? Dat zijn soortgelijke nieuwsberichten waarin mensen weer koersen zitten te voorspellen en er gaan mensen weer intrappen en daarna klagen dat crypto klote is.

Dus goed dat je het hier checkt, no hard feelings, maar ik hoop dat wij als mensheid wat minder op websites en influencers kunnen afgaan die andere bedoelingen hebben dan je correct te informeren en allemaal gewoon ons eigen plan gaan trekken. Niemand kan een koers voorspellen, het is een kwestie van je eigen conclusies trekken en keuzes maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Lazyke schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:59:
[...]

Absoluut, altcoins zijn the way to go.
Je vermogen beschermen tegen inflatie kan je met bitcoin, maar als je wil rijk worden moet je echt wel wat meer risico nemen
Hou nou alsjeblieft op zeg.

BTC van 16k naar 86k in twee jaar tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
[...]

Wat is afkoelen. Elke 1% daling in BTC is 5% daling in alts op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

Alpina schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:57:
[...]

ye AAVE was LEND.. man.. als ik toen ook maar 1 ETH had ingeslingerd in de ICO toentertijd.. zat ik waarschijnlijk niet hier en had een andere pad bewandeld

1 LEND = 0.0173 USD (0.00004 ETH)
1 ETH = 25,000 LEND
every 100 LEND will be converted to 1 AAVE

250 AAVE met 1 ETH

125k [500/st] met 1 ETH [eind 2017] vorige top [2021].. wel 4 jaar hodlen

[ Voor 22% gewijzigd door Aeronaut op 13-11-2024 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Ik las hier berichten dat we vannacht 90k zijn aangetikt maar ik zie dat nergens terug. Coingecko zegt dat ook niet.

Dus waar staat die 90k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-06 23:21

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Wispe schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:03:
Ik las hier berichten dat we vannacht 90k zijn aangetikt maar ik zie dat nergens terug. Coingecko zegt dat ook niet.

Dus waar staat die 90k?
https://bitcoinity.org/markets
90.10

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lazyke
koelebobes schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:57:
[...]

Ik weet niet welke hopium jij in je aderen hebt zitten maar gimme that... 5K staat voor mij in de boeken maar 10K?

[Afbeelding]
Nadat btc zijn top bereikt, is het aan eth, dat is hoe het ging in het verleden. 10k is redelijk conservatief, dat is gewoon iets meer dan het dubbele van de vorige ath.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Dus waar staat die 90k?
Denk dat het niet met spot was, hier bijv. MEXC futures wel gisterochtend 8:00, maar vannacht net niet. Kan op een andere exchange weer anders zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YzgciiVwmclcrdLMwv3s0pvjnmU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sy0x86C0EJlQJeV50DrMzNVa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Aeronaut schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:03:
[...]

ye AAVE was LEND.. man.. als ik toen ook maar 1 ETH had ingeslingerd in de ICO toentertijd.. zat ik waarschijnlijk niet hier en had een andere pad bewandeld

1 ETH = 25,000 LEND
I was there. Was mijn eerste alt _O- maar ben niet verder gegaan met aave. Pijnlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 12:49

Dus waar staat die 90k?
Bij mij heeft ie hem ook zeker aangetikt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hUrTIIwMy3SxMDNAYSb5aEvhTS8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jYjdPcXT8auwoZTJfIKDET6F.png?f=fotoalbum_large

Maar uiteraard is dat toch afhankelijk van de exchange...

[ Voor 4% gewijzigd door TakutoRadiance op 13-11-2024 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
Alpina schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:57:
[...]

Klopt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
Gisteravond de eerste inflow van vrienden gehad die nu.nl berichten van bitcoin delen en vragen waar je dit zoal kunt kopen daarna (zonder advies) alts zoals BC, PEPE en FLOKI inslaan... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
bones schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:02:
[...]

Haha je kijkt denk ik teveel youtube crypto videos. In deze bullrun mag je blij zijn als eth de 4500 gaat halen denk ik.
Ik kijk letterlijk geen enkele youtube videos, ik doe mijn eigen onderzoek.
Maar leuk om te weten dat youtube mijn onderzoek bevestigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Dit is eerder maximale domheid. Daarnaast is er geen wet- en regelgeving die het helpen herstellen van gebruikers assets uit een door het Project gerunde smart contract niet toestaat.
Indien ze geen eigenaar meer zijn van het contract is het een ander verhaal en makkelijker te weigeren maar dit is gewoon een verkapte "het is ons teveel moeite" aangezien je naast het technische aspect ook tekst en uitleg moet geven. 8)7

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

keanu_ schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:08:
Gisteravond de eerste inflow van vrienden gehad die nu.nl berichten van bitcoin delen en vragen waar je dit zoal kunt kopen daarna (zonder advies) alts zoals BC, PEPE en FLOKI inslaan... :')
Dit is toch wel het meest trieste aspect van elke bullrun die telkens terug blijft komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-05 08:09
jvel92 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 09:58:
[...]

Totaal niet mee eens, L2's zijn weer onveiliger. Dus dat is een afweging veiligheid / snelheid die je niet wilt maken en die andere chains beter oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Lazyke schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:09:
[...]

Ik kijk letterlijk geen enkele youtube videos, ik doe mijn eigen onderzoek.
Maar leuk om te weten dat youtube mijn onderzoek bevestigt :P
Waar haal je je informatie vandaan dan? En voor welke experts in the field heb je respect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Aeronaut schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:03:
[...]

1 ETH = 25,000 LEND
every 100 LEND will be converted to 1 AAVE

250 AAVE met 1 ETH

125k [500/st] met 1 ETH [eind 2017] vorige top [2021].. wel 4 jaar hodlen
Even in de krochten van mijn mail terug gekeken. Zou iets van 20 AAVE zijn geweest. Valt gelukkig nog te overzien. Had ook niet met die ico meegedaan kwam pas eind 2017 kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Liberteh schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:12:
[...]

Waar haal je je informatie vandaan dan? En voor welke experts in the field heb je respect?
Ik gok ene Richard Heart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb gisteren gepraat met een lokale ondernemer uit mijn dorp, hij heeft toen BTC rond de 25k ( voor de ETF ) 3 BTC gekocht

Ik heb met hem gepraat en hem het advies gegeven om rustig aan een beetje af te romen en winst veilig te stellen. De man komt net binnen en verteld mij dat hij zijn 3 BTC heeft gemarket sold...

Broeder je bent een held <3 WAGMI

BTC €96.871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
Knip. Denk er even goed over na of je wel op deze weg door wil gaan, je hebt in het verleden iets beloofd en toegezegd, alweer vergeten?

[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 13-11-2024 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Rijk of Rekt?

[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 13-11-2024 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Road-runner83
YES schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:01:
[...]

Ik heb ook enorm winst gemaakt met een alt coin. Het kan zeker.

Waar het om gaat en wat de meesten in dit topic ook stoort, is dat bij dit soort vragen, degene die hem stelt vrijwel nooit toelicht waarom hij/zij zélf denkt dat het een goed idee is. De meesten halen dan een website, influencer of andere subjectieve/dubieuze bron aan. Vaak weet diegene niet eens dat de bron dubieus of op zijn minst biased is.

Ik heb ergens eind 2020 zitten lezen over een alt coin waarvan ik dacht, dat is wel een leuke. Toen ben ik puur en alleen naar de use case gaan kijken en of me dat een valide verhaal leek. Ik dacht toen, ja dit klopt wel. Heb het ingeslagen en dat muntje ging naar de maan. Met dikke winst verkocht. Super mooi natuurlijk.
Kijk ik twee jaar later nog eens, koers lekker laag, ik denk: misschien weer eens inslaan. Even nog het project bekijken. Blijkt de use case compleet gedraaid te zijn, het origineel werkte blijkbaar toch niet maar het muntje moest toch in leven blijven dus verzonnen ze gewoon een nieuw/ander verhaal.
Hieruit blijkt dus dat ik gewoon 100% geluk heb gehad, er zijn (waarschijnlijk) meer mensen in dat verhaal van de originele use case getrapt, wat uiteindelijk helemaal niet haalbaar bleek en er werd zo een nieuw verhaal verzonnen.

Daarom, pak BTC op het juiste moment op, of pas DCA toe, en je zal ook prachtige winsten maken. Met alts is de kans zo groot dat je op je bek gaat. Als je al een hele tijd in crypto zit en veel met alts doet herken je wellicht op het juiste moment muntjes die op een hype mee kunnen liften, maar dan hoef je inmiddels hier zeker geen validatie meer te komen vragen :)
Thanks voor je uitgebreide post, hier kan ik wel wat mee :). Ik heb inderdaad ook geluk gehad met AAVE. Eind 2016 ingestapt met een stuk of 10 crypto munten waarvan wel het meeste in BTC en ETH en de rest puur voor de gok. Na eerst een flinke stijging heb ik daarna jaren verlies gestaan. Toen in 2021 de boel flink omhoog ging (en dus vooral AAVE) besloten om uit te stappen. Was met AAVE slim maar met BTC niet haha.

Daarna ben ik in aandelen gestapt en ETF's. 1 aandeel is mislukt dus dat had ook zo een altcoin kunnen zijn waarschijnlijk ;) maar meeste in ETF's en dat gaat ook wel goed.

Maargoed net als iedereen ben je op zoek naar die munt die 1600% (of wellicht was het zelfs meer) kan stijgen ;).

Ik lig er nu alweer even uit maar zal eens kijken wat DCA betekent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Oh laat maar, reactie op weggemod bericht.

[ Voor 92% gewijzigd door YES op 13-11-2024 10:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-06 18:05
Lazyke schreef op woensdag 13 november 2024 @ 06:04:
[...]

HEX 400% gestegen op een maand _/-\o_ nieuwe all time highs coming ;)
Geen idee waar jij je data vandaan haalt maar ik zie -17% op de maand en -70% op het jaar.
Klassiek 'last bullrun' muntje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ufwyo5vH9PRzec1iER9TifXyvc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UFZUccAc2TbKpovWeraFEhq9.png?f=fotoalbum_large

Zelfde als hierboven: last bullrun

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Road-runner83 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:21:
[...]

Thanks voor je uitgebreide post, hier kan ik wel wat mee :).
Geen probleem :)
Maargoed net als iedereen ben je op zoek naar die munt die 1600% (of wellicht was het zelfs meer) kan stijgen ;).
En juist die zoektocht is de ideale basis om keihard nat te gaan. BTC cycles zijn voorspelbaarder, kijk maar eens rond welke maanden/jaren BTC zijn bodem bereikt in een cycle. Het staat niet vast maar is tot nu toe betrouwbaar gebleken. Sinds november '22 is BTC ook gewoon 5 keer over de kop gegaan. Het kan idd zijn dat een alt veel vaker gaat, maar als je met een leuk bedrag op het juiste moment in BTC zit, zit je m.i. veel veiliger en dus beter.
Ik lig er nu alweer even uit maar zal eens kijken wat DCA betekent :+
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Lazyke schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:18:
Als je inflatie wil verslaan, dan is bitcoin is een super goede coin.
Als je rijk wilt worden, dan moet je in altcoins zitten met een klein deel van je portfolio.
Dit is mijn persoonlijke mening, Taro
Klein is op zich een goede richting voor wat diversiteit in je pf.

Hier 7 grotere meme alts die 19% innemen. Maar dat is niet voor longterm, ik probeer de winst in dec te vangen, ik sta nu gemiddeld 20% ongeveer in de plus. Ik ben heel benieuwd of de 300-400% haalbaar is. En zo niet, dan niet.

Een collega van me weet het ook wel te vertellen. Komt vrolijk elke dag met z'n shilling spree over z'n ultimate shitcoins en dat dat hem rijk zal maken (waar hij vaak bij vertelt dat ie weer bij 1 teringhard rekt is terwijl ie bij sommige er een maandsalaris in gooit :') ). En ook helemaal geen BTC voor een wat stabieler PF.

Ik heb 'zijn' WOO eens geprobeerd, maar bij 5% winst maar verkocht, weg met die meuk. Op BODEN ben ik ook 99% rekt gegaan. Dat is echt all the way risico casino schieten.

Ik ben te conservatief om veel risico te nemen, ik moet altijd een soort van safehaven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
Knip, kijk ook eens kritisch naar je eigen handelen. Veel succes in deze bullrun iedereen!

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 13-11-2024 10:34 ]

Pagina: 1 ... 176 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!