• superhero_nl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-09 14:59
Merci, github is gebookmarkt en de ew11a ook al besteld, geduld is niet mijn beste kant :P

• BobWa
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 21:52
Scatman_II schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 21:12:
[...]

Ik kwam ook een paar opties tegen in het menu die interessant zijn, maar ik heb niet de documentatie om precies te zien wat het betekent, heb jij meer technische docs? Bijv:
- Power limit functie -> Is dit thermisch vermogen wat gelimiteerd wordt? (gebruikersparameters > '21 Beperk de vermogenswaarde')
- SG Ready -> 'Smart grid ready', is dit een input die je hoog/laag kunt zetten of een API functie?
- 'Power Detection Function' -> Als in 'load balancing' of domweg dat de WP een verbruiksmeter heeft?
Ik heb via de site een mail gestuurd met de vraag voor technische info, maar weet niet of ze dat aan consumenten uitdelen.
https://www.solareasthvac...N-Series-pd734066188.html
Hi, ik heb nog even Claude verder laten zoeken op de mogelijkheid van de Smart grid functie bij mijn pomp. Dat is is dus een hardware oplossing, waarbij je de relaiscontacten gebruikt op andere aansluitingen in de pomp. Ik had het dus wel, daarin moet je dit specifiek aanzetten P255 in het menu van het TFT display. Ik zal het niet gebruiken
Pagina: 1 2 Laatste