Nou nou nou wat een ongefundeerde aantijgingen aan mijn adres zeg.
Veel korte lontjes hier.. het lijkt de maatschappij wel...
Stelletje eenzijdig denkende pubers hier. Dat licht ik graag even toe:
Klopt inderdaad wel dat ik topic had geopend om inzicht te krijgen in de energiekosten. MAAR krijg vervolgens meerder keren de vraag "waarom wil je dit weten", "slaat nergens op dat je dit wilt weten", kortom allerlei irrelevante vragen.
Breng ik vervolgens antwoord op die vervolgvragen (berekenen TVT) ivm potentiele aanschaf recycle douche. In reactie op de vraag.
Komt er vervolgens weer een hele bagger aan negativiteit over recycle douche systemen. Heb ik daar dan wel op gevraagd? Nee. Is dat off topic? Ja.
Natuurlijk is het dan al ontspoort (off topic aan het gaan), en was het beter een nieuw topic over de recycle douche te starten.
Vind er hier enige vorm van zelfreflectie plaats door de mensen die de recycle douche bekritiseren? In relatie tot het topic onderwerp? Wie de berichten geplaatst heeft, mag poging doen eerst na te denken voordat men typt, laat staan mij beschuldigd van banden met upfall @
Truus01 .
Ik wil niet generaliseren, en wie de schoen past trekke hem aan, maar er zitten hier toch een paar opgehitste kleuters, waar je echt geen volwassen discussie mee kan voeren.