Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2024-2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Typhone schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:00:
[...]

Heb jij geen 5-0 voor Groningen?
Ik dacht, we beginnen eens voorzichtig met 1-1. ;w

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:19

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Quad schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:09:
[...]

Ik dacht, we beginnen eens voorzichtig met 1-1. ;w
Je had @Superkiwi ook €5 moeten overmaken dan wist je al van:

a) de rode kaart
b) de strafschop
c) de strafschop in de 82e minuut

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 11:09
De 2-0 voor Groningen die ik had voorspelt gaat 'm dus niet worden. Maar dat de thuisploeg wint levert volgens mij ook wat op.
(dat Groningen deze wint is denk ik wel vrij zeker)

Best grappig ook dat ik nu met meer interesse deze wedstrijd zit te kijken omdat ik meedoe met de Tweakers voetbal poule :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Vortigen schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:17:
De 2-0 voor Groningen die ik had voorspelt gaat 'm dus niet worden. Maar dat de thuisploeg wint levert volgens mij ook wat op.
(dat Groningen deze wint is denk ik wel vrij zeker)

Best grappig ook dat ik nu met meer interesse deze wedstrijd zit te kijken omdat ik meedoe met de Tweakers voetbal poule :)
Waarom NAC opeens tegen scoort is mij een raadsel. Ugh, Brabantse clubs :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 11:09
Typhone schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:17:
[...]

Waarom NAC opeens tegen scoort is mij een raadsel. Ugh, Brabantse clubs :P
Hehe ;)
Bij dat ene doelpunt zal het ook wel blijven. Maar een tweede rode kaart (2xgeel) voor NAC zie ik wel tot de mogelijkheden.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:47
Fijn gevoel om weer bovenaan te staan in de poule. Laatste keer was na de 2e of 3e ek wedstrijd....
Het afzakken kan beginnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47

Agent47

I always close my contracts.

STOP THE COUNT

*Agent47 staat bovenaan omdat username met een A begint :P

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9tBt1d7hGQ_Zybhm4Dt53Gw48E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/daCTcPuDlYCqRp5aonsluii1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
@bie100 @Purehz @colonyhunter we zijn begonnen! Jullie voorspellingen zijn nog leeg ;)
De eerste potentiele (dure) punten zijn al door de wc gespoeld, zonde.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Weemoedig kijk ik naar de +2 punten die @toolkist op me voorstaat :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Nu al :D
En we hebben nog (34x9-1=) 305 wedstrijden te gaan, als dit zo doorgaat betekent dat 612(!) punten achterstand aan het eind van de rit. Ik zou de champagne alvast bestellen @toolkist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 07:03:
Nu al :D
En we hebben nog (34x9-1=) 305 wedstrijden te gaan, als dit zo doorgaat betekent dat 612(!) punten achterstand aan het eind van de rit. Ik zou de champagne alvast bestellen @toolkist!
Champagne? Je bedoelt de loser trofee voor @Typhone :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09 16:07
Superkiwi schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 00:57:
@bie100 @Purehz @colonyhunter we zijn begonnen! Jullie voorspellingen zijn nog leeg ;)
De eerste potentiele (dure) punten zijn al door de wc gespoeld, zonde.
Is die meuk al weer begonnen ja? heb al wat in gevuld gaat goed komen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wauw. Nu al diverse spelers die de verrassing van Willem II bij Feyenoord goed voorspeld hebben... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:29:
Wauw. Nu al diverse spelers die de verrassing van Willem II bij Feyenoord goed voorspeld hebben... _/-\o_
Hoe heet jij in de pool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:08
Potverdorie 101ste. Ik vind het nu al niet meer leuk. Waarom deed ik ook alweer mee? Nu moet ik zowel de Eredivisie als mijn eigen clubbie in de KKD volgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
bazzemans schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:46:
Potverdorie 101ste. Ik vind het nu al niet meer leuk. Waarom deed ik ook alweer mee? Nu moet ik zowel de Eredivisie als mijn eigen clubbie in de KKD volgen :+
Wacht de eerste rondes af en je gaat merken dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
toolkist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Ik zie jou nergens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
komt omdat ik ruim boven je sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
Typhone schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:04:
[...]

Wacht de eerste rondes af en je gaat merken dat het goed komt.
Of niet natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 20:07
Lekker dat het weer begonnen is. Veel plezier. En hopelijk een keer week winnaar 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Fuuuuuu :X
Vanmorgen de 1-1 bij Feyenoord nog even veranderd in 4-1 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:59
Superkiwi schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 00:39:
Fuuuuuu :X
Vanmorgen de 1-1 bij Feyenoord nog even veranderd in 4-1 |:(
Moet je ook niet doen, je weet dat het zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Sjah schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 01:00:
[...]
Moet je ook niet doen, je weet dat het zo is.
Daar kom je wel een beetje laat mee Sjah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
1-1 oorspronkelijk maar ik las dat Heracles alles verloren had in de voorbereiding dus score omgezet. Man man man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:39
Kan ik ook worden toegevoegd aan de poule? Ik heb al twee keer een aanvraag gedaan, maar volgens mij wordt hij steeds afgewezen omdat ik me hier niet heb gemeld.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:00:
1-1 oorspronkelijk maar ik las dat Heracles alles verloren had in de voorbereiding dus score omgezet. Man man man
Heracles verwacht ik erg weinig van. Hebben compleet nieuw elftal. Sparta ga ik eigenlijk uit van wat opportunisme. Op zich logische gedachte, maar helaas, ook ik heb punten verloren bij deze pot.

@makooy @Lekkerboeie86 check vraag hierboven.
@Jaap-Jan hoe heet je in de poule?

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 11-08-2024 14:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:34
Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:14:
[...]

Heracles verwacht ik erg weinig van. Hebben compleet nieuw elftal. Sparta ga ik eigenlijk uit van wat opportunisme. Op zich logische gedachte, maar helaas, ook ik heb punten verloren bij deze pot.

@makooy @Lekkerboeie86 check vraag hierboven.
@Jaap-Jan hoe heet je in de poule?
Komt goed. Check het later vandaag.
I’m in charge of the members >:) moet natuurlijk wel de indruk wekken dat het een zeer gering en exclusief clubje is hè. Als je toegelaten wordt 8)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 23:16
Jaap-Jan schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:02:
Kan ik ook worden toegevoegd aan de poule? Ik heb al twee keer een aanvraag gedaan, maar volgens mij wordt hij steeds afgewezen omdat ik me hier niet heb gemeld.
Bij deze zit je erin!

Clubnaam: FC de Turfschutters
Spelersnaam: Jaap-Jan
TweakersID: Jaap-Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:00:
:(:)

/not

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/IYs9EpyBnM1K9Yyte8bfSG38.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/6rXYaWcQEwbEKyjaFmpRPBO9.gif

Speelronde 1

De Eredivisie is back on track! Na al het geneuzel omtrent het EK, de Tour de France en de Olympische Spelen zijn we weer daar waar de harten sneller van gaan kloppen. Blunderende scheidsrechters, onverwachte uitslagen, 950 miljoen minuten extra tijd, rode kaarten bij de vleet, rode kaarten die ingetrokken worden bij de vleet en noem het maar op.

Afgelopen vrijdag trapte FC Groningen het nieuwe seizoen af. Je kon merken dat het korter geleden was dat Groningen in de Eredivisie speelde dan NAC want die waren niet wakker. Rode kaart, 2-0 achter in no time en @Harribo rolde dronken van plezier de tribune af.

Daarna was het de beurt aan de club van Zuid. Koning Slot is vetrokken en Priske staat voor de manschappen. Het was te zien aan het spel want Feyenoord oogde verloren. Justin Bijlow heeft de beste nacht gehad want zijn als nummer 1 aangewezen collega blunderde opzichtig met de 1-1 tot gevolg wat helaas de eindstand bleek. Zo dapper durfde ik nog niet te voorspellen dus weinig puntjes voor mij hier.

NEC is zijn grote/kleine broer uit Arnhem sportief en financieel inmiddels voorbij maar bleek een maatje te klein voor FC Twente wat deze week een heet avondje Europees voetbal (go Tukkers) gaat krijgen. 1-2 de uitslag hier en voor mij goed voor een 10-punter.

Almere City - AZ. Wat valt hier over te zeggen behalve dat Almere niet verdedigen kan en er maar liefst 3 rode kaarten vielen? Geen wedstrijd waar de punten voor het grijpen waren in elk geval.

PSV - Real Madrid (Waalwijk) 5-1. De meest geduchte tegenstander uit de Eredivisie voor PSV komt uit Waalwijk (bron). Een betere start konden de mannen van Peter Bosz zich niet wensen. Wereldheerschappij ligt voor het grijpen. Toch slaagde RKC erin nog iets terug te doen via Mbappé van der Venne waardoor mijn dure +7 punter een +5 punter werd. Bah.

Sparta - Heracles de clubs van @Ramzzz tegen de nummer 2 uit Twente. Een hele saaie 0-0. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. Wie deze goed had krijgt van mij alvast een strike voor de pool!

FC Utrecht won zuinig van PEC Zwolle. Een stuk betere start dan vorig jaar voor FC Utrecht nadat ze na iets van 8 wedstrijden onderaan bungelden afgelopen seizoen. Vanwege een straf zat er wel niemand in het stadion dus heel gezellig kijken was het niet.

GA Eagles was het Noorse avontuur nog niet vergeten in negatieve zin. Fortuna Sittard (wat voor het derde seizoen op rij een compleet vreemdelingen legioen is en derhalve onvoorspelbaar) sloeg vrolijk toe in Deventer en ging met de volle buit naar huis (en zal opgewekt naar pagina 819 op teletekst kijken).

Tot slot was er het machtige door Mislintat verkrachtte Ajax wat met een stylistische Italiaan als coach tegenover het Heerenveen van van Persie stond. Wel / geen rode kaart, wel / geen warmte en de nul gehouden. Het zijn gouden tijden voor de Ajacieden. Geen doelpunt tegen, nog sprintjes na de 60e minuut, ik wist niet wat ik zag. Champions League here we come!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/dfQzgPsJvxSWdWWOcu3MjRs2.gif

Helaas maakt het niet zoveel uit wat ik zie. Belangrijk is hoeveel geld je overmaakt naar @Superkiwi om een blik in de gouden bol te mogen werpen. In mijn geval was dat te weinig want mijn naam komt in onderstaand lijstje niet terug. Wel zijn er natuurlijk weer 3 stervelingen van de buitencategorie die allen 57 punten bij elkaar voorspelden en daarom moet ik nu een online loterij gaan houden om te bepalen wie deze week officieel wint.

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @Apeiron +57 punten
1. @remunj1988 +57 punten
1. @xetri +57 punten
2. @Mrk87 +56 punten
2. @remmstein +56 punten

Dat is een prachtige top twee die in de top vijf staat nietwaar? Daar moet over nagedacht worden ;). @Apeiron staat voornamelijk hoog vanwege de 16 punten bij Almere - AZ. Alleen de doelpuntenmaker van AZ fout voorspeld. De prutser ;). Voor @remunj1988 kan ik precies hetzelfde verhaaltje houden. Ook een prutser en de doelpuntenmaker fout. @xetri is een gevaarlijk man. Veel te veel 7-punters en over de hele linie goed gescoord deze ronde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Is8PUK6qYLie8HPAJFOhMmG7.gif

De volgende speler wint (na een online generator) deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

@remunj1988 is de gelukkige eerste winnaar van de week in het seizoen 2024/2025!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/U5VG81r27Djq9BLr6u3QsTDz.gif

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

Dit lijstje wordt volgende week ingevuld, nu is het de stand die er nu staat dus niet heel interessant hier meer over te vertellen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UmV2uKbmBugZ4HAJxdA2T0tj.gif

- @luukvr @carbonara en @remunj1988 @ElMacaroni waren de enigen die 3 wedstrijden volledig goed voorspelden

- Niemand had Groningen - NAC goed

- @Quazier en @psYchovic waren de enigen die Feyenoord - Willem II (1-1) goed voorspelden

- NEC - Twente goed voorspellen was makkelijk. Zo ongeveer iedereen had dat goed. Jij niet? Prutser!

- @OMX2000 en @onecht zijn niet te vetrouwen. Beide hebben ze PSV - RKC goed (5-1). Dat zijn nu van die typische wedstrijden waar je punten mee scoort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qHNHhLgWDYiHyTCKzqL5ajWI.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs @toolkist
Deze week is een zeer matige week vanwege mijn bangige opponent die lafjes voorzichtig is gaan voorspellen en daardoor de weekwinst pakt. Het lijkt op een wedstrijd Muhammed Ali tegen Mike Tyson waarbij die laatste deze week zich onder het podium verstopt. Helaas verlies ik deze week 38 vs 48. 0-1 maar hardlopers zijn doodlopers :>

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 38 48 0-1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/47k8xcyzIroiQKRaHAgJA9my.gif

De reminder volgt aanstaande vrijdag weer! Succes voor de Europees spelende clubs gewenst in elk geval!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je weet dat we écht zijn begonnen als het eerste weekverslag is verschenen. *O* goed gedaan, alweer.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lafjes? Lafjes?????

Jij bent hier degene die Ajax niet eens op achterin de 0 durfde te zetten, ondanks onze Italiaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:47
Heerluk, we zijn weer los.
Hulde (wederom) @Typhone

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:38

heho

Ommen, Overijssel

(jarig!)
Ik proberen aan die Fransen uit te leggen waarom ik zo zat te schreeuwen voor de caravan. Kreeg Wellenreuter niet goed vertaald … :-(
Qua poule punten een redelijke start, lekker dat we weer begonnen zijn.
En nu ook al een top weekverslag, dit schept verwachtingen :9

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jandee
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 10:50
Help!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
@Typhone puik werk d:)b
Wat is er loos? Laat maar, ik zie het al.
Positief bekijken: de enige weg is naar boven!

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 12-08-2024 04:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Geen paniek jandee, je haalt @Typhone en @Superkiwi vast nog wel in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
makooy schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 11:34:
@whiteguy kan je opnieuw de poule joinen? Heb je per ongeluk verwijderd |:(
Done :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElMacaroni
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 20:15

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:46:
- @luukvr @carbonara en @remunj1988 waren de enige die 3 wedstrijden volledig goed voorspelden
Ikke ook! ;)

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMacaroni
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 20:15

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

Ik zie nu dat je @luukvr @carbonara en @remunj1988 noemde.

Bij voetbalpools.nl
Naam: Carbonara
Teamnaam/nickname: FCMacaroni

Is dat de oorzaak of puur toeval?

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 07:49

Seikbal

Tweakers Addict

Wat fijn om te zien dat ik na de eerste ronde weer hetzelfde heb gepresteerd als vorig seizoen.. geeft de gemoederen moed! Waar ik nu voor PSV een inkakmoment in de 1e wedstrijd voorspelde en Feyenoord verrassend op winst... was het precies andersom ...

Heerenveen speelde niet slecht, benieuwd wat dat de komende wedstrijden gaat betekenen! Ajax... tsja.. zakelijke winst .. logisch. Komende donderdag is nu nog even belangrijker (volgens onze Italiaan)

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
ElMacaroni schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 10:36:
[...]

Ik zie nu dat je @luukvr @carbonara en @remunj1988 noemde.

Bij voetbalpools.nl
Naam: Carbonara
Teamnaam/nickname: FCMacaroni

Is dat de oorzaak of puur toeval?
De namen uit voetbalpools zoek ik op in de startpost van dit topic in die lijst. Die koppel ik aan elkaar en hopelijk zijn daar geen dubbelen ;). Het kan dus nu zijn dat ik de verkeerde getagged heb zal het zo (als ik meer tijd heb) even controleren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remunj1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 11:59
Typhone schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 20:46:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Speelronde 1

De Eredivisie is back on track! Na al het geneuzel omtrent het EK, de Tour de France en de Olympische Spelen zijn we weer daar waar de harten sneller van gaan kloppen. Blunderende scheidsrechters, onverwachte uitslagen, 950 miljoen minuten extra tijd, rode kaarten bij de vleet, rode kaarten die ingetrokken worden bij de vleet en noem het maar op.

Afgelopen vrijdag trapte FC Groningen het nieuwe seizoen af. Je kon merken dat het korter geleden was dat Groningen in de Eredivisie speelde dan NAC want die waren niet wakker. Rode kaart, 2-0 achter in no time en @Harribo rolde dronken van plezier de tribune af.

Daarna was het de beurt aan de club van Zuid. Koning Slot is vetrokken en Priske staat voor de manschappen. Het was te zien aan het spel want Feyenoord oogde verloren. Justin Bijlow heeft de beste nacht gehad want zijn als nummer 1 aangewezen collega blunderde opzichtig met de 1-1 tot gevolg wat helaas de eindstand bleek. Zo dapper durfde ik nog niet te voorspellen dus weinig puntjes voor mij hier.

NEC is zijn grote/kleine broer uit Arnhem sportief en financieel inmiddels voorbij maar bleek een maatje te klein voor FC Twente wat deze week een heet avondje Europees voetbal (go Tukkers) gaat krijgen. 1-2 de uitslag hier en voor mij goed voor een 10-punter.

Almere City - AZ. Wat valt hier over te zeggen behalve dat Almere niet verdedigen kan en er maar liefst 3 rode kaarten vielen? Geen wedstrijd waar de punten voor het grijpen waren in elk geval.

PSV - Real Madrid (Waalwijk) 5-1. De meest geduchte tegenstander uit de Eredivisie voor PSV komt uit Waalwijk (bron). Een betere start konden de mannen van Peter Bosz zich niet wensen. Wereldheerschappij ligt voor het grijpen. Toch slaagde RKC erin nog iets terug te doen via Mbappé van der Venne waardoor mijn dure +7 punter een +5 punter werd. Bah.
...
Wat een leuk verslag, en thnx als weekwinnaar. :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remunj1988 schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 13:49:
[...]

Wat een leuk verslag, en thnx als weekwinnaar. :*)
Wacht maar tot ie een keer een hogere weekscore heeft dan ik, dan gaat ie helemaal los in z'n verhalen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Nu spuit er gelijk een idee op uit mijn veel te warme, half gesmolten brein: na 10 seizoenen alle weekverslagen bundelen in een 'Tweakers FC collectors boek'. Ik zal Vandaag Inside tegen die tijd vragen om het boek te promoten. Wellicht kunnen we ook enkele signeersessies organiseren. Voor de dames: de handtekening hoeft niet per se in het boek :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Stop maar met bieren, daar is het duidelijk te warm voor. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Heerlijk dit. Nu al zin in komend voetbal weekend :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:49
Net pas teruggelezen, mooi geschreven!
Ik was Van Nistelrooij's woorden over RKC Waalwijk niet vergeten, en met de JC Schaal in mijn achterhoofd een 2-2 voorspeld. Môgge...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Maarten_E schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:00:
Net pas teruggelezen, mooi geschreven!
Ik was Van Nistelrooij's woorden over RKC Waalwijk niet vergeten, en met de JC Schaal in mijn achterhoofd een 2-2 voorspeld. Môgge...
Kijk zelfs als RKC in een mindere fase zit refereren wij gewoon aan de kracht van Real Madrid Waalwijk en zo lopen wij prachtig uit in de pool :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Typhone schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:04:
[...]

Kijk zelfs als RKC in een mindere fase zit refereren wij gewoon aan de kracht van Real Madrid Waalwijk en zo lopen wij prachtig uit in de pool :*)
Je zegt het alsof ik überhaupt ooit kans maak :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 18:44:
Stop maar met bieren, daar is het duidelijk te warm voor. ;)
Hoe kun je dat nou weer met droge ogen stellen? :o
Hij moet alleen af en toe een keer een glas water tussendoor drinken, dan kan de Kiwi pilzen wat hij wil :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

<send private message to remunj1988>
Wat zijn de uitslagen aankomend weekend?
</send private message to remunj1988>

:X :X :X O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Al doen mijn voorspellingen vaak anders vermoeden, Kiwi pilst niet ;)
Het is lastig voor te stellen maar ik ben in een constante staat van nuchterheid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Superkiwi schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:47:
Al doen mijn voorspellingen vaak anders vermoeden, Kiwi pilst niet ;)
Het is lastig voor te stellen maar ik ben in een constante staat van nuchterheid.
Verklaart ook wel weer iets moet ik zeggen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

_O-

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remunj1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 11:59
Seikbal schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:26:
<send private message to remunj1988>
Wat zijn de uitslagen aankomend weekend?
</send private message to remunj1988>

:X :X :X O-)
Die krijg je na komend weekend :P O-)

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:34
@pirke12 doe jij ook mee met de poule toevallig?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Nou, de kristallen bol van afgelopen weekend maar bij het grofvuil gegooid, dat ding kon ook nooit goed zijn voor die prijs. Nu moet ik het deze speelronde volledig op eigen kracht doen en gaan we zien of ik een Brobbey of een Gaaei ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:59
Neem nog een blowtje, dan neem ik nog een 8.6, en ga ik wat uitslagen invullen op de gok. Want ik hou de ED niet zo fanatiek bij, en weet alleen nog de top 7 van vorig seizoen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 16:40:
Nou, de kristallen bol van afgelopen weekend maar bij het grofvuil gegooid, dat ding kon ook nooit goed zijn voor die prijs. Nu moet ik het deze speelronde volledig op eigen kracht doen en gaan we zien of ik een Brobbey of een Gaaei ben...
Koop die voorspelcavia nou gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychicist
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-08 16:04
Ik heb nu net even op tijd mijn voorspellingen gedaan voor dit weekend na een weekje zonder laptop of desktop. Ik heb eigenlijk geen idee of mijn voorspellingen voor het afgelopen weekeinde nog ergens op sloegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
psychicist schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:38:
Ik heb eigenlijk geen idee of mijn voorspellingen voor het afgelopen weekeinde nog ergens op sloegen.
Nou, dan gaan we eens kijken ;)
Je begon goed door FC Groningen op winst te zetten tegen NAC: 5 punten.
Op zaterdag had je bij 3 van de 4 wedstrijden de winnaar goed, nog eens 18 punten.
De zondag bleek wat lastiger, daar had je enkel de winst van FC Utrecht goed.
Toch een mooie 30 punten totaal gescoord waarmee je 10 deelnemers achter je laat.
Ik zeg een goed begin d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Razenko
Dit weekend de voorspellingen laten doen door de vrouw, aangezien zij toch alles beter weet ...

Edit: eerste wedstrijd had ze al fout, 0 punten.

[ Voor 21% gewijzigd door Razenko op 16-08-2024 22:35 ]

PSN: Europhea

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
psychicist schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:38:
Ik heb nu net even op tijd mijn voorspellingen gedaan voor dit weekend na een weekje zonder laptop of desktop. Ik heb eigenlijk geen idee of mijn voorspellingen voor het afgelopen weekeinde nog ergens op sloegen.
Dat merk je vanzelf :P. Krijg je opeens tags dan heb je het meestal goed gedaan. Of héél erg slecht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onecht
  • Laatst online: 30-08 03:42
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:30:
[...]

Koop die voorspelcavia nou gewoon
De leeuw van bureau sport deed het ook aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:57
Hey nog even een vraagje, iets wat mij soms een beetje dwarszit, maar misschien ben ik de enige.

Ik vind de toekenning van punten van deze poule vrij vaag soms. Als je bijvoorbeeld voor een wedstrijd 6-6
zou voorspellen dan krijg je als het daadwerklijk 6-7 zou worden 2 punten, terwijl iemand die 0-1 heeft voorspeld gewoon 5 punten zou krijgen. Dat lijkt me niet helemaal top en uiteindelijk heb ik bijna het idee dat je beter gewoon altijd 1-0 of 0-1 kan voorspellen om tot een maximaal resultaat te komen met deze puntentelling.

Weet niet zo goed waarom ik dit pcies post, maar ik vind het wel gewoon krom dat iemand die 1-0 voorspelt gewoon 7 punten krijgt als het 10-0 wordt terwijl iemand die 9-1 voorspelt maar 5 punten krijgt. Het puntensysteem klopt gewoon niet helemaal imo en het maakt ook misbruik voor de mensen die dat willen mogelijk. Ik snap dat het een spelletje is, maar zelfs bij spelletjes wil je toch faire regels, toch?

(en snap dat jullie niks kunnen doen aan de puntentelling, maar is er niet een website met een iets betere verdeling van de punten te vinden? Al weet ik ook niet hoe eenvoudig/beter dat is)

[ Voor 9% gewijzigd door Snowdog op 17-08-2024 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Daar heb ik een aantal seizoenen ook wel eens mijn ongenoegen over uitgesproken (net als Opslaghond, wie kent 'm nog?). Dit is nu eenmaal hoe voetbalpoules de scores berekent, daar kunnen wij verder niks aan veranderen. En inderdaad, een 2-1 of 1-0 voorspellen geeft vaak een beter resultaat dan een 5-4 of 6-6. Of je zover moet gaan om het misbruik te noemen, dat denk ik niet. Of ik het leuk vind dat een aantal hooggeplaatsten in het verleden hoog eindigden louter door het doen van 2-1/1-0 voorspellingen? Nee, dat ook niet.
En dus zat er voor mij maar één ding op: aanpassen en hetzelfde doen. If you can't beat 'em, join 'em. En zie waar het me gebracht heeft: helemaal nergens :+

Dat gezegd hebbende, de puntentelling an sich vind ik vrij logisch. Toto goed: 5 punten, goals van een ploeg goed: 2 punten, alles goed: 10 punten. Duidelijk en simpel.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 17-08-2024 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
Snowdog schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:09:
Hey nog even een vraagje, iets wat mij soms een beetje dwarszit, maar misschien ben ik de enige.

Ik vind de toekenning van punten van deze poule vrij vaag soms. Als je bijvoorbeeld voor een wedstrijd 6-6
zou voorspellen dan krijg je als het daadwerklijk 6-7 zou worden 2 punten, terwijl iemand die 0-1 heeft voorspeld gewoon 5 punten zou krijgen. Dat lijkt me niet helemaal top en uiteindelijk heb ik bijna het idee dat je beter gewoon altijd 1-0 of 0-1 kan voorspellen om tot een maximaal resultaat te komen met deze puntentelling.

Weet niet zo goed waarom ik dit pcies post, maar ik vind het wel gewoon krom dat iemand die 1-0 voorspelt gewoon 7 punten krijgt als het 10-0 wordt terwijl iemand die 9-1 voorspelt maar 5 punten krijgt. Het puntensysteem klopt gewoon niet helemaal imo en het maakt ook misbruik voor de mensen die dat willen mogelijk. Ik snap dat het een spelletje is, maar zelfs bij spelletjes wil je toch faire regels, toch?

(en snap dat jullie niks kunnen doen aan de puntentelling, maar is er niet een website met een iets betere verdeling van de punten te vinden? Al weet ik ook niet hoe eenvoudig/beter dat is)
Het zit veel simpeler in elkaar dan je denkt :)

Voorspel je de juiste winnaar maar klopt de eindstand helemaal niet 5 punten
Voorspel je de juiste winnaar en klopt daarbij ook het aantal doelpunten van de winnende partij 7
Heb je de verkeerde winnaar gekozen maar heb je toch het aantal doelpunten van de verliezende partij goed dan 2 punten
En heb je alles goed 10 punten

En ja, het is soms beter om een realistische stand op te geven dan uitbundig te gokken.

Tot zover ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Snowdog volgens mij heeft @Maarten_E vorig seizoen wel bewezen dat je beter een score kan schatten dan een 2-1/1-2 setting per wedstrijd.

Anders gezegd, je kan beter schatten dat een wedstrijd 3-0, wordt dan 2-1, gemiddeld genomen.

Tenminste dat dacht ik dat z'n idee erbij was.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Maarten gokte dan ook telkens op de verkeerde winnaar, dat schiet niet op natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 19:39:
maarten gokte dan ook telkens op de verkeerde winnaar, dat schiet niet op natuurlijk :+
Naja, ik neem aan dat hij z'n normale account ook op die (verkeerde) winnaar zette voor een eerlijk vergelijk. Anders werkt zo'n test niet natuurlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Een aantal jaren geleden zijn er al eens veel 2-1 voorspellers geweest. Deze zijn nog nooit in de buurt gekomen van een winst in de pool. Je krijgt overigens een iets andere insteek want het gaat erom het aantal doelpunten voor / tegen goed niet om ‘hoe dicht iemand bij de einduitslag zit.

PSV wint 3-1 van AZ

Dan krijgen iemand met 5-1, 9-1, 2-1 allemaal evenveel punten +7. Daar is dus niet zoveel ‘onfair’ aan. Maar bij een 3-2, 4-2 en dergelijke dan ga je verschil kunnen maken. Het beste kun je gelijke spelen voorspellen. Die zijn altijd +7 of +10 punten waard maar ook risicovol natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Het hoogste aantal punten dat 2-1 haalde, had in onze poule een vierde plaats opgeleverd in die specifieke ronde (dacht ronde 5).

[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 17-08-2024 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Vergeet ook niet dat wij een aantal van de beste voorspellers van de wereld in ons midden hebben; daar kun je überhaupt niet tegenop voorspellen.

Verrassing bij Twente-Sparta zeg :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Onze poule doet het wel super tegenover andere poules zie ik. *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:19
Het is inderdaad een simpel scoresysteem, maar daardoor vergeet niet dat je echt verschil maakt door ook het aantal goals goed te voorspellen.
- winnaar goed (of gelijkspel goed) zonder rekening te houden met aantal goals: 5 punten
- van 1 team het aantal goals goed, 2 bonuspunten
- ook van het 2e team het aantal goals goed, dus volledige uitslag, nog eens 3 punten.

Dus je kan door puur de winnaar goed te voorspellen slechts de helft van de punten halen, als je van 1 team de doelpunten goed voorspelt dan 70% van de punten. En de volledige uitslag goed voorspellen levert je 100% op. (Nog los van eventuele bonuspunten voor de doelpuntenmaker bij de wedstrijd van de week waarbij je nog meer punten kan sprokkelen)

Dwz dat je zeker een mooi gemiddelde kan halen door steeds 1-0 of 0-1 te voorspellen, maar je kan daarmee nooit tippen aan iemand die 1 wedstrijd verkeerd voorspelt, maar toch een paar keer een uitslag goed heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Quad schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 22:00:
Onze poule doet het wel super tegenover andere poules zie ik. *O*
Naar even een paar speelrondes afwachten maar, het gaat nu heel hard qua wisselingen nog omdat we net zijn begonnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

jbdeiman schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:55:
[...]

Naar even een paar speelrondes afwachten maar, het gaat nu heel hard qua wisselingen nog omdat we net zijn begonnen.
I know, maar een beetje positivisme kan geen kwaad, in mijn geval. (plekje 75)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Quad schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:56:
[...]

Stond ik gisteren nog in die contreien, maar na de laatste wedstrijden nu tussen 30 en 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
@Harribo ben jij Harribo S in voetbalpoules?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Quad schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 10:56:
[...]

Ik zou een moord doen om op plek 75 te staan _O-
Maar hé, iemand moet de kar duwen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 14:11:
[...]

Ik zou een moord doen om op plek 75 te staan _O-
Maar hé, iemand moet de kar duwen hè.
Gelukkig ga je dat niet doen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:05
Stop maar met spelen; vind de stand wel prima nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Inderdaad, mag op alle velden right now afgefloten worden

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/IYs9EpyBnM1K9Yyte8bfSG38.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/6rXYaWcQEwbEKyjaFmpRPBO9.gif

Speelronde 2

De tweede speelronde zit erop. AZ en Fortuna Sittard zijn na de tweede speelronde de enige clubs zonder tegendoelpunten. Fortuna won met 3-0 van Almere City en staat netjes aan kop achter PSV op doelsaldo.

Heerenveen - Utrecht eindigde in een saaie 1-1 maar mij hoor je niet klagen want ik had dat voorspeld ;). FC Twente - Sparta eindigde eveneens in een 1-1. Niet de beste start voor de Tukkers op dit moment.

AZ speelde zakelijk tegen NEC en won met 1-0. Daarmee was ook alles gezegd over het spel van NEC want dat was niet om aan te gluren. RKC - Groningen eindigde in een 1-2 overwinning voor de Groningers met een hoofdrol voor keeper Etiënne Vaessen die zijn oude clubgenoot een oor aannaaide.

Heracles leek kortstondig onderweg naar een stunt maar moest nog wennen aan het echte gras. PSV was een maatje te sterk en won met 1-3. PEC Zwolle - Feyenoord was ook een aanfluiting voor de Zwollenaren. Feyenoord liep uit naar 0-5 alvorens het 1-5 werd. Bij de buren in Deventer is het momenteel ook alle hens aan dek want Willem II was met 2-0 te sterk voor de Eagles.

Tot slotte werd het weekend afgesloten met NAC Breda vs Ajax. Ajax speelde zo fucking slecht dat ze probeerden het op penalties aan te laten komen maar nog niet beseften dat dat geen optie was. Een vrije trap in de verlenging deed Ajax de das om. Het afgelopen seizoen zet zich vrolijk voort. Zet dus gerust elke uitwedstrijd Ajax op een gelijkspel of een verlies (gratis tip @toolkist ).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/dfQzgPsJvxSWdWWOcu3MjRs2.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @jassie903 +63 punten
2. @Miki +58 punten
3. @Brachterbaek +57 punten
3. @Ramzzz +57 punten
4. @jbdeiman +56 punten

@jassie903 slaat even keihard toe met +63 punten deze week. Dat was vooral te danken aan de correcte uitslag van RKC - FC Groningen waarbij hij ook nog eens de doelpuntenmakers goed voorspelde. +20 punten en daarmee de weekwinst in de pocket! Netjes hoor.

@Miki voorspelde ook de overwinning van FC Groninngen correct met de doelpuntenmaker aan Groningse zijde. @Ramzzz + @Brachterbaek waren fink aan het knokken. Waar Ramzzz over de wedstrijden goed scoorde voorspelde Brachterbaek enkele wedstrijden geheel correct. +57 punten voor beide dus een gedeelde 3e plaats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Is8PUK6qYLie8HPAJFOhMmG7.gif

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

@jassie903 wint deze week het de voetbalpool met +63 punten!
Van harte gefeliciteerd!

Dit waren de uitslagen van @jassie903

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2mIh0BKmECb7j8agDnqFjzxMeI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AQi9ZqsSv5UwSf9uvqcaZWIF.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/U5VG81r27Djq9BLr6u3QsTDz.gif

1. @remunj1988 +111 punten
2. @jassie903 +107 punten
3. @Mrk87 +107 punten
4. @xetri +105 punten
5. @Jewwy0211 +103 punten
6. @lhjlu +103 punten
7. @Brachterbaek +102 punten
8. @ElPaco +101 punten
9. @Chielioj +100 punten
10. @Quazier +98 punten
39. @Typhone >:)
84. @toolkist oOo

Niet geheel toevallig staan de winnaars van de eerste rondes hoog in de pool. @remunj1988 staat 4 punten los maar zo vroeg in het seizoen zegt dat nog niet zoveel. De hele top 10 hangt binnen 13 punten van elkaar af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UmV2uKbmBugZ4HAJxdA2T0tj.gif
Met dank aan @Superkiwi
Vrijdag:
Fortuna-Almere (3-0) Deze had alleen @Besas79 goed.

Zaterdag:
Heerenveen-Utrecht (1-1) 45x goed voorspeld

Verrassing 1: Twente-Sparta (1-1) 8x goed voorspeld: @Dippie94 @Ramzzz @assasinbats @Sjah @Sjorre @Razenko en @remunj1988

Daarnaast slechts 3 anderen met een gelijkspel.

AZ-NEC 19x goed voorspeld

RKC-Groningen 40x goed voorspeld

Zondag:
Heracles-PSV (1-3) 32x goed voorspeld.
Niemand had winst voor Heracles, @frumper was de enige die het aandurfde op een gelijkspel in te zetten.

PEC-Feyenoord (1-5) niemand goed. @timentom5 , @Hoianddoei en @Geerius zaten er met 4-0 en 4-1 vrij dicht bij. Zij waren ook de enigen die Feyenoord meer dan 3 goals gunde.

Verrassing 2 van het weekend:
Willem II-Go Ahead Eagles (2-0). Maar liefst 12x goed voorspeld. Het vertrouwen in Willem II blijkt groot.

Verrassing 3 (nou, ja, verrassing?) van het weekend:
NAC-Ajax (2-1). @Frituurman en (daar is ie weer) @timentom5 en @Quazier hadden dit goed. Bastardos!
@owner01 verdient een eervolle vermelding. Hij was naast bovengenoemde 3 heren de 4e deelnemer die NAC op winst had gezet.

Ik kijk uiteraard zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALjeMtOyWP_Z9Fhv5e8iI7BDrV0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UhInPq3Gk7tGcuAASckpJJYf.gif?f=user_large

Meer dan 100 deelnemers hebben ergens het volle puntenaantal gehaald, chapeau. Van de 147 deelnemers hebben 45 mensen nergens het volle pond mogen bijschrijven, die moeten nog even oefenen ;)
@Brachterbaek is dit weekend baas boven baas met maar liefst 4(!) tienpunters

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qHNHhLgWDYiHyTCKzqL5ajWI.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist

Arme @toolkist. Doet keihard zijn best maar was deze niet geheel wakker. Niet dat ik dat er vind natuurlijk ;). Om @Gonadan en hem tevreden te houden: ik had Ajax op een 0-2 gezet en had ook nog een gelijkspel overwogen maar het toch niet gedaan. Dat vertrouween kunnen jullie weer shaken na de wanprestatie van deze week dus ik verwacht op korte termijn weer flinke haat van jullie :>

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 38 48 0-1
2 51 30 1-1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/47k8xcyzIroiQKRaHAgJA9my.gif

Deze week geen wedstrijd op vrijdag maar op zaterdag gaat het los met NEC-PEC Zwolle, een heuse degradatiekraker

* Typhone rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
@Superkiwi doe eens GAUW die avatar weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou @Superkiwi vraagt om een permaban. :N

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ajax verloren, 25 punten in de poule en een 134e plaats... die avatar is het enige dat mij nog overeind houdt.
Eén belofte: zodra Ajax een pot wint gaat ie weer in de koelkast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Superkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 19:34:
Ajax verloren, 25 punten in de poule en een 134e plaats... die avatar is het enige dat mij nog overeind houdt.
2025 dus pas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 19:34:
Hoi doei! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik blij met een goed voorspelde wedstrijd, dacht nu al mijn doel bereikt om benoemd te worden in het weekoverzicht!
Maar nee, het was het blijkbaar een open deur om Groningen met 2-1 te laten winnen, 39 anderen voorspelden dit ook.
Tot overmaat van ramp ook nog eens uit de top 79 gezakt, naar de 80e positie.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman

1. @remunj1988 +111 punten
2. @jassie903 +107 punten
3. @Mrk87 +107 punten
4. @xetri +105 punten
5. @Jewwy0211 +103 punten
6. @lhjlu +103 punten
7. @Brachterbaek +102 punten
8. @ElPaco +101 punten
9. @Chielioj +100 punten
10. @Quazier +98 punten
39. @Typhone >:)
84. @toolkist oOo
Voor de volledigheid, er staan 4 spelers op plaats 10, maar @Quazier staat van die vier bovenaan (om onduidelijke redenen). @chulin en @ReN jullie staan ook op de gedeelde 10e plaats.

En @Ramzzz jij bent de grootste stijger doordat je maar liefst 90! Plaatsen bent gestegen op de ranglijst.

[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 18-08-2024 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fendermen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:10
4 mensen die nac goed hadden wooow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Fendermen schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 20:44:
4 mensen die nac goed hadden wooow
Geen zorgen, die worden nog wel op het matje geroepen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 21:03:
[...]

Geen zorgen, die worden nog wel op het matje geroepen >:)
Koning Toto.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste