Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De bèta is zeer stabiel bij mij. Alleen als ik met iOS 18 functies ga pielen wilt er nog wel eens wat fout gaan.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik trek dit gewoon niet langer dan 1 minuut en 10 seconden _O-

Ik lees wel gewoon bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

ChrisM schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 07:29:
[...]

Op wijzigen klikken, dan kan je websites toevoegen.
Waar dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJdo_BBtA6D-ktsj5clz8DgR3eE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uEsCKZARLX7iXjfjNZWcyCEL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:47
Probeer het eens bij een bestaand wachtwoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:01:
[...]

Ik trek dit gewoon niet langer dan 1 minuut en 10 seconden _O-

Ik lees wel gewoon bij ;)
Hij kijkt ook zo heerlijk ongemakkelijk op de foto :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:26

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:58
Carlos0_0 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 22:09:
Gaderdamme he wat ziet die Foto app er verschrikkelijk uit zeg, waar is mijn normale albumweergave zoals in ios17 ?.
Gewoon Recent, whatapp, favorieten, en onderaan verwijderde items ?
Dus als ik je goed begrijp...
Je kijkt een presentatie van een nieuwe iOS versie. Installeert daarna beta1 en binnen 10 minuten na ingebruikname ga je iets nieuws bestempelen als "gadverdamme" omdat het afwijkt van wat je gewend bent.

Ik snap mensen niet meer echt denk ik...

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:08

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Sluuz schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:53:
[...]

Je kijkt een presentatie van een nieuwe iOS versie. Installeert daarna beta1 en binnen 10 minuten na ingebruikname ga je iets nieuws bestempelen als "gadverdamme" omdat het afwijkt van wat je gewend bent.

Ik wel hoor, zijn gewoon autisten met een vleugje FOMO :+

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:53:
[...]

Ja mag toch als ik iets zie dat ik het niks vind, sommige dingen zijn leuk als je het ziet. sommige dingen denk je ook kan ik nog aan wennen.
Maar sommige dingen zijn gewoon vanaf begin niks, ook niet aan te wennen omdat te anders is en niet fijn werkt in gebruik voor die gene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

ChrisM schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:27:
[...]

Probeer het eens bij een bestaand wachtwoord?
Ja, dan kan het wel. En dan kan ik ook een tweede domein toevoegen. Dus dat is top. Maar ik wil graag een nieuwe login aanmaken. Daar lukt het me niet. Bij jou wel? Zelfs als ik een account registreer op bijvoorbeeld Tweakers en het wachtwoord laat invullen registreert hij het domein niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Carlos0_0 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:31:
[...]

Ja mag toch als ik iets zie dat ik het niks vind, sommige dingen zijn leuk als je het ziet. sommige dingen denk je ook kan ik nog aan wennen.
Maar sommige dingen zijn gewoon vanaf begin niks, ook niet aan te wennen omdat te anders is en niet fijn werkt in gebruik voor die gene.
Natuurlijk. Maar het is dan handiger om een paar uur te wachten tot de beta cowboys op YouTube hun video’s uploaden. Downgraden is meer gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mog schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:59:
[...]

Natuurlijk. Maar het is dan handiger om een paar uur te wachten tot de beta cowboys op YouTube hun video’s uploaden. Downgraden is meer gedoe.
Ik heb het niet op mijn prive telefoon maar mijn werk mobiel, daarvan maakt mij ook niet uit als die het niet goed doet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:47
Mog schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:58:
[...]

Ja, dan kan het wel. En dan kan ik ook een tweede domein toevoegen. Dus dat is top. Maar ik wil graag een nieuwe login aanmaken. Daar lukt het me niet. Bij jou wel? Zelfs als ik een account registreer op bijvoorbeeld Tweakers en het wachtwoord laat invullen registreert hij het domein niet :(
Nee.. bij nieuwe logins werkt het bij mij ook niet.
Vast nog een bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08:47
Is er eigenlijk op WWDC iets gepasseerd over HomePod, HomePodOS en of deze ook meegaan met Apple Intelligence?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:19
StevenRSCA schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 17:42:
Is er eigenlijk op WWDC iets gepasseerd over HomePod, HomePodOS en of deze ook meegaan met Apple Intelligence?
gaan ze niet. Voor AI is een iphone 15 pro of hogere chip nodig (de M varianten) in de homepod zit een S7 die al wat ouder is, kan hij helaas niet aan, ik dacht miss meeliften op de iphone of iPad maar ik verwacht dan eerder een Apple TV met een up to date chip (wishfull thinking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 14-09 22:20
Als het echt puur om het gamen zou gaan, zou ik in zo’n geval eerder gewoon een Mac mini gaan (of neem een MacBook) en dan een game pc met Windows er naast. Ben je denk ik niet duurder en ga je meer games kunnen draaien en hoef je geen hacks uit te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:55
Wognummer schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 19:39:
[...]

gaan ze niet. Voor AI is een iphone 15 pro of hogere chip nodig (de M varianten) in de homepod zit een S7 die al wat ouder is, kan hij helaas niet aan, ik dacht miss meeliften op de iphone of iPad maar ik verwacht dan eerder een Apple TV met een up to date chip (wishfull thinking)
Het zal meer met RAM te maken hebben. iPhone 14 Pro is ook makkelijk snel genoeg, maar heeft maar 6GB RAM, net als de iPhone 15, en die gaat dus ook geen AI krijgen. De 15 Pro heeft nog 2GB extra RAM “over” en krijgt de update daarom weer wel.

Een HomePod heeft maar 1GB RAM in totaal en gaat dus zeker geen AI krijgen, @StevenRSCA.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste