Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2024-2025 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:24

Quad

Doof

Weet ik, maar ik zag de datum.. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Gelukkig zijn de reminders er nog.. Anders had @Superkiwi gewoon kans om nog verder uit te lopen

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:26
Razenko schreef op maandag 31 maart 2025 @ 18:44:
Gelukkig zijn de reminders er nog.. Anders had @Superkiwi gewoon kans om nog verder uit te lopen
We doen het eerlijk of we doen het niet d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/IYs9EpyBnM1K9Yyte8bfSG38.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/6rXYaWcQEwbEKyjaFmpRPBO9.gif

Speelronde 27

In een rampzalig weekend om te voorspellen was er één lichtpuntje, en dat brandde in dé Lichtstad van het zinderde Brabant: Eindhoven. Een vurige fakkel, gedragen door een stel gemotiveerde Griekse Goden met Amsterdamse achtergrond, onder leiding van een geslepen Italiaan kwamen gistermiddag aan in Eindhoven, waar de aloude strijd tussen PSV en Ajax wederom plaats zou gaan vinden. Zoals het een ware Griekse God betaamt domineerde Ajax deze slag en kwam er zonder ook maar één schrammetje vanaf.
Vertalen we dit naar voetbaltermen dan betekent dit het volgende:
We staan 9(!) (lees: negen!) punten los van nummer twee PSV, dat sinds de winterstop ingestort is als als een stel onervaren castellers. Met nog zeven wedstrijden te gaan mag Ajax zich nog enkele misstappen veroorloven, derhalve gaan we nu niet harder van stapel lopen dan de lichte euforie die hierboven geuit is.

Wat gebeurde er buiten deze wedstrijd (HET WERD 0-2!!! IN EINDHOVEN NOTA BENE!!) nog meer op de Nederlandse velden? Awel, hier een kort resumé:
Vijf seconden voor het verstrijken van de 8(!) minuten blessuretijd kreeg NAC een penalty waardoor het in eigen huis op het nippertje gelijkspeelde tegen Groningen.
In Sittard had Sparta geen kind aan de thuisploeg, het werd 0-3.
Willem II had haar krachten verspeeld tegen Feyenoord en liep nu fikse averij op tegen Almere: het werd daar 0-2 voor de uitploeg (DEZELFDE UITSLAG ALS IN EINDHOVEN!!!).
NEC rechtte zijn rug tegen AZ en kwam van een 3-1 achterstand terug naar een knappe 3-3.
PEC wist pas na een rode kaart voor RKC toe te slaan: 2-0.
Utrecht profiteert op voorhand optimaal van de misser van PSV (die met 0-2 van Ajax verloren, had ik dat al gezegd?) en verslaat Heerenveen met 2-0.
Twente verzuimt zich te mengen in de strijd om plaats 3 en verliest de Achterhoekse oosterse derby met 2-1.
Feyenoord moést winnen om in het spoor van Utrecht te blijven en deed, zij het met de nodige moeite, wat het moest doen: het won met 3-2 van Go Ahead Eagles.

Voor de meeste mensen was het een drama qua punten, de ene nulpunter na de andere werd bijgetekend. Dat er slechts 40 deelnemers meer dan 30 punten hebben gescoord onderstreept de lastigheid van afgelopen weekend.
Maar genoeg over het koren; in een weekend als dit is er enkel aandacht voor het kaf en dat is Ajax!!, sorry, @assasinbats, die als enige meer dan 50 punten scoort: met zijn 53 punten staat hij fier bovenaan en dat niet alleen, hij staat daarmee ook 31e van heel Nederland in speelronde 27. Petje af en een dikke gefeliciteerd _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/dfQzgPsJvxSWdWWOcu3MjRs2.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @assasinbats 53 punten
2. @SilentF0rce 49 punten
3. @sjtienuh 46 punten
4. @reaL_G 44 punten
5. @Hoianddoei 42 punten

Uiteraard zijn de scores van de andere deelnemers in de top 5 niet te bagatelliseren, ook jullie hebben ontzettend knappe voorspellingen afgeleverd d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Is8PUK6qYLie8HPAJFOhMmG7.gif

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

Om zijn naam nog maar een keer te noemen: @assasinbats is de grote winnaar van deze ronde. @Lekkerboeie86 gaat het Tweakers Hero abo voor elkaar boksen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/U5VG81r27Djq9BLr6u3QsTDz.gif

Na enkele verslagloze speelrondes ziet de top 10 er nu als volgt uit:

1. @Mrk87 1099 punten
2. @whiteguy 1093 punten
3. @lhjlu 1083 punten
4. @YES 1076 punten
5. @sjtienuh 1073 punten
6. @IkBenDeSjaak 1066 punten
7. @Typhone 1062 punten
8. @Jay-K 1055 punten
-. @M@cer 1055 punten
10. @bazzemans 1054 punten

Veelal de bekende namen die week na week bewijzen het spelletje goed te beheersen.
@Mrk87 is in de Nationale ranking iets weggezakt maar staat nog steeds op een hele keurige 155e plaats 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UmV2uKbmBugZ4HAJxdA2T0tj.gif

- NAC-Groningen (met de "5 sec voor tijd 1-1 pingel"), 32x goed.

- @majoh stond op de nominatie om als enige 0-3 bij Fortuna-Sparta goed te hebben. Door de 1-3 in de 84e minuut leek het dat die titel naar @Ramzzz zou gaan, maar door afkeuren van de goal blijft deze toch in handen van @majoh. Het kan raar lopen ;)

-De 0-2 bij Willem II-Almere had niemand goed. Toch zijn er een handjevol poppetjes die met hun 0-1 7 punten hebben gescoord: @Typhone, @yorroy, @jbdeiman en @SilentF0rce.

-NEC-AZ (3-3) had niemand goed.

-PEC-RKC (2-0) 12x goed.

-Utrecht-Heernveen (2-0) 21x goed.

-Almelooo vs Enschedeej (2-1) 10x goed.

-PSV-Ajax (0-2!!!! KAMPIOE..... oh nee, nog niet) @colonyhunter en @Willem_48 hadden deze perfect in het snotje.

-Feyenoord-Go Ahead (3-2) werd slechts drie keer goed voorspeld en wel door @Seikbal, @OMX2000 en @Despotes98.

-@frumper en @assasinbats zijn de enige die maar liefst 3(!) tienpunters hebben gescoord in dit lastige weekend _/-\o_
Laatstgenoemde stijgt daardoor 19(!) plaatsen op onze ranglijst, gelijk de hoogste stijger van het weekend.
Daar tegenover staat @psYchovic, die dit weekend de grootste daler is. Hij zakt een kleine 15 plaatsen. Sorry kerel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qHNHhLgWDYiHyTCKzqL5ajWI.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!

Deze volgt in een later stadium. Mijn kip is goed :P
*edit
@Typhone de kip was lekker, verrekte koekwous!

Nu snap ik waarom de haast om die tabel te posten slechts van één kant kwam _O-
@toolkist heeft zich als een weerloos meisje achterin een Indiase bus week op week laten verrassen door Typhone, waardoor we van 11-10 nu opeens op 15-10 staan :o
Vanavond worden nog twee wedstrijden van speelronde 25 ingehaald, daar kan toolkist zichzelf nog verdedigen met een laatste restje pepperspray. Maar gezien de laatste vijf rondes ligt ie al al aardig afgepeigerd op de vieze vloer.
We gaan het zien!

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 38 48 0-1
2 51 30 1-1
3 25 42 1-2
4 25 53 1-3
5 35 27 2-3
6 49 49 2-3
7 51 40 3-3
8 31 43 3-4
9 31 22 4-4
10 51 47 5-4
11 46 52 5-5
12 51 43 6-5
13 53 55 6-6
14 40 43 6-7
15 38 33 7-7
16 29 31 7-8
17 41 35 8-8
18 24 28 8-9
19 35 33 9-9
20 29 29 9-9
21 36 26 10-9
22 51 43 11-9
23 43 49 11-10
24 35 34 12-10
25 32 30 13-10
26 29 27 14-10
27 41 18 15-10

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/47k8xcyzIroiQKRaHAgJA9my.gif

@makooy heeft jullie al op de hoogte gesteld van de wedstrijden van morgen. Vergeet ze niet!
Aanstande vrijdag beginnen we weer met een nieuwe speelronde, waarbij de suptopper tussen AZ en Feyenoord het meest in het oog springt. Voor beide clubs een wedstrijd die ze moéten winnen willen ze mee blijven strijden om de waardevolle Europese tickets.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 01-04-2025 09:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:53
bazzemans schreef op maandag 17 maart 2025 @ 12:32:
[...]

Potverdorie. Sta ik sinds twee weken in de top-10, wordt het weekoverzicht niet meer geplaatst. Zul je zien dat als ik uit de top-10 ben gevallen het weer terugkomt :+
Het is gelukt hoor; doel bereikt. Ik heb een vermelding in de top 10. Een vermelding bij fun facts was wat mij betreft op zijn plaats geweest maar goed, ik begrijp dat de keuze reuze is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
bazzemans schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:37:
[...]
Een vermelding bij fun facts was wat mij betreft op zijn plaats geweest maar goed, ik begrijp dat de keuze reuze is :+
Dat had inderdaad een leuke fun fact geweest!
Stuur me in het vervolg gerust een DM, dan zorgen we dat zoiets in de fun facts genoemd wordt. Het is lastig voor ons om dat soort dingen allemaal bij te houden dus input wordt zeker gewaardeerd :)
Gefeliciteerd met je top10 notering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Superkiwi schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:48:
[...]

Dat had inderdaad een leuke fun fact geweest!
Stuur me in het vervolg gerust een DM, dan zorgen we dat zoiets in de fun facts genoemd wordt. Het is lastig voor ons om dat soort dingen allemaal bij te houden dus input wordt zeker gewaardeerd :)
Gefeliciteerd met je top10 notering!
Ah zo bijzonder is het niet. Vooral voor mezelf leuk :Y). Het mooiste van die top-10 notering vind ik dat ik de Eredivisie eigenlijk nauwelijks volg, omdat de club waarvan mijn bloed sneller gaat stromen (of is het mijn hart harder van gaat kloppen?) al een aantal jaren aan de KKD is verbonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psYchovic
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 10:06
Dat is toch een vervelende tag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Zie het als een motiverende *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:57

heho

Ommen, Overijssel

Geweldig verslag weer, al had de winst van ajax in Eindhoven wat mij betreft iets ingetogener gemogen :9 O-)
Dan nog een kleine aardrijkskundige toevoeging: ik weet dat Twente, de achterhoek, en de rest van Noord/Oost Nederland vaak als 1 gebied gezien wordt vanuit de Randstad, maar Heracles - Twente (what's in a name 8) ) heeft niks met de Achterhoek te maken ... ;)

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Kijk, zo leert deze ouwe Brabander nog eens wat! Bedankt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:25
Ik kan het haast niet geloven dat ik deze ronde zoveel goed had. Dat laat maar weer zien; ook een kapotte klok heeft tweemaal per dag gelijk.
Ik zat met de Game of the Day er wel goed naast qua voorspelling, maar ik kan uitermate goed leven met de terechte winnaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:53

Seikbal

Tweakers Addict

bazzemans schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:07:
[...]

Ah zo bijzonder is het niet. Vooral voor mezelf leuk :Y). Het mooiste van die top-10 notering vind ik dat ik de Eredivisie eigenlijk nauwelijks volg, omdat de club waarvan mijn bloed sneller gaat stromen (of is het mijn hart harder van gaat kloppen?) al een aantal jaren aan de KKD is verbonden.
Ik sta meestal alleen in de funny facts hahahaha.

Weet iemand hoe PSV - Ajax is afgelopen... kon het niet zo goed uit het prachtige verslag halen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O-)

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:42
Ik sta ervan te kijken dat ik nu op p5 sta in de tweakers ranking. Wat is er de afgelopen weken gebeurd dat ik gestegen ben van p20 naar p5 >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:02

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Was de kip lekker????

PÔMPEBLÊD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
heho schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:44:
Geweldig verslag weer, al had de winst van ajax in Eindhoven wat mij betreft iets ingetogener gemogen :9 O-)
Dan nog een kleine aardrijkskundige toevoeging: ik weet dat Twente, de achterhoek, en de rest van Noord/Oost Nederland vaak als 1 gebied gezien wordt vanuit de Randstad, maar Heracles - Twente (what's in a name 8) ) heeft niks met de Achterhoek te maken ... ;)
Leugens! Alles rechts van de IJssel hoort bij Duitsland toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:10
sjtienuh schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:32:
Ik sta ervan te kijken dat ik nu op p5 sta in de tweakers ranking. Wat is er de afgelopen weken gebeurd dat ik gestegen ben van p20 naar p5 >:)
eerder de vraag "wie heb je omgekocht?" >:)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Typhone schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:42:
Was de kip lekker????

PÔMPEBLÊD
Zeker!
Die van toolkist de komende tijd niet denk ik, hij zal wel een naar smaakje aan deze update overhouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Superkiwi schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:19:
[...]

Zeker!
Die van toolkist de komende tijd niet denk ik, hij zal wel een naar smaakje aan deze update overhouden :+
Ik ben al sinds 09:20 aan het refreshen maar ik zie nog niks!
POMPEBLED! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:14

Agent47

I always close my contracts.

Top 31 voor mij, niet slecht voor de eerste keer mee doen :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:19:
[...]

Zeker!
Tuurlijk niet, Ajax wint>>>>>>ik verliezen van Typhone.
Andersom heb ik het idee dat de prioriteiten wel eens anders zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:06
Helaas met 40 punten deze week net buiten de top5 beland, maar wel een van een selecte groep die doorhad dat Willem II in nog slechtere doen was / is dan Almere City. :)
Eindelijk weer eens wat meer punten te pakken, wellicht omdat ik eens een keer (sorry daarvoor) niet te laat was met invullen, waardoor ik een reminder kreeg, maar deze had ik ruim voor de reminder al ingevuld. Misschien moet ik dat toch eens wat vaker doen, minder met de deadline voor invullen als een zwaard van Damocles boven mijn hoofd de uitslagen voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Typhone schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:57:
[...]
Ik ben al sinds 09:20 aan het refreshen maar ik zie nog niks!
POMPEBLED! :D
Misschien eens sneller internet nemen :P
Pompeblêd!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

In Friesland hebben de postduiven het enorm druk met het toegenomen internetverkeer. We binne grutsk op us Pompeblêd!

Al die westerlingen willen altijd maar overal hard rijden dus dat CJIB vult het hele luchtruim.

Wel benieuwd hoe het seizoen uiteindelijk gaat eindigen qua stand, ik sta voorlopig nog laatste... ondanks redelijke voorspellingen (voor mijn doen bijna extreem goede voorspellingen).

AZ - RKC.... 2-2... hoppa ;w ;w ;w

[ Voor 4% gewijzigd door Seikbal op 01-04-2025 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
  • Nu online
Ik snap Kiwi wel met zijn opmerkingen, Pompebled United komt gevaarlijk dicht in de buurt en bedreigt Kiwi zijn positie in de top 100..

Az-RKC 2-2, niemand die dat had voorzien als ik zo naar alle punten kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:23
2 doelpunten voor az had ik goed. Maar ja voor az is seizoen al geslaagd na 2x winst en 1x gelijk tegen Ajax. Die kunnen rustig uitbollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
AZ, het nieuwe Utrecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:10
Megupe schreef op woensdag 2 april 2025 @ 07:04:
Voor az is seizoen al geslaagd na 2x winst en 1x gelijk tegen Ajax. Die kunnen rustig uitbollen ;)
Mooi dan kan ik 2e paasdag met een gerust gevoel in de bus stappen naar de Kuip. O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• colonyhunter
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-05 11:27
Doel bereikt. Eervolle vermelding bij PSV - AJAX 😎
(Laten we het vooral niet over de rest van de uitslagen hebben)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
colonyhunter schreef op woensdag 2 april 2025 @ 14:53:
Doel bereikt. Eervolle vermelding bij PSV - AJAX 😎
(Laten we het vooral niet over de rest van de uitslagen hebben)
De rest boeit niet. Als jij zo'n unieke en ook nog correcte voorspelling weet neer te zetten is een tag meer waard dan punten.
8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Godver, had 3-1 maar maakt die kneus van een Osman zo laat nog een goal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Megupe schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:56:
Godver, had 3-1 maar maakt die kneus van een Osman zo laat nog een goal...
Dit is hét verhaal van de wedstrijd; heb dit bericht al een aantal keer (vooral via whatsapp) voorbij zien komen _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Superkiwi schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:24:
[...]

Dit is hét verhaal van de wedstrijd; heb dit bericht al een aantal keer (vooral via whatsapp) voorbij zien komen _O-
Hoezo zit jij in geheime whatsappen groepen omtrent voetbalpools waar ik niks vanaf weet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Oh niks bijzonders, dat zijn gewoon mijn app-Chinezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Nu online
Superkiwi schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:31:
Oh niks bijzonders, dat zijn gewoon mijn app-Chinezen.
Vast een wijze Chinees geweest, want dit klinken als wijze woorden..

Of komt het omdat je de afgelopen 2 wedstrijden mijn uitslagen kopieert in de hoop dat je aan het einde van het seizoen boven mij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

"If you can't beat them, join them."

PVOutput☀️

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• makooy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/47k8xcyzIroiQKRaHAgJA9my.gif

Nieuwe speelronde is aangebroken! Vanavond 20.00 is de eerste wedstrijd

Voor iedereen die boven mij staat in de poule, vergeet alsjeblieft te voorspellen >:)

@Ragger, @psYchovic, @Maarten_E, @Basdon1985, @bazzemans, @R-B, @silverchaoz, @Mavaros, @Clush, @Megupe, @lameeu, @Dion34, @Mrk87, @Hoianddoei, @Jaap-Jan, @kevints, @thijssie007, @Fendermen, @Koploper07, @groggy, @Fluxpuck, @RudyL, @Renzzie, @Stakie, @psychicist, @ParaDroid2, @Assasinbats, @onecht, @Xantoz, @Rubeo38, @HippiePaci, @IkBenDeSjaak, @JasperS1994, @Purehz, @Besas79, @m@cer, @Gonadan, @MM99, @OMX2000, @FREAKJAM, @Despotes98, @Willem_48, @RodeVre, @Heho, @Razenko, @JamesDelaney, @Bregweb

[ Voor 12% gewijzigd door makooy op 04-04-2025 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Is de inhaalronde van doordeweeks nou aan komende week gekoppeld of aan een eerder weekend?
In de app word het mij niet duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Megupe schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:19:
Is de inhaalronde van doordeweeks nou aan komende week gekoppeld of aan een eerder weekend?
Volgens mij aan deze week als ik me niet vergis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Megupe schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:19:
De 2 inhaalwedstrijden van Ronde 25 staan bij “week” overzicht van deze week.

Als je “ronde” overzicht selecteert dan staan ze wel bij ronde 25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@Razenko waarom staat jouw naam weer tussen de reminders en de mijne weer niet? Het lijkt erop dat jij mijn voorspellingen kopieert, gezien ik na invullen niets meer aanpas (les 1).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@Megupe
Wat Typhone en Makooy al zeiden. Die scores van dinsdag en woensdag doen in elk geval niet mee voor de stand in de 28e speelronde, ondanks dat ze in het overal klassement wel gewoon erbij opgeteld worden (omdat de punten er deze week zijn bijgekomen) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 16:36

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Woehoe, begonnen met een 10-punter... is lang geleden, benieuwd hoeveel 0-punters er weer gaan volgen.... ik bewijs wel weer eens dat je ook na 40 jaar de eredivisie volgen nog steeds overal naast kan zitten :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Nu online
Fluit maar af en annuleer de rest van de wedstrijden dit weekend maar ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
We staan gelijk in punten @Razenko, allebei 937 :)
Morgen loop je er 10 tot 15 uit als het zo doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Nu online
Nu jij dit zo zegt haal ik morgen natuurlijk 0 punten ...

Maar heb nu al meer punten dan normaal in een heel weekend, dus alles wat er morgen bij komt is pure winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik wil er verder niet al teveel druk op leggen maar je staat 5(!) punten los van de nummer twee. Je zou zomaar je 3e(!) weekwinst kunnen pakken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik sta op 12 punten, hoe dan? Ik heb niet eens gekke voorspellingen gedaan. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Quad schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 23:58:
Ik sta op 12 punten, hoe dan? Ik heb niet eens gekke voorspellingen gedaan. :(
Ha, evenveel als ik!
2, 0, 0, 10, 0 hier, ook met hele plausibele voorspellingen (dacht ik).
Alleen had ik met het wegvallen van Clasie AZ op verlies moeten zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Hoor ik daar een sub duizend punten discussie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat jij dat kunt horen vanaf die hoogte :D

Ik heb alvast de doelen voor komend seizoen vastgesteld:
-top 100
-1.000 punten
Als één van die twee gehaald wordt ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De vierde 'nul' en vijfde gemiste toto van het weekend heeft zich alweer aangediend. Hoe gaat het bij jou @Quad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Met alleen Ajax - NAC te gaan heb ik 14 punten bijgeschreven gekregen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:40:
Dat jij dat kunt horen vanaf die hoogte :D

Ik heb alvast de doelen voor komend seizoen vastgesteld:
-top 100
-1.000 punten
Als één van die twee gehaald wordt ben ik tevreden.
- boven Typhone eindigen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razenko
  • Nu online
Met veel pijn en moeite moet ik het hier publiekelijk toch even erin wrijven ... vooral veel pijn door het lachen.

@Superkiwi, altijd een goaltje noteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
toolkist schreef op zondag 6 april 2025 @ 17:01:
[...]

- boven Typhone eindigen
Wat zit jij opeens punten te scoren vlegel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 6 april 2025 @ 18:39:
[...]

Wat zit jij opeens punten te scoren vlegel!
Mocht wel weer eens een keer ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Wil ik hier net scheidsrechter Manschot een veeg uit de pan geven, dat hij mij de weekwinst gekost heeft met het afkeuren van een zuiver doelpunt, zie ik dat de weekwinnaar precies dezelfde voorspelling had ....
Eerlijk gewonnen dus, en helaas dus net 1 puntje tekort.
Wel heerlijk weekje zo, en dat mocht ook wel weer eens !!
Overigens 5 minuten voor de wedstrijd toch een goaltje van NAC genoteerd, en dat pakt prima uit _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door heho op 06-04-2025 19:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
Zo weg uit de top 10. Gelukkig in ieder geval één keer een mention gehad.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Superkiwi
@bazzemans de competitie is nog niet klaar he. Misschien eindig je nog wel een keer in de week top 5 @bazzemans :)
Of je doet een correchte voorspelling die bijna niemand heeft waardoor ik @bazzemans toch weer een tag geef en eerst even op moet zoeken of zijn Tweakers ID @bazzemans hoort bij de @bazzemans in de voetbalpoule, om er al snel achter te komen dat het om dezelfde @bazzemans gaat.
Zo zie je maar @bazzemans, je kunt best nog eens getagd worden.
Hup @bazzemans oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Haha @Superkiwi. Dank, mijn porties aan tags heb ik wel weer gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
  • Nu online
heho schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:18:
Wil ik hier net scheidsrechter Manschot een veeg uit de pan geven, dat hij mij de weekwinst gekost heeft met het afkeuren van een zuiver doelpunt, zie ik dat de weekwinnaar precies dezelfde voorspelling had ....
Eerlijk gewonnen dus, en helaas dus net 1 puntje tekort.
Wel heerlijk weekje zo, en dat mocht ook wel weer eens !!
Overigens 5 minuten voor de wedstrijd toch een goaltje van NAC genoteerd, en dat pakt prima uit _/-\o_
Ah dus jij bent degene die even mijn 2de plaats heeft ingenomen... zelfde aantal punten maar toch sta ik 3rde, foei.

Maar alsnog gefeliciteerd! Mooie aantal punten en uitslagen! GG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
bazzemans schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:02:
Zo weg uit de top 10. Gelukkig in ieder geval één keer een mention gehad.
Ik kan jou nog genoeg mentionen als je wil 😂. Heb teveel volk in mijn huis rondrennen dus ik ben maandag een keer niet aan het klussen woohoo ;). Zo even gaan zitten voor verslag :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
toolkist schreef op zondag 6 april 2025 @ 17:01:
[...]

- boven Typhone eindigen
Dat is er maar weinigen gegeven wijst de historie uit 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Superkiwi schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 22:59:
We staan gelijk in punten @Razenko, allebei 937 :)
Morgen loop je er 10 tot 15 uit als het zo doorgaat.
Allebei op 956 én in de top 100 @Razenko!
Lief dat je je een beetje in hebt gehouden op de zondag :)

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 07-04-2025 09:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De top 3 is wel wat he noemt, een fotofinish. Of een bijna too close to call uitslag.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Razenko schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:42:
[...]

Ah dus jij bent degene die even mijn 2de plaats heeft ingenomen... zelfde aantal punten maar toch sta ik 3rde, foei.

Maar alsnog gefeliciteerd! Mooie aantal punten en uitslagen! GG
Zal wel op alfabet gaan … O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Klopt, bij een gelijk aantal punten sorteert voetbalpoules op gebruikersnaam ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:09:
[...]

Ik kan jou nog genoeg mentionen als je wil 😂. Heb teveel volk in mijn huis rondrennen dus ik ben maandag een keer niet aan het klussen woohoo ;). Zo even gaan zitten voor verslag :).
Je zit wel lang zeg. Zeker problemen met het typen dat ik de ronde van je gewonnen heb?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi
Het kan niet anders dan dat het een monsterverslag van 4 kantjes wordt.

Voor de jonge lezers: vroeger schreven we nog op A4 papier dus je kunt je voorstellen dat 4 kantjes écht wel veel is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Superkiwi schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:31:

Voor de jonge lezers: vroeger schreven we nog op A4 papier dus je kunt je voorstellen dat 4 kantjes écht wel veel is :P
Leg ook even uit wat A4 papier is. Niemand schrijft nog 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
makooy schreef op maandag 7 april 2025 @ 23:37:
[...]

Leg ook even uit wat A4 papier is. Niemand schrijft nog 😂
Wat is papier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Superkiwi schreef op maandag 7 april 2025 @ 19:31:

Met of zonder lijntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Makkelijke ronde deze keer. Ik ga voor 48 punten dit weekend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Ik vond het juist lastig deze keer. Ben al blij met 47 punten … 😋

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik vind elke week wel makkelijk eigenlijk. Dat de uitslagen vaak niet overeenkomen met wat ik voorspel, dat is nog wel een dingetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 18:17
Hoog tijd om is een keer de week winst te gaan pakken!

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Dank voor de reminder weer.
Vorige week met 61 punten best aardige week gehad.

Deze week dan nog beter scoren om mogelijk nog een keer weekwinst en top10 te behalen voor einde seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 11-04-2025 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Bedankt Linssen! In 90+2 toch nog de overwinning voor NEC d:)b
Belangrijke 5 puntjes dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kak, ik vond dit echt een 1-1 wedstrijd op papier. Ik haat blessuretijd.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
toolkist schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 22:27:
[...]

En degene die je niet meer noemt is iig 1 wedstrijd vergeten ;)
Eigen schuld. Zei hij zelf niet in november dat we hem vanaf begin december niet meer hoefde te taggen? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:38
Gisteren dacht ik weer te beginnen met nul punten maar met dank aan Linssen pakte ik nog een mooie 7 punter! Ik hoop dat deze lijn zich voortzet in het weekend :)

Ik verwacht voor vandaag dat Feyenoord met 3-1 gaat winnen uit bij Fortuna, Sparta houdt de 3 punten in Rotterdam met 2-1, PSV loopt over Almere heen met 4-0 en GAE wint nipt met 2-1 bij Nac.

Eens kijken of mijn kristallen bol het nog doet ....

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

En weer een oud Feyenoorder die in blessuretijd een paar punten oplevert. Forza Feyenoord 😋😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

heho schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 09:39:
Ik vond het juist lastig deze keer. Ben al blij met 47 punten … 😋
Wat denk je ? Ik ben blij 😂😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik wil niet zeggen dat ik goed ben.....
Superkiwi schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 09:19:
Makkelijke ronde deze keer. Ik ga voor 48 punten dit weekend :9
....maar dit is wel even next level voorspellen hoor 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfS86jHDEZlxnUL1kkqem9cvY20=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XyjsTKZgqo8JwK7dlKcORbx6.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 13 april 2025 @ 19:16:
Ik wil niet zeggen dat ik goed ben.....

[...]

....maar dit is wel even next level voorspellen hoor 8)

[Afbeelding]
pff zo'n score had iemand gisteren al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmstein
  • Laatst online: 13:09
Net twee punten te kort voor de winst. Hulde aan de winnaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xantoz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:10
Eindelijk weer eens een goede ronde gehad. 54 punten bij elkaar gesprokkeld *O* en 6 plaatsen gestegen naar 24. De degradatiestreep komt weer in zicht!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/IYs9EpyBnM1K9Yyte8bfSG38.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/6rXYaWcQEwbEKyjaFmpRPBO9.gif

Speelronde 29
Nog vijf speelronden te gaan! Het einde komt ik zicht en het wordt met de week spannender. Nou ja, niet voor Ajax want zij wisten met zéér veel moeite te winnen bij Willem II en zo de 9 punten voorsprong op PSV te behouden. Spannend wordt het ook niet echt meer voor onze Eindhovense vrienden; zij lieten weer eens zien waarom ze in de winterstop als gedoodverfde kampioen te boek stonden door Almere op imposante wijze met 5-0 terug naar hun eiland te sturen. Het enige waar het aan ontbrak waren meer, veel meer doelpunten. Heerlijke wedstrijd!
Waar zit de spanning dan nog wel? Wel, bij de strijd om plek 3. Feyenoord en Utrecht strijden met elkaar om die felbegeerde derde plaats die recht geeft op voorronde CL. Ze hadden beiden een makkelijk weekend (respectievelijk 0-2 bij Fortuna en 3-1 tegen Groningen) waardoor het onderlinge gat 3 punten blijft. Waar Feyenoord enkel PSV nog krijgt als lastige tegenstander heeft Utrecht Ajax én Twente nog op de planning staan. Voorzichtige conclusie: Feyenoord lijkt de 'makkelijkste' strijd te hebben.

Het gevecht om plek 5 is misschien nog wel spannender. Daar zien we FC Twente (48 punten), AZ (46 punten) en, jawel, de Go Ahead Eagles (eveneens 46 punten) nog volop in de strijd.

Maar de breedste en wellicht ook minst belichte veldslag wordt daaronder uitgevochten. Het gat tussen de nummer 8 Heracles en de nummer 15 NAC is slechts 4(!) punten.Maar liefst 8 ploegen hebben 5 ronden voor het einde nog zicht op de 8e plek, die recht geeft op een plek in de playoffs. Wie zei er dat onze competitie saai is? :9
Willem II had zich bij winst kunnen mengen in die strijd maar bevindt zich nu op een eilandje. Kijken zij omlaag dan zien ze RKC en Almere (beide 19 punten) op gepaste afstand volgen.

Dat deze ronde eenvoudiger te voorspellen was dan de vorigen blijkt wel uit het feit dat de er over de hele linie wel goede punten zijn binnengeharkt, de verschillen zijn klein en zelfs onderin zien we geen écht dramatisch lage puntenaantallen. Er waren een aantal deelnemers goed op weg om de weekwinst te pakken maar ja, hoe versla je iemand die bij de eerste drie wedstrijden van deze ronde alle drie de uitslagen 100% correct heeft voorspeld? Dat is namelijk precies wat @jm2th2 deed. Tel daar nog 4 juiste toto's bij op inclusief een tienpunter bij Utrecht en je komt op een totaal van 64 punten. Een hele mooie score _/-\o_
Met deze score stijgt hij 9 plaatsen op de ranglijst, naar plek 89. Wederom het bewijs dat voetbalgeniën zich overal op de ranglijst kunnen verstoppen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/dfQzgPsJvxSWdWWOcu3MjRs2.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @jm2th2 64 punten
2. @remmstein 62 punten
-. @IkBenDeSjaak 62 punten
4. @MM99 60 punten
5. @Purehz 57 punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Is8PUK6qYLie8HPAJFOhMmG7.gif

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

@jm2th2 kwam, zag en overwon en heeft mede dankzij zijn uitstekende start de weekwinst én het Tweakers Hero abonnement gewonnen. Gefeliciteerd! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/U5VG81r27Djq9BLr6u3QsTDz.gif

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

1. @Mrk87 1192 punten
2. @IkBenDeSjaak 1178 punten
3. @whiteguy 1177 punten
4. @YES 1163 punten
5. @lhjlu 1161 punten
6. @heho 1158 punten
7. @sjtienuh 1155 punten
8. @M@cer 1149 punten
9. @Jay-K 1146 punten
10. @Bao_mi1 1145 punten

Ook hier wordt er op een aantal fronten nog gestreden. Nummer 1 @Mrk87 staat nog steeds 14 punten los maar ziet zijn voorsprong met 17(!) punten slinken deze week omdat @IkBenDeSjaak met zijn 62 punten even op komt stomen, hetgeen @whiteguy zijn tweede plek kost.
De nummer 4 t/m 7 liggen vrij dicht bij elkaar, daar gaat de komende weken nog wel wat bloed vloeien, net als in de strijd om plek 8.
@Typhone heeft strafpunten gehad en is uit de top 10 geschopt, hij moet zich daar nu vanaf plaats 11 (1142 punten) terug in zien te vechten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UmV2uKbmBugZ4HAJxdA2T0tj.gif

Drie uitslagen correct voorspellen is meestal een zeldzaamheid. Nu hebben we liefst vijf deelnemers die dat voor elkaar hebben gebokst: @Dion34, @Thijssie007, @IkBenDeSjaak, @MM99 en @remmstein.

Maar hé, waarom genoegen nemen met drie als je er ook vier(!) correct kunt voorspellen? Dat is wat @Ramzzz en @jm2th2 gedacht moeten hebben. Heel knappe prestatie _/-\o_

De kenners wisten natuurlijk al dat Sparta van Heerenveen zou gaan winnen. Toch bleek de 3-1 lastig te voorspellen; alleen @Lekkerboeie86 en @jm2th2 kregen dit voor elkaar.

Bij PSV-Almere vlogen de 1-0, 2-0 en 3-0, 4-0 je om de oren. De 5-0 zagen we niet zoveel, wat me doet denken aan de bekende uitspraak van de Muppets: "I can only count to FOOUUURRR" (Bron: Youtube Psychostick - Numbers :+)
Toch hebben we enkelen onder ons die de 5-0 precies in het snotje hadden: @Basdon1985, @Dion34, @frumper, @Ramzzz en @JasperS1994.

De meest bijzondere uitslag dit weekend is waarschijnlijk de 1-0 winst van Heracles op AZ. Dat AZ niet zo lekker speelt zien we terug in het aantal voorspelde gelijke spelen: 24 stuks. Ook waren er 8 deelnemers die Heracles heel scherp op winst hadden gezet, waarvan alleen @Thijssie007, @ElPaco en @mavaros de 1-0 precies goed hadden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qHNHhLgWDYiHyTCKzqL5ajWI.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!

In zowel ronde 28 als 29 neemt toolkist de punten mee naar huis. Belangrijke punten waarmee het gat van vijf punten opeens nog maar drie bedraagt. Met nog vijf ronden te gaan is de opdracht voor toolkist duidelijk maar ook zwaar: hij moet Typhone nog vier keer verslaan om er minstens een gelijkspel uit te slepen. Aan de andere kant weet Typhone zich bij twee keer winst zeker van het kampioenschap.

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
25 32 30 13-10
26 29 27 14-10
27 41 18 15-10
28 42 46 15-11
29 31 38 15-12

Komend weekend is er vanwege de bekerfinale geen volledige competitieronde. Wel worden er alvast twee wedstrijden horende bij speelronde 31 gespeeld:
Op zaterdag Heerenveen-Almere en op zondag mag Ajax op bezoek bij voormalig angstgegener Utrecht. Vergeet ze niet!!

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2025 10:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Had @mavaros maar 1-0 voorspelt... wie heeft voor hem de uitslagen ingevuld dan?

Al die weken waarin ik goed scoor en er geen verslag komt... is er een verslag .. scoor ik echt slecht en word het "een makkelijk te voorspellen weekend" genoemd.... #schietmijmaarlek

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• makooy

Even een rare speelronde tussendoor :|

2 wedstrijden van speelronde 31 dit weekend, en dan gaan we daarna weer door met speelronde 30.

Als ik het goed hebt moeten de volgende spelers deze 2 !! wedstrijden nog voorspellen.,

@Ragger,@Zyron,@psYchovic,@Maarten_E,@Basdon1985,@bazzemans,@R-B,@silverchaoz,@Carpebios,@Chulin,@Clush,@Megupe,@lameeuw,@Dion34,@majoh,@ettie1990,@Lekkerboeie86,@Hoianddoei,@Jaap-Jan,@Cheeeese,@kevints,@thijssie007,@Fendermen,@groggy,@Fluxpuck,@RudyL,@Stakie,@Jay-K,@ParaDroid2,@Assasinbats,@onecht,@ElMacaroni,@yorroy,@Jordi0344,@Quantor,@Freshnezz,@robbydw,@Frituurman,@reaL_G,@Xantoz,@jm2th2,@Gynnad,@Rubeo38,@HippiePaci,@IkBenDeSjaak,@IntToStr,@Jewwy0211,@Purehz,@Besas79,@Lucatoni,@Miki,@MM99,@Despotes98,@RodeVre,@JamesDelaney,@Supermach,@pelle888,@Brachterbaek,@Bregweb

[ Voor 8% gewijzigd door makooy op 18-04-2025 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Seikbal schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:11:
Al die weken waarin ik goed scoor en er geen verslag komt...
Om dit soort onwenselijke zaken te voorkomen kun je volgend seizoen wellicht de (deel)taak van verslagschrijver overnemen; ik hang na dit seizoen mijn digitale pennetje aan de wilgen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 00:40:
[...]

Om dit soort onwenselijke zaken te voorkomen kun je volgend seizoen wellicht de (deel)taak van verslagschrijver overnemen; ik hang na dit seizoen mijn digitale pennetje aan de wilgen :P
/reject

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Leuk zo'n eenzame wedstrijd van de week op zaterdag.... 100% ernaast, nul punten -O-
Gelukkig heb ik nog vier mensen met evenzoveel onkunde aan mijn zijde. Het grappige is dat zij alle vier Almere hebben laten winnen terwijl ik voor een nul-nulletje ben gegaan.

@Bao_mi1, jij hebt als enige van de Tweakers poule 20 punten en komt daardoor de top 1000 van Nederland binnen. Netjes hoor _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2025 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15:00
Superkiwi schreef op zaterdag 19 april 2025 @ 23:55:
Leuk zo'n eenzame wedstrijd van de week op zaterdag.... 100% ernaast, nul punten -O-
Gelukkig heb ik nog vier mensen met evenzoveel onkunde aan mijn zijde. Het grappige is dat zij alle vier Almere hebben laten winnen terwijl ik voor een nul-nulletje ben gegaan.

@Bao_mi1, jij hebt als enige van de Tweakers poule 20 punten en komt daardoor de top 1000 van Nederland binnen. Netjes hoor _/-\o_
Dank voor de shoutout maar de weinige keren dat ik voor het einde van de speelronde mijn tussentijdse successen vierde ging het altijd alsnog finaal fout. Hopelijk kan ik straks nog steeds juichen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Meer eieren dan punten vandaag ... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Hmmm... ik had Ajax op puntverlies staan, maar dat ze zó het schip in zouden gaan had ik ook niet gedacht. :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste