[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 250 Laatste
Acties:
  • 943.707 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:34

WhySoSerious

Be the change.

Alpina schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:05:
[...]

OnlyFans zou bij mij echt 1 van de laatste opties zijn maar dan nog verwacht ik niet dat ik daar beter van ga worden.
OF ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:34

WhySoSerious

Be the change.

AlterBridge schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:36:
Met -12k wakker worden (vanaf de top is al helemaal erg), terwijl ik begin van de middag de 16-weken geslachtecho heb… daar kijk ik echt al weken naar uit en het is dus erg confronterend hoeveel invloed die shitponzi moet hebben op mijn humeur, mja ook logisch nu hè? Bagger… Hoop dat het ergste is geweest want ik ben er goed klaar mee!

Nog een uurtje om deze ellende lekker af te schudden en daarna heel veel leuke afleiding <3! We gaan het ook gelijk vanmiddag aan familie vertellen =)! Hopelijk geen “hoe gaat het met de Bitcoin?” vragen verder :’)
Hoe gaat het met de Bitkoin?

Gefeliciteerd :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:36

Vis

Coldcat schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:43:
[...]

Hebben ze toch mooi gedaan! Net voor de recessie verkocht voor extra cash!
Als ze die cash straks weer inzetten om Bitcoins te kopen zijn het helden.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-06 16:01
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/79750030

captain hindsight opmerking: ik had serieus de overweging op dit tijdstip een short te openen, maar had helaas de ballen niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 13:48
is het verstandig om nu bij te kopen of zal hij vanwege de mogelijke recessie in Amerika verder dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-06 17:27
Mooi moment om nog meer sats te bemachtigen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:19

tomtom901

Moderator General Chat
Ach al 5 pagina’s gemist hier, lekkere mod ben ik :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:38
Kanonnen dat is pas een uitzicht! Goed bezig.
Ik zat zojuist ook in de auto te bedenken wat ik hier van vind.. Maar kwam er toch weer achter dat virtueel verlies net zo is als virtuele winst. Je hebt het niet echt.
Gaat het naar 0 is het uiteraard heel zuur, maar zolang je kan doen wat jij nu doet zal het allemaal wel meevallen.
Ben wel blij dat ik geen long had gestart op 57K, wederom bevestigd, geen leverage. 1 BTC = 1 BTC.
Mijn altcoins stonden gister toen ik aan de koffie stond op -70% sinds maart. Dat zal nu -80% zijn.

Net getwijfeld of ik nog een memecoin koop, die bouncen altijd zo hard, maar ik denk dat er nog veel meer rood komt als de shit echt aan gaat in de regio, dus lekker hodlen, zeilen, hardlopen of whatever.
Misschien maar jouw voorbeeld volgens en een koud pilsje nemen.
Al zal mijn uitzicht iets minder goed zijn.
Anyway, proost!

En voor de rest, werkse, we doen het vandaag sowieso voor niks..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:09
mugenmarco schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:52:
is het verstandig om nu bij te kopen of zal hij vanwege de mogelijke recessie in Amerika verder dalen?
Niemand die het weet. Dit zijn de beste momenten om te kopen, of het over 2 maand ook daadwerkelijk een goed moment bleek te zijn is afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Of het is allemaal een droom en staan we morgen op 420k.

Gewoon kopen als het uitkomt/je wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-06 15:32

raq

Dat weet je pas achteraf. Je zult je eigen afwegingen moeten maken en de risico's moeten inschatten. Als je twijfelt kun je altijd vandaag wat kopen en einde van de week nog een x wat.
Doorgaans is de fear hier op t forum een goed buy signaal.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 12:49
Wispe schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:00:
[...]

Of het is allemaal een droom en staan we morgen op 420k.

Gewoon kopen als het uitkomt/je wil.
Ik denk eerder 42K of bedoelde je dat ook :*)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Hahah wat een gast is dit zeg. Uiteindelijk wel goed advies

https://x.com/georgevanho...4jzs7DCxKUw--OnMRaYw&s=19

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJSzOw5xTktMepmyt6GpyLe-FMM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SPCTJzqKLN3HrdMnIvoi6JFX.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:16

HollovVpo1nt

I like gadgets

Color me naive maar dat zal vast al ingeprijst zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:33
Afgelopen week een stuk aandelen pf uitgecashed, maar wacht nog op de definitieve uitbetaling. Zul je zien dat we tegen die tijd weer ol 60k+ staan 😡
tomtom901 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:53:
Ach al 5 pagina’s gemist hier, lekkere mod ben ik :+
@Taro is alweer met de veger langsgeweest, die arme mod is alweer toe aan vakantie op deze manier 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlemons
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 03-11-2024
Het bloed stroomt door de straten. Kopen als een malle dus. Maar 42k is nog possible.

Lemons are sour, Bitcoin is sweet, when life gives you both, you're in for a treat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 12-06 21:05
AlterBridge schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 10:36:
Met -12k wakker worden (vanaf de top is al helemaal erg), terwijl ik begin van de middag de 16-weken geslachtecho heb… daar kijk ik echt al weken naar uit en het is dus erg confronterend hoeveel invloed die shitponzi moet hebben op mijn humeur, mja ook logisch nu hè? Bagger… Hoop dat het ergste is geweest want ik ben er goed klaar mee!

Nog een uurtje om deze ellende lekker af te schudden en daarna heel veel leuke afleiding <3! We gaan het ook gelijk vanmiddag aan familie vertellen =)! Hopelijk geen “hoe gaat het met de Bitcoin?” vragen verder :’)
Als je humeur zo wordt beïnvloed door een btc dip zou ik misschien iets anders gaan doen met mijn geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eq9cSuDKQnSA_phDvZCGCceW0jk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H69lzGfpvhJnyjFsSYzsmV7J.png?f=user_large

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Domino schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:31:
@Taro is alweer met de veger langsgeweest, die arme mod is alweer toe aan vakantie op deze manier 😂
Ik heb deze week nog vakantie 8)

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
49k tov 70k is een nieuwe 30% correctie. Voor nu lijkt het daarbij te blijven. Maar met Murica wakker vanmiddag ben ik benieuwd of die 49k opnieuw voorbij komt. In elk geval pasta rekteroni op het menu vanavond. Omdat ik geen cent meer heb voor vreten, het zit in extra satjes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:21
Ik wacht nog op de call van Madelon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
ytr81 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:36:
Ik wacht nog op de call van Madelon
Die denkt nu dat we met z'n allen in een Boeing zitten en dat tijdens de vlucht van vanmiddag de deuren eruitvliegen:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-06 19:59
@Aeronaut Is this you ? :D

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:40:
[...]

Die denkt nu dat we met z'n allen in een Boeing zitten en dat tijdens de vlucht van vanmiddag de deuren eruitvliegen:
[Twitter]
You’re blocked
You can’t follow or see @MadelonVos__’s posts.

Wat een gemis.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Luuk schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:43:
[...]

You’re blocked
You can’t follow or see @MadelonVos__’s posts.

Wat een gemis.. :D
Doe je goed :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
extra sat's kopen is nooit heel verkeerd. maar wat is het doel van je vraag? kan best zijn dat de koers komende dagen nog 3-5k daalt (of nog meer, wie zal; het zeggen?) De VS beurzen zijn nog dicht en er is ook nog 'wat gedoe' in het midden oosten die de koers niet positief zullen beinvloeden. op een termijn van 5-10 jr is dit echter allemaal ruis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
brothermaynard schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:49:
[...]

extra sat's kopen is nooit heel verkeerd. maar wat is het doel van je vraag? kan best zijn dat de koers komende dagen nog 3-5k daalt (of nog meer, wie zal; het zeggen?) De VS beurzen zijn nog dicht en er is ook nog 'wat gedoe' in het midden oosten die de koers niet positief zullen beinvloeden. op een termijn van 5-10 jr is dit echter allemaal ruis.
Denk dat het doel is om zo goedkoop mogelijk in te kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:39
lekkere prijsactie, ik vind de dip helemaal mooi!
volgend jaar toch gewoon $125k, geldprinter gaat toch aan.

straks wel helaas €8 betalen voor 1 brood

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2024 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10:29

Aeronaut

almelo15 alt

nee, maar ziet en klinkt als @FrambozenTaart met de ervaring van @anti elppa

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:48
Advizor schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:33:
[...]

Als je humeur zo wordt beïnvloed door een btc dip zou ik misschien iets anders gaan doen met mijn geld.
Snap dit soort opmerkingen niet zo goed.

Als tijdens je nachtrust een paar maandsalarissen zijn verdampt, dan is het toch niet zo gek om daar even flink van te balen en dat dit invloed heeft op je humeur? Zolang je jezelf maar weer herpakt en het je niet blijvend laat beïnvloeden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:29
Kun je nagaan, wat wij in 2 dagen hebben heeft de euro ook stiekem gedaan in 2 jaar tijd en dat vinden we allemaal best normaal intussen.
Bij crypto komt het vroeg of laat wel weer een keer terug maar bij de euro is het blijvende ellende.

Lang verhaal kort: HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06 14:57
jvel92 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:52:
[...]

Als tijdens je nachtrust een paar maandsalarissen zijn verdampt, dan is het toch niet zo gek om daar even flink van te balen en dat dit invloed heeft op je humeur? Zolang je jezelf maar weer herpakt en het je niet blijvend laat beïnvloeden.
Dat is toch inmiddels bekend dat het twee kanten kan opgaan tijdens je slaap?

Als dat te heftig is ben ik het er mee eens dat je dan wellicht moeten overwegen iets anders te doen met knaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
mannowlahn schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:55:
[...]

Dat is toch inmiddels bekend dat het twee kanten kan opgaan tijdens je slaap?
Tuurlijk, maar iedereen wordt liever wakker met +12k dan -12k. Hoop alleen wel dat je je kan focussen op de echt belangrijke dingen @AlterBridge.

Ben benieuwd wat NY gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Nopheros schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:50:
[...]

Denk dat het doel is om zo goedkoop mogelijk in te kopen.
begrijp ik. maar als je trade voor korte termijn (enkele dagen tot maanden) of langere termijn maakt nogal verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
[...]

Ik snap dit soort opmerkingen niet zo goed.
Als je er kut bij voelt, dan heb je niet aan het welbekende adagium gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Premarkets zien er toch al iets beter minder slecht uit dan deze morgen... maar alsnog lekker dumpen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Slonzo schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:03:
[...]

Premarkets zien er toch al iets beter minder slecht uit dan deze morgen... maar alsnog lekker dumpen natuurlijk.
Zegt niet heel veel, merendeel kan alleen traden tijdens de regular trading hours (RTH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashforward
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 09-06 17:57
Gaan we meer dippen als de USA wakker is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:34
Flashforward schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:05:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28JrYn0P3JFM9z4hJIV9qsj3I_c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0qY2JmHZDeuLT45MAp7eNWhj.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:33
WarsemaW schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:55:
Kun je nagaan, wat wij in 2 dagen hebben heeft de euro ook stiekem gedaan in 2 jaar tijd en dat vinden we allemaal best normaal intussen.
Bij crypto komt het vroeg of laat wel weer een keer terug maar bij de euro is het blijvende ellende.

Lang verhaal kort: HODL
Jammer dat de koers gemeten wordt tov EUR (of een andere fiat value), zijn we dubbel genept dus. Als ‘hedge against inflation’ moet ‘number go up’ waar zijn, niet omgekeerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZC6Y6aeutBlCCHoQ091D3UpIIkg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/a2jCdFIFVvlNMfUR8K3HpPFO.gif?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door Domino op 05-08-2024 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Flashforward schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:05:
Kans is zeker aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Gewoon niet meer slapen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Hersenloos en dogmatisch papegaaien van welbekende oneliners waarbij men de klok wel hoort luiden maar de klepel niet weet hangen. Op zich niets nieuws. Alsof er ook maar íémand goedgehumeurd wakker wordt bij zware verliezen. Zolang het je denken/doen niet overheerst kan en mag je je inderdaad best ff kut voelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-06 15:32

raq

[...]
Eens.
Als t omhoog gaat mag t invloed hebben op je humeur, moon roepen, lambo folders en babes posten, naar beneden niet... Als je zegt dat t pijn doet en je er even naar van bent, dan zit je er met te veel in? Bijzonder.
Ja, ik ben bereid erg veel unrealised profits te verliezen, maar dat wil niet zeggen dat ik dat altijd emotieloos onderga.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:14
Slonzo schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:12:
[...]

Hersenloos en dogmatisch papegaaien van welbekende oneliners waarbij men de klok wel hoort luiden maar de klepel niet weet hangen. Op zich niets nieuws. Alsof er ook maar íémand goedgehumeurd wakker wordt bij zware verliezen. Zolang het je denken/doen niet overheerst kan en mag je je inderdaad best ff kut voelen.
Het doet mij werkelijk helemaal niets, maar ook dagen dat het 10% stijgt doet mij vrij weinig.

Ik noem het: cycle slijtage.

Voorgaande cycles had ik meer emoties. In 2017 ging ik er volledig in op, een PF vol met shitcoins als Siacoin, Verge en Tron.

In 2021 enkel nog met BTC werd ik boven de 35K toch wat zenuwachtig en heb ik toen de helft verkocht, de andere helft op 57K. In de euforie boven de 50K heb ik zelfs mijn username nog aangepast ;)

Maar nu voel ik eigenlijk niets, terwijl mijn PF flink groter is dan voorgaande cycles. Wederom wel nagenoeg alleen BTC, mijn zakjes ARB en SEI zijn bijna dust geworden.

Ik heb eigenlijk maar 1 gevoel op de achtergrond, ik wil meer BTC maar boven de 50K koop ik nog niet al te veel bij.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-08-2024 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

en qua harde liquiditeit.. is het ~48.3k dan een sprong naar 41.6-40.6k.. dan een dump naar 36-33k...

48k zie ik vandaag nog gebeuren met het sentiment... maar de rest lijkt me echt absolute black swan waarbij middenoosten brand, china wat doet in de oceaan, rusland zegt hallo bij de buren, venezuela olie kraan dichtdoet, noord koreaanse raket goed mikt.. eigenlijk de BRICS landen zeggen.. Lets go. Our turn.

oh wacht. BRICS is goed voor bitcoin.

[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 05-08-2024 12:19 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
Wispe schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:00:
[...]

Ik snap dit soort opmerkingen niet zo goed.
Als je er kut bij voelt, dan heb je niet aan het welbekende adagium gehouden.
Sommigen mensen voelen zich "kut" als ongerealiseerde winsten zien verdampen en durven zich kwetsbaar op te stellen.

Andere mensen voelen constant de noodzaak om met een opgeheven vingertje te zwaaien al roepend "dan zit je er met te veel in".

Verschil moet er zijn. Maar ik vind de eerste groep mensen die zich "kut" voelen gezelliger. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashforward
BTC100K2021 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:16:
[...]

Het doet mij werkelijk helemaal niets, maar ook dagen dat het 10% stijgt doet mij vrij weinig.

Ik noem het: cycle slijtage.

Voorgaande cycles had ik meer emoties. In 2017 ging ik er volledig in op, een PF vol met shitcoins als Siacoin, Verge en Tron.

In 2021 enkel nog met BTC werd ik boven de 35K toch wat zenuwachtig en heb ik toen de helft verkocht, de andere helft op 57K. In de euforie boven de 50K heb ik zelfs mijn username nog aangepast ;)

Maar nu voel ik eigenlijk niets, terwijl mijn PF flink groter is dan voorgaande cycles. Wederom wel nagenoeg alleen BTC, mijn zakjes ARB en SEI zijn bijna dust geworden.

Ik heb eigenlijk maar 1 gevoel op de achtergrond, ik wil meer BTC maar boven de 50K koop ik nog niet al te veel bij.
Je wil niet meer bitcoin. Je wil uiteindelijk gewoon keiharde extra euro's ontvangen. Niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
jvel92 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:17:
[...]

Sommigen mensen voelen zich "kut" als ongerealiseerde winsten zien verdampen en durven zich kwetsbaar op te stellen.

Andere mensen voelen constant de noodzaak om met een opgeheven vingertje te zwaaien al roepend "dan zit je er met te veel in".

Verschil moet er zijn. Maar ik vind de eerste groep mensen die zich "kut" voelen gezelliger. :9B
Het blijft een "spel" met de daarbij horende "spelregels".

Proost jongen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004

Coldcat

HODL

Flashforward schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:21:
[...]

Je wil niet meer bitcoin. Je wil uiteindelijk gewoon keiharde extra euro's ontvangen. Niets meer en niets minder.
Je wilt niet meer euro maar meer koopkracht.

Een dikkere wagen, groter huis, vrouw met dikkere tetten!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
[...]

Je wil niet meer bitcoin. Je wil uiteindelijk gewoon keihardeboterzachte extra euro's ontvangen. Niets meer en niets minder.
fixed your post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Dat valt mee, ik ga uiteraard ergens deze cycle wat verkopen maar ik was niet meer van plan om alle BTC te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:17:
en qua harde liquiditeit.. is het ~48.3k dan een sprong naar 41.6-40.6k.. dan een dump naar 36-33k...

48k zie ik vandaag nog gebeuren met het sentiment... maar de rest lijkt me echt absolute black swan waarbij middenoosten brand, china wat doet in de oceaan, rusland zegt hallo bij de buren, venezuela olie kraan dichtdoet, noord koreaanse raket goed mikt.. eigenlijk de BRICS landen zeggen.. Lets go. Our turn.

Wil eigenlijk geen nieuwe low meer zien maar vrees er ook voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Coldcat schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:25:
[...]

ik heb liever wat kleinere tetten, een kleiner huis zodat niet teveel moet opruimen/schoonmaken.
dikke wagen zeker, maar ik heb al een dikke stationwagon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Aeronaut schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:17:

Vergeet een nog niet ontdekte asteroïde niet. Die doet het ook goed op de bingokaart oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
aangepast, sloeg nergens op :)

[ Voor 104% gewijzigd door Kol Nedra op 05-08-2024 12:32 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Precies een week geleden. Buying opportunities.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZiBtSvSg_zZmuiU-oVGLCKIvPdg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4yhPiB9QLcxNnh2cgMZHrEVi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:30:
[...]

wie weet is er een asteroïde die zoveel hasjes kan produceren dat het gelijk 99.9% van totale hashrate overneemt.

edit; oh ik dacht even dat je het over een asteroïde die enorm veel goud had :)
Nee ik bedoelde die dikke bertha waar alle landen hun nukes moeten samen leggen om die uit koers te schieten.

Man, daar ga ik even voor buiten zitten met een koud pilsje :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004

Coldcat

HODL

knakworst schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:32:
Precies een week geleden. Buying opportunities.

[Afbeelding]
Het is wel heftig. Zo hard we nu omlaag gaan is een lange tijd nier voorgekomen. FTX failliet denk ik.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Coldcat schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:35:
[...]
Het is wel heftig. Zo hard we nu omlaag gaan is een lange tijd nier voorgekomen. FTX failliet denk ik.
Ha ja, die kunnen we ook nog in zetten... :9

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Coldcat schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:35:
[...]

Het voelt wel vertrouwd als ik eerlijk ben.

Enkele tijd geleden werd er gesteld dat dit eigenlijk niet meer kon gebeuren door het ETF effect. Ik werd daar een beetje verdrietig van, want juist de volatiliteit is zo mooi. Als je naast moon niet eens lekker rekt meer kunt roepen is de lol er wat mij betreft snel af.

Vanaf de top is er nu 30% verdampt, Bitcoin kennnende kan dat nog wel wat meer worden. Maar het kan over 3 weken ook weer op 69k staan.

Het blijft gewoon lekker gokken.

Stay humble and stack sats.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashforward
Twijfel om nu in te kopen of te wachten tot USA wakker is. Wanneer starten die daar eigenlijk nederlandse tijd?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

Voor de historieboeken.. hoewel niet de ultieme dip cijfers.. wellicht vanmiddag dipperdedip

Daily -
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m-kOJpzD5isRzhnH2MacCzK-YoA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3e1vmHeQ9f9d6CTcvFwKWbYX.png?f=fotoalbum_large

Weekly -
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8W_vvMPPN6s9Eng-5hbTEdUHdA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bHPRKbGTcEQ66iMJtXE6mJnc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Aeronaut op 05-08-2024 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Flashforward schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:42:
Twijfel om nu in te kopen of te wachten tot USA wakker is. Wanneer starten die daar eigenlijk nederlandse tijd?
15.30 is open

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ik zou sowieso ladderen. Wat denk je dat er gebeurd als de situatie in de zandbak escaleert en er Amerikaanse F35's richting Iran vliegen?

Persoonlijk kijk ik eerst ff de kat uit de boom.

Lump sommen is nu best riskant.

Maargoed, kan ook een prima move zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:28
15:30 uur.

Maar dan kan er nog van alles gebeuren.

Ik doe twee trips, vanmorgen wat gekocht op $50k en kijk straks nog eens.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashforward
Jumpman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:45:
[...]

15:30 uur.

Maar dan kan er nog van alles gebeuren.

Ik doe twee trips, vanmorgen wat gekocht op $50k en kijk straks nog eens.
Ja ik ook vanochtend. Ik denk dat ik ook maar even wacht tot sowieso na 15:30 :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gj5EswHQucPflr1IMr5yn0TlTPY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jwcqk2QBZJFYDBHozsHpIr1T.jpg?f=fotoalbum_large

Hebben we toch mooi maar weer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:59
pre-market staat de beurs in de VS al mooi op -10%, ben benieuwd of dit nu al in de prijs zit :>

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 11:40
Soms moet je weten wanneer je moet stoppen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nxMW6x8SNFMxi-BFQCTKoX4uUKc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7XKVQk3XQbiksrWButsi8H7O.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:45:
[...]

Ik zou sowieso ladderen. Wat denk je dat er gebeurd als de situatie in de zandbak escaleert en er Amerikaanse F35's richting Iran vliegen?

Persoonlijk kijk ik eerst ff de kat uit de boom.

Lump sommen is nu best riskant.

Maargoed, kan ook een prima move zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uw6V0ALFxB0TGAHO7LLoVcySV7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jNCNTD19S4tUHY2BZtqb2vKo.jpg?f=fotoalbum_large

Hee kijk al wat mildere taal. Nog samen een groen vredespijpje roken en wij kunnen eind dit jaar weer gewoon moon zoals planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-06 09:00
keanu_ schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:49:
pre-market staat de beurs in de VS al mooi op -10%, ben benieuwd of dit nu al in de prijs zit :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5eVCe1rcpVdvfhEiCpSo3FVuOC8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OkotLjDKP6eGEFbczR0z47vx.png?f=fotoalbum_large

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:39
waar kijk jij dan. Ik zie -4,6% op de nasprak futures. REst is minder

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
Coldcat schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:25:
[...]

Het laatste heb ik al de eerste twee niet dat komt door het laatste

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 12:54:
[...]

[Afbeelding]

Hee kijk al wat mildere taal. Nog samen een groen vredespijpje roken en wij kunnen eind dit jaar weer gewoon moon zoals planning.
Ja wat is dit dan?

Voor mijn verliezen wil ik minimaal 1 nuke zien, genoeg betaald voor deze shitshow.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zo, de vaatwasser draait weer op het goedkoopste moment van de dag, scheelt weer een paar centen (maar ondertussen wel vele malen de totale jaarlijkse energierekening kwijt vandaag...). En dikke tatsu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-dhbdAoYohnEp4wAMjqK1SMMfg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wQ1NFNhHllKvyjlRq8ezhqcw.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

Nasdag algemeen:
-4-5%.

Tech:
tsla -7
aapl -7
nvda -9
SMCI -9

BTC gerelateerd:
MSTR -16
CleanSpark -16 [bitcoin miner]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:55
Oke, de pleuris breekt dan eindelijk ook uit op de financiële markten :P

Gelukkig heb ik mijn knaken in de beste store of value zitten! d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Aeronaut schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:00:
[...]

Nasdag algemeen:
-4-5%.

Tech:
tsla -7
aapl -7
nvda -9
SMCI -9

BTC gerelateerd:
MSTR -16
CleanSpark -16 [bitcoin miner]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nox-QqAKx714pVPHACnSm9kSDOA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8hhNqbXhxINRDmMLZPr3hpwp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
[...]

Oprecht niet, wat moet ik met euro's? Dat is uiteindelijk ook niks meer dan een ruilmiddel. Breed geaccepteerd, dat is eigenlijk het enige wat je er aan hebt. Bij euro's weet je zeker dat je je koopkracht niet behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:15
Richh schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:02:
Oke, de pleuris breekt dan eindelijk ook uit op de financiële markten :P

Gelukkig heb ik mijn knaken in de beste store of value zitten! d:)b
Vastgoed?

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Nee, dat vind ik moreel verwerpelijk :) Daar heb ik alleen maar fiscaal aantrekkelijk geleend geld in zitten voor persoonlijk gebruik :+

Ik doel natuurlijk op mijn avatar :P

[ Voor 20% gewijzigd door Richh op 05-08-2024 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

denk dat we in plaats van investeren in plan B beter voor planeet B kunnen gaan, man man wat een geneuzel toch altijd weer :P B staat niet voor bitcoin, helaas :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
2Dutch schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:10:
denk dat we in plaats van investeren in plan B beter voor planeet B kunnen gaan, man man wat een geneuzel toch altijd weer :P B staat niet voor bitcoin, helaas :+
Plan B-merk bij de supermarkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:15
2Dutch schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:10:
B van eigen Bubbel en de rest zoekt het verder maar uit met alle flauwekul.

d:)b

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@2Dutch met Bitcoin gaan we naar de maan, dus wat zeur je? :>

Zag laatst mijn bankkosten voor 1 jaar. Man man man... 113 euro door de plee. Maandelijks extra betalen om de rekening aan te kunnen houden en 4x een overboeking buitenland. Dan liever USDT/BTC....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
sh4d0wman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:12:
alleen jammer dat de maan nu aan de andere kant van de planeet is

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDmJZX0Cq4tkZUtDOSPJUrB-Rck=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mSeyLYROM3Ked1LGe1Lxbmt5.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

sh4d0wman schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:12:

Zag laatst mijn bankkosten voor 1 jaar. Man man man... 113 euro door de plee. Maandelijks extra betalen om de rekening aan te kunnen houden en 4x een overboeking buitenland. Dan liever USDT/BTC....
Donker kant van de maan zeker :P
Zat ik toevallig recent ook naar te loeren: 3,20 pm voor een simpele rekening bij ING, en daar is qua functies weinig bijgekomen sinds het nog maar 1.x euro kostte :/ Maar ja, beetje fintech vraagt 4-5 euro, maar dan krijg je iig meer rekeningen.

Maar dit is wel de grootste dip in de portfolio tot nu toe geloof ik. Over 2 weken als de excelsheet bijgewerkt gaat worden eens zien hoever er weer herstel is opgetreden. Gelukkig hebben we de indexfondsen, aandelen en de paar euro's spaargeld nog ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ud3BBbrPAw-Gdfj8vMY9LARyKX0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PN4HzweLuJPW3a9TKcOv1RHI.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik had in dit topic toch echt een ander soort prentje verwacht na het lezen van 'dikke tatsu' :/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Slonzo schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:22:
[...]

Ik had in dit topic toch echt een ander soort prentje verwacht na het lezen van 'dikke tatsu' :/
Als ik geen voorbeeldfunctie had zou dat ook zeker hebben plaatsgevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
Zo! Ik zie het nu pas, dikke actie zeg.

Je zou bijna een lening afsluiten voor een mooie buyin

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:45

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12:38
Gelukszoekr schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:25:
Zo! Ik zie het nu pas, dikke actie zeg.

Je zou bijna een lening afsluiten voor een mooie buyin
Zat je achteraf toch nog goed!

We moeten meer naar jou luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:45

Darrell

Fiat moonboy

Don Guacamole schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:28:
[...]

Zat je achteraf toch nog goed!

We moeten meer naar jou luisteren.
Ja dat heb ik de afgelopen dagen ook al vaker gedacht. Weinig mis met Roellie z'n onderbuikgevoelens.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xOCIK2ItHNHAhr1zVYy5uZxY0AU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NOA5Ih369yIRc0vJN1OhbvO6.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:41

LankHoar

Langharig tuig

Ik keek net even in mijn glazen bol en die zei dat we de komende weken/maanden nog wel wat verder gaan zakken. Dus ik heb alvast een limit order op ETH gezet van 1.952 EUR (we zitten toch al door die weeklijn, dat is best een dingetje) :) Voor BTC hoop ik in te kopen rond de 45K, dus nog even geduld hebben.

Happy Monday everyone! })

[ Voor 10% gewijzigd door LankHoar op 05-08-2024 13:35 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Pagina: 1 2 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken en zonnepanelen zijn bijv. offtopic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!