Fuck...
En nu gooien ze de pot helemaal dicht en gaan lekker counteren.
Omelette du Fromage!
Elect a clown, expect a circus.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zat al verbaast te kijken dat ze zowel 433 spelen en dat Mbappe geen masker meer heeft.silmaril8 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:09:
Wow, 1-0 voor Frankrijk, had ik niet verwacht. Maar Frankrijk krijgt wel veel ruimte van Spanje
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Project Kaizo
Niet dus. Als Spanje had gescoord dan moest Frankrijk echt gaan voetballen. Dat hoeft nu niet.xzaz schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:09:
Leuk voor de wedstrijd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maarten_E schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:11:
Mbappé's prestaties waren eerder in het toernooi nogal gemaskeerd.
Ben al weg.
Ja maar dat is ook hoe je teams moet verslaan... PressieKlaasjeNL schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:11:
Laat ook wel zien dat Spanje achterin best kwetsbaar is. Zolang je niet teveel inzakt maar pressie blijft zetten, zijn ze best te pakken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hands bal tegen Duitslandbazzemans schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:12:
Waarom wordt Cucurella uitgefloten?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Blijkbaar doen de duitsers dat, geen ideebazzemans schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:12:
These are my principles. If you don't like them, I have others.
eric.1 in "[Voetbal] Centraal EK 2024 topic"bazzemans schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:12:
Zee Germans zijn vergeten dat de scheids schuldig is aan de niet gegeven penalty, niet de speler.bazzemans schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:12:
Serieus? Dat slaat werkelijk nergens op. Daar kon hij sowieso weinig aan doen en het zijn de arbiters die daarover beslissen. Als het nou een 'hand van God'-moment was, had ik het nog begrepen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
de schuld lag natuurlijk bij de scheidsrechter van die wedstrijd, taylor.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:12:
Sneu gedrag om die vent uit te fluiten. Niet alsof hij er wat aan kon doen dat ze geen pingel tegen kregen.
Wie had ik als doelpuntenmaker voorspeld?Harribo schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:14:
Kolo Mouani het hele ek niet gezien... Nu wel dus
Exact. Ik vergat ook ff dat er veel Duits publiek zal zitten.Typhone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:13:
[...]
Zee Germans zijn vergeten dat de scheids schuldig is aan de niet gegeven penalty, niet de speler.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die Fransen zullen zich nu volledig gaan ingraven. Dit kan nog best wel een afstraffing gaan worden met de counters als de Spanjaarden niet oppassen.d-vine schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:09:
Fuck...
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hoezo? Geel ja, maar geen roodKlaasjeNL schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:14:
Zo, daar had rood niet misstaan zeg.
Ze moeten een zondebok hebben en dan denken ze niet meer na dat voetbal publiekbazzemans schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:14:
[...]
Serieus? Dat slaat werkelijk nergens op. Daar kon hij sowieso weinig aan doen en het zijn de arbiters die daarover beslissen. Als het nou een 'hand van God'-moment was, had ik het nog begrepen.
Dat was wel een knap staaltje visie idd om te voorspellen dat de spits een goal zou makenTyphone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:14:
[...]
Wie had ik als doelpuntenmaker voorspeld?
Visionair! 🥰
Die scheids gaf wel meer niet, zoals 83x geel voor KroosTyphone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:13:
[...]
Zee Germans zijn vergeten dat de scheids schuldig is aan de niet gegeven penalty, niet de speler.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat ze er dan weer wel mee bereiken is dat iedereen het weer heeft over de niet gegeven penalty. Tja, doel bereikt?Typhone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:13:
[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wie had jij?HollovVpo1nt schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:15:
[...]
Dat was wel een knap staaltje visie idd om te voorspellen dat de spits een goal zou maken
Nee, het denkniveau van een voetbalsupporter is gemiddeld genomen niet zo hoog. Merk je hier ook weld-vine schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:15:
[...]
Ze moeten een zondebok hebben en dan denken ze niet meer na dat voetbal publiek
Op laatst doet ie nog snel ff voetje erbij. Kan je dus aanmerken als met 2 benen in komen.eric.1 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:15:
Rood? Ik vond het amper geel eerlijk gezegd. Gewoon een sliding die wat verder door gleed dan gepland, achja, ... dat hoort er bij
bazzemans schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:16:
[...]
Nee, het denkniveau van een voetbalsupporter is gemiddeld genomen niet zo hoog. Merk je hier ook wel![]()
Eh, dat is wel zoeken hoor. Twee benen erin doe je over het algemeen al in het begin ... dit was bijna al een beweging om weer op te staan.Player1S schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:16:
[...]
Op laatst doet ie nog snel ff voetje erbij. Kan je dus aanmerken als met 2 benen in komen.
Is dit het Franse "wzawzdb"?Maarten_E schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:14:
Nous sommes là et c'est parfait, vive La Francia!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De VAR zal wel weer Brits zijn.nocalimero schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:15:
Waarom grijpt de VAR hier niet in?
Dit is gewoon rood
Deze uitspraak van Cucu vonden de Duitsers niet zo leuk denk ik:Dr. Strangelove schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:12:
Sneu gedrag om die vent uit te fluiten. Niet alsof hij er wat aan kon doen dat ze geen pingel tegen kregen.
is absoluut niet ver zoeken, zie je gewoon in de beelden.eric.1 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:17:
[...]
Eh, dat is wel zoeken hoor. Twee benen erin doe je over het algemeen al in het begin ... dit was bijna al een beweging om weer op te staan.
Op die plek, geen andere verdedigers in de buurt, niet op de bal en Mbappe stond helemaal vrij.eric.1 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:15:
Rood? Ik vond het amper geel eerlijk gezegd. Gewoon een sliding die wat verder door gleed dan gepland, achja, ... dat hoort er bij
Heb ik net nog even handmatig opnieuw afgespeeld...er was niet zo gek veel aan de hand...niet zo hard schreeuwen johPlayer1S schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:17:
[...]
is absoluut niet ver zoeken, zie je gewoon in de beelden.
[ Voor 3% gewijzigd door eric.1 op 09-07-2024 21:18 ]
eigen kracht en slecht verdedigenJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:17:
Ik schakel later in. Wat is dit? Frankrijk die kan scoren op eigen kracht? Of was het een penal die ze meekregen?
Dat kan niet meer hé, alle scheids teams van landen die in de halve finale staan zijn naar huis.
Windvlaag over het hoofd.Joosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:17:
Ik schakel later in. Wat is dit? Frankrijk die kan scoren op eigen kracht? Of was het een penal die ze meekregen?
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 09-07-2024 21:19 ]
Kopbal op eigen kracht. C’est la bagarre!Joosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:17:
Mbape zonder maskerJoosie200 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:17:
Alleen maar omdat Mbappe zijn masker heeft afgezet.Beakzz schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:19:
Je zou denken dat er een nieuw Frankrijk op het veld staat
Engeland is al uitgeschakeld toch? Morgen is een formaliteitKrukar schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:18:
[...]
Dat kan niet meer hé, alle scheids teams van landen die in de halve finale staan zijn naar huis.
Helemaal nu Navas al een gele kaart heeft. Die kan hem niet meer hard aanpakken.Jorah_Newstone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:19:
Mbape is levensgevaarlijk, die gaat nog scoren hoor.
Verschuild zich niet meer achter zijn maskerJorah_Newstone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:19:
Zoals hij al gedaan heeft het hele EK?Jorah_Newstone schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:19:
Het lukt zelfs Deschamps niet om Frankrijk alle wedstrijden slecht te laten spelenBeakzz schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:19:
Je zou denken dat er een nieuw Frankrijk op het veld staat
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
tijdstip mag absoluut geen ding zijn wat mee telt of iets wel of niet rood is. Als een scheids dat doet zouden ze hem per direct verbieden ooit nog wedstrijd te fluiten.eric.1 schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:18:
[...]
Heb ik net nog even handmatig opnieuw afgespeeld...er was niet zo gek veel aan de hand...niet zo hard schreeuwen johje wilt geen rood in de 13e minuut.
tweakduke schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 21:20:
Je moet de Fransen in de huidige vorm onder druk zetten of in ieder geval verdedigend geen ruimte geven.
Spanje doet geen van beiden, hebben geen grip op de wedstrijd.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq