Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2024-2025 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:13
Superkiwi schreef op zondag 9 februari 2025 @ 21:28:
[...]

Sorry maar hij is nu eenmaal de Koning deze week. Ik kan er ook niks aan doen.
Had je wel kunnen doen, door iets beter je best te doen en meer punten te halen..

PSN: Europhea

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/IYs9EpyBnM1K9Yyte8bfSG38.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/6rXYaWcQEwbEKyjaFmpRPBO9.gif

Speelronde 22
Wij nuchtere Hollanders geloven natuurlijk niet in helende krachten van gekleurde stenen, positief aura door bepaalde kruiden of mentale kracht door zoiets stompzinnigs als de biostabil (wie kent 'm nog?). En toch ben ik na dit weekend iets minder sceptisch geworden. Hoe verklaar je anders dat er juist in de maand waarin 7 planeten op een rij staan (Saturnus, Mercurius, Neptunus, Venus, Uranus, Jupiter en Mars, op 25 februari) vrij bizarre dingen gebeuren? Welnu, de Griekse mythologie is wellicht toch niet zo mythologisch als we denken. Ik hoor jullie denken: "waar heeft die gekke Kiwi het nou weer over?", daarom wil ik jullie graag onomstotelijk bewijs voorleggen:

Zo laat Poseidon enkele Griekse eilanden beven als nooit tevoren, bevingen waardoor zelfs de beste seismologen zich achter de oren krabben. Let op mijn woorden: we gaan binnenkort de eerste nieuwsberichten zien dat Atlantis uit de zeebodem oprijst.

Nu we het toch over Griekse Goden hebben, ook Ajax laat deze maand weer van zich horen. Degenen die bekend zijn met het verhaal van deze Griekse held (Ajax was geen God) weten dat hij uiteindelijk door Athena krankzinnig is gemaakt en daarna zelfmoord pleegde door zich op zijn eigen zwaar te storten. Einde verhaal Ajax. Dat trieste einde valt perfect te draperen op het afgelopen seizoen. En toch, precies nu, staat Ajax na exact 827 dagen weer fier op plaats één in de Eredivisie. Een snelle rekensom leert dat 8x2+7=23.
Het is de tweede maand van het jaar: 23+2=25, wat staat voor 25 februari! Verklaar me voor gek maar dat kun je geen toeval noemen.

Mochten jullie nog steeds niet geheel overtuigd zijn, laat me jullie verbazen met mijn derde en laatste bizarre gebeurtenis: voor het eerst sinds 490 dagen staat @Typhone weer bovenaan in de week top 5! Juist, ik was net zo geschokt als jullie :o. Het was 8 oktober 2023 dat dit voor het laatst gebeurde. Wederom een snelle rekensom hierop loslatend: 20+2+3=25, 25 februari! Hoe past die 8 in het plaatje? Die staat voor de 8 planeten op rij. Maar omdat we Pluto geen planeet meer noemen tellen we die niet mee, en dus komen we op 7 planeten op een rij. Bizar toch?

Afijn, nu jullie hopelijk net zo overtuigd zijn als ik is het tijd om de score van Typhone eens onder de loep te nemen. Net als de meesten begon hij de zaterdag met 7 punten na 3 wedstrijden: 5 punten bij Heracles, 0 bij PSV en 2 bij Groningen. De 3-0 bij Feyenoord leverde hem een dikke 12-punter op waardoor hij toch weer opveerde.
De zondag was de dag waarop hij zijn overwinning verzilverde, zélfs met 0 punten bij 'wedstrijd van de week' Utrecht-Almere(0-1). Door tweemaal een tienpunten te scoren (bij Ajax en AZ), éénmaal een zevenpunter (bij Twente) én een vijfpunter (bij RKC) mocht hij op zondag 32 punten bijschrijven, wat zijn totaal deze week op 51 brengt. Met deze score staat hij dit weekend 197e overall, zijn beste week ranking ooit.
Hij zei het zelf al, de Koning is terug! All hail King Typhone _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/dfQzgPsJvxSWdWWOcu3MjRs2.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @Typhone 51 punten
2. @groggy 50 punten
-. @Vortigen 50 punten
4. @Ragger 49 punten
-. @RudyL 49 punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Is8PUK6qYLie8HPAJFOhMmG7.gif

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

Indien het nog niet duidelijk was: @Typhone is de onbetwiste nummer 1 deze week. De rest van de organisatie kan niets anders doen dan diep buigen, al moet @Lekkerboeie86 even opstaan om een Tweakers Hero abonnement voor je aan te vragen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/U5VG81r27Djq9BLr6u3QsTDz.gif

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

1. @Mrk87 931 punten
2. @whiteguy 904 punten
3. @Supermach 885 punten
4. @lhjlu 878 punten
5. @IkBenDeSjaak 877 punten
6. @Jay-K 872 punten
7. @Jero_B 865 punten
-. @Typhone 865 punten
9. @YES 864 punten
10. @M@cer 861 punten

De gehele top 6 blijft ongewijzigd omdat er vrij mager gescoord werd, @IkBenDeSjaak doet het met 33 punten deze week het beste van die zes.
@heho, @bregweb en @Renzzie zijn we voor nu even kwijt. Zij hebben het veld moeten ruimen voor Koning @Typhone, die gelijk orde op zaken stelt en het decreet tekent dat de top 10 nu ook echt uit 10 personen bestaat en niet uit 12 zoals vorige week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UmV2uKbmBugZ4HAJxdA2T0tj.gif

Laten we beginnen met de wedstrijden die niemand goed had. Dat zijn er deze week maar liefst vier(!) van de negen: Heracles-Go Ahead (4-2), Utrecht-Almere (0-1), Real Madrid Waalwijk-NAC (5-0) en Heerenveen-Twente (3-3).

Het 1-1 gelijkspel bij PSV-Willem II werd alleen door @Feelbest goed voorspeld. Heel knap _/-\o_

De resterende 4 wedstrijden laten niet veel bijzonders zien:
Groningen-NEC (2-1): 13x juist.
Stadsderby Feyenoord-Sparta: 6x juist.
Fortuna-Ajax: 36x juist. (En ook 36 kampioenschappen. Toeval? Ik denk het niet!)
AZ-PEC: 43x juist.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qHNHhLgWDYiHyTCKzqL5ajWI.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!

@toolkist scoort dit weekend met 43 punten zeker niet slecht. Toch zal ook hij moeten buigen voor de nieuwe Koning.

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 38 48 0-1
2 51 30 1-1
3 25 42 1-2
4 25 53 1-3
5 35 27 2-3
6 49 49 2-3
7 51 40 3-3
8 31 43 3-4
9 31 22 4-4
10 51 47 5-4
11 46 52 5-5
12 51 43 6-5
13 53 55 6-6
14 40 43 6-7
15 38 33 7-7
16 29 31 7-8
17 41 35 8-8
18 24 28 8-9
19 35 33 9-9
20*
21 36 26 10-9
22 51 43 11-9

*in speelronde 20 moeten nog 3 wedstrijden gespeeld worden, deze ronde is niet meegeteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/47k8xcyzIroiQKRaHAgJA9my.gif

Vrijdag 14 februari mogen de Eagles en Sparta in een liefdevol gevecht gaan uitmaken wie er op Valentijnsdag de punten mee naar huis neemt.

Wat staat ons verder nog te wachten in speelronde 23?
Op zaterdag staat de topper PSV-Utrecht op het programma, al kun je je afvragen of Utrecht hier iets in de pap te brokkelen gaat hebben.
NAC ontvangt in de avond Feyenoord, wat voor de Rotterdammers wel eens een heet avondje zou kunnen worden.
Zondag moet Twente na de 3-3 tegen Heerenveen oppassen dat ze tegen de Madrilenen uit Waalwijk niet hetzelfde lot ondergaan.
In het noorden van het land neemt PEC het op tegen Heerenveen.
Ajax mag het weekend afsluiten tegen Heracles. Een eitje voor de Amsterdammers, gezien het feit dat Herakles Ajax onsterfelijk heeft gemaakt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:08

Quad

Doof

Je bent wel een man van de cijfertjes @Superkiwi. _O-
Prachtig verslag.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:37

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
8x2 = 16
+ 7 = 23

@Superkiwi Terug naar school!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

't is ook een snelle rekensom. Dat valt altijd lager uit.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Goed opgelet. Het was een test.
Inmiddels opgelost ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
@Lekkerboeie86
Ik heb al een abonnement dus deze mag naar @groggy. Ik ben al jaren betalend member hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Typhone zonder schildje?

Ah, blijkbaar is dat uit te zetten. Weet ik dat ook weer.

[ Voor 53% gewijzigd door Quad op 10-02-2025 10:47 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Quad schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:46:
@Typhone zonder schildje?

Ah, blijkbaar is dat uit te zetten. Weet ik dat ook weer.
Nee f*ck, dat abonnement stond stil. Meteen maar weer nieuw afgesloten haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-05 20:35

heho

Ommen, Overijssel

Ai ai ai wat een cijfertjes. Helaas voor mij de verkeerde cijfertjes, en zoals al gedacht de top 10 uitgedonderd.
Bij mijn cluppie moeten ze de trainer er uitgooien wat mij betreft, ik zal hier thuis overleggen wat voor mijn seizoen een oplossing kan zijn .... (ik hoop dat ik hier mag blijven wonen B) )

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:15

Seikbal

Tweakers Addict

Gefeliciteerd @Typhone ... heel netjes en ook dat je je abo weer hebt verlengd hahaha.

Voor de rest onthoud ik me van commentaar |:( |:( :F

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 13:31
Typhone schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:45:
@Lekkerboeie86
Ik heb al een abonnement dus deze mag naar @groggy. Ik ben al jaren betalend member hier ;)
Is aangevraagd!

Gefeliciteerd met de weekwinst! d:)b

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

heho schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:09:
Ai ai ai wat een cijfertjes. Helaas voor mij de verkeerde cijfertjes, en zoals al gedacht de top 10 uitgedonderd.
Bij mijn cluppie moeten ze de trainer er uitgooien wat mij betreft, ik zal hier thuis overleggen wat voor mijn seizoen een oplossing kan zijn .... (ik hoop dat ik hier mag blijven wonen B) )
Goed, straks maar even nadenken over, werderom, een andere teamnaam ... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razenko
All hail Typhone! The one who rules us all! (this week)

Zelfs Kiwi is er door van slag en kan opeens niet meer rekenen, maar dat was ook te zien aan zijn uitslagen van afgelopen weekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Razenko schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:17:

Zelfs Kiwi is er door van slag en kan opeens niet meer rekenen, maar dat was ook te zien aan zijn uitslagen van afgelopen weekend.
:D

Arme Kiwi haha nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

_O-

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Razenko schreef op maandag 10 februari 2025 @ 18:17:

Das Super Kiwi poolt waarschijnlijk nog steeds tegen Ajax. Typhone durft tegenwoordig wel weer voor Ajax te poolen en zie het wordt beloond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Hoho toolkist, speelronde 11 (tegen PSV) en speelronde 4 (tegen Feyenoord) zijn de enige keren dat ik Ajax op verlies heb gezet. Het is maar goed dat jij de verslagen niet maakt want je statistieken zijn niet helemaal op orde :+
Als je het volgend jaar van me overneemt moet je nog wel een beetje oefenen hoor.

En Razenko, je snapt dat ik die woorden van iemand die deze week minder punten scoort dan ik en nog steeds 38 punten achter me staat niet serieus kan nemen toch :P
Maar ik vind je nog wel lief hoor.

[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2025 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 10 februari 2025 @ 23:15:
Hoho toolkist, speelronde 11 (tegen PSV) en speelronde 4 (tegen Feyenoord) zijn de enige keren dat ik Ajax op verlies heb gezet. Het is maar goed dat jij de verslagen niet maakt want je statistieken zijn niet helemaal op orde :+
Als je het volgend jaar van me overneemt moet je nog wel een beetje oefenen hoor.

En Razenko, je snapt dat ik die woorden van iemand die deze week minder punten scoort dan ik en nog steeds 38 punten achter me staat niet serieus kan nemen toch :P
Maar ik vind je nog wel lief hoor.
Alleen die 2 rondes, en heel vorig seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je kon toch ook altijd de stand zien obv je wekelijkse voorspellingen? Waar hebben ze die tegenwoordig verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:58
Ik ben al uit de Top 10 geknikkerd, dus weet niet wie dit op zijn geweten heeft gisteravond:
A request has been done to reset your password for your Voetbalpoules registration.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
bregweb schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 08:40:
Ik ben al uit de Top 10 geknikkerd, dus weet niet wie dit op zijn geweten heeft gisteravond:
A request has been done to reset your password for your Voetbalpoules registration.
Dat zal niemand van ons geweest zijn dus zeker niet doen :).

Serieus gemeend

We houden hier van dolletjes maken naar mensen, clubs, deelnemers, resultaten maar dit blijft altijd een dolletje. Ook het ‘verwijderen’ van deelnemers. We gaan niet vanuit een machtspositie deelnemers lopen te klieren. En ik spreek ook namens de mede-organisatoren in dit geval!

[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 11-02-2025 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat is heel apart @bregweb. Ik zou eens kijken of je voetbalpoules kunt mailen, misschien dat zij meer weten.

Aanvullend op de post van Typhone: we verwijderen alleen mensen die vijf of meer rondes helemaal niets ingevuld hebben. Dat zijn tot nu alleen mensen in de onderste regionen geweest.
Dit weekend is er sowieso niemand verwijderd dus wij waren het in elk geval niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:58
Mijn post was ook een dolletje, ik beschuldig helemaal niemand hier. Het was meer een waarschuwing en misschien hebben meer mensen er last van, vandaar mijn post.

Ik zou echt niet weten waarom iemand mijn voetbalpoules zou willen hacken???

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Superkiwi schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:07:
Dat is heel apart @bregweb. Ik zou eens kijken of je voetbalpoules kunt mailen, misschien dat zij meer weten.

Aanvullend op de post van Typhone: we verwijderen alleen mensen die vijf of meer rondes helemaal niets ingevuld hebben. Dat zijn tot nu alleen mensen in de onderste regionen geweest.
Dit weekend is er sowieso niemand verwijderd dus eij earen het in elk gevsl niet.
Rustug he.. ik lijk inactief maar ik doe wel gewoon mee daar onderin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
bregweb schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:55:
Mijn post was ook een dolletje, ik beschuldig helemaal niemand hier.
Zo werd ie ook helemaal niet opgevat hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Seikbal schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:23:
[...]

Rustug he.. ik lijk inactief maar ik doe wel gewoon mee daar onderin :+
Jij hoeft zéker niet ongerust te zijn; je hebt een beschermde status.
Die Razenko daarentegen..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Voor de oplettende kijker en vroege voorspeller: er worden komend weekend 8 ipv 9 wedstrijden gespeeld. AZ-Fortuna is, ik denk vanwege de dubbele confrontatie met Galatasaray, uitgesteld naar 23 februari.
Dat houdt in dat we komend weekend waarschijnlijk wéér geen weekwinnaar uit kunnen roepen en Typhone nog een week langer Koning blijft. Hoezee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Superkiwi schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:32:
Voor de oplettende kijker en vroege voorspeller: er worden komend weekend 8 ipv 9 wedstrijden gespeeld. AZ-Fortuna is, ik denk vanwege de dubbele confrontatie met Galatasaray, uitgesteld naar 23 februari.
Dat houdt in dat we komend weekend waarschijnlijk wéér geen weekwinnaar uit kunnen roepen en Typhone nog een week langer Koning blijft. Hoezee!
Om na 23 februari twee schildjes te krijgen uiteraard 😎

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Superkiwi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgende week heb je ook de inhaal van de 20e ronde zie ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Daarom de tag.. ik was al zo verbaasd... welke uitslag moet ik invullen? >:)

[ Voor 78% gewijzigd door Seikbal op 14-02-2025 15:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Seikbal schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 15:52:
Welke uitslag moet ik invullen? >:)
3-0 AZ. Gegarandeerde tienpunter.

aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend. Voorspellen is op eigen risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

De vrije val is ingezet, mede dankzij 1.5 mm buitenspel van een bovenarms haar van een Braziliaan :F :F

[ Voor 54% gewijzigd door heho op 15-02-2025 21:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Welverdomde potvispiemel :(
Waarom verander ik een 1-1 bij NAC-Fey een uur voor aanvang naar 1-3? Nooit doen, dat is les 1 bij voorspellen. En toch doen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Tis in principe heel logisch, ware het niet dat Feyenoord een gebrek heeft aan fatsoenlijke aanvallers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
heho schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:40:
Tis in principe heel logisch, ware het niet dat Feyenoord een gebrek heeft aan fatsoenlijke aanvallers.
ik vind het minder logisch dat Groningen er ineens 3 scoort tegen Willem II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
heho schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:40:
Als je het zo zegt.
Aanleiding was eigenlijk een post in het voetbaltopic die zei dat NAC 6 spelers miste. Dus ik denk hoppaa, dat kán Feyenoord niet verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:46:
[...]

Als je het zo zegt.
Aanleiding was eigenlijk een post in het voetbaltopic die zei dat NAC 6 spelers miste. Dus ik denk hoppaa, dat kán Feyenoord niet verliezen.
En Feyenoord heeft weinig scorende spelers, dus een gelijkspel vond ik heel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Als dit zo doorgaat heb ik op de zaterdag gewoon 4 hele punten.. niet mijn weekend dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:17:
Waarom verander ik een 1-1 bij NAC-Fey een uur voor aanvang naar 1-3? Nooit doen, dat is les 1 bij voorspellen. En toch doen he.
Ik heb gelijkspel Feyenoord omgezet naar winst Feyenoord en winst PSV naar gelijkspel. Had over de avond qua totaalscore niets uitgemaakt dus. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50
Superkiwi schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:17:
Volgens mij heb ik van jou geleerd om altijd op je 2e ingeving te vertrouwen toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Megupe schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 23:30:
[...]
Volgens mij heb ik van jou geleerd om altijd op je 2e ingeving te vertrouwen toch?
Alles wat je van mij geleerd hebt kan linea recta de prullenbak in blijkt maar weer.
Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
toolkist schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:44:
[...]

Schamele 7 punten. Wie verwacht nu gelijkspel van PSV tegen Utrecht en 0-0 van Feyenoord bij NAC? En idd Groningen wtf.

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 16-02-2025 03:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11:43
Typhone schreef op zondag 16 februari 2025 @ 03:06:
[...]

Schamele 7 punten. Wie verwacht nu gelijkspel van PSV tegen Utrecht en 0-0 van Feyenoord bij NAC? En idd Groningen wtf.
Ik snap je gedachtegang, maar bij nader inzien snap ik vooral niet waarom ik dacht dat PSV wel zou winnen.. Het gaat helemaal fout daar, PSV lijkt het compleet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:55

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Denk dat dit een recordje nulpunters wordt. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 16 februari 2025 @ 03:06:
[...]

Ik had 2-2 bij PSV en 0-0 bij NAC, dusseh.. ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ondertussen is het ook niet heel uitzonderlijk meer dat ze punten verliezen inderdaad. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
toolkist schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:09:
[...]

Ik had 2-2 bij PSV en 0-0 bij NAC, dusseh.. ik :p
Wat ben jij toch een duivel! Hij durft puntenverlies voor PSV te voorspellen! Wil jij ze kampioen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Gonadan schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:10:
Ondertussen is het ook niet heel uitzonderlijk meer dat ze punten verliezen inderdaad. :P
Begin jij nu ook al? 🤬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Als zelfs de Mardilenen uit Waalwijk je in de steek laten weet je dat het tegenzit. Hopelijk zorgt Ajax nog voor een tienpunter. 19 punten na 7 wedstrijden is nog beschamender dan wat Feyenoord en PSV de laatste weken laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:13:
[...]

Wat ben jij toch een duivel! Hij durft puntenverlies voor PSV te voorspellen! Wil jij ze kampioen hebben?
Wat, ik had het toch goed? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Gelukkig nog een beetje herstel op de zondag (op uiteraard de wedstrijd van de week na |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
heho schreef op maandag 17 februari 2025 @ 00:11:
Gelukkig nog een beetje herstel op de zondag (op uiteraard de wedstrijd van de week na |:( )
Ja ik kwam nog akelig terug op de zondag maar genoeg was het niet. Wel de top 10 veilig gesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Ik was helemaal onder de indruk toen ik zaterdag keek ... 927e van iedereen...
Dat heb ik dus de zondag niet echt volgehouden... al had ik einde zondag bijna nog een 10-punter in de pocket gehad. Zonde van de "maar" 4-0 ..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TGeVQFBkwoasdeDCfW4_0lUGxPA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DVS9TdYzNvp0ujyCjnWMxUUp.jpg?f=fotoalbum_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 17 februari 2025 @ 05:21:
[...]

Ja ik kwam nog akelig terug op de zondag maar genoeg was het niet. Wel de top 10 veilig gesteld.
Als Heerenveen gewoon ff de 1-2 had gemaakt had ik nog een goede kans gehad op de weekwinst. Die kans is nu wel voorbij tenzij ik ga gokken op een resultaat voor Fortuna tegen AZ. Dat ik niet zie gebeuren, en daarmee zou ik ook de weekwinst op jou nog riskeren want ik geloof ook niet dat jij normaliter op puntverlies AZ zou poolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

toolkist schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:40:
[...]

Als Heerenveen gewoon ff de 1-2 had gemaakt had ik nog een goede kans gehad op de weekwinst. Die kans is nu wel voorbij tenzij ik ga gokken op een resultaat voor Fortuna tegen AZ. Dat ik niet zie gebeuren, en daarmee zou ik ook de weekwinst op jou nog riskeren want ik geloof ook niet dat jij normaliter op puntverlies AZ zou poolen.
Wat is dit voor "Wie is de Mol"-reactie... zit hier een beetje @Typhone te bewerken.... hij haalt gewoon ff alle tools uit de @toolkist O+

Wie weet is vrouwe Fortuna eindelijk Fortuna weer eens goed gezind en mogen ze met 14 man spelen tegen AZ (met netjes 11.. als in 10 en een keeper) en er alsnog geen sanctie zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Seikbal schreef op maandag 17 februari 2025 @ 15:47:
[...]

Wat is dit voor "Wie is de Mol"-reactie... zit hier een beetje @Typhone te bewerken.... hij haalt gewoon ff alle tools uit de @toolkist O+

Wie weet is vrouwe Fortuna eindelijk Fortuna weer eens goed gezind en mogen ze met 14 man spelen tegen AZ (met netjes 11.. als in 10 en een keeper) en er alsnog geen sanctie zijn....
Ik projecteer gewoon op Typhone wat ik zelf zou doen in zijn situatie. Heb ik al eens eerder gedaan in een poging om de week nog van hem te winnen en dat lukte die keer volgens mij ook nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Nee de algemene score is belangrijker dan een weekwinst! 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:54:
Nee de algemene score is belangrijker dan een weekwinst! 😀
Never!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
toolkist schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 08:29:
Je kon toch ook altijd de stand zien obv je wekelijkse voorspellingen? Waar hebben ze die tegenwoordig verstopt?
Dat overzicht hebben ze volgens mij weggehaald.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/IYs9EpyBnM1K9Yyte8bfSG38.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/6rXYaWcQEwbEKyjaFmpRPBO9.gif

Speelronde 23
Soms laat een verslag zich het beste schrijven door door jullie, hetgeen in speelronde 23 zeker het geval was. Daarom laat ik jullie nu het woord doen ;)
De vrije val is ingezet, mede dankzij 1.5 mm buitenspel van een bovenarms haar van een Braziliaan
Waarom verander ik een 1-1 bij NAC-Fey een uur voor aanvang naar 1-3?
Als dit zo doorgaat heb ik op de zaterdag gewoon 4 hele punten..
Schamele 7 punten. Wie verwacht nu gelijkspel van PSV tegen Utrecht en 0-0 van Feyenoord bij NAC? En idd Groningen wtf
maar bij nader inzien snap ik vooral niet waarom ik dacht dat PSV wel zou winnen..
Denk dat dit een recordje nulpunters wordt
Als zelfs de Mardilenen uit Waalwijk je in de steek laten weet je dat het tegenzit
Ik was helemaal onder de indruk toen ik zaterdag keek ... 927e van iedereen...
Dat heb ik dus de zondag niet echt volgehouden
Als Heerenveen gewoon ff de 1-2 had gemaakt had ik nog een goede kans gehad op de weekwinst
En dan heb je nog de lucky few die wél zonder kleerscheuren uit de strijd gekomen zijn:
Ik had 2-2 bij PSV en 0-0 bij NAC, dusseh
Het is vooral belangrijk om te onthouden dat hoe erg het ook tegen zit, er is altíjd licht aan het einde van de tunnel:
Gelukkig nog een beetje herstel op de zondag
Ja ik kwam nog akelig terug op de zondag (...). Wel de top 10 veilig gesteld
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/dfQzgPsJvxSWdWWOcu3MjRs2.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:
Noot: er moet uiteraard nog een wedstrijd gespeeld worden (AZ-Fortuna, a.s. zondag) dus de top 5 kan nog flink omgehusseld worden. Tussen haakjes de score die voorspeld is bij AZ.

1. @ephymerous 46 punten (2-1)
2. @sjtienuh 45 punten (geheim)
3. @Maarten_E 45 punten (nog niet ingevuld)
4. @lhjlu 44 punten (3-0)
5. @Magixx013 44 punten (geheim)

Nummer 8 @ettie1990 (41 punten) heeft 1-2 staan en zou bij die uitslag de winst nog kunnen pakken. Mits er niemand met een afgeschermde voorspelling (en dat zijn er een hoop) hetzelfde idee heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UmV2uKbmBugZ4HAJxdA2T0tj.gif

De "lucky few" die PSV-Utrecht goed hadden bleken er toch iets meer dan ik dacht; 12(!) deelnemers hadden dit goed :D

De 0-0 bij NAC-Feyenoord had niemand goed. Hoeveel mensen hadden er een gelijkspel? Zes in totaal _/-\o_
Dat hadden er zeven kunnen zijn als ik niet voor de wedstrijd mijn 1-1 aangepast had...

Willem II-Groningen (1-3) had alleen @lhjlu goed 8)

NEC kan na de 2-2 tegen Almere zijn naam "Koning der gelijke spelen" weer afstoffen. Eén poppetje wist dat op voorhand al, en wie anders dan @mavaros :P

Het aantal tienpunters was vrij schaars:
12 deelnemers hadden tweemaal de volle score.
@hippiepaci en @lhjlu deden het met 3 tienpunters het beste d:)b
70 deelnemers hebben deze week helemáál geen tienpunters -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/47k8xcyzIroiQKRaHAgJA9my.gif

De resterende wedstrijden in speelronde 20 worden komen weekend gespeeld.
Zaterdag 20:00u:
Feyenoord-Almere (6-0)
Zondag 14:30u:
Ajax-Go Ahead (2-1)
Twente-NEC (2-1)

De missende pot van speelronde 23 staat zondag om 16:45u op het programma:
AZ-Fortuna (3-0)

Om het jullie makkelijk te maken heb ik de uitslagen er alvast bij gezet ;)
Grote noot: de top 10 en de @Typhone vs @toolkist vete volgen op zondag (of maandag), zodra alles weer compleet is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Top verslag weer Kiwi, je verrast me elke keer weer (positief! >:) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
toolkist schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 13:45:
Top verslag weer Kiwi, je verrast me elke keer weer (positief! >:) )
Bedankt voor je input, want ook jij hebt eraan meegeschreven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Toch fijn, als je niet meer in de top10 genoemd wordt in het weekverslag, dat je gewoon je eigen teksten er in kunt spuien tegenwoordig !! Dank daarvoor :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:23
Fuck, ik heb zondagavond mijn eerste plek al uitgebreid gevierd. Blijken we een speelronde te missen -O-

:+

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 19-02-2025 14:43 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Hahaha NAC - Feyenoord had ik 1-0.... en ik had een 10punter deze week dus het beter gedaan dan 70 anderen..

Namelijk de 10punter bij PSV - FC Utrecht woehoe.... #maardaslogisch

Bedankt voor het verslag waar we zelf input aan mochten leveren. Had ik het geweten, was ik even wat creatiever geweest hehehe.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:41

We hebben een mooie week voor het Nederlands voetbal achter de rug.
PSV en Feyenoord bij de beste 16 in de CL
AZ en Ajax door
Helaas is Twente afgehaakt anders hadden we met 5 teams doorgeweest, wat voor NL begrippen serieus goed was geweest !

Nu terug naar de Eredivisie, een inhaalweekend waarin een paar wedstrijden op het programma staan.

@Zyron
@Typhone
@psYchovic
@Maarten_E
@Basdon1985
@R-B
@silverchaoz
@Carpebios
@Clush
@colonyhunter
@Snowdog
@Dion34
@Mrk87
@Quad
@Hoianddoei
@Gearloose
@Fendermen
@groggy
@RudyL
@Ramzzz
@Renzzie
@Stakie
@Jay-K
@ParaDroid2
@Assasinbats
@onecht
@ElMacaroni
@Jordi0344
@Quantor
@Freshnezz
@robbydw
@jbdeiman
@timentom5
@Xantoz
@jm2th2
@Rubeo38
@IkBenDeSjaak
@JasperS1994
@Jewwy0211
@Purehz
@Besas79
@jassie903
@Lucatoni
@m@cer
@Miki
@Mmvdberg
@Willem_48
@RodeVre
@FREAKJAM
@Razenko
@Feelbest
@Mr Nielsson
@pelle888
@Bregweb
@Heho

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:40
makooy schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:08:
[Afbeelding]

We hebben een mooie week voor het Nederlands voetbal achter de rug.
PSV en Feyenoord bij de beste 16 in de CL
AZ en Ajax door
Helaas is Twente afgehaakt anders hadden we met 5 teams doorgeweest, wat voor NL begrippen serieus goed was geweest !

Nu terug naar de Eredivisie, een inhaalweekend waarin een paar wedstrijden op het programma staan.

@Zyron
@Typhone
@psYchovic
@Maarten_E
@Basdon1985
@R-B
@silverchaoz
@Carpebios
@Clush
@colonyhunter
@Snowdog
@Dion34
@Mrk87
@Quad
@Hoianddoei
@Gearloose
@Fendermen
@groggy
@RudyL
@Ramzzz
@Renzzie
@Stakie
@Jay-K
@ParaDroid2
@Assasinbats
@onecht
@ElMacaroni
@Jordi0344
@Quantor
@Freshnezz
@robbydw
@jbdeiman
@timentom5
@Xantoz
@jm2th2
@Rubeo38
@IkBenDeSjaak
@JasperS1994
@Jewwy0211
@Purehz
@Besas79
@jassie903
@Lucatoni
@m@cer
@Miki
@Mmvdberg
@Willem_48
@RodeVre
@FREAKJAM
@Razenko
@Feelbest
@Mr Nielsson
@pelle888
@Bregweb
@Heho
toon volledige bericht
Thanks voor het bericht, maar volgens mij had ik al voorspellingen gedaan? Zie iig niks wat niet voorspeld zou zijn voor de komende week, of ik moet iets missen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Snowdog schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:13:
[...]

Thanks voor het bericht, maar volgens mij had ik al voorspellingen gedaan? Zie iig niks wat niet voorspeld zou zijn voor de komende week, of ik moet iets missen?
Dit is een inhaalweekend van Ronde 20 en Ronde 23. Mijn scriptje haalt de wedstrijden van deze week op, kijkt niet naar de rondes. Je zal dus zelf even bij 20 en 23 moeten kijken of je iets gemist hebt.

@Snowdog jij hebt Hera-Utre niet ingevuld, die is volgens mij al gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door makooy op 21-02-2025 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:40
makooy schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 09:18:
[...]

Dit is een inhaalweekend van Ronde 20 en Ronde 23. Mijn scriptje haalt de wedstrijden van deze week op, kijkt niet naar de rondes. Je zal dus zelf even bij 20 en 23 moeten kijken of je iets gemist hebt.

@Snowdog jij hebt Hera-Utre niet ingevuld, die is volgens mij al gespeeld.
Yea, die heb ik idd gemist, top dat iig geen probleem met de huidige wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Maar 4 wedstrijden dit weekend, kans om als weekwinnaar te eindigen is opeens een heel stuk kleiner geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
In speelronde 20 sta jij slechts 2 puntjes van de weekwinst af, het kan nog :)
(ik heb niet naar de voorspellingen gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Superkiwi schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 13:16:
In speelronde 20 sta jij slechts 2 puntjes van de weekwinst af, het kan nog :)
(ik heb niet naar de voorspellingen gekeken)
Dat was vast nog in de tijd dat ik zo op dreef was ...

Maar bedankt voor het jinxen! 0 punten dus dit weekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@Razenko wat was de regel ook alweer met dat goaltje voor de tegenstander? Ik ben het blijkbaar wéér vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Laatst online: 09:16
Jezus. Vijf punten verloren met een goal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Natuurlijk weer overtuigende overwinning voor ons Feyenoord 🙄🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Almere ook opgerold, prima toch? Drie punten is drie punten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Helemaal niet prima. Laat ze maar lekker punten verliezen in R'dam, Utrecht, Alkmaar, Twente en Eindhoven ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:22
Superkiwi schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 23:57:
Helemaal niet prima. Laat ze maar lekker punten verliezen in R'dam, Utrecht, Alkmaar, Twente en Eindhoven ;)
Inderdaad, Heerenveen kampioen!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
ElPaco schreef op zondag 23 februari 2025 @ 00:46:
[...]

Inderdaad, Heerenveen kampioen!
Kunnen we gezellig een feestje vieren op onze kussentjes en allemaal een thermoskannetje koffie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
oepsie verkeerde topic

[ Voor 81% gewijzigd door toolkist op 23-02-2025 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
@toolkist en @Gonadan jullie voorspellen altijd winst voor Ajax toch? Hebben jullie Ajax echter ook op 1 gezet in de standings? Dat kan ik me niet voorstellen namelijk :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Ik had ajax op 1-1 gezet, maar toen zag ik dat de schoonzoon van F. de Boer floot, en heb ik ajax toch maar op winst gezet :P ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:46:
@toolkist en @Gonadan jullie voorspellen altijd winst voor Ajax toch? Hebben jullie Ajax echter ook op 1 gezet in de standings? Dat kan ik me niet voorstellen namelijk :).
yep, Ajax op 1. Als AZ vandaag nog wint (maar niet met 5 doelpunten verschil) staat de hele top 4 goed
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LPUL-5dKylw1jjsEd3MbbtDD-lI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YPvQPo4RekChUJErQBiSlMv5.jpg?f=user_large

[ Voor 32% gewijzigd door toolkist op 23-02-2025 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Poh, die stand heb jij wel goed in het snotje hoor toolkist. Chapeau _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:46:
Is dat serieus een vraag? :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pBZemCvm6YqB9_sfUvZRA237cIM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/3YCGhr8EpazNnH9irSug6UO3.png?f=fotoalbum_tile

Ik heb zelfs Brobbey als topscorer, ook al geloof ik daar totaal niet in. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
Wat een zieners hoor deze heren 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het begint een wedstrijdje ver pissen te worden. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Superkiwi

Vandaag een korte update tussendoor nu er na afgelopen weekend twee speelrondes weer compleet zijn.

Speelronde 20
Hier moesten nog 3 wedstrijden gespeeld worden. Waar Feyenoord een aantal dagen eerder Milan nog uit wist te schakelen in Europa bleek de AC uit Flevoland toch een pak lastiger. 2-1 Was voor de Rotterdammers wél genoeg om de 3e plek over te nemen.
Een dag later was het aan Ajax om 5 punten afstand te nemen van PSV, iets wat de Amsterdammers dan ook deden: er werd in eigen huis met 2-0 gewonnen tegen de Eagles.
FC Twente moest van NEC winnen om op een punt van de 3e plaats te komen en ook zij stelden niet teleur: het werd 2-0.

Speelronde 23
Hier moest alleen AZ-Fortuna nog ingehaald worden. De Alkmaarders wonnen nipt, slechts met 1-0, maar dat was genoeg om zich precies tussen Feyenoord en Utrecht op een gedeeld derde plaats te nestelen.

De top 5 van speelronde 20 ziet er als volgt uit:

1. @mefjoew 55 punten
-. @reaL_G 55 punten
3. @Geerius 50 punten
4. @ephymerous 49 punten
-. @jeroen_loeffen 49 punten

De top 5 van speelronde 23 laat zich uitdrukken in één plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex7A2_BZYNSG8761hB-wCJ4wY_Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

1. @Maarten_E 52 punten
-. @ephymerous 51 punten
-. @lhjlu 51 punten 51 punten
-. @Magixx013 51 punten
5. @sjtienuh 50 punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Is8PUK6qYLie8HPAJFOhMmG7.gif

De volgende spelers winnen (met enige vertraging) het Tweakers Hero Abonnement en krijgen hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

In speelronde 20 hebben @mefjoew en @reaL_G allebei 55 punten. De regels schrijven voor om dan eerst naar de wedstrijd van de week te kijken, die ging in die ronde tussen AZ en Sparta (uitslag 1-2). @mefjoew pakte daar met zijn 2-0 exact nul punten, @reaL_G deed het met zijn 1-1 niet veel beter maar pakte wel twee punten en daarom is hij de weekwinnaar van speelronde 20.
Gefeliciteerd _/-\o_

In speelronde 23 is er maar één winnaar en dat is @Maarten_E. Gefeliciteerd! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/U5VG81r27Djq9BLr6u3QsTDz.gif

Dat brengt ons tot de volgende totaalstand:

1. @Mrk87 990 punten
2. @whiteguy 963 punten
3. @lhjlu 950 punten
4. @IkBenDeSjaak 935 punten
5. @Supermach 933 punten
6. @M@cer 930 punten
-. @YES 930 punten
8. @Jero_B 926 punten
9. @Jay-K 925 punten
-. @Typhone 925 punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qHNHhLgWDYiHyTCKzqL5ajWI.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!

De heren maken het mij makkelijk door beide 29 punten te scoren in speelronde 20. Dank daarvoor!
Speelronde 23 is met 43 tegen 49 overduidelijk voor @toolkist, waardoor het met 11 tegen 10 ongelooflijk spannend blijft!

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 38 48 0-1
2 51 30 1-1
3 25 42 1-2
4 25 53 1-3
5 35 27 2-3
6 49 49 2-3
7 51 40 3-3
8 31 43 3-4
9 31 22 4-4
10 51 47 5-4
11 46 52 5-5
12 51 43 6-5
13 53 55 6-6
14 40 43 6-7
15 38 33 7-7
16 29 31 7-8
17 41 35 8-8
18 24 28 8-9
19 35 33 9-9
20 29 29 9-9
21 36 26 10-9
22 51 43 11-9
23 43 49 11-10

Vrijdag trappen RKC en Fortuna af met speelronde 24. Beide clubs zijn er na een verliespartij (tegen resp. Twente en AZ) op gebrand om te winnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Topicstarter
43 tegen 49 'overduidelijk' voor @toolkist. Neem die @Superkiwi zijn rechten af joh!
Overduidelijk!!! Puur geluk jonguh! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRfKMCBXIAE1CkY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:24:
43 tegen 49 'overduidelijk' voor @toolkist. Neem die @Superkiwi zijn rechten af joh!
Overduidelijk!!! Puur geluk jonguh! :D
Als jij nog niet kan bedenken dat Feyenoord weinig scoort en het in Breda dus wel eens lastig kan hebben zo zonder Gimenez en met 85 geblesseerden, tja, dan moet je de reden van je verlies toch echt bij jezelf zoeken :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:37
Kudos naar @ephymerous trouwens, twee weken achter elkaar in de top 5.
Sorry voor de fluke... :S

Normal proceedings will resume as of next week.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• makooy

Voetbalpoules heeft iets gewijzigd waardoor mijn scriptje niet meer werkt om alle gegevens automatisch op te halen maar dat is een work in progress.
Voor nu is het gelukt en heb ik hier de tags voor alle personen die hem nog moeten invullen voor dit weekend

@bazzemans, @R-B, @silverchaoz, @Mavaros, @Carpebios, @Clush, @colonyhunter, @Megupe, @Dion34, @majoh, @Hoianddoei, @kevints, @thijssie007, @Fendermen, @Fluxpuck, @RudyL, @Jay-K, @onecht, @Jordi0344, @Quantor, @Freshnezz, @jbdeiman, @timentom5, @Xantoz, @jm2th2, @Rubeo38, @IkBenDeSjaak, @jeroen_loeffen, @Jewwy0211, @Purehz, @jassie903, @Lucatoni, @MM99, @Willem_48, @RodeVre, @FREAKJAM, @JamesDelaney, @bie100, @pelle888, @Bregweb

+ 1 persoon die ik niet meer zou taggen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-04 13:50
En vergeet onze @Superkiwi niet te feliciteren met het behalen van weer een jaar erbij :D
van harte!

En bedankt voor de reminder :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

De blessuretijd was weer net te lang 😞

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi
Winst Fortuna!
90+1: oh nee, gelijkspel.
90+4: oh nee, toch winst Fortuna _O-

Voor mij maakte het sowieso weinig uit, ik had de Madrilenen op winst gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Slechts 23 punten in een heel weekend. Dramatisch. Had natuurlijk mijn teamnaam ook moeten aanpassen voor het weekend .... 8)7 |:(

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste