Kan je eventueel even testen of hdmi out werkt via usb? De Pad2 heeft USB 3.2 Gen 1 en in theorie zou het hdmi out moeten ondersteunen. Ik ben nog altijd aan het twijfelen tussen Galaxy Tab S9 of Pad2 ter vervanging van mijn huidige tablet (neig nog altijd naar S9 vanwege Oled scherm).Roel1966 schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 19:05:
Inmiddels de Oneplus Pad 2 gearriveerd en mijn 1ste indruk is best wel positief, ziet er zondermeer uit en voelt als een high-end tablet. Paar dingen die wel opvallend zijn is dat het tablet heel dun en licht is en evenzogoed stevig aan voelt. Prettig zijn ook wel de afgeronde randen waardoor het tablet lekker in de hand ligt.
Verder vind ik de aspect verhouding wel apart want het is niet 3 op 2 formaat maar 7 op 5, dus het ligt een beetje tussen 3 op 2 en 16 op 10 in. Daardoor oogt het tablet groter dan een 12.4 inch 16 op 10 of 16 op 9 tablet ondanks dat het tablet 12,1 inch is. Helaas zit er geen O-led panel in maar wel een heel goed, scherp en helder IPS panel in.
Inmiddels mijn 1ste kennismaking dan met OxygenOS versie 14.1 maar dit mij tot nu toe wel kan bevallen. Zeker zal ik er nog dieper in moeten gaan duiken om een goed beeld te kunnen vormen. Wel heb ik dan al eens een filmpje op Youtube bekeken en het geluid in elk geval fantastisch is met 6 speakertjes.
Update: vraag wordt op reddit beantwoord blijkbaar dus gewoon mirror en geen resolutie scaling https://www.reddit.com/r/...neplus_pad_2_hdmi_output/
[ Voor 5% gewijzigd door KeiFront op 27-07-2024 09:10 ]