JaapB schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 16:39:
[...]
Mooi dat er zulke korte lijntjes zijn en dat ze er ook zo actief mee bezig zijn. En voor hen ook balen dat onderdelen laat geleverd worden.
Ik ben benieuwd naar de levering die dan in februari zal zijn, voorlopig heb ik een werkend alternatief.
Overigens heb ik geen mail gehad over de vertraging in de levering, wel over een aantal succesvolle tests en uitbreiding van de database.
Misschien alleen maar beter dat de database met instructies ruim gevuld is voor het in gebruik nemen.
:strip_exif()/f/image/GuaC8m9P2TuJKvYjyZCC47oJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Pagina: 1
Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Cantata Haptique.
Voor Logitech Harmony is er [AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3]
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Cantata Haptique.
Voor Logitech Harmony is er [AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3]
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony
:strip_exif()/f/image/5BEwOHgxNgKDNODhAE5Qsqiy.jpg?f=fotoalbum_large)