Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wel of niet?Harribo schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:43:
Nou ja dit voelde je wel aankomen niet
Extreem slecht weer en dan moet Openda erafnocalimero schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:43:
Lukaku zit inderdaad in de zakken van die Franse verdediger. Creëert niks, doet niks.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PUDx96cJTSygtWt47VikNz8w.jpg?f=user_large)
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Wel toch?
Die rechtsback van de Fransen stond ook wel erg vrij
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Here's to you Nicola and Bart
Ik las extreem rechts 😂
Weer eigen doelpunt. Frankrijk heeft nog geen fatsoenlijk doelpunt gemaakt
Dat heb ik bij zoveel wedstrijden. Je weet dan gewoon dat hij gaat vallen en in 90% van de gevallen gebeurd het ook. Allemaal dezelfde saaie hap tegenwoordig..Harribo schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:43:
Nou ja dit voelde je wel aankomen niet
Ze verdienen het beiden niet, maar ik snap het probleem daar meecy-gor25 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:45:
België verdient het ook niet, gewoon ook niet goed genoeg. Dat wordt nog afzien wanneer kdb met voetbalpensioen gaat.
En dan ook nog weinig spelenUnrealiac schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:45:
Echt, charles de ketelaere erin voor 5 min. Hele tornooi ni erop gemogen
Cat linux.txt
Jawel, als die niet zou duiken zou die te laat zijntoolkist schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:44:
Als die keeper niet een duik om het duiken maakt (die bal ging niet eens op goal)....
Slechter dan Martinez kon niet....toolkist schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:45:
[...]
Je vraagt je af hoe ze bedacht hebben dat Tedesco de juiste man is om Belgie te leiden....
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Precies. Dit is gewoon de consequentie van ruim 80 minuten anti voetbal (van beide partijen). Jammer maar helaas voor België.St@m schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:45:
Zozo, ineens energie erin. Beetje laat he..
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Nee joh toch mooie wedstrijden gezien tot nu toe?!Mosin schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:45:
[...]
Dat heb ik bij zoveel wedstrijden. Je weet dan gewoon dat hij gaat vallen en in 90% van de gevallen gebeurd het ook. Allemaal dezelfde saaie hap tegenwoordig..
Alleen deze is wel een draak
Ze verdedigen wel heel goedgaizka schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:46:
Frankrijk weer matig, zullen er toch wel uit gaan tegen Portugal in de kwartfinale?
En anders Duitsland/Spanje wel. Het geluk is een keer op zou je zeggen.gaizka schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:46:
Frankrijk weer matig, zullen er toch wel uit gaan tegen Portugal in de kwartfinale?
Mbappe met masker is ook lang zo goed niet.
Is het enige aanvalsplan lijkt het. Lukaku inspelen, er onder komen en hopen op een wonder. Buitenspelers komen ook geen lantaarnpaal voorbij.nocalimero schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:43:
Lukaku zit inderdaad in de zakken van die Franse verdediger. Creëert niks, doet niks.
Walking footballsNielz123 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:47:
Beetje achterin rondtikken en de stand handhaven 🙄

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Of de Belgen zijn heel matig in aanvallen
Spanje maakte 4 lucky goals? En Duitsland twee?dutchgio schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:47:
[...]
En anders Duitsland/Spanje wel. Het geluk is een keer op zou je zeggen.
Die twee staan mijlenver boven deze twee teams.
Op dit EK zitten er wel mooie tussen. In competitie verband/CL heb ik dat toch wel vaak.Harribo schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:47:
[...]
Nee joh toch mooie wedstrijden gezien tot nu toe?!
Alleen deze is wel een draak
Maar nu ook, hoe slecht het ook van beiden teams is. Je weet gewoon dat Frankrijk gaat prikken, hoe graag ik België ook wil zien winnen.
Dit keer lucky met eigen goal van België en dat allemaal met een van de beste landen selecties van de wereld.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Op z'n plat Rotterdams: Ja toch! Niet dan?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat bedoelde ik ook, dat Frankrijk op deze manier nooit door komt.Krukar schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:48:
[...]
Spanje maakte 4 lucky goals? En Duitsland twee?
Die twee staan mijlenver boven deze twee teams.
[ Voor 22% gewijzigd door Pierre op 01-07-2024 19:49 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 01-07-2024 19:49 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Inderdaad, toch een belemmering.dutchgio schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:47:
[...]
En anders Duitsland/Spanje wel. Het geluk is een keer op zou je zeggen.
Em Griezmann onzichtbaar, was bij Atletico uitstekend in vorm dit seizoen.
Oh zo, ik las 'm anders, als in duitsland/spanje zijn ook zo matigdutchgio schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:49:
[...]
Dat bedoelde ik ook, dat Frankrijk op deze manier nooit door komt.
Nu snap ik 'm.
Gewoon heel slecht gespeeld. Kansloos er uit.HollowGamer schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:50:
Jammer, en deze scheids heeft ook niet echt meegeholpen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
3 goals waarvan 2 eigen doelpunt en 1 strafschop. Wel armoedig idd.sNielz123 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:51:
Frankrijk in kwartfinale zonder één normaal doelpunt te maken
Maar goed, laten we Nederland morgen maar even afwachten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je vraagt je af of ze wel wouden?nocalimero schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:51:
Je moet wel durven te voetballen. Zo krijg je terecht niks als België.
Elect a clown, expect a circus.
Ja, stop de tijd.CyBeRSPiN schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:53:
Door naar de kwartfinales met slechts 3 doelpunten in totaal waarvan 2 eigen doelpunten van de tegenstander, klopt dit?
Nou daar verwacht ik ook niks van, maar dat verandert niets aan hoe Frankrijk speelt.Quad schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:52:
[...]
3 goals waarvan 2 eigen doelpunt en 1 strafschop. Wel armoedig idd.
Maar goed, laten we Nederland morgen maar even afwachten.
En dan toch zulke wereldspitsen hebben...CyBeRSPiN schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:53:
Door naar de kwartfinales met slechts 3 doelpunten in totaal waarvan 2 eigen doelpunten van de tegenstander, klopt dit?

Zul je zien dat ze straks in de volgende wedstrijden wel loskomen natuurlijk...

These are my principles. If you don't like them, I have others.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Spanje veegt dit Frankrijk van het veld.Bao_mi1 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:49:
Ik voorspel een finale tussen Engeland en Frankrijk. Als je elke wedstrijd zo ver onder je potentieel speelt dat het niet om aan te gluren is, maar toch je wedstrijden wint. Dan ben je wat mij betreft gewoon favoriet voor de eindzege. En mijn geld zou ik nog steeds op Engeland inzetten.
Mwah.... Spanje is beter maar Frankrijk verdedigt wel heel goed.
Die zijn daardoor toch moeilijk te verslaan denk ik
App hem ffSlasher schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:57:
Hoe lang moet Mbappe nog met dat masker voetballen? het zit hem duidelijk in de weg.
Tot Frankrijk geen Zorro meer nodig heeft om door te komenSlasher schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:57:
Hoe lang moet Mbappe nog met dat masker voetballen? het zit hem duidelijk in de weg.
Het masker is hoe dan ook niet nodig blijkbaar.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Die kwaliteit bij België is met uitzondering van De Bruyne toch niet beter dan Nederland? Achterin een stuk minder, voorin iets beter al zat Lukaku ook in de tang natuurlijk.Dr. Strangelove schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:56:
Wat een matige pot en dat met zoveel kwaliteit aan beide kanten. Twee teams die eigenlijk op basis van spelhouding weinig aanspraken maken op een kwartfinaleplek. Maar als ik dan toch moet kiezen heb ik Frankrijk bij wijlen in elk geval nog een poging zien wagen.
Dramatische wedstrijd vandaag van Lukaku. Deed niks goed buiten wat met zijn armen zwaaien en niet lopenHollovVpo1nt schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:04:
Ben het wel eens met Theo Jansen, Lukaku kreeg ook wel echt klote ballen en had geen aansluiting. Continu duels gespeeld
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb wel al zin in Frankrijk en Portugal - Spanje en Duitsland. Twee affiches voor in de finale en dat bij de kwartfinale. En daarna net zo'n een halve finale. Maar als het van die schaakpotten blijven is het wel saai.
Lukaku kreeg ook gewoon ballen in zijn voeten met iemand in zijn rug maar verloor die dan snel.Chelseamarre123 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:05:
[...]
Dramatische wedstrijd vandaag van Lukaku. Deed niks goed buiten wat met zijn armen zwaaien en niet lopen
Iemand met het postuur van Lukaku zou dat soort ballen dan beter moeten behandelen
Hij was inderdaad echt dramatisch
Als Nederland zo speelt ben ik er ook kritisch over. Ik vond dit een laf potje voetbal van die Belgen. Iets meer naar voren spelen was wel leuk geweest. Geldt ook voor Frankrijk trouwens.D-e-n schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:05:
[...]
Die kwaliteit bij België is met uitzondering van De Bruyne toch niet beter dan Nederland? Achterin een stuk minder, voorin iets beter al zat Lukaku ook in de tang natuurlijk.
Wat mij betreft mag die beker naar Spanje. Die gaan er 90 minuten lang vol voor, met alle risico's vandien.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De Belgen hebben gewoon Koeman gekopieerd. Een loper zetten op de linksback en de Fransen de bal geven. Dat vinden de Fransen niet leukDr. Strangelove schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:11:
[...]
Als Nederland zo speelt ben ik er ook kritisch over. Ik vond dit een laf potje voetbal van die Belgen. Iets meer naar voren spelen was wel leuk geweest. Geldt ook voor Frankrijk trouwens.
Wat mij betreft mag die beker naar Spanje. Die gaan er 90 minuten lang vol voor, met alle risico's vandien.
Eerst maar eens zorgen dat we van de Roemenen winnen. Daarna eventueel Oostenrijk of Turkije...ytr81 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:49:
Voordeel is wel dat we na de volgende ronde verlost zijn van Portugal of Frankrijk. Dat is wel een fijne gedachte
Maar we zitten inderdaad aan de gunstige kant. Portugal Nederland had mijn hart niet getrokken 😝
En laten we Fellaini en Dembele niet vergeten..
WTF wat een team individuele spelers eigenlijk
[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 01-07-2024 20:24 ]
Wat is een ED?Joosie200 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:09:
Frankrijk de schaakploeg. Weinig frivools aan een ED.
Ik heb wel al zin in Frankrijk en Portugal - Spanje en Duitsland. Twee affiches voor in de finale en dat bij de kwartfinale. En daarna net zo'n een halve finale. Maar als het van die schaakpotten blijven is het wel saai.
Eigen doelpunt lijkt me.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Alleen wanneer het kan lijkt me. Tegen Georgië was het zo snel mogelijk een goal maken zodat ze het niet meer kunnen opbrengen.Dr. Strangelove schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:11:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Is toch geen kut aan.Gemmeke schreef op maandag 1 juli 2024 @ 19:46:
ik stop met kiijken, EK is gedaan voor mij
een treffende spreuk
Maar bijvoorbeeld Schalke is natuurlijk wel een Traditionsverein. Die hebben heel erg lang Bundesliga gespeeld. En zo zijn er meer clubs die gewoon van oudsher een enorme achterban hebben.GAIAjohan schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:07:
Op zich wel bijzonder hoeveel 2e liga stadions gebruikt worden.
Want die stadions zitten regelmatig helemaal vol bij competiewedstrijden in de 2e Bundesliga. In Duitsland is het verschil tussen de hoogste 2 nivo's lang niet zo groot als bij ons.
Quad in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 - Deel 2"
⏩ PVOutput☀️
En dan komt zo'n drop... viool van een Mulder met z'n gezwam.Quad schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:36:
Marco van Basten heeft mijn post gelezen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Maar ik mag toch wel in discussie gaan?"SinergyX schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:41:
[...]
En dan komt zo'n drop... viool van een Mulder met z'n gezwam.
Nee.
⏩ PVOutput☀️
Die Tutti frutti?GAIAjohan schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:42:
Éder natuurlijk
⏩ PVOutput☀️

Ik denk dat we het allemaal wel zien. De maatschappij verandert gewoon. Kinderen zitten naar de grootste lulkoek op hun schermpjes te kijken, terwijl ze gewoon buiten moeten spelen.Quad schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:36:
Marco van Basten heeft mijn post gelezen.
En er mogen van mij wel eens wat karakters opstaan. Maar die worden in een land zoals Nederland direct afgeschoten.
[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 01-07-2024 20:46 ]
Mm ik had het niet geweten iig. Heb je het ingestuurd? Incl gratis afgeven van je gegevens?
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad 5 stadions van clubs uit de 2. Bundesliga :GAIAjohan schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:07:
Op zich wel bijzonder hoeveel 2e liga stadions gebruikt worden.
HSV , Hertha BSC, Schalke 04, 1-FC Köln & Fortuna Düsseldorf.
Vergelijk dat eens met de sportparken van Telstar, Excelsior, RKC, TOP Oss en Helmond Sport .....
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Neuh.. mogen anderen wel doen.Quad schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:45:
[...]
Mm ik had het niet geweten iig. Heb je het ingestuurd? Incl gratis afgeven van je gegevens?
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024