Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
waardeloze scheids die zn eigen enorme falen probeert te verschuilen achter een gele kaart geven.d-vine schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:43:
Heerlijk protesteren en dan geel.
Ook al kun je bij de beslissing een kanttekening plaatsen
meteen maar naar huis die gast.
sowieso omdat ie nu in de volgende ronde met een schone lei begint. dit was gewoon een bewuste kaart pakkenDr. Strangelove schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:40:
En Leao's vorige geel was ook voor een Schwalbe. Zou ze dubbel tellen en hem meteen twee potjes schorsen.
biraz geri, JaapChelseamarre123 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:28:
Haha trappen ze de bal nu in eigen doel?
Als je er niet op zit te wachten, dan wordt er altijd geroepen: En de Hollanders dan?
Ik vind beide vervelend. Als ik naar huis wil, dan moet ik niet worden opgehouden door andere mensen omdat ze dat leuk vinden. Een feestje bouw je in je buurt, niet op de weg of drukke verkeerspleinen.
ik hoop dat ze doorgaan, en dat is serieus. 10x liever dit dan een stel dooie mussen op de tribune.Quad schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:05:
Ik hoop dat Turkije met 10-0 eraf gaat. Puur vanwege het gefluit.
Vaak worden die na de groepsfase of achtste finale al kwijtgescholden maar ja, point taken.toolkist schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:48:
[...]
sowieso omdat ie nu in de volgende ronde met een schone lei begint. dit was gewoon een bewuste kaart pakken
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Tis heel simpel, ze hebben 16 teams nodig voor de achtste finales.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:42:
Kan iemand mij heel kort de derde plek uitleggen? Als je derde wordt in een groep, dan speel je playoffs. Maar tegen wie? Is het een soort mini toernooi waarbij er nog een doorgaat?
Maar ze hebben maar 6 groepen waarvan er de eerste 2 doorgaan , dus moeten er nog 4 bij.
Dat worden dan de 4 beste nrs 3. Daarmee heb je 16 teams voor de achtste finales.
Dat Turkije doet zichzelf aardig de das om. Ze zijn niet eens heel veel slechter maar ronden niet af en dan ook nog in eigen doel schieten.
Verwijderd
Cautions from matches in the final tournament that have not resulted in a suspension expire on completion of the quarter-finals. They are not carried forward to the semi-finalsDr. Strangelove schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:52:
Vaak worden die na de groepsfase of achtste finale al kwijtgescholden maar ja, point taken.
Ach joh die 3 keer elke 2-4 jaar, boeiend. als je je daar al zo druk over maakt hoop ik dat je niet elke dag in de file staatHollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:50:
[...]
Als je er niet op zit te wachten, dan wordt er altijd geroepen: En de Hollanders dan?
Ik vind beide vervelend. Als ik naar huis wil, dan moet ik niet worden opgehouden door andere mensen omdat ze dat leuk vinden. Een feestje bouw je in je buurt, niet op de weg of drukke verkeerspleinen.
Ik mag het niet vervelend vinden?toolkist schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:10:
[...]
Ach joh die 3 keer elke 2-4 jaar, boeiend. als je je daar al zo druk over maakt hoop ik dat je niet elke dag in de file staat
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit doet de kansen van Portugal enorm stijgen. Als Ronaldo zich nu gaat opofferen worden ze nog gevaarlijkerRene schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:16:
Klasse van Ronaldo. 2-0 voorstaan en op zo een mogelijkheid afspelen 🎉
Ja, ik vind dat je andere niet moet lastigvallen. Dat vind ik ook van mensen die zich vastplakken aan de snelweg, universiteiten slopen, of dus bij een kleine overwinning het vieren alsof de WK/EK finale is gewonnen.toolkist schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:13:
Tuurlijk mag dat, maar het klinkt alsof je het wel meer dan dat vindt
Ik snap het gewoon echt niet, sorry.

Mijn shirtje, vlag én sjaal liggen al klaar; straks lekker toeterend door de binnenstad
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als ze boos zijn willen ze nog wel eens wat slopen..ramrodwillem schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:19:
Mooi, blijft het ten minste rustig in de steden,geen getuter .
Van Istanbul neem ik aan!Superkiwi schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:19:
Hup Portugal!![]()
Mijn shirtje, vlag én sjaal liggen al klaar; straks lekker toeterend door de binnenstad
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Omdat straks elke 9 jarige het veld oploopt voor een knuffel.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:27:
God waarom laten ze dat niet zien. Genoeg om je geloof in de mensheid te herstellen maar nee, dat mogen we niet aanschouwen.
Blijf gewoon zitten achter de bording. Zou liever de ouders in beeld willen zien.
Harder bestraffen lijkt me
Dan had ik gisteren al moeten vertrekken
Die speler lijkt door zijn rug te zijn gegaan?
Gevaarlijk, je hebt er gekken tussen zitten die een andere bedoeling hebben dan knuffelen.

Helaas wel. Of een rechtzaak aan je broek wegens mishandeling.SuBBaSS schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:43:
Zou je een rode kaart krijgen als je als speler zo'n grapjas genadeloos doormidden schopt?
Edit: ah, nu zegt de commentator het ook. Was al bang dat ik van alles hoorde.
[ Voor 39% gewijzigd door HollowGamer op 22-06-2024 19:47 ]
Ongeveer 762.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:50:
Hoe veel mensen in het geel heb je nodig?
Die moet toch ook gecorreleerd worden door mede toeschouwers? Gebeurt alleen als Portugal in de aanval is, dus mijn inschatting is is dat het een Turk is.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:47:
Ligt het aan mij of zit er iemand met een fluitje op de tribune?
Edit: ah, nu zegt de commentator het ook. Was al bang dat ik van alles hoorde.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Eentje maar met een grote knuppel.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:50:
Hoe veel mensen in het geel heb je nodig?
Ze zijn naar de wedstrijd aan het kijken, geen grap helaas.BlazeMuis schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:50:
Ah wat een slechte beveiliging zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
gisteren idem, bij onze bier gooiende Oranje supportersgambieter schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:53:
Er is een plaats voor gerechtvaardigd politiegeweld, en dat is hier.
Ze lieten wel zien hoe ze het veld op kwamen. Echt bizar, er staan daar 2 rijen dik. Maar ze stonden met het gezicht naar het veld. Daarvoor worden ze niet ingehuurd/betaald.
Ronaldo mag voor mij ook per ongeluk een elleboog uitdelen als die persoon met een telefoon voor hem staat.gambieter schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:53:
Er is een plaats voor gerechtvaardigd politiegeweld, en dat is hier.
Ja: https://www.youtube.com/watch?v=SgUDbUYjdxoSuBBaSS schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:43:
Zou je een rode kaart krijgen als je als speler zo'n grapjas genadeloos doormidden schopt?
Maar dat mag niet, hij zou dan geschorst worden. De Cantona karatetrap was ook terechtHollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 20:00:
Ronaldo mag voor mij ook per ongeluk een elleboog uitdelen als die persoon met een telefoon voor hem staat.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lekker man!
Die rost er even goed op, die keeper.
Ik had zo'n vertederend beeld voor ogen van een jochie zou oud als mijn zoon die zijn held knuffelt maar dat is nu wel vervangen door visioenen van een Ronaldo die met wijde ogen wegrent van een heel stadion halfzatte reclamebordspringers.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:29:
[...]
Omdat straks elke 9 jarige het veld oploopt voor een knuffel.
Blijf gewoon zitten achter de bording. Zou liever de ouders in beeld willen zien.
Dus point taken ja
Heb je een punt, maar hier op Tweakers mag je je ongezouten opninie niet/wel geven, maar de mods zijn gewoon streng hier, man man. Heb zelf ook een mening over de Turken, maar die hou ik hier voor me, ja ik doe hier aan zelfcensuur.toolkist schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:13:
Tuurlijk mag dat, maar het klinkt alsof je het wel meer dan dat vindt
Als we het puur hebben over Turkse voetbalfans, dan kan ik zeggen dat ik daar ook geen fan van ben. Ze fluiten bekant de hele wedstrijd en zijn vervelend op straat met hun blokkades en getoeter. Om die eerste reden kijk in uit principe nooit CL/EL wedstrijden van Turkse teams en het liefst ook geen EK/WK wedstrijden.
Sinds dit EK ben ik om diezelfde reden ook geen fan van Albanese fans, met dat gelfuit tegen de Italianen.
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 22-06-2024 20:56 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik heb daar als Nederlander niks van gemerkt. Altijd goed ontvangen.carpebios schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:06:
Ik woon aan de grens met Belgie, ik weet hoe anti ze zijn tegen Nederland. Dus ik heb het niet zo op de Belgen. Maar een zeer goede start.
Maar ik woon dan ook niet aan de grens
Us ook gewoon top scheidsrechter, anders fluit je geen finales van een wknocalimero schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:09:
Scheidsrechter laat wel lekker doorgaan. Geeft wel tempo in de wedstrijd.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ze hebben er ook een die Docu heetDirtyBird schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:09:
Hebben de Belgen een speler die Theater heet? Ik vind het verwarrend tijdens een voetbaldwedstrijd
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 22-06-2024 21:15 ]
Eerste wedstrijd verliezen, geweldig voorbeeldGrindtegel schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:03:
Hoppa zo begin je een pot, nederland kijk je mee?
Theate heet ie, maar de commentator spreekt het uit als Theaté.DirtyBird schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:09:
Hebben de Belgen een speler die Theater heet? Ik vind het verwarrend tijdens een voetbaldwedstrijd
Kastanje van ROE is ook wel leuk.
Zo hebben wij ooit een EK gewonnen.Exocet schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:14:
[...]
Eerste wedstrijd verliezen, geweldig voorbeeld
Perfect voorbeeld
Ja, mooi geel is niet lelijk.Millie-ano schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:21:
Mooi tennuetje wel van Roemenië, 't heb wel wat
Haha nee idd.
Kijk ook graag naar het shirt van Kroatië. Alleen dit jaar met die grote blokken vind ik hem wat minder.
Als wij 2e worden, wat ik verwacht, spelen wij tegen de nummer 2 uit deze groep. Beter dat België de groep wint, alhoewel ze niet onverslaanbaar zijn.JukeboxBill schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:23:
Bij deze stand allemaal 3 punten uit 2 wedstrijden, kan leuk worden bij de laatste pot.
Struikelt gewoon zelf....
Dat kan ook pijn doen.SuBBaSS schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:25:
Wat blijft die gast nou liggen dan?
Struikelt gewoon zelf....
Hmm 2de wordt Nederland praktisch alleen bij een gelijkspel tegen Oostenrijk toch? Winst is eerste (zie Frankrijk geen 3-0 wedstrijd spelen ofzo), verlies is derde?gaizka schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:25:
[...]
Als wij 2e worden, wat ik verwacht, spelen wij tegen de nummer 2 uit deze groep. Beter dat België de groep wint, alhoewel ze niet onverslaanbaar zijn.
Ja, dat is waar maar zoals deze viel?
Dit was gewoon theater.
En dat is het heel vaak.
Ik walg daarvan.
België kan zelf niet meer eerste worden, zijn afhankelijk van wat Slowakije doet.gaizka schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:25:
[...]
Als wij 2e worden, wat ik verwacht, spelen wij tegen de nummer 2 uit deze groep. Beter dat België de groep wint, alhoewel ze niet onverslaanbaar zijn.
Nee dat was niet Theatre dacht ik!SuBBaSS schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:29:
[...]
Ja, dat is waar maar zoals deze viel?
Dit was gewoon theater.
En dat is het heel vaak.
Ik walg daarvan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Valt me nu ook op dat Roemenië niet van die kromme strepen op de broek heeft. Het herinnert mij aan een pandjesjas, heel onnozel gezicht.Millie-ano schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:24:
[...]
Haha nee idd.
Kijk ook graag naar het shirt van Kroatië. Alleen dit jaar met die grote blokken vind ik hem wat minder.
Waarom zou dat niet kunnen? Als Slowakije gelijk speelt of verliest wordt België gewoon 1e bij winst.marijn15 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:29:
[...]
België kan zelf niet meer eerste worden, zijn afhankelijk van wat Slowakije doet.
Ik ben trouwens fan van Doku!
Ik verwacht wel een ruime overwinning van Frankrijk op Polen, Mbappe zal waarschijnlijk terugkeren en Frankrijk zal de groep willen winnen.Krukar schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:26:
[...]
Hmm 2de wordt Nederland praktisch alleen bij een gelijkspel tegen Oostenrijk toch? Winst is eerste (zie Frankrijk geen 3-0 wedstrijd spelen ofzo), verlies is derde?
Dat bedoelt hij net, België kan enkel eerste worden als slowijke niet wint, heeft lot niet zelf in handen.gaizka schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:32:
[...]
Waarom zou dat niet kunnen? Als Slowakije gelijk speelt of verliest wordt België gewoon 1e bij winst.
Ik ben trouwens fan van Doku!
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Oh, zo 👍SadisticPanda schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:33:
[...]
Dat bedoelt hij net, België kan enkel eerste worden als slowijke niet wint, heeft lot niet zelf in handen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zat ik ook net aan te denken. En al die fouten maken het ook wel spannend.Grindtegel schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:38:
lekker hoog tempo deze pot
Tjah, op zich wel, maar Roemenie heeft nog geen fatsoenlijke bal richting doel gekregen.Quad schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:39:
De Belgen zijn zwak achterin.. Daar liggen wel kansen voor Roemenië.
Lijkt me niet dat het dankzij de Belgen is, eerder 't niveau van Roemenië.carpebios schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 21:42:
[...]
Tjah, op zich wel, maar Roemenie heeft nog geen fatsoenlijke bal richting doel gekregen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024