[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 165 ... 250 Laatste
Acties:
  • 945.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-07 14:23
Ik ben dus een type die al maanden overtuigd is dat Trump gaat winnen en bitcoin gaat knallen, maar niet ingestapt ben :P. (gedoe met veiligheid en beste offline bewaren etc. hield me tegen).Wat denken jullie komt hier binnen korte termijn nog een correctie op of beter nu instappen? (Mijn visie is dat bitcoin uiteindelijk nog veel hoger gaat, dus probleem is niet dat er een keer correctie komt, meer of er een theorie is waarom die correctie binnenkort zal komen.) maargoed iedereen is sowieso wel verrast dat het zo snel zo hard gaat :). Voor de instappers en diegene ie allang hoddlen, proficiat!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 13:01

WhySoSerious

Be the change.

Joel22 schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:55:
Ik ben dus een type die al maanden overtuigd is dat Trump gaat winnen en bitcoin gaat knallen, maar niet ingestapt ben :P. (gedoe met veiligheid en beste offline bewaren etc. hield me tegen).Wat denken jullie komt hier binnen korte termijn nog een correctie op of beter nu instappen? (Mijn visie is dat bitcoin uiteindelijk nog veel hoger gaat, dus probleem is niet dat er een keer correctie komt, meer of er een theorie is waarom die correctie binnenkort zal komen.) maargoed iedereen is sowieso wel verrast dat het zo snel zo hard gaat :). Voor de instappers en diegene ie allang hoddlen, proficiat!
Dankjewel voor het bewijzen van time in the market beats time to the market

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

knakworst

Get more sats!

Dca.

Correctie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AhYURC2nxoLSQAB9zDHtm0vX4tM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1UPguGFzfHWU6ICCpHNJ06N7.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:33
Madelon Vos staat belend om de dips te voorspellen, er zal zeker een correctie komen de vraag is alleen wanneer, gewoon even geduld hebben, moeilijk om een bodem te gaan voorspellen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 11-11-2024 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:38

tomtom901

Moderator General Chat
DCA, of op een correctie kopen, maar nu niet blind achter die groene kaarsen aan rennen. Betekent wel dat je de komende dagen / weken scherp moet zijn, en je fiat klaar moet hebben, want dips die komen worden snel opgekocht, maar ze zijn er wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:46
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Het had wat pogingen nodig, maar ik mag naar binnen, transactie geslaagd. Fee is nog bijzonder laag btw!

[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 11-11-2024 21:02 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
WhySoSerious schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:56:
[...]

Dankjewel voor het bewijzen van time in the market beats time to the market
Oh helemaal eens hoor. Het was luiheid om nog te wachten met instappen, terwijl ik wist dat 6 november natuurlijk een bijzonder moment kon zijn voor bitcoin. Nouja dat het zo hard zou gaan. Maargoed aangezien ik verwacht dat bitcion een blijvertje is stap ikdenk nu maar in :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
tomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:58:
[...]

DCA, of op een correctie kopen, maar nu niet blind achter die groene kaarsen aan rennen. Betekent wel dat je de komende dagen / weken scherp moet zijn, en je fiat klaar moet hebben, want dips die komen worden snel opgekocht, maar ze zijn er wel.
Ja dat bedoel ik dat ie ff een 1000 euro lager staat is toch mooi meegenomen :P. Nouja advies via welke 'provider' ik beste kan doen. Heb nu een Kraken account aangemaakt, maar is niet de goedkoopste. Ik viind het wel een prettige interface.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-07 14:36
SP500 + 0,05%. BTC +7,42%. Zaliiiig

[ Voor 5% gewijzigd door cooLopke op 11-11-2024 21:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:55
Joel22 schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:01:
[...]

Ja dat bedoel ik dat ie ff een 1000 euro lager staat is toch mooi meegenomen :P. Nouja advies via welke 'provider' ik beste kan doen. Heb nu een Kraken account aangemaakt, maar is niet de goedkoopste. Ik viind het wel een prettige interface.
Die 1000 lager kan ook ineens 20.000 lager zijn en in 2 dagen weer herstellen.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Dipjes van 30%. Maar dat kan ook van 110 tot 80 zijn. En dan fomo je er op 109 in omdat je denkt de dip komt niet meer. Daarom dca.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Kraken is wel redelijk, Bybit is ook oke.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:10

Coldcat

HODL

Een ruime week geleden in ditzelfde forum:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYtJ6wcUYQKgyA2UeSMqO1DNlOw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tRizGrPuUANAPq8wbwtGWg58.png?f=user_large

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
Pelox schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:02:
[...]

Die 1000 lager kan ook ineens 20.000 lager zijn en in 2 dagen weer herstellen.
Ook waar ik moet gewoon een keer de markt op :P. Achja lekker saai passief beleggen is ook geen ramp. Ondertussen lurk ik hier zonder stress al maandjes mee. Is ook een leuke hobby alleen word je er minder rijk van. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ben je ook een type dat als Bitcoin inmiddels 100k heeft aangetikt nog steeds aan de zijlijn staat? Wil je daadwerkelijk instappen of blijf je eigenlijk liever veilig aan de zijlijn staan? Beide is prima he, maar ik ken iemand die constant redenen heeft om niet in te stappen en als je doorvraagt diep van binnen liever het geld op de rekening laat staan, vraag jezelf even af wat je nou daadwerkelijk wil. Als je immers overtuigd bent dat Bitcoin nog veel hoger gaat, dan maakt het moment van uitstappen nu niet zoveel meer uit, het blijft toch gokken. Anders stap je in 5-10 kleinere stappen verspreid in ipv ineens helemaal?

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+22 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
knakworst schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:03:
[...]

Dipjes van 30%. Maar dat kan ook van 110 tot 80 zijn. En dan fomo je er op 109 in omdat je denkt de dip komt niet meer. Daarom dca.
mmm dat is ook wel een goede strategie :) .

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Goedenavond, heb ik nog wat gemist vandaag? Ben de hele dag op het water geweest zonder charts. (Harde wind en regen. Maar je bent roofmeister of niet.) @Coldcat ik heb de nieuwe vid van Cred gezien. Ik heb veel respect voor hem en de vorige 4x had hij helemaal gelijk toen we van de bovenkant van het kanaal de onderkant weer gingen opzoeken. Echter als je nu nog volhoudt dat dit een corrective move is dan ben je gewoon koppig. Ik vind het jammer dat hij niet gewoon aangeeft dat het nu toch anders is gegaan dan verwacht. Ik geloof nog steeds in de data die hij gebruikt en presenteert. Maar nu heeft de seasonality, fomo en de dikke inflows bij de ETF's het gewoon overgenomen. Ik sluit het zeker niet uit dat we van 97k een -50% doen en onder de 50k belanden. Maar dat heeft niets met zijn gelijk te maken al gaat hij dat wel claimen natuurlijk.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:04
Tis ook een beetje denk ik dat iedereen het sentiment wel aanvoelde (dat Trump ging winnen) maar dan moet het ook nog bewaarheid worden en moet je de middelen hebben om er wat mee te doen.

Vaak is het ook dat wat voor je ligt, kijk je overheen.

@Taro ik was oprecht benieuwd zojuist of er nog iemand ingestapt was, maar begrijp nu dat dat niet hoort. Anyways ik zit erin en kijk wel even waar het schip strand. Het tempo waarin het orderbook wordt opgegeten tot 0,19/0,20 cent stemt me hoopvol en ben benieuwd of we dat nog gaan zien. Er is een opwaartse trend gaande maar dat is natuurlijk zo weer tenietgedaan wanneer BTC dipt.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nou, doe ook maar weer die ATH dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07 15:23
Joel22 schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:05:
[...]

Ook waar ik moet gewoon een keer de markt op :P. Achja lekker saai passief beleggen is ook geen ramp. Ondertussen lurk ik hier zonder stress al maandjes mee. Is ook een leuke hobby alleen word je er minder rijk van. ;)
Toch moet ik even zeggen dat veel mensen hier nu jolig doen omdat ze dus inderdaad in de bear zijn ingestapt. Dan maakt een dip van 20K heel weinig uit, je staat toch dik in de winst. Ik weet niet wat je van plan bent maar nu instappen en 20% van je inleg zien verdampen in 2 weken kan stressvol zijn, je denkt dat het afgelopen is. Bij kleine bedragen maakt het weinig uit en win je minder, bij grote bedragen kan het je plan beïnvloeden. Heb je vast al over nagedacht, wilde het gewoon even zeggen, vorige bull zijn hier meer mensen geweest die foute beslissingen hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
Taro schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:07:
[...]

Ben je ook een type dat als Bitcoin inmiddels 100k heeft aangetikt nog steeds aan de zijlijn staat? Wil je daadwerkelijk instappen of blijf je eigenlijk liever veilig aan de zijlijn staan? Beide is prima he, maar ik ken iemand die constant redenen heeft om niet in te stappen en als je doorvraagt diep van binnen liever het geld op de rekening laat staan, vraag jezelf even af wat je nou daadwerkelijk wil. Als je immers overtuigd bent dat Bitcoin nog veel hoger gaat, dan maakt het moment van uitstappen nu niet zoveel meer uit, het blijft toch gokken. Anders stap je in 5-10 kleinere stappen verspreid in ipv ineens helemaal?
Je hebt me goed door :). Ik weet het niet zeker.
Ik ben ene kant erg optimistisch over de toekomst voor Bitcoin. Alleen de veiligheid rondom bitcoin vind ik echt een ding en offline bewaren vond ik best ingewikkeld.

Dus het is meer de onzekerheid of bitcoins echt veilig staan (en neit gesteolen worden etc) dat houdt me tegen. Ik zal mij daar dus nog eens rustig in moeten verdiepen. Als ik gewoon zoals bij de giro een order kon plaatsen, had ik het allang gedaan. Mis gewoon zo'n saaie Nederlandse interface als meesman waar ik lekker een maandelijks ordertje aanzet. Ja heel stom, i know. Maar dat is het dus wel een beetje. Nouja goed dat je ff doorsteekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:35
87k

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

87K _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Hop, 87k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
Sluw schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:10:
[...]

Toch moet ik even zeggen dat veel mensen hier nu jolig doen omdat ze dus inderdaad in de bear zijn ingestapt. Dan maakt een dip van 20K heel weinig uit, je staat toch dik in de winst. Ik weet niet wat je van plan bent maar nu instappen en 20% van je inleg zien verdampen in 2 weken kan stressvol zijn, je denkt dat het afgelopen is. Bij kleine bedragen maakt het weinig uit en win je minder, bij grote bedragen kan het je plan beïnvloeden. Heb je vast al over nagedacht, wilde het gewoon even zeggen, vorige bull zijn hier meer mensen geweest die foute beslissingen hebben gemaakt.
Nee het zou gaan om 'reservegeld' die ik heel lang zou willen laten staan. Ja als ik al ons geld erin steekt zou ik meer winst kunnen pakken, maar wil ook nog rustig slapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

tomtom901 schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:10:
Nou, doe ook maar weer die ATH dan
De vorige was toch alweer een uur oud...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:24
Joel22 schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:10:
[...]

Als ik gewoon zoals bij de giro een order kon plaatsen, had ik het allang gedaan. Mis gewoon zo'n saaie Nederlandse interface als meesman waar ik lekker een maandelijks ordertje aanzet.
Klinkt als Bitvavo, en dan kun je je maandelijkse order nog automatiseren ook.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 24-07 22:00
10k candle vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat was ook alweer de site waar je verschillende traders kon vergelijken op prijs en fees? Bij coinmarketcap zie ik het niet staan (of ik kijk verkeerd)

[ Voor 25% gewijzigd door Eusebius op 11-11-2024 21:13 ]

==
hoi

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Nu instappen is inderdaad zeer risicovol. Ja, het kan nog veel hoger.

Maar het kan ook omlaag.

Het beste moment om in te stappen is altijd wanneer niemand het nog over Bitcoin heeft en alle hoop en glorie zijn verdampt. Dat is wanneer je aankopen doet, en de mensen negeert die zeggen dat het ook nog veel lager kan.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
MrMrq schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:13:
[...]

Klinkt als Bitvavo, en dan kun je je maandelijkse order nog automatiseren ook.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:18
nou 88k dan maar next

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:25
WhySoSerious schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:12:
[...]

De vorige was toch alweer een uur oud...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oyWKwYJr50eJ5dEYLZDWbGLJL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZIu9KS0egOtx6qVIeV6zr7Mh.jpg?f=fotoalbum_large

Zo kunnen we aan de gang blijven natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aggr.trade is weer lekker hoor.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit is toch die face ripping god candle waar we al een tijdje over spreken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAc6SXz8QjU2E7HgFGakRtbr-z4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ESnFmyb7o63KFaEguf1eMjtg.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+22 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Nog steeds geen 90k....

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:08

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

FrambozenTaart schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:13:
Nu instappen is inderdaad zeer risicovol. Ja, het kan nog veel hoger.

Maar het kan ook omlaag.

Het beste moment om in te stappen is altijd wanneer niemand het nog over Bitcoin heeft en alle hoop en glorie zijn verdampt. Dat is wanneer je aankopen doet, en de mensen negeert die zeggen dat het ook nog veel lager kan.
Zou mooi zijn als het nog ff wat doorhobbelt, dan gaat de media er weer wat aandacht aan besteden en gaat men tijdens de feestdagen lekker fomo kopen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:15:
[Afbeelding]
De fundering ervan misschien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:22

Vis

[Afbeelding]
De rode dots op het Plan B kaartje in the making.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:41

Ad Hox

N/A

Mooi man. Vandaag zeer stevig in de plus (zo’n 3 bakfietsen).

Maar ben vervolgens wel bij de Appie naar de service balie gegaan omdat ze de kortingssticker van 25% waren vergeten te scannen á 1,26 euro :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:07:
Goedenavond, heb ik nog wat gemist vandaag? Ben de hele dag op het water geweest zonder charts. (Harde wind en regen. Maar je bent roofmeister of niet.) @Coldcat ik heb de nieuwe vid van Cred gezien. Ik heb veel respect voor hem en de vorige 4x had hij helemaal gelijk toen we van de bovenkant van het kanaal de onderkant weer gingen opzoeken. Echter als je nu nog volhoudt dat dit een corrective move is dan ben je gewoon koppig. Ik vind het jammer dat hij niet gewoon aangeeft dat het nu toch anders is gegaan dan verwacht. Ik geloof nog steeds in de data die hij gebruikt en presenteert. Maar nu heeft de seasonality, fomo en de dikke inflows bij de ETF's het gewoon overgenomen. Ik sluit het zeker niet uit dat we van 97k een -50% doen en onder de 50k belanden. Maar dat heeft niets met zijn gelijk te maken al gaat hij dat wel claimen natuurlijk.
Zelf had ik een partij FIAT klaarstaan om een dip naar de onderkant van de $50k in te leggen. De tekenen waren er naar op dat moment. Er waren 3 events die de koers konden drukken: labour data, verkiezingen en FOMC meeting. Deze events liepen goed af voor Bitcoin.

Toen er geen dip kwam en het nieuws van de verkiezingen als naratief gekozen is om de cylce te starten moet je ingrijpen. Voor de verkiezingen al extra BTC ingeslagen. Na de FOMC meeting en de stijging in BTC ingestapt in nieuwe shitcoins. Daarna de bleeders die ik nog had middels een onreguliere DCA aangevult.

Dat alles zo zou exploderen had ik niet gedacht maar de pump dit weekend + herstel gisteravond was de bevestiging dat we de bull-phase ingaan. Ik had nog twijfels met opening van de USA omdat de beurzen in het weekend dicht waren.

Zijn video was opgenomen op een $77k. Dan kan ik de toon nog begrijpen. Maar @Guere las in de comments dat hij nog steeds zo denkt. Dat is wel heel erg koppig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 23:13
+8% op de dagelijkse

TACO speelt met mn Privé - SC Crypto Fonds 07-2025

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

10k candle!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yxgr2j7iSg0xhR-3Tf4bItftyrE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b96JWGWTP1VGQHO2ZKUF8gZl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dMQwK2EE_ke1tZqlibXxIelVd4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/stNfme1NKnn13RVVlkMrqm6y.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eqVjhrEKR-179ROlOHlfde2wjTA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/A5UCL3C2OkRodiaSvw9f1svj.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pW_fKSSBCC23DGlCDBy_dRihiKY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yTMm7IdiTWglDeHxzXXGLnSF.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qX0G6M5ns9lDETpEeQ5TnIT4j5I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/PMRlNu5zQ9EwIUQTYsEXOnvP.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MhaMENY_hgwauX4p0uqvHZtJGnc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/onSFCFP8halfBipt28jMBl3G.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Zk3O0C2YqzmgSPw-cP_wMS4860=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B3y7Ytls889IaReNVYWadM02.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iri9Uq8XNF69USELTVX6yHNV0FY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RKwDeilM8wFr6fvZ2aB49FPI.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXxu8POJcVeWBwNTyFWb0Vi80Yc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uy1TPFT7kBiKkxUcJ4X2wnAJ.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hk4gzZlxRSIGKnpql-ijaIo0b-s=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/A5jjaOeMR6Z22eM8XWX4eEYp.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kV-E6BEpkiSNMgtB2Lsu6oGybG4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MIqt6gdIKxOJLdnby2JDE0xH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:04
OTC desks hebben 20 BTC beschikbaar de rest moet op de open markt gekocht worden daarom blijft het maar stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Ad Hox schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:18:
Mooi man. Vandaag zeer stevig in de plus (zo’n 3 bakfietsen).

Maar ben vervolgens wel bij de Appie naar de service balie gegaan omdat ze de kortingssticker van 25% waren vergeten te scannen á 1,26 euro :+
En zo heurt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Met een 10k candle morgen raken we de $97k en kunnen we de eerste backtest verwachten :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• E-Hoog
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:43
[...]

Als ik gewoon zoals bij de giro een order kon plaatsen, had ik het allang gedaan. Mis gewoon zo'n saaie Nederlandse interface als meesman waar ik lekker een maandelijks ordertje aanzet. Ja heel stom, i know. Maar dat is het dus wel een beetje. Nouja goed dat je ff doorsteekt.
Je kunt overwegen bij DeGiro een ETN aan te kopen? XET | WBIT | GB00BJYDH287 | EUR
Ok, not your keys, etc. Maar wel vrij makkelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
/noob alert

Ohh, mempool.space is wel erg nice tegenwoordig: Moest fees van een transactie verhogen en dan ziet mempool vanzelf de hernieuwde transactie _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bIkWC2ErgQOPnxQWSpPYx8n_zw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w7j0dfO84v9O5PPbzpZYaKov.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Je hebt me goed door :). Ik weet het niet zeker.
Ik ben ene kant erg optimistisch over de toekomst voor Bitcoin. Alleen de veiligheid rondom bitcoin vind ik echt een ding en offline bewaren vond ik best ingewikkeld.

Dus het is meer de onzekerheid of bitcoins echt veilig staan (en neit gesteolen worden etc) dat houdt me tegen. Ik zal mij daar dus nog eens rustig in moeten verdiepen. Als ik gewoon zoals bij de giro een order kon plaatsen, had ik het allang gedaan. Mis gewoon zo'n saaie Nederlandse interface als meesman waar ik lekker een maandelijks ordertje aanzet. Ja heel stom, i know. Maar dat is het dus wel een beetje. Nouja goed dat je ff doorsteekt.
Je kunt ook een Bitcoin ETF kopen he :) Dan hoef je je daar allemaal geen zorgen om te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
Funding stijgt nu.

Btcd bijna 60%

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Vaevictis_ schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:19:
OTC desks hebben 20 BTC beschikbaar de rest moet op de open markt gekocht worden daarom blijft het maar stijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DWwMEvb9MhkDurZg0AFDhDqTQs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zyqWTU9kNtYGnspxeMUQYnC9.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Check net de pf. Die heeft vandaag flink zijn best gedaan. :) Nu een keer die gains vasthouden. En dan Bitcoin! Gaat toch veel te hard allemaal!

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 23:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5ePqxKamow0ZA_Kv3IUgWZz9kY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tYoIm6ozlxWTd66iwo03l3NH.png?f=fotoalbum_large

TACO speelt met mn Privé - SC Crypto Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
Taro schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:22:
[...]

Je kunt ook een Bitcoin ETF kopen he :) Dan hoef je je daar allemaal geen zorgen om te maken.
Oke en welke/ waar? thx hoor :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
Joel22 schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:24:
[...]

Oke en welke/ waar? thx hoor :).
8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Tamme zooi hoor, dat nu.nl. Ze lopen nog 6k$ achter :+
https://www.nu.nl/economi...ens-van-81000-dollar.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

De bitcoin brak zondag al voor het eerst door de grens van 80.000 dollar, nadat bekend werd dat Trump ook in de swingstaat Arizona een meerderheid van de stemmen won.
Oh ja, wat dat is wat ons als community al 3 jaar bezig houdt. Wat de uitslag zou zijn in Arizona.

Blij dat dat duidelijk is, en dat BTC daarmee fundamenteel gezien gesterkt wordt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:12
Richh schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:48:
Nou lekker dan, in de banana phase een beetje afromen van de Ledger lukt gewoon niet nu :P

https://status.ledger.com/incidents/n30dj5wzf3k5

Wellicht is het een teken. Hodl.
Durf het bijna niet te zeggen, maar ook je hardwarewallets spreiden, dus. Bij dit soort tijden moet je je setup klaar hebben staan.
* Wiley99 hoopt dat één van z'n wallets en Bitonic werken over 7k

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNJDrw8XDWc5Qh-VxMzI9CDwpHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O1efd01j0PWYANv6Kk3nqXgd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Beetje zoals de tweakers slowchat babes. Alleen nog maar per 10k.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-vK-pPwVAa7JIbAmXePAT3hmTs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DxJuwRY7tpqcqeRhyljWO6ak.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik ga naar bed jongens, ben helemaal gesloopt. Wel hoop nulletjes gains vandaag, maar breken jullie de boel niet af? Lief zijn voor @Taro dus. Moet er op tijd inliggen, want de Rabo kan vanaf 9 uur alweer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Wiley99 schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:28:
[...]

Durf het bijna niet te zeggen, maar ook je hardwarewallets spreiden, dus. Bij dit soort tijden moet je je setup klaar hebben staan.
* Wiley99 hoopt dat één van z'n wallets en Bitonic werken over 7k
Blijkbaar 7(8)7

Naja, op die help pagina staat dus dat je eventueel op Electron kan terugvallen (edit, note: let daarbij heel goed wat voor executable je download, dus beter doe je dit helemaal niet!). Het netwerk is hoe dan ook een bepalende factor :+

Dit is mijn derde bullrun en dat Ledger verminderde performance heeft is nieuw voor mij. Komt vast goed. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 11-11-2024 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Op naar de 106k?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EY0GFWem-kxk9FuNQmvrGRJEV34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BFhJb1XUb71vj8MPdkTj4LfS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:18:
[...]

Zelf had ik een partij FIAT klaarstaan om een dip naar de onderkant van de $50k in te leggen. De tekenen waren er naar op dat moment. Er waren 3 events die de koers konden drukken: labour data, verkiezingen en FOMC meeting. Deze events liepen goed af voor Bitcoin.

Toen er geen dip kwam en het nieuws van de verkiezingen als naratief gekozen is om de cylce te starten moet je ingrijpen. Voor de verkiezingen al extra BTC ingeslagen. Na de FOMC meeting en de stijging in BTC ingestapt in nieuwe shitcoins. Daarna de bleeders die ik nog had middels een onreguliere DCA aangevult.

Dat alles zo zou exploderen had ik niet gedacht maar de pump dit weekend + herstel gisteravond was de bevestiging dat we de bull-phase ingaan. Ik had nog twijfels met opening van de USA omdat de beurzen in het weekend dicht waren.

Zijn video was opgenomen op een $77k. Dan kan ik de toon nog begrijpen. Maar @Guere las in de comments dat hij nog steeds zo denkt. Dat is wel heel erg koppig.
Precies de redenen waarom ik ook ben ingestapt. Had een goed plan liggen die gelukkig net op tijd is uitgevoerd. Wel iets meer risico moeten nemen omdat mijn plan A al te laat was. Maar nu zit ik op hetzelfde niveau ongeveer. Maar eerlijk gezegd gaat het mij veel te snel. Schrok me rot toen ik net de pf opende. Hele dag relaxed en nu voelt het meteen ongemakkelijk haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Jij slaat de spijker op de kop, Vette last van mijn pink! Je moet er wat voor over hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:12
Richh schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:33:
[...]

Naja, op die help pagina staat dus dat je eventueel op Electron kan terugvallen.
Oh ja natuurlijk. Als je het nog niet hebt staan, even opletten dat je een legit versie downloadt, anders gaan je sats naar iemand die er niets voor teruggeeft.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Wiley99 schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:39:
[...]

Oh ja natuurlijk. Als je het nog niet hebt staan, even opletten dat je een legit versie downloadt, anders gaan je sats naar iemand die er niets voor teruggeeft.
Ik zal er ff idd een warning bij zetten. Precies dit idd. En om die reden zou ik het iig gewoon niet doen.

Voor de simpele hodler zoals ik maakt het toch niet uit of ik verkoop op 418k of 422k. Beetje geduld ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Richh schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:33:
[...]

Blijkbaar 7(8)7

Naja, op die help pagina staat dus dat je eventueel op Electron kan terugvallen. Het netwerk is hoe dan ook een bepalende factor :+

Dit is mijn derde bullrun en dat Ledger verminderde performance heeft is nieuw voor mij. Komt vast goed. :)
Het is niet het btc netwerk dat problemen geeft, het is (zijn) de node(s) waarmee ledger live verbind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:38:
[...]

Precies de redenen waarom ik ook ben ingestapt. Had een goed plan liggen die gelukkig net op tijd is uitgevoerd. Wel iets meer risico moeten nemen omdat mijn plan A al te laat was. Maar nu zit ik op hetzelfde niveau ongeveer. Maar eerlijk gezegd gaat het mij veel te snel. Schrok me rot toen ik net de pf opende. Hele dag relaxed en nu voelt het meteen ongemakkelijk haha.
Bitcoin gaat hard, vooral in absolute getallen. Relatief gezien ook, maar in een parabolische fasee ook niet raar.

De schitcoins schieten de grond uit, maar als je uitzoomt valt het nog mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustRickvD
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-07 13:11
Ik vind de groei bijna ongezond. Ik verwachtte vandaag al een flinke correctie, maar die is niet gekomen. Toch zegt alles in mij dat die één deze dagen móet komen....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Trouwens @Alpina. $MASA is KASSA! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Domino schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:42:
[...]

Het is niet het btc netwerk dat problemen geeft, het is (zijn) de node(s) waarmee ledger live verbind.
Exact.

Ik bedoel meer dat je van het netwerk sowieso moet uitgaan als je wat wil verhandelen. En het Bitcoin netwerk is prima stabiel. Hooguit een beetje duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Volgens mij kloppen die lijnen niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En nu mag ether een shotje omhoog. Het gaat af en aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:43:
[...]

Bitcoin gaat hard, vooral in absolute getallen. Relatief gezien ook, maar in een parabolische fasee ook niet raar.

De schitcoins schieten de grond uit, maar als je uitzoomt valt het nog mee.
Zou best kunnen dat we voor december de ATH's weer van de sterke tokens hebben. Als we dan nog geen flinke correctie hebben gehad dan haal ik de helft er uit denk ik. Maar wellicht is alles dan alweer verdampt zoals altijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Laatst online: 22:04
Zit er hier trouwens iemand bij Finst? Heb dus het probleem dat ik een limit order wil instellen maar dat voor een specifieke crypto niet lijkt te lukken. Kan iemand daar iets over zeggen?

discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Check jij ook even de gepinde post? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 21:24
JustRickvD schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:43:
Ik vind de groei bijna ongezond. Ik verwachtte vandaag al een flinke correctie, maar die is niet gekomen. Toch zegt alles in mij dat die één deze dagen móet komen....
Morgen dinsdag dipdag en anders hebben we nog altijd de donderdag dipdag!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het kan maar hetbhoeft niet. Ik verkocht ook BNB op 150. Die moest ik op 200 terugkopen.

Moon sats zullen niet voor een daling zorgen, tenzij we boven de 150 staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:03
[Afbeelding]
Als november zo doorzet krijgen we op de monthly een prachtplaatje...
Ziet er nu al mooi uit ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bT1tx8aJiO_LLOBlZQcEkrMuoSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dQUIJG8BKE2nAV2ajIUgYbjx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:46:
[...]

Check jij ook even de gepinde post? :)
Dit was geen shill maar goed. Ik zal het nooit meer doen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
toilet_paper schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:48:
[...]

Als november zo doorzet krijgen we op de monthly een prachtplaatje...
Ziet er nu al mooi uit ook:
[Afbeelding]
Btc moet je altijd op log schaal zetten. Dan zal je zien dat dit allemaal wel meevalt.

When 420k?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qPGLknIbpj5kcsYIJaVex9VTyOQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rgyd5RHBPEaqmWJJ8F24qdvA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 00:09
anti elppa schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:51:
Dan zal je zien dat dit allemaal wel meevalt.

When 420k?
Even een +10% daily BTC candle printen maar "valt allemaal wel mee" _O-

Daar is onze oude uberbull anti elppa weer :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:06
zwembroek schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:50:
[...]

Dit was geen shill maar goed. Ik zal het nooit meer doen. ;)
Sorry zwembroek heb deze weer verkocht met die vieze memecoin elon huppelepup voor extra TAO _O- was ook eigenlijk de moeite niet met dat bedrag. Maar goede gains gewenst! :9B

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

24h Low (USDT)
76,488.72

24h High (USDT)
87,386.49

Nog 500 dollar en we hebben 10k 11k in 24u te pakken, als dit nou ff een paar weken doorzet zijn we zo bij de 420k

[ Voor 5% gewijzigd door Q_7 op 11-11-2024 21:59 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:09
Zieke pump

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:22

Vis

We hebben nu pas ècht een ATH sinds 2021 als je inflatie meeneemt.

Dus zo spectaculair is het allemaal niet. Afgestompt tot op het bot. Wen Real Estate marketcap ?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Coldcat schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:44:
[...]

Volgens mij kloppen die lijnen niet helemaal.
-O-

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-07 15:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oF376b-WrPHaHL7qwmpK2yfjL04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pV9LwQekIJLWA3KVgxvhHYMd.jpg?f=fotoalbum_large

Soooo true. Ik krijg alweer appjes van mensen die in 2022 niet eens dachten aan kopen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Alpina schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:54:
[...]

Sorry zwembroek heb deze weer verkocht met die vieze memecoin elon huppelepup voor extra TAO _O- was ook eigenlijk de moeite niet met dat bedrag. Maar goede gains gewenst! :9B
Tering jij wisselt sneller van tokens dan dat ik vroeger van vriendinnen wisselde. Ik laat het je uiteraard weten. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
10% in een dag, dat is ff geleden.

Ik kan er wel aan wennen tho.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-07 15:17
Ik zie hier altijd de sickste ROI's voorbij komen van de leverage traders. Maar m'n spot aankopen tussen dec. 21 en juli.23 hebben een GAK van 22470. Ook een aardige ROI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-07 16:25
Niet dat ik wil verkopen maar op mijn Ledger krijg ik de melding: Bitcoin (BTC) Mainnet Degraded Service :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:08
Iemand hier met een glassnode pro account?

Ben wel benieuwd naar de otc voorraad.. (zover bekend)

https://studio.glassnode....tribution.BalanceOtcDesks

[EDIT]
Nvm, kost 830 usd per maand zie ik..

[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 11-11-2024 22:21 ]

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:09
Gasten doen we ff een beetje normaal? Dit is toch niet te doen.. ga ik ff 2 uurtjes sporten krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KJ6cfDcH23Nc0WkBdwuAiGNmIXw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mbdtCCzeOcxhPCRdFMbzk9rr.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Funding bijna overal weer neutraal. Niet normaal. Vorige cycles zat ie na zon pump veel hoger.

Echt volledig spot driven dit.

Pagina: 1 ... 165 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!