[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.500 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:48:
[...]

Als we met een wick de 100 week SMA aantikken op 42k / 43k dan is er nog steeds niets aan de hand. Moeten we daar niet te lang blijven hangen natuurlijk.
Ik zie langzaamaan twee kampen ontstaan. De CrediBULL's die sterk geloven in zo'n final shakeout naar 42k, maar daarna wel nog full bull verwachten waarin BTC naar >= 100k gaat. Maar hier en daar zie ik ook weer analyses (waaronder die van Bob Loukas) waarin verschillende scenario's worden geschetst waarin de 4-year cycle kapot gaat. Vanwege allerlei redenen, waaronder eindeloze stijging niet houdbaar / retail komt niet meer terug / macro outlook.

Nou ja, eigenlijk drie kampen, want er is uiteraard ook nog een groot gedeelte dat gewoon bullish blijft en gelooft in een stijging zonder diepe dip.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMXNC_PbmhzX4UWO0phH2FgQp4c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/71Y1d9PvPFFd2IB1Ywndqyoh.png?f=fotoalbum_large

https://x.com/BobLoukas/status/1852712931420524672

[ Voor 10% gewijzigd door Gipsy King op 04-11-2024 11:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:34
BTC100K2021 schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:55:
[...]

Volgens mij komt Trump hier veel voorbij vanwege zijn rare acties en bewegingen die geschikt zijn als meme en niet als poging om een politieke discussie op te starten.

Tenminste zo interpreteer ik het.
Inderdaad. En je kan nu eenmaal de verkiezingen niet los van de koers zien. Voor de short term. Er komt gewoon een reactie. En zolang het niet politiek inhoudelijk wordt dan hoort dat er gewoon bij. Persoonlijke meningen kunnen wat mij betreft ook verwijdert worden. Als ik dingen als nazi, fascist etc wil lezen kijk ik wel op Joop.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Guere schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:56:
[...]

Ik zie langzaamaan twee kampen ontstaan. De CrediBULL's die sterk geloven in zo'n final shakeout naar 42k, maar daarna wel nog full bull verwachten waarin BTC naar >= 100k gaat. Maar hier en daar zie ik ook weer analyses (waaronder die van Bob Loukas) waarin verschillende scenario's worden geschetst waarin de 4-year cycle kapot gaat. Vanwege allerlei redenen, waaronder eindeloze stijging niet houdbaar / retail komt niet meer terug / macro outlook.

Nou ja, eigenlijk drie kampen, want er is uiteraard ook nog een groot gedeelte dat gewoon bullish blijft en gelooft in een stijging zonder diepe dip.
Ik denk dat het bearish scenario van Bob het meest onwaarschijnlijk is. 2025 zal een jaar worden van rate cuts en QE. Er zal flink geprint worden. In 2026 kan het wel eens flink escaleren en we echt een hard landing krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Guere schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:56:
[...]

Bob Loukas en vriendjes doen dit enkel om zo altijd achteraf te kunnen zeggen : zie je wel, I told you so.

Het zijn gewoon vuile influencers die je met een grote bak zout moet nemen, of moet negeren.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:56
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:22:
[...]

Ik denk dat het bearish scenario van Bob het meest onwaarschijnlijk is. 2025 zal een jaar worden van rate cuts en QE. Er zal flink geprint worden. In 2026 kan het wel eens flink escaleren en we echt een hard landing krijgen.
Bob presenteert het ook als een bear case om op voorbereid te zijn en niet als zijn basis scenario waar hij vanuit gaat.

Velen op X hebben moeite met lezen en denken nu dat hij bearish is :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
jvel92 schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:26:
[...]

Bob presenteert het ook als een bear case om op voorbereid te zijn en niet als zijn basis scenario waar hij vanuit gaat.

Klopt helemaal, hij geeft het zoals hier reeds gemeld ook een zeer lage kans ;) Het zijn dus maar scenario's, maar ze worden desalniettemin wel ineens geschetst. Waar hiervoor vrijwel iedereen (incl. alle influencers) de 4-year cycle gewoon als absolute basis hanteerden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Guere schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:31:
[...]

Klopt helemaal, hij geeft het zoals hier reeds gemeld ook een zeer lage kans ;) Het zijn dus maar scenario's, maar ze worden desalniettemin wel ineens geschetst. Waar hiervoor vrijwel iedereen (incl. alle influencers) de 4-year cycle gewoon als absolute basis hanteerden.
Yep. Het is voor jezelf ook goed om dit wat-als scenario te schetsen en wellicht wat ongerealiseerde winsten veilig te stellen indien je het komende jaren nodig hebt. Zeker als je je vrouw al een nieuwe auto, keuken, badkamer, huis hebt beloofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:40

Liberteh

All your base belong to me

Als je als trader zijnde geen rekening houdt met de mogelijkheid dat je het fout hebt dan ben je gewoon aan het gokken...

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
jvel92 schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:26:
[...]

Die mensen zijn ook zo bang en onzeker en zitten constant in een soort van psychose. Je ziet het ook onder de reacties bij Ben. Ze snappen er niets van en interpreteren berichten als het einde van de bull.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
jvel92 schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:39:
[...]

Yep. Het is voor jezelf ook goed om dit wat-als scenario te schetsen en wellicht wat ongerealiseerde winsten veilig te stellen indien je het komende jaren nodig hebt. Zeker als je je vrouw al een nieuwe auto, keuken, badkamer, huis hebt beloofd.
In de vorige bull was hier iemand die zijn complete verbouwingsbudget erin had geflikkerd. En toen het slecht met de koers ging was hij de sjaak omdat hij het geld nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:44:
[...]

In de vorige bull was hier iemand die zijn complete verbouwingsbudget erin had geflikkerd. En toen het slecht met de koers ging was hij de sjaak omdat hij het geld nodig had.
Wauw, dat is toch wel een nachtmerrie. Ik kon het vorige run op gegeven moment niet allemaal bijhouden, de pagina's vlogen je toen om de oren, maar ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:42:
[...]

Die mensen zijn ook zo bang en onzeker en zitten constant in een soort van psychose. Je ziet het ook onder de reacties bij Ben. Ze snappen er niets van en interpreteren berichten als het einde van de bull.
Vind de obsessie in crypto met influencers sowieso fascinerend. Als boomer stock investeerder ga je toch ook niet de hele dag de comments van Hans de Geus of Mathijs Bouman vol spammen met wat hun analyse betekent voor jouw aandeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Numbers schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:49:
[...]
Wauw, dat is toch wel een nachtmerrie. Ik kon het vorige run op gegeven moment niet allemaal bijhouden, de pagina's vlogen je toen om de oren, maar ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen.
Ik denk dat het een minder leuk gesprek met de vrouw is geweest. :+ Ik zelf durf ook flinke risico's te nemen maar nooit met geleend geld, overwaardes of geld met een bestemming.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Yolo, gewoon contact houden met slux. In het ergste geval ben je dan nr1 op de wachtlijst onder de brug. :7

Wel diamond hands om de aankoop houden natuurlijk want van een sell low is nooit iemand beter geworden. :N Dan kun je de verbouwing over 4 jaar weer plannen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:08
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:42:
[Twitter]

Je zal maar kunnen inslaan op deze levels. Ik kan het me nu niet voorstellen om die prijs op coinmarketcap te zien.
Ben could be wrong.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Van harte gefeliciteerd oude strijder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:23
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:42:
[Twitter]

Je zal maar kunnen inslaan op deze levels. Ik kan het me nu niet voorstellen om die prijs op coinmarketcap te zien.
Ik denk dat BTC dan de 200WMA moet opzoeken, anders zie ik 1000-1400 ook niet gebeuren. Ben denkt dat kennelijk ook want $ 1250 / 0,03 = 41.6K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Ook jij gefeliciteerd milfhunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
BTC100K2021 schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:10:
[...]

Ik denk dat BTC dan de 200WMA moet opzoeken, anders zie ik 1000-1400 ook niet gebeuren. Ben denkt dat kennelijk ook want $ 1250 / 0,03 = 41.6K.
Als we de 60k gaan verliezen dan denk ik serieus dat dit gaat uitspelen. Sowieso de 100 week SMA. Ik heb gewoon het gevoel dat de markt er nog niet klaar voor is. Dat is mijn base case. (42k - 49k). En ook als we de liquiditeit op gaan halen boven de ATH zie ik de koers helemaal terugvallen. Als we daar staan zal de euforie wel weer helemaal maxed out zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:22
Ben better be wrong.

En gefeliciteerd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:38

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:17:
[...]

En ook als we de liquiditeit op gaan halen boven de ATH zie ik de koers helemaal terugvallen. Als we daar staan zal de euforie wel weer helemaal maxed out zijn.
Deze zie ik ook wel uitspelen, ik vind het jammer dat dat vorige week niet gelukt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Gefeliciteerd!

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35

YES

Moderator General Chat
Gemilfisteerd Pelox! :9B

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
@Masstje @Pelox beide gefeliciteerd
voor beide wat leuks, vecht zelf maar uit wie wie krijgt ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WjKx4FYuos0ibzafVTFd7K4bO14=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0IYtzFIRZz1KGKBQAWDyoEHi.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/znOkXI995RDdmxcvwaTLubfX_CI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vVjihTV4Ger8CblA56nLqKlC.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-09 21:10
Proficiat @Masstje & @Pelox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Gefeliciteerd! @Pelox maak er een mooie dag van :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
@Pelox

Congrats !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N7tbRJjrKEzaR8Cnzv6YR_oFtro=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E6JAntS1T8EzFHCjuIKOvyst.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 11:05
Hoop iig nog op een exit pump voordat het echt naar beneden stort. Dan stap ik er volledig uit, met hopelijk nog iets winst. Helaas geen nieuwe auto, tuin, extra vakanties, ...

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• jvel92
bsmpower schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:19:
Hoop iig nog op een exit pump voordat het echt naar beneden stort. Dan stap ik er volledig uit, met hopelijk nog iets winst. Helaas geen nieuwe auto, tuin, extra vakanties, ...
Doe je toekomstige zelf een plezier en doe het volgende:
  • Market sell al je alt's
  • Koop hiervan Bitcoin
  • Zet je Bitcoin op een Ledger of Trezor
  • Verwijder al je alt tickers uit je watchlist, apps, excel etc
  • Verwijder alle crypto apps
  • Kijk over een halfjaar weer
Geniet ondertussen van de mentale rust en pak een hobby op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
jvel92 schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:24:
[...]

• Koop hiervan Bitcoin
van het weekend heb ik 30% van mijn ADA omgeruild voor BTC.
ATOM 100% naar BTC
en voor ASTR, tja ik wil een pump zien en dan verkoop ik 1 deel voor BTC :)

dus alweer een beetje meer BTC maxi, einde van deze bullrun wordt het zeker maxi!

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 04-11-2024 13:29 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Een tuin groeit toch vanzelf?

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSIi-fvogXIxjD3x4r8D4RePMSIqMoc3pggSQ&s

Afbeeldingslocatie: https://d147a5vd7kzml6.cloudfront.net/img/appeltern_nl/252693/1180x3555/resize:normal/extra_hoge_vaste_planten.jpg

Net als bitcoin vanzelf meer waard wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 04-11-2024 13:30 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
En maak dan ook echt een exit plan waarbij je zeker op de sell knop drukt. Want als het weer omhoog gaat denk je vast dat het weer hoger kan. Helemaal als het sentiment mega bullish is. Voordat het weer naar beneden gaat. En achteraf niet spijt hebben dat het wel keihard doorstijgt. Gewoon accepteren dit dit niets voor jou is. En koop in de beer alleen Bitcoin. Komen altijd nieuwe kansen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:12
dit is echt letterlijk het sfeer... btc is klaar. dood. we gaan de beer weer in. echt dood. waar blijft retail.

En weetje wat? mijn glazenbol zegt dat we maandag tegen de 80k aanhikken..

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
BTC dood? vorige week ATH aangetikt op vrijwel alle fiat muntjes, alleen dollar niet..... maar dat moment komt nog wel deze maand :)

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Als je serieus denkt dat dit het was dan heb je een draadje los.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qT_d9zkxAPp3PiDYtk_GlnlQe7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pui767g9aP9GyjmQ4c4Oxtu4.jpg?f=fotoalbum_large

Vooral wanneer Wall Street erin zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
Vis schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:36:
Als je serieus denkt dat dit het was dan heb je een draadje los.

[Afbeelding]

Vooral wanneer Wall Street erin zit.
Euros? wat is dit nou

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Kol Nedra schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:28:
[...]

van het weekend heb ik 30% van mijn ADA omgeruild voor BTC.
ATOM 100% naar BTC
en voor ASTR, tja ik wil een pump zien en dan verkoop ik 1 deel voor BTC :)

dus alweer een beetje meer BTC maxi, einde van deze bullrun wordt het zeker maxi!
Same here, ETH , SOL en Coti Killed, allemaal in BTC Gedonderd.

Verder een losse aankoop zelf erbij - BTC en ADA.

Sitting Season started :) !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EkZ1SG5hQqQNhvu-stOphC7jKRw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mjZZMyOXUl5lvvsqU8PoPfmf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:31:
dit is echt letterlijk het sfeer... btc is klaar. dood. we gaan de beer weer in. echt dood.
Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt?

[ Voor 15% gewijzigd door zwembroek op 04-11-2024 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

Echt, dan loop je jaren te kutten met VET aanhouden (voor zover ik het begrepen heb), doe je het juiste (als je in alts wilt zitten) en koop je SUI (of iedere andere 'verse' alt met potentie), en als het dan heel even daalt en er alleen maar weer over bearish scenario's wordt gesproken, ga je verkopen.

Als SUI straks een keer 5 doet in de bull zal ik je niet uitlachen (of een keer 2). Maar doe lekker een buy high sell low, daar wordt het echt beter van!

Maar wellicht moet je accepteren dat dit niet iets voor jou is, dat je de volatiliteit niet aankan. Gewoon lekker op de spaarrekening zetten tegen 1.5% rente. Doe ik ook met het merendeel van mijn centen (nouja, onze centen dan).

[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 04-11-2024 13:56 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:22
Meer geduld hebben, vriend. Je kan niet van spot buys verwachten dat je de weken of zelfs maanden erop in vette winst staat. Crypto is heel simpel: buy low and sell high.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8ihrai7s0esnBiUz8nWHFE37PA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/IdeNMI4qR5M64PENs8it1XKe.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12
Gefeliciteerd!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:48:
@Masstje @Pelox beide gefeliciteerd
voor beide wat leuks, vecht zelf maar uit wie wie krijgt ;)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Onmogelijke keuze... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SiLJGswLiyGoy63j8f9WIptmlQQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bTaR8NFwXTbBD0QF6NqrF85i.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Betaal jij je rekeningen ook in Dollars dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:39:
[...]

'
verloop van weekend was men bearishhhhhh, terwijl het gezonde correctie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 11:05
St@m schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:49:
[...]

Echt, dan loop je jaren te kutten met VET aanhouden (voor zover ik het begrepen heb), doe je het juiste (als je in alts wilt zitten) en koop je SUI (of iedere andere 'verse' alt met potentie), en als het dan heel even daalt en er alleen maar weer over bearish scenario's wordt gesproken, ga je verkopen.

Als SUI straks een keer 5 doet in de bull zal ik je niet uitlachen (of een keer 2). Maar doe lekker een buy high sell low, daar wordt het echt beter van!

Maar wellicht moet je accepteren dat dit niet iets voor jou is, dat je de volatiliteit niet aankan. Gewoon lekker op de spaarrekening zetten tegen 1.5% rente. Doe ik ook met het merendeel van mijn centen (nouja, onze centen dan).
Ik heb best veel geduld. Ik bezit al Vechain voor de rebranding in 2018. Alleen de fout gemaakt om het veel te lang te hodlen. Vind nog steeds dat Vechain wel een goed verhaal heeft, heel open zijn in wat ze doen en hoe de financien er voor staan. Maar dat dus ook gelijk mijn fout, de markt boeit dit allemaal niks en pompen hun geld liever in meme-coins. En het zure is dat ze dit vaak ook nog succesvol doen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
bsmpower schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:10:
[...]

Ik heb best veel geduld. Ik bezit al Vechain voor de rebranding in 2018. Alleen de fout gemaakt om het veel te lang te hodlen. Vind nog steeds dat Vechain wel een goed verhaal heeft, heel open zijn in wat ze doen en hoe de financien er voor staan. Maar dat dus ook gelijk mijn fout, de markt boeit dit allemaal niks en pompen hun geld liever in meme-coins. En het zure is dat ze dit vaak ook nog succesvol doen ook.
A few moments later

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxPHOgjcdgfT0uLZvOS-REZ1TrI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/LXZ9WZEfOQ9BXApRH7iCDKra.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:41

NeoflexNL

Forever young

@Pelox en @Masstje van harte mannen!

Vanmiddag weer ouderwets 15.30 beurzen open? Ik verwacht tot aan a.s. donderdag eigenlijk weinig actie.. sowieso moeten we nog maar zien hoe de uitslagen erbij staan op donderdag..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:39:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/87Q0V1w/zthfzkolpqyd1.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

bsmpower schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:10:
[...]

Precies, je hebt jarenlang een dooie munt gehoddeld, toen ging je 3 weken terug over naar AVAX op niemands advies, toen dacht je vorige week om toch maar naar SUI te gaan, waarschijnlijk op basis van die dikke groene candle. Dus op de 'top' gekocht, logischerwijs daalt het dan weer even, en dan wil je verkopen.

Nouja, je moet het ook zelf weten. Succes met je keuze en de consequenties.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Gipsy King schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:09:
[...]

Betaal jij je rekeningen ook in Dollars dan ;)
moet het natuurlijk eerst verkopen voor bodemloze put genaamd dollarzzz en dan omzetten naar de andere scamscoin euroz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Aeronaut schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:19:
[...]

moet het natuurlijk eerst verkopen voor bodemloze put genaamd dollarzzz en dan omzetten naar de andere scamscoin euroz
Salaris in BTC al voorgesteld hier, keken ze allemaal scheel en boos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wiQduNZ1j1e01j3vCtV7Ktu6Uxw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fohflbDGlo8fRreNsuoEisTS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:51
Gipsy King schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:24:
[...]

Salaris in BTC al voorgesteld hier, keken ze allemaal scheel en boos.

[Afbeelding]
hadden ze geen boormachines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Nee man Low Tech hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:38
NeoflexNL schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:14:
@Pelox en @Masstje van harte mannen!

Vanmiddag weer ouderwets 15.30 beurzen open? Ik verwacht tot aan a.s. donderdag eigenlijk weinig actie.. sowieso moeten we nog maar zien hoe de uitslagen erbij staan op donderdag..
Niet schrikken als er woensdagochtend (onze tijd) al resultaten binnenkomen, of bedoel je andere uitslagen dan de presidentsverkiezingen in de VS van Clownage A a.s. dinsdag (hun tijd)?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Wiley99 schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:31:
Niet schrikken als er woensdagochtend (onze tijd) al resultaten binnenkomen, of bedoel je andere uitslagen dan de presidentsverkiezingen in de VS van Clownage A a.s. dinsdag (hun tijd)?
Donderdag 20:00 onze tijd is het weer Fed Interest Rate Decision. Reet cut tijd, dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:23
My two cents voor komende dagen. Slowbleed tot aan verkiezingen.
Bij winst kamala flink dump met een wick onder de higher low op de daily maar candlebody erboven = bullish
Bij winst trump flinke pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:41

NeoflexNL

Forever young

Wiley99 schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:31:
[...]

Ohja, whoops, zit er een dagje naast idd.. Ik zit nog een beetje in de vakantiemodus blijkbaar.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Gipsy King schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:39:
[...]

Same here, ETH , SOL en Coti Killed, allemaal in BTC Gedonderd.

Verder een losse aankoop zelf erbij - BTC en ADA.

Sitting Season started :) !

[Afbeelding]
oh jij kocht ADA en ik verkocht het, ty jij was mijn exit liquidity :D

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
_O-
ik snap hem :p

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Aeronaut schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:10:
[...]

'
verloop van weekend was men bearishhhhhh, terwijl het gezonde correctie was.
Maar niemand verwacht hier dat dit het eind is van de bull markt. Nogal een verschil. :)
Vooralsnog is het een gezonde correctie. Maar dat hoeft niet zo te blijven natuurlijk. En ook al verwacht ik een diepe correctie (42k -49k) nog dit jaar dan nog ben ik bullish voor 2025. Ik denk dat de markt zo diep corrigeert dat bijna iedereen ervan overtuigd is dat we in de beer zijn beland om vervolgens de run van de golden bull te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:57:
[...]

Maar niemand verwacht hier dat dit het eind is van de bull markt. Nogal een verschil. :)
Vooralsnog is het een gezonde correctie. Maar dat hoeft niet zo te blijven natuurlijk. En ook al verwacht ik een diepe correctie (42k -49k) nog dit jaar dan nog ben ik bullish voor 2025. Ik denk dat de markt zo diep corrigeert dat bijna iedereen ervan overtuigd is dat we in de beer zijn beland om vervolgens de run van de golden bull te krijgen.
Normaal zou je denken dat dit nodig is, echter denk ik nu dat Bitcoin al genoeg van de radar is na de afgelopen ronduit saaie periode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
jvel92 schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:24:
[...]

• Koop hiervan Bitcoin
Het probleem is dat je dit pas aan neemt, nadat je eerst op je bek bent gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dacuuu schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:14:
[...]
Het probleem is dat je dit pas aan neemt, nadat je eerst op je bek bent gegaan.
En zodra we iedereen zover hebben dat ze alle alts verkocht hebben komt me er toch een altrun, Niet te zuinig! ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 17:24

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27ykUSM45sD7xPqLRqvyTxFXMRc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3BOIjuNGHmQfArUsRng0cJxH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Technofreakz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T97g08IZwNfmxoCktZNRRxT6WLw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wnX1RwJEk0GOidoI6D7vTMEp.jpg?f=fotoalbum_large
Extra genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 17:04
Dus ik zat me af te vragen, klopt die 15:30 nog steeds nu wij naar de wintertijd zijn gegaan? :*) #durftevragen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4LkdCDyROSH3sMFNiXVuDaA_cpA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ix6qUvFjRgYkiOSVDDsf7YzG.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
TakutoRadiance schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:42:
Dus ik zat me af te vragen, klopt die 15:30 nog steeds nu wij naar de wintertijd zijn gegaan? :*) #durftevragen
Haha, echt een klassiekertje. Iedere changeover is er weer verwarring hier ;) Ja, het tijdsverschil was vorige week tijdelijk 5 uur, maar sinds dit weekend is het weer de reguliere 6 uur. Dus terug naar 15:30!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
Gelukszoekr schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:21:
[...]

En zodra we iedereen zover hebben dat ze alle alts verkocht hebben komt me er toch een altrun, Niet te zuinig! ;)
Een altrun? Van mij mag het. Maar ik blijf er ver weg van...alts, brrrrrrr. Vies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:48

raq

Gelukszoekr schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:21:
[...]

Klopt.
Ging in 2020 ook zo. Sentiment was toen vergelijkbaar met nu: Nooit meer alt season, kwam enkel door de ico's, hypes, shitcoins, wordt niet wat, enz, enz.
Nu nog je alts verkopen na 90% daling is een beetje laat, bodem in die alts markt ligt vaak op 95% van de top. Daar zitten er veel bij in de buurt of de meeste zijn daar allang geweest.
Gaat het nog een x omlaag dan kan die laatste x -50% er ook wel bij.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Zelfs de Ceo's pushen de alts , zo kut gaat het.

[Twitter: https://x.com/edward_farina/status/1852673727521001909]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
keywords: blond chick mining bitcoin? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
zenith schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:59:
[...]

keywords: blond chick mining bitcoin? :)
De onbewerkte AI versie was niet zo :P

https://www.alamy.com/hol...499bf90ff037&searchtype=0

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
trump is iig op polymarket stevig aan het stijgen afgelopen 24h. Komt van een low van 53%, naar nu 59,3%

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:21:
trump is iig op polymarket stevig aan het stijgen afgelopen 24h. Komt van een low van 53%, naar nu 59,3%
Wat je nu ziet is weer die gokmarkt manipulatie om iedereen rekt te laten gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Guere schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:38:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6VTIzSbw3RJRTZYq9WtRs5ZzR88=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qpjPUkd7Lvh6jxIltyiJaUc4.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ueIjmuNfExVTMc77yHdTCzlGVp0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8rsQera6nR3nOfTPPnimqBCR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 17:24
Guere schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:38:
[...]

Gelukkig liggen er alternatieven voor handen. Migranten to the moon!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-4IW7ez_7Zu32Q1b2eIHGKDPKI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/25UtFjMhDajmn3YRGKPlVW6Q.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Even voor mij.. dus als Trump wint vergaat de wereld, maar zijn wij allemaal rijk?

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:21
Pelox schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:00:
[...]

Even voor mij.. dus als Trump wint vergaat de wereld, maar zijn wij allemaal rijk?
Zo zie je maar weer, elk nadeel heeft zijn voordeel ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Wat is nu de waarheid?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VhRfMopU3LjxltWC7zO4AnYy6JQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pFSgkuQBxUcjMzHhQF9YNaZ8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgZXzlZAwdvtvaomf9F6vgn56GY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZwGjRBMkr3Gl060dFCpynTdW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Coldcat op 04-11-2024 17:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Niet echt, want Trump's endgame is dat de wereld van dollars overstapt op zijn eigen coin die gemaakt wordt door criminelen.

Het ging nooit om Bitcoin.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
Stukfruit schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:03:
[...]

Niet echt, want Trump's endgame is dat de wereld van dollars overstapt op zijn eigen coin die gemaakt wordt door criminelen.

Het ging nooit om Bitcoin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KvhC1ihd5sWBNVtHBrXS3uqpMmQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6udZSTib1zMspTPABx2jw09Q.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technofreakz
Mijn gevoel zegt dat de media wanhopig Harris naar voren drukt, maar de werkelijkheid Trump ver voor ligt.

Polymarket is namelijk beïnvloedbaar door hoge bets te plaatsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Technofreakz schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:09:
[...]

Mijn gevoel zegt dat de media wanhopig Harris naar voren drukt, maar de werkelijkheid Trump ver voor ligt.

Polymarket is namelijk beïnvloedbaar door hoge bets te plaatsen.
Het gaat natuurlijk ook om het aantal kiesmannen/kiesvrouwen en niet een % van mensen dat op een partij / persoon stemt. Wat een circus.

Ik zie woensdag wel aan de koers wel hoe het verlopen is :+

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BsSQb_vyV7alNDqEGrQCPuhU0kY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l3GWyAu2OBQX6Gn3SikBSouY.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteraard geïnspireerd op die shit-going-down-in-normie-land meme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5zRm9JrrFLC-Jz6J-680i_8ZLBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U0tf0Y2peHn75SYCv4L2f4PH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Mocht die ponzin onverhoopt toch helemaal ineenstorten dan blijven de memes me toch wel eeuwig bij. Ook mooi dat de beste dan nog moeten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
Er mogen geen usa based gebruikers actief zijn op het platform. En het is een Whale valhalla, dus zegt niet zoveel behalve voor de mensen met diepe zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Aeronaut schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:25:
[...]

Er mogen geen usa based gebruikers actief zijn op het platform. En het is een Whale valhalla, dus zegt niet zoveel behalve voor de mensen met diepe zakken
ik zeg ook niet dat het % klopt. Ik zie alleen dat de BTC koers ongeveer 100% correlatie vertoond met polymarket. Ook nu op de minuut nauwkeurig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik zie dat we aan de zesde rode daily candle bezig zijn. Dat is niet eerder voorgekomen sinds we de eerst keer de $73.8k raakten.

Ik gok dat we een dezer dagen omhoog vliegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
woensdag gaan we moon, of we doen de laatste shake-out en dan moon!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Voor nu, 67500 here we come :D

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

The dump before the Trump pump. En dan weer sell the news as usual.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:23
Double bottom op de hourly? Come on bounce bitch
Pagina: 1 ... 133 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!