O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tuuuuurlijk
Enfin maar concentreren op het voetbal
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 29-06-2024 22:40 ]
een treffende spreuk
⏩ PVOutput☀️
Ok blijkbaar mag dit wat ie deed inderdaad wel..Tk55 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:38:
[...]
Als speler mag je alles. Als keeper niks. Voor een xG van 0,8… voor een nietszeggende handsbal.
Weer een achterlijke regel dus.
De nemer:
• Moet duidelijk te onderscheiden zijn
• Mag zijn aanloop onderbreken
• Mag niet stoppen en geen schijnbeweging maken (doen alsof hij de bal wil trappen) aan het
eind van de aanloop – hij moet de bal direct trappen
• Moet de bal in voorwaartse richting
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En dat teentje buitenspel moet echt zo snel mogelijk aangepast worden. Dit maakt de wedstrijden niet beter
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
De VAR mag van mij 100% blijven, het zijn de regels die steeds verder verkloot worden door de IFAB.Moi_in_actie schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:39:
Die hele VAR mogen ze van mij weer afschaffen. Dit is toch geen leuk ouderwets potje voetbal meer, geen menselijke maat. Elke millimeter analyseren, niets meer op intuitie, om de haverklap de wedstrijd stil leggen en goals afkeuren. Kan me niet voorstellen dat fans op de tribune zich nog kunnen verheugen op een goal, want ja elke keer moet je afwachten of een minuut later de VAR niet begint te miemelen... Man man man wat een onzin.
Nee havertz ging zelf. Dus doet er eigenlijk niet toe..Bossie schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:42:
Dit is toch gewoon en penal + rood?
Maar dat is boerennuchterheid. Benieuwd als die had gepast....
Ik wil Duitsland - Spanje zien 😍
⏩ PVOutput☀️
En zeer fraai naast geschoten...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
een treffende spreuk
Tenminste die indruk krijg je wel
⏩ PVOutput☀️
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar dit is Havertz wel. Hij kan heel goed voetballen, maar afmaken moet hij nog aan werken.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Die gast is zelf niet goed wijs dus vooral niet serieus nemen.Quad schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:43:
Lol, commentator op NPO1 benoemt de scheids ook zelfs als de twaalfde man van Duitsland?
Dat hadden zomaar 154 scorito puntjes kunnen zijn.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Terug naar de tijd waar goals werden afgekeurd terwijl ze een meter voorbij de lijn waren lijkt me ook een niet al te best plan.Moi_in_actie schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:39:
Die hele VAR mogen ze van mij weer afschaffen. Dit is toch geen leuk ouderwets potje voetbal meer, geen menselijke maat. Elke millimeter analyseren, niets meer op intuitie, om de haverklap de wedstrijd stil leggen en goals afkeuren. Kan me niet voorstellen dat fans op de tribune zich nog kunnen verheugen op een goal, want ja elke keer moet je afwachten of een minuut later de VAR niet begint te miemelen... Man man man wat een onzin.
Of spelers die wel een meter buitenspel stonden.
Er staat te veel op het spel dat kan gewoon niet meer.
Het is de interpretatie van regels die het gezeur opleveren niet de VAR.
Rugby, Hockey American Football en noem maar op daar gaat het prima mee.
Voetbal is ouderwets conservatief en durven pas veels te laat aanpassingen te doen.
Goh oneens, hoezeer het soms kut is, is buitenspel wel gewoon een zwart wit fase om te beoordelen en met de huidige technologie ook zeer snel toepasbaar.Beakzz schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:42:
Een hoop fouten achter elkaar van de scheidsrechter die de wedstrijd echt verzieken.
En dat teentje buitenspel moet echt zo snel mogelijk aangepast worden. Dit maakt de wedstrijden niet beter
Waar trek je de grens als je deze niet afkeurt. Liever dit dan wanneer zoals 10 jaar terug een buitenspelgoal kon tellen als de grens het niet zag
Waar moet de grens dan komen te liggen?Beakzz schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:42:
Een voet? Een half lichaam? Een halve meter? Een meter?
Nu is het tenminste duidelijk: elk lichaamsdeel waarmee je kunt scoren.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 29-06-2024 22:44 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Scheids is ook wel slecht, nog buiten de var om, waar hij dan m.i. buiten staat.toolkist schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:43:
[...]
Die gast is zelf niet goed wijs dus vooral niet serieus nemen.
een treffende spreuk
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ook een gek heeft (blijkbaar) weleens gelijkMillie-ano schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:43:
Zonde van mijn poule. Ik had 2-0 en havertz als doelpuntmaker
Ik had Havertz staan maar als laatste wijziging hem naar Musiala gewisseld...Millie-ano schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:43:
Zonde van mijn poule. Ik had 2-0 en havertz als doelpuntmaker
Dat zou oneerlijk zijn, bij een opgewonden moment sta ik dan 21cm eerder buitenspel.Superkiwi schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:44:
[...]
Waar moet de grens dan komen te liggen?
een treffende spreuk
Dit hoorde ik ook en ik snap het volledig. Ineens zoveel van die vreemde momenten in het voordeel van Duitsland fluiten, eigenlijk de reacties aan het uitlokken en daar dan op reageren met kaarten.Quad schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:43:
Lol, commentator op NPO1 benoemt de scheids ook zelfs als de twaalfde man van Duitsland?
Erg vreemd zo, maar oprecht dit soort gedoe en vreemde zaken (met var, maar ook de eigen besluiten van arbitrage) die de aandacht van de sport zelf houden.
Alleen is dat niet duidelijk, want de arm blijf steeds weer een discussie als de bal de schouder raakt.Superkiwi schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:44:
[...]
Waar moet de grens dan komen te liggen?
Gewoon alleen kijken naar de voeten.,
Wat dacht je van Lukaku danpro_6or schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:45:
[...]
Dat zou oneerlijk zijn, bij een opgewonden moment sta ik dan 21cm eerder buitenspel.
Als het om zo weinig gaat betwijfel ik of het zwart wit is. Je werkt met 2d beelden, dat naar 3d omzetten is nooit helemaal accuraat en b je werkt met frames en een frame eerder of later maakt al een verschil.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:44:
[...]
Goh oneens, hoezeer het soms kut is, is buitenspel wel gewoon een zwart wit fase om te beoordelen en met de huidige technologie ook zeer snel toepasbaar.
Waar trek je de grens als je deze niet afkeurt. Liever dit dan wanneer zoals 10 jaar terug een buitenspelgoal kon tellen als de grens het niet zag
Er zit een flinke foutmarge op en dan moet je niet op millimeters gaan ingrijpen, imo.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die techniek is helemaal niet zo zwart wit en zwaar afhankelijk van waar je het stil zet. Ik ben voorstander om buitenspel minsten een romp te laten zijn. De regel is nu verdedigend gedacht en wij willen doelpunten zien. Net of je voordeel zo ongelofelijk groot is als je romp achter de verdedigers staat.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:44:
[...]
Goh oneens, hoezeer het soms kut is, is buitenspel wel gewoon een zwart wit fase om te beoordelen en met de huidige technologie ook zeer snel toepasbaar.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dan had hij die vroege goal toch niet zo makkelijk/gretig afgekeurd?Harribo schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:43:
Duitsland moet door van de scheidsrechter.
Tenminste die indruk krijg je wel
Ja maar geen goal dus maakt niet uitKlaasjeNL schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:47:
Dit was toch gewoon buitenspel?
Vrij ruim. Maar ze lieten het eerst maar gaan (goal kun je altijd nog afkeuren).KlaasjeNL schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:47:
Dit was toch gewoon buitenspel?
een treffende spreuk
Begrijp ik ook niks van. Die raakt nog geen pepernoot.Grindtegel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:47:
ik begrijp echt niks van die lofzang voor Sane, echt de hele pot zie je hem niet en dan hoef ie hem maar in te tikken en zelfs dat kan ie niet...
Ze zetten het stil wanneer de pass/voorzet de voet raakt. Snap je probleem niet want met dit systeem loopt het automatischBeakzz schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:47:
[...]
Die techniek is helemaal niet zo zwart wit en zwaar afhankelijk van waar je het stil zet. Ik ben voorstander om buitenspel minsten een romp te laten zijn. De regel is nu verdedigend gedacht en wij willen doelpunten zien. Net of je voordeel zo ongelofelijk groot is als je romp achter de verdedigers staat.
Die kan niet beter dan ditHarribo schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:49:
Als Hoijlund nu iets scherper was....
Eens.jbdeiman schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:45:
[...]
Dit hoorde ik ook en ik snap het volledig. Ineens zoveel van die vreemde momenten in het voordeel van Duitsland fluiten, eigenlijk de reacties aan het uitlokken en daar dan op reageren met kaarten.
Erg vreemd zo, maar oprecht dit soort gedoe en vreemde zaken (met var, maar ook de eigen besluiten van arbitrage) die de aandacht van de sport zelf houden.
Oliver heeft o.a. voor een zeer licht duwtje gefloten, voor een zeer licht tikje een vrije trap én geel gegeven. Hij fluit sowieso extreem makkelijk, maar veel vaker in voordeel van de Duitsers dan de Denen.
Hojlund is zo scherp als een liniaal, en die zal ook nooit scheprer worden dan nu. Bij ManU is het ook drie keer niksHarribo schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:49:
Als Hoijlund nu iets scherper was....
een treffende spreuk
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verdiep je nog eens in het systeem zou ik zeggen. Zoals al eerder gezegd zet het de beelden om van 2D naar 3D dus het is afhankelijk van welk frame. Het is geen perfect systeem wat al door veel experts is aangetoond.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:48:
[...]
Ze zetten het stil wanneer de pass/voorzet de voet raakt. Snap je probleem niet want met dit systeem loopt het automatisch
Versla jij de wedstrijd? (Over hem had ik het)
Dan had Musiala afgespeeld met een lobje naar rechtsGAIAjohan schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:51:
Schmeichel had moeten uitkomen als Schumacher
Prima toch...?toolkist schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:45:
[...]
Ik had Havertz staan maar als laatste wijziging hem naar Musiala gewisseld...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hij twijfelde en toen hij eenmaal ging teruglopen was hij geklopt. Hij had uit moeten komen met de gedachte: 'man of bal, maar ik ga iets raken'.GAIAjohan schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:51:
Schmeichel had moeten uitkomen als Schumacher
Speler van het toernooi so farGrindtegel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:51:
Mursiala ben ik wel fan van, toppertje
Waren ze al na de afgekeurde goalGrindtegel schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:53:
Pot is voorbij, Denemarken is gebroken
Lol Duitsland had met dit voetbal niet eens tegen Zwitserland gewonnen. Spanje wint ook vrij makkelijk tegen dit Duitsland.gaizka schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:53:
De kwartfinale tussen Duitsland en Spanje gaat de 'finale' worden van het toernooi, de 2 beste landen.
Vrees het ook.Beakzz schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:55:
[...]
Lol Duitsland had met dit voetbal niet eens tegen Zwitserland gewonnen. Spanje wint ook vrij makkelijk tegen dit Duitsland.
Heb een hekel aan het Spaanse voetbal. Hoop wel dat de Duitsers die naar huis sturen.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Eerst zien, vond Spanje nou niet zo overtuigend tegen een armoedig Italië…Beakzz schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:55:
[...]
Lol Duitsland had met dit voetbal niet eens tegen Zwitserland gewonnen. Spanje wint ook vrij makkelijk tegen dit Duitsland.
Toch niet de hele wedstrijd? De Denen hadden voor de tijdelijke staking een goede periode. Had Duitsland niet mogen klagen als ze gescoord hadden.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:56:
Uiteindelijk is dit ook gewoon een verdiende voorsprong. Duitsland hele wedstrijd beter als de Denen
Ja eens. Ze hebben geen echte weerstand gehad maar zijn feilloos door hun poule heen gekomen dus het is even afwachten wat een ploeg in vorm kan. Maar dat lijken er niet veel te zijn dit toernooi 😅Verwijderd schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 22:58:
[...]
Eerst zien, vond Spanje nou niet zo overtuigend tegen een armoedig Italië…
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024