Twente komt eraan!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maakt het ze goed lastig jaJoteW schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:16:
Cancelo speelt wel een prima pot!
⏩ PVOutput☀️
Geweldig verdedigd inderdaad!Quad schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:18:
Wil de herhaling wel zien van die aanval. 3 Slovenen die zich voor de bal uiteindelijk gooien, heerlijk.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Hello. Is it me you're looking for?
Op zijn 41e!
⏩ PVOutput☀️
Ben benieuwd wanneer de eerste erin gaat.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
En buitenspel is buitenspel, niets miereneuken aan.
[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 01-07-2024 22:29 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat zeg ik niet. ? Blijf het al 4 jaar bijzonder vinden.St@m schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:26:
Dat is toch al bekend sinds de VAR er isWaarom je er nu na 4? jaar over verbazen..
[ Voor 24% gewijzigd door HollowGamer op 01-07-2024 22:34 ]
Weet drommels goed met wat voor duukelaars hij te maken heeft en zit daar wel bovenop.
⏩ PVOutput☀️
Ik reageerde ook niet op jouMillie-ano schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:27:
[...]
Dat zeg ik niet. ? Blijf het al 4 jaar bijzonder vinden.
Ja, een rookbomHollowGamer schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:28:
Staat er iets in brand? Ben zonder geluid aan het kijken en wat op de Steam Deck ondertussen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Joah niets bijzonders.HollowGamer schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:28:
Staat er iets in brand? Ben zonder geluid aan het kijken
Niets toevoegende info.en wat op de Steam Deck ondertussen.
⏩ PVOutput☀️
Eigenlijk onmogelijk knap dat ze hier in een 8e finale staan en zo standhouden tegen Portugal.
Daar is zijn ego te groot voor.Advizor schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:30:
Zou Ronaldo nooit eens denken, misschien moet iemand anders hem nemen.
En behoorlijke counter kansen krijgen!Krukar schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:30:
Zit zo is op maps te kijken en zo het lijkt heeft Slovenië eigenlijk maar 1 echte stad (Ljubljana). Die voetbalcompetitie (PrvaLiga) heeft ook maar 10 clubs in totaal.
Eigenlijk onmogelijk knap dat ze hier in een 8e finale staan en zo standhouden tegen Portugal.
Zou je haast denken, of een coach die er wat van vindt.Advizor schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:30:
⏩ PVOutput☀️
Denk iedereen behalve Ronaldo incl zijn team 😅Advizor schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:30:
Laat iemand anders het eens problemen joh.
Het verbaasd me dat Ronaldo de doeltrappen nog niet heeft opgeëistAdvizor schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:30:
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Poar neem'n.Vlassie1980 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:32:
Ole, weer mis...
Laat iemand anders het eens problemen joh.
⏩ PVOutput☀️
Echt heerlijk hoe die scheids fluit, mag ook wel eens gezegd worden inderdaad.Quad schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:28:
Ik vind wel dat Orsato op dit moment zich weinig gek laat maken. Gebaart zelfs cynisch terug naar Ronaldo als hij een beweging naar Orsato maakt.
Weet drommels goed met wat voor duukelaars hij te maken heeft en zit daar wel bovenop.
Ik vrees alleen dat ze net als België in de laatste vijf minuten toch bezwijken onder de druk...Krukar schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:30:
Zit zo is op maps te kijken en zo het lijkt heeft Slovenië eigenlijk maar 1 echte stad (Ljubljana). Die voetbalcompetitie (PrvaLiga) heeft ook maar 10 clubs in totaal.
Ik hoop dat ik ongelijk heb natuurlijk...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hoe was de oude voetbal wet ook al weer?Jorah_Newstone schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:32:
Kans, na kans, na kans, na kans...
Vind je? Portugal wel een beetje dreigend, maar echte kansen.. mwah.. heb ook niet het idee dat Slovenië het dun door de broek loopt.Jorah_Newstone schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:32:
Kans, na kans, na kans, na kans...
wacht maar als er dalijk 1 goal word gescored, dan komt de hele stervende zwanen theatershow op gang en dan heeft ie het vast moeilijkertoolkist schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:33:
[...]
Echt heerlijk hoe die scheids fluit, mag ook wel eens gezegd worden inderdaad.
Kan dat echt wel, maar is soms zo irritant aan het praten naar spelers toe, wordt je gek van.toolkist schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:33:
[...]
Echt heerlijk hoe die scheids fluit, mag ook wel eens gezegd worden inderdaad.
Maar ja, geen overdreven gekke en cruciale beslissingen verder. Kan 'm wel een halve of finale opleveren.
⏩ PVOutput☀️
Op de BBC vragen ze zich met name af hoeveel vrije trappen CR nog gaat nemen voordat ie een ander het een keer laat proberendarkdesign schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:34:
De commentator is wel erg bezig met Ronaldo. Hij kan niets goeds meer doen lijkt het
Een snelle google-zoektocht levert op dat Ronaldo 7% succes heeft bij een vrije trap: dat is toch best heel weinig. Wat dat betreft leveren vrije trappen meer emotie op iets anders. Kan je dan niet beter rondspelen i.p.v. het publiek onder vuur nemen?
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Bij de BBC zeiden ze net 1 geslaagde vrije trap in 58 pogingen op EK's, en dat zijn inmiddels volgens mij al 60 pogingen.BakkerM schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:35:
Blijft me verbazen dat er altijd één vaste vrijschopnemer lijkt is, in dit geval de vuurpijlen van Ronaldo.
Een snelle google-zoektocht levert op dat Ronaldo 7% succes heeft bij een vrije trap: dat is toch best heel weinig. Wat dat betreft leveren vrije trappen meer emotie op iets anders. Kan je dan niet beter rondspelen i.p.v. het publiek onder vuur nemen?
Saaie pot die een rappe 0-1 had moeten krijgen voor het vermaak.
Zal nu wel Portugal worden in blessuretijd.
Weet niet of het ek of wk was. Maar die tegen Spanje was in ieder godsgruwelijk mooi en belangrijktoolkist schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:37:
[...]
Bij de BBC zeiden ze net 1 geslaagde vrije trap in 58 pogingen op EK's, en dat zijn inmiddels volgens mij al 60 pogingen.
Sowieso voor mijn gevoel vrij weinig goals.gaizka schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:37:
Volgens mij is er op dit toernooi nog niet 1 keer uit een vrije trap gescoord?
⏩ PVOutput☀️
WK 2018, hoorde ik op de belg.Millie-ano schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:37:
[...]
Weet niet of het ek of wk was. Maar die tegen Spanje was in ieder godsgruwelijk mooi en belangrijk
Fixed that for you.St@m schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:38:
Zolang CR erin staat neemt hij alle vrije trappen, dat is namelijk de afspraak. Dus het gaat door tot hij gewisseld wordt of de marionet het anders wil zien.
Dit is een account.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat een onzin.
als ie niet zo lang voor Real had gespeeld waren het er twee keer zoveel geweest.Superkiwi schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:39:
Wut, Pepe slechts 9 keer rood in zijn hele carrière (20 seizoenen). Dat is een stuk minder dan ik had gedacht.
Clouseau kom d'r maar in.
⏩ PVOutput☀️
En ditmaal niet zonder redenJorah_Newstone schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:40:
Zo zeg, die portugezen liggen wel erg vaak..

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Deze was wel echt raak hoor.Jorah_Newstone schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:40:
Zo zeg, die portugezen liggen wel erg vaak..
Beetje zoals hier dusdarkdesign schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:34:
De commentator is wel erg bezig met Ronaldo. Hij kan niets goeds meer doen lijkt het
Na negentig minuten winnen de Duitsers?
Bij dat idiote 3 keer rugschoppen tegen Getafe hadden ze die dorpsgek al voor het leven moet schorsen.Superkiwi schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:39:
Wut, Pepe slechts 9 keer rood in zijn hele carrière (20 seizoenen). Dat is een stuk minder dan ik had gedacht.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Geel/geel of direct rood ?Superkiwi schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:39:
Mess with the best, die like the rest
999 UHD prima volumeThaStealth schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:42:
Domme vraag misschien, maar hebben jullie commentaar bij de NOS? Net was de audio van de studio ook al vrij zacht, maar valt me net op dat er geen commentaar is
Gewoon commentaar hierThaStealth schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:42:
Domme vraag misschien, maar hebben jullie commentaar bij de NOS? Net was de audio van de studio ook al vrij zacht, maar valt me net op dat er geen commentaar is
Dat zei de commentator niet. Geen idee dus
https://onefootball.com/e...-sporting-lisbon-38749415
Dat was alleen direct rood
Nee, hij was even gestopt met anekdotes te vertellen.ThaStealth schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:42:
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Erg knap wat slo doet hier tegen het grote portugal.
Ronaldo en Memphis zijn door god aangewezen voor dit soort zaken. Vinden ze zelf tenminste..Advizor schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:30:
Knowledge reigns supreme over nearly anything
⏩ PVOutput☀️
Bron? Of heb je dat nu net zelf bedacht?Malfunctions schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:45:
[...]
Ronaldo en Memphis zijn door god aangewezen voor dit soort zaken. Vinden ze zelf tenminste..
⏩ PVOutput☀️
Je verwart niks zeggen met niks zinnigs zeggenThaStealth schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:42:
Schoot hem er in.iamerwin schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:49:
De oude Ronaldo….
Slecht ingeschotenJorah_Newstone schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:48:
Wat een save zeg!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
⏩ PVOutput☀️
Wel recht op Oblak af. Dat had Ronaldo beter moeten doen!Jorah_Newstone schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:48:
Wat een save zeg!
Alle velden zijn slecht daar. Ik zal niet weer de heimatt grap makenHollovVpo1nt schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:49:
Is dat veld nou zo slecht?
⏩ PVOutput☀️
Zo een stomme regel om bij overduidelijk buitenspel niet direct te vlaggen.Deruxian schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:50:
Hahaha waarom staat er überhaupt nog een grensrechter joh
Flickr PSN ID= cheironnl
Om hem daarna zelf in te koppenJorah_Newstone schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:51:
Natuurlijk neemt ronaldo ook de hoekshop lol
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik heb 'iets' tegen m, maar eigenlijk zou zo'n topsporter alleen maar bewondering moeten krijgen. Het is allemaal niet zo effectief meer op het veld maar qua inzet en fysiek blijft t knap. Zo'n 99% van zijn leeftijdsgenoten (inclusief mijzelf) kunnen er op geen enkele manier fysiek of mentaal aan tippen.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
⏩ PVOutput☀️
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024