Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:00
DeWaanzin schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 09:57:
[...]

Dat is een intressante.

Dus eerst heb je een loadout met Gunfighter perk gemaakt, daarna switch je naar perk Greed perk en hij laat je 8 attachment wapen gewoon staan? Kun je daar ook mee spelen dan?
Klopt alleen heb ik wel eerst 3 atachments verwijderd, daarna perk greed genomen om vervolgens die 3 atachments weer terugvte plaatsen middels keuze swap. Maar hij swap dus niet maar zet ze er gewoon weer bij.
en mogelijk kun je ook een andere wildcard nemen dat heb ik niet geprobeerd, en je kunt er gewoon mee spelen.
Het is wel zo dat verschillende wapens een andere max heeft, bij sommige kom je niet verder dan 6 en bv de vall laat er 8 toe terwijl je perk greed gebruik.
Kwam hier bij toeval achter.

Update: is dus wel degelijk een bug, na een reboot staat alles weer op 5 en bij sommige wapens kan je een extra attachment plaatsen, maar geen 7 of 8 meer. jammer ;-)

[ Voor 23% gewijzigd door merlin1201 op 15-01-2025 20:53 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:50
Denman schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:22:
Dit is echt fucked up. Ik vertelde eind december al dat ik om wat voor reden dan ook in Limited Matchmaking was geplaatst. Na enig zoekwerk vond ik uit dat iemand met een XBOX account zijn account gelinked had aan mijn Activision account? Hoe kan dit überhaupt :?
Ik zag in mijn stats ook potjes verschijnen die ik zelf niet gespeeld had. Dat verklaarde waarschijnlijk mijn shadowban. Dit zat me uiteraard helemaal niet lekker, en vanaf de Activision website kon ik dit account unlinken, mijn wachtwoord wijzigen en gelukkig 2FA aanzetten voor wat extra zekerheid.

Ik hoopte dat het hiermee opgelost was, maar voor de zekerheid toch nog Activision contacten.
“Gelukkig” vond ik op de site van Activision ook een mooi formuliertje waar je stapsgewijs kon invullen wat het probleem was. Ook “someone linked his account” en “mijn account was hacked” stonden hier tussen. Alles netjes ingevuld, verstuurd, krijg direct een mail van: Bedankt, we gaan het onderzoeken. Kan gezien de drukte 2 dagen duren. Naja prima, het is niet anders.

3 Minuten later mail:

[...]

WTF. Hoe kunnen ze dat zo snel weten? Nog 3 formulieren ingevuld met hetzelfde resultaat. Ik kreeg tussendoor wel een (overigens vriendelijke) mail van een medewerker die mij adviseerde een andere weg te bewandelen met een stappenplan erbij. En dat stappenplan was…. Jawel, precies wat ik al gedaan had :+

Ik zit nu al bijna 4 weken in een loop van Limited Matchmaking. Ik kan af en toe een avondje spelen om er de volgende dag weer uit te liggen. Super frustrerend, en als ik zo een beetje op internet lees hebben duizenden mensen dit probleem zonder dat er wat aan gedaan wordt.

Als dit niet (snel) opgelost wordt is dit mijn laatste CoD denk ik :/
Succes, het support systeem is al jaren dramatisch. Veel mensen krijgen geen interactie met hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:44:
[...]

Succes, het support systeem is al jaren dramatisch. Veel mensen krijgen geen interactie met hun
Nee dat er geen interactie is tussen support en klant is wel duidelijk, ze lezen mijn verhaal kennelijk niet eens :+

Maar dan is het wel vrij simpel: als dit niet wordt opgelost is de kans wel heel klein dat ik nog een CoD koop. Ik betaal geen 70 Euro om er na 2 maanden onterecht vanaf gekeild te worden.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:26
Nieuwe zombie map aangekondigd en vanaf nu double xp:
https://www.callofduty.co...CdcXNw580HVSQicA&sfnsn=wa

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is ook wel fijn qua updates:

Challenge Tracking & Near Completion (Zombies and Multiplayer)
Manually track up to 10 Calling Card Challenges and 10 Camo Challenges per mode to easily keep track of Challenges you’re progressing.
If you have less than 10 Calling Card Challenges or 10 Camo Challenges tracked, your nearest Challenges to completion will display in those slots instead. This should help players discover and identify Challenges they are close to completing.
The top Tracked or Near Completion Calling Card Challenge and Camo Challenge both appear in the Lobby, as well as in-game via the Options Menu.

Co-op Pause
In matches where everyone is in the same party, the party leader will now be able to pause the game for everyone to regroup on strategy or take a snack break during those high-round runs. We know this one’s been requested since launch, and we’re excited to get it in with S02.

AFK Kick Loadout Recovery
If a player gets kicked for going AFK in a co-op game, now they’ll be able to rejoin and restore their loadout.

Separate HUD Presets for Zombies and Multiplayer
At last, you’ll be able to set up the HUD Preset settings you prefer for Zombies and keep an entirely different setup for MP without having to change them between modes.
We wanted to get this one in sooner, but the team needed to refocus on higher priorities as they came up.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 14:13
Dit is echt fucked up. Ik vertelde eind december al dat ik om wat voor reden dan ook in Limited Matchmaking was geplaatst. Na enig zoekwerk vond ik uit dat iemand met een XBOX account zijn account gelinked had aan mijn Activision account? Hoe kan dit überhaupt :?
Ik zag in mijn stats ook potjes verschijnen die ik zelf niet gespeeld had. Dat verklaarde waarschijnlijk mijn shadowban. Dit zat me uiteraard helemaal niet lekker, en vanaf de Activision website kon ik dit account unlinken, mijn wachtwoord wijzigen en gelukkig 2FA aanzetten voor wat extra zekerheid.
Ik snap dat dit vervelend is en echt veel te lang duurt, maar waarom had je niet gelijk die 2FA aangezet?

Je gebruikt het alleen om in te loggen op de activision site niet wanneer je je game opstart

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
zaander schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 08:06:
[...]

Ik snap dat dit vervelend is en echt veel te lang duurt, maar waarom had je niet gelijk die 2FA aangezet?

Je gebruikt het alleen om in te loggen op de activision site niet wanneer je je game opstart
Ik denk dat je daar exact de reden hebt :+

Ik heb dat account meer dan 10 jaar geleden aangemaakt en ik kom echt nooit op die site. Nooit meer aan gedacht om het aan te zetten aangezien ik de PS5 opstart en de game gewoon in duik. Ik heb een tijdje terug actief 2FA aangezet voor een aantal accounts maar deze kwam niet bepaald bij me naar voren.

Gister nog even contact gehad met Activision support om naar een reden te vragen.
please be aware that the Enforcement team runs a thorough investigation before taking any actions on an account.
Dus ik vroeg of ze me dan door kunnen zetten naar dit team zodat ik weet wat er nu steeds fout gaat. Nee, dat kon niet 8)7

En ja, duurt allemaal te lang. Ik kijk het deze maand denk ik nog aan of het goed komt en anders wordt het gewoon een uninstall, door naar een andere game en voorlopig geen CoD meer voor mij.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlennLB
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 15:49
Jouw berichten hier zijn voor mij in ieder geval reden geweest om maar eens online in te loggen en ook 2FA aan te zetten. Wat een gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:54
Ik had ook een onbekende persoon in mijn Call of Duty account staan. Deze persoon heeft niet op mijn account gespeeld, maar wel zijn naam en achternaam ingevuld op mijn profiel en andere gegevens.

Ik heb zo'n vermoeden dat dit niet voor "expres" was gedaan. Niemand gaat zijn privé gegevens op een gehackte of gestolen account zetten. Ik denk dat het ergens fout gaat bij Activision database of iets anders.

Ik heb dit gewoon kunnen corrigeren maar ik vind het apart dat iemand anders gewoon in mijn profiel verschijnt met zijn privé gegevens. Ik heb dit ook ooit gehad op Spotify, waar alleen mijn familie op zit.

Er stond ook opeens een onbekende op mijn account. Terwijl het wachtwoord dat ik gebruik op Spotify een aparte wachtwoord is die ik nergens anders gebruik. Ook kwa inloggen was er niks bekend, dan alleen onze eigen adres?

Ik denk dat het niet gehackt is, maar gewoon een glitch in de database of iets anders gebeurt aan hun eind. Maar dat iemand daadwerkelijk op je account speelt, dat is toch nog wel een stap hoger. Op mijn accounts was er dan ook totaal geen activiteit te zien van die andere persoon, dan alleen privé gegevens gewijzigd op mijn profiel.

Ik zit zelf te denken om een tablet te kopen, voor niet al te veel geld en die puur te gebruiken voor 2FA. Ik wordt ook helemaal gek dat ik hotmail om het uur een nieuwe wachtwoord moet aanmaken, omdat het geblokkeerd wordt omdat er telkens een brute force op mijn hotmail wordt uitgevoerd. Vriend van me heeft er ook last van, mijn ouders hebben er last van, ik heb er last van en zelfs collega's van mij.

Word er helemaal wild van.

[ Voor 53% gewijzigd door Toonen1988 op 16-01-2025 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rood1975
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-05 09:46
Jeej

Het is weer dubbel xp weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:55
Rood1975 schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 16:21:
Jeej

Het is weer dubbel xp weekend.
Jup gister avond al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlennLB
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 15:49
Had liever gehad dat het dubbel xp inging met de nieuwe battle pass. Heb deze al lang afgerond en speel eigenlijk nu alleen met één wapen omdat ik daar de Camo van aan het vrijspelen ben. Voelt toch alsof je er niet optimaal van kan profiteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je kan nu wel sneller wapens max levelen en prestiges vrijspelen. Waardoor je weer nieuwe challenges hebt voor calling cards ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Die penthalon playlist bevalt me wel, waar verschillende objective modes mekaar afwisselen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OrbNL
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-05 13:48
Kitser schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 21:16:
Ik ben een complete n00b als het gaat om CoD BO6 (eigenlijk sowieso met gamen). Maar sindskort heb ik een pc staan en speel ik dit spel in multiplayer regelmatig.

Is er een manier om dit goed te leren?
Eventueel single player om in te komen, daarna de XM4 en maar gewoon oefenen in multiplayer. Laat de randzaken even voor wat het is, kun je je altijd later nog op richten 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:48
Vrijdag schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 20:54:
[...]

Dit is ook wel fijn qua updates:

Challenge Tracking & Near Completion (Zombies and Multiplayer)
Manually track up to 10 Calling Card Challenges and 10 Camo Challenges per mode to easily keep track of Challenges you’re progressing.
If you have less than 10 Calling Card Challenges or 10 Camo Challenges tracked, your nearest Challenges to completion will display in those slots instead. This should help players discover and identify Challenges they are close to completing.
The top Tracked or Near Completion Calling Card Challenge and Camo Challenge both appear in the Lobby, as well as in-game via the Options Menu.
Hier ben ik erg blij mee. Dat miste ik inderdaad flink !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-05 22:45
BootVluchteling schreef op vrijdag 17 januari 2025 @ 15:18:
[...]

Hier ben ik erg blij mee. Dat miste ik inderdaad flink !
Het is eigenlijk van de zotte dat ze elk jaar met een nieuwe COD titel 5 stappen vooruit gaan en 3 achteruit. Deze functionaliteit zat alweer een hele tijd in MW3 van vorige jaar.

maar goed, fijn dat het weer terug komt vooral voor de camo challenges in Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, je zou toch denken dat er bij de ontwikkeling wordt gekeken naar wat er goed werkte/werd ontvangen in de vorige iteratie. Maar soms lijkt het wel alsof ze voor elke versie weer een nieuw blik stagiairs open trekken om opnieuw vierkante wielen uit te vinden. En verfmixers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:55:
Ja, je zou toch denken dat er bij de ontwikkeling wordt gekeken naar wat er goed werkte/werd ontvangen in de vorige iteratie. Maar soms lijkt het wel alsof ze voor elke versie weer een nieuw blik stagiairs open trekken om opnieuw vierkante wielen uit te vinden. En verfmixers :P
Tzijn 3 studios die blijkbaar dus niet met mekaar praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 12:59:
[...]

Tzijn 3 studios die blijkbaar dus niet met mekaar praten
Dat zou nog één ding zijn, maar kijken ze dan ook niet gewoon naar het vorige product? Het is gewoon raar dat er dus elke keer van die wijzigingen worden doorgevoerd "waar de community om vraagt". Maar goed, dat is ook een vorm van werkverschaffing-as-a-service denk ik dan maar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op maandag 20 januari 2025 @ 14:47:
[...]

Dat zou nog één ding zijn, maar kijken ze dan ook niet gewoon naar het vorige product? Het is gewoon raar dat er dus elke keer van die wijzigingen worden doorgevoerd "waar de community om vraagt". Maar goed, dat is ook een vorm van werkverschaffing-as-a-service denk ik dan maar.
Denk dat ze gewoon te weinig tijd krijgen om het spel fatsoenlijk af te werken omdat het gewoon teveel opbrengt.
Elke jaar een release brengt meer op dan om de 2 jaar uitbrengen, iedereen koopt het toch.
En dan heb je nog elk jaar de microtransisites/battle pass wat ook nog eens opbrengt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-04 09:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IXbSLkGh1v0-iNgbi-gXjygMLOM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/azsndjFPhbtJJe3MuBQ7RaQJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Gun game terug is wel cool. Ook een aantal toffe wapens en nieuwe maps, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Chelseamarre123 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 15:04:
[...]

Denk dat ze gewoon te weinig tijd krijgen om het spel fatsoenlijk af te werken omdat het gewoon teveel opbrengt.
Elke jaar een release brengt meer op dan om de 2 jaar uitbrengen, iedereen koopt het toch.
En dan heb je nog elk jaar de microtransisites/battle pass wat ook nog eens opbrengt.
Ik ben er dit jaar ook weer ingetrapt. Maar dit gaat wel mijn laatste CoD worden. Zit al een maand in Limited Matchmaking. De helpdesk beweegt totaal niet mee. Wijst naar een andere afdeling en daar kan (mag) ik geen contact mee hebben. Oftewel, full price betaald (ik weet het, dom) voor een game die ik al een maand niet kan spelen. Belachelijk en onaanvaardbaar.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:57
Ik hoop dat Pentathlon en eventueel in iets andere vorm blijft en terugkomt. Het beviel mij wel dat je per map in 90s/2m steeds een andere gamemode krijgt tijdens het spelen. Lekker afwisselend.

[ Voor 6% gewijzigd door Daniel. op 23-01-2025 11:23 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:57
Daniel. schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:42:
Ik hoop dat Pentathlon en eventueel in iets andere vorm blijft en terugkomt. Het beviel mij wel dat je per map in 90s/2m steeds een andere gamemode krijgt tijdens het spelen. Lekker afwisselend.
Waarschijnlijk komt het sowieso weer terug in dezelfde vorm wanneer S03 van Squid Game uitkomt maar het zou zonde zijn als het niet structureel blijft.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PindaUnited
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-05 16:30
Ik lees dat split-screen multiplayer of zombie mode mogelijk zou moeten zijn maar ik krijg het niet aan de praat. Speel op de ps5. Wil gewoon zoals bij eerdere black ops versies met iemand naast me zombies spelen maar hoe? |:(

Een tweede speler toevoegen (X drukken in de lobby) maar krijg steeds de melding dat die tweede account een ps-abbo nodig heeft. Kan ik niet gewoon een potje zombies knallen met iemand naast me op de bank?? :? :?

*denkt na over goede signature*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OrbNL
Ik speel splitscreen met iemand die een account (met abbo) heeft, 2de account van/met jezelf kan helaas al een tijd niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PindaUnited
OrbNL schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 20:25:
Ik speel splitscreen met iemand die een account (met abbo) heeft, 2de account van/met jezelf kan helaas al een tijd niet meer
Ow goed om te weten… zonde wel :? Vond t juist leuk om eens een potje zombies te spelen met mn zoontje die geen eigen ps+ abbo heeft, lokaal, samen op de bank. Deed dit bij de vorige Black Ops altijd wel dus ging er van uit dat t weer zou kunnen. Zal ze wel te veel inkomsten kosten als mensen lokaal multiplayer spelen :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OrbNL
PindaUnited schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:57:
[...]

Ow goed om te weten… zonde wel :? Vond t juist leuk om eens een potje zombies te spelen met mn zoontje die geen eigen ps+ abbo heeft, lokaal, samen op de bank. Deed dit bij de vorige Black Ops altijd wel dus ging er van uit dat t weer zou kunnen. Zal ze wel te veel inkomsten kosten als mensen lokaal multiplayer spelen :F
Al geprobeerd een PSN account voor je zoontje aan te maken (zonder abbo) en daarmee als 2de speler in te loggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

PindaUnited schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 20:21:
Ik lees dat split-screen multiplayer of zombie mode mogelijk zou moeten zijn maar ik krijg het niet aan de praat. Speel op de ps5. Wil gewoon zoals bij eerdere black ops versies met iemand naast me zombies spelen maar hoe? |:(

Een tweede speler toevoegen (X drukken in de lobby) maar krijg steeds de melding dat die tweede account een ps-abbo nodig heeft. Kan ik niet gewoon een potje zombies knallen met iemand naast me op de bank?? :? :?
Zou gewoon moeten kunnen:

Misschien moet je een guest account maken, of zoals eerder gezegd een account zonder abbo.
https://www.eurogamer.nl/...p%20je%20PS5%20aangemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PindaUnited
kevlar01 schreef op maandag 27 januari 2025 @ 10:07:
[...]

Zou gewoon moeten kunnen:
[YouTube: How To Play Split Screen In Call Of Duty Black Ops 6 Zombies]

Misschien moet je een guest account maken, of zoals eerder gezegd een account zonder abbo.
https://www.eurogamer.nl/...p%20je%20PS5%20aangemaakt.
Dank voor de hulp _/-\o_ Ik moest inderdaad een PS account aanmaken (zonder abbo), een activision account maken, deze tweede account in de game toevoegen, vervolgens squad play kiezen en ‘fill squad’ uitzetten.

Erg eenvoudig maken ze het niet voor een lokale coop op de bank 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12

mvds

Totally awesome!

Ik blijf allemaal vage problemen houden met BO6. Ik heb 2 PC's, mijn hoofd PC heeft nergens last van, maar op mijn tweede PC (5800X3D, GTX1080) is het niet speelbaar. Zodra ik een potje wil joinen crasht BO6 onmiddelijk met een DirectX error. Ook blijven, op beide PC's, mijn instellingen steeds veranderen.

Windows is al verschillende keren opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt.

Alles werkt verder goed, stresstesten komt de pc zonder problemen door. Temperaturen zijn goed. Memtest vind niks. PC is niet overgeklokt. En alleen BO6 heeft er last van, verder werken alle spellen goed.

Ik lees op internet dat veel mensen die dit hebben ook een GTX10 kaart hebben. Echt irritant. Nu moet ik mijn GPU upgraden ook nog

[ Voor 4% gewijzigd door mvds op 28-01-2025 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

PindaUnited schreef op maandag 27 januari 2025 @ 20:04:
[...]

Dank voor de hulp _/-\o_ Ik moest inderdaad een PS account aanmaken (zonder abbo), een activision account maken, deze tweede account in de game toevoegen, vervolgens squad play kiezen en ‘fill squad’ uitzetten.

Erg eenvoudig maken ze het niet voor een lokale coop op de bank 8)7
Goed om te horen dat het is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16:59

WTF. Hoe kunnen ze dat zo snel weten? Nog 3 formulieren ingevuld met hetzelfde resultaat. Ik kreeg tussendoor wel een (overigens vriendelijke) mail van een medewerker die mij adviseerde een andere weg te bewandelen met een stappenplan erbij. En dat stappenplan was…. Jawel, precies wat ik al gedaan had :+

Ik zit nu al bijna 4 weken in een loop van Limited Matchmaking. Ik kan af en toe een avondje spelen om er de volgende dag weer uit te liggen. Super frustrerend, en als ik zo een beetje op internet lees hebben duizenden mensen dit probleem zonder dat er wat aan gedaan wordt.

Als dit niet (snel) opgelost wordt is dit mijn laatste CoD denk ik :/
Kun je je Activision account niet laten verwijderen en dan een nieuw account aanmaken?
Dan koppel je daarna weer je XBOX account om te zien of je dan van het geheel verlost bent.
Tenzij er allerlei aankopen of iets gelinkt zijn aan je Activision account is dat misschien een snellere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
mvds schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:29:
Ik blijf allemaal vage problemen houden met BO6. Ik heb 2 PC's, mijn hoofd PC heeft nergens last van, maar op mijn tweede PC (5800X3D, GTX1080) is het niet speelbaar. Zodra ik een potje wil joinen crasht BO6 onmiddelijk met een DirectX error. Ook blijven, op beide PC's, mijn instellingen steeds veranderen.

Alles werkt verder goed, stresstesten komt de pc zonder problemen door. Temperaturen zijn goed. Memtest vind niks. PC is niet overgeklokt. En alleen BO6 heeft er last van, verder werken alle spellen goed.

Ik lees op internet dat veel mensen die dit hebben ook een GTX10 kaart hebben. Echt irritant. Nu moet ik mijn GPU upgraden ook nog
Ik heb een RTX 30 serie en precies hetzelfde probleem met DirectX Error soms een hele avond geen last en soms na een paar potjes opeens, heel erg vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe seizoen van Call of Fortnite Kombat is weer begonnen. Weer genoeg dingetjes om vrij te spelen.

Die twee nieuwe maps zijn best tof vind ik. Wat meer kruip door sluip door routes en variatie.

[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 28-01-2025 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:59

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Leuk die season 2 met kernel anti cheat kan niks laden alleen maar BSOD alles flipt de pan uit zodra die de anti cheat begint te draaien.

alles is uptodate i7gen14 (met bios update) 64GB ram en een 4070 tot vandaag werkte alles gewoon dus kan maar een ding zijn...

Spel is voor mij niet te spelen, zodra je inlogt 2 min POEF BSOD unexpected trap mode

Game opnieuw geinstalleerd niks.
Repair niks.
Nvidia driver DDU en reinstall niks.

BO6 kernel anti cheat overflows the memory, Memory isolation uitzetten fix het maar dat is iets wat je niet wil dat het fixed of lang aan en dus uit hebben staan.

[ Voor 39% gewijzigd door 42dpi op 29-01-2025 00:11 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 21:56:
Nieuwe seizoen van Call of Fortnite Kombat is weer begonnen. Weer genoeg dingetjes om vrij te spelen.

Die twee nieuwe maps zijn best tof vind ik. Wat meer kruip door sluip door routes en variatie.
3 nieuwe maps.
Vind ze eigenlijk best weer tegenvallen. Alsof ze geen nieuwe maps kunnen maken.

Die boot map is een soort verkleinde versie van een oude black ops map denk ik?
Maar is zo klein dat het niet leuk is met 6 V 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 25-04 06:39
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 06:11:
[...]

3 nieuwe maps.
Vind ze eigenlijk best weer tegenvallen. Alsof ze geen nieuwe maps kunnen maken.

Ja klopt, hijacked dacht ik, de buitenkanten missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

[...]

3 nieuwe maps.

Dat is wel een beetje standaard voor CoD, toch? Alles maar blijven hergebruiken... Oneindig blijven uitmelken. Skinpacks worden ook alleen maar duurder en duurder (nu zijn ze er zelfs van 2800 punten).

Helaas blijven teveel mensen het allemaal wel kopen, dus dan blijven ze het ook gewoon maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalGamer385
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-05 13:17

kleine waarschuwing:
Upgraden heeft geen zin, ik heb een 4080 super en bij mij crashte het spel (tijdens het gratis weekend) ook continu, daarom heb ik het uiteindelijk niet gekocht. De DirectX error is een groot probleem onder de pc gebruikers maar de makers willen er niks over horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

DigitalGamer385 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 09:26:
[...]

kleine waarschuwing:
Upgraden heeft geen zin, ik heb een 4080 super en bij mij crashte het spel (tijdens het gratis weekend) ook continu, daarom heb ik het uiteindelijk niet gekocht. De DirectX error is een groot probleem onder de pc gebruikers maar de makers willen er niks over horen.
Lekker dan :/ Die tweede PC is mijn LAN Party PC, en raad eens wat wij meestal spelen op LAN Parties?

Op mijn hoofd PC moet ik het spel trouwens starten als administrator, anders heb ik ook meteen een crash bij het opstarten. Maar dan gaat ie wel door, maar op mijn tweede PC helpt niks. Spelletje joinen (of de benchmark tool starten) = crash

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

3 nieuwe maps.

Ohja, die boot. Heb ik nog niet gezien trouwens. Maar dat is inderdaad ook al een oude map. Later komt de map met die trein die rondrijd. Dat is ook een rehash uit Blops 2 en andere Blops.

Dit is trouwens een handige site om de mappen van eerdere CoD's te bekijken en vergelijken: https://callofdutymaps.com/

Ook grappig, in 2012 kwam Nuketown 2025 uit. Het is nu 2025 en wat komt er uit? Nuketown retro kerstmis :+

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 29-01-2025 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

Hier een GTX1080TI en (knock on wood) nog geen DirectX problemen. Spel draait eigenlijk best soepeltjes. De animaties van de battlepass etc is een slideshow, maar goed. Dat is niet het einde van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
@BootVluchteling het spel draait bij mij ook gewoon soepel zonder problemen, tot de die vastloopt en de melding in beeld springt.

Lijkt ook helemaal niet te leggen aan welke GPU je heb zie meerdere klachten met verschillende videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:25

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik vermaak me best prima, maar speel alleen Nuketown 24/7 en wat solo Zombies om sneller weapons te levellen.
Camo's grinden en prestigen, meer doe ik niet. Ben niet goed, maar soms heb ik ineens een potje waar het net wat lekkerder gaat.

Teveel COD spelen is wel slecht voor m'n BF1 skills.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Jeffrey1908 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:44:
@BootVluchteling het spel draait bij mij ook gewoon soepel zonder problemen, tot de die vastloopt en de melding in beeld springt.

Lijkt ook helemaal niet te leggen aan welke GPU je heb zie meerdere klachten met verschillende videokaarten.
Ik heb niks anders dan problemen, maar wel specifiek op die ene PC. Op de andere PC draait het goed, zolang ik het spel maar vanuit het Start menu opstart als administrator. Als ik hem vanuit de XBox app start, dan crasht ie ook onmiddelijk. En dat is echt altijd, zonder uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Ik vind trouwens het "tracken" van de camo-challenges echt nog compleet ruk. In MW3 was dat veel prettiger. Dan kon je er 5 actief tracken. En dan kon je zélf bepalen welke je wilde volgen. Nu is het gewoon welke van de challenges het dichtste bij voltooiing zijn. Ergens begrijpelijk, maar hou die optie als backup indien je zelf niks selecteert. Maar je kunt er nu niet omheen :(

PS, ik heb gungame nog niet gezien ingame. Die zou toch komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
mvds schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:49:
[...]

Ik heb niks anders dan problemen, maar wel specifiek op die ene PC. Op de andere PC draait het goed, zolang ik het spel maar vanuit het Start menu opstart als administrator. Als ik hem vanuit de XBox app start, dan crasht ie ook onmiddelijk. En dat is echt altijd, zonder uitzondering.
Vreemd zeg! Wat heeft het voor voordelen als je hem als administrator start? Ik weet dat dit wel vaker een Trouble shoot is maar niet waarom dat dan zo is.

Ik kan hem altijd opstarten vanuit de Xbox app en spelen ook enkel weet ik nooit wanneer die melding komt, meestal op het einde van een potje of als die begint maar het kan ook prima een dag geen problemen geven en soms wel 3 tot 4 keer op een avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Jeffrey1908 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 11:54:
[...]

Vreemd zeg! Wat heeft het voor voordelen als je hem als administrator start? Ik weet dat dit wel vaker een Trouble shoot is maar niet waarom dat dan zo is.

Ik kan hem altijd opstarten vanuit de Xbox app en spelen ook enkel weet ik nooit wanneer die melding komt, meestal op het einde van een potje of als die begint maar het kan ook prima een dag geen problemen geven en soms wel 3 tot 4 keer op een avond.
Lucky you :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Blij dat ik dan een ps5 heb 😎. Heel soms een fout melding maar eigelijk loopt bo6 als een zonnetje.
Snap wel dat een dikke pc met flinke videokaart veel mooiere graphics op je scherm zal toveren maar het gebruikers gemak van de console incl die 50,- per jaar voor een gamepas maakt wel dat je altijd uptodate bent qua hardware.
Ahja mijn opstelling is dan wel dat ik aan een bureau zit als een pc opstelling. Uiteraard wel met controler maar toetsenbord en muis is zeker mogelijk. Vraag me wel af of tb&m op console hetzelfe aanvoelt als pc? Wie weet dat?

[ Voor 25% gewijzigd door merlin1201 op 29-01-2025 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
merlin1201 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 14:44:
Blij dat ik dan een ps5 heb 😎. Heel soms een fout melding maar eigelijk loopt bo6 als een zonnetje.
Snap wel dat een dikke pc met flinke videokaart veel mooiere graphics op je scherm zal toveren maar het gebruikers gemak van de console incl die 50,- per jaar voor een gamepas maakt wel dat je altijd uptodate bent qua hardware.
Ahja mijn opstelling is dan wel dat ik aan een bureau zit als een pc opstelling. Uiteraard wel met controler maar toetsenbord en muis is zeker mogelijk. Vraag me wel af of tb&m op console hetzelfe aanvoelt als pc? Wie weet dat?
Mwah, mijn videokaart van 7 jaar oud kan nog steeds goed genoeg meekomen. Misschien geen DLSS of raytracing, maar goed genoeg om noobs te pwnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 09:37:
[...]

Ohja, die boot. Heb ik nog niet gezien trouwens. Maar dat is inderdaad ook al een oude map. Later komt de map met die trein die rondrijd. Dat is ook een rehash uit Blops 2 en andere Blops.

Dit is trouwens een handige site om de mappen van eerdere CoD's te bekijken en vergelijken: https://callofdutymaps.com/

Ook grappig, in 2012 kwam Nuketown 2025 uit. Het is nu 2025 en wat komt er uit? Nuketown retro kerstmis :+
Is geen kopie van Hijacked. Maar een kleinere variant. De Hijacked map had nog een middenstuk, in Liefeline niet.

Hijacked
https://callofdutymaps.com/black-ops-cold-war/hijacked-2/
Liefline
https://callofduty.fandom.com/wiki/Lifeline

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ccmA0KxfH0sN1cAvDXdM7rV9Kz8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l8FRzCHX4DtJEE1nj2fiEIpU.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KAH1COSBxh1OMCQpXAmjtxWsCj8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SRgWdPsGW9ipfpVbdkfaZvoR.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
Wat vinden jullie van het "tracken" van de camo-challenges? Ik vind het echt compleet ruk. Bij MW3 was die een stuk prettiger. Nu kan je meerdere wapens tracken, maar hij laat alleen de challenge zien die het dichtste bij voltooiing zit.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:59

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

BootVluchteling schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 14:58:
[...]

Mwah, mijn videokaart van 7 jaar oud kan nog steeds goed genoeg meekomen. Misschien geen DLSS of raytracing, maar goed genoeg om noobs te pwnen :+
Ik heb een 2070 op 1440 met wat instellingen beperkt en ziet er helemaal niet extreem anders uit dan op de resolutie op mijn main systeem met een 4070 op 4K beide kan ik vergelijkbaar uit de voete.

Ik irriteer mij wel mateloos aan console spelers en hun aim assist en dat eindelijkloos gebunny hop man man man lijkt wel stuiterballen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Ja dat hoppen is irritant en alleen maar erger door die nieuwe omni movement.
Nu is die aim echt niet zo sterk als jij denk want ik merk daar maar weinig van, je kunt eigelijk niet fatsoenlijk mikken zonder die aim want de pc speler is dan echt heel veel sneller en nauwkeuriger.
Ik spel regelmatig cross maar ik vind juiste de pc speler super irritant omdat het gros alleen maar snippert, tja. ieder zijn meug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16:59
Tot nu toe vermaak ik me toch het meeste met team deathmatch op Stakout. Echt een geweldige shotgun map, Je loopt zo dicht op elkaar dat je zo vier a vijf kills achter elkaar hebt. Meestal gaat het mis omdat je moet herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Of omdat er een random nade ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
rvrbtcpt schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:16:
Tot nu toe vermaak ik me toch het meeste met team deathmatch op Stakout. Echt een geweldige shotgun map, Je loopt zo dicht op elkaar dat je zo vier a vijf kills achter elkaar hebt. Meestal gaat het mis omdat je moet herladen.
Stakeout en Nuketown hardcore zijn voor mij de Maas om snel de wapens te levelen. Mede dankzij Stakeout twee Shotguns vrij snel naar goud gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-05 14:38
Pff vandaag tijdens het thuiswerken besloten even wat potjes te doen.. had beter gewoon aan het werk kunnen blijven.

Waar ik meestal wel geniet van Rewind omdat het zo divers is was het vandaag sniper heaven, niet alleen Rewind maar op veel meer mappen

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvds schreef op maandag 3 februari 2025 @ 15:53:
Of omdat er een random nade ligt
Of omdat je teamgenoot net een granaat wilde gooien maar wordt neergeschoten. Waarna jij dus de klos bent :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 17:15:
[...]

Is geen kopie van Hijacked. Maar een kleinere variant. De Hijacked map had nog een middenstuk, in Liefeline niet.

Hijacked
https://callofdutymaps.com/black-ops-cold-war/hijacked-2/
Liefline
https://callofduty.fandom.com/wiki/Lifeline

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ah inderdaad, dan ben ik abuis. Of de mapmakers hebben ook maar gewoon last van inflatie en moeten met minder resources werken. Dus een kleinere boot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Bij jullie ook zo'n moeite om een lage ping lobby te krijgen? of is de game nu al dood dat ik amper games vind.
Ps5. Ik merk dat het momenteel stroef gaat, loop gewoon weer achter op de realiteit waardoor je simpelweg te traag bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

merlin1201 schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:16:
Bij jullie ook zo'n moeite om een lage ping lobby te krijgen? of is de game nu al dood dat ik amper games vind.
Ps5. Ik merk dat het momenteel stroef gaat, loop gewoon weer achter op de realiteit waardoor je simpelweg te traag bent.
Geen last van trage lobbies (Xbox hier), maar wel verschil in SBBM van de lobbies.
Begon gisteren in een lobby en won daaar met een K/D van 2.50. De game erna werd ik afgeslacht met een K/D van 0.57. Het schommelt heel erg en wisselt ook per map, misschien gewoon even doorspelen en kom je in een leuke lobby waar het gelijk op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
kevlar01 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 10:59:
[...]

Geen last van trage lobbies (Xbox hier), maar wel verschil in SBBM van de lobbies.
Begon gisteren in een lobby en won daaar met een K/D van 2.50. De game erna werd ik afgeslacht met een K/D van 0.57. Het schommelt heel erg en wisselt ook per map, misschien gewoon even doorspelen en kom je in een leuke lobby waar het gelijk op gaat.
Ja idd die sbbm klopt van geen kant als je in het ene potje werkelijk bijna onzichtbaar bent en je iedereen met gemak afknal, om daarna als kogelvoer wordt geofferd. De verhouding is wel 1 op >6 wil dat beter gaan maar ik begin me er wel flink aan te ergeren.
Is ook per dag verschillend soms stuiteren ze rond en zijn ze ongelooflijk snel, te snel wat gewoon niet kan, Bewegingen zijn absurt en snap omni movement wel maar dit gaat nergens heen.
En idd ik heb dat af en toe ook dat je nagenoeg onschendbaar bent en ze wel heel vlot door de map beweeg das ff leuk maar tis heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Ligt de Bo6 server eruit op PSN? ik kom er niet meer op.
Ships hele PSN netwerk down :-(

[ Voor 46% gewijzigd door merlin1201 op 08-02-2025 11:03 ]

• Frequentie
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 13-02 16:14
Ik ben inmiddels bij level 26 aangekomen en heb de wildcard uit level24.
Echter kan ik geen 2e wapen meenemen in mijn loadout.

Ik speel met een PS5. Weet iemand de oplossing?
Wat gebeurt er als je je secondary kiest? Kan je dan naar de andere wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:25

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Frequentie schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:14:
Ik ben inmiddels bij level 26 aangekomen en heb de wildcard uit level24.
Echter kan ik geen 2e wapen meenemen in mijn loadout.

Ik speel met een PS5. Weet iemand de oplossing?
Met Overkill wildcard, kun je je pistol of launcher voor een smg/ar of ander main weapon omwisselen. Dat zou gewoon moeten werken. Je krijgt er dus niet een extra slot voor nog een wapen bij.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
Zucht. Is eindelijk gungame live, kan je het alleen solo spelen en niet in een squad joinen. Wat een aids.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

BootVluchteling schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 20:50:
Zucht. Is eindelijk gungame live, kan je het alleen solo spelen en niet in een squad joinen. Wat een aids.. :(
Was gungame niet altijd een soort free for all?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat is het verschil tussen face off en die small map moshpit? Krijg alleen maar face off maps 8)7

Had verwacht dat nuketown, babylon, subsonic.. hier zouden inzitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 25-04 06:39
Heb het spel nu ongeveer 1,5 maand niet gespeeld, heb moeitr blijkbaar om het terug op te nemen.. ik merk ook op het forum dat het spel wat stil gevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Tja ik speel nog steeds best veel, dagelijks wel eigelijk en vind de game echt nog steeds goed.
Het blijft echter nog steeds moeilijk te verteren dat de ballans zo slecht is, tegen party heeft vleugels en die van ons van lood zo voelt het en potje erna andersom en raak ik met 1 salvo 3 spelers. totaal uit ballans maar dat is eigelijk met iedere cod echter valt het nu wel erg op.
Beste is dan maar hard-core te spelen maar das niet echt mijn ding.
Dit gezegd moet ik er bij zeggen dat ik niet de beste speler bent en dan ben je eigelijk al snel gezien met al die redbull adhd kleuters die rond springen zeker als de game even gratis te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:13
Jovinho99 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 08:36:
Heb het spel nu ongeveer 1,5 maand niet gespeeld, heb moeitr blijkbaar om het terug op te nemen.. ik merk ook op het forum dat het spel wat stil gevallen is.
Zelfde hier, ik voel het rondlopen in een kermis setting niet meer zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
kevlar01 schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 12:35:
[...]

Was gungame niet altijd een soort free for all?
Het ís FFA, maar je kon voorheen gewoon een potje joinen met een squad, waarna het ieder voor zich is. Maar nu kan dát zelfs niet meer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Denman
Alexknl schreef op zondag 16 februari 2025 @ 10:26:
[...]

Zelfde hier, ik voel het rondlopen in een kermis setting niet meer zo.
Ik tik inmiddels bijna de 2 maanden van mijn shadowban aan, maar ik mis ook niks zo te horen :+

Daarvoor was het al een aardige kermis qua skins en effecten. In 9 van de 10 potjes ontplofte ik in een soort confetti/verf als ik gekilled werd. Binnenkort(?) komen de Turtles er ook nog bij als skins om het feest compleet te maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUd8QjHJ6iY9Y8eTyZBuyiLJa14=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/woQkCQukVfGVEOzpLXeviNHu.jpg?f=fotoalbum_large

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, vorige CoD hadden we Shredder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:57
Denman schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:23:
[...]

Ik tik inmiddels bijna de 2 maanden van mijn shadowban aan, maar ik mis ook niks zo te horen :+

Daarvoor was het al een aardige kermis qua skins en effecten. In 9 van de 10 potjes ontplofte ik in een soort confetti/verf als ik gekilled werd. Binnenkort(?) komen de Turtles er ook nog bij als skins om het feest compleet te maken.

[Afbeelding]
De ontploffen als confetie kan je gelukkig uitzetten in de settings (account and network -> disable dismemberment of iets in die richting).
Sinds ik dit uitgezet heb is het minder kermis al is het neergeschoten worden door groene lasers wel nog aanwezig (de tracers). Dat kun je helaas niet uitschakelen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Heeft iemand enig idee of gungame uiteindelijk weer beschikbaar gaat komen om te joinen als party ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Blijkbaar een nieuwe mid season update geweest. Kan niet erger worden, ze blijven maar nieuwe idiote skins brengen. Nu die turtles, 4 turtles te koop voor 80€ in totaal.

Ook die nieuwe map met die trein is lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe map heb ik nog niet gespeeld. Maar is dat niet gewoon Bullet in een nieuw jasje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 11:51:
Nieuwe map heb ik nog niet gespeeld. Maar is dat niet gewoon Bullet in een nieuw jasje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Nou. Vanavond een mail gekregen dat mijn account permanently banned is i.v.m. "Unauthorized Software and manipulation of game data".

Nice. Weet nog steeds niet wat ik fout gedaan heb, hoe, en waarom ik geen uitleg krijg.

Definitief mijn laatste CoD ooit. F*ck Activision :(

Maar goed. Nog meer dan genoeg andere games van betere kwaliteit te spelen, dus prima zo :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe wapens (van de Turtles) en een nieuwe perk. Als je die allemaal wil halen in de armoury moet je 1,1 miljoen xp verzamelen.

Maar hey, het is gratis.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 22-02-2025 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:47
merlin1201 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:32:
Tja ik speel nog steeds best veel, dagelijks wel eigelijk en vind de game echt nog steeds goed.
Het blijft echter nog steeds moeilijk te verteren dat de ballans zo slecht is, tegen party heeft vleugels en die van ons van lood zo voelt het en potje erna andersom en raak ik met 1 salvo 3 spelers. totaal uit ballans maar dat is eigelijk met iedere cod echter valt het nu wel erg op.
Beste is dan maar hard-core te spelen maar das niet echt mijn ding.
Dit gezegd moet ik er bij zeggen dat ik niet de beste speler bent en dan ben je eigelijk al snel gezien met al die redbull adhd kleuters die rond springen zeker als de game even gratis te spelen is.
Ik heb hetzelfde, speel het ook nog veel. Maar baal echt van de niet werkende matchmaking. Gisteren voor het eerst sinds oktober 3 goede potjes achter elkaar in Resurgence gespeeld. De tegenstanders zijn te vaak zo ontzettend goed, snel, irritant.... echt zwaar frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-05 22:44
Weet iemand een nieuwe fix om de score hitpoints zichtbaar te maken in HC?
De HUD veranderen elk potje werkt helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
kmichael schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 20:06:
Weet iemand een nieuwe fix om de score hitpoints zichtbaar te maken in HC?
De HUD veranderen elk potje werkt helaas niet meer.
Wat bedoel je precies?
BootVluchteling schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 09:06:
Heeft iemand enig idee of gungame uiteindelijk weer beschikbaar gaat komen om te joinen als party ?
Nou, dat was een vluggertje. Gungame is alweer uit de lijst verwijderd... Wat een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:53
Dom vraagje misschien, ik ben nu voor het eerst volledig level 55, maar hoe wordt ik weer gereset naar level 1 voor prestige 2?

[ Voor 7% gewijzigd door Isane op 26-02-2025 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtravital
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-04 13:51
Isane schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:03:
Dom vraagje misschien, ik ben nu voor het eerst volledig level 55, maar hoe wordt ik weer gereset naar level 1 voor prestige 2?
Dit kun je doen in het menu bij Barracks, progression en dan prestige dacht ik zo uit mijn hoofd, met het driehoekje inhouden reset je level.

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-05 14:45
Korte vraag, ik ben op zoek naar een goeie shooter voor enkel 'single player', is deze aan te raden? Want ik vind hem vrij duur voor 6-8u single player tijd... :)

Toch lees ik veel positieve reactie(s) over de story, dus benieuwd wie mij hierbij kan helpen! :) Thx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

QuZyX schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 21:11:
Korte vraag, ik ben op zoek naar een goeie shooter voor enkel 'single player', is deze aan te raden? Want ik vind hem vrij duur voor 6-8u single player tijd... :)

Toch lees ik veel positieve reactie(s) over de story, dus benieuwd wie mij hierbij kan helpen! :) Thx.
Ik vond de single player erg tof deze editie.
Je kan hem 'gratis' spelen als je Xbox gamepass hebt (op PC en Xbox). Hetzelfde geldt overigens voor MW3 (2023). Deze campaign vond ik wat minder, maar is nog steeds vermakelijk.

Buiten CoD, kan je volgens mij ook de nieuwe Delta Force campaign gratis spelen. Die is momenteel alleen nog voor PC, consoles komen later dit jaar pas.

[ Voor 7% gewijzigd door kevlar01 op 28-02-2025 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Thanks @kevlar01 , ik heb geen gamepass... ik behoor tot de "volwassen klasse die nog 2u per week kan gamen" ;-) Hahaha! En dan moet het nog meezitten! ;-)

Moet je dan "héél" de game downloaden voor single player? Of zijn dat afzonderlijke componenten? Ik dacht dit vroeger al zo werd aangeboden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey1908
QuZyX schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:11:
Thanks @kevlar01 , ik heb geen gamepass... ik behoor tot de "volwassen klasse die nog 2u per week kan gamen" ;-) Hahaha! En dan moet het nog meezitten! ;-)

Moet je dan "héél" de game downloaden voor single player? Of zijn dat afzonderlijke componenten? Ik dacht dit vroeger al zo werd aangeboden?
Ja je kan selecteren wat je wil downloaden, op die manier kan je multiplayer gewoon links laten liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QuZyX
@kevlar01 & @Jeffrey1908 , dank je wel voor "de magische tip"!

(installing as we speak ;-))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

QuZyX schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:54:
@kevlar01 & @Jeffrey1908 , dank je wel voor "de magische tip"!

(installing as we speak ;-))
Top! Veel knalplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 22:56
Is Black Ops 6 down? Krijg het met geen mogelijkheid opgestart op PC. Blifjt maar inloggen op de servers. :-(

Edit: Via Xbox (Cloud Gaming) werkt er weer wel lol

Edit: Werkt nu weer. :)

[ Voor 28% gewijzigd door polopolo150 op 03-03-2025 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-05 03:32
Ik weet wel dat Stakeout en die nieuwe TMNT de mode bederven. Die stok etc heb je geen kans tegen met een gun.
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste