|we live in the history of a mad man Mr. G |
Anoniem: 2553
Heb weliswaar geen Voodoo kaart, maar dat mag de pret niet drukken
Heb dan ook wel geen voodoo kaart maar geen support meer geven op kaarten die nog goed meekunnen is onbegrijpelijk.
Dus vandaar..
10 ton staal...verticaal!!!
3dfx lives on!
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
And still counting
ff een reply geplaatst zodat ie weer boven aan komt
Kweenie wat ik met die mx-400 moet maar dat komt wel goed
4485. wbs
4484. ...... Support'em..damned
Heb dan wel geen voodoo, maar voor diegene die het nodig hebben
Don't give up
Maar ik vind wel dat nvidea het zou moeten ondesteunen.
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Anoniem: 19725
ok ik had de eerste ook, maar vanaf de tnt 1 was het wel duidelijk wie de beste videokaarten kon maken: nvidia!
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
1
2
| Name Comments 4501. Jantje Smit (dat pestventje ja) 3DFX must release new drivers because your customers payd money for it. |
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Anoniem: 20531
Anoniem: 43946
comments:
There are plenty of voodoo 5 (and other voodoo cards ofcourse) users, that also wish to use windows XP. But they cannot use it for playing their games because they have no drivers for their videocard. There must be something you can do about it. You have plenty of 3dfx engineers. Please put one to work on some decent windows XP drivers for the 3dfx cards. Thanks alot in advance for looking at these comments and I hope to see some good windows XP drivers soon.
Anoniem: 39733
Anoniem: 38184
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Ga ik een Voodoo2 naastzetten, in m'n toekomstige server/gast-gamePC komt een S3 Trio 8MB met een VoodooII ernaast en voor m'n broertje heb ik een VoodooI gekocht voor in z'n P200MMX
Die 3Dfx kaarten zijn voor mij al lang niet meer spannend dus koop ik gewoon een G-Force of Radeon kaart als ik die nodig heb!
Iedereen hoor je gillen dat ze hun G-Force 3 alweer verder hebben overgeclocked om weer iemand te verslaan in de 3D mark score en nu dit topic? VAAG!!!
Anoniem: 39733
Ten eerste moet ik je vragen meer RESPEKT te tonen voor 3Dfx, want zij waren de pioneers op het gebied van 3D!!! Bedrijven als Matrox, Ati enz. namen in die tijd 3D niet serieus, pas toen na een jaar bleek dat er met 3D toch wel wat te verdienen leek, kwamen zij ook schoorvoetend met hun 3D kaartjes.Op zondag 20 januari 2002 02:59 schreef pinolief het volgende:
een hoop stompzinnig puberaal geblaat niveau bijzonder onderwijs
Ten tweede je kraakt voodoo1 af want hij doet het niet onder windows 2000 *zucht* Luister vriend, de voodoo1 is ontwikkeld voor windows95, ruim 6 jaar geleden.
Waarom wil je de voodoo1 5 jaar later nog gebruiken!!!
Het voldoet toch allang niet meer aan de eisen van de spelindustrie???
De voodoo 1 was de allereerste 3D kaart.
Een GENIAAL produkt voor die tijd gemaakt met vooruitziende blik.
Het bedenken en ontwikkelen van de voodoo 1 was op zich een grotere vernieuwing op het gebied van weergavetechniek dan de Geforce!
Ten derde de opmerking "TNT1 liep rondjes om voodoo2" is
Ten vierde ben je een ongelofelijk puberaal ventje dat zijn videokaartje moet overklokken om een 3Dmark puntje extra te halen.
Luister knurft snelheid is tegenwoordig niet alles meer.
Tenslotte een welgemeend advies: wanneer je weer met je Geforce bezig ben, bedenk dan dat je zonder 3Dfx misschien nog Pacman zat te spelen.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Je zit je aardig op te vreten over mijn reactie, is wel grappig om te lezen.
Geef me een echt argument om respect te tonen voor 3Dfx dan?
Ik zou niet weten waarom ik respect moet tonen daarvoor.
Dan kun je ook wel respect tonen voor 1001 andere dingen zoals de eerste PC , de Amiga en weet ik nog niet meer.
De Voodoo 1 was voor zijn tijd een zeer goede kaart ja, maar nu is die techniek allang achterhaald.
En als ik deze kaart nog zou gebruiken moet die het wel doen onder het systeem wat ik dan gebruik, zoniet wat moet ik er dan mee?
Gaan huilen of gewoon de kaart afstoten? ik kies voor het laatste.
Respect BTW, heb ik voor mensen, niet voor producten, dat zijn doodse dingen die nou eenmaal verouderen en worden opgevolgd door nieuwere technologieen.
Misschien een idee voor je om iemand anders zijn mening te respecteren en niet te flamen met pubergedrag voor zoiets onzinnigs als een 3Dkaart!
Dat jij 3Dfx wel perfect vindt respecteer ik toch ook? nou dan!
Anoniem: 42763
Ja een Viper 2 of zo, heb je ook geen XP drivers!!! lekker commentaar hoor!Op dinsdag 11 september 2001 10:38 schreef TimMer het volgende:
Koop toch een S3 kaart!!
Ik heb net ook getekent! ken nog veel mensen met voodoo's in alle gradaties, wat moeten die zonder support???
erm... geen XP installeren maar lekker bij Win2k blijven! ik heb xp ook na een week eraf geknaldOp donderdag 21 februari 2002 11:05 schreef Juustem het volgende:
[..]
Ja een Viper 2 of zo, heb je ook geen XP drivers!!! lekker commentaar hoor!
Ik heb net ook getekent! ken nog veel mensen met voodoo's in alle gradaties, wat moeten die zonder support???
Ik heb als doorgewinterde Nvidia gebruiker ook deze petitie ondertekend, aangezien ik de manier van doen ten zeerste afkeur. Het is geen manier een grote groep consumenten zo een oor aan te naaien.
Ben ik met je eens maar hoe vaak gebeurd dit denk je?
Keertje of tig bij fabrikanten?
Het zal wel weer het bekende geldverhaal zijn.
Een paar jaar terug iemand geadviseerd om een videokaart in zijn toenmalige nieuwe PC te zetten met een Rendition 2100 chip!
Die chip was vet snel man! perfecte performance in een toenmalige 3D Demo (weet ff niet meer welke dat nou was).
Het is nooit wat geworden met die chip en de support/drivers moeten nu nog komen!
Ook die 3D kaart van Diamond waar je Sega consolespellen mee kon spelen was vet...nooit meer goede drivers voor uitgekomen!!
Ik bedoel: jullie hebben wel gelijk maar je doet er geen kl*te aan als de fabrikanten het afstoten.
Dat is real life...het is niet anders.
ben de 5307e!
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Anoniem: 58530
Was nummer 5764
5769 Signatures Total
hoop nog lang gebruik te kunnen maken van mijn voodoo 5 5500.
Anoniem: 25624
trieste vent tis ook zooo veel moeite heh, help je medetweakers gewoon door ff te signen tis 2 muisklikjes verOp zondag 20 januari 2002 02:59 schreef pinolief het volgende:
Ik ga die petitie niet tekenen want 3Dfx heb ik al 2 jaar geleden uit mijn computer gehaald want de Voodoo 1 werkt al niet meer vanaf Windows2000 en een TNT 1 liep al rondjes om de Voodoo 2 heen!
Die 3Dfx kaarten zijn voor mij al lang niet meer spannend dus koop ik gewoon een G-Force of Radeon kaart als ik die nodig heb!
Iedereen hoor je gillen dat ze hun G-Force 3 alweer verder hebben overgeclocked om weer iemand te verslaan in de 3D mark score en nu dit topic? VAAG!!!
Anoniem: 40595
dus vandaar heb ik effe de petitie gesigned, want ik en voodoo2 in mijn server zitten.
Anoniem: 21405
Was deze schop nou echt zo nodig ?Op vrijdag 28 juni 2002 15:14 schreef charles het volgende:
Done no 5762
Dit topic is gesloten.