:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jwxCOeNLtGpIRbTmWFtsTW0M.gif?f=user_large)
Reet hikes
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Moon waarschijnlijk!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Wat dan?TakutoRadiance schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:29:
[...]
Ik rij dus al mijn jongensdroom auto, maar begin dus ook na te denken over wat luxers met inderdaad stoelverwarming/ventiliatie en stuurverwarming en al dat soort niet nodige maar toch zeer prettige extra'sDat wat je zegt over het serieuze stuurwerk en een swamp-back is zo enorm herkenbaar, dus die geventileerde stoelen zijn eigenlijk zelfs een must.
Huidig: Mitsubishi Lancer Evo X
De Hyundai ioniq 5 N tovert wel een glimlach op je gezicht hoor. De familie kan ook nog meeTakutoRadiance schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:04:
[...]
Toekomst: Lexus RCF of Acura NSX, maar begin ook wel meer naar de elektrische auto's te neigen merk ik, dus niets is nog zeker
[ Voor 4% gewijzigd door souljah1h op 13-08-2024 17:20 ]
Hoe is dit fomo? Als de laatste grafiek de vorige 2 moet volgen, moeten we blijkbaar nog 1 jaar wachten op een significante stijging... Het gestuiter tegen die witte lijn geeft ook niet heel veel vertrouwen als ik 't zo zie.Moiety schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:12:
Even wat fomo vanuit mijn vakantieadres:
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Ray_ op 13-08-2024 17:21 ]
Ik zie wel een stijging vanaf 2025. Dat is nog een halfjaar.Ray_ schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:20:
[...]
Hoe is dit fomo? Als de laatste grafiek de vorige 2 moet volgen, moeten we blijkbaar nog 1 jaar wachten op een significante stijging... Het gestuiter tegen die witte lijn geeft ook niet heel veel vertrouwen als ik 't zo zie.
[/pessimist]
Dat gestuiter heet consolideren. En hoe langer dat voortzet, hoe hoger de uitbarsting naar boven. Toch?….. Toch?Ray_ schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:20:
[...]
Hoe is dit fomo? Als de laatste grafiek de vorige 2 moet volgen, moeten we blijkbaar nog 1 jaar wachten op een significante stijging... Het gestuiter tegen die witte lijn geeft ook niet heel veel vertrouwen als ik 't zo zie.
[/pessimist]
Als je anders kijkt kun je het ook zien alsof de parabolische run al geweest is.Moiety schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:32:
[...]
Dat gestuiter heet consolideren. En hoe langer dat voortzet, hoe hoger de uitbarsting naar boven. Toch?….. Toch?
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Idd. Nu je het zegt. Daar gaan mijn goedgeluimde vakantiestemming. Ik bestel de sterkste lokale drank die ze hier hebben en ga in mijn trainingsbroek op de bank voor de tv liggen.Coldcat schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:35:
[...]
Als je anders kijkt kun je het ook zien alsof de parabolische run al geweest is.
Ik had een model 3 performance en nu een taycan, maar is toch niet hetzelfdeTakutoRadiance schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:04:
[...]
Toekomst: Lexus RCF of Acura NSX, maar begin ook wel meer naar de elektrische auto's te neigen merk ik, dus niets is nog zeker
Bull Run has started today. pic.twitter.com/q7Qd7tXPz5
— Sensei (@SenseiBR_btc) 12 augustus 2024
JUST IN: $2 billion worth of Mt. Gox #Bitcoin has just been moved by BitGo. pic.twitter.com/wEA6IL0Vxh
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 13 augustus 2024
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
#XRP #XRPCommunity
— Ashley PROSPER (@AshleyPROSPER1) 12 augustus 2024
We keep telling you XRP is the one. But you just won't listen. Maybe some of these quotes will help you see the truth.
👇
Brad Garlinghouse
"XRP is a bridge currency. We believe it has the potential to reduce liquidity costs and enable faster, lower-cost…
All the weaker than expected inflation data/jobs etc. just means that central banks are going to start going back to looser monetary policy soon.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 13 augustus 2024
This is why I think #BTC dominance will top before EOY.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Deze wordt em wss voor mij. Elektrisch met emotie. Maar geen trekhaak voor de trekhaakkoffer… zo blijven we bezigsouljah1h schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:15:
[...]
De Hyundai ioniq 5 N tovert wel een glimlach op je gezicht hoor. De familie kan ook nog mee
[ Voor 9% gewijzigd door Aeronaut op 13-08-2024 18:10 ]
TACO speelt met mn Privé
Moiety schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:12:
Even wat fomo vanuit mijn vakantieadres:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 13-08-2024 18:17 ]
Zero.
Pelox schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:17:
[...]
[Afbeelding]
Max 100k dus.
Met de hand getekend op mijn vakantieadres.
Heb je geen leukere plaatjes?Pelox schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:17:
[...]
[Afbeelding]
Max 100k dus.
Waarom dat dan? Ik rapparteer jou post bij deze
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vulgair. Dit is een beschaafd forum. Jouw post ook gerapparteerd voor het maken van een vals rappart.anti elppa schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:34:
[...]
Waarom dat dan? Ik rapparteer jou post bij deze
Als je DAT vulgair vindt, dan zegt dat meer over jou.Wispe schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:35:
[...]
Vulgair. Dit is een beschaafd forum. Jouw post ook gerapparteerd voor het maken van een vals rappart.
Off-topic, daarvoor hebben we een btc topic.tomtom901 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:41:
Even tussendoor, best mooie prijsactie op BTC
knakworst schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:41:
[...]
Off-topic, daarvoor hebben we een btc topic.
Gerapparteerd voor het toejuichen van een reactie waarin iemand een klacht plaatst die gewoon via de rappart-functie had moeten gaan.
Gerapparteerd voor het overtreden van de tweede bullet point.Playa del C. schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:43:
[...]
Gerapparteerd voor het toejuichen van een reactie waarin iemand een klacht plaatst die gewoon via de rappart-functie had moeten gaan.
Werd tijd.knakworst schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:47:
Maar de koersen doen weer wat. We kunnen het echt weer over btc en shitcoins discussiëren.
Ik probeerde het maar werd gerapparteerdknakworst schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:47:
Maar de koersen doen weer wat. We kunnen het echt weer over btc en shitcoins discussiëren.
Het is die tijd van het jaartomtom901 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:49:
[...]
Ik probeerde het maar werd gerapparteerd
Mietjespletter schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:56:
@allen jullie beginnen wel op Mietjes te lijken.
[Afbeelding]
Groet 🤔
TACO speelt met mn Privé
die kop spreekt boekdelenknakworst schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:56:
[...]
Het is die tijd van het jaar
[Afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 13-08-2024 19:05 ]
Pelox schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:17:
[...]
[Afbeelding]
Max 100k dus.
Afgaand op de verslechterende spelling van het woord in kwestie begint dit een beetje hier op te lijken:
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
@FrambozenTaart op "vakantie" in Duitsland.. toeval?FrambozenTaart schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:14:
Godverdomme, wel weer een pump.
Had een restaurant afgebeld want het leek weer allemaal niks...
Nu die hele Duitse kutcamping blauw aan het stoken met goedkope saucijzen.
[Afbeelding]
Laat ze maar voelen dat het tokkie gajes uit Friesland er is.
En als ze komen zeiken, hop, bierfles in de nek.
Zero.
Je moet die aansteker van de bruna even uitproberen voor je op vakantie gaat. Stel dat hij het niet doet, die worstjes koud eten raak je van aan de dunne en dat is heel matig op een camping.Pelox schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:40:
[...]
@FrambozenTaart op "vakantie" in Duitsland.. toeval?
[Afbeelding]
De auto rekke bot skansearre!?!?Pelox schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:40:
[...]
[Afbeelding]
Maktub
Ik wilde natuurlijk wel een beetje de draak steken met jetomtom901 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:25:
[...]
Meer jongensdroom dan midlifecrisis maar verder on point
Die gek had ook nog een labrador die even verhaal wou komen halen.Pelox schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:40:
[...]
[Afbeelding]
Buma in mn zak, Ik heb Buma in mn zak!Pelox schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:40:
[...]
[Afbeelding]
Weet je wat het is, andere mensen braaien saucijzen op de camping, en zoiets is voor mij peak happiness. Ieder zijn dingelektriekert schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:53:
[...]
Ik wilde natuurlijk wel een beetje de draak steken met je![]()
Die auto is toch echt boven mijn budget
tomtom901 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:09:
[...]
Weet je wat het is, andere mensen braaien saucijzen op de camping, en zoiets is voor mij peak happiness. Ieder zijn ding
Daar heb je allang weer kak van gemaakt.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:11:
van het weekend deze jongen gegeten![]()
[Afbeelding]
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:11:
van het weekend deze jongen gegeten![]()
[Afbeelding]
Moiety schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:13:
[...]
Excuses, ik snap dat je de voorkant wil. Maar AI maakt er dan zo’n Nerdy plaatje van:
[Afbeelding]
Met gekke vingers
Het mooiste is natuurlijk een blote kofferbakpoppie over je knieën in een dikke Porsche met 280 ervoor op de autobahn, en terwijl je x100 Bitcoin long 5k% in de plus schiet een dikke lijn sos van die perfecte billen tikken.tomtom901 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:09:
[...]
Weet je wat het is, andere mensen braaien saucijzen op de camping, en zoiets is voor mij peak happiness. Ieder zijn ding
Absoluut!FrambozenTaart schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:24:
[...]
Maar saucijsjes braaien is ook mooi werk.
Wat zat er in je worstjes?FrambozenTaart schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:24:
[...]
Het mooiste is natuurlijk een blote kofferbakpoppie over je knieën in een dikke Porsche met 280 ervoor op de autobahn, en terwijl je x100 Bitcoin long 5k% in de plus schiet een dikke lijn sos van die perfecte billen tikken.
Maar saucijsjes braaien is ook mooi werk.
Ik ben ergens wel blij dat die rustige kleine dingen ook heb leren waarderen, constant vol gas op het leven moet je overlaten aan de jeugd![]()
Of je gaat door als een leeuw maar dan piek je te vroeg
TACO speelt met mn Privé
Twee jaar geleden verkocht voor € 550 en dat in een magisch internetmuntje met dezelfde kleur geduwd. Heeft me een hoger rendament opgeleverd.FrambozenTaart schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:44:
Heb zelf deze Porsche op het oog;
[Afbeelding]
Moet mijn complete PF nog wel even ×10.
Toch mooi he, 9 bankjes voor een stuk Lego maar dan wel weer met droge ogen de rente naar beneden willen klappenmagneticdogs schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:02:
[...]
Twee jaar geleden verkocht voor € 550 en dat in een magisch internetmuntje met dezelfde kleur geduwd. Heeft me een hoger rendament opgeleverd.
FrambozenTaart schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:04:
[...]
Toch mooi he, 9 bankjes voor een stuk Lego maar dan wel weer met droge ogen de rente naar beneden willen klappen![]()
Deze wereld blijft me verbazen.
Op mijn weg naar een ekte Porsche heb ik die lego versie al in de pocket. Waarom is simpel: tis een Porsche in knaloranje. Bitcoin kleur approved.FrambozenTaart schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:44:
Heb zelf deze Porsche op het oog;
[Afbeelding]
Moet mijn complete PF nog wel even ×10.
In this video, I discuss the upcoming potential parabolic bull run for Bitcoin by analyzing both long-term and short-term price movements. I start by zooming out on the weekly chart to compare current Bitcoin patterns to those from previous cycles, focusing on the similar setups that often lead to massive breakouts. I then dive into the short-term catalysts that might trigger this bull run, while also considering possible short-term downside risks. Throughout, I emphasize the importance of patience and the need to stay prepared for various scenarios as we navigate these exciting market movements.
Je hebt gewoon een volle blaas. Leeglopen die handelelektriekert schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 06:21:
Goedenmorgen allen!
Vandaag komen de godcandles,
Ik voel het aan mn water
TACO speelt met mn Privé
Ik mis het goddelijke aspect of het kaarsige of het groene of crypto gerelateerd.
TACO speelt met mn Privé
Ben jij meer een borstenman @Aeronaut ?Aeronaut schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 07:06:
[...]
Ik mis het goddelijke aspect of het kaarsige of het groene of crypto gerelateerd.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
6 cent incoming?elektriekert schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 06:21:
Goedenmorgen allen!
Ik voel het aan mn water
Stack Sats
Ah ja dat geloof ik zeker, ziet er geinig uit. Voorkeur gaat echter naar sedan/coupesouljah1h schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:15:
[...]
De Hyundai ioniq 5 N tovert wel een glimlach op je gezicht hoor. De familie kan ook nog mee
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Sexuele voorkeur houd ik lekker voormezelf
TACO speelt met mn Privé
Ioniq 6 N / RN22E concept - Mid 2025 releaseTakutoRadiance schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 07:36:
[...]
Ah ja dat geloof ik zeker, ziet er geinig uit. Voorkeur gaat echter naar sedan/coupeZou erg dik zijn als ze dat in de stijl van de Ioniq 5 N zouden maken
TACO speelt met mn Privé
Aeronaut schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 08:00:
[...]
Sexuele voorkeur houd ik lekker voormezelf![]()
Aaai, thanks voor de tip maar nee, dat is net een platgeslagen beatleAeronaut schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 08:01:
[...]
Ioniq 6 N / RN22E concept - Mid 2025 release
Doing the @realDonaldTrump Space at my friend’s ranch in Wyoming pic.twitter.com/5kz6a3moC5
— Elon Musk (@elonmusk) 13 augustus 2024
In de comments onder deze video heeft iedereen het over NVDA maar is dit wel legit? Ik vind er maar bar weinig van en iedereen kan een websiteje oprichten met het nvidia logo en linken naar de terms van nvidia.
Niet intrappen, dat wordt vanuit bepaalde Telegram groepen opgestart om een nieuwe shitcoin overal te shillen. In dit geval onder dit filmpje. Heb letterlijke elke nieuwe shitcoin zo al voorbij zien komen.loewie1984 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:49:
[...]
In de comments onder deze video heeft iedereen het over NVDA maar is dit wel legit? Ik vind er maar bar weinig van en iedereen kan een websiteje oprichten met het nvidia logo en linken naar de terms van nvidia.
Het wordt iig aardig gechilled, dacht even dat ik last kreeg van fomo.
Iemand die hier iets serieus over kan roepen of meer info heeft buiten de propaganda op de website zelf?
Excuus, het waren volle darmenAeronaut schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 07:00:
[...]
Je hebt gewoon een volle blaas. Leeglopen die handel
Nieuw op Youtube? Dat zijn nou bots...loewie1984 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:49:
[...]
Het wordt iig aardig geshilled, dacht even dat ik last kreeg van fomo.
Iemand die hier iets serieus over kan roepen of meer info heeft buiten de propaganda op de website zelf?
elektriekert schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 06:21:
Goedenmorgen allen!
Ik voel het aan mn water
Voor jou en de newbies die dit lezen, hierbij aankoopadvies welke crypto je deze bullrun wel en niet moet kopen:loewie1984 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 09:49:
[...]
Het wordt iig aardig geshilled, dacht even dat ik last kreeg van fomo.
en mocht je deze volledig onder de knie hebben, dan mag je naar level 2El Caballero schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 10:31:
[...]
Voor jou en de newbies die dit lezen, hierbij aankoopadvies welke crypto je deze bullrun wel en niet moet kopen:
[Afbeelding]
NEW: 🇺🇸 Major banks buying #Bitcoin ETFs-
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 14 augustus 2024
$2.8 trillion Goldman Sachs
$1.4 trillion Morgan Stanley
$600 billion Wells Fargo
Are you paying attention? 🚀 pic.twitter.com/eDEwtw0asp
[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 14-08-2024 12:55 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq