[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 250 Laatste
Acties:
  • 947.685 views

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

YES schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:37:
[...]

Eerste zin uit het artikel:

[...]

Ik krijg op de één of andere manier altijd de rillingen als iets of iemand spreekt over de Bitcoin.
Kan mij het schelen. I am reading it for the comments.

Pak je popcorn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ut1W045VyHI6EfU079RvZympKRw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rMsxMopUBDwG4fjEFfgUDrtN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:16

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:56:
[...]

Pak je popcorn.

[Afbeelding]
Dit is zo prachtig haha. Dit soort teksten is ook geweldig idd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:06
[...]

Pak je popcorn.

[Afbeelding]
HBAR ook echt.....grootste scam ever

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:52:
[...]

Of mensen die een stuk fruit eten, en niet gewoon fruit.
Verbieden die hap :(

En als we ook verbieden dat mensen halve bitcoinen kopen gaat de koers sneller omhoog.

Beetje op dezelfde manier als in 1 maand een kind maken met 9 vrouwen. M'n oude manager zei het vroeger al: het kan altijd sneller!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:58:
[...]

HBAR ook echt.....grootste scam ever
Iemand nog een beetje HEX kopen? Super dikke tech

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07:30
[...]

Pak je popcorn.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J19t_T9ZDGGNFdY2pb1MBSom0HA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OUv7RltUTKlTvBMIVoh9PfrK.png?f=user_large

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Stukfruit schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:59:
[...]
Beetje op dezelfde manier als in 1 maand een kind maken met 9 vrouwen. M'n oude manager zei het vroeger al: het kan altijd sneller!
Jeetje, het is dat ik geen 9 kinderen wil maar het concept staat me wel aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
goed om te weten, ergens rond die verkiezingen maar verkopen dan. Buy the hype, sell the news

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:04

Coldcat

HODL

Je kunt ze ook niet kwalijk nemen dat het lastig om iets over Bitcoin te schrijven. Stel je doet als journalist en je stuikt op dit topic. Dikke tech + crypto. Je zou er hoge verwachtingen van hebben.

Gaat het over dikke FIAT gains, Porsches en een oneindige hoeveelheid memes. Ik zou het ook wel weten.

Lekker over De Bitcoin schrijven en smullen van de reacties die hier tevoorschijn komen. Ondertussen gewoon dikke sats verzamelen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
[...]

Pak je popcorn.

[Afbeelding]
Daan zit ballsdeep in XRP en HBAR, don't be like Daan!

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 14:31
[...]

Pak je popcorn.

[Afbeelding]
Het leuke is, je weet dat we dit soort mensen hier ook weer gaan krijgen. Mensen die zich verdiept hebben en zien dat er betere/efficientere/snellere chains zijn dan Bitcoin. En denken dat dit het verschil zal gaan maken.

Tot ze er na enkele jaren achterkomen dat ze toch echt beter Bitcoin hadden moeten kopen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

zwembroek schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:35:
[...]

Dat komt vooral omdat ik er tonnen virtuele gains mee heb kunnen maken en ik er vertrouwen in heb dat weer te kunnen doen. Ik heb niet het vermogen om dat nu deze cycle nog met Bitcoin te kunnen doen. Kantekening is wel dat ik nu in een slechtere positie zit dan in 2023. Ik kocht mijn eerste 100.000 Astar in 2023. Het bleek de bodem te zijn. Na een halve dag stond ik in profit en dat is nooit meer anders geweest. Hetzelfde met ETH. Ik begon pas grote sommen aan ETH te kopen in de $1800 - $1900 range. Na een paar weken kwam ETH niet meer onder de 2k. Dan sta je op pole position. Nu begin ik weer opnieuw en dat is een slechte zaak. Ik had het nooit zover moeten laten komen.
Ach je moet misschien ook niet te snel en te veel willen. Ik heb allerlei coins in het portfolio (waaronder Astr, ROOT!) die na Maart allemaal weer diep zijn geduikeld (wat ook te verwachten viel). Maar gewoon lekker Hodlen en uiteraard wel in de komende rally uitcashen. Uiteraard hoge verwachtingen van Root hier :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:11:
[...]

Het leuke is, je weet dat we dit soort mensen hier ook weer gaan krijgen. Mensen die zich verdiept hebben en zien dat er betere/efficientere/snellere chains zijn dan Bitcoin. En denken dat dit het verschil zal gaan maken.

Tot ze er na enkele jaren achterkomen dat ze toch echt beter Bitcoin hadden moeten kopen
Yep. Ik vind zelf de types, die dit besef al gepasseerd zijn, nog leuker. Die gaan shillen omdat ze hopen dat er nog een revival komt waarna ze alsnog rijk worden of enigszins ongeschonden eruit kunnen. En/of die dan gaan shillen en kwaad worden als het als een shill wordt weggezet. Die je ineens voor jaloers of misgunner uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
velen muntjes zoals Root enzo allemaal weg gedaan.

echter MMT blijft een mooi muntje, die heb ik op de bijna bodem flinke tas van gekocht, ik verwacht dat deze blijft shinen tijdens bullrun.
zoals nu ook weer dikke tech Inc:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11pkeHIzWC2eRLyPJG8DjjO2CZ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/83HYoyQ3aXU9baPhP6JGmfuu.png?f=fotoalbum_large

de "BNB" van ByBit 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
YES schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:37:
Ik krijg op de één of andere manier altijd de rillingen als iets of iemand spreekt over de Bitcoin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0aUNuqXltTzdw-kkcx73Hcu9Zao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xlEs72hAqKwZNphmjnHj9VIt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Laatst online: 20-09 21:04
Blackrock gisteren ook weer 315 miljoen im BTC gepompt. Dit is onhoudbaar joh. Vermits ze ook netjes een 1 op 1 dekking hebben met daadwerkelijke BTC that is

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
dit blijft trouwens een mooie website:

https://www.iftheyhadheldbitcoin.com/

Germany :)

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Ray_ schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:56:
[...]

Nou. Eigenlijk vroeg ik alleen om een stukje duiding bij jouw toch vrij rigoureuze statement waarin je aangeeft dat Bitcoin de regering overbodig zal maken. Één zin met linkje als enige repliek categoriseer ik in hetzelfde hokje als 'dat heb ik op Facebook gelezen' of 'doe je eigen onderzoek'.
Weet je zeker welke beerput je opent? Het gemiddelde publiek hier zal dit waarschijnlijk niet trekken...

Dit proces zal niet over één nacht ijs gaan. Als je in eeuwen denkt en hoopvol een eeuw als maatstaf neemt, zullen gedecentraliseerde protocollen uiteindelijk alle overheidsbehoeften kunnen vervangen. De mens, als individu en als onderdeel van een geheel, kan zijn stem uitbrengen met zijn geld. Zodra Bitcoin het monetaire systeem heeft gefixt, zal je als individu meer beloond worden voor je werk, mede door het deflationaire effect zoals beschreven in "The Price of Tomorrow." Dit deflationaire effect wordt nu opzettelijk onderdrukt om de plebs arm te houden en de elite rijk. Dit betekent dat je uiteindelijk geld overhoudt buiten je normale behoeften om te stemmen op zaken die voor jou belangrijk zijn, in plaats van gedwongen belasting te betalen voor zaken waar je niet achter staat en waar geen transparantie in uitgaven is. Dit zal leiden tot meer grensoverschrijdende interactie en het ontstaan van communities die digitaal en/of fysiek met elkaar omgaan volgens een levensstijl die bij hen past. Over tijd zullen bepaalde communities succesvoller zijn dan andere, en dit effect zal communities onderling corrigeren. Landsgrenzen worden steeds meer overschreden en vervagen, totdat het concept van een land absurd lijkt. Dit lijkt op de globaliseringsagenda, maar het is de gedecentraliseerde variant ten opzichte van de dystopische communistische versie, die globalisme heet.

De grootschalige overheid is een fenomeen van een relatief korte periode in de menselijke geschiedenis en wordt als normaal en noodzakelijk ervaren omdat men niet beter weet. Maar het is niets meer dan een manifestatie van een machtgreep (maffia), die wil regeren en parasiteren op een groep mensen en via belasting en inflatie gigantisch veel kapitaal en slagkracht kan ontwikkelen om oorlogsmachines te worden, waarmee oorlog, chaos en onrust het verdienmodel is. De overheid is een uitvoerings- en beschermingsorgaan voor de elite die erachter zit.

Met het loskoppelen van het monetaire systeem en geld van de overheid, zal een hele hoop macht en slagkracht automatisch verdwijnen. Hierdoor wordt het moeilijker om weerstand te bieden tegen bovenstaande gedecentraliseerde ontwikkelingen.

Natuurlijk bestaat er ook een doemscenario, namelijk dat de zittende elite op tijd doorkrijgt wat er met Bitcoin gebeurt. Er zal daarom in fases veel weerstand zijn of pogingen om Bitcoin te kapen. Maar dan beland je al snel in het hoekje van de complottheorieën (voor velen hier). Echter, als je het mij vraagt, ben ik er vrij zeker van dat Bitcoin al een grote rol speelt op de achtergrond omdat men in paniek is de macht te verliezen. Veel van wat we nu zien gebeuren - zoals de monetaire oorlog tussen de Dollar en BRICS, de toename van fysieke oorlog en chaos, de paniek rondom de ontwikkeling van CBDC's, en de groeiende nadruk op digitale identiteit - zijn reacties op Bitcoin, die zelf een antwoord was op de crisis van 2008. Deze ontwikkelingen zijn allemaal demoraliserende en vrijheidsbeperkende methodes om de toename van vrijheid die Bitcoin biedt, te compenseren. Diverse zogenaamde crises waarmee we de afgelopen jaren tot nu zijn overspoeld, zijn methoden om de mensheid voor te bereiden op een communistische machtsgreep als laatste redmiddel om de macht te behouden. Dit wordt ondersteund door een demoralisatieagenda die al vele decennia aan de gang is, want een gedemoraliseerd volk is een voorwaarde voor de introductie van communisme. Dit zal nog moeilijke jaren opleveren op de korte tot middellange termijn, maar ik ben ervan overtuigd dat de mensheid dit kan overwinnen met behulp van Bitcoin. Met deze hoop in gedachten, zodra de overwinning van Bitcoin er is, zullen mensen massaal naast orange-pilled ook red-pilled worden, want dit is automatisch met elkaar verbonden. Overheden zullen uitgeput raken en omvergeworpen worden, mede door een groeiend bewustzijn dat gecentraliseerde macht altijd corrumpeert. Daarna volgt een periode van chaos en herstel waarin de hierboven genoemde gedecentraliseerde systemen zullen worden opgezet.

Wat ook een rol speelt, is dat geld slechts de eerste toepassing van Bitcoin is. Nog belangrijker is dat Bitcoin de basislaag van de waarheid zal vormen. Tot nu toe konden de overwinnaars de geschiedenis steeds vervalsen en het systeem periodiek resetten, waardoor informatie over de werkelijkheid verloren ging. Dit zie je nu op grote schaal gebeuren met misinformatie op Google, Wikipedia, toename van censuur, valse geschiedenis, enzovoorts. Een onveranderlijke waarheid die eeuwenlang kan overleven, is essentieel voor de mens om zich los te koppelen van slavernij, die momenteel goed verborgen zit in het systeem en door een gedemoraliseerd mens niet als zodanig wordt herkend. Zonder Bitcoin zouden na een reset talloze geleerde lessen en waardevolle inzichten voorgoed verloren gaan.

Omdat men bewust aanstuurt op een reset, is er zelfvernietigingsbeleid in het Westen, zowel geopolitiek (NATO), economisch (inflatie, belasting), strategisch (deïndustrialisatie), op het gebied van menselijke voortplanting (vervangingsfactor ligt zwaar onder peil - gezinnen worden ontmoedigd en alles draait om het individu), als in termen van demoralisatie (wokism, atheïsme). Alles moet eerst kapot voordat men op hun manier kan heropbouwen met een door hen zelf verzonnen religie: science is the new religion 8)7

En dan heb ik het nog niet eens gehad over AI en quantumcomputing in relatie tot Bitcoin...

Bitcoin is misschien wel het belangrijkste instrument dat we hebben om ons door roerige tijden in de juiste richting te manoeuvreren.

[ Voor 5% gewijzigd door mrlemons op 29-10-2024 13:01 ]

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
FFS _O- de bitcoin mag wel 75k

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:50
Mooi, zo’n dag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQEonpvwVJIP8iwtHogcXSPg5QA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/lAj5gqxx1MAEBsRASUSisJ9z.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:53
PHPResource schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:27:
Blackrock gisteren ook weer 315 miljoen im BTC gepompt. Dit is onhoudbaar joh. Vermits ze ook netjes een 1 op 1 dekking hebben met daadwerkelijke BTC that is
Aangezien de ETFs op de beurs staan en ze zich daarom moeten houden aan allerlei regels/wetgeving hoeven we ons daar niet druk om te maken lijkt me. Dat is simpelweg hoe ETFs werken.

Persoonlijk ben ik eigenlijk wel benieuwd hoeveel Blackrock nu daadwerkelijk zelf gekocht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kom maar door met die 72k! Nieuwe daily high!

[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 29-10-2024 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:08

WhySoSerious

Be the change.

YES schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:48:
[Afbeelding]

Ik kan toch wel genieten van dit soort reacties, hoor. :')
Dit soort mensen belt de politie ook altijd met de mededeling dat er alleen maar spookrijders op hun stuk van de snelweg zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

SUI gaat ook lekker. Ik kijk nu al uit naar die troll. Zal die het omgezet hebben in GLMR :+

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• anti elppa
mrlemons schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:37:
[...]

Weet je zeker welke beerput je opent? Het gemiddelde publiek hier zal dit waarschijnlijk niet trekken...

Dit proces zal niet over één nacht ijs gaan. Als je in eeuwen denkt en hoopvol een eeuw als maatstaf neemt, zullen gedecentraliseerde protocollen uiteindelijk alle overheidsbehoeften kunnen vervangen. De mens, als individu en als onderdeel van een geheel, kan zijn stem uitbrengen met zijn geld. Zodra Bitcoin het monetaire systeem heeft gefixt, zal je als individu meer beloond worden voor je werk, mede door het deflationaire effect zoals beschreven in "The Price of Tomorrow." Dit deflationaire effect wordt nu opzettelijk onderdrukt om de plebs arm te houden en de elite rijk. Dit betekent dat je uiteindelijk geld overhoudt buiten je normale behoeften om te stemmen op zaken die voor jou belangrijk zijn, in plaats van gedwongen belasting te betalen voor zaken waar je niet achter staat en waar geen transparantie in uitgaven is. Dit zal leiden tot meer grensoverschrijdende interactie en het ontstaan van communities die digitaal en/of fysiek met elkaar omgaan volgens een levensstijl die bij hen past. Over tijd zullen bepaalde communities succesvoller zijn dan andere, en dit effect zal communities onderling corrigeren. Landsgrenzen worden steeds meer overschreden en vervagen, totdat het concept van een land absurd lijkt. Dit lijkt op de globaliseringsagenda, maar het is de gedecentraliseerde variant ten opzichte van de dystopische communistische versie, die globalisme heet.

De grootschalige overheid is een fenomeen van een relatief korte periode in de menselijke geschiedenis en wordt als normaal en noodzakelijk ervaren omdat men niet beter weet. Maar het is niets meer dan een manifestatie van een machtgreep (maffia), die wil regeren en parasiteren op een groep mensen en via belasting en inflatie gigantisch veel kapitaal en slagkracht kan ontwikkelen om oorlogsmachines te worden, waarmee oorlog, chaos en onrust het verdienmodel is. De overheid is een uitvoerings- en beschermingsorgaan voor de elite die erachter zit.

Met het loskoppelen van het monetaire systeem en geld van de overheid, zal een hele hoop macht en slagkracht automatisch verdwijnen. Hierdoor wordt het moeilijker om weerstand te bieden tegen bovenstaande gedecentraliseerde ontwikkelingen.

Natuurlijk bestaat er ook een doemscenario, namelijk dat de zittende elite op tijd doorkrijgt wat er met Bitcoin gebeurt. Er zal daarom in fases veel weerstand zijn of pogingen om Bitcoin te kapen. Maar dan beland je al snel in het hoekje van de complottheorieën (voor velen hier). Echter, als je het mij vraagt, ben ik er vrij zeker van dat Bitcoin al een grote rol speelt op de achtergrond omdat men in paniek is de macht te verliezen. Veel van wat we nu zien gebeuren - zoals de monetaire oorlog tussen de Dollar en BRICS, de toename van fysieke oorlog en chaos, de paniek rondom de ontwikkeling van CBDC's, en de groeiende nadruk op digitale identiteit - zijn reacties op Bitcoin, die zelf een antwoord was op de crisis van 2008. Deze ontwikkelingen zijn allemaal demoraliserende en vrijheidsbeperkende methodes om de toename van vrijheid die Bitcoin biedt, te compenseren. Diverse zogenaamde crises waarmee we de afgelopen jaren tot nu zijn overspoeld, zijn methoden om de mensheid voor te bereiden op een communistische machtsgreep als laatste redmiddel om de macht te behouden. Dit wordt ondersteund door een demoralisatieagenda die al vele decennia aan de gang is, want een gedemoraliseerd volk is een voorwaarde voor de introductie van communisme. Dit zal nog moeilijke jaren opleveren op de korte tot middellange termijn, maar ik ben ervan overtuigd dat de mensheid dit kan overwinnen met behulp van Bitcoin. Met deze hoop in gedachten, zodra de overwinning van Bitcoin er is, zullen mensen massaal naast orange-pilled ook red-pilled worden, want dit is automatisch met elkaar verbonden. Overheden zullen uitgeput raken en omvergeworpen worden, mede door een groeiend bewustzijn dat gecentraliseerde macht altijd corrumpeert. Daarna volgt een periode van chaos en herstel waarin de hierboven genoemde gedecentraliseerde systemen zullen worden opgezet.

Wat ook een rol speelt, is dat geld slechts de eerste toepassing van Bitcoin is. Nog belangrijker is dat Bitcoin de basislaag van de waarheid zal vormen. Tot nu toe konden de overwinnaars de geschiedenis steeds vervalsen en het systeem periodiek resetten, waardoor informatie over de werkelijkheid verloren ging. Dit zie je nu op grote schaal gebeuren met misinformatie op Google, Wikipedia, toename van censuur, valse geschiedenis, enzovoorts. Een onveranderlijke waarheid die eeuwenlang kan overleven, is essentieel voor de mens om zich los te koppelen van slavernij, die momenteel goed verborgen zit in het systeem en door een gedemoraliseerd mens niet als zodanig wordt herkend. Zonder Bitcoin zouden na een reset talloze geleerde lessen en waardevolle inzichten voorgoed verloren gaan.

Omdat men bewust aanstuurt op een reset, is er zelfvernietigingsbeleid in het Westen, zowel geopolitiek (NATO), economisch (inflatie, belasting), strategisch (deïndustrialisatie), op het gebied van menselijke voortplanting (vervangingsfactor ligt zwaar onder peil - gezinnen worden ontmoedigd en alles draait om het individu.), als in termen van demoralisatie (wokism, atheïsme). Alles moet eerst kapot voordat men op hun manier kan heropbouwen met een door hen zelf verzonnen religie: science is the new religion 8)7

Bitcoin is misschien wel het belangrijkste instrument dat we hebben om ons door roerige tijden in de juiste richting te manoeuvreren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V2qPo-ihw0ex-ekmHeisY-b-0hc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dEGjqvENZA1ZCKKaIuMxclpY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uxho8kGmeFSrCamYaBhS5ftZn4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0fkxgjxt4NXh9ORxIWFN28Uw.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
WEN bijna op uitbreken! komt goed, BTC ATH deze week nog.
MUMU blijft nu helaas kalmpjes

nothing stops this train

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Omdat men bewust aanstuurt op een reset, is er zelfvernietigingsbeleid in het Westen, zowel geopolitiek (NATO), economisch (inflatie, belasting), strategisch (deïndustrialisatie), op het gebied van menselijke voortplanting (vervangingsfactor ligt zwaar onder peil - gezinnen worden ontmoedigd en alles draait om het individu.), als in termen van demoralisatie (wokism, atheïsme). Alles moet eerst kapot voordat men op hun manier kan heropbouwen met een door hen zelf verzonnen religie: science is the new religion 8)7

Even aan ChatGPT een samenvatting gevraagd. Antwoord;

De schrijver voorspelt een toekomst waarin Bitcoin de overheid naar de maan schiet, belastingen optioneel worden, en landsgrenzen verdwijnen als koffievlekken. Overheden? Die blijken een soort middeleeuwse maffia met een fetisj voor inflatie en chaos. Bitcoin, de superheld in dit verhaal, redt de mensheid van geldslavernij en valse Wikipedia-pagina’s. 🚀

Maan dus!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
WhySoSerious schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:52:
[...]

Even aan ChatGPT een samenvatting gevraagd. Antwoord;

De schrijver voorspelt een toekomst waarin Bitcoin de overheid naar de maan schiet, belastingen optioneel worden, en landsgrenzen verdwijnen als koffievlekken. Overheden? Die blijken een soort middeleeuwse maffia met een fetisj voor inflatie en chaos. Bitcoin, de superheld in dit verhaal, redt de mensheid van geldslavernij en valse Wikipedia-pagina’s. 🚀

Maan dus!
Gvd, zie je, kan niet op tegen AI...

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Rekt. Bartje op de 5m.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:19
[...]

Omdat men bewust aanstuurt op een reset, is er zelfvernietigingsbeleid in het Westen, zowel geopolitiek (NATO), economisch (inflatie, belasting), strategisch (deïndustrialisatie), op het gebied van menselijke voortplanting (vervangingsfactor ligt zwaar onder peil - gezinnen worden ontmoedigd en alles draait om het individu), als in termen van demoralisatie (wokism, atheïsme). Alles moet eerst kapot voordat men op hun manier kan heropbouwen met een door hen zelf verzonnen religie: science is the new religion 8)7

En dan heb ik het nog niet eens gehad over AI en quantumcomputing in relatie tot Bitcoin...

Dank voor de toelichting. Ik ben het op veel punten niet eens, maar ik denk niet dat iedereen op dit onderwerp zit te wachten dus ik hou het beknopt. Ik vind dat je wel erg veel credits aan Bitcoin geeft, wat ook eigenlijk de reden van mijn eerste reactie was.

Er is een groot aantal mensen dat oneerlijk rijk is, en een nog groter deel oneerlijk arm. Bitcoin gaat dat niet repareren. Zelfs wanneer je alle regeringen wegpoetst, zit je nog altijd met geografische uitdagingen en individuele (economische) belangen.

Het ontstaan van communities die uiteindelijk landsgrenzen overbodig maken geloof ik niet in. Als je ziet hoeveel conflicten er nu al zijn die over een stukje grond gaan, denk ik dat dat alleen maar erger wordt als je nog veel meer zelfsturende bevolkingsgroepen hebt die er allemaal hun eigen regels aan overhouden. Sterker nog: ik denk dat dit nog meer leidt tot corruptie en conflicten, want de mens is nou eenmaal een klootzak als het aankomt op macht. Ik zie niet hoe Bitcoin hierin de oplossing zou moeten zijn.

Een vervanging van religie door wetenschap ben ik trouwens groot voorstander van. Zou een hoop conflicten de wereld uit helpen. Maar ja, mensen dwingen hun geloof op te geven gaat ook niet een probleemloos uurtje in een buurthuis gebeuren.

Mijn reactie kwam misschien wat uitlokkend over en ik doe ook wel eens gekscherend over soevereine alu-hoedjes met doorgaans een uitkering en een pak shag onder hun kussen, maar als iemand zijn of haar mening fatsoenlijk kan onderbouwen ben ik doorgaans wel benieuwd naar hun redenatie.

Bedankt voor de boekentip trouwens, ik voeg 'm toe aan mijn verlanglijstje.

Kut. Toch niet heel beknopt gebleven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:50

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ywlYKZ5p2TAjXkX3tB2091vCtns=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Mw3GriMw3eRTWQNrIKd8rWxl.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 20:10
Gelukszoekr schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:41:
[...]

Eerder kon ie nog wel wat felle reacties krijgen als je ETH een shitcoin noemde. Lijkt erop dat er toch een vorm van acceptatie plaatsvind :p
Dat is slechte zaak voor mij. Maar het lijkt te kloppen. 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
https://www.iex.nl/Nieuws...-PayPal-stelt-teleur.aspx

Natuurlijk stelt de outlook teleur als een decentraal P2P netwerk voor waardeoverdracht in je nek aan het hijgen is.

There is no second best!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:16

tomtom901

Moderator General Chat
Nieuwe long getriggerd :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZn0oX8zSe6zcyE9EnhcKZvSlOw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o6cuhcKU7znAh0ZYNOOrfgvo.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 86% gewijzigd door tomtom901 op 29-10-2024 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
BTC100K2021 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:29:
https://www.iex.nl/Nieuws...-PayPal-stelt-teleur.aspx

Natuurlijk stelt de outlook teleur als een decentraal P2P netwerk voor waardeoverdracht in je nek aan het hijgen is.

There is no second best!
PayPal.. tja roept wel heel erg 2000 gedachtes op. Ik heb daar nog een account, gekoppeld aan een niet bestaande credit card waar ik echt het kaartnummer niet van weet, aan een telefoonnummer dat al jaren niet meer bestaat en aan een email adres van Casema :)
Kortom, kan niet inloggen of gebruiken. Ach waarom ook, was mooi toen maar nu echt niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Boom, uitstekende liquidity grab aan de onderkant :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
Gefeliciteerd @Gipsy King

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTLjWcyuFIS9gES3mlv9N2AEfMI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vkwLupA5lVFxdV9BTUumFJns.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
BTC roept om een uitbraak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Ben eigenlijk wel benieuwd: als de bull echt aangaat kan het zomaar gebeuren dat Bitcoin weer dagen van +5k of zelfs +10k gaat printen. Volgens mij kies je doorgaans redelijk 'veilige' targets, en vind je wat rust in de tent ("even een dag waarop niks gebeurd") ook fijn.

Ben je nog van plan te traden zodra BTC forsere sprongen gaat neerzetten, of ga je er gewoon geheel uit zodra je target (van rond de $80k geloof ik) is bereikt?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrFX
tomtom901 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:46:
Boom, uitstekende liquidity grab aan de onderkant :)
Dat riep mijn vrouw vannacht ook _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:51:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd: als de bull echt aangaat kan het zomaar gebeuren dat Bitcoin weer dagen van +5k of zelfs +10k gaan printen. Volgens mij kies je doorgaans redelijk 'veilige' targets, en vind je wat rust in de tent ("even een dag waarop niks gebeurd") ook fijn.

Ben je nog van plan te traden zodra BTC forsere sprongen gaat neerzetten, of ga je er gewoon geheel uit zodra je target (van rond de $80k geloof ik) is bereikt?
Als mijn 80k gezet is dan room ik een voorbedachte hoeveelheid af naar mijn wensenlijst (Porsche, aandelen) en de rest hou ik. Dat afromen doe ik dan vanuit spot. Traden blijf ik altijd doen, want daar maakt het namelijk niet uit hoe ver de koers gaat, of of die omhoog en omlaag gaat. Als mijn target gehaald wordt, dan is dat x rendement, wat er dan nog meer zou kunnen gebeuren is niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:17
Nou, meteen door de 72k dan maar?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MrFX

Afbeeldingslocatie: https://images-cdn.9gag.com/photo/aQXdQge_700b.jpg

Met je vieze praat... :P Uptober gaat wel lekker zo.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
72k incoming?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:23
6x Moon , super zeg.

Dank u _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
Dominance nadert de 60%, popcorn klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
genoeg ATH's weer gehaald, Bitcoin being Bitcoin terwijl fiat being fiat 🔥
euro en dollar ATH soon

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 22-09 10:14
We komen al dicht bij een btc ath in, I know verboden woord, EUR geloof ik :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Laatst online: 06:27
twit schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:01:
Wat is de EUR ath? Zitten we daar niet al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
twit schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:01:
euro vast eerder dan dollar, euro is gewoon zwakker.
dus als je in fiat gaat, kies dollar en niet euro :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Laatste kans <72k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ding ding ding dinsdag. Gaan we een poging wagen op 73k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:17
71980 en rejected

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Laat mijn order nou op 71969 hebben gestaan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
US Job Openings September: 7.443M, verwachting was 7.99M.

Augustus was 7.861M.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

Blijft dat bizar dat we hebben over rates van $72k voor DE BITCOIN???11!!?
Wat een munt.
What a ride.

HODL

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 20:19
Prima als het zo doorstijgt.

Maar ik heb net voor de tweede keer in m'n leven een beetje BTC verkocht.
10.000% winst is 10.000% winst. Aankoop was in 2013. Helaas op dat moment ongeveer ter waarde van een kratje bier, maar nu dus 100 kratjes bier!

En als het doorstijgt naar de 250.000 heb ik nog een paar kratjes achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-09 16:57
Stel he, stel! Straks als we over de ton gaan en ik ga verkopen. Wat is dan de beste weg tegen de laagste fees om BTC te verkopen? Ik heb alles op een hot wallet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
mayhem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:08:
Blijft dat bizar dat we hebben over rates van $72k voor DE BITCOIN???11!!?
Wat een munt.
What a ride.

HODL
Ja bizar is het juiste woord inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:40
thierry1982 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:16:
Stel he, stel! Straks als we over de ton gaan en ik ga verkopen. Wat is dan de beste weg tegen de laagste fees om BTC te verkopen? Ik heb alles op een hot wallet staan.
Dat ligt helemaal aan hoeveel BTC je gaat verkopen en hoeveel fiat je dan hebt staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 29-10-2024 15:19 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Lapa schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:14:
Prima als het zo doorstijgt.

Maar ik heb net voor de tweede keer in m'n leven een beetje BTC verkocht.
10.000% winst is 10.000% winst. Aankoop was in 2013. Helaas op dat moment ongeveer ter waarde van een kratje bier, maar nu dus 100 kratjes bier!

En als het doorstijgt naar de 250.000 heb ik nog een paar kratjes achter de hand.
Jij snapt m d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:53
Beste manier, naar mijn mening, is omzetten naar USD-C op nexo, vervolgens 10% rente ontvangen en de nexo kaart gebruiken om je geld uit te geven.

Anders kun je prima elke willekeurige exchange gebruiken die sepa ondersteund lijkt me, maakt weinig verschil op een enkele euro na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kleine retrace, >72k soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07:30
sell limit op een bepaalde bedrag hoger dan het bedrag die je ziet. Maker only. Set. forget. Ping. Mail

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik denk ook een ATH in de turkse Lira.

Rapapa...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:07:
US Job Openings September: 7.443M, verwachting was 7.99M.

Augustus was 7.861M.
perfect. Hier met die printer jongeh!!!

Gisteren nog kans op geen rate kut. Kans is nu 0%, en zelfs mini kans op dubbele

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Db0BX4HvOW7T_GFpW0_VylyQ-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wJXC8Lv9xw42gr1JsDvs5pcd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FyfmhuSlqNp_7TzJWBeILbsbGlc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/THnzpB0zZbKKOXxyZ8RIcRL3.jpg?f=fotoalbum_large

Alles rood grote B groen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06:38
Niet alles knakworst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GR7HKMRu3KSuYb3K-QzSIlO-gaQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pA0W34OeujkXSUAc8FZbLbrx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Alpina op 29-10-2024 15:27 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Akkoord Peter Schiff Alpina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
knakworst schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:28:
[...]

Akkoord Peter Schiff Alpina.
Met een kleine kanttekening dat Peter geen BTC heeft (denk ik?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:34:
[...]

[Embed]
Nee zeker niet. Maar zijn zoon wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Alpina schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:34:
[...]

[Embed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
Als ome Donald volgende week president wordt dan worden het mooie tijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17
anti elppa schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:24:
[...]

perfect. Hier met die printer jongeh!!!

Gisteren nog kans op geen rate kut. Kans is nu 0%, en zelfs mini kans op dubbele

[Afbeelding]
Dat is goed voor de hele crypto markt als daadwerkelijk wordt gestart met QE en niet alleen een rate kut. Echter als de labour markt cijfers op 1 november ook slecht zijn betekende dat voorheen wel eerst een scherpe correctie. Iets waar Ben ook voor heeft gewaarschuwd. Volgens mij is de volgende FOMC na de verkiezingen. Een rate kut van 50 basispunten plus QE zou dan weer voor nieuw bullish momentum kunnen zorgen. Samen met een Trump overwinning. Maar short term zou het niet bullish moeten zijn. Past wel weer in mijn straatje met een pre election dump verwachting. Echter lijkt dat nu boven de 70k voor velen ondenkbaar. Maar misschien zegt Bitcoin nu wel van het is nu mijn tijd dus fuck de wereld. We komen er snel genoeg achter.

Het is wel een klap voor de economie deze scherpe daling.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GbECD-0bQAQDypu?format=jpg&name=900x900

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:36:
Nee zeker niet. Maar zijn zoon wel.
Klopt idd, zijn zoon is pro-BTC. Maar: het kan altijd nog cringy'er. Stel je voor dat je die zoon van de gecremeerde kroket Christine Lagarde bent. Zij kwam een jaartje geleden zo ontzettend trots vertellen dat ze haar gelijk had gehaald omdat d'r zoon wat "investeringen had verloren" met Bitcoin. Wat natuurlijk BS is, je bent het niet kwijt als de koers daalt. Dat zegt men toch ook niet over reguliere aandelen: het is in EUR gewoon minder waard geworden.
"It wasn't a lot but he lost it all, he lost about 60% of it," Lagarde added. "So when I then had another talk with him about it, he reluctantly accepted that I was right."
Ik mag hopen dat 'ie het wel gewoon heeft aangehouden, maar dit leest alsof hij alles onder druk van mama heeft verkocht. Dan zit hij dezer dagen waarschijnlijk zeer beteuterd naar z'n scherm te staren.

[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 29-10-2024 15:42 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

thierry1982 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:40:
Als ome Donald volgende week president wordt dan worden het mooie tijden.
Voor Bitcoin en crypto misschien... Voor de rest is het een enge fascist/racist/populist/narcist. ;(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thierry1982
mayhem schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:42:
[...]

Voor Bitcoin en crypto misschien... Voor de rest is het een enge fascist/racist/populist/narcist. ;(
Helemaal mee eens..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Guere schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:42:
[...]

Klopt idd, zijn zoon is pro-BTC. Maar: het kan altijd nog cringy'er. Stel je voor dat je die zoon van de gecremeerde kroket Christine Lagarde bent. Zij kwam een jaartje geleden zo ontzettend trots vertellen dat ze haar gelijk had gehaald omdat d'r zoon wat "investeringen had verloren" met Bitcoin.
En nu gaat haar zoon met pensioen en moet zijn nog iedere maand vergaderen over welke interest rate ze aan die smerige fiat hangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Guere schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:42:
[...]
Klopt idd, zijn zoon is pro-BTC. Maar: het kan altijd nog cringy'er. Stel je voor dat je die zoon van de gecremeerde kroket Christine Lagarde bent. Zij kwam een jaartje geleden zo ontzettend trots vertellen dat ze haar gelijk had gehaald omdat d'r zoon wat "investeringen had verloren" met Bitcoin. Wat natuurlijk BS is, je bent het niet kwijt als de koers daalt. Dat zegt men toch ook niet over reguliere aandelen: het is in EUR gewoon minder waard geworden.
Tsja, je moet de concurrentie wel afbreken als je zelf een gecentraliseerde shitcoin door ieders strot wil rammen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Ja misschien wel, maar vind het beide gewoon rare vogels. Wat ook raar is, is dat de huidige Hitler een Jood is… maar goed SC is geen plek voor dit soort ongein. When moon?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
[...]

Ik geef liever mijn crypto op dan dat die oranje dikke kwal nog eens 4 jaar president word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Ben een beetje BTC van mijn ledger naar Bitvavo aan het sturen. Staat nu zo'n 20 minuten op unconfirmed. Beetje eng is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

markisoke schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:46:
[...]

Ik geef liever mijn crypto op dan dat die oranje dikke kwal nog eens 4 jaar president word.
Ik ben dan wel weer zo egoïstisch dat als die Trump BItcoin naar de miljoen miljard stuwt, hij van mij president mag worden. Ik gun die ouwe het wel om op z'n 78e nog hard te moeten werken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
markisoke schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:46:
[...]

Het is kiezen tussen twee kwaden. Ik weet niet waar de wereld beter mee af is eerlijk gezegd 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

thierry1982 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:47:
Ben een beetje BTC van mijn ledger naar Bitvavo aan het sturen. Staat nu zo'n 20 minuten op unconfirmed. Beetje eng is het wel.
Waarom? Bloktijd is toch 10 minuten? Kan best zijn dat het een half uur duurt voor er een blok voorbij komt.

Het laatste block is 25 minuten geleden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1L5ydfrsLHYKEHo4EUuGFqBPoY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3vjKBhBGTHpbwBqU73hP5zW5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Coldcat op 29-10-2024 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Coldcat schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:48:
[...]

Waarom? Bloktijd is toch 10 minuten? Kan best zijn dat het een half uur duurt voor er een blok voorbij komt.
Laatste blok is nu 23 minuten geleden.
Kan soms voorkomen.

@thierry1982 zolang je niet de cheapskate uithangt qua fees komt het in het volgende blok terecht. Bitvavo zal daarna nog wat blokken ter confimatie willen zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Coldcat schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:48:
Ik gun die ouwe het wel om op z'n 78e nog hard te moeten werken.
Haha, sarcasme mag ik hopen :') Die gozer was tijdens z'n eerste termijn koning werkontduiking. Ieder weekend golfen op een van z'n smakeloze resorts. Doordeweeks urenlang hangend in de residence Fox News kijken. Z'n staf heeft meerdere malen benoemd dat hij nooit iets las, alles moest kort en/of snel en alles bij elkaar opgeteld was 'ie een paar uurtjes per dag bezig met presidentiële taken.

Die man weet absoluut niet wat echt hard werken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
Domino schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:50:
[...]

Laatste blok is nu 23 minuten geleden.
Kan soms voorkomen.

@thierry1982 zolang je niet de cheapskate uithangt qua fees komt het in het volgende blok terecht. Bitvavo zal daarna nog wat blokken ter confimatie willen zien.
Ik ga rustig afwachten, heb de transactie op medium laten staan. Moet dus goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Daar gaan we weer, kijken of we 72k kunnen pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:40
Ik lees alleen maar mensen die eraan denken, voorbereidingen doen of gaan verkopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
De mooiste bear die ik tegen kwam vandaag :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W4ZaCphICBYf2Im1JWuOmKO66is=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xwsirKfW0eqkXIIWb7sSFYJQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ioS3FOU0EQGSBQO7emTGqQmA7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c1yRuuWNZDepYzEhITJKYhsy.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Gipsy King op 29-10-2024 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
thierry1982 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:52:
[...]

Ik ga rustig afwachten, heb de transactie op medium laten staan. Moet dus goedkomen.
Controleer de TX even op mempool.space. Zie je gelijk in welk blok de transactie terechtkomt.
Nu is een fee >6 vb/s (nog) genoeg.

Als je het over de duivel hebt, tick tock, next block:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_KvUjM9vRUo9YS86vt5TYR7OKQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uE7ezjGIBGMIPiUqKYhw0xDG.png?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door Domino op 29-10-2024 15:58 ]

Pagina: 1 ... 121 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!