Denk dat ze het maar toelaten, omdat er anders te veel gezeur komt over wat stilstaan precies is.
Altijd een aanloop nemen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hij had een beetje lagHompu schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:40:
Altijd leuk dat iemand die hapert/stil staat in z'n aanloop mist.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja, en niemand snapte er wat van.Millie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:39:
[...]
Is dat ooit geweest? Dacht alleen in testen ?
Stom systeem, blij dat het nooit is herhaald.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
jeu Por verliest
[ Voor 7% gewijzigd door Grindtegel op 05-07-2024 23:43 ]
Nou, ben benieuwd wat Spanje gaat doen tegen dit Frankrijk.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Merci!Jeroenvde89 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:42:
Theo scoort, linkerhoek.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hup Spanje!
Schiet tussen de palen en je scoort!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Portugal heeft iets meer laten zien.St@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:42:
Jammer, had het Portugal meer gegund. Had toch het gevoel dat zij meer wilden voetballen, al was het van beide kanten niet best.
Nou, ben benieuwd wat Spanje gaat doen tegen dit Frankrijk.
Frankrijk is vooral een hele vervelende ploeg. Niet qua overtredingen hoor maar qua spelopvatting. Hoop dat Spanje er gehakt albongidas van maakt.
[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 05-07-2024 23:44 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Alleen die van Baco was te houden als Costa de andere hoek had gekozen. De rest kon geen keeper pakken.KlaasjeNL schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:44:
Costa toch geen killer.
nggyu nglyd
Steam/Discord: Flimovic
Deadsy schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:43:
Jammer, ik had graag Portugal verder gezien, met 2* 120min in de benen
Portugal speelde beduidend beter. Maar Bruno Fernandes en Ronaldo is altijd verliezen in mijn boekHollovVpo1nt schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:43:
Ik had het Portugal gegund. Jammer.
EK...Joosie200 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:44:
Geen nieuw EK meer voor CR7 of toch nog wel? Bedoel als Pepe nog als zo'n beest mee kan waarom Ronaldo niet?
Wellicht nog wel een WK...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Laten we voor Portugal hopen van nietJoosie200 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:44:
Geen nieuw EK meer voor CR7 of toch nog wel? Bedoel als Pepe nog als zo'n beest mee kan waarom Ronaldo niet?
Bedenk wel dat dat een einde van een tijdperk is..HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:43:
Ik heb echt niets met beide ploegen. Gefeliciteerd Fra, maar gelukkig geen Ronaldo meer in beeld.
Toch zonde hoor. Ja er zijn nu goede spelers. Maar zoals.messi, Ronaldo... Zo lang .. zo goed.. zo bepalend. Dat is toch once in a generation...
Het volgende EK is over 4 jaar. Ik denk dat hij stopt.Joosie200 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:44:
Koeman vindt dat je het niet kunt trainen. Ik denk dat vanavond het tegendeel bewijst. Hier is duidelijk op getraind.Divak schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:43:
Wat een pingels zeg, Koeman mag nog eventjes oefenen met zijn jongens.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Halve finale met 1 eigen gemaakt doelpunt. Je zal maar Fransman en voetballiefhebber zijn.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Stel je voor dat ze dit t/m de finale volhouden. Gewoon zonder verdere officiële doelpunten.Miki schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:44:
Wauw, de Fransen weten weer niet te scoren en rollen weer een ronde verder. Bizar
En morgen om 18.00u Engeland, dat wordt ook een feest.Flimovic schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:44:
Wat een saaie kutploeg zeg dat Frankrijk.... geen veldgoal gemaakt en alleen maar achterover hangen... Het is ze niet gegund.
Mee eens hoor. Geweldige pingels. Maar na de vorige wedstrijd kreeg Costa toch een beetje de reputatie dat niets erdoor kwam.Quad schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:44:
[...]
Alleen die van Baco was te houden als Costa de andere hoek had gekozen. De rest kon geen keeper pakken.
Ze hebben er op getraind. Hoeveel is niet bekend, maar ze hebben sessies gedaan met penalties.Malfunctions schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:45:
[...]
Koeman vindt dat je het niet kunt trainen. Ik denk dat vanavond het tegendeel bewijst. Hier is duidelijk op getraind.
nggyu nglyd
Eens. Het was af en toe buitenaards.Millie-ano schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:45:
[...]
Bedenk wel dat dat een einde van een tijdperk is..
Toch zonde hoor. Ja er zijn nu goede spelers. Maar zoals.messi, Ronaldo... Zo lang .. zo goed.. zo bepalend. Dat is toch once in a generation...
Er is op dit moment niemand die in de buurt van Messi en Ronaldo in hun prime komen.
En nog steeds geen velddoelpunt gescoord.
Velddoelpunten zijn zooooo overrated...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik was zo zoetjes aan zelfs al zover om het Portugal te gunnen.D-e-n schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:44:
En met het schijtbakken voetbal nog steeds geen velddoelpunt. Frankrijk lijkt zo weggelopen uit het horror WK van 1990
Maar zo’n penaltyreeks is wel weer fijn, snoeihard in het dak (Nuno Mendes) is machtig mooi om te zien.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Denk dat die Yamal er wel eentje wordt, ventje is pas 16 en nu al zo goed.FreakNL schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:46:
[...]
Eens. Het was af en toe buitenaards.
Er is op dit moment niemand die in de buurt van Messi en Ronaldo in hun prime komen.
Is toch een goede levensles? Kinderen die nu nog op zijn hebben toch al een achterstandcy-gor25 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:46:
Presentator op VRT waar kinderen bijzitten kiest een leuk spreekwoord voor zijn analyse: wie niet waagt blijft maagd.
Mwa die penalties gingen er mooi in hoorDivak schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:47:
Daar staan ze dan in de halve finale op het EK zonder 1 normale goal gemaakt te hebben.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Wat is dit voor tactiek dan? Zijn ploeg scoort nietGrindtegel schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:47:
deschamps lacht iedereen kei en keihard uit en gaat lekker door met zijn tactiek
Verwijderd
*Fransman meld zich, ziet score, dikke prim!Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:45:
Jammer. De mindere ploeg heeft gewonnen. Hopen dat Spanje ze slacht.
Halve finale met 1 eigen gemaakt doelpunt. Je zal maar Fransman en voetballiefhebber zijn.
Zolang ze maar in de laatste wedstrijd weten te scoren
niet verliezen is zijn tactiekeric.1 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:48:
[...]
Wat is dit voor tactiek dan? Zijn ploeg scoort niet
ThanksBeakzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:48:
[...]
Is toch een goede levensles? Kinderen die nu nog op zijn hebben toch al een achterstand
Hoeveel jaar geleden had hij de zwarte nagellak?FreakNL schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:46:
Eens. Het was af en toe buitenaards.
Voelt als kort geleden.
mwah, geluk al sinds jaar en dag? echt niet
ben geen fan overigens, ik vind het een verschrikking
Vond je? Ik vond die Portugezen nog knap gevaarlijk af en toe.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:50:
[...]
Verdedigend wel sterk toch? Kan Nederland nog van leren denk ik zo?
Verder is dit gewoon triest, met zulk materiaal niet kunnen scoren.
Och nee, die arme kinderzieltjescy-gor25 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:46:
Presentator op VRT waar kinderen bijzitten kiest een leuk spreekwoord voor zijn analyse: wie niet waagt blijft maagd.
1 tegendoelpunt
3 doelpunten voor (penalty, 2 x og)
Welkom in de halve finale
Zou mij als Nederland zo speelt echt kapot schamen, Net als ik deed met de wedstrijd tegen Oostenrijk. Met dat soort voetbal wil ik NL geen EK zien winnen.Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:48:
[...]
*Fransman meld zich, ziet score, dikke prim!
Zolang ze maar in de laatste wedstrijd weten te scoren
3 doelpunten waar van 2 eigen goals?
Verwijderd
Tsja, snap wat je zegt hoor maar ik vind dat wel van meerdere teams. Engeland die amper kan winnen van Servië. Portugal die het op penalty's moet winnen van Slovenië?eric.1 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:50:
[...]
Vond je? Ik vond die Portugezen nog knap gevaarlijk af en toe.
Verder is dit gewoon triest, met zulk materiaal niet kunnen scoren.
De grote namen hebben het nog niet laten zien.
Zou mij persoonlijk niet snel schamen voor dingen waar ik zelf geen invloed op hebBeakzz schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:51:
[...]
Zou mij als Nederland zo speelt echt kapot schamen, Net als ik deed met de wedstrijd tegen Oostenrijk. Met dat soort voetbal wil ik NL geen EK zien winnen.
3 doelpunten waar van 2 eigen goals?
Verder ben ik het wel met je eens, het is geen spektakel.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2024 23:53 ]
In de k*nt?GAIAjohan schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:49:
De Fransen gaan nog winnen op z’n Grieks
Welterusten
spanjeVerwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 23:51:
[...]
Tsja, snap wat je zegt hoor maar ik vind dat wel van meerdere teams. Engeland die amper kan winnen van Servië. Portugal die het op penalty's moet winnen van Slovenië?
De grote namen hebben het nog niet laten zien.
Qua spel wel
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024