Ik vind het geschop en geduikel wel meevallen
Daar denkt Pedri denk ik wel anders over nadat hij uit de wedstrijd geschopt is door Kroos in de 8e minuut.Maarten_E schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:21:
[...]
Van mij betreft mogen ze met een figuurzaag door de Pyreneeën en van het Iberisch schiereiland een eiland maken als het gaat om het voetbal. Wat een flutspel van Portugal en Spanje met hun gerol en gekrijs.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En terwijl je dat typt zie je Morata weer doodgaanHarribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:23:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Cerveza...Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:20:
Wat is de gemeenschappelijke factor? Juist.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
lol hoe die keep van Spanje wegdraait na die goal kick, ‘zo nu eerst een Bavaria’
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Taylor is ook serieus. Serieus slecht.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:23:
Ik geloof dat ik een knipoog smiley ben vergeten.
Wat zijn we serieus allemaal vandaag
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Same... Spanje voetbalt zoveel makkelijker dan Duitsland.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:23:
Nu verliest Spanje een keer de bal, is zo weer opgelost en Duitsland kan niks beginnen.
Kroos voor geel
Haha ja dat was precies het tegenovergesteldeSt@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:24:
[...]
En terwijl je dat typt zie je Morata weer doodgaan
Maar echt... Wel eens een top Italiaanse wedstrijd gezien in het laatste kwartier terwijl het spannend is?
Daar is de bal het minste wat geraakt wordt
Eindelijk geel voor Kroos
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kroos had nu dus eigenlijk z’n 2e geel, dus rood moeten hebben.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die eindpass is steeds te langzaam of te onzuiver.
Kroos kan je ook wel wisselen. Lijkt wel alsof hij dit heeft afgesproken met iemand? Hij is er continue naar opzoek geweest.
Kroos kan je ook wel wisselen. Lijkt wel alsof hij dit heeft afgesproken met iemand? Hij is er continue naar opzoek geweest.
Belangrijke overtreding voor Duitsland, wel slim
Of geel voor Kroos?hoevenpe schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:25:
Kroos voor geel
⏩ PVOutput☀️
Jazeker, dan erger ik me ook kapot.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:25:
[...]
Haha ja dat was precies het tegenovergestelde
Maar echt... Wel eens een top Italiaanse wedstrijd gezien in het laatste kwartier terwijl het spannend is?
Daar is de bal het minste wat geraakt wordt
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dan pakt ie hem niet vast natuurlijkPatrickC schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:26:
Commentator: “het ek leeft heel erg in Duitsland”
Zou hij weten waar het is?
Zou hij weten waar het is?
De Engelse scheidsrechter?Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:20:
Ik vind dat we er verkeerd tegenaan kijken. Nederland - Spanje 2010, Duitsland - Spanje 2024, allebei keiharde gemene wedstrijden. Wat is de gemeenschappelijke factor? Juist.

Duitsland nog steeds teveel mensen achter de bal.
Vind het maar een rare keeper. Hebben ze niets beters?Dr. Strangelove schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:25:
lol hoe die keep van Spanje wegdraait na die goal kick, ‘zo nu eerst een Bavaria’
Valt dit wel mee vind ik
Kroos en Andrich zijn niet snel dat breekt hun op met die snelle Spaanse middenvelders denk ik
Net als Veerman
Je mag hier toch gewoon weg voor vlaggen of dat de VAR direct ingrijpt. Iedereen ziet toch dat dit buitenspel is?
Z'n 3e, vlak na overtreding op Pedri ving ie Yamal ook nog een keer bewust op wat ook gewoon geel waardig was.PatrickC schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:26:
Das war abseits gewesen
*Harribo spijkert zijn Duits bij op de Ard
In vergelijking valt het inderdaad mee
Eerst niet, tweede wel.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:23:
Maar je woont al zowat in Duitsland?Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:29:
Das war abseits gewesen

Heerlijk die Belgen het haar commentaar: 'Rodri, de Spaanse brandkast'.
Zien we Spanje dit toernooi ook eens een keer verdedigen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klein corrigerend tikje, niets aan de hand...d-vine schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:26:
Dit was pas hard

Die Williams is echt een genot om te kijken
Ja daarbij vind ik die Cucurella de zwakste schakelBossie schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:30:
Zien we Spanje dit toernooi ook eens een keer verdedigen
Laten we het gewoon over het voetbal hebben.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:31:
Echt, Havertz...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
God, wat een domme kaart
Terechte vrije trap, verbaast me dat de grens hier niet voor vlagde.
⏩ PVOutput☀️
Dat is precies zijn probleem, het mis altijd iets van overtuiging. Het is alsof hij dan niet volledig ervoor gaat.Mosin schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:30:
Container schip Havertz
Deze krijgt geel omdat hij zeurt. Dat is terecht, maar het is geen overtreding.
Torres in het Spaans team?
Die is bij elke club waar hij tot nu gespeeld heeft altijd wissel.
Die is bij elke club waar hij tot nu gespeeld heeft altijd wissel.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja dat is echt een drama. Mist altijd compleet de overtuiging.Maarten_E schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:32:
Echt, Havertz...
Zal mij als verdediger en keeper nooit druk maken als hij aan de bal komt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ugh de Engelse scheidsrechters mogen wel met pensioen.cy-gor25 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:32:
Ugh Anthony Taylor mag met pensioen.
Pff Torres, wat een idiote overtreding.
⏩ PVOutput☀️
Ja dat is nu wel te zien.. zonde. Ze spelen met poep in de broek. Dat had ik niet verwacht.HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:32:
[...]
Dat is precies zijn probleem, het mis altijd iets van overtuiging. Het is alsof hij dan niet volledig ervoor gaat.
Deze krijgt geel omdat hij zeurt. Dat is terecht, maar het is geen overtreding.
Hoeveel is de stand met geel nu?
En deze wel met de hoogste prio. Volgens mij is zo'n beetje heel de PL ook wel klaar met hem?HollowGamer schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:33:
[...]
Ugh de Engelse scheidsrechters mogen wel met pensioen.
Torres mag daar gewoon rood krijgen hoor wmb. Doe eens regeltjes aanscherpen FIFA.
Zou leuk zijn als dit soort opzettelijke overtredingen 10mim. exit zijn.
Gebeurt te veel zonder grote impact
“Nog een kwartier minus extra tijd” zegt die commentator, man man man
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Spanje is gewoon niet door te breken in de verdediging.
Cucurella is gewoon stabiel/degelijk, maar ivm de andere tien is het waarschijnlijk de zwakste schakel.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:31:
[...]
Ja daarbij vind ik die Cucurella de zwakste schakel
Oh, met die andere ook hoor. Er is daar echt geen enkele goede scheidsrechter.toolkist schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:34:
[...]
En deze wel met de hoogste prio. Volgens mij is zo'n beetje heel de PL ook wel klaar met hem?
Vind die broer van Trossard, het beste tot nu toe. Die krijgen we morgen toch?
Echt een nare wedstrijd. Vind het niet leuk meer. Had op een wat sportiever spektakel gerekend maar het is erg cynisch voetbal van beide kanten.
Dan loopt Spanje van het veld af als dat rood was.Youp1e schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:34:
Torres mag daar gewoon rood krijgen hoor wmb. Doe eens regeltjes aanscherpen FIFA.
⏩ PVOutput☀️
Je begint te denken dat men in Engeland een eigen variant van het spel voetbal heeft ontwikkeld, en de scheidsrechters niet meer hebben aangepast aan hoe wij het in Europa spelen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Klopt toch? Afgezien van de extra tijd speelt men nog een kwartier.Jeroenvde89 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:34:
“Nog een kwartier minus extra tijd” zegt die commentator, man man man
Scheelde toch niet veel…dragonwith schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:35:
Youp1e schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:34:
Torres mag daar gewoon rood krijgen hoor wmb. Doe een regeltjes aanscherpen FIFA.
grapjassen.... onschuldig vastpakken of iemand (ik denk bewust gezien de maner hoe ie erin ging) het veld uit trappen.. wat zullen we eens rood geven.Harribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:33:
Dat mag van mij ook wel rood zijn
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:31:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1MRj7gUbTJkucfgz4Ge6qga3.jpg?f=user_large)
You're welcome
Wat doen we met Kroos die al 5 gele kaarten had moeten krijgend-vine schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:34:
[...]
Zou leuk zijn als dit soort opzettelijke overtredingen 10mim. exit zijn.
Gebeurt te veel zonder grote impact
Komop knal er nog eentje in voor ons kijk plezier Duitsland.
Verwijderd
Nou het was bijna zo ver!dragonwith schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:35:
Fullkrug is net als Weghorst echt zo'n pinchhitter. Jammer dat het dan net niet lukt.
⏩ PVOutput☀️
Onzinnig vergelijk. Kijk per overtreding. Tuurlijk had Kroos bestraft moeten worden. Dat maakt die van Torres niet meer of minder.toolkist schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:35:
[...]
[...]
grapjassen.... onschuldig vastpakken of iemand (ik denk bewust gezien de maner hoe ie erin ging) het veld uit trappen.. wat zullen we eens rood geven.
die moet voor straf met pensioenMiki schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:36:
[...]
Wat doen we met Kroos die al 5 gele kaarten had moeten krijgen
Dat wrs ookBossie schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:35:
[...]
Cucurella is gewoon stabiel/degelijk, maar ivm de andere tien is het waarschijnlijk de zwakste schakel.
Verdedigend he?
Aanvallend prima
Met terugwerkende kracht niet laten spelen tegen Denemarken.Miki schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:36:
[...]
Beetje vastpakken in die situatie is natuurlijk nooit rood. Kom op zeg.
2x 10 min is geel.Miki schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:36:
[...]
Volgende 10 min gelijk rood ?
Williams gaat eraf, die kan verder met help mijn man is klusser..
Geef dan geel Taylor, dat langzame wisselen slaat nergens op.
alleen was het toen erg stil met roepen om rood... Kroos durfde zelfs nog te zeiken tegen de scheids, Torres accepteert het gewoon.Youp1e schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:37:
[...]
Onzinnig vergelijk. Kijk per overtreding. Tuurlijk had Kroos bestraft moeten worden. Dat maakt die van Torres niet meer of minder.
Nou Spanje wel door, het is allemaal wat te weinig van Duitsland.
Muller! Nu gaat het gebeuren.
⏩ PVOutput☀️
de klassieker gaat het veld in.
[ Voor 4% gewijzigd door dragonwith op 05-07-2024 19:39 ]
Daarom altijd op de Belg kijken, daar valt niets over te zaniken. Tenzij je toolkist heetHarribo schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:36:
Man man
Langdurig gemekker over commentators en scheidsrechters - - - > Randzaken
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zit je wel te kijken? Hahacy-gor25 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:38:
Nou Spanje wel door, het is allemaal wat te weinig van Duitsland.
Signature
Der Alte
Dat ligt aan de situatie. Als je het doet in je eigen 16 en je bent laatste man bijvoorbeeld.St@m schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 19:37:
Beetje vastpakken in die situatie is natuurlijk nooit rood. Kom op zeg.
Verder vind ik vasthouden wel vervelend. Dat doen ze ook continue bij corners.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024