Anoniem: 22721

Ik snap nog steeds niet dat nVidia de technieken van 3Dfx niet gebruikt in hun kaarten, vooral nu Ati hun positie bedreigt met hun Radeon 2.
Maar ja, voor de mensen met een 3Dfx kaart, veel succes.

ik heb nog wel een GF2MX voor je liggen hierOp dinsdag 11 september 2001 06:17 schreef Maiar het volgende:
Klik hier en doe je ding..
Verras me en kom met leuke koop nvidia kaart opmerkingen

nee, heb gevote hoor...
"Oooh Jeroen!"

Under Construction
www.tradealliance.nl

Anoniem: 4712
Dat heeft tijd nodig, de Geforce 3 was in de periode van de overname in de eindfase en dan breng je geen radikale wijzigingen aan, daarnaast was de Rampage van hetzelfde kaliber geweest als de GF3. 3dfx technologie die een aanvulling kan zijn op nVidia ontwerpen moet je niet eerder verwachten dan in de GF4 (daar die technologie zich in dezelfde pre-alpha stadium bevond als de GF4 een jaar geleden), maar ook nV heeft zijn technologie die niet per definitie slechter hoeft te zijn. Daarnaast had 3dfx alles gegooid op meervoudige processor ontwerpen en TBR waar nVidia niets van wil weten.Op dinsdag 11 september 2001 08:06 schreef obsidian het volgende:
Hmmmm shit, ik dacht dat ik moest tekenen voor een nieuwe serie 3Dfx kaarten. Dan had ik mijn kruisje wel gezet...
Ik snap nog steeds niet dat nVidia de technieken van 3Dfx niet gebruikt in hun kaarten, vooral nu Ati hun positie bedreigt met hun Radeon 2.
Maar ja, voor de mensen met een 3Dfx kaart, veel succes.
(my 2 cents)
spead the word
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 5900X - MSI RTX 4090 Suprim X - PS5
Was getekend, enz. | specs
1211. Evert nvidia is evil and bad for other companys and differents in technoligy research!
1211 Signatures Total
beetje gebrekkig engels, maar boeie ik als KYRO 2 owner heeft gewoon gestemt, heb namelijk 2jaar terug heeeel erg genoten van mijn onlangs verkochte voodoo2!
Anoniem: 34896
Hoewel ik zelf morgen een nieuw kaartje ga kopen, gaat mijn ouwe waarschijnlijk naar mijn zusje, dus toch maar even ondertekend (en natuurlijk voor alle andere onbekende lieverds met zo'n kaart

M'n Voodoo3000 moet nog jaren mee aub!!
Gras groeit niet door eraan te trekken.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

'k vindt het presoonlijk wat makkelijker programmeren.

XP 2000+ @ 1890 Mhz / 512 MB DDR/ 2x 80 Gig Striped
tot nu toe:
1232 Signatures Total
3dfx heeft vroeger toch het grote voorbeeld gegeven vindt ik.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ik zou graag zien dat mijn Voodoo2 ondersteund wordt in XP (glide)

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
Anoniem: 19137
Die van mij (Diamond Monster Fusion) heb ik een maand gebruikt, en daarna is hij in een anti-statisch zakje in de kast beland. Wat een ellendig ding was dat. Daarna heb ik een Viper 550 gekocht, en daar kon ik alles op draaien zonder vastlopers.
webOS all the way!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

* _JGC_ heeft getekend
edit:
Ook ff een stukje op mijn site gezet

| I've got permission to color outside the lines |
Njah, drivertjes moeten ze maken, en een paar nieuwe kaarten zou ook niet dom zijn!
My prediction: we'll evolve into a digital form.
Als er een dag komt dat nVidia niet meer de dominante speler wordt in dit spelletje zullen ze het wel merken mwuhahaha

keep 3dfx alive
ik was ooit eens de trotse eigenaar van een monster 3d 1 voor f500,-
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Chriet Titulaer is de man
comments:
I used to use a Voodoo2 SLI configuration, but today I have (naturally you might say) a GeForce2 MX. You owe it to the still hundreds of thousands 3DFX users to support the cards!
Volgens mij was ik eerder, ik ben 1341 en jij bent 13421341
comments:
I used to use a Voodoo2 SLI configuration, but today I have (naturally you might say) a GeForce2 MX. You owe it to the still hundreds of thousands 3DFX users to support the cards!

Wat ik vreemd vind is dat ik helemaal geen drivers voor mijn Voodoo5 5500 hoeft te installeren in WinXP

Ik heb eigenlijk geen last van dit probleem, maar toch maar 'ondertekend'.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
en de voodoo 3 danOp dinsdag 11 september 2001 11:30 schreef tazzman het volgende:
ik ben nr..1251Hoewel ik een GeForce2 GTS heb, help ik graag de Voodoo5 bezitters, tis een kleine moeite. Ik zou ook graag mijn VoodooII's onder XP zien draaien maar ik denk niet dat het zover zal komen.

1706
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
3dfx "main competitor" van nvidia noemen vond ik echter wel een beetje wereldvreemd klinken van de makers van die petitie, ik denk dat destijds alleen ATI daarvoor kwalificeerde
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik heb dan wel een TNT2 (Nvidea

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Anoniem: 34529
(mooi getal), maar ik heb een nvidia kaart dus ik heb geen idee waarom ik het gedaan heb. Misschien ben ik wel sociaal, brrr eng woord.
Anoniem: 16951
'k heb pas een voodoo 3 pci aangeschaft (m'n geforce 1 ddr was verrot) en dat bevalt me bijster goed

3DFX kaarten zijn nog steeds zwaar cool. Vooral die 3500TV die je nu voor een schijntje kan kopen met TV out en TV Tuner. ..
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 27" 1440p LED | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 12 Mini 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Heb 2 maanden terug net mijn Banshee verkocht maar mis hem toch nog een beetje

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Valt er ook niet ergens zoiets te doen voor Aureal/Creative? Ik wil het leven van mijn Terraec XLerate Pro ook graag wat verlengd hebben...
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Hoe? Nou, gewoon de w2k drivers gebruiken, works good enouhg for me!
Anoniem: 16223
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
maaruh... ik vrees dat nVidia zich hier niet al te veel van aan zal trekken.
dit doet me een beetje aan microsoft denken, koopt (kocht) ook al z'n concurrenten over

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
keep up the good work
Anoniem: 7290

Ik was 2572.
Core 2 duo E6400 | 2048 MB PC8500 | Asus P5B Deluxe | GF7300GS | SB Fatality | Logitech Z560 4.1 | 890GB SATA diskspace | LG 17"TFT |
die van hen is mooi....
Anoniem: 35582

IP, mostly engineers and graphic core technologies. NVIDIA did not purchase
their current products. 3dfx was to retain those products, and the
responsibility of support for those products. They unfortunately shut their
doors.
NVIDIA has no plans to update drivers for 3dfx Voodoo products.
3dfx's GLIDE API is open sourced, so that may be another angle to work
on.......
For more information, please contact 3dfx Technical Support via Telephone in
English only between 8:00 AM - 6:00 PM CST (14:00 - 24:00 UTC):
1-800-549-2782 (From US and Canada) or 3dfxsupport@man.ph.sykes.com
Sorry for your troubles.
Brian Burke
NVIDIA Corp.
12331 Riata Trace Parkway
Suite 300
Austin, TX 78727
------------------------------
Phone: 512 401-4385
cell: 408-656-0182
bburke@nvidia.com <mailto:bburke@nvidia.com>
www.nvidia.com <http://www.nvidia.com>
www.tradealliance.nl
Voor voodoo 3000 en hoger en lager
http://www.electic.com/cgi-bin/news/News/Stories/2001/09/18/10008454462.shtml
Voor voodoo 5500
Iedereen die hier blij mee is graag gedaan..
Ciao
Wie heeft dit getest voor v5500 ???Op dinsdag 18 september 2001 23:21 schreef lawaai het volgende:
Goed nieuws !!
Voor voodoo 5500
Ciao

can you read my mind?

2708 Signatures Total
lol cruncher, toevallig ;P
Volgens mij is er iets fout gegaan met je copieëren/plakken, die eerste link moet volgens mijOp dinsdag 18 september 2001 23:21 schreef lawaai het volgende:
Goed nieuws !!
Voor voodoo 5500
Ciao
http://www.electic.com/cgi-bin/news/News/Stories/2001/09/18/10008452222.shtml
zijn..

deze heeft nvidia helemaal niet dus kunnen zijn ook geen drivers maken voor deze kaarten.
heeft toch geen zin om die WinXP te laten weergeven maar ok. Keb toch zwaar lang moeten zoeken naar een driver voor me Voodoo1 voor Win2K
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Anoniem: 15068
Anoniem: 30799
2768 quotes tot nu
Dit topic is gesloten.