De tijd leert of het tij keert
Niceee! Indonesië? Regio?NeoflexNL schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 08:49:
Mogge heren, ik test vast even hoe het leven is als we op 420k staan.
Valt niks tegen zal ik verklappen.
[Afbeelding]
Veel plezier
PS5
Thanks man!
Inderdaad Indonesië, Bali, vlakbij Kuta
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Naar Finns gaanNeoflexNL schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 10:46:
[...]
Thanks man!
Inderdaad Indonesië, Bali, vlakbij Kuta
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
RAY nog 4% zakken en ik koop bijTakutoRadiance schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 07:21:
[...]
Ik zat even niet op te lettenAlles rekt
voor MUMU winst genomen, had al lager ingekocht, maar 2 andere koop orders nog wel in verlies.
als MUMU ongeveer 9% zakt koop ik weer bij
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 12-08-2024 11:58 ]
nothing stops this train
ik zoek coins die redelijk makkelijk te traden zijn, naam ticker maakt niet uit, het is voor short term
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 12-08-2024 12:15 ]
nothing stops this train
Succes man! Ik hoop dat je alles weer terug weet te traden.ScuL schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:52:
Op basis van de daily, falling wedge, RSI niveau, MACD curve en de liquidaties rond de 58k verwacht ik dat het tijdelijk weer omhoog gaat. Het zal de komende weken blijven rommelen tussen dit niveau en 70k. Doorbraken daarboven verwacht ik pas in september. Ik ben weer in actie en heb een long op ETH geopend die momenteel bijna 100% in de plus staat.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heb de limit orders al geplaatst. Dit gaat een volatiel weekje worden met al die belangrijke US economische data.Alpina schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:57:
Even wachten tot we zwembroek weer aan boord hebben gehaald en dan kunnen we weer up.
[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 12-08-2024 13:03 ]
Kon het niet laten om deze nog even te maken, gisteren geen tijd meer voorBTC100K2021 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:20:
Vanaf maandag te koop bij de Bruna:
Suske & Wispe en de gestolen Ledger
10% korting bij inlevering van 10 juinzegels.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P6Y2cZK5lZ00Lo4ocHk6UiUr.jpg?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Guere op 12-08-2024 13:25 ]
Jammer dat er wiske staat en niet wispeGuere schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:19:
[...]
Kon het niet laten om deze nog even te maken, gisteren geen tijd meer voor
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Haha, wilde die nog wel veranderen maar helaas vergetenanti elppa schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:20:
Jammer dat er wiske staat en niet wispe
Edit: ik update 'm nog wel even!
[ Voor 7% gewijzigd door Guere op 12-08-2024 13:24 ]
Eerder dit jaar wel geprobeerd, maar ik wordt veel te onrustig van dat korte termijn traden en geen tijd om regelmatig de charts te monitoren. Ben meer van de wat langere termijn.Kol Nedra schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:14:
trouwens: zijn er meerdere mensen die hier een beetje traden/scalpen/swingtraden met coins op SOL netwerk?
ik zoek coins die redelijk makkelijk te traden zijn, naam ticker maakt niet uit, het is voor short term
Vorig jaar december wel WIF gekocht voor 0,06 en verkocht dit jaar met een gemiddelde verkoopprijs van 3,11
Nog wel een flinke bag met SOL van vorig jaar. Dit inmiddels ook aan het afromen richting BTC.
Nee die hebben we nodig om ons het laatste zetje naar de 420k te geven als zwembroek en Ingrid de fomo uit de oren spuit.Alpina schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 12:57:
Even wachten tot we zwembroek weer aan boord hebben gehaald en dan kunnen we weer up.
Darrell schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:44:
[...]
Nee die hebben we nodig om ons het laatste zetje naar de 420k te geven als zwembroek en Ingrid de fomo uit de oren spuit.

[ Voor 24% gewijzigd door zwembroek op 12-08-2024 14:00 ]
Geloof je dat er ooit nog een Marginfi airdrop gaat komen? Het is behoorlijk onrustig in de discordjvel92 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:25:
[...]
Eerder dit jaar wel geprobeerd, maar ik wordt veel te onrustig van dat korte termijn traden en geen tijd om regelmatig de charts te monitoren. Ben meer van de wat langere termijn.
Vorig jaar december wel WIF gekocht voor 0,06 en verkocht dit jaar met een gemiddelde verkoopprijs van 3,11. Dat vervolgens allemaal omgezet naar BTC. Een van mijn betere acties dit jaar.
Nog wel een flinke bag met SOL van vorig jaar. Dit inmiddels ook aan het afromen richting BTC.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:strip_exif()/f/image/Syyu9ce2iXYeHZehMcD7EETv.png?f=user_large)
250 eurie erin geprakt, nu nog een solide 75,47 dollar waard.
Dikke tech.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Netjes!FrambozenTaart schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:31:
Mijn grootste klapper deze run is toch wel:
[Afbeelding]
Dikke tech.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wel 69 eurocent per stuk op het moment. Moon soon dus.FrambozenTaart schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:31:
[Afbeelding]
Dikke tech.
Klinkt als een goudmijntje, ik ga nu al mijn hebben en houden erin gooien.FrambozenTaart schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:31:
[Afbeelding]
Dikke tech.
FrambozenTaart schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:31:
[Afbeelding]
Dikke tech.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7lvti3kICy1uEwgHe5cVjEYM.jpg?f=user_large)
Mijn grootste klapper is bitcoin. 40 Procent erbij sinds 1 januari.FrambozenTaart schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:31:
[Afbeelding]
Dikke tech.
Op korte termijn nee. Airdrop narratief is ook wel voorbij nu. Hadden ze een airdrop willen doen, dan hadden ze dat eind vorig jaar/begin dit jaar moeten doen. Airdrops leveren nu voor een protocol alleen maar gezeik op: iedereen vindt dat hij 10k hoort te verdienen voor de 100 USD die ze erin steken en dumpt het vervolgens meteen waardoor het uberhaupt niets meer waard isNeoflexNL schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:09:
[...]
Geloof je dat er ooit nog een Marginfi airdrop gaat komen? Het is behoorlijk onrustig in de discord
Mijn grootste klapper is de achterband van mijn fiets. Beste klappert was dat.knakworst schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:53:
[...]
Mijn grootste klapper is bitcoin. 40 Procent erbij sinds 1 januari.
verklaart enorm.. D verwisseld met een P. Rookie mistake
Ik denk dat hij paar minuten geleden heeft aangepast naar een d.Aeronaut schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:01:
[...]
verklaart enorm.. D verwisseld met een P. Rookie mistake
je mag mijn sats wel overnemen, ik vraag $1 voor 1 satknakworst schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 16:51:
De sats zijn op.
nothing stops this train
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VWRe1Reum2NfEbIJMyZZdZmr.gif?f=user_large)
Hoop degens rekt lijkt me zo met dat gestuiter.
[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 12-08-2024 17:29 ]
En een hoop profitsDarrell schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 17:28:
[Afbeelding]
Hoop degens rekt lijkt me zo met dat gestuiter.
/f/image/AT7Um0zOwaJtdahaavgS2t7I.png?f=fotoalbum_large)
Nee hoor, was er allang uit. Nu weer long.
die cup and handle geloof ik ook wel in
Of lijkt dat iets teveel op zo'n boomer beleggingsmaatschappij...

Mag ik dan ook met de pet rond als ik een fout maak?Guere schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 17:55:
Kunnen we niet gewoon een centraal potje maken waar we allemaal crypto in storten, en dan gaat tomtom901 er voor ons dagelijks via scalps e.d. meer van maken?
Nee.tomtom901 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 17:57:
[...]
Mag ik dan ook met de pet rond als ik een fout maak?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fiE5n2VyQpslhMsIQYcoLuNj.gif?f=user_large)
tomtom901 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 17:57:
[...]
Mag ik dan ook met de pet rond als ik een fout maak?

Zero.
Die vraagt om beroofd te worden.Pelox schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:37:
Oke. Zeg het maar.. wie liep ik net voorbij op een Grieks eiland met een BTC tattoo op de rechter binnenkant van zijn enkel?
Dat was ik. Kan ik rustig zeggen want ik heb 2FA en een cursus gedaan.Pelox schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:37:
Oke. Zeg het maar.. wie liep ik net voorbij op een Grieks eiland met een BTC tattoo op de rechter binnenkant van zijn enkel?
Ben je al overgestapt op Griekse vakantieparken ipv Nederlandse? Jij loopt aardig op de bull vooruit maat!Pelox schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:37:
Ook 2 wachtwoorden neem ik aan?Darrell schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:41:
[...]
Dat was ik. Kan ik rustig zeggen want ik heb 2FA en een cursus gedaan.
Darrell schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:41:
[...]
Dat was ik. Kan ik rustig zeggen want ik heb 2FA en een cursus gedaan.

Dan is hij veilig genoeg. Niets meer aan doen.WhySoSerious schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:45:
[...]
Als je die wachtwoorden hetzelfde maakt hoef je er maar een te onthouden
Ja sinds ik mijn geld niet meer in crypto steek houden we voldoende over voor 3 zonvakanties per jaar!WhySoSerious schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:44:
[...]
Ben je al overgestapt op Griekse vakantieparken ipv Nederlandse? Jij loopt aardig op de bull vooruit maat!
Zero.
Pelox schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:49:
[...]
Ja sinds ik mijn geld niet meer in crypto steek…
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/paC30LI02eT1wIJepIe5Yuw7.jpg?f=user_large)
Maktub
hahaha die blijft zo mooi. Net weer ff al die scenes met hem gekeken. Dat ze ook voor de huge black one gaan allemaal. Tegenwoordig zou dat niet meer kunnen
Hugh Blackman?anti elppa schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:05:
[...]
hahaha die blijft zo mooi. Net weer ff al die scenes met hem gekeken. Dat ze ook voor de huge black one gaan allemaal. Tegenwoordig zou dat niet meer kunnen
Ik las: "op de rechter binnenkant van zijn eikel" en vroeg me even sterk af wat voor winkel en hoe die persoon wel niet liep. Maar het was enkel een enkel...Pelox schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:37:
Je lijn loopt helemaal verkeerd!Pelox schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:03:
[...]
Ik zie altijd dit bij die grafiek:
[Afbeelding]
Omdat blauw je fav colour is ?Pelox schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:03:
[...]
Ik zie altijd dit bij die grafiek:
[Afbeelding]
Per intelligence reports, Middle East war should start tomorrow or sometime tonight.
— trader (@TicTocTick) 11 augustus 2024
This should send Bitcoin to 38K (now 60K) and send Gold to 2700. Oil back above 85. $cl $gc $spy
Ben benieuwd waar de lijn gaat stoppen eind ‘25, maar als dat lijntje tegen de rode kleur gaat, zijn de vele voorspellingen van de users hier wel behoorlijk pessimistisch.
De meeste users hier zijn tenslotte ook geen "analisten" dus dan mag je gerust pessimistisch zijn. Deste lekkerder voelen straks die god candles.Wispe schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:12:
[...]
Ben benieuwd waar de lijn gaat stoppen eind ‘25, maar als dat lijntje tegen de rode kleur gaat, zijn de vele voorspellingen van de users hier wel behoorlijk pessimistisch.
FIXED
Per intelligence reports, Middle East war should start tomorrow or sometime tonight.
This should send Bitcoin to 238K (now 60K) and send Gold to 2700. Oil back above 85. $cl $gc $spy
— trader (@TicTocTick)
Hahahaha iig weer ff goed gelachen vandaag.
Op 4 september migreert MATIC naar POL. Ik dacht dat de exchanges automatisch MATIC naar POL zou converteren maar Kraken is dit precies (nog) niet van plan volgens hun update vandaag.
Haal je beest naar bovenDon Guacamole schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:51:
Wat een hitte. Heerlijk dagje strand gehad. Toen ik rond keek vroeg ik me af, wen reet hike?
[Afbeelding]

Guere schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 17:55:
Kunnen we niet gewoon een centraal potje maken waar we allemaal crypto in storten, en dan gaat tomtom901 er voor ons dagelijks via scalps e.d. meer van maken?
:strip_exif()/f/image/3dr97da1KSU5xw6n9MjWGBhf.jpg?f=fotoalbum_large)
MiauwDon Guacamole schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:51:
Wat een hitte. Heerlijk dagje strand gehad. Toen ik rond keek vroeg ik me af, wen reet hike?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PgC81vdmcIZMaBEiHM0RmloY.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
ik verwacht over 3 dagen een dump: op Kraken is het 3 dagen unbonding voor staking.wootler schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:50:
Zij met MATIC in hun shitcoinpf, wat denken jullie er mee te doen komende maand?
Op 4 september migreert MATIC naar POL. Ik dacht dat de exchanges automatisch MATIC naar POL zou converteren maar Kraken is dit precies (nog) niet van plan volgens hun update vandaag.
wie weet kan je er een voordeel van nemen (kritische support/Wick)
en voordeel Kraken: liquiditeit is best laag, dus wie weet een mooi koopje (extra laag buy order zetten)
vorige week op black Monday had ETH/BTC ook de 0.04 aangetikt, gewoon omdat liquiditeit lager ligt dan gemiddeld exchange
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 12-08-2024 21:11 ]
nothing stops this train
Komt vast hier te staan :wootler schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:50:
Zij met MATIC in hun shitcoinpf, wat denken jullie er mee te doen komende maand?
https://polygon.technolog...erything-you-need-to-know
Volgens mij heeft Bitvavo er ook niets over gezegd. Ik heb 5 kratjes bier Matic met slechts 9% verliez. Misschien maar omzetten in BTC dan.wootler schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:50:
On topic (rate hike) dus het mag van mij, maar laten we het niet uit de hand laten lopen, dan blijft het voor iedereen leukDon Guacamole schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:51:
[Afbeelding]
I see what you did there.tomtom901 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:52:
[...]
maar laten we het niet uit de hand laten lopen
Of voor 2,3 Matic op tijd naar een Polygon wallet omzetten?AlterBridge schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:17:
[...]
Volgens mij heeft Bitvavo er ook niets over gezegd. Ik heb 5 kratjes bier Matic met slechts 9% verliez. Misschien maar omzetten in BTC dan.
Maar ze zullen toch ook wel meegaan, ze hebben zoveel shitcoins opgenomen de laatste tijd...
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit is gewoon gebruikelijk babe-materiaal toch, of mis ik iets?tomtom901 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 21:52:
[...]
On topic (rate hike) dus het mag van mij, maar laten we het niet uit de hand laten lopen, dan blijft het voor iedereen leuk
echt he, alles om meer stemmen te krijgen voor november

ook dit:
ENJOY! pic.twitter.com/un0WwfJlpw
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) 12 augustus 2024
nothing stops this train
Als bitcoin moon gaat, vind ik alles best.Kol Nedra schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:26:
Donald Trump is weer actief op X
echt he, alles om meer stemmen te krijgen voor november![]()
ook dit:
[Twitter]
Suggestie, swap het naar btcwootler schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 20:50:
Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.Antifon schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:24:
[...]
Dit is gewoon gebruikelijk babe-materiaal toch, of mis ik iets?
Dus een beetje netjes houden
Als Bitcoin ooit door een mega depressie nog op 2k komt pik ik echt wel een paar opzwembroek schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:40:
Ik kwam deze kaart tegen op Twitter. Leuke kleurplaat. Maar stel dat dit het verloop van de koers zou zijn. Dan zijn veel mensen mentaal rekt. Mega saai.
[Afbeelding]
Tenzij ik dan geen werk meer heb en werk voor een zak aardappelen in de gaswinning op de wadden.
Het hele punt van een black swan is dat ie niet te voorspellen is, alleen daarom al invalide wat mij betreft.zwembroek schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:40:
Ik kwam deze kaart tegen op Twitter. Leuke kleurplaat. Maar stel dat dit het verloop van de koers zou zijn. Dan zijn veel mensen mentaal rekt. Mega saai.
[Afbeelding]
Kleurplaat idd. Zo kunnen we er ook 1 maken naar 5meur in het zelfde timeframe. Net zon grote bak ongefundeerde baggerzwembroek schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:40:
[Afbeelding]

Ban waardig.
[ Voor 17% gewijzigd door FrambozenTaart op 12-08-2024 22:51 ]
Kan nog wel extra gestuiter opleveren vannacht. Tenzij ze het helemaal niet over crypto hebben. Al gok ik dat het wel ff kort langs komtKol Nedra schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:26:
Donald Trump is weer actief op X
echt he, alles om meer stemmen te krijgen voor november![]()
ook dit:
[Twitter]
Een black swan event. Kan ook gewoon een komeet zijn van 75% goud die op aarde stort en de goudvoorraad verwatert over nacht.
Dan heb je dus een bearmarket voor goud, en plotseling geen schaarse asset meer voor investeerders wat een schok teweeg brengt in de markten, wat juist weer bullish zou kunnen zijn voor Bitcoin.
Zwarte zwaan
Beren
Stieren
De hele financiële wereld is net een kinderboerderij. Een soort dagbesteding voor degenerate gamblers.
Besef me dit nu pas.
Ik heb het account nog even bekeken.FrambozenTaart schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 22:50:
Idd, ongefundeerde mege fake news FUD dit. Kan zo op Twitter, de afvoer put van het internet. [Edit:] Lees nu dat ie daar ook wegkomt![]()
Ban waardig.

https://linktr.ee/blockchainedbb
https://x.com/blockchainedbb
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 12-08-2024 23:05 ]
Lijkt wel een TMF school agenda...zwembroek schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 23:04:
[...]
Ik heb het account nog even bekeken.![]()
https://linktr.ee/blockchainedbb
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!