thijsco19 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:34:
Zeker als ts meerdere keren per dag zijn tank vult en leeg maakt (binnen normale schone omstandigheden zoals je tuis met je drinkwater om gaat) zal het echt geen probleem zijn.
De meeste hier zijn gewoon te bang. Zeker nooit eten of drinken op een markt genomen? Of in de winter langs de vlieten met ijs erop, staan geregeld mensen langs de kant die soep en andere dingen aanbieden. Kijken jullie daar ook naar het certificaat of ze dat wel mogen?
zeker wel, maar dat is het voor mij alleen en doe ik dit niet professioneel, wat een heel groot verschil maakt.
Ik kan mij nog iets herinneren van een floriade.
Soep verhit je ook vaak nog en is niet drinkwater. Wel water natuurlijk gebaseerd.
Uiteraard moet TS goed naar de regelgeving kijken of het mag en hoe.
Technisch is het gewoon niet lastig en veilig te doen.
Dat laatste klinkt zo, maar je zal dit waarschijnlijk ook moeten bewijzen. Hoe weet je dat het ook echt goed werkt? En je toch net niet iets vergeet?
En als je mogelijk een foutje hebt gemaakt, of het werkte toch niet helemaal goed. Heb je mogelijk wel een serieus probleem.
Je eerste zin, is eigenlijk waar het mee begint, waaraan moet je voldoen, daarna pas naar (zelfbouw) oplossingen kijken.