Heb gemerkt dat ik niet voldoende motivatie heb om wekelijks in te gaan vullen, dus daarom mijn deelname stopgezet. Sorry!

Heb gemerkt dat ik niet voldoende motivatie heb om wekelijks in te gaan vullen, dus daarom mijn deelname stopgezet. Sorry!
Codemeister schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:25:
[...]
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
Maakt voor ons toch niet veel uit, wij vermaken onszelf wel onderin tochRubeo38 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:39:
ik heb alleen de klassieker inderdaad niet gevuld. toch bedankt voor de reminder
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hier de 10 punten! Maar nog steeds plek 42 ....Superkiwi schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 22:12:
7(!) punten op vrijdag!! Dat is bijna net zoveel als in de hele vorige speelronde
De stijgende lijn is ingezet.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat ben ik idd, maar waarom geen link kan maken?makooy schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:20:
@Codemeister speel jij nog mee?
Er zit iemand in de poule waar ik geen link kan maken met Tweakers account:
Snowdog - De frikandellenbakkers
@Snowdog ?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Smeerlap! Het was zo voortreffelijk in de rust 😡toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 23:15:
@Typhone heb je voetbalpoules.nl nou geddost (hoe de fuck schrijf je dat?) omdat ik Willem II-Sparta ook al goed heb voorspeld?
Typhone schreef op zondag 1 september 2024 @ 09:29:
[...]
Smeerlap! Het was zo voortreffelijk in de rust 😡
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb nog niet naar de scores kunnen kijken. Waar sta ik op?toolkist schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:03:
[...]
![]()
Inmiddels moet je Feyenoord-Ajax inclusief doelpuntenmakers goed voorspellen, en dan mag ik niks goed hebben, om er een gelijkspelletje uit te halen![]()
Waar zijn die praatjes van vorig seizoen nou?
bij mij waren die praatjes er altijd, of ik nou presteerde of niet![]()
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Dan was het tenminste een vruchtbaar weekend voor jou...
PSN: Europhea
PSV deed anders precies wat je van ze verwachtte
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alsdus Sjaak over jouw positieSuperkiwi schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:42:
Had ik als een volleerde Duitser net een heerlijke kuil gegraven om in te vertoeven, bleek ie toch niet helemaal lekker te liggen. Dus dit weekend de kuil nog een beetje dieper gegraven.
Van de mensen die alles altijd netjes invullen kan ik nu écht niet lager zakken
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik had nog naar je gezwaaidSuperkiwi schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:42:
Had ik als een volleerde Duitser net een heerlijke kuil gegraven om in te vertoeven, bleek ie toch niet helemaal lekker te liggen. Dus dit weekend de kuil nog een beetje dieper gegraven.
Jammer van je gemiste weekwinstheho schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:46:
Wat een weekend ! Tranen in de ogen ...
Een overwinning voor Feyenoord en de weekwinst kan me niet meer ontgaan![]()
Laat @Typhone dan ook meegraven, die weet daar alles van met z'n Duitse Dirndl. En voorspellen kan ie ook niet.Superkiwi schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:42:
Ik volg en kijk het voetbal nauwelijks meer, de kans dat ik nog voorbij iemand geraak acht ik niet zo heel grootSeikbal schreef op maandag 2 september 2024 @ 07:24:
[...]
als jij straks weer langs mij gaat.. zwaai je dan terug?
Volgens mij is dat geen juiste conclusie op basis van je huidige voorsprong.heho schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:46:
Wat een weekend ! Tranen in de ogen ...
Een overwinning voor Feyenoord en de weekwinst kan me niet meer ontgaan![]()
LOETKE
Dit is natuurlijk nog maar het begin. Ik weet nu hoe het werkt met die voorspellingen
Ik heb me aangemeld.Beppie007 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 08:48:
Goedemorgen.
Helaas zie ik vandaag pas dat hier ook een voetbalpoule is.
Kan ik me nog aanmelden en mee doen?
Niet meer voor de winst. Maar wel voor het leuke spel element.
Bedankt.
Fijne dag...
Na zo'n nette post zie ik geen reden om jou te weigerenBeppie007 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 08:48:
Goedemorgen.
Helaas zie ik vandaag pas dat hier ook een voetbalpoule is.
Kan ik me nog aanmelden en mee doen?
Niet meer voor de winst. Maar wel voor het leuke spel element.
Bedankt.
Fijne dag...
[ Voor 35% gewijzigd door Typhone op 06-09-2024 11:54 ]
Er zijn apps die 'spreken naar tekst' doen hèTyphone schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 09:20:
[...]
.
Ik ben deze week nog niet in staat geweest (elke dag 200km+ enkele reis ivm werk) om het overzicht te tikken maar dat volgt nog. Kom je daar in terecht @Beppie007 dan weet je in elk geval dat je iets heel erg goed of heeeeeel erg slecht hebt gedaan
Dit is voor @Superkiwi ook wel fijn... dan staan er niet alleen inactieve spelers onder hem.. ben benieuwd hoelang het gaat duren
Ik ben niet om te kopen maar voor €500,- krijg ik jou per direct boven @SuperkiwiBeppie007 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 13:07:
Bedankt voor het toevoegen.
Ga mijn best doen.
Eerst maar eens zorgen dat ik Superkiwi voorbij kom dan.
Heb de extra voorspellingen gelijk ingevuld.
Zonder er al te veel druk op te leggen; als zelfs dát niet lukt kun je misschien beter gaan rummicubben of zoBeppie007 schreef op woensdag 11 september 2024 @ 13:07:
Eerst maar eens zorgen dat ik Superkiwi voorbij kom dan.
Dus zo heb ik vorig jaar van jou verloren...Typhone schreef op woensdag 11 september 2024 @ 13:34:
[...]
Ik ben niet om te kopen maar voor €500,- krijg ik jou per direct boven @Superkiwi![]()
Dat ging om heel wat meer geld!toolkist schreef op woensdag 11 september 2024 @ 17:45:
[...]
Dus zo heb ik vorig jaar van jou verloren...
Hoe graag wil jij niet verliezen?Typhone schreef op woensdag 11 september 2024 @ 19:52:
[...]
Dat ging om heel wat meer geld!
Wil je winnen?![]()
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
020 is het netnummer wat je belt hè, niet het nummer waar je zelf mee belt.Megupe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:03:
Wie gebruikt er nog een vaste telefoon @makooy ?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wie zegt dat je een vaste telefoon nodig hebt om te bellen? Kan ook met mobieltjes tegenwoordig 😂Megupe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:03:
Wie gebruikt er nog een vaste telefoon @makooy ?
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Ik scoor ook lekker consistent met zoveel punten als de vorige keren.Superkiwi schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 12:15:
Lekker wakker worden zo; geen verliespunten geleden op vrijdag
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Met 12(!) punten voor op @Maarten_E mag je de champagne inderdaad alvast ontkurken. Mooie score hoorMrk87 schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:18:
Zo mooie ronde! Volgens mij ben ik speelronde 5 niet meer in te halen met nog 1 inhaalwedstrijd te gaan
Ik was ervan overtuigd dat dit een tag was voor alle mensen op de laatste pagina van de deelnemerslijst. Blijkbaar tot nu toe wel iets oké gedaan.Superkiwi schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:33:
[...]
Met 12(!) punten voor op @Maarten_E mag je de champagne inderdaad alvast ontkurken. Mooie score hoor
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
Waar heb je al die punten vandaan geschraapt? Je hijgt letterlijk vol in mijn nek op dezelfde plek... kom ik aan met een schamele 19 puntjes... tegen over 37!!! van jou....Superkiwi schreef op zondag 15 september 2024 @ 16:33:
Stel he, er zou een aparte competitie zijn van alleen de laatste pagina, dan staat deze jongen toch mooi bovenaan![]()
Nu nog even wat puntjes scoren bij Heracles en we hebben eindelijk eens een redelijk fatsoenlijke ronde gedraaid.
Je hebt echt een belachelijk goede ronde gehad, met een 5e plek in het algemeen klassement.Mrk87 schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:18:
Zo mooie ronde! Volgens mij ben ik speelronde 5 niet meer in te halen met nog 1 inhaalwedstrijd te gaan
€50 overgemaakt naar TyphoneSeikbal schreef op maandag 16 september 2024 @ 07:47:
[...]
Waar heb je al die punten vandaan geschraapt?
Werkt die "Rapporteer" functie ook voor deze zaken
Ik zie net voor het eerste de uitslagen en geen idee wat ik gedaan hebtoolkist schreef op zondag 15 september 2024 @ 19:36:
Gefeliciteerd met deze ronde (tegen mij ) @Typhone, tenminste, ik neem aan dat jij niet van plan bent om die wedstrijd tegen Ajax te poolen
Neen. Moderators zijn hier niet welkomSeikbal schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:53:
[...]
Werkt die "Rapporteer" functie ook voor deze zaken
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 16-09-2024 16:18 ]
Komt niet door mijremmstein schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:25:
Gefeliciteerd allemaal. We hebben poule positie nummer 1.
Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
1 | 38 | 48 | 0-1 |
2 | 51 | 30 | 1-1 |
3* | 25 | 42 | 1-2 |
4* | 25 | 45 | 1-3 |
5* | 33 | 25 | 1-3 |
Geen probleem, geniet van je vakantie!mv1 schreef op maandag 16 september 2024 @ 20:11:
Ik ben momenteel op vakantie dus ben niet helemaal bij.
Boze @Ramzzz incomingXantoz schreef op maandag 16 september 2024 @ 22:01:
@Superkiwi bedankt voor het ronde verslag, maar zou je nog even willen aanpassen dat de Eagles van Sparta hebben gewonnen ipv Fortuna?
Hattrick: Thorgal Eagles
Iemand heeft het verslag niet gelezenbregweb schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 09:41:
Heeft iemand al gezien dat wij 1e staan met onze league?
Duizendmaal excuus, ik heb vlug gescand ipv voluit, maar zal voortaan zorgvuldiger lezen.
Hattrick: Thorgal Eagles
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2024 20:11 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Noem je mij nou een niet-voorspeller hahahahaSuperkiwi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 21:49:
Typhone heeft gewoon 3-0 voorspeld, het vertrouwen is weer terug lijkt het
Hier 7 punten in de pocket vanavond, toch 5 plekken winst met deze twee wedstrijden. Oké, ik ben een aantal niet-voorspellers voorbij gegaan maar in mijn geval is dat ook best knap
Natuurlijk niet, jij hebt gewoon je voorspellingen gedaanSeikbal schreef op donderdag 19 september 2024 @ 07:00:
[...]
Noem je mij nou een niet-voorspeller hahahaha![]()
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
de weg omhoog is in gezet!Superkiwi schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:10:
Toch nog redelijk wat mensen die hun midweekse voorspellingen vergeten zijn. Jammer voor jullie, leuk voor de rest die zo wat plekjes winst kunnen pakken
Je had precies één puntje te weinig in ronde 3, anders had je het rondeschildje op je schoorsteen kunnen zetten.Agent47 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:29:
Zo, speelronde 3 is ook voorbij, kunnen we weer door
Ah dat is jammer. Ik doe dit seizoen voor het eerst mee, heb m'n euforie al gepakt door 63 plaatsen te stijgen in het beginSuperkiwi schreef op donderdag 19 september 2024 @ 09:58:
[...]
Je had precies één puntje te weinig in ronde 3, anders had je het rondeschildje op je schoorsteen kunnen zetten.
Nu moet @FREAKJAM daar een mooi plekje voor zoeken.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq