De vorige 1440p Game PC Desktop BBG is inmiddels bijna twee maanden oud, en in de comments kwam de kritiek dat het systeem te duur was vaak voorbij. Nu was het de vorige keer ook de insteek om eens een wat luxer systeem samen te stellen, maar het lijkt me een goed idee om nu weer 'ouderwets' rond de 1250 euro te gaan zitten voor deze pc.
Nu heb ik toevallig laatst voor een video over het uitzoeken van pc-onderdelen precies een game pc voor dit bedrag samengesteld, dus dat lijkt me een prima startpunt voor de discussie hier.
We zijn benieuwd naar jullie suggesties! Als je een nieuw lijstje post met andere onderdelen, onderbouw dan voor elk (afwijkend) onderdeel je keuze - dan hoeft de rest niet te gokken waarom je die keuze hebt gemaakt.
P.S. Vul gelijk ook even de poll in over welke systemen in de toekomst deel moeten uitmaken van de Desktop BBG
Nu heb ik toevallig laatst voor een video over het uitzoeken van pc-onderdelen precies een game pc voor dit bedrag samengesteld, dus dat lijkt me een prima startpunt voor de discussie hier.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 186,99 | € 186,99 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 7700 XT 12GB GDDR6 | € 429,- | € 429,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 79,- | € 79,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,55 | € 29,55 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 99,- | € 99,- |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W - TT Premium Edition | € 95,38 | € 95,38 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
Totaal | € 1.242,82 |
We zijn benieuwd naar jullie suggesties! Als je een nieuw lijstje post met andere onderdelen, onderbouw dan voor elk (afwijkend) onderdeel je keuze - dan hoeft de rest niet te gokken waarom je die keuze hebt gemaakt.
P.S. Vul gelijk ook even de poll in over welke systemen in de toekomst deel moeten uitmaken van de Desktop BBG