Hij is geen bouwvakker nee en was ook niet werkzaam in de bouw. Dat hij vanuit huis aan het dealen was is weinig twijfel over mogelijk, moet wel zeggen dat het nu veel minder is dan voorheen. Maar hij loopt wel vaak de hoek om en is dan binnen een paar tellen weer terug.Verwijderd schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:09:
Die heeft onderliggende problemen. Ik neem aan dat iemand zonder enige bouwervaring (al is het geen metselaar waarschijnlijk) niet aan een complete uitbouw begint. In de bouw heb je momenteel gewoon een volle agenda en dan ben je dus niet elke dag thuis, maar bijna nooit thuis.
Of hij dealt vanuit huis, waarschijnlijk niet. Dan had je het wel geweten. Dan had je bijna dagelijks dezelfde (verrotte) gezichten bij hem aan de deur zien staan, soms op de raarste tijdstippen. Hij kan ook gebruiken en in het rood staan bij zijn dealer(s), waardoor er af en toe iemand voor geld komt.
Als hij zou dealen, dan was geld voor de uitbouw in ieder geval geen probleem geweest.
Ik geloof ook niet dat hij ziek is of een burnout heeft, al is dat lastig te zien. Maar hij kan wel de motivatie opbrengen om zijn vijver leeg te pompen en helemaal te reinigen voor zijn vissen. Dat de rest van de tuin er als een grofvuilstort bij ligt boeit hem denk ik niets.