Er zijn genoeg topics hier langs gekomen waarbij mensen met een nieuwbouw huis alsnog de buren letterlijk konden volgen. Dus dat het nieuwbouw is, is geen garantie.
Ik snap dus prima dat het een ding voor TS is. Je leeft maar één keer, en hoeveel uur daarvan wil je in een file staan? Onder de streep zou ik in zijn positie alsnog verhuizen.
Het bredere perspectief dat als hij 5 dagen per week op werk is, hij dus een ~5 uur per week aan vrije tijd verliest? Dat vind ik zelf niet niks. Dat andere mensen ~10 uur per week in hun auto zitten is hun keuze, ik zou het skippen. Nu zie ik wel dat hij 3-4 dagen per week op kantoor is, dat scheelt al wat natuurlijk.SmurfLink schreef op maandag 24 juni 2024 @ 19:57:
35min reistijd is bijzonder weinig. Zie dat eens in breder perspectief dan jouw huidige nóg luxere reistijd. Als dat echt je enige probleem is, waarom ben je dan niet allang verhuisd joh?
Waar ben je nou echt bang voor?
Ik snap dus prima dat het een ding voor TS is. Je leeft maar één keer, en hoeveel uur daarvan wil je in een file staan? Onder de streep zou ik in zijn positie alsnog verhuizen.