I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is ook weer overdreven.Fiber schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:53:
Redding van de eeuw...
Casillas komt meer in de richting
HANDTEKENING!!!
Wat heb jij lopen janken hier, succes zaterdag en niet te veel stressen hé 👍LZ86 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:53:
Wat een pisgeluk hebben die Turken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die ontlading? Zo ja, vind ik ook altijd mooi!
Benieuwd of dit Turkije kracht geeft of juist kost voor de wedstrijd tegen Oranje.
Je kijkt ff in de spiegel?beezjeh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:54:
[...]
Wat heb jij lopen janken hier, succes zaterdag en niet te veel stressen hé 👍

Dit is een account.
Hij heeft wel gelijk, maar dat lossen we zaterdag wel op 👌beezjeh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:54:
[...]
Wat heb jij lopen janken hier, succes zaterdag en niet te veel stressen hé 👍
heerlijk man dat publiek.D-e-n schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:54:
Ik heb alleen de tweede helft gezien maar minder verdiend kun je niet winnen volgens mij? En dan dat onsportieve publiek. Ik had liever tegen een beter Oostenrijk gespeeld. Tegen Turkije wordt het een wedstrijd met een hele nare sfeer
en ze scoren meer dan Oostenrijk dus verdiend.
ZOEKT DEKKING!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alleen wanneer Turkije de bal had ja, dan was het wel lekker. Maar bal bij Oostenrijk was kmp om te horen.toolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:55:
[...]
heerlijk man dat publiek.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alsof ze Europees kampioen zijn. Niet geheel onverdiend, al heeft Oostenrijk het hier wel laten liggen. Als we niet net zo belabberd spelen als tegen Oostenrijk, is dit Turkije wel te pakken. Achterin is het daar een gatenkaas, dus dit zou ons moeten liggen.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:55:
[...]
Benieuwd of dit Turkije kracht geeft of juist kost voor de wedstrijd tegen Oranje.
yep en ik gun het die supporters ook.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:55:
[...]
Hoe kan je dat publiek heerlijk vinden? De hele wedstrijd de tegenstander uitfluiten als ze de bal hebben, dat is gewoon rete onsportief.toolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:55:
[...]
heerlijk man dat publiek.
Gelukkig gaat Nederland ze een schop onder hun hol geven zaterdag en kunnen ze huilend in plaats van fluitend weer naar huis.
Is wel mooi dat Turkije door is want voetballend was het niets, pure geluksgoals hebben vrij weinig laten zien.
[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 02-07-2024 23:00 ]
Playstation 5
Jammer van het fluiten, dat vind ik hoe dan ook onsportief. Verder leven ze ervoor. Dat is wel mooi.
Verwijderd
Precies. Had het ook Oostenrijk wel gegund om exact die redenStylze schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:58:
[...]
Hoe kan je dat publiek heerlijk vinden? De hele wedstrijd de tegenstander uitfluiten als ze de bal hebben, dat is gewoon rete onsportief.
Gelukkig gaat Nederland ze een schop onder hun hol geven zaterdag en kunnen ze huilend in plaats van fluitend weer naar huis.
wat is daar onsportief aan? het zijn geen kwetsende liederen ofzo. ik vind dit meeleven met een wedstrijd echt geweldig.Stylze schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:58:
[...]
Hoe kan je dat publiek heerlijk vinden? De hele wedstrijd de tegenstander uitfluiten als ze de bal hebben, dat is gewoon rete onsportief.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Precies daarom kijk ik geen wedstrijden van Turkije of Turkse clubs.Quad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:56:
[...]
Alleen wanneer Turkije de bal had ja, dan was het wel lekker. Maar bal bij Oostenrijk was kmp om te horen.
Ontzettend jammer dat we niet tegen Oostenrijk mogen zaterdag.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwacht dat zaterdag weer een wedstrijd op zich zal zijn. De Turken moeten er ook in geloven dat ze kunnen stunten en obv onze prestatie tegen Oostenrijk is dat ook niet gek. Het zal ook afhangen van de vorm van de dag. Het moet denk ik nog een stukje beter dan Oranje vandaag was.KlaasjeNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:57:
[...]
Alsof ze Europees kampioen zijn. Niet geheel onverdiend, al heeft Oostenrijk het hier wel laten liggen. Als we niet net zo belabberd spelen als tegen Oostenrijk, is dit Turkije wel te pakken. Achterin is het daar een gatenkaas, dus dit zou ons moeten liggen.
ja dat was wel cool idd, doen ze goedtoolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:01:
fantastisch toch die beelden op de Belg nu
Met een Memphis in de spits blijft het sowieso behelpen.
Stukje beter is niet zo moeilijk, Depay eruit en willekeurig welke andere aanvaller erbij...bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:01:
[...]
Verwacht dat zaterdag weer een wedstrijd op zich zal zijn. De Turken moeten er ook in geloven dat ze kunnen stunten en obv onze prestatie tegen Oostenrijk is dat ook niet gek. Het zal ook afhangen van de vorm van de dag. Het moet denk ik nog een stukje beter dan Oranje vandaag was.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
dit. en dit echt 100x liever dan denigrerende liedjes over de tegenstander, hoooooomooo bij een doeltrap, etcMillie-ano schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:04:
Ach joh.. in de eigen competitie doen ze het ook naar elkaar. Allemaal wat. Paar debielen met een trommel precies naast de commentator of camera, nee das leuk heel de wedstrijd. Doorgesnoven blote bast meneer met een megafoon, nee das leuk heel de wedstrijd.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik durf het bijna niet te zeggen maar liever 120 minuten lang vuvuzela's

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Mwoah, zelfs ik vind het storend omdat het zo ontzettend prominent aanwezig is. (als ik dat zo als turkse mag zeggen). Daar krijg je toch acute gehoorschade van? :-Dtoolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:07:
[...]
dit. en dit echt 100x liever dan denigrerende liedjes over de tegenstander, hoooooomooo bij een doeltrap, etc
Ze hebben het met hakken over de sloot gered tegen Oostenrijk, 2e helft weinig goed spel gezien van ze. Ik hoop dat het zaterdag een mooie pot wordt. Voorkeur ligt toch bij NL als ik dan toch uit 2 teams kan kiezen... maar ook voornamelijk omdat het me heerlijk lijkt om weer eens een oranjegekte mee te mogen maken
[ Voor 7% gewijzigd door sahinasappelsap op 02-07-2024 23:10 ]
dat vond ik ook serieus fantastisch. en nee ik ben niet doof of slechthorend ofzoSuperkiwi schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:09:
[...]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Soms denk ik: "best wel een normale jongen, die toolkist", en dan kom je weer met zoiets aanzettentoolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:10:
[...]
dat vond ik ook serieus fantastisch. en nee ik ben niet doof of slechthorend ofzo
En op basis van spel de enige die dat overtuigend gedaan heeft964C2 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:09:
Nederland is de enige nr 3 uit de poulefase die door is naar de kwartfinale
Ok, Zwitserland was nog beter.
[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 02-07-2024 23:16 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Of dat Kokcu reserve was de afgelopen pottenbazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:54:
Misschien zonder Kokcu zegt de verslaggever. Die heeft de hele kaart gemist?
Heb je amusie?toolkist schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:10:
[...]
dat vond ik ook serieus fantastisch. en nee ik ben niet doof of slechthorend ofzo

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Liever ook Vuvuzelas dan Jaap Reesema...Superkiwi schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:09:
[...]

Ik stoor me er niet aan hoor. Als ze de boel maar heel laten vind ik het wel mooi eigenlijk.
Vuvuzela's klinken heerlijk en Memphis speelt gewoon hartstikke goed. Ik wil echt eens roken wat toolkist heeft, lijkt me gaaf spulSuperkiwi schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:13:
[...]
Soms denk ik: "best wel een normale jongen, die toolkist", en dan kom je weer met zoiets aanzetten
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
I served in a company of heroes.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Maar ik rook niet!BeefHazard schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 00:40:
[...]
Vuvuzela's klinken heerlijk en Memphis speelt gewoon hartstikke goed. Ik wil echt eens roken wat toolkist heeft, lijkt me gaaf spul
Dus je gaat niet kijken zaterdag?Superkiwi schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:01:
[...]
Precies daarom kijk ik geen wedstrijden van Turkije of Turkse clubs.
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Dit topic staat vol met reacties van mensen die zeggen dat zeSlasher schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:06:
Dus je gaat niet kijken zaterdag?
- hekel hebben aan interlandvoetbal
- en nooit kijken
maar als eerste reageren als Depay de bal verspeeld..
Ik voel me gedeeltelijk aangesprokenVerwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:21:
[...]
Dit topic staat vol met reacties van mensen die zeggen dat ze
- en nooit kijken
Ik heb vroeger heel veel gekeken, maar de laatste tijden niet, en met de poulewedstrijden heb ik niet hemel en aarde verzet om te gaan kijken. Ook ik stoor me vreselijk aan Depay met zijn gedrag en matige prestaties, maar ik heb me daar bij neergelegd en gericht op de spelers die me positief opvallen (Gakpo bijvoorbeeld) en dat geeft wel meer plezier om te kijken.
Elect a clown, expect a circus.
Wel mooie wedstrijden te gaan nog op papier
3-1 zou mooi zijn. En 2x Memphis, dat zal wel in de warming up zijn dan.St@m schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:07:
Makkie zaterdag, 3-1 2x Memphis.
Cody is de man van het moment wat mij betreft, met Verbruggen ernaast.
Malen en wellicht obv gisteren Simons komen dichtbij.
Die smiley helpt niet echt bij je bijdrage. Persoonlijk vind ik wat je schrijft abjectJeroenvde89 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:11:
Gerucht gaat dat Amster- en Rotterdam hoe dan ook oorlogszones worden zaterdag
Helaas is het (vaak) zo dat die op papier mooie wedstrijden vaak tegenvallen. Ik zie nog niet heel erg uit (zeg ik als voetbal-liefhebber) naar Frankrijk bijvoorbeeld. Dat lijkt mij bij voorbaat al geen mooie wedstrijd, maar ze zullen wel weer een resultaat halen denk ik.sNielz123 schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:46:
Aan de andere kant van het schema zijn ongeveer de 4 grootste voetballanden door.
Toch zijn de kwartfinales interessant.jbdeiman schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:16:
[...]
Helaas is het (vaak) zo dat die op papier mooie wedstrijden vaak tegenvallen. Ik zie nog niet heel erg uit (zeg ik als voetbal-liefhebber) naar Frankrijk bijvoorbeeld. Dat lijkt mij bij voorbaat al geen mooie wedstrijd, maar ze zullen wel weer een resultaat halen denk ik.
- NL Turkije omdat Nederland
- Duitsland Spanje is een kraker
- Zwitserland Engeland : ben benieuwd of Zwitserland kan stunten op papier. In de praktijk zou het niet eens een stunt zijn want ze spelen gewoon beter dan Engeland. Eigenlijk moet je hopen dat Engeland met geluk wint want ik verwacht dat we tegen Engeland meer kans maken.. Alhoewel wij natuurlijk nog niet van Turkije gewonnen hebben ook.
Alleen Portugal Frankrijk kijk ik niet echt naar uit. Zal je zien dat dat de leukste wordt
Met het elftal van 2010 hadden we echt een zeer goede kans gemaakt op de eindzege. Ik ben nog van geen enkele land echt super onder de indruk. Behalve misschien een klein beetje Spanje.
[ Voor 19% gewijzigd door FreakNL op 03-07-2024 09:26 ]
Harder zingen!D-e-n schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:54:
Ik heb alleen de tweede helft gezien maar minder verdiend kun je niet winnen volgens mij? En dan dat onsportieve publiek. Ik had liever tegen een beter Oostenrijk gespeeld. Tegen Turkije wordt het een wedstrijd met een hele nare sfeer
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Oostenrijk was ook goed in vorm maar vliegt er vervolgens tegen Turkije uit, dat zo de Zwitsers ook wel eens kunnen overkomen.FreakNL schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:24:
[...]
Toch zijn de kwartfinales interessant.
- Zwitserland Engeland : ben benieuwd of Zwitserland kan stunten op papier. In de praktijk zou het niet eens een stunt zijn want ze spelen gewoon beter dan Engeland. Eigenlijk moet je hopen dat Engeland met geluk wint want ik verwacht dat we tegen Engeland meer kans maken.. Alhoewel wij natuurlijk nog niet van Turkije gewonnen hebben ook.
Alleen Portugal Frankrijk kijk ik niet echt naar uit. Zal je zien dat dat de leukste wordt
Met het elftal van 2010 hadden we echt een zeer goede kans gemaakt op de eindzege. Ik ben nog van geen enkele land echt super onder de indruk. Behalve misschien een klein beetje Spanje.
Frankrijk viel al in de poolfase tegen, Portugal liet Slowakije wel heel dicht bij een stunt komen. Maar Spanje - Duitsland hebben een positieve voetbalopvatting.jbdeiman schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:16:
[...]
Helaas is het (vaak) zo dat die op papier mooie wedstrijden vaak tegenvallen. Ik zie nog niet heel erg uit (zeg ik als voetbal-liefhebber) naar Frankrijk bijvoorbeeld. Dat lijkt mij bij voorbaat al geen mooie wedstrijd, maar ze zullen wel weer een resultaat halen denk ik.
Nederland zit aan het makkelijke kant van het schema, maar dat betekent wel als je de finale hebt een ploeg tegen komt die al een aantal pittige wedstrijden hebben overleefd. Weet niet of dat per se een groot voordeel is, als we de finale halen. Vind Zwitserland tot nu toe nog wel een darkhorse die zomaar deze kant van het schema gaat overleven.
Ik verwacht tegen Turkije geen echt grote problemen. Die pakken zo makkelijk geel, missen Kokcu, zijn achterin wat statisch en verliezen als ploeg wat snel hun hoofd.FreakNL schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:24:
[...]
Toch zijn de kwartfinales interessant.
Daarna dan Engeland of Zwitserland. Ik verwacht Zwitserland en dat is een lepe ploeg, maar speelt een systeem dat Nederland zou moeten liggen. De finale wordt onmogelijk, maar een finale kan per definitie alle kanten op, maar die winnen we alleen met heel veel mazzel. De vier ploegen aan die kant zijn allemaal beter.
Ik was wel onder de indruk van Oostenrijk, niet als titelkandidaat, maar wel als tactisch zeer sterke ploeg met inmiddels ook gewoon een paar erg goede voetballers. Denk dat ze gister eigenlijk ook beter waren.
Dat laatste kan voor Nederland een groot probleem zijn als we er in mee gaan. En dat doen we wel vaak. Je ziet het ook met wedstrijden tegen Zuid Europese landen dat er veel theater, tijdrekken etc is. Daar zijn Oranje en Nederlandse ploegen niet altijd goed tegen opgewassen. Met alle respect voor een Simons bijvoorbeeld (goede wedstrijd gisteren, wel extreem ongelukkig in de 16), die wordt onder de zoden getrapt. Alleen een Wout Weghorst en Brobbey zie ik voorin echt standhouden als het een fysieke wedstrijd wordt.ZieMaar! schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:37:
[...]
Ik verwacht tegen Turkije geen echt grote problemen. Die pakken zo makkelijk geel, missen Kokcu, zijn achterin wat statisch en verliezen als ploeg wat snel hun hoofd.
Maar je zou inderdaad verwachten dat Turkije geen probleem gaat worden.
Nederlands initiatief of hebben we ons er gewoon in laten trappen? Bij die wedstrijd tegen Spanje was het maar goed dat er geen VAR was.
In 2006 begon het met Boulahrouz die Ronaldo doelbewust de wedstrijd uit trapte. Portugal bleek toen slimmer. Tegen Spanje weet ik het niet meer, misschien was dat ook een beetje aan de scheids te wijten…PolarBear schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:49:
[...]
Nederlands initiatief of hebben we ons er gewoon in laten trappen? Bij die wedstrijd tegen Spanje was het maar goed dat er geen VAR was.
Beide keren werkte het niet in ieder geval.
Inderdaad. Vrijdag hadden net zo goed 2 finales kunnen zijn. Kijk er ontzettend naar uit, maar met Frankrijk-Belgie in het achterhoofd kan het alleen maar meevallen.sNielz123 schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:46:
Aan de andere kant van het schema zijn ongeveer de 4 grootste voetballanden door.
Je vergeet er een paar;ZieMaar! schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:45:
Dat kan (sterke gasten opstellen), maar je zou ook in staat moeten zijn om gewoon uit de duels te blijven. De keren dat het echt op schoppartijen uitdraaide (Portugal 2006 en Spanje 2010) denk ik dat dat eigenlijk op Nederlands initiatief was.
Als het een pot uit die categorie wordt, krijg je een zware kluif om nog maar te zwijgen over potentiële kaarten/blessures.Millie-ano schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:55:
Turkije kan de volgende in de categorie... Portugal, Tsjechië, Argentinië worden.
Zeker hebben die beide landen een positieve spelopvatting, maar hoevaak en in hoeverre gaan ze dat beiden zo open doen in die wedstrijd? Oprecht, als ze beiden zo spelen als in de poulefase dan kan/ zal het een grote uitslag worden (veel goals, verdeeld over beide teams), want dan geven ze ook echt wat weg tegen de (top)aanvallers van de tegenstander.PolarBear schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:33:
[...]
Frankrijk viel al in de poolfase tegen, Portugal liet Slowakije wel heel dicht bij een stunt komen. Maar Spanje - Duitsland hebben een positieve voetbalopvatting.
Nederland zit aan het makkelijke kant van het schema, maar dat betekent wel als je de finale hebt een ploeg tegen komt die al een aantal pittige wedstrijden hebben overleefd. Weet niet of dat per se een groot voordeel is, als we de finale halen. Vind Zwitserland tot nu toe nog wel een darkhorse die zomaar deze kant van het schema gaat overleven.
Ik verwacht dan ook dat minimaal 1 van beiden ervoor zal kiezen de ander wat meer het spel te laten maken, en dat het helemaal niet zo'n leuke pot wordt. Maar ik ga natuurlijk wel kijken en ik hoop vooral op een erg leuke wedstrijd voor de (neutrale) toeschouwer.
Die actie van Boulahrouz was natuurlijk lomp en smerig, daar hoeven we het niet over te hebben, maar dat is nog niet een vrijbrief (kijk ook even wat er daarvoor al was gebeurt) om als Portugal zijnde ook zo huis te gaan houden.ZieMaar! schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:58:
[...]
In 2006 begon het met Boulahrouz die Ronaldo doelbewust de wedstrijd uit trapte. Portugal bleek toen slimmer. Tegen Spanje weet ik het niet meer, misschien was dat ook een beetje aan de scheids te wijten…
Beide keren werkte het niet in ieder geval.
Eigenlijk ligt denk ik de hoofd-oorzaak bij de arbiter, die had Boulahrouz wellicht al direct rood moeten geven, maar spelers kwamen i.m.o. (van beide kanten) met té veel weg met een gele kaart. Dat schept natuurlijk ook een (soort van) precedent.
En die 'naai-actie' daarna van Figo was het toch, die de hand van Boulahrouz op zijn bolletje kreeg (een aaitje) en zich als een stervende zwaan ter aarde stortte? Ik zag laatst nog een stuk met Giovanni over deze wedstrijd, die zei dat de scheids te snel geel trok, ik was het daar niet helemaal mee eens, ik vond dat die te laat rood trok, waardoor het zo uit de hand liep.
Ik had het erover met een Portugese teamgenoot van me, dat ik denk dat het team van Portugal beter zou zijn zonder Ronaldo. Zijn reactie? "Yeah, probably. But he is the best so he has to play."
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Die opvatting kan ik ergens wel begrijpen (de tegenstander zal ook veel met Ronaldo bezig zijn, dus komt er ruimte voor anderen), maar dan moet Ronaldo wel meer in dienst van het team gaan voetballen en niet in dienst van Ronaldo.Malfunctions schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:29:
In the Guardian staat een goede column over het Ronaldo probleem van Portugal.
Ik had het erover met een Portugese teamgenoot van me, dat ik denk dat het team van Portugal beter zou zijn zonder Ronaldo. Zijn reactie? "Yeah, probably. But he is the best so he has to play."
Een persoon (hoe goed hij ook is/ was/ kan zijn) mag nooit bepalend zijn voor een heel elftal, het is een teamsport. Kijk, als je een bagger-elftal hebt en 1 speler die op het hoogste niveau speelt (beetje a la Slovenië, met hun topkeeper, alleen dan liever natuurlijk een veldspeler), dan is het logisch dat je dit doet, maar nu eigenlijk niet meer.
Je kan een team om een speler heen bouwen, dat kon ook altijd met Ronaldo, maar nu kan dat niet meer. Ronaldo moet dat ook beseffen, want ik denk dat hij echt wel van waarde kan zijn wanneer hij er (meer) voor kiest in dienst van het team te spelen.
Ik heb tot nu toe ook niet gekeken naar ze, ook gisteren niet. Ik zat te denken om zaterdag het beeld van de TV te combineren de commentatoraudio van NPO Radio 1. Nog nooit eerder gedaan, maar lijkt dat je het constante onsportieve Turkse gefluit omzeilt?Superkiwi schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 23:01:
Precies daarom kijk ik geen wedstrijden van Turkije of Turkse clubs.
De commentatoren zitten ook in het stadion toch? Ik denk dat je ook op de radio er iets van mee krijgt.draakhoofd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:58:
[...]
Ik heb tot nu toe ook niet gekeken naar ze, ook gisteren niet. Ik zat te denken om zaterdag het beeld van de TV te combineren de commentatoraudio van NPO Radio 1. Nog nooit eerder gedaan, maar lijkt dat je het constante onsportieve Turkse gefluit omzeilt?
Jij gaat al bijna uit van een finale.ZieMaar! schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 09:37:
[...]
Ik verwacht tegen Turkije geen echt grote problemen. Die pakken zo makkelijk geel, missen Kokcu, zijn achterin wat statisch en verliezen als ploeg wat snel hun hoofd.
Daarna dan Engeland of Zwitserland. Ik verwacht Zwitserland en dat is een lepe ploeg, maar speelt een systeem dat Nederland zou moeten liggen. De finale wordt onmogelijk, maar een finale kan per definitie alle kanten op, maar die winnen we alleen met heel veel mazzel. De vier ploegen aan die kant zijn allemaal beter.
Ik was wel onder de indruk van Oostenrijk, niet als titelkandidaat, maar wel als tactisch zeer sterke ploeg met inmiddels ook gewoon een paar erg goede voetballers. Denk dat ze gister eigenlijk ook beter waren.
Maar stel dat je dat haalt en hem vervolgens (voor mijn part met 4-0) verliest is dat natuurlijk een wereldprestatie met dit gemankeerde elftal
Ronaldo is voornamelijk wat minder explosief maar zijn acties zijn echt top. Als hij er simpelweg 1-2 had gescored dan was deze discussie er helemaal niet geweest and zou Portugal bij de bookmakers op 1 staan.jbdeiman schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:45:
[...]
Die opvatting kan ik ergens wel begrijpen (de tegenstander zal ook veel met Ronaldo bezig zijn, dus komt er ruimte voor anderen), maar dan moet Ronaldo wel meer in dienst van het team gaan voetballen en niet in dienst van Ronaldo.
Een persoon (hoe goed hij ook is/ was/ kan zijn) mag nooit bepalend zijn voor een heel elftal, het is een teamsport. Kijk, als je een bagger-elftal hebt en 1 speler die op het hoogste niveau speelt (beetje a la Slovenië, met hun topkeeper, alleen dan liever natuurlijk een veldspeler), dan is het logisch dat je dit doet, maar nu eigenlijk niet meer.
Je kan een team om een speler heen bouwen, dat kon ook altijd met Ronaldo, maar nu kan dat niet meer. Ronaldo moet dat ook beseffen, want ik denk dat hij echt wel van waarde kan zijn wanneer hij er (meer) voor kiest in dienst van het team te spelen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik doel er ook vooral op dat hij veel (te veel) voor eigen succes speelt, probeert bijna onmogelijke goals te maken en in die zin teveel voor zichzelf zoekt naar die momenten. Als hij dat iets minder doet heb je er met zijn huidige stand van zaken gewoon meer aan.Bossie schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 11:17:
[...]
Ronaldo is voornamelijk wat minder explosief maar zijn acties zijn echt top. Als hij er simpelweg 1-2 had gescored dan was deze discussie er helemaal niet geweest and zou Portugal bij de bookmakers op 1 staan.
Óók wanneer hij er wel 1 of 2 had gemaakt blijft dat voor mij overeind, hij kan het team niet meer dragen, maar nog wel belangrijk zijn. Maar dat besef lijkt bij hemzelf niet te zijn ingedaald nog.
Beetje het Depay issue: ondenkbaar dat hij niet in de basis staatMalfunctions schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 10:29:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Eens, dadelijk gaat hij ook nog corners nemen zoals een bepaalde nederlanderjbdeiman schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 11:24:
[...]
Ik doel er ook vooral op dat hij veel (te veel) voor eigen succes speelt, probeert bijna onmogelijke goals te maken en in die zin teveel voor zichzelf zoekt naar die momenten. Als hij dat iets minder doet heb je er met zijn huidige stand van zaken gewoon meer aan.
Óók wanneer hij er wel 1 of 2 had gemaakt blijft dat voor mij overeind, hij kan het team niet meer dragen, maar nog wel belangrijk zijn. Maar dat besef lijkt bij hemzelf niet te zijn ingedaald nog.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Misschien komen die 1e 2 punten wel door punt 3?Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:21:
[...]
Dit topic staat vol met reacties van mensen die zeggen dat ze
- en nooit kijken
zo veel postings telt dit topic nietVerwijderd schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 08:21:
[...]
Die kans is zeker aanwezig.
Ik ben een eigenwijze man met eigenwijze principes. Zo heb ik ook het hele WK in Quatar aan me voorbij laten gaan, incl de wedstrijden van NL. Daarnaast voel ik helemaal niks bij dit Nederlands elftal, in tegenstelling tot het Nederland van 2010, daar keek ik wel met veel plezier naar. Alle oefen- , kwalificatie- en Nations League wedstrijden heb ik ook niet gezien. Dus de kans dat ik naar Nederland-Turkije ga kijken is best wel klein.
Dat mogen jullie raar vinden, ik vind van niet
De wedstrijden aan de linkerkant van het schema kijk ik dan wél heel erg naar uit.
Niet raar. Wel raar dat je zonder te kijken blijkbaar toch een mening had over Nederland - Roemenië..Superkiwi in "[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024"Superkiwi schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 17:57:
[...]
Die kans is zeker aanwezig.
Ik ben een eigenwijze man met eigenwijze principes. Zo heb ik ook het hele WK in Quatar aan me voorbij laten gaan, incl de wedstrijden van NL. Daarnaast voel ik helemaal niks bij dit Nederlands elftal, in tegenstelling tot het Nederland van 2010, daar keek ik wel met veel plezier naar. Alle oefen- , kwalificatie- en Nations League wedstrijden heb ik ook niet gezien. Dus de kans dat ik naar Nederland-Turkije ga kijken is best wel klein.
Dat mogen jullie raar vinden, ik vind van niet
De wedstrijden aan de linkerkant van het schema kijk ik dan wél heel erg naar uit.
En wat het WK in Qatar met dit EK te maken heeft snap ik al helemaal niet...

Maar goed, lekker boeie allemaal...

Waar haal je vandaan dat ik die niet heb gezien?Fiber schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 20:38:
[...]
Niet raar. Wel raar dat je zonder te kijken blijkbaar toch een mening had over Nederland - Roemenië..Superkiwi in "[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024"
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 04-07-2024 12:07 ]
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben. Maar goed, ik weet het ook van mezelfMillie-ano schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 22:01:
Dus eigenlijk ben je een eigenwijze superkiwibus
Morgen staan er (op papier) vier grootmachten tegenover elkaar waarvan er twee doorgaan naar de halve finale. Maar wie? Benieuwd hoe jullie de kansen verdelen
Poll: Wie haalt de halve finale?
• Spanje
• Duitsland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: En hier?
• Frankrijk
• Portugal
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Help me ff ? was dat die waarbij hij aan zijn arm werd getrokken en hij te laat zich liet vallen?Tristan schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 11:51:
Niemand (en ook zeker niet de media) heeft het trouwens over die belachelijke duik (schwalbe) van Dumfries. Ik vind echt dat ze dat harder moeten bestraffen!
Nee, volgens mij niet. Aan het einde van de wedstrijd speelde een Roemeniër met gestrekt been richting Dumfries en die liet zich meteen vallen alsof hij geraakt werd door dat been, terwijl de slomo liet zien dat er totaal geen contact was. Pure schwalbe wmb.Millie-ano schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 11:53:
[...]
Help me ff ? was dat die waarbij hij aan zijn arm werd getrokken en hij te laat zich liet vallen?
Zo heb ik de WK finale in 2010 op het grote scherm gekeken voor de terminal. Kwam aan uit Engeland van een weekendje weg (maanden eerder geboekt in de veronderstelling dat die finale toch niet bijzonder relevant zou zijn voor Oranje). Mijn vriendin haalde me op op het vliegveld, plan was om meteen door naar het Museumplein te gaan maar de politie had de hele binnenstad al op slot gezet.FreakNL schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:21:
Ik land zaterdag om 20:00 op Schiphol. Grote kans dat ik grote delen van de wedstrijd ga missen.
Dat scherm bleek een prima alternatief. Bij het begin van de wedstrijd stonden er denk ik 200 man, maar tegen de tijd dat die vervloekte Iniesta uithaalde was het packed. Nog nooit zo'n massa mensen zo stilletjes zien afdruipen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Waarom zou je daar nog aandacht aan schenken? Het is bijna elke wedstrijd raak op dit EK (en bij de Copa nog veel erger).Tristan schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 11:51:
Niemand (en ook zeker niet de media) heeft het trouwens over die belachelijke duik (schwalbe) van Dumfries. Ik vind echt dat ze dat harder moeten bestraffen!
Nou, precies daarom! Het zou verbannen moeten worden. Elke sport gaat kapot als er niet eerlijk wordt gespeeld.Beakzz schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 17:10:
[...]
Waarom zou je daar nog aandacht aan schenken? Het is bijna elke wedstrijd raak op dit EK (en bij de Copa nog veel erger).
Ligt eraan, gewoon een uurtje op Schiphol rondhangen (ligt eraan waar je vandaan komt, maar met een uurtje moet je wel onderweg kunnen zijn), dan naar de andere kant van het land treinen en onderweg kijken.FreakNL schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:21:
Ik land zaterdag om 20:00 op Schiphol. Grote kans dat ik grote delen van de wedstrijd ga missen.
Zo ben ik tijdens een WK (met werk) in Kroatië geweest, we landen weer kort (een uur) voor de wedstrijd van Nederland en ik moest helemaal naar Zwolle met de trein (daarna nog een stukje verder) en 5 minuten fietsen. Ik heb uiteindelijk misschien 10 minuten gemist in totaliteit, omdat ik niet al voetbal kijkende ook over het station wil lopen
Gewoon Ziggo GO app, of KPN app (of op NOS.nl de stream) gebruiken, tenminste als je echt wil kijken.
[ Voor 6% gewijzigd door jbdeiman op 05-07-2024 08:39 ]
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024