Laat AI joh!!! We hebben nu een calculator op ipad!!!!
Dit is wel echt heel tof.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Math notes is wel gaaf, blij dat ik een pencil gekocht heb
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Skidmarks schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:48:
Tegen MKBHD had Apple al gezegd jaren geleden dat er pas een calculator app zou komen als ze iets unieks konden doen, zie hier Math Notes

dat is 1000% mijn fout, zelfs extra lessen konden me daar nooit bij helpen
Math Notes doet mij denken aan een calculator app die ik vroeger had op m'n telefoon, daarin kon je ook zelf schrijven om dan meteen het antwoord te krijgen
Kon wel niet je eigen geschrift repliceren
Kon wel niet je eigen geschrift repliceren
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
Dat is dit wel ja…Skidmarks schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:48:
Tegen MKBHD had Apple al gezegd jaren geleden dat er pas een calculator app zou komen als ze iets unieks konden doen, zie hier Math Notes
OMG wtf hebben ze gemaakt (neemt iPads in tijdens huiswerk)
je zou nog student zijn
. of zijn er meer tweakers die hele dagen met berekeningen bezig zijn.
Ik zou het doen!
Rekenmachine 10.0 Cool dat het ook in Notes werkt.
©2004
Smart script is voor jou!AppleFan2007 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:49:
[...]
dat is 1000% mijn fout, zelfs extra lessen konden me daar nooit bij helpen
Machine Learning is ook iets wat er al jaren is natuurlijk, maar dat noemen we idd nu AI.
Geniet nog van de livestream ik moet er vandoor nu jammer genoeg!
Speciaal voor jou! smart scriptsAppleFan2007 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:48:
handig maar de iPad kan nooit mijn geschrift lezen
[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 10-06-2024 19:51 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Wat een joke iPadOS 18.
Allemaal zaken die je op een iPad van 5 jaar oud ook kan.
Waarom hebben ze dan een M4 iPad uitgebracht. Ik stuur mijn iPad Pro wss retour, zie het nut niet meer. Al jaren roept men om iets te doen met de hardware en ieder jaar een teleurstelling.
Feit dat het 5 min over een calculator ging in 2024 zegt toch genoeg.
Waarom hebben ze dan een M4 iPad uitgebracht. Ik stuur mijn iPad Pro wss retour, zie het nut niet meer. Al jaren roept men om iets te doen met de hardware en ieder jaar een teleurstelling.
macOS!
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Volgens mij is Siri eruit gesloopt 😜
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Damn. Smart Script is ook echt dope!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Smartscript ziet er wel leuk uit
Ik wou dat mijn notities er ooit zo mooi uitzagen als in die voorbeelden
Ik wou dat mijn notities er ooit zo mooi uitzagen als in die voorbeelden
Machine learning is ook een vorm van AI natuurlijk. Alleen de meute denkt nu dat AI gelijk staat aan “babbelen met ChatGPT”, merk ik om mij heen ook veel.TheVMaster schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:50:
[...]
Machine Learning is ook iets wat er al jaren is natuurlijk, maar dat noemen we idd nu AI.
One more thing....."All this wasn't possible without Apple Intelligence (AI)"

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Waarvan akte.Pufster schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:51:
Wat een joke iPadOS 18.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Hahahaha Craig is echt de bedrijfsgek van Apple.
Ik ben echt nog van de 'ik-open-word-en-typ-wat-zinnen-als-notes'. Ik wou dat ik ook zulke mooie notes kon maken.
©2004
Wat is t opeens voor stuntman haha
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mijn favoriet!
There will be One More Thing.TheKerremenke schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:51:
Volgens mij is Siri eruit gesloopt 😜
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Brengen ze net een M4 iPad uit, doen ze er niets mee.
Doen ze eigenlijk totaal niet met de Pro lijn.
macOS Sequoia toch!
Ding ding ding, we have a winner!!!AppleFan2007 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:33:
Welke naam verwachten we voor de nieuwe MacOS? Persoonlijk verwacht ik MacOS Sequoia.
Netjes. Netjes.AppleFan2007 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:33:
Welke naam verwachten we voor de nieuwe MacOS? Persoonlijk verwacht ik MacOS Sequoia.
Zitten toch een hoop zuurpruimen in dit topic zeg.
macOS squish 🤪
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Keurig!AppleFan2007 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 12:33:
©2004
Nee jij had sequoiAppleFan2007 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:52:
zoals ik al had voorspeld sequoia
Dat zijn Android gebruikersRickrebr schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:52:
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Was vergeten dat dit was. Open de stream met iets over een rekenmachine en klikte hem bijna weg, gaat die mafketel ineens helemaal los

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
iPhone Mirroring, wow!
Zie ik daar window snapping incoming? Kan ik mijn combi van SizeUp en Magnet met pensioen sturen? (unlikely)
Launching containers into space
Blij dat ik mijn iPad ingeruild heb voor een MacBook Air. Hopelijk ondersteunt de m2 dit
©2004
ziet er nice uit.
Elect a clown, expect a circus.
Omdat we verwachten dat iPadOS toch iets meer kan doen zeker wanneer ze hun sterkste CPU tot nu toe in een iPad Pro steken? Lijkt me niet overdreven.Rickrebr schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:52:
iPhone Mirroring. Gaaf. Vooral die apps die wel op iPhone/iPad zijn, maar geblokkeerd worden op macOS.
Zie ik mezelf wel gebruiken
Mm hiervoor zou ik misschien wel weer naar macOS komen
Zit jij op je iPhone even een momentje voor jezelf te hebben, betrapt je vriendin je via iPhone Mirroring.
lijkt me heel leuk maar slecht voor mijn digitale verslaving
Jij gaat dat wel doen.Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:54:
Mm hiervoor zou ik misschien wel weer naar macOS komen
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Nice. Pocket Casts gebruiken op m’n Mac zonder een Plus abbo te hoeven nemen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Echt vet. Kan ik mijn iPhone lekker overal laten liggen.
©2004
Niet dus, hij blijft locked!Dennisweb schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:55:
Zit jij op je iPhone even een momentje voor jezelf te hebben, betrapt je vriendin je via iPhone Mirroring.
Ik heb al jaren geen MacBook Pro meer, af en toe een weekje en dan weer terug sturen, doe alles op iPadOS.
Maar dit is wel mooi.
Passwords app incoming.
Zou je zo kunnen inloggen bij je bank app met faceID?
Nee jij zit op je iPhone en je vriendin kijkt mee via je Mac.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Maar de browserversie van Duolingo is ver superieur aan de appversie…
Wtf moet je hier mee
Wtf moet je hier mee
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Remote mirroring/ -control; zoveel jaren zonder en dan ineens beiden tegelijk native.
Da's wel tof hoor!
Impressive stuff.
Da's wel tof hoor!
Impressive stuff.
Nu hij het woord passwords laat vallen, dat gerucht dat passwords een nieuwe app zou worden is niet voorbij gekomen in iOS
Edit: laat maar
Edit: laat maar
[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 10-06-2024 19:57 ]
Hoop dat die tiles uitkunnen, gebruik al jaren Snapping van Bettertouchtool
of aankondigen maar het werkt ook op iOS en ipadOSDennisdn schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:57:
Nu hij het woord passwords laat vallen, dat gerucht dat passwords een nieuwe app zou worden is niet voorbij gekomen in iOS
Hier is je Passwords app.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik verwacht hem ook wel in iOS. Net bevestigd. Ook in iOSDennisdn schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:57:
©2004
Wow zelfs naar Windows, doei 1Password!
Bye bye 1Password. Eindelijk!
Gaat het dan 'Wachtwoorden' of 'Sleutelhanger' heten in het Nederlands?
Kan 1Password abbo de deur uit.
Hopen dat ze een import ondersteunenMog schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:57:
Bye bye 1Password. Eindelijk!
Gaaf hoor. Dit is wel een hele vette update.
©2004
dit ga ik eens goed testen. We hebben nu 1Password family maar deze nieuwe app lijkt alles te hebben wat 1Password doet.
Wachtwoorden, verwacht ik. Zo is het nu ook in de instellingen.THE_BASE schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:57:
Gaat het dan 'Wachtwoorden' of 'Sleutelhanger' heten in het Nederlands?
Ja dat wordt de doodsteek van 1Password en andere apps.DennusB schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:57:
Wow zelfs naar Windows, doei 1Password!
Ik ben benieuwd wat dit gaat doen voor het marktaandeel van 1Password…
Launching containers into space
Hopelijk kan je ook teams maken in passwords app. Dat is nou net wat het ideaal maakt.
Ik weet niet of dat teveel tekens zijn voor onder het icoontje.ChrisM schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:58:
[...]
Wachtwoorden, verwacht ik. Zo is het nu ook in de instellingen.
OMG zei hij nou echt The iCloud for Windows app?
Ben net uit therapie voor de vorige ervaring...
iCloud Password Groups is ook handig, kan je gewoon een deel van je wachtwoorden delen met een groep. Soort van vaults uit 1password.Donstil schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:58:
dit ga ik eens goed testen. We hebben nu 1Password family maar deze nieuwe app lijkt alles te hebben wat 1Password doet.
Dat is er al in iOS 17. Password Groups.DannyBevers schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:58:
Hopelijk kan je ook teams maken in passwords app. Dat is nou net wat het ideaal maakt.
Die bestaat al lang hoorSuBBaSS schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:58:
OMG zei hij nou echt The iCloud for Windows app?
Sherlocked is de Engelse term hiervoor.Miki schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:58:
[...]
Ja dat wordt de doodsteek van 1Password en andere apps.
Hair force oneDrials schreef op maandag 10 juni 2024 @ 19:58:
Verft die gast nou zijn haar of zijn wenkbrauwen?