License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Zoiets? .plan: We stappen op 2 juli over op ons nieuwe advertentiesysteemHelixes schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 09:43:
Gezien het publiek lijkt het me een goede zaak over de afwegingen een feature artikel te schrijven. Laten we dat journalistieke verantwoording noemen.
The devil is in the details.
Has wares if you have coin 💰
Ontopic: No hard feelings, maar sinds ik mij kan herinneren heb ik Tweakers ingesteld als startpagina. Deze cookiewall vind ik zó storend, dat ik (helaas) Tweakers uit m'n startpagina heb gehaald.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Wel vind ik het artikel te summier. Er zijn veel te veel commerciële cookies die niet kunnen worden geweigerd, en de "alles weigeren"-knop doet niet wat hij zegt te doen - alles te weigeren. Ik heb alle begrip voor het feit dat T.net haar eigen cookie policy niet kan hanteren. Maar, zoals @Herman al zei - no hard feelings.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Terwijl ik iets anders lees op hun website:Deze advertentiepartners gebruiken enkel noodzakelijke doeleinden, je kan ze daarom niet weigeren. [...]Zorg dragen voor beveiliging, fraude voorkomen en detecteren en fouten opsporen1 jaar
Oracle Moat is a measurement and marketing analytics suite designed to help advertisers, publishers, and platforms measure media performance across the breadth of their digital and TV advertising campaigns.
Idem dito vanmorgen bij de Volkskrant, ook DPG.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Is ondertussen gemeld en ze zijn er mee bezig: https://gathering.tweaker...message/79443484#79443484eNaSnI schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 10:54:
Zorgt deze implementatie er ook voor dat de mobiele versie van de site de footer nu als een header toont ? 🕵🏻♂️
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
*edit*
hieroUw websitebezoekers moeten cookies net zo makkelijk kunnen weigeren als accepteren. Zet de knoppen voor weigeren en accepteren dus op dezelfde laag. Dat betekent dat iemand niet hoeft door te klikken om te weigeren, als dat voor (alles) accepteren ook niet hoeft.
[ Voor 52% gewijzigd door iamerwin op 02-07-2024 11:47 ]
Hello. Is it me you're looking for?
Adjust
Advertenties en content leveren en tonen
Privacy linkt naar hun website privacy, niet naar details hoe zij omgaan met onze data.
Polar Mobile
We normally retain any personally identifiable data for a period of 36 months, or until we receive and process a request for deletion from you. We may retain anonymized and/or aggregated data indefinitely.
Seenthis
We do not log or store your IP address and user agent request header, and we do not track your browsing behavior.
Dan de enige die niets opslaat.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit dus.. Dit is de standaard DPG cookie melding die keihard negeert wat de AP zegt.iamerwin schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 11:45:
Hm. Alleen de mogelijkheden “Akkoord” en “Instellingen” vindt de AP volgens mij niet leuk. Volgens mij moet je ook gewoon meteen “Weigeren” kunnen. Ik zou even moeten zoeken waar dat staat.
*edit*
[...]
hiero
Helaas heeft tweakers daar geen zeggenschap over. Ze zijn onderdeel van DGP, dus wat DGP zegt hebben ze maar te doen.
Je zou beter verwachten van een tech website. Maar als zij ook met de handen "gebonden" zitten..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wat ik me eigenlijk afvraag. Stel dat je het "recht om te vergeten" gebruikt bij Tweakers. Sturen zij dit dan door naar adverteerders? Of moet je dit zelf doen? Aangezien DPG blijkbaar in zee gaat met adveteerders die maar al te graag je data bewaren. (want hey, privacy? Nee dat hoef je niet joh)SinergyX schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:10:
Deze advertentiepartners gebruiken enkel noodzakelijke doeleinden
Adjust
Privacy linkt naar hun website privacy, niet naar details hoe zij omgaan met onze data.
Polar Mobile
We normally retain any personally identifiable data for a period of 36 months, or until we receive and process a request for deletion from you. We may retain anonymized and/or aggregated data indefinitely.
Seenthis
We do not log or store your IP address and user agent request header, and we do not track your browsing behavior.
Dan de enige die niets opslaat.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
1.)Waarom denkt DPG de AP te mogen negeren om hun eigen manieren maar te pushen? (Waaronder het zeer "weigeren" te "verstoppen")
2.) Waarom gaat DPG in zee met advertentie bedrijven die blijkbaar het heel hip vinden om alle gebruikers data maar te bewaren? Maar wel op tweakers, AD etc in artikelen roepen dat "Privacy zooo belangrijk" is.
[ Voor 24% gewijzigd door corset op 02-07-2024 13:04 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit topic is gesloten.