[Voetbal] Centraal EK 2024 topic

Pagina: 1 ... 29 ... 92 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:14

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Quad schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:11:
Heb je gezien wie er in de basis stonden van Frankrijk toen? De beste voetballers zo'n beetje van dat moment.
[Afbeelding]
Ja ik heb die wedstrijd levendig beleefd. Frankrijk was over de top en eindigde laatste in de poule met één puntje, maar dat weet niemand meer. ;)
Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:29:
Kom kom, we hebben gewoon de wereldkampioen en de runner up afgeslacht. Niet alleen verslagen, maar neergeknuppeld, platgestampt en tot op hun veters afgefikt. Tegen Frankrijk was eigenlijk gewoon 4-0, Henry stond dik buitenspel.

Good times. Ik geniet nog steeds van die herinnering.
Italië hadden we echt verrast, maar echt alles vloog er in. Tegen Frankrijk ook, dikke euforie. Ik geniet ook nog steeds van de herinnering maar het staat mij ook nog heel goed bij dat het grootste deel van het legion aardig wat zand in de ogen kreeg en dacht dat Nederland écht zo goed was om topfavoriet te mogen heten. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-10 09:34
d-vine schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 09:35:

Het is al ruim 4 jaar een bak ellende
Wees blij dat we er überhaupt bij zijn. Op het EK van 2016 en het WK van 2018 schitterden we in afwezigheid... Je kan ook te zuur zijn he O-)

Nu ben ik wel van mening dat we met deze spelers echt wel hadden kunnen winnen of minimaal gelijk moeten spelen. Hopelijk zit het de komende wedstrijd wat meer mee maar ik heb er niet zo veel vertrouwen meer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48
Gonadan schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:38:
[...]

Ja ik heb die wedstrijd levendig beleefd. Frankrijk was over de top en eindigde laatste in de poule met één puntje, maar dat weet niemand meer. ;)

[...]

Italië hadden we echt verrast, maar echt alles vloog er in. Tegen Frankrijk ook, dikke euforie. Ik geniet ook nog steeds van de herinnering maar het staat mij ook nog heel goed bij dat het grootste deel van het legion aardig wat zand in de ogen kreeg en dacht dat Nederland écht zo goed was om topfavoriet te mogen heten. :D
We waren ook echt goed toen. Topkwaliteit spelers op zowat alle posities. Geen toeval dat je daar twee jaar later mee in een WK finale staat.

Beetje erg Hollands om je successen naar beneden te praten. Zou zeggen dat we, zeker na zo’n dag als gisteren, genoeg faalhaasmomenten hebben om dergelijke oordelen voor te bewaren.

Ben zelf nog steeds van mening dat de miskraam van de vrouw van Boulahrouz dat hele team toen een tik heeft gegeven vlak voor de wedstrijd tegen Rusland. En sinds ik zelf vader ben weet ik wel zeker hoe zoiets je uit balans kan brengen.

[ Voor 11% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-06-2024 17:04 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 17:02:
We waren ook echt goed toen. Topkwaliteit spelers op zowat alle posities. Geen toeval dat je daar twee jaar later mee in een WK finale staat.
Twee goede wedstrijden waarin het wel erg lekker liep, en twee zaadpotten waarvan je er eentje toch niet wint.
Beetje erg Hollands om je successen naar beneden te praten. Zou zeggen dat we, zeker na zo’n dag als gisteren, genoeg faalhaasmomenten hebben om dergelijke oordelen voor te bewaren.
Beetje jammer dat je het weer over die boeg moet gooien. Ik vind het juist typisch Hollands om bij twee geflateerde uitslagen te denken dat je kampioen wordt. De pot tegen Spanje en de ellende erna onder Van Gaal vergeten? Dat gaf hetzelfde effect.

Vergeleken met nu waren we inderdaad wel echt goed, dat geef ik je sowieso mee. Wat er nu rond loopt is helaas gewoon te weinig.
Ben zelf nog steeds van mening dat de miskraam van de vrouw van Boulahrouz dat hele team toen een tik heeft gegeven vlak voor de wedstrijd tegen Rusland. En sinds ik zelf vader ben weet ik wel zeker hoe zoiets je uit balans kan brengen.
Dat gevoel had ik wel, dat speelde meer mee dan je zou willen. Plus de doping van Arshavin. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-10 19:22
Zijn de tickets voor de achtste/kwart/halve finales al verkocht? Of start de verkoop pas zodra bekend is wie tegen wie gaat spelen?

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:02
Begrijp ik nou, dat de enige mogelijkheid is om de nr 1 Groep E te ontmoeten voor NL >>> dat Tsjechie wint vanavond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:57
Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:29:
Kom kom, we hebben gewoon de wereldkampioen en de runner up afgeslacht. Niet alleen verslagen, maar neergeknuppeld, platgestampt en tot op hun veters afgefikt. Tegen Frankrijk was eigenlijk gewoon 4-0, Henry stond dik buitenspel.

Good times. Ik geniet nog steeds van die herinnering.
Stond een mooi artikel over de daarna verloren kwartfinale op VIpro. Dat de herinnering idd heerlijk is, maar dat het spel destijds ook vrij pover was.

"Nog altijd wordt het EK 2008 met regelmaat aangehaald als een toonbeeld van Nederlandse voetbaldominantie. Van een overwinning voor het hyper-aanvallend ingestelde voetbal. Er is alleen één probleem met deze romantische gedachtegang: die strookt niet met de werkelijke beelden.

Het (meermaals) terugkijken van de EK-duels van Oranje in 2008 laat namelijk een volstrekt ander beeld zien. Tegen Italië en Frankrijk is de imposante individuele klasse van de Nederlandse sterspelers vooral doorslaggevend op omschakelmomenten (denk aan de twee Robben-hoogtepunten bij kopje I). En in de kwartfinale tegen Rusland is er van dominant druk zetten op de vijandelijke helft geen sprake. Verre van, zelfs."

[ Voor 4% gewijzigd door Malfunctions op 26-06-2024 17:16 ]

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

We hebben ze toen gewoon kapot gecounterd, en dat wordt nu de hemel in geprezen. Het kan verkeren. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:35

Fiber

Beaches are for storming.

Gonadan schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 17:12:

[...]

Dat gevoel had ik wel, dat speelde meer mee dan je zou willen. Plus de doping van Arshavin. :+
En de Meester Tacticus Guus Hiddink bij de Russen... :7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
[...]

Twee goede wedstrijden waarin het wel erg lekker liep, en twee zaadpotten waarvan je er eentje toch niet wint.
Tegen Roemenië was het een B-elftal (misschien niet handig) dat ook met twee vingers in de neus won.
Beetje jammer dat je het weer over die boeg moet gooien. Ik vind het juist typisch Hollands om bij twee geflateerde uitslagen te denken dat je kampioen wordt. De pot tegen Spanje en de ellende erna onder Van Gaal vergeten? Dat gaf hetzelfde effect.
Jij noemt het geflatteerd, ik vond het dodelijk effectief klasbak counter voetbal. Misschien niet op de manier van 74/88/98 nee maar ik ben niet van de school die vindt dat dat de enige manier is waarop Nederland mag voetballen.

In elk geval niet als je er resultaat mee boekt. Eens dat onder Van Gaal minder voldoening gaf op die 5-1 na.

[ Voor 6% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-06-2024 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Malfunctions schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 17:16:
[...]

Stond een mooi artikel over de daarna verloren kwartfinale op VIpro. Dat de herinnering idd heerlijk is, maar dat het spel destijds ook vrij pover was.

"Nog altijd wordt het EK 2008 met regelmaat aangehaald als een toonbeeld van Nederlandse voetbaldominantie. Van een overwinning voor het hyper-aanvallend ingestelde voetbal. Er is alleen één probleem met deze romantische gedachtegang: die strookt niet met de werkelijke beelden.

Het (meermaals) terugkijken van de EK-duels van Oranje in 2008 laat namelijk een volstrekt ander beeld zien. Tegen Italië en Frankrijk is de imposante individuele klasse van de Nederlandse sterspelers vooral doorslaggevend op omschakelmomenten (denk aan de twee Robben-hoogtepunten bij kopje I). En in de kwartfinale tegen Rusland is er van dominant druk zetten op de vijandelijke helft geen sprake. Verre van, zelfs."
Dat is natuurlijk een beetje een stroman. Toen en nu geeft iedereen toe dat Nederland won van Italië met hun eigen spelletje. Ik heb nooit een verhaal verteld noch gehoord dat we toen dominant voetbal speelden. Maar de verdediging stond als een huis en de aanval was messcherp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mPi4ONGJbzb1qEMgJa1husfYgk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8HOguLzFlQBgafN6W6GiY80S.jpg?f=fotoalbum_large

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:39

Superkiwi

Hoi doei

Hup België!
:)B :)B :)B

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 12:59
Die Oekraïners hebben zichzelf wel flink in de nesten gewerkt met die 0-3 tegen Roemenië overigens. Die moeten nu echt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:30
Mooie aanval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
KDB ballerina met de bal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:13
Vlassie1980 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 16:48:
[...]

Wees blij dat we er überhaupt bij zijn. Op het EK van 2016 en het WK van 2018 schitterden we in afwezigheid... Je kan ook te zuur zijn he O-)
Daarmee zeg je alles wat de staat is van het Nederlandse voetbal.

Het is niet alleen de laatste 4 jaar "mager" om het wat subtieler te omschrijven maar veel langer.

Het is prima als je mindere lichting hebt als een klein kikker landje, soms duurt het wat langer.
Laat minimaal veel energie en passie op het veld zien om strijdend ten onder te gaan.
Dat is al 2 toernooien helemaal zoek op die kwartfinale van Argentinië na. Blijkbaar moet een team het bloed onder je nagels vandaan halen om de drive te vinden en dat is niet goed.

Vanaf 88 kijk ik naar het Nederlands elftal met de hoogte en dieptepunten en deze jaren zijn de minste van alle jaren dat ik het volg.

Het vervelende van alles is dat er weinig echte toppers aankomen dat straks een elftal wel gaat dragen of een echte top aanvaller is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Die witte strepen op die broeken achter. Lijkt net of ze een tuinbroek aanhebben met het bovenstuk los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 17:51:
Jij noemt het geflatteerd, ik vond het dodelijk effectief klasbak counter voetbal. Misschien niet op de manier van 74/88/98 nee maar ik ben niet van de school die vindt dat dat de enige manier is waarop Nederland mag voetballen.

In elk geval niet als je er resultaat mee boekt. Eens dat onder Van Gaal minder voldoening gaf op die 5-1 na.
Kijk de doelpunten maar eens terug. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:47
d-vine schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:16:
[...]

Het is niet alleen de laatste 4 jaar "mager" om het wat subtieler te omschrijven maar veel langer.

Het is prima als je mindere lichting hebt als een klein kikker landje, soms duurt het wat langer.
Laat minimaal veel energie en passie op het veld zien om strijdend ten onder te gaan.
Dat is al 2 toernooien helemaal zoek op die kwartfinale van Argentinië na. Blijkbaar moet een team het bloed onder je nagels vandaan halen om de drive te vinden en dat is niet goed.
Dat. Echt een probleem met dit elftal.
Je zou er gewoon bijna een ander team neerzetten met jonkies die wél gretig zijn.

Edit :enfin, hoort in het Nederlands elftal topic

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 26-06-2024 18:25 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
sNielz123 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:21:
Die witte strepen op die broeken achter. Lijkt net of ze een tuinbroek aanhebben met het bovenstuk los
Ah, onze "Kuifje"-outfit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lIrEgdbTENBZT0Q_h1P6RcjZ_4o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RpLEn4154ptd0gQ9hpOue7Ol.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Slowakije gescoord zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallom
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-05 22:03
ff kijken of lukaku vandaag wel kan scoren zonder buitenspel te staan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zeker. Echter mag de tenue ontwerper gelijk ontslagen worden.. of zit er een geschiedenis achter lichtblauw en poepbruin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Oh wauw. Die had ik gemist .. haha alsnog spuuglellek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
En daarmee zelfs op dit moment groepswinnaar.

België loopt ook niet echt he? Ze zijn wel beter maar veel strandt bij de 16 heb ik het idee

Edit : hoe kan je die hoog overschieten

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 26-06-2024 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
hallom schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:27:
ff kijken of lukaku vandaag wel kan scoren zonder buitenspel te staan :p
Heeft ie al een keer gedaan. Vorige wedstrijd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:34

Apeiron

moonlight sonata

Ik was ook geen van van de Belgische outfit, maar met de referentie naar kuifje vind ik het wel wat hebben.

Project Kaizo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Harribo schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:28:
[...]

En daarmee zelfs op dit moment groepswinnaar.

[...]
En Oekraïne nu derde. Weet niet of ze daarmee door zijn. Denk het wel... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:27
Belachelijk. Je kan gewoon in het rood spelen tegen Oekraïne in het geel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Gonadan schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:22:
[...]

Kijk de doelpunten maar eens terug. ;)
Vaak genoeg gedaan, ze staan op server ;)

Maar dank voor de tip, precies wat ik nodig heb na die pot van gisteren, even terugdromen aan de prestaties van weleer; mogen die tijden snel weer terugkomen. Wie weet dit weekend al - het kán.

Creepy, ik druk verstuur en die commentator zegt 'je moet niet in het verleden blijven hangen'. :+

[ Voor 44% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-06-2024 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Nou mijn poule kan echt de prullenbak in zo. Roemenië was mijn darkhorse tot de kwart finale..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gratis penalty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het is alsof je hetzelfde team als gisteren ziet spelen, alleen nu in het blauw i.p.v. oranje.

UA vind ik beter. Leuk commentaar op BBC. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arator
Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:31:
[...]

Belachelijk. Je kan gewoon in het rood spelen tegen Oekraïne in het geel
Deze outfit is onze uit-tenue. Het bordeaux is onze thuis-tenue

Er zijn grapjassen die natuurlijk ook van andere Belgische striphelden een tenue hebben gemaakt.

Jommeke
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4QtiYLFVqHbHva_1n0o9XLXWLY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7FQEmPWOuhc6deghfhohxlXj.jpg?f=user_large

Urbanus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJWJfJ568SBB7FX3-dDltv7qUpM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xzc1Ewfn8jfB9S4v1fFYfF4J.jpg?f=user_large

Lucky Luke
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/043-RoWKG8eKaCCPowiYzwcKThQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/auaBw2GutfMICk3w9vlhsqzv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Slow - rom 1-1 nu

Roemenië nu groepshoofd

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 26-06-2024 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Roe weer op 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Arator schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:37:
[...]

Deze outfit is onze uit-tenue. Het bordeaux is onze thuis-tenue

Er zijn grapjassen die natuurlijk ook van andere Belgische striphelden een tenue hebben gemaakt.

Jommeke
[Afbeelding]

Urbanus
[Afbeelding]

Lucky Luke
[Afbeelding]
Weet ik wel maar je zou toch gewoon in je thuistenue moeten spelen als het kan. Nederland wil je toch ook gewoon in het oranje zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
'Het is ook moeilijk om die voorzet goed te geven op volle snelheid'... voor mij wel, maar ik krijg er geen 10 miljoen per jaar voor betaald om het te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50
De virtuele stand in deze poule stuitert op en neer. ROE van 1 naar 4 en nu weer van 4 naar 1.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Millie-ano schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:32:
Nou mijn poule kan echt de prullenbak in zo. Roemenië was mijn darkhorse tot de kwart finale..
Vis hem er maar weer even uit... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Millie-ano schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:32:
Ik stond na wat wedstrijden even eerste en ben inmiddels gekelderd naar 50 oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
België wint het toernooi.

Voor de slechtse outfit.

What. Were. They. Thinking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Stuur die knakker met die laserpen eens naar huis. Liefst beetje aan de grens met Rusland. Irritante knakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Kunnen ze anno 2024 die gast met zijn laser gewoon niet uit het publiek halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Dude. Maak goal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Oekraine speelt het eigenlijk beter uit dan België maar het zijn geen killers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oekraïne maakt het België heel lastig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Harribo schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:44:
Oekraine speelt het eigenlijk beter uit dan België maar het zijn geen killers
De laatste actie bij OEK is drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:36

St@m

@ Your Service

Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:41:
België wint het toernooi.

Voor de slechtse outfit.

What. Were. They. Thinking.
Voor het geval dat je het echt niet weet, het is een eerbetoon aan Kuifje. Dat waren ze dus aan het denken :p

Edit: was boven je ook al genoemd.. spuit11 @ mezelf

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 26-06-2024 18:46 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Snap niet dat die Faes achterin staat bij België, zo'n matige verdediger vond ik dat altijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Harribo schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:45:
Snap niet dat die Faes achterin staat bij België, zo'n matige verdediger vond ik dat altijd.
Wij Belgen snappen dat ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
St@m schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:44:
[...]

Voor het geval dat je het echt niet weet, het is een eerbetoon aan Kuifje. Dat waren ze dus aan het denken :p
Serieus? Leuk idee. Jammer dat het ontwerp door Jansen en Janssen gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

St@m schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:44:
[...]

Edit: was boven je ook al genoemd.. spuit11 @ mezelf
Wat zou de volgende worden? Suske en Wiske? Manneken Pis? :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Fiber schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:50:
[...]

Nee, Jommeke, Urbanus en Lucky Luke..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Fiber schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:50:
[...]

Gewoon zwart zoals altijd. Met rode sokken.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/smurfsfanon/images/9/94/2_sides_gargamel.png/revision/latest/scale-to-width-down/250?cb=20231002133919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Mooi zo'n outfit maar België kan ze er beter in schieten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 21-10 21:48
We lekker ingeschoten zeg met 180+ km volgens mij.

Beter als die van Lewandoski, wat een slapzak.............en nog mazzel dat ie hem mocht overnemen...........en weer hetzelfde getreuzel bij de aanloop.............triest.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:34

Apeiron

moonlight sonata

Dat treuzelen bij strafschoppen mogen ze van mij wel afschaffen.

Project Kaizo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Onbegrijpelijk dat die gegeven werd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
België moet wel wat oppassen, 1 doelpunt van Oekraïne en je kunt hem verliezen en dan lig je snel uit deze poule en ek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:00

Quad

Doof

Zal wat zijn als Oekraïne scoort en de andere pot gelijk blijft, kan België gewoon naar huis.

Ah spuit 11.

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 26-06-2024 19:08 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Dat verdedigen van Oekraine... Allemaal doen ze mee... Kan Oranje nog wat van leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:00

Quad

Doof

Aanvallend is het alleen wat zwak.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Tis wel een beetje de lamme tegen de blinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Tja De Bruyne wat denk je nou. Too slow, mate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Trossard speelt echt een dramatisch EK

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:43

Herman

FP ProMod
Deze laatste wedstrijd in groep E had een enorm spectakel kunnen worden, met alle vier de ploegen met één overwinning. Maar doordat de nr. 3 ook een goede kans heeft om door te gaan, lijkt het alsof de ploegen continu aan het rekenen zijn. Niet verliezen is belangrijker dan winnen.

Wat mij betreft volgend toernooi weer alleen de beste 2 door van een groep :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:15:
Toch staat hij er en geen bakayoko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Herman schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:16:
Deze laatste wedstrijd in groep E had een enorm spectakel kunnen worden, met alle vier de ploegen met één overwinning. Maar doordat de nr. 3 ook een goede kans heeft om door te gaan, lijkt het alsof de ploegen continu aan het rekenen zijn. Niet verliezen is belangrijker dan winnen.

Wat mij betreft volgend toernooi weer alleen de beste 2 door van een groep :)
Tja, Oekraïne ligt er met deze stand gewoon uit dus ze moeten sowieso beginnen aanvallen. Of gokken ze zo hard dat in de andere wedstrijd een winnaar uit de bus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Chelseamarre123 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:15:
Vast niet slechter dan Mudryk. Die heb ik ook nog geen potten zien breken :)

En ik kan dan nog wel een paar belgen noemen helaas.

[ Voor 21% gewijzigd door Slasher op 26-06-2024 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Harribo schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:18:
[...]

Toch staat hij er en geen bakayoko
Ja jammer, zeker nu zou ik Bakayoko brengen. Nu staat een uitgebluste Carrasco klaar. Matige bondscoach hebben we dit toernooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Waarom krijgt Openda geen kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Slasher schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:19:
[...]

Vast niet slechter dan Mudryk. Die heb ik ook nog geen potten zien breken :)
Heb Mudryk niet zien spelen en vandaag is die geblesseerd. Trossard 3 wedstrijden de kans gekregen en niks laten zien. Dat terwijl er genoeg andere goede flankspelers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Schrok me net een hoedje door een donderslag bij Slowakije - Roemenië, de commentator denkt nog steeds dat het vuurwerk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ook iets van de laatste jaren...als je eruit moet, iedereen op de bank een pootje geven voordat je gaat zitten.
Wat een kolder

Sorry ik vind de wedstrijd matig en saai.
Hoop dat we nog wat spektakel krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 09:20

FreakNL

Well do ya punk?

Volgens sofascore is Roemenië poule-winnaar als het zo blijft. Moeten we dan wellicht tegen Roemenië ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Met de groepsfase zo'n beetje klaar zal ik hier eens ongevraagd mijn mening delen over het spel tot nu toe; het valt me allemaal niet mee. Ik heb genoeg leuke wedstrijden gezien maar ook een hoop matige en de leuke waren voor het merendeel niet zo zeer leuk omdat er nou fantastisch voetbal werd gespeeld. Veel goede voetballers en teams die hun verwachte niveau niet halen.

Denk toch echt dat het teveel is zo'n seizoen. Met de Nations League en het feit dat topteams nu vrijwel allemaal middels de Europa League tot ver in de lente doorbekeren is de last op spelers ook echt toegenomen de laatste paar jaar. Je ziet veel spelers gewoon fouten maken die je niet van ze gewend bent. Verklaart misschien ook die vele OGs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 09:20

FreakNL

Well do ya punk?

Dr. Strangelove schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:24:
Met de groepsfase zo'n beetje klaar zal ik hier eens ongevraagd mijn mening delen over het spel tot nu toe; het valt me allemaal niet mee. Ik heb genoeg leuke wedstrijden gezien maar ook een hoop matige en de leuke waren voor het merendeel niet zo zeer leuk omdat er nou fantastisch voetbal werd gespeeld. Veel goede voetballers en teams die hun verwachte niveau niet halen.

Denk toch echt dat het teveel is zo'n seizoen. Met de Nations League en het feit dat topteams nu vrijwel allemaal middels de Europa League tot ver in de lente doorbekeren is de last op spelers ook echt toegenomen de laatste paar jaar. Je ziet veel spelers gewoon fouten maken die je niet van ze gewend bent. Verklaart misschien ook die vele OGs.
En teveel matige elftallen. Er doen er gewoon teveel mee. Maarja TVgeld enzo.

Denk terug aan 1992, EK van 8 teams.

Dat zou op basis van de huidige UEFA ranglijst al prachtige klassiekers in de poulefase opleveren.

Aan de andere kant vind ik het ook wel mooi dat ploegen als Slovenië ook een keer op een EK mogen acteren.

[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 26-06-2024 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:39
de vraag is natuurlijk: speelt België nog saaier en gezapiger dan Engeland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05:37
FreakNL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:24:
Volgens sofascore is Roemenië poule-winnaar als het zo blijft. Moeten we dan wellicht tegen Roemenië ?
Als Tsjechië of Georgië vanavond wint wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
FreakNL schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:25:
[...]

Dat zou op basis van de huidige UEFA ranglijst al prachtige klassiekers in de poulefase opleveren.

Aan de andere kant vind ik het ook wel mooi dat ploegen als Slovenië ook een keer op een EK mogen acteren.
Tja, Big Football maakt het en wij kijken het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Carrasco die had je wel af mogen geven, dit was natuurlijk kansloos.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Lekker Carrasco. Onze Wijnaldum :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:05

Pierre

Van nature lui!

En dan roepen wij (Nederlanders) dat Oranje slecht is, my lord Belgie is net zo slecht.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Harribo schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:45:
Dit was anders vrij aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Ook niet het EK van Dovbyk, erg matig hoe hij speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De rode duivels zijn ook verduveld om eens te scoren net als oranje. Oekraïne heeft het meeste dreiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Helemaal geen drink pauze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:13
Die Doku is een hele leuke speler met veel dreiging en acties.

En dan stopt het....

Efficiënte is zeer laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
[...]

Niet heel veel goed voetbal maar ook niet onvermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:38
Heeft België bij Nederland afgekeken hoe het niet moet? De vorige wedstrijd was duizend keer beter.

Is ook de 1e keer dat ik gewisseld ben van zender vanwege de commentator. Slaapverwekkend en ook kreeg ik moordneigingen.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
[...]
Ik zie:
- niet presterende topteams
- slechte elftallen die niks presteren
- matige elftallen die met zoveel passie spelen dat het hun mindere niveau ruimschoots compenseert

En die laatste zijn nou juist het leukste om te kijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
wodkabuikje schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:38:
Is ook de 1e keer dat ik gewisseld ben van zender vanwege de commentator. Slaapverwekkend en ook kreeg ik moordneigingen.
Hou je je in? Straks zien we je nog in het nieuws: https://www.nu.nl/opmerke...gamer-uit-te-vechten.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• marijn15
Dat had een lullige manier van uitschakeling kunnen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Listig cornertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Je kan veel van Oranje zeggen maar we hebben in elk geval voor goals gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
Zou er geen review komen om die toch binnen te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nou Oekraïne, kom maar met dat slotoffensief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
Arator schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 19:43:
Zou er geen review komen om die toch binnen te geven?
Werken toch met een horloge, die direct aangeeft of die over de lijn is?
Pagina: 1 ... 29 ... 92 Laatste