Jeetje
3 goals maar geen reguliere veldgoal.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
hahah die blonde turk wil hem terugtrekken, is er niemand mee.
rest van het team; fuck that, we gaan de 2-1 verdedigen
rest van het team; fuck that, we gaan de 2-1 verdedigen
QR-code en vooraf registreren, na de wedstrijd alle bekers van het veld en eigenaren een ban.Hupske schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:28:
Dat is op het EK ook al. Werkt niet echt hè.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
offtopic:
Misschien hebben ze wel zwervers uitgenodigd om ze op te rapen, want dat is zo’n mooi secundair inkomen.. althans dat geven sommigen als ‘voordeel’
Misschien hebben ze wel zwervers uitgenodigd om ze op te rapen, want dat is zo’n mooi secundair inkomen.. althans dat geven sommigen als ‘voordeel’
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Turkije nu al moe? Verlenging!!!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit, deze wedstrijd is sowieso een slijtageslag. Plus de gele kaarten/schorsingen mag dat zaterdag eigenlijk niet misgaan voor NL.Zewatanejo schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:29:
De Turken zijn leeg..
Plus het weerKlaasjeNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:30:
[...]
Dit, deze wedstrijd is sowieso een slijtageslag. Plus de gele kaarten/schorsingen mag dat zaterdag eigenlijk niet misgaan voor NL.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Kom maar op, Oostenrijk. De Turken zijn leeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oostenrijk had de pech van dat snelle doelpunt tegen. Anders hadden ze nog wel een kans gehad. Nu moeten ze hopen op een wonder, maar het is Engeland ook gelukt.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Met een beetje pech blijft het hierbij. De Turken hoeven niet meer.
⏩ PVOutput☀️
Daarom zou een verlenging mooi zijn. Nog wat gele kaarten er bij door slechte tackels.. allemaal goed voor NederlandKlaasjeNL schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:30:
[...]
Dit, deze wedstrijd is sowieso een slijtageslag. Plus de gele kaarten/schorsingen mag dat zaterdag eigenlijk niet misgaan voor NL.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ik speel toch liever tegen Turkije dan tegen Oostenrijk. Als je dan toch va bangue moet spelen in een noodgeval dan minder kans tegen een tegentreffer aan te lopen als ik dit zo zie.
De Turken geven nu wel heel veel weg. Die moeten gaan wisselen...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Als ik het zo zie: beste dat er een verlenging komt en toch de Turken nog winnen. Zijn ze bij de volgende wedstrijd alleen maar meer ‘op’
Egoïst die arnautovic
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En nog wat kaarten graagGAIAjohan schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:33:
Als ik het zo zie: beste dat er een verlenging komt en toch de Turken nog winnen. Zijn ze bij de volgende wedstrijd alleen maar meer ‘op’
Overall heeft Oostenrijk toch ook gewoon meer kwaliteit?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:32:
Ik speel toch liever tegen Turkije dan tegen Oostenrijk. Als je dan toch va bangue moet spelen in een noodgeval dan minder kans tegen een tegentreffer aan te lopen als ik dit zo zie.
Het voetbal is zo slecht dat de hemel er van moet huilen...LZ86 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:32:
Wat een weertje daar
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
is het publiek trouwens fluitmoe of is dat geluid eruit gefilterd door mijn oren? ik hoor het bijna niet meer?
en niet zo'n beetje ook nietbazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:33:
[...]
Overall heeft Oostenrijk toch ook gewoon meer kwaliteit?
Ik nog wel wat een irritant publiek erg onsportief imo.. Turkije is makkelijkere tegenstander voor oranje, maar ik gun het Oostenrijk meer met dat schijtpubliek van de Turken.Grindtegel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:34:
is het publiek trouwens fluitmoe of is dat geluid eruit gefilterd door mijn oren? ik hoor het bijna niet meer?
Playstation 5
Zou die kapper van Depay doorgereden zijn naar Sabitzer?
Oostenrijk mist ze net zo hard als Oranje vanmiddag
Kunst en vliegwerk voor de Turken....
Turkije is gewoon verdedigend heel erg zwak, en duren wedstrijden daar maar 75 minuten of zo.. wtf
[ Voor 39% gewijzigd door GAIAjohan op 02-07-2024 22:40 ]
einde toernooi kukcu lijkt me? grijpt naar hamstring
Dat was het toch al door z'n gele kaart.Grindtegel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:40:

⏩ PVOutput☀️
Zeker. Turkije verdedigt alleen wel een bak beter dan Oranje vorige week.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:33:
[...]
Overall heeft Oostenrijk toch ook gewoon meer kwaliteit?
Ja inderdaad. Laten we hopen dat dit een incident was!Dr. Strangelove schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:42:
[...]
Zeker. Turkije verdedigt alleen wel een bak beter dan Oranje vorige week.
Komt er niet echt uit vandaag...Exocet schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:39:
Volgens mij ben je beter af tegen Turkije, Oostenrijk heeft echt wel wat meer kwaliteit
Dat doen de F-jes van Almere-Buiten ook...Dr. Strangelove schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:42:
Zeker. Turkije verdedigt alleen wel een bak beter dan Oranje vorige week.
Hoho.. het is wel KokcuGrindtegel schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:40:
Mannen hebben geen string
? Ze maken alleen het verschil in doelpunten niet.
Je moet de Turken 3 kwartier laten lopen, zijn ze moe, en dan toeslaan dus.
⏩ PVOutput☀️
Oostenrijk lijkt fitter.
Een verlening zou niet ongunstig zijn voor Oranje.
Als het wel de Turken worden weet je dat je in minuut 70-90 het verschil kan /moet maken. Bijv met Weghorst
Een verlening zou niet ongunstig zijn voor Oranje.
Als het wel de Turken worden weet je dat je in minuut 70-90 het verschil kan /moet maken. Bijv met Weghorst
[ Voor 42% gewijzigd door FreakNL op 02-07-2024 22:45 ]
Met de aanvulling om dan niet tegen 2 doelpunten aan te lopen in die 3 kwartier.Quad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:44:
Je moet de Turken 3 kwartier laten lopen, zijn ze moe, en dan toeslaan dus.
Zoals NL vandaag speelde kunnen ze van beide ploegen winnen
Als dit Turkije doorgaat zonder Kokcü (en wellicht anderen), dan moet je dat gewoon winnen. Absoluut geen topteam. Bespelen zoals Oostenrijk nu doet, maar dan scorend
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Voor hoeveel ballen ze naar de zijkant spelen komen er bar weinig ballen voor het doel..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Oostenrijk voetbalt wel zoals je verwacht van een ploeg op achterstand (looking at you Italië).
Maar volgens mij moet Arnautovic eraf, die loopt op zn tandvlees
Maar volgens mij moet Arnautovic eraf, die loopt op zn tandvlees
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:45:
[...]
Met de aanvulling om dan niet tegen 2 doelpunten aan te lopen in die 3 kwartier.
⏩ PVOutput☀️
Laat Turkeije alsjeblieft winnen!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hahah blonde turk denkt nu, niks terugtrekken ik knal lekker zelf
Het weer geeft wel een vertekend beeld hoor.sNielz123 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:45:
Zoals NL vandaag speelde kunnen ze van beide ploegen winnen
Toch ben ik meer voorstander van "als de bal op de helft van de tegenstander blijft" kan de tegenstander niet scoren.
Ik verdenk de weersinvloeden ook van medeoorzaak van het mindere spel.
⏩ PVOutput☀️
Ben jij dat Johan?
Volgens mij draait het daar toch om... In de afwerking echt niet goed. En echt veel kansen ook niet.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:43:
[...]
? Ze maken alleen het verschil in doelpunten niet.
Wel het betere spel.
Tot er eentje een bal van 60 meter erin poeiert.bazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:47:
[...]
Toch ben ik meer voorstander van "als de bal op de helft van de tegenstander blijft" kan de tegenstander niet scoren.
⏩ PVOutput☀️
Oostenrijk is sterk in de omschakeling maar die kunnen het spel zelf ook niet maken
Detailsbazzemans schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:45:
[...]
Met de aanvulling om dan niet tegen 2 doelpunten aan te lopen in die 3 kwartier.
Je zou toch zeggen dat het nu gewoon tijd is om ballen erin te pompen ipv rondspelen..
De Turken zijn het niet eens met de voorsprong zo te horen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat noemen we nou scorebordjournalistiek.majoh schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:47:
[...]
Volgens mij draait het daar toch om... In de afwerking echt niet goed. En echt veel kansen ook niet.
Wel het betere spel.
Turkije al een half uur in de touwen maar echt gevaarlijk wordt het niet.
Mwoah, 60 meter is ongeveer middellijn? Dus ja, het kan.
⏩ PVOutput☀️
Okay is niet okay
Ach ja. Hoe je het ook wil noemen. Winnen is belangrijker dan meedoen.
Volgens mij begrijp je het principe miet. Zodra de bal de middellijn voorbij gaat, is die op onze helft. Dus ook om van 60 meter te kunnen scoren, moet de bal op onze helft komen. Dus dan klopt dat niet meer met "de bal op de helft van de tegenstander houden".Quad schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:49:
[...]
Mwoah, 60 meter is ongeveer middellijn? Dus ja, het kan.
Nou dat was dan de gouden generatie van Oostenrijk.
'Whoosh'. 'What was that?' 'That was your life mate' 'That was quick, do I get another one?' 'Sorry mate'.
Puntje voor de herkomst
'Whoosh'. 'What was that?' 'That was your life mate' 'That was quick, do I get another one?' 'Sorry mate'.
Puntje voor de herkomst
Affluiten!
Nederland nu:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/W1wMkum6hGAwK48ba9hYK5Zw.gif?f=user_large)
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Weer een team zonder plan B.. je ziet toch al 30 minuten dat dit niet werkt. Ga lange ballen pompen ofzo.. wat een arremoede dit. Ik heb het al gezegd maar gelukkig hebben wij wel een plan B en misschien wel C.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja dit speelt echt kneiter zwaar.. volgens mij al vanaf de rust helemaal doorweekt.sNielz123 schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 22:47:
Is het weer zo erg?
Oeffff
HOE DAN???
Turkije ziet eruit als een counter ploeg met een gevaarlijke snelle spits
Wat een redding.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Slecht ingekopt..
Wow, dat was de redding van dit EK.
⏩ PVOutput☀️
Wat een geluk! Fluit maar af!
Heldensave!
Redding van de eeuw...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
YES! Ik ga meetoeteren!
Laatste bal. Bescheur me als hij erin gaat.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024