Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15

Voorwoord

Apple heeft dinsdag 26 maart bekendgemaakt dat de 35e jaarlijkse Worldwide Developers Conference zal plaatsvinden van maandag 10 tot en met vrijdag 14 juni. Net als de WWDC-evenementen, sinds 2020, zal WWDC 2024 een online evenement zijn dat gratis toegankelijk is voor alle ontwikkelaars.

Wat is WWDC?

WWDC 2024 omvat online sessies en labs, zodat ontwikkelaars kunnen leren over nieuwe functies en software die tijdens WWDC worden aangekondigd. Dit betreft iOS, iPadOS, macOS, watchOS, tvOS en sinds dit jaar visionOS.

Keynote

De week wordt, traditioneel, afgetrapt met een online presentatie welke beschikbaar gesteld wordt via de Apple Developer app, de Apple website, YouTube en Apple TV. Om 19u 's avonds (Nederlandse tijd) zal Apple ons in zo'n +/- 2 uur durende presentatie door alle highlights voor hun nieuwe besturingssystemen meenemen.

Functionaliteit wordt gedurende de week uitgediept in aparte video's en blogposts. Sinds dit jaar heeft Apple een apart YouTube kanaal opgezet voor deze video's. Daarnaast zijn deze video's te vinden op de developer website van Apple en diens app.

Fysieke aanwezigheid

Hoewel WWDC 2024 een online-evenement is, plant Apple opnieuw een speciaal evenement voor geselecteerde ontwikkelaars en studenten, dat op 10 juni zal plaatsvinden op de Apple Park-campus in Cupertino, Californië. Deelnemers kunnen de keynote en State of the Union-presentaties bijwonen in het Apple Park, Apple-medewerkers ontmoeten en de Apple Design Awards bijwonen.

Studenten

Leden van het Apple Developer Program, alumni van het Apple Entrepreneur Kamp, eerdere winnaars van de Swift Student Challenge en huidige leden van het Apple Developer Enterprise Program kunnen zich inschrijven voor het Apple Park-evenement.

Apple organiseert normaal gesproken een Swift Student Challenge wanneer de WWDC-data bekend worden gemaakt, maar de uitdaging is eerder dit jaar van start gegaan. De winnaars worden op donderdag 28 maart bekendgemaakt. De winnaars mogen het speciale evenement in Apple Park bijwonen en worden uitgenodigd voor een driedaagse ervaring in Cupertino.

Het grote toverwoord: AI

Er zijn meerdere geruchten die suggereren dat AI een belangrijk aandachtspunt zal zijn in iOS 18, macOS 15 en andere updates van het besturingssysteem die dit jaar zullen verschijnen. Apple zal AI-functies toevoegen aan veel van zijn ingebouwde apps, en het bedrijf is in gesprek met Google en andere bedrijven over het integreren van een large language model in iOS 18.

In de loop van de afgelopen maanden hebben leidinggevenden van Apple bevestigd dat Apple aan AI werkt. Apple CEO Tim Cook zei in februari dat Apple van plan is om in 2024 "nieuwe wegen in te slaan" op het gebied van generatieve AI.

Cook bevestigde in november dat Apple "flink wat investeert" in AI, en tijdens de meest recente earnings call van Apple zei hij dat Apple een "enorme hoeveelheid tijd en moeite" besteedt aan AI, met details die later in 2024 naar buiten zullen komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-vK86u54IhJLhKeGCrKxvm4GEIA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yATY6IRtpULWVfHl8AYX1dEk.webp?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door robcoenen op 27-03-2024 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Gisteren was Google's tegenhanger van de WWDC: I/O 2024. Hier kun je de volledige keynote terugzien (of de 10-minuten samenvatting). Het toverwoord was daar AI, AI en nog eens AI. Diepe integratie in alle producten van Google, van Search tot Android. De grote vraag: Waar staat Apple? Hoe gaan iOS/macOS profiteren van AI? Hoe diep wordt de integratie? Gaat Apple überhaupt het woord AI noemen? Of blijven ze alternatieve namen als Machine Learning en Siri gebruiken? De WWDC was volgens mij nog nooit zo spannend.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09:11
Apple doet al jaren enorm veel met AI. Maar tegenwoordig is AI in de media een synoniem voor grote taalmodellen. Maar dat de Photo app je hond kan herkennen en je tekst uit een foto kunt kopiëren heeft net zo goed met AI te maken. Het zelfde geldt qua hardware met die neural engine chip.

[ Voor 44% gewijzigd door PrimusIP op 15-05-2024 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
Ik hoop eigenlijk dat ze iPadOS flink op de schop nemen of vervangen met iets anders, maar ik geloof daar niet in. Verder hoop ik nog meer dat ze macOS ook een keertje flink aanpakken. Met name de GUI is best gedateerd en rommelig. Maar al tijden heeft Apple qua software vooral de aandacht op IOS liggen. En onmgetwijfeld zullen ze iets met een Siri in combinatie met een LLM gaan presenteren. En dan zou het me ook weer niet verbazen dat het nog jaren niet gaat werken met de Nederlandstalige Siri.

Tim Cook: "For years Siri is the most trusting and favorite companion of iPhone users. But now, Siri will be even smarter with help of AI!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

PrimusIP schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:00:
Apple doet al jaren enorm veel met AI. Maar tegenwoordig is AI in de media een synoniem voor grote taalmodellen. Maar dat de Photo app je hond kan herkennen en je tekst uit een foto kunt kopiëren heeft net zo goed met AI te maken. Het zelfde geldt qua hardware met die neural engine chip.
True. De term AI is een slechte term. Ik doel nadrukkelijk op de integratie van Generative AI en Multi Modal AI.

In andere woorden: Kunnen we Siri in iOS 18 straks vragen om een mozaïek te maken van vier foto's van "Lisa, Dirk en Julie"? Of kunnen we in de Gezondheidsapp straks suggesties vinden om onze hartslagvariabiliteit (HRV), gebaseerd op mentaal en fysiek welzijn, te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:44
https://www.macrumors.com...ew-hardware-at-wwdc-2024/

Geen nieuwe hardware deze WWDC. Dat betekent een volledige presentatie over kunstmatige intelligentie gok ik dan zo. Achja we gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Hardware is op dit moment ook geen ding. Dus ik ben blij dat het 100% over software gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik vind alleen Software eigenlijk wel lekker altijd, de WWDC is eigenlijk de enige Keynote waar ik echt nog naar uitkijk. Zeker dit jaar nu er grote veranderingen op stapel lijken te staan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
BiaggioLuciano schreef op zondag 2 juni 2024 @ 20:53:
https://www.macrumors.com...ew-hardware-at-wwdc-2024/

Geen nieuwe hardware deze WWDC. Dat betekent een volledige presentatie over kunstmatige intelligentie gok ik dan zo. Achja we gaan het zien.
De relevante quote lijkt te zijn verwijderd uit het bron artikel op Bloomberg. Ben benieuwd of dat betekent dat er toch wat aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 20:30
Een nieuwe Apple TV zou welkom zijn.
Misschien een HomePod met scherm?
Verder hoop ik op meer mogelijkheden met HomeKit.
AI Apple Intelligence klinkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:12
Er wordt, hoogstwaarschijnlijk, geen hardware aangekondigd op dit event.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:32
Good morning!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ronvgs schreef op maandag 10 juni 2024 @ 07:33:
Een nieuwe Apple TV zou welkom zijn.
Misschien een HomePod met scherm?
Verder hoop ik op meer mogelijkheden met HomeKit.
AI Apple Intelligence klinkt ook goed.
Komt allemaal later dit jaar. Niet tijdens de WWDC. Als er tijdens de WWDC's al hardware getoond wordt is het Pro hardware of nieuwe categorieën (zoals de Vision Pro vorig jaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spannend, zo even locale backups maken en dan vanavond alles stuk updaten.

4 maanden onstabiliteit ik kijk er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:45:

Haha, ik heb een oude iPhone klaar liggen :D Maar dat is een 12 Pro, dus ik weet niet of die het goed gaat doen met al die nieuwe AI shizzle. Maar om nou mijn iPhone 15 Pro Max op te offeren als test device...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Ik ga ook sowieso meteen over op de nieuwste bèta op m’n iPhone 15 pro Max, die ik dagelijks gebruik. “Vroeger” waren die bèta’s wel eens echt onstabiel. De laatste jaren vind ik de eerste bèta’s eigenlijk best wel ok. Nieuwe functionaliteit werkt meestal niet top, maar huidige functionaliteit is vaak prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

ChrisM schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:55:
Ik ga ook sowieso meteen over op de nieuwste bèta op m’n iPhone 15 pro Max, die ik dagelijks gebruik. “Vroeger” waren die bèta’s wel eens echt onstabiel. De laatste jaren vind ik de eerste bèta’s eigenlijk best wel ok. Nieuwe functionaliteit werkt meestal niet top, maar huidige functionaliteit is vaak prima.
Als jij DigiD, ING en Knab even voor me test ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:21
ChrisM schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:55:
Wel bèta’s. Maar meestal wacht ik een weekje op de ervaringen van iedereen of pas bij bèta 3.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:46:
[...]

Haha, ik heb een oude iPhone klaar liggen :D Maar dat is een 12 Pro, dus ik weet niet of die het goed gaat doen met al die nieuwe AI shizzle. Maar om nou mijn iPhone 15 Pro Max op te offeren als test device...
Gewoon full yolo op mijn daily device hier. Altijd spijt van de eerste bèta’s maar het is elk jaar hetzelfde en zit ik toch weer te updaten na de WWDC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was eens in Canada toen de WWDC uitgezonden werd. Niet kunnen kijken maar in de avond wel de bèta erop gefietst.

Volgende ochtend bleek er een bug in de camera software en kon ik daardoor geen foto’s maken. Ben ik Apple nog steeds dankbaar voor want daardoor heb ik een paar weken lang geforceerd mijn DSLR moeten gebruiken en heb ik nu van de simpelste point en shoot dingen toch een enorme raw file 🤓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 15:37

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Good morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:26
Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:23:
Ik was eens in Canada toen de WWDC uitgezonden werd. Niet kunnen kijken maar in de avond wel de bèta erop gefietst.

Volgende ochtend bleek er een bug in de camera software en kon ik daardoor geen foto’s maken. Ben ik Apple nog steeds dankbaar voor want daardoor heb ik een paar weken lang geforceerd mijn DSLR moeten gebruiken en heb ik nu van de simpelste point en shoot dingen toch een enorme raw file 🤓
Ach je bent zo weer terug op 17, gewoon alvast de ipsw ergens vandaag downloaden nu *snip*warez* nog rustig is.

[ Voor 1% gewijzigd door Daedalus op 10-06-2024 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roy Tollenaar schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:30:
[...]

Ach je bent zo weer terug op 17, gewoon alvast de ipsw ergens vandaag downloaden nu *snip*warez* nog rustig is.
Ja nu wel maar vroeger was dat allemaal heel anders.

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 10-06-2024 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Welke naam verwachten we voor de nieuwe MacOS? Persoonlijk verwacht ik MacOS Sequoia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
Mog schreef op maandag 10 juni 2024 @ 11:00:
[...]

Als jij DigiD, ING en Knab even voor me test ;)
DigiD zal ik voor je testen! En bunq. Andere heb ik niet.. :P
Maar er zijn wel altijd snel sites die met lijstjes komen welke apps wel werken en welke niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AppleFan2007 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:33:
Welke naam verwachten we voor de nieuwe MacOS? Persoonlijk verwacht ik MacOS Sequoi.
Sequoia dan wel. Dat zijn bomen en is een national park in Californië, klinkt wel goed “macOS Sequoia” overigens maar we horen natuurlijk ook al een paar jaar in de wandel gangen over macOS Mammoth, wat los van het dier ook een plek in California is.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 10-06-2024 13:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Welke naam verwachten we voor de nieuwe MacOS? Persoonlijk verwacht ik MacOS Sequoi.
Of:
  1. macOS Homeless
  2. macOS SkyHigh
  3. macOS Gridlock
  4. macOS Overdose
  5. macOS Divide
  6. macOS Littered
  7. macOS Crimewave

[ Voor 16% gewijzigd door Mog op 10-06-2024 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:35:
[...]

Of:
  1. macOS Homeless
  2. macOS SkyHigh
  3. macOS Gridlock
  4. macOS Overdose
  5. macOS Divide
  6. macOS Littered
  7. macOS Crimewave
Haha ja die zijn allemaal beter. Ik ben in oktober nog in SF en omgeving geweest en het is echt een enorme klere bende daar inderdaad. Was er een paar jaar niet geweest maar schrok ervan.

Alles rond de Apple campus was nog fraai uiteraard maar rij je 25 Miles verder begint de ellende al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
https://appleinsider.com/...others-risk-their-devices :D
Don't install Apple's new betas — let others risk their devices

Every year Apple releases beta test versions of its newest software, and every year people lose data, time, and money to it. If you value any of those, wait.
You may have been lucky so far, but this is beta roulette — at some point, you're going to have a problem. The thing is, it's potentially such a big problem that when it happens, at the best, you lose time.

More severely, you can lose data. And, in extreme situations, you can stop your device from working at all.

Completely bricking your device is fortunately very rare. The trouble is that you have no way to figure the odds of any of the three scenarios happening.
[...]

[ Voor 77% gewijzigd door ChrisM op 10-06-2024 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

El Dorado.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat is wel een goeie ja, klinkt goed en ligt ook relatief dichtbij Apple.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:36
Inmiddels ook weer klaar voor vanavond. Zoals elk jaar installeer ik de software als eerste. Dan is het de eerste weken allemaal rete instabiel, maar yolo. Ben veel te nieuwsgierig. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
Ik ga gelijk de Bèta van TVos aanzetten, hopend dat de Movies en TV Shows app dan eindelijk weg gaan… met een beetje geluk hebben ze ook gelijk de hele Apple TV bibliotheek verbeterd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goh, ik was van het padje. Op de één of andere manier had ik de link niet gelegd naar het event vanavond, maar dacht ik dat het morgenavond was. Komt goed uit, vanavond heb ik tijd. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Voor mij wordt het weer no-brainer om de béta's te installeren, ik heb nog nooit problemen gehad met apps die niet meer werken dus laat ons hopen dat het dit jaar ook het geval is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Spoiler!

Keynote is gelekt:
https://www.macworld.com/...-macos-15-watchos-11.html

Satire. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door THE_BASE op 10-06-2024 15:32 ]

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Pas nou maar op met die geintjes, voor je het weet heeft iCulture het gekopieerd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:48:
[...]

Pas nou maar op met die geintjes, voor je het weet heeft iCulture het gekopieerd :+
Gonny 'Copy-Paste' van der Zwaag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:56
Update waarschijnlijk rond 19u?
Ik test eerst op iPad :)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:50
Zeker niet. Update komt wss pas rond 21:00-22:00

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperVeloce schreef op maandag 10 juni 2024 @ 17:56:
Update waarschijnlijk rond 19u?
Ik test eerst op iPad :)
Nou 19:00 eerst de Keynote, na de keynote pas de beta’s
Althans normaal gezien, kan zomaar anders zijn.

Dus eerder 22:00/23:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al bekend hoelang de Keynote gaat duren? 1,5 uur?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Lokale versleutelde back-up van de iPhone > ✅
Lokale versleutelde back-up van de iPad > ✅
AppleWatch aan de Lader.

Ik ben klaar voor de beta’s, let the teleurstelling begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:27

4POX

Everybody is wired

Zoals ik vorige week hoorde.

"Wat gaat Apple introduceren wat je de afgelopen maanden ook al met externe tools kon doen."

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
4POX schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:16:
Zoals ik vorige week hoorde.

"Wat gaat Apple introduceren wat je de afgelopen maanden ook al met externe tools kon doen."
Gebruiksgemak ;) en meer tools en opties voor de ontwikkelaars, aangezien het de World Wide Developers Conference is.

[ Voor 17% gewijzigd door BiaggioLuciano op 10-06-2024 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:26

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 10:45:

Je gaat alles updaten? Ik denk dat ik 'begin' met m'n 2nd iPhone en mijn productie foon doe ik eh...later wel als het allemaal stabiel blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:50
Ik had ook gehoopt op morgen. Straks tennissen en daarna de samenvatting lezen. Het meeste zal wel uitgelekt zijn.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

BiaggioLuciano schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:17:
[...]

Gebruiksgemak ;) en meer tools en opties voor de ontwikkelaars, aangezien het de World Wide Developers Conference is.
True true. Goede api's zodat niet elke app 800 MB hoeft te worden vanwege extra libraries.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 10:21
Helaas kan ik de Keynote niet live kijken maar een uur later ofzo. Dus ga dit topic maar even niet meer volgen. Anders is alles al bekend. 😜

Veel kijkplezier iedereen.

Edit: topic volgen maar even uitgezet anders heb ik straks teveel reacties om te lezen. 7(8)7

[ Voor 31% gewijzigd door TheKerremenke op 10-06-2024 18:27 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik wil kijken via mijn Apple TV (4e generatie), maar hoe zat het ook alweer?

Apple TV opstarten en dan Apple TV+ app, dan komt WWDC vanzelf bovenaan te staan? Of waar moest ik alweer kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
Dennisweb schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:35:
Ik wil kijken via mijn Apple TV (4e generatie), maar hoe zat het ook alweer?

Apple TV opstarten en dan Apple TV+ app, dan komt WWDC vanzelf bovenaan te staan? Of waar moest ik alweer kijken?
Gewoon de Apple TV app opstarten is voldoende, zal waarschijnlijk in de bovenste rijen staan met 10 plaatjes die ieder een ander detail geven over de show.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik hoop stiekem nog op nieuwe producten vandaag!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wel weer fijne stream met Dolby Atmos & Dolby Vision zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:14
DennusB schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:47:
Ik hoop stiekem nog op nieuwe producten vandaag!
Hardware wordt in September/ Oktober aangekondigd, en eens in Maart dit is een software event.

Ik installeer hem vanavond maar op de werk mobiel weer, boeit mij toch niet als die niet goed doet. :+ .
Al moet ik zeggen na ios11 nooit meer een slechte developer beta gehad, telefoon bleef altijd gewoon prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:52:
[...]

Hardware wordt in September/ Oktober aangekondigd, en eens in Maart dit is een software event.
Haha I know, maar ik hoop stiekem op One More Thing :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
BiaggioLuciano schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:46:
[...]

Gewoon de Apple TV app opstarten is voldoende, zal waarschijnlijk in de bovenste rijen staan met 10 plaatjes die ieder een ander detail geven over de show.
Gelukt. Via de Apple TV app naar Home en dan zie je WWDC 24 meteen. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

DennusB schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:54:
[...]

Haha I know, maar ik hoop stiekem op One More Thing :P
En dan vanavond weer boze reacties op bepaalde kanalen dat mensen hun laptops hebben verkocht vanwege een vaag gerucht.

Het was in het verleden smullen op twitter :D

Zijn op youtube alweer de fake streams actief met een Tim Cook die altcoins loopt aan te bevelen? :|

[ Voor 13% gewijzigd door 4POX op 10-06-2024 18:57 ]

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 20:30
Geweldige screensaver weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
Iemand die gehoopt had dat ik er niet zou zijn?

GUESS WHO’S BACK 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/07RGm7FfNW_NtV4v1Y5N3mheyOo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GCWCo9ssiFzcqtaAHDqMmKku.jpg?f=fotoalbum_large

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 21:49
Verschillende pagina’s laten niks meer zien op de Apple website en alleen het bericht zo terug.
Ben benieuwd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Toppe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:57:

GUESS WHO’S BACK 8)
[Afbeelding]
Vanavond even met AI die mooie foto's oppoetsen ;)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Weer in 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:57:

GUESS WHO’S BACK 8)
[Afbeelding]
Ik! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
The Fatal schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:58:
Verschillende pagina’s laten niks meer zien op de Apple website en alleen het bericht zo terug.
Ben benieuwd
Ja ze sluiten bij elk event de store!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik hoop wel op wat meer VisionOS-style zoals de geruchten voorspellen. Vind het wel mooi, dat half transparante en wat meer terug naar de roots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
Nie zo janken jij, je staat nog steeds in mn signature :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op maandag 10 juni 2024 @ 18:18:
[...]

Je gaat alles updaten? Ik denk dat ik 'begin' met m'n 2nd iPhone en mijn productie foon doe ik eh...later wel als het allemaal stabiel blijkt te zijn.
Ja zeg elk jaar van niet en doe het dan toch, dus geen ontkenning meer gewoon op mijn live devices, yolo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
We zijn begonnen, veel plezier iedereen!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Let’s go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:00:
[...]

Nie zo janken jij, je staat nog steeds in mn signature :D
❤️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
I am getting too old for this stuff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:28
Whoop whoop. Van de partij!

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
Geniale intro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haak maar weer af denk ik. :+ :’)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Apple Warzone.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk die knipoog naar de kleuren van vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit dus met mijn AirPods Max via de AppleTV maar het geluid is enorm vlak.
Meer daar las van?

(Gezin loopt hier nog, dus moet wel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gave intro wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Cool intro

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-07 23:15
Ze hebben wel hun best gedaan met die intro hoor! :*)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-07 20:23
Cringe intro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-07 23:06
Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:02:
Meer daar las van?

Geen last van.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-07 19:48

aerofreak

Steve Jobs

Phil houdt het lekker bij zn iPod O+

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Zo, op het dak zonder veiligheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
G o o d m o r n i n g !

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Over 9.000 DOWNLOADS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:02:
Meer daar las van?

AirPods Pro via Macbook en safari klinkt goed. Maar ben geen audiofiel

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:26

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:00:
[...]

Ja zeg elk jaar van niet en doe het dan toch, dus geen ontkenning meer gewoon op mijn live devices, yolo
Ja, ik ben onderhand ook een backup aan het maken. Doe exact hetzelfde elk jaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
Niet te hopen dat die panelen serieel geschakeld zijn 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Hijack was wel een aardige serie trouwens. Was ik bijna al weer vergeten.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb het de laatste weker wel vaker met de Max. Denk dat ze ergens opgeblazen zijn of kapot gaan oid.
Dus hoopte eigenlijk een beetje dat het aan de stream zou liggen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:04:
Hijack was wel een aardige serie trouwens. Was ik bijna al weer vergeten.
Dat krijgt dus een tweede seizoen, zo onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Wel zin in Silo S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:04:
[...]

Eens. Was niet de kwaliteit die je van Apple gewend bent. Duurde veel te lang die serie, schoot totaal niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:04:
[...]

Dat kan eigenlijk niet. Net als Prison Break

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Toppe schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:02:
Zo, op het dak zonder veiligheid?
Nee joh, is een nieuwe background voor FaceTime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
THE_BASE schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:05:
[...]

Eens. Was niet de kwaliteit die je van Apple gewend bent. Duurde veel te lang die serie, schoot totaal niet op.
Ik vond het juiste een goeie series, noot het gevoel gehad dat het traag ging

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Via TV+ is t echt een hele dikke audio stream, klinkt echt heel vet

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste