- iOS vond ik underwhelming. Maar wellicht is het ook zo'n beetje uitontwikkeld, zou ook niet goed weten wat je er nog aan kunt veranderen.
- iPadOS viel tegen; gezien de M4 had ik toch iets hogere verwachtingen. Niet dat het direct macOS-achtig zou worden, maar wel meer dan dit. Die Math functies met het schrijven waren wel echt supercool gedaan!
- macOS een beetje hetzelfde als iOS, het is prima zoals het is. Dat je de iPhone kan overnemen is wel cool!
- watchOS gebruik ik niet, geen oordeel.
- visionOS viel heel erg tegen, als ik zo'n ding had gekocht zou ik er wel van balen. Ik hoop dat Apple het meer aandacht gaat geven, maar gezien het vaste patroon van updates mag je nu dus weer een jaar wachten.
- AI is heel tof! Mooi geïntegreerd in de verschillende OSen en heel nuttig omdat het gekoppeld is met je device/app/persoonlijke data.
- Erg prettig dat ze privacy serieus nemen, dat is mij (zeker met AI wat wel echt een black box is) veel waard.
- Dat er API's beschikbaar komen is ook gaaf, dan ga je straks mooie integraties in Siri met bestaande apps krijgen.
- Hoe ze AI visueel (qua UI) hebben geïntegreerd met die 'glow' vind ik niet zo mooi. Wellicht wennen.
Het begon underwhelming, maar het einde was wel gaaf!