Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinkelman
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 09-12-2024
Weer een kleine update ( ca 700mb ) beschikbaar
OPD2403_15.0.0.300(EX01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:20
Kees_frl schreef op zondag 28 juli 2024 @ 17:19:
Iemand idee of in de software aanpassingen zijn gemaakt in multi user? Zodat iedereen vanaf standby scherm zijn account kan kiezen en niet de gene die ingelogd was eerst moet unlocken zodat er een ander account gekozen kan worden? Dankjewel :)
Heb je dit kunnen oplossen? Ik loop tegen exact dit ding aan. Willen hem gaan gebruiken met verschillende gebruikers, maar het niet kunnen wisselen vanuit het "lockscreen" is wel echt een grote misser

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:20
Pimmetje651 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:51:
[...]

Heb je dit kunnen oplossen? Ik loop tegen exact dit ding aan. Willen hem gaan gebruiken met verschillende gebruikers, maar het niet kunnen wisselen vanuit het "lockscreen" is wel echt een grote misser
Iemand hier een idee/oplossing of workaround voor ? Dit is wel vrij vervelend zo

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zordaz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 10:46
Pimmetje651 schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:32:
[...]

Iemand hier een idee/oplossing of workaround voor ? Dit is wel vrij vervelend zo
Ik vrees dat er momenteel geen Tweakers zijn die hier ook tegenaan lopen. Vreemd is het wel... Is er geen officieel support forum van OnePlus om dit na te vragen?

Iets anders:
Ik heb een OnePlus Pad 2 met een officieel smart keyboard. Dat werkt op zich prima, alleen snap ik niet wat het in- en uitschakelen van het touchpad triggert. Soms werkt het touchpad wel en soms niet. In dat laatste geval krijg je bij aanraking netjes de melding dat het touchpad is uitgeschakeld. Het toetsenbord werkt wel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:28
Ik heb sommige apps werkgerelateerde apps, die never nooit niet naar portrait mode gaan. DIt krijg ik ook niet opgelost zelf door ergens bij instellingen te pielen. Hebben jullie ervaring hoe hier mee om te gaan en dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
sikkwittet schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 16:43:
Ik heb sommige apps werkgerelateerde apps, die never nooit niet naar portrait mode gaan. DIt krijg ik ook niet opgelost zelf door ergens bij instellingen te pielen. Hebben jullie ervaring hoe hier mee om te gaan en dit op te lossen?
Dont like it, maar heb een app gedownlaod dat orientation control heet.
Hiermee kan ik alles aanpassen. Zit wel reclame zoals dat jammer genoeg altijd wel is, bij openen van deze app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-05 05:42
Het is erg stil hier, iedereen nu tevreden of iets anders?
Dit ivm een aanbieding.

Ik las op notbookcheck dat dit scherm traag is met grijs naar zwart of zoiets. 25ms Dan ben ik bang voor ghosting, iemand iets gezien qua ghosting? Verder is de uniformiteit ook niet al te best, grote brightness verschillen. Maar als het niet opvalt, tja..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nJYcZaeu6CWHVJPeiT4B9uze0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OPnRVR6gTUwZJxuKyLTk34AE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3gEBmBPtoXViE9vWG819UzmDeAM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/unKj1ktpTqlzGu8UvplHPZ6d.jpg?f=fotoalbum_large

Bron https://www.notebookcheck...f-the-price.901753.0.html

[ Voor 25% gewijzigd door Sunrise op 15-04-2025 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zordaz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 10:46
Ik ben erg tevreden met deze tablet. Maar ben geen serieuze gamer dus stel weinig eisen aan het scherm. Of het scherm beter of slechter is dan andere tablets die ik ken, geen idee. Rare fratsen zijn me niet opgevallen in ieder geval.

Voor bladmuziek, wat e-mail, chatten en internetten voldoet deze tablet meer dan uitstekend. Sterker nog: dat zou eigenlijk met een simpeler tablet ook prima kunnen. Heb deze vooral gekozen vanwege de schermverhoudingen i.c.m. bladmuziek en voldoende opslagruimte.

Ik denk dat er niet zoveel andere gebruikers/Tweakers zijn, vandaar de radiostilte hier. Het enige jammere wat ik heb ervaren (staat hierboven ook al ergens) is de knullige implementatie van meerdere gebruikersaccounts. Maar die heb ik op dit apparaat niet nodig.

[ Voor 22% gewijzigd door zordaz op 16-04-2025 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
Sunrise schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 15:04:
Het is erg stil hier, iedereen nu tevreden of iets anders?
Dit ivm een aanbieding.

Ik las op notbookcheck dat dit scherm traag is met grijs naar zwart of zoiets. 25ms Dan ben ik bang voor ghosting, iemand iets gezien qua ghosting? Verder is de uniformiteit ook niet al te best, grote brightness verschillen. Maar als het niet opvalt, tja..
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bron https://www.notebookcheck...f-the-price.901753.0.html
Welke aanbieding?

Mijn ma was namelijk zo onder de indruk, ze wilt er ook eentje.

Vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
sikkwittet schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 18:13:
[...]

Welke aanbieding?

Mijn ma was namelijk zo onder de indruk, ze wilt er ook eentje.

Vandaar
347 euro aliexpres, zie pepper Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
zordaz schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:47:
Ik ben erg tevreden met deze tablet. Maar ben geen serieuze gamer dus stel weinig eisen aan het scherm. Of het scherm beter of slechter is dan andere tablets die ik ken, geen idee. Rare fratsen zijn me niet opgevallen in ieder geval.

Voor bladmuziek, wat e-mail, chatten en internetten voldoet deze tablet meer dan uitstekend. Sterker nog: dat zou eigenlijk met een simpeler tablet ook prima kunnen. Heb deze vooral gekozen vanwege de schermverhoudingen i.c.m. bladmuziek en voldoende opslagruimte.

Ik denk dat er niet zoveel andere gebruikers/Tweakers zijn, vandaar de radiostilte hier. Het enige jammer wat ik heb ervaren (staat hierboven ook al ergens) is de knullige implementatie van meerdere gebruikersaccounts. Maar die heb ik op dit apparaat niet nodig.
Ik probeer de perfecte tablet te kopen, maar elk ding heeft wel wat minpunten.
Net even het forum bekeken van oneplus maar dat is een onoverzichtelijke website zeg, verschrikkelijk. Vroeger was het beter (oneplus one tijd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Sunrise schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 19:24:
[...]

Ik probeer de perfecte tablet te kopen, maar elk ding heeft wel wat minpunten.
Net even het forum bekeken van oneplus maar dat is een onoverzichtelijke website zeg, verschrikkelijk. Vroeger was het beter (oneplus one tijd).
Naast het feit dat er alleen klagende Indiase mensen op zitten...

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05 13:38

Markao2000

it's all about the beats

Ik ben ook een doorsnee gebruiker en ben heel tevreden met zowel tablet als toetsenbord als pen.
Ja soms een iets andere werking dan verwacht maar ding doet gewoon vlot wat ie moet doen en ik heb geen last van het niet oled-scherm.

Oerbrood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-05 16:51
Heeft de OnePlus ook zoiets als een second space?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
SamSid schreef op woensdag 16 april 2025 @ 10:18:
Heeft de OnePlus ook zoiets als een second space?
Als in tweede gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-05 16:51
Ja zoiets. Wat je in kan richten als een geheime account, of als een gastaccount. In het geval je het toestel even wilt uitlenen aan iemand. Maar dat die persoon niet bij je standaard gegevens kan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
SamSid schreef op woensdag 16 april 2025 @ 10:45:
[...]

Ja zoiets. Wat je in kan richten als een geheime account, of als een gastaccount. In het geval je het toestel even wilt uitlenen aan iemand. Maar dat die persoon niet bij je standaard gegevens kan komen.
Twee mogelijke opties:
  • Instellingen -> Users and accounts -> Multiple users
  • Instellingen -> Security & privacy -> System cloner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:14
Ik heb het volgende issue. In het app overzicht (swipe vanaf de onderand naar boven) kon je voorheen individuele apps sluiten door ze per app naar boven uit het beeld te swipen. Op een of andere manier werkt dit niet meer goed. Soms kan ik een app selecteren, maar dan moet je ze een seconde ofzo vasthouden, maar deselecteerd ie ze ook wel en dan kan je swipen wat je wilt, maar blijft ie mooi staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05 13:38

Markao2000

it's all about the beats

Werkt hier nog wel. Verder geen idee hoe je het hersteld.

Oerbrood!

Pagina: 1 2 Laatste