These are my principles. If you don't like them, I have others.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tjongejonge absurd dit
Schiet tussen de palen en je scoort!
Maar is dat zo? Wij hadden de Polen meer onder de duim. Pas na de 2-1. En ook die kwam omdat de Polen meer risico nemen.xzaz schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:43:
Dat Oostenrijk het relatief makkelijk afgaat is niet echt een goed teken.
een treffende spreuk
Situatie niet echt vergelijkbaar natuurlijk. Polen speelt nu voor haar hachje. Defensie is weg.xzaz schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:43:
Dat Oostenrijk het relatief makkelijk afgaat is niet echt een goed teken.
Was er wel 1, de keeper gaat in zijn baan. Ookal was het dan zijn gezicht. Keeper had er zelf ook vrede mee.carpebios schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:45:
Hoe zeg je no era penal in het Pools?
een treffende spreuk
Speler viel al voordat er contact waspro_6or schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:47:
[...]
Was er wel 1, de keeper gaat in zijn baan. Ookal was het dan zijn gezicht. Keeper had er zelf ook vrede mee.
nie jest rzutem karnymcarpebios schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:45:
Hoe zeg je no era penal in het Pools?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ik zie ons niet winnen van Oostenrijk, die het Frankrijk ook moeilijk maakte, en zelfs Frankrijk niet liet scoren. Vanavond gaan we ook niet winnen.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:49:
Uitslag is wel slecht voor ons. Uitgaande van verlies vanavond moet je van Oostenrijk winnen om tweede te worden. Bij gelijkspel heb je dan vier punten en als je er teveel tegen krijgt tegen Frankrijk ben je dan zomaar ineens klaar met het toernooi.
een treffende spreuk
DitDr. Strangelove schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:54:
Aan de andere kant wat doe je hier als je niet van Oostenrijk kan winnen.
Tenzij ze het spectaculair verpesten en Polen op magische wijze van Frankrijk wint.bazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:55:
Nederland is nu zeker van minimaal de 3e plek toch?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ouchieBlazeMuis schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:55:
NL - FR: 1-5
Nog niet. Als we (dik) verliezen van Frankrijk (en oostenrijk) en Polen wint van Frankrijk dan nog niet. Maar idd, op zijn minst derde plek is zo goed als zeker.bazzemans schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:55:
Nederland is nu zeker van minimaal de 3e plek toch?
een treffende spreuk
Egh. Mijn stream loopt weer dik achter.BlazeMuis schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:55:
NL - FR: 1-5
een treffende spreuk
Jawel hoor, bij gelijk aantal punten telt onderling resultaat als eerste. Dus NL is zeker van derde plek. Of we genoeg punten hebben om we ronde te halen is ander verhaal.pro_6or schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:56:
[...]
Nog niet. Als we (dik) verliezen van Frankrijk (en oostenrijk) en Polen wint van Frankrijk dan nog niet. Maar idd, op zijn minst derde plek is zo goed als zeker.
Polen kan theoretisch ook nog door, als nl wint van Frankrijk en Polen ook, ligt Frankrijk er uit.
[ Voor 10% gewijzigd door jurjen_g op 21-06-2024 20:01 ]
Je moet vanavond niet verliezen
Schiet tussen de palen en je scoort!
Das logischxzaz schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:59:
Het is bijna een Cruijff uitspraak maar....
Je moet vanavond niet verliezen
Dan nog niet, want onderling resultaat telt en dan hebben Polen en Nederland 3 punten. Het onderlinge resultaat is in het voordeel van NederlandDaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:56:
[...]
Tenzij ze het spectaculair verpesten en Polen op magische wijze van Frankrijk wint.
Doelsaldo komt voor onderling resultaat.jurjen_g schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:58:
[...]
Jawel hoor, bij gelijk aantal punten telt onderling resultaat als eerste. Dus NL is zeker van derde plek. Of we genoeg punten hebben om we ronde te halen is ander verhaal.
Polen kan theoretisch ook nog door, als nl wint van Frankrijk en Polen ook, ligt Frankrijk er uit.
Dus als Polen met zeg, 8-0 wint van Frankrijk en Nederland verliest van Oostenrijk, tja dan liggen wij eruit.
Effectief is Polen dus klaar en laatste, maar in theorie.
edit: WTF, waarom kan niemand het eens zijn over de regels. Want ik kom zowel onderling resultaat als doelsaldo tegen als ik ga kijken.
edit 2:
:strip_exif()/f/image/q00gBZMYlIM7LvRq7GNWAUiG.jpg?f=fotoalbum_large)
https://documents.uefa.co...nament-group-stage-Online
Dus wel doelsaldo eerst.
[ Voor 37% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-06-2024 20:22 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja ik wilde je uitspraak al aanpakken (dat het toernooi over kan zijn als we dik de pan ingaan tegen Fra), dat is gewoon absoluut niet waar als je je met 4 punten meldt aan de eindstreep.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:05:
Ff snel gekeken maar met vier punten ben je sowieso redelijk safe denk ik, ik zie de nummers drie van poule A en B daar niet snel overheen komen. Schotland moet dan dik van Zwitserland winnen en Albanië of Kroatië van resp. Italië en Spanje. En dan heb je de andere vier poules nog.
Het echte werk komt daarna
Het gaat om de wedstrijd(en) van de teams in kwestie. Meervoud is bedoeld omdat er ook 3 of 4 teams hetzelfde aantal punten kunnen hebben. Maar als NL 2 keer verliest, dan zijn er maximaal 2 teams met 3 punten. Onderling is dan a) aantal punten NL 3, PL 0, dus NL derde en PL 4e.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:03:
[...]
Doelsaldo komt voor onderling resultaat.
Dus als Polen met zeg, 8-0 wint van Frankrijk en Nederland verliest van Oostenrijk, tja dan liggen wij eruit.
edit: WTF, waarom kan niemand het eens zijn over de regels. Want ik kom zowel onderling resultaat als doelsaldo tegen als ik ga kijken.
edit 2:
[Afbeelding]
Dus wel doelsaldo eerst.
Als NL 2 keer wint, en Polen wint dik genoeg van Frankrijk, dan kan Polen nog derde worden volgens mij.
Lees je dat wel goed?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:03:
[...]
Doelsaldo komt voor onderling resultaat.
edit 2:
[Afbeelding]
Dus wel doelsaldo eerst.
Zoals ik het lees staat er dat als twee teams een gelijk aantal punten halen, de volgorde op de ranglijst wordt bepaald door:a. higher number of points obtained in the matches played among the teams in question;
a. Hoger aantal behaalde punten in de wedstrijden gespeeld tussen de twee ploegen in kwestie.
Dat betekent dan toch onderling resultaat?
Edit: Stel Nederland verliest vanavond en dinsdag en Polen wint van Frankrijk. Dan hebben Frankrijk en Oostenrijk 6 punten. Frankrijk is dan 1 ivm het aantal behaalde punten tegen Oostenrijk (=onderling resultaat). Nederland is dan derde ivm het aantal behaalde punten tegen Polen (=onderling resultaat).
[ Voor 10% gewijzigd door bazzemans op 21-06-2024 20:22 ]
Het zou wel passen, hopelijk komt er ook een topic voor het discussiëren over kaarten en overtredingen. Maar ook speciaal voor keepers, want die vind ik vaak niet zo interessant.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:18:
[...]
Misschien een thema topic voor voetbal commentaar openen?
Ik vind het het zo’n non-issue… legio mogelijkheden om het te vermijden als het je niet aanstaat.
En aan de hand van die 4 krijg je dan een scenario wie tegen wie moet.
Deze Nederlandse site heeft nog een redelijke poging om het goed uit te leggen:
https://www.ek2024duitsla...este-nummers-drie-en-hoe/
Veel plezier daar allemaal
Dat is het leven toch.mentalozzie schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:46:
Op een Franse camping gewoon alleen met vrouw kijken want dochter van 13 maanden op bed 😅 sad… maken er maar het beste van 😂
Of wil je net zoals die Engelse helemaal los gaan?
[ Voor 78% gewijzigd door floriz87 op 21-06-2024 22:57 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Niveau van de arbitrage is niet geweldig op dit EK.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zou het wat zijn voor Ajax?Wertha schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:57:
Altijd al geweten dat Mikautadze een sterspeler was.
Elect a clown, expect a circus.
Onhaalbaar ben ik bang.
Ik heb het geluk om 2 kaarten te hebben voor Nederland - Oostenrijk. Daarbij staat echter vermeld dat dit het vak Austria Fans is. Als ik zo op tv kijk zie ik volgens mij wel meer plukjes 'uit'-supporters. Ben benieuwd.
PSN ID = Jorco
De bondscoach van Hongarije heeft Makkelie uitgeroepen tot de slechtste scheidsrechter van het toernooi.
4800Wp - 225° ZW - 12°
En wij roepen de bondscoach van Hongarije uit tot slechtste bondscoach van het EKJukeboxBill schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:00:
Net nog even meegepikt uit de nabeschouwing. Ging niet over GEO-TSJ maar over de eerder gespeelde wedstrijd GER-HON.
De bondscoach van Hongarije heeft Makkelie uitgeroepen tot de slechtste scheidsrechter van het toernooi.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Was een cynische opmerking hij komt daar toch vandaan?
Elect a clown, expect a circus.
Misschien bedoelt hij dat Ajax niet weer een verlies van 3 miljoen wil riskeren.Slasher schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:12:
[...]
Was een cynische opmerking hij komt daar toch vandaan?
Zal niet veel schelenQuad schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:05:
Ik hoop dat Turkije met 10-0 eraf gaat. Puur vanwege het gefluit.
EU DNS: 86.54.11.100
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

[ Voor 25% gewijzigd door BlazeMuis op 22-06-2024 18:29 ]
En dit EK is een EK ED/OG. De zoveelste eigen doelpunt maar dit was echt lachwekkend.
Hoe eerder de onsympathieke Turken eruit zijn, hoe beter. Zowel het publiek (continue dat fluiten) en rollen voor elk tikje.
Dat is wel discriminatie. /sQuad schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:05:
Ik hoop dat Turkije met 10-0 eraf gaat. Puur vanwege het gefluit.
Helaas wordt dit altijd geroepen. Heb er gewoon weinig mee. Het gefluit, toeteren, plein/verkeer blokkeren, .. nee, doe dat lekker ergens waar je mensen niet tot last bent.
[ Voor 31% gewijzigd door HollowGamer op 22-06-2024 18:34 ]
Heerlijk toch, om te zien dat safe-tikkies achterin ook heel soms fout gaan, haha.Joosie200 schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:30:
Nu enkel boos getoeter. Geen blij getoeter straks.
En dit EK is een EK ED/OG. De zoveelste eigen doelpunt maar dit was echt lachwekkend.
Ook al kun je bij de beslissing een kanttekening plaatsen
[ Voor 3% gewijzigd door d-vine op 22-06-2024 18:43 ]
Idd, hier moet de var toch gewoon ff de scheidsrechter corrigeren?d-vine schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:43:
Heerlijk protesteren geel.
Maar als ik me niet vergis mag dat toch niet?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kanttekening? Het is de perfecte tackeld-vine schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:43:
Heerlijk protesteren en dan geel.
EU DNS: 86.54.11.100
Nee, je komt gewoon in de brackets terecht. Er zijn 6 poules, dus alle nummers 1 en 2 gaan naar de achtste finales (12 teams), aangevuld met de 4 beste nummers 3HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:42:
Kan iemand mij heel kort de derde plek uitleggen? Als je derde wordt in een groep, dan speel je playoffs. Maar tegen wie? Is het een soort mini toernooi waarbij er nog een doorgaat?
Wie roept dat dan dat het discriminatie is?HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:31:
[...]
Dat is wel discriminatie. /s
Helaas wordt dit altijd geroepen. Heb er gewoon weinig mee. Het gefluit, toeteren, plein/verkeer blokkeren, .. nee, doe dat lekker ergens waar je mensen niet tot last bent.
De scheids zijn beslissing niet helemaal je van het.
Goede of slechte scheids wegwezen met al die protesten.
Laat de aanvoerders maar praten en daarmee klaar.
Gedonder altijd.
Nee helemaal niet. Er zijn 6 groepen, van die 6 groepen gaan er nog eens 4 landen door die 3e worden.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:42:
Kan iemand mij heel kort de derde plek uitleggen? Als je derde wordt in een groep, dan speel je playoffs. Maar tegen wie? Is het een soort mini toernooi waarbij er nog een doorgaat?
Kortom dus de landen die het meeste punten hebben en daarna gevolgd door doelsaldo bijvoorbeeld.
Daarmee dat je tegenwoordig vrij zeker bent met een 4 op 6 om 3de te worden.
Thanks.Sjurm schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 18:44:
[...]
Nee, je komt gewoon in de brackets terecht. Er zijn 6 poules, dus alle nummers 1 en 2 gaan naar de achtste finales (12 teams), aangevuld met de 4 beste nummers 3
Klinkt alsnog ingewikkeld en onnodig, maar we zullen zien hoe het werkt. Vind het gewoon gek dat je alsnog een kans krijgt.
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024